نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

قابلیت استوری و لایو در اینستاگرام از ویژگی های جالبی بود که باعث جذاب تر شدن این شبکه اجتماعی شد. اما در عین حال ممکن است گاهی همین ویژگی برای برخی از افراد دردسر ساز شود و احساس کنند دنبال کردن این همه استوری آزاردهنده شده است.  در این مطلب راهکاری برای غیرفعال کردن استوری اینستاگرام کاربران دیگر بیان می شود تا فقط استوری آن دسته از کاربرانی که می خواهید را دنبال کنید.

در واقع با اینکار دیگر نیازی نیست شما آن دسته از کاربرانی که استوری آنها برایتان خوشایند نیست را به طور کل آنفالو کنید. بلکه استوری این کاربران غیر فعال می شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

 

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

برای این کار، ابتدا وارد اینستاگرام شوید و از طریق منوی بالایی این نرم‌افزار که استوری‌های کاربران را نمایش می‌دهد، فردی را که می‌خواهید استوری‌های وی را بی‌صدا کنید، پیدا کرده و برای چند لحظه انگشت خود را بر روی آیکون استوری آن شخص نگه‌دارید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

پس از مدتی پنجره کوچکی باز خواهد شد که شامل دو گزینه است. پس از انتخاب گزینه Mute دیگر استوری‌های منتشر شده این شخص در آینده نمایش داده نمی‌شوند.

 

اگر از طریق لیست استوری‌های خود در بالای صفحه‌ اصلی این نرم‌افزار به آخر لیست سوایپ کنید، مشاهده می‌کنید که استوری بی‌صدا شده به رنگ خاکستری درآمده است و در صورتی که تمایل داشتید دوباره او را از لیست Mute خارج کنید، کافی‌ست بر روی همین آیکون خاکستری رنگ، انگشت خود را نگه‌داشته و گزینه Unmute را لمس کنید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

منبع:  howtogeek - آی تی رسان

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی
 در حال حاضر شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که هرکدام هم طرفداران خودشان را دارند. اما آنچه بیشتر از هر چیز جلب توجه می کند این است که دیگر این شبکه های اجتماعی صرفاً وسیله تفریح و سرگرمی نیست. بلکه عرصه ای شده برای فعالیت های تجاری و بازاریابی که البته عرصه مناسبی هم می باشد. اینستاگرام این روزها توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و در واقع می توان گفت تلگرام و اینستاگرام، پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران محسوب می شوند. فکر می کنید چه شخصی یا برندی بیشترین تعداد فالوور را به خود اختصاص داده است؟ چه تعداد عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده؟ تعداد کاربران فعال در اینستاگرام چه قدر است؟ در این مطلب 10 آمار جالب از اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام همراه باشید.
 

10 حقیقت جالب از آمارهای اینستاگرام

  • چیزی حدود 31 درصد از کاربران اینستاگرام را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. این رقم برای آقایان 21 درصد محاسبه شده است.

 

  • اینستاگرام در حال حاضر چیزی حدود 600 میلیون کاربر دارد. البته تعداد کاربران فعال آن که به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند، 300 میلیون نفر است.

 

  • روزانه چیزی حدود 4.2 میلیارد لایک توسط کاربران در اینستاگرام رد و بدل می‌شود.

 

  • محبوب‌ترین تصویری که تا به‌حال در اینستاگرام منتشر شده، 6 میلیون لایک دریافت کرده است.

 

  • محبوب‌ترین اکانت موجود در این شبکه اجتماعی، مربوط به خود اینستاگرام است.

 

  • کریستیانو رونالدو با چیزی حدود 101 میلیون فالوور، مشهورترین بازیکن فوتبال در اینستاگرام است.

 

  • اپ اینستاگرام در نسخه اندروید بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. این تعداد دانلود برای سیستم عامل iOS بیش از 8 میلیون بار است.

 

  • کشور آمریکا بیشترین بازدیدکنندگان اینستا را درمیان سایرین دارد. بازدیدکنندگان آمریکایی اینستاگرام، 19.22 درصد کل بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. کشور روسیه با 8.84 درصد در رتبه دوم قرار دارد. با این وجود 87 درصد حساب‌های کاربری‌اینستاگرام مربوط به خارج از آمریکا است.

 

  • محبوب‌ترین برند در اینستاگرام، کمپانی نایکی بوده که چیزی حدود 68.1 میلیون فالوور دارد. کمپانی نشنال جئوگرافیک در این لیست در رتبه دوم قرار گرفته است.

 

  • تا به حال نزدیک به 40 میلیارد عکس و ویدیو در این شبکه اجتماعی منتشر شده است.

منبع: آی تی رسان

 

فالوجت: راهکاری مطمئن جهت خرید فالوور ایرانی و افزایش لایک اینستاگرام

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

این روزها در میان کارآفرینان موفق ایرانی با کسانی مواجه می شویم که از اینستاگرام برای بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. از کسب و کارهای کوچک تا برندهای معروف جهانی به خوبی این نکته را دریافته اند که بازاریابی در اینستاگرام برگ برنده ای است که نباید از آن غافل شد. از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد به خوبی استفاده کنید تا شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام خود در اینستاگرام باشید و نهایتاً به هدف نهایی خود یعنی یک بازاریابی موفق در اینستاگرام دست یابید. با فالوجت همراه باشید تا با برخی از ابزارهای مفید بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید.

معرفی 6 ابزار کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی در اینستاگرام

1) استفاده از فیلترها برای حرفه ای کردن عکس ها

اولین قدم برای موفقیت در هر اکانت اینستاگرام ، این است که شما داستان شرکت خود را به خوبی بیان کنید ، تصاویری که شما در اکانت خود می گذارید انعکاس دهنده تجارت شما هستند و به نوعی شما می خواهید با این تصاویر مشتریان بالقوه خود را به تجارتتان علاقه مند کنید بنابراین داشتن یک نمای منسجم در تصاویر شما که بتواند برند شما را به صورت یکپارچه معرفی کند بسیار مهم است. یکی از ابزارهایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند ابزار  A Color Story است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا به تصاویرتان ظاهری حرفه ای تر و رنگبندی متناسب تر قبل از پست آنها بدهید

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

فیلترهایی که درون اپلیکیشن هستند به شما کمک میکنند تا عکسهای خودتان را بهبود ببخشید اما بیش از حد به انها نور نمی دهد و یا آنها را تاریک کند. شما می توانید از پنج فیلتر رایگان این اپلیکیشن  استفاده کنید و یا با پرداخت 7.99 دلار شما می توانید به تمام فیلترهای این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. اما پیشنهاد ما به شما این است که یک یا دو فیلتر که از نظر خودتان بهترین نورپردازی و دید را به عکسهایتان می بخشند انتخاب کنید و تمام عکسهای خود را با همین فیلترها ویرایش و ارسال کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

نکته: از ارسال عکسهایی که به تجارت شما نامربوط هستند و یا مقصودی را که می خواهید را نمی رسانند خودداری کنید.

2) خوراک اینستاگرام خود را در معرض دید کاربران قرار دهید؛

شما میخواهید که خوراک اینستاگرامتان به بیشترین میزان توسط کابران هدف دیده شود ، یکی از راه برای رسیدن به این هدف ، قرار دادن آن در وبسایت و یا وبلاگ تجاریتان توسط ابزارهای مانند SnapWidget است. قرار دادن خوراک اینستاگرام در سایت در واقع یک نوع تبلیغات رایگان و یک مکان برای حضور اجتماعی به شما میدهد. همچنین شما می توانید از این فرصت برای دعوت بازدیدکنندگان وبسایتتان به دنبال کردن اکنتتان در اینستاگرام استفاده کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

با ابزار snapwidget ، شما می توانید یک طرح شبکه ای ، اسلایدشو ویا نقشه عکس (photomap) انتخاب کنید تا به کاربران اجازه دهید که مکانهایی را که شما اینستاگرام کرده اید دنبال کنند. به محض اینکه کد مربوط به snapwidget را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید ، snapwidget به صورت اتوماتیک عکسهای اخیر شما را از اکانت اینستاگرام برداشته و روی سایت شما آپلود می کند.

3) از اکانتهای دیگر تصاویری را به اشتراک بگذارید؛

اگر شما می خواهید یک خوراک اینستاگرام موفق داشته باشید داشتن یک اجتماع حمایت کننده ، به اشتراک گذارنده و فعال بسیار مهم و ضروری است. این یکی از بهترین کارهایی است که شما می توانید برای اینستاگرام خود انجام دهید. اگر شما با سایر کاربران اینستاگرام تعامل و همکاری داشته باشید در مقابل آنها نیز تلاش می کنند تا همکاری و حمایت شما را جبران کنند و به این ترتیب شما فالوئرهایی فعال و متعهد خواهید داشت.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

به اشتراک گذاشتن تصاویر سایر کاربران یک راه فوق العاده برای ایجاد رابطه ای صمیمی بین فالوئرها و کمپانی شماست. Repost for Instagram ، که برای سیستم عاملهای آی او اس و اندروید در دسترس است ، این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید تصاویر را از سایر اکانتهای اینستاگرام بازارسال کنید و داستان آنها را در حالی که به آنها در خوراک خودتان اعتبار می بخشید به اشتراک بگذارید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا علاوه بر ایجاد یک رابطه صمیمانه بتوانید به طور همزمان تصاویر مربوط و جالبی را با فالوئرهایتان به اشتراک بگذارید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

4) زمانبندی پست های اینستاگرامی

با این وجود که اینستاگرام با زندگی شما همراه است بعضی وقت ها زندگی از آن پیشی می گیرد. شما همیشه به موبایتان دسترسی ندارید و براساس موقعیت گاهی پیش می آید که چند رو از محیط شبکه های اجتماعی دور بمانید. شما می توانید با ابزارهایی مانند ScheduGram حضور آنلاین فعال خود را حفظ کنید.

این ابزار بر پایه وب طراحی شده و به شما این امکان را می دهد تا پستهای خود را به صورت آنی و یا با زمانبندی مشخص در آینده در اینستاگرام ارسال کنید. با استفاده از این ابزار شما میتوانید چند اکانت اینستاگرام را به صورت همزمان و بدون نیاز به ورود و خروج از اکانتهای مختلف مدیریت کنید. همچنین می توانید به صورت چندنفره و تیمی بر روی زمانبندی پستها و دسترسی به اکانتها فعالیت کنید.

5) عملکرد محتوای اینستاگرامتان را پیگیری کنید؛

شما باید پشت هر پست اینستاگرامتان یک استراتژی داشته باشید. آیا شما میخواهید که کاربران عکسهای شما را لایک کنند ، برای شما نظر بگذارند و یا از وبسایتتان بازدید کنند؟ زمانی که شما هدفتان را از بازاریابی در اینستاگرام مشخص کردید بررسی نحوه عملکردتان جهت رسیدن به اهداف حائز اهمیت است.

از ابزارهای آنالیزی اینستاگرام مانند Iconosquare برای بررسی وضعیتتان استفاده کنید تا ببینید که آیا تاکتیکهای بازاریابیتان جواب داده اند یا خیر. در این اپلیکیشن شما می توانید آمارهای اکانت خود مانند تعداد لایکها ، نظرات و میزان مشارکت فالوئرها را مشاهده کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

اپلیکیشن Iconosquare برای شما مشخص می کند که کدام یک از پستهای شما بیشترین جذابیت را برای کاربران داشته اند. بدین ترتیب شما میتوانید به سرعت دریابید که چه چیزی بیشتر به شما در بازاریابی اکانت اینستاگرامتان کمک می کند و سعی کنید از آن محتوا در پستهای بعدی بیشتر استفاده کنید. برای ایجاد یک اجتماع فعال اینستاگرامی مشاهده آمار و بررسی علاقه مندی فالوئرها بسیار مهم است.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

ششمین ابزار برای بهبود بازاریابی اینستاگرامی ،ابزار Collecto است که بر پایه وب طراحی شده و یک گزینه خوب برای نظارت و ردیابی عملکرد اکانتهای اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار شما می توانید خلاصه ای از تصاویر ، میزان عملکرد ، تگها ، مکان کاربران ، فیلترها و آمار پستهای خود را ببینید.

***

اجازه دهید ابزار مفید دیگری هم برای بازاریابی در اینستاگرام معرفی کنیم. وقتی قرار است از اینستاگرام برای بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات خود استفاده کنید قطعاً افزایش فالوور اینستاگرام هم برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما برای فروش بیشتر نیاز دارید دیده شوید. بنابراین باید به دنبال راهی برای معرفی اکانت خود به دیگران باشید. در این مسیر فالوجت ابزار مناسبی است که به راحتی می توانید از ان بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با ربات افزایش فالوور و چگونگی عملکرد آن به مقاله " امکان شهرت و افزایش فالوور در اینستاگرام با فالوجت" مراجعه کنید.

تجربه های مفید خود در زمینه استفاده از هریک از این ابزارها را با ما در میان بگذارید.

منبع: snapagency - پروازکو

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام باعث امنیت بیشتر حساب کاربری شما می شود. برای فعال کردن این قابلیت نیازی نیست برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید.با فعال کردن قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام اگر بخواهید با استفاده از دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوید، باید جهت احراز هویت خود یک کد هشت رقمی را وارد کنید.تا این کد به شماره به شماره تلفنی که در اپلیکیشن اینستاگرام خود ثبت کرده‌اید ارسال شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

نحوه فعال کردن قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید. روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید تا وارد صفحه حساب کاربری شوید، در قسمت بالا سمت راست صفحه روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید. در صفحه باز شده گزینه Two-Factor Authentication را پیدا کرده و وارد آن شوید. در صورتی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید تنها کافیست که وارد صفحه کاربری خود شده و از منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه، گزینه Two-Factor Authentication را پیدا کنید.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام - آموزش اینستاگرام - ترفند اینستاگرام

در صفحه باز شده تنها راهی که پیش رو دارید فعال کردن “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code است. پس از روشن کردن این گزینه به صفحه‎ای به نام “تایید” هدایت می‌شوید که در آن محلی برای وارد کردن شماره تلفن وجود دارد. در صورتی که تمایل دارید تا شماره‌ای که در حین ثبت نام وارد کرده بودید را تغییر دهید روی گزینه تغییر یا Change ضربه بزنید.

کد ارسال شده را برای فعال سازی قابلیت تایید هویت دو عاملی در همین صفحه وارد کنید.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام - آموزش اینستاگرام - ترفند اینستاگرام

پس از روشن شدن این قابلیت، در صفحه تایید هویت دو مرحله‌ای 5 کد پشتیبان برای مواقع ضروری نمایش داده می‌شوند، در صورتی که امکان دسترسی به پیام کوتاه نداشته باشید (مثلا سیم کارتتان در دسترس نباشد و یا در محلی قرار داشته باشید که وای‌فای وجود داشته باشد اما سیم کارت آنتن نداشته باشد) می‌توانید از این کدها استفاده کنید.

این کدها تنها یکبار قابل استفاده هستند و باید از آنها مراقبت کنید. البته در صورتی که این کدها را از دست دادید می‌توانید 5 رمز جدید از اینستاگرام دریافت کنید. برای اینکار بر روی دکمه “گرفتن کدهای جدید” یا Get New Codes ضربه بزنید تا لیست جدید نمایش داده شود.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام - آموزش اینستاگرام - ترفند اینستاگرام

اینستاگرام پیشنهاد می‌کند تا این کدها را در محل امنی یادداشت کرده و یا از آنها اسکرین شات بگیرید. البته به نظر نمی‌رسد که اسکرین شات گرفتن از این کدها کار چندان عاقلانه‌ای باشد. در صورتی که از کاربران اپلیکیشن‌هایی مثل دراپ باکس باشید این احتمال وجود دارد که تصویر مربوط به این کدها را تصادفا در این دست از اپ‌ها بارگذاری کنید.

همچنین هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید قابلیت تایید هویت عاملی را غیرفعال کنید. برای اینکار کافیست همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح دادیم ابتدا وارد صفحه تنظیمات و سپس Two-factor authentication شده و در صفحه‌ای که می‌بینید گزینه “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code را غیرفعال کنید. برای خاموش کردن این قابلیت هیچ نیازی به تایید دومرحله‌ای نیست و هرکس که لحظه‌ای گوشی شما را در اختیار داشته باشد می‌تواند به سادگی این تنظیمات را دستکاری کند.

قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران اینستاگرام قرار دارد.

منبع:دیجی رو

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هر کاربری که به سراغ اینستاگرام شما بیاید قبل از هر چیز بیوی اینستاگرام شما را خواهد دید. هرچند داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای جذب فالوور مهم است اما قبل از هر چیزی باید بیوی اینستاگرام خود را به گونه ای بنویسید که در همان نگاه اول شما را فالوو کنند. ما در مقالات زیادی در مورد راهکارهای افزایش فالوور با هم صحبت کرده ایم اما این بار در این مطلب با هم یاد می گیریم با چه اصولی یک بیوی اینستاگرام جذاب بنویسیم که باعث جذب و افزایش فالوورهای ما در اینستاگرام شود. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

 

نکات مهم در نوشتن بیوی اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام

 

برای داشتن بیوی اینستاگرام جذاب در انتخاب اسم دقت کنید

اول از همه اینکه اسمتان حتما باید اسم خودتان باشد. حالا ممکن شما یک شخص باشید که حتما باید از اسمی که شما را به آن میشناسند استفاده کنید و یا ممکن است یک برند، یک شرکت و یا یک مجموعه باشید که در این صورت باید از اسم برند، شرکت و یا مجموعه تان استفاده کنید. از کلمات به اصلاح جالب و عجیب  غریب و اختصارات غیرضروری و غیر مفهوم و همینطور حروف غیر معمول استفاده نکنید. این پروفایل قرار است نماینده ی شما یا مجموعه ی کاریتان باشد پس اسم و آی دی تان باید حتما صحیح و خوانا نوشته شود.

اما میتوانید قسمت اسم را در بیو فقط محدود به اسمتان نکنید! اگر در کاری تخصص دارید، محصول یا خدماتی برای ارائه دارید، بخاطر مسئله ی خاصی شناخته شده هستید و یا عنوان شغلی خاصی دارید، میتوانید از این جزئیات در قسمت اسمتان در اینستاگرام استفاده کنید.

نام و نام کاربری شما تنها کلماتی هستند  که اینستاگرام هنگام سرچ آنها را اعمال میکند، بنابر این اگر کلمه ی کلیدی خاصی است که میخواهید در هنگام سرچ از طریق آن شناسایی و پیدا شوید اضافه کردن آن به اسمتان شانس پیدا شدن پروفایلتان را هنگام سرچ و جست و جو افزایش میدهد.

مثلا: علی محمدی( وبلاگ نویس)

برای انجام اینکار یک روش منحصر بفرد پیداکنید اما در عین حال حرفه ای جلوه کردن را هم مد نظر داشته باشید.

بیوی اینستاگرام جذاب با عکس پروفایل مناسب

اگر شما یک شخص هستید سعی کنید حتما عکس و آواتار واقعی از خودتان آپلود کنید و حتما هم در انتخاب آن دقت کنید چرا که در جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام تأثیر بسزایی دارد. خیلی اوقات افراد کسانی را در اینستاگرام میبینند ونمی شناسند و از سر کنجکاوی سری به پروفایل آنها میزنند، حال اگر عکس مناسبی از خودتان در پروفایل قرار داده باشید شانس فالو شدن شما توسط بازدید کننده بالامیرود. گذاشتن عکس خودتان نشان میدهد که شما یک کاربر واقعی هستید و بازدید کنندگان راحتتر به شما اعتماد میکنند. اگر هم برند یا مجموعه ای هستید میتوانید از لوگو یا آرم مخصوص خودتان برای تصویر پروفایل استفاده کنید.

برای جذب و افزایش فالوور راجع به کارتان در بیو بنویسید

اگر شما منحصرا کاری انجام میدهید و یا عضو گروه و مجموعه ی خاصی هستید از کلمات کلیدی که توضیح میدهند چرا شما و کارتان خاص است و با بقیه فرق تفاوت دارد استفاده کنید و همینطور خدماتی که میتوانید ارائه دهید را بیان کنید و راجع به مطالبی که در صفحه تان به اشتراک گذاشته میشوند توضیحی بدهید. اجازه بدهید کاربران بدانند شما که هستید و چه کاری انجام میدهید، به این ترتیب احتمال فالوو کردن شما از سوی کاربران بیشتر می شود.

سعی کنید بیو را جالب و جذاب کنید

اینستاگرام در عین قدرتمندی ابزاری برای سرگرمی و سرگرم شدن است. بیوی اینستاگرام شما باید وجهه ای جالب  از شما  به نمایش بگذارد. خیلی رسمی و خشک ننویسید. برای افزایش فالوور اینستاگرام خود، از ایموجی ها و سیمبول ها در بیوی تان استفاده کنید. یک سوال بامزه بپرسید، لبخند بر لب بازدید کنندگان بیاورید و سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید. فرقی نمیکند چه چیزی راجع به خودتان یا برندتان مینویسید، سعی کنید آن را جالب بیان کنید،  به گونه ای که توجه افراد جلب شده و ترغیب به فشردن دکمه ی «فالو» بشوند.

از کلمات کلیدی و هشتگ ها استفاده کنید

کلمات کلیدی در اینستاگرام استفاده ای متفاوت با بقیه ی سایت ها دارند. هشتگ ها باعث میشوند بتوانیم به آسانی درباره ی موضوع موردنظرمان به سرچ و جست و جو بپردازیم اما استفاده از هشتگ در بیو به دلیل اینکه قابلیت سرچ و کلیک شدن ندارد حرکت مفید و کارامدی نیست، پس پیشنهاد میشود که از گذاشتن هشتگ در بیو اجتناب کنید. مگر اینکه یک هشتگ خاص دارید که در کل فضای اینستاگرام با آن شناخته میشوید یا به نحوی این هشتگ فقط به شما مربوط میشود آن وقت میتوانید برای معرفی به کاربران از آن هشتگ در بیوی اینستاگرام خود استفاده کنید.

بیوی خود را سفارشی و شخصی سازی کنید

این را بدانید که  مخاطبان و هدف استفاده از اینستاگرام با بقیه ی شبکه های اجتماعی فرق دارد؛ بنابراین بیوی اینستاگرامتان نباید مثل بیوهای لینکداین، فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و غیره باشد. بیوهای این برنامه ها را در بیوی اینستاگرامتان کپی پیست نکنید! بیوی اینستاگرام شما میتواند با بیوی پروفایل های بقیه برنامه هایتان شباهت ها و نقاط اشتراکی داشته باشد اما هرگز همان را کپی پیست نکنید.سعی کنید بیویی بنویسید که مناسب فرمت و کاربرد اینستاگرام باشد.

از دکمه ی space استفاده کنید

اینستاگرام به شما اجازه می دهد که از اسپیس بطور عمودی استفاده کنید، یعنی می توانید با استفاده از اسپیس به خط بعدی بروید اما نمیتوانید در همان خط فاصله ای غیر معمول و اضافی بگذارید. پس حتما از این قابلیت استفاده کنید و با استفاده از دکمه ی space  یا فاصله گذاری کیبوردتان به خط بعدی بروید. این کار باعث میشود که نوشته هایتان خیلی درهم و ناخوانا بنظر نیایند.

 

مختصر و مفید بنویسید

شما فقط در حد چند جمله برای جلب توجه افراد و جذب فالوور فرصت دارید. به چند کلمه ای که بهتر شما و کارتان را توصیف میکند فکر کنید و از آنها استفاده کنید. خیلی جمله سازی نکنید و سعی کنید بیشتر از کلمات کلیدی استفاده کنید.

لینک وبسایت یا ایمیل خود را در بیوی اینستاگرام تان بگذارید

تنها جایی که در اینستاگرام میشود لینکی با قابلیت سرچ و کلیک شدن گذاشت در بیو است. از این قابلیت استفاده کنید و لینک وبسایت، وبلاگ، ایمیل و یا لینکهای دیگری که مربوط به خودتان است را در آن قرار بدهید. گذاشتن لینک کسب وکارتان، میزان معتبر بودن شما و کسب و کارتان را به دیگر کاربران نشان میدهد و این یعنی جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام.

***

با رعایت همین نکات می توانید بیوی اینستاگرام خود را متفاوت تر و خلاقانه تر بنویسید. گاهی افراد فکر می کنند برای افزایش فالوور در اینستاگرام اقدامات عجیب و غریبی نیاز است! اما آنچه شما در عمل نیاز دارید خلاقیت و نواوری است. به فکر راه های غیر منطقی برای بالابردن تعداد فالوور ها نباشید. قطعاً آنچه برای شما ارزش دارد فالوور واقعی است. هرچند شما می توانید از ابزارهایی همچون ربات فالوجت برای معرفی اکانت خود به دیگران استفاده کنید تا از این طریق تعداد فالوور هایتان افزایش پیدا کند. اما نهایتاً جذابیت پیج اینستاگرامتان است که باعث می شود دیگران شما را فالو کنند.

منبع: برگرفته از دیجی رو

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی
درست است که اینستاگرام این روز ها محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کرده، به طوریکه کاربران به طور مداوم از آن برای به اشتراک گذاری لحظه ها و احساسات خود استفاده می کنند. اما باید به یاد داشته باشید که در عین حال حفاظت از اطلاعات و حفظ حریم شخصی در صفحه اینستاگرام نیز مسئله مهمی در شبکه های اجتماعی است. کاربران اینستاگرام هر تلاشی برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام می دهند و سعی می کنند برای افزایش لایک اینستاگرام ، پست های خاص منتشر کنند و سرویس هایی همچون استوری و لایو کاربران اینستاگرام را به ذوق آورده تا احساسات و لحظه های خود را سریعاً در صفحه اینستاگرام شان با دیگران به اشتراک بگذارند اما کمی تأمل هم بد نیست! با فالوجت همراه باشید.
 
برخی کاربران وقتی وارد اینستاگرام می شوند صرفا به کسب محبوبیت و افزایش فالوور در اینستاگرام فکر می کنند و از مسائل امنیتی فارغ می شوند. پست هایی که افزایش لایک را برای صفحه اینستاگرام ما به ارمغان می آورد اما ....

آن پست‌ها و اطلاعات اضافه‌ای از صفحه‌ اینستاگرام که اگر به دست افراد سودجو بیفتند می‌توانند برایتان دردسرساز شوند. نگران شدید؟ لطفاً نگران نباشید. فقط حواستان باشد که مواردی که می‌گوییم را از صفحه اینستاگرام تان حذف کنید.

مقاله‌ای که این مطلب را از روی آن برایتان آماده کرده‌ایم در مورد فیسبوک صحبت می‌کند اما با خواندن آن متوجه شدیم که همه‌ی اتفاقات گفته شده را هنگام استفاده‌ی کاربران ایرانی از اینستاگرام نیز مشاهده می‌کنیم به این ترتیب بود که این مقاله را با کمی تغییر، و با کمک از مقاله‌های قبلی در مورد تامین امنیت حریم خصوصی در اینستاگرام برایتان آماده کردیم.

 
در مورد استفاده از اینستاگرام و تغییر بعضی از تنظیمات و اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان گذاشته می‌شود کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت‌ها و تنظیمات مهم اینستاگرام نیز می‌تواند قدم خوبی در جهت تامین امنیت بیشتر در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب در ایران باشد. بگذارید شروع کنیم.
 

8 موردی که باید از صفحه اینستاگرام حذف شود

1.شماره موبایل‌تان

دیگر از دوران یاهو مسنجر فاصله‌ی زیادی گرفته‌ایم، روزهایی که شاید خیلی‌ها آرزو داشتند که می‌توانستند شماره موبایل خود را به آسانی به اشتراک بگذارند تا شخص مورد نظرشان بتواند با آن‌ها تماس بگیرد. بله، شاید تا چند سال پیش به اشتراک گذاشتن شماره موبایل در صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی فکر خوبی به نظر می‌رسید اما دیگر اینطور نیست.

 
هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید
نه، البته که شبکه‌های اجتماعی از شماره موبایل شما سو استفاده نخواهند کرد اما به یاد داشته باشید که خیلی‌ها هنگام چک کردن پروفایل شما به دنبال اطلاعات شخصی‌تان هستند یا حتی می‌توانند افراد کم سن و سالی باشند که از شماره موبایل‌تان برای مزاحمت تلفنی استفاده کنند. حتی اگر اتفاق بدی در این مورد برایتان نیفتد انتظار هم نداشته باشید که اتفاق خوبی در انتظارتان باشد پس بهتر است که همیشه مراقب باشید.
 

2.عکس‌هایی که در آن‌ها «در حال خودتان نیستید»

شاید بخواهید به تمام دوستانتان نشان دهید که دیشب چه شب خوبی داشته‌اید اما اگر تنظیمات پروفایل‌تان در حالت خصوصی تنظیم نشده باشد این فقط دوستانتان نیستند که از شب شما باخبر خواهند شد. گرچه این عکس‌ها می‌توانند باعث ناامید شدن پدر و مادرتان شوند اما می‌توانند تاثیرات بزرگ‌تری نیز روی زندگی شما داشته باشند، برای مثال هنگام چک کردن پروفایل‌تان بعد از ثبت‌نام در یک مصاحبه‌ی کاری می‌توانند دلیلی باشند که شما را از چشم کارفرما بیندازند.

 
هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید
 
شاید جمله‌ی آخرمان برایتان کمی دور از ذهن باشد اما بهتر است بدانید که چک کردن صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی مانند صفحه اینستاگرام به ابزاری معمول برای بسیاری از کارفرمایان تبدیل شده است. با توجه به راحت بودن پیدا کردن و دسترسی به اشخاص مختلف در شبکه‌های اجتماعی نباید هم انتظار دیگری در این زمینه داشته باشیم. و البته به احتمال زیاد دیدن عکس‌های شما در حالی که در حال خودتان نیستید و وقتی که در حال انجام کارهای کمی غیرمعمول‌تر هستید روی کارفرمایتان تاثیر مثبتی نخواهد گذاشت. توصیه می‌کنیم که یا این عکس‌ها را از پروفایل خود پاک کنید یا تنظیمات حریم شخصی خود را تغییر دهید.
 

3.تاریخ تولد شما

خیلی خوب است وقتی دوستانتان که از زمان تولد قبلی‌تان با آن‌ها ارتباطی نداشته‌اید در روز تولدتان برایتان پیام تبریکی می‌فرستند، اتفاقی که می‌تواند باعث شود در روز تولدتان احساس دوست داشته شدن و مهم بودن کنید. اما از تاریخ تولد می‌توان بیشتر از یک تبریک معمولی استفاده کرد.

 
 هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید
 
در کنار نام و آدرس محل زندگی شما، تاریخ تولدتان یکی از معدود اطلاعاتی است که جاعلان هویت از آن برای جعل هویت شما استفاده می‌کنند، پس چرا باید چنین اطلاعاتی را به راحتی در اختیار همگان قرار دهید؟ البته که مهم‌تر است که از جعل هویت خود پیشگیری کنید تا اینکه در روز تولدتان چند پیام تکراری تبریک از دوستان نه چندان نزدیک‌تان دریافت کنید، اینطور نیست؟
 
 

4.مکان شما

اگر آدمی هستید که زیاد به سفر می‌روید و جاهای مختلف را می‌بینید شاید تگ کردن مکان‌تان در عکس‌ها اتفاق جالبی باشد، اما اگر از افرادی هستید که در حال پست کردن عکسی از خانه‌تان هستید و آدرس خانه‌ی خود را به عنوان مکان‌تان در عکس تگ می‌کنید لطفاً این کار را نکنید. تنها اتفاقی که در این صورت می‌افتد این است که افراد سودجو به اطلاعات شخصی بیشتری از شما دسترسی دارند و می‌توانند از آن برای سو استفاده بهره ببرند.

 
 هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید
 
البته اطلاعات مکانی دیگری نیز هست که باید از به اشتراک گذاشتن آن‌ها خودداری کنید. کودک‌تان را جلوی در مدرسه‌اش پیاده کرده‌اید و هنگام پیاده شدن عکسی با او گرفته‌اید؟ در این مورد نیز به اشتراک گذاشتن اطلاعات مکانی به احتمال زیاد کار هوشمندانه‌ای نباشد. همچنین اگر در حال خارج شدن از شهر برای چند روز هستید لطفاً از به اشتراک گذاشتن عکسی در صفحه اینستاگرام در این زمینه خودداری کنید.
 

5.عکس‌های فرودگاه و تعطیلات

می‌توانید از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های مهمانی و تعطیلات خود استفاده کنید تا حسودی دوستانتان را برانگیزید، هر چه باشد اینستاگرام برای همین کارها ساخته شده است، مگر نه؟ اما می‌توانید کمی صبر کنید و بعد از بازگشتنتان از سفر این کار را انجام دهید.

 
 هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید

گرچه شاید این عکس‌ها پیامی که می‌فرستند این باشد که برداشت شما از خوش‌گذرانی عکس گرفتن در مکانی جدید و به اشتراک گذاشتن آن است اما این عکس‌ها پیام دیگری را نیز در اختیار افراد می‌گذارند «سلام، خانه‌ی من برای چند هفته‌ی آینده خالی است، می‌توانید از آن دزدی کنید.»حتی اگر حریم شخصی اینستاگرام‌تان را تنظیم کرده‌اید و مطمئنید که همه نمی‌توانند پست‌های شما را ببینند چند نفر از آن 643 دنبال‌کننده‌ای که دارید را واقعاً می‌شناسید و به آن‌ها اطمینان دارید؟

 

6.رئیس‌تان

با اینکه در شبکه‌های اجتماعی چندان مراقب نبوده‌اید اما توانستید شغلی که می‌خواستید را پیدا کنید؟ بعد از این مطمئن شوید هر کاری که می‌کنید رئیس خود را به عنوان یکی از دوستانتان در اینستاگرام انتخاب نکنید و انتظار نداشته باشید که دوست شدن با رئیس‌تان در اینستاگرام سبب پیشرفت کاری‌تان شود. شاید اگر در حال صحبت کردن در مورد LinkedIn یا Twitter بودیم اوضاع کمی فرق می‌کرد اما در مورد اینستاگرام این طور نیست. حتی اگر می‌خواهید توصیه‌های ما را رعایت کنید و عکس‌های عجیبی در صفحه اینستاگرام خود نگذارید باز هم دسترسی رئیس‌تان به صفحه‌ی شخصی‌تان اتفاق خوبی نیست.

 
 هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید

موارد زیادی از کاربرانی وجود دارند که شغل خود را به خاطر ابراز نظرشان در شبکه‌های اجتماعی از دست داده‌اند. حتی اگر قرار نیست که به صورت مستقیم نسبت به رئیس‌تان در شبکه‌های اجتماعی صحبت کنید هنوز هم راه‌های زیادی وجود دارد که ممکن است اتفاقاتی بیفتد که به ضرر شما تمام شود. وقتی که دوستانتان شما را در عکسی تگ کنند که از همان روزی است که به رئیس خود گفته بودید که مریضید و نمی‌توانید سر کار بروید، نباید منتظر اتفاقات خوبی باشید.البته این اتفاق دوطرفه است. آیا دوست دارید عکسی از رئیس‌تان ببینید که در کنار استخر یا دریا در حال وقت‌گذرانی است؟ شاید چنین عکسی کمی در جلسه‌ی کاری بعدیتان تاثیرگذار باشد.

 

7.عکس‌های کسی که قبلاً با او در رابطه بوده‌اید

شاید به نظر چیز کوچک و بی‌اهمیتی باشد، اما به حرف‌های ما گوش کنید، آن عکس‌ها را پاک کنید. نه تنها چنین عکس‌هایی می‌توانند شما را با اشخاصی که در آینده با آن‌ها در رابطه خواهید بود دچار مشکل کنند، بلکه در حال حاضر بسیاری از افراد قبل از اینکه تصمیم بگیرند می‌خواهند با شما بیشتر آشنا شوند یا نه، اسکن کاملی از کل پروفایل شما خواهند داشت و ممکن است که دیدن چنین عکس‌هایی تاثیر خوبی روی آن‌ها نداشته باشد.

 
هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید
 
بعضی از اپ‌ها و سرویس‌های جانبی نیز محبوب‌ترین عکس‌های چند سال گذشته‌تان را برایتان پیدا می‌کنند و به نمایش می‌گذارند تا خوشحال شوید. و اگر در کشمکشی احساسی در مورد رابطه‌ی قبلی‌تان هستید و تلاش می‌کنید که از آن فضا خارج شوید آخرین چیزی که نیاز دارید ببینید چنین عکسی خواهد بود. البته که می‌توانید عکس‌های گذشته‌تان را جایی ذخیره داشته باشید اما این که آ‌ن‌ها را در حساب شبکه‌ی اجتماعی خود نگاه دارید بحث دیگری است.
 

8.هر چیزی که «آن دوست عجیب‌تان» شما را در آن تگ می‌کند

همه‌ی ما دوستی داریم که همگام با بقیه بزرگ نشده است، همانی که هیچ تلاشی برای پیشرفت در زندگی نمی‌کند، دوستان جدید پیدا نمی‌کند و هنوز فکر می‌کند که تگ کردن شما در عکس‌های نامعمول و بی‌ربط می‌تواند کار بسیار جالبی باشد. همان دوستی که هر دفعه که نامش را در لیست نوتیفیکیشن‌هایتان می‌بینید احساس می‌کنید زندگی‌تان در خطر افتاده است.

 
 هشدار: این اطلاعات را از صفحه اینستاگرام خود پاک کنید

نه تنها باید عکس‌هایی که قبلاً توسط او در آن‌ها تگ شده‌اید را از پروفایل خود حذف کنید بلکه باید تنظیمات خود را به گونه‌ای انجام دهید که عکس‌های جدید این شخص نیز در پروفایل‌تان به نمایش گذاشته نشود.می‌توانید تنظیمات اینستاگرام خود را به نحوی تغییر بدهید که عکس‌هایی که در آن‌ها تگ می‌شوید برای نمایش داده شدن در حساب کاربری شما نیاز به تایید خودتان داشته باشند. البته که چنین کاری می‌تواند برای 95 درصد از عکس‌های مناسب‌تان، کاری بیش از اندازه باشد اما ارزشش را دارد که از دست عکس‌های خاصی در امان باشید.

منبع: دیجی رو
 
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

به این آمار دقت کنید: 4 میلیارد لایک در پست های جدید روزانه و بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه!!! این آمارها گویای یک حقیقت است: محبوبیت روز افزون اینستاگرام در جهان! اگر شما هم از طرفداران و کاربران اینستاگرام هستید با ما همراه باشید تا با ترفندهای اینستاگرام آشنا شوید. آموزشی جامع و کامل که شاید کمتر جایی دیده باشید. با فالوجت ربات خرید فالوور ایرانی همراه باشید.

 

آنچه از ترفندهای اینستاگرام در این مقاله بیان می شود:

ویژگی های مخفی اینستاگرام در قسمت پروفایل و بیوگرافی

ترفند های اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو ها

ترفندهای اینستاگرام در بخش هشتگ ها

ترفندهای اینستاگرام در بخش استوری و لایو

43 نکته کاربردی از ترفندهای اینستاگرام

 

۱- ترفندهای اینستاگرام : مشاهده تمامی پست هایی که لایک کرده اید

اگر شما به دنبال این هستید که برای تجارت خود الهام بگیرید و به آن جهت دهید، و یا پی ببرید که چه چیز هایی بیشتر از همه چیز توجه شما را جلب می کنند، یکی از روش ها این است که به لایک های خود در اینستاگرام مراجعه کنید. در این ویژگی جالب می توانید ۳۰۰ پستی را که اخیراً در اینستاگرام لایک نموده اید مشاهده کنید و به آنان دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از این ترفند مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- به پروفایل خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و به قسمت آپشن ها ( Options ) وارد شوید.

۳- بر روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک نمایید و ۳۰۰ پستی که اخیرا لایک نموده اید را مشاهده کنید.

توجه کنید که این ویژگی تنها از طریق موبایل و تبلت قابل دسترسی است و بر روی دسکتاپ عمل نمی کند.

۲- ترفندهای اینستاگرام :پاک کردن تاریخچه جستجو در اینستاگرام

حتما این موضوع توجه شما را به خود جلب کرده است که اینستاگرام، افراد و یا هشتگ هایی که در برنامه جستجو می کنید را به صورت خودکار ذخیره می کند و در دفعات بعدی که می خواهید جستجو انجام دهید لیستی از جستجو های گذشته را برای شما نمایش می دهد. با انجام مراحل زیر به راحتی می توانید تاریخچه ی جستجو های خود را برای همیشه پاک کنید.

۱- به صفحه پروفایل خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و وارد قسمت Options شوید.

۳- کمی پایین تر بروید و بر روی گزینه Clear Search History کلیک کنید.

به همین راحتی می توانید از جستجو های گذشته و تکراری خلاص شوید! اما با این کار فقط تاریخچه جستجو شما پاک می شود و اگر بر روی نوار جستجو کلیک کنید، این افراد، هشتگ ها، مکان ها و … جز پیشنهاد های اولیه مجددا برای شما به نمایش در می آیند. برای اینکه بتوانید این پیشنهاد ها را حذف کنید بر روی عکس ذزه بین کلیک کرده و به قسمت جستجو بروید. بر روی نوار جستجو که عبارت Search در آن نوشته شده است یکبار کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که افراد و یا هشتگ هایی که بیشتر مورد جستجو و بازدید قرار داده اید به شما پیشنهاد می شود. بر روی آیتم مورد نظر که می خواهید جز لیست پیشنهادی نباشد یک کلیک با کمی مکث انجام دهید و با انتخاب گزینه Hide به طور دائم و برای همیشه دیگر پیشنهاد نخواهد شد.

۳- ترفندهای اینستاگرام :ساخت کلکسیون از فیلتر های مورد علاقه در اینستاگرام

گاهی پیش آمده به فیلتر هایی برخورده ایم که هیچ گاه برای ویرایش عکس ها استفاده نمی کنیم و یا به برخی از فیلتر ها بیشتر از همه علاقه داریم و بر روی اکثر عکس ها اعمال می کنیم و می خواهیم اول لیست فیلتر ها باشد تا راحت تر به آن دسترسی پیدا کنیم. با استفاده از ترفندی که در ادامه ذکر خواهیم کرد می توانید کلکسیونی از فیلترهای مورد علاقه خود با حفظ ترتیب اولویت درست کنید و سایر موارد اضافی را حذف کنید.

۱- در هنگام پست کردن ویدئو و عکس خود به قسمت فیلتر ها بروید.

۲- به انتهای لیست فیلتر ها بروید و بر روی گزینه Manage کلیک کنید.

۳- بر روی گزینه سه خط موازی که در سمت چپ هر فیلتر قرار دارد می توانید ترتیب قرار گرفتن آنها را تغییر دهید.

۴- در سمت راست هر فیلتر نیز گزینه ای وجود دارد که با تیک زدن آنها می توانید فیلتر های مورد نظر را به لیست اضافه نمایید و یا با برداشتن تیک فیلتر مورد نظر، آن را از لیست اصلی فیلتر ها در هنگام ویرایش عکس حذف نمایید. اما نگران نباشید با این کار فیلتر ها حذف نمی شوند و می توانید در آینده مجددا به کلکسیون خود اضافه نمایید.

۵- در انتها گزینه Done را انتخاب نمایید تا تنظیمات ذخیره شوند.

ترفندهای اینستاگرام و هرآنچه می خواهید بدانید

 

۴- ترفندهای اینستاگرام :دریافت اطلاعیه در هنگام ارسال پست توسط کاربران مورد نظر

اگر می خواهید مطمئن شوید که هیچ پستی را از شخص مورد علاقه خود از دست نمی دهید با فعال کردن گزینه نوتیفیکیشن می توانید به این اطمینان برسید. برای چگونگی فعال کردن این گزینه مراحل زیر را انجام دهید:

۱- به قسمت پروفایل کاربر مورد نظر خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید.

۳- گرینه Turn on Post Notifications را انتخاب نمایید.

اگر نظرتان عوض شد و دیگر نخواستید اطلاعیه ای دریافت کنید همین مراحل را تکرار نمایید و بر روی گزینه Turn off Post Notifications کلیک کنید!

۵- ترفندهای اینستاگرام :مشاهده فعالیت کاربرانی که دنبال می کنید

آیا می خواهید با خبر شوید افرادی که دنبال می کنید در اینستاگرام به کار هایی انجام می دهند؟ با مراجعه به قسمت اکتیویتی (Activity) به راحتی می توانید پست هایی را که توسط اکانت های دیگر لایک می شوند یا برای آنها کامنت گذاشته می شود به همراه محتوای کامنت مشاهده نمایید. اگر متوجه نشدید چگونه از این ویژگی استفاده کنید مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱- بر روی شکل قلب در صفحه اصلی حساب کاربری خود کلیک نمایید.

۲- در قسمت بالای صفحه گزینه Following را انتخاب نمایید و فعالیت دیگران را مشاهده کنید.

۶- ترفندهای اینستاگرام :اضافه کردن و مدیریت چندین حساب کاربری به طور همزمان

ممکن است شما به دلایل مختلفی بیشتر از یک حساب کاربری داشته باشید، حسابی برای کسب و کار خود و برای استفاده شخصی. اگر از جا به جا شدن بین حساب های مختلف با خارج و وارد شدن در حساب مختلف خسته شده اید اینستاگرام ویژگی فوق العاده ای در اختیار کاربران گذاشته است که با استفاده از آن می توانید چندین حساب را به طور همزمان داشته باشید و دیگر نیازی به خارج شدن از اکانت فعلی برای وارد شدن به حساب دیگر نخواهد بود. برای استفاده از این ویژگی مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بر روی آیکون شخص در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و وارد پروفایل خود شوید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک نمایید و وارد Options شوید.

۳- کمی پایین تر بروید و بر روی Add Account کلیک کنید.

۴- نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری دوم خود را وارد کنید.

۵- با وارد شدن به حساب جدید عکس پروفایل خود را در گوشه سمت چپ می توانید مشاهده کنید.

۶- اگر یک کلیک با کمی مکث بر روی آن بکنید می توانید به پروفایل حساب قبلی خود نیز دسترسی داشته باشید.

۷- برای اضافه نمودن اکانت های بیشتر همین مراحل را تکرار نمایید.

 

۷- ترفندهای اینستاگرام :اشتراک گذاری مطالب اینستاگرام در برنامه پینترست

مانند اینستاگرام، شبکه اجتماعی پینترست نیز بسیار جذاب است و کاربران در آن می توانند از ایده های جدید الهام بگیرند و مطالب جدید یاد بگیرند. اما متاسفانه اینستاگرام از برنامه پینترست برای اشتراک گذاری مطالب پشتیبانی نمی کند. اما با ترفندی که در ادامه ذکر می شود می توانید این کار را انجام دهید.

۱- به پستی که می خواهید به اشتراک بگذارید مراجعه کنید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه در بالای پست کلیک کنید.

۳- گزینه Copy Share URL را کلیک کنید تا مطلب در کلیپ بورد شما ذخیره شود.

۴- برنامه پینترست را باز کنید.

۵- بر روی آیکون آدمک کلیک کنید تا وارد پروفایل خود شوید.

۶- بر روی آیکون بعلاوه در سمت راست بالا کلیک کنید تا بتوانید پین جدید ایجاد کنید.یک منو با نام Add a board or Pin ظاهر خواهد شد، بر روی گزینه Copied link کلیک کنید.

۷- برنامه پینترست به صورت خودکار مطلبی که در کلیپ بورد شما کپی شده است را باز خواهد کرد.

۸- عکس مورد نظر خود را که پین کرده اید انتخاب نمایید و مانند یک پست عادی آن را به اشتراک بگذارید.

۸- ترفندهای اینستاگرام :پاک کردن کامنت ها در اینستاگرام

آیا می دانستید علاوه بر کامنت های خود، کامنت افراد دیگر را که زیر پست های شما نظر داده اند می توانید پاک کنید؟ در ادامه پاک کردن هر دو مورد را در اختیار شما می گذاریم.

برای حذف کامنت خود مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بر روی آیکون کامنت در زیر عکس مورد نظر کلیک کنید.

۲- کامنتی که می خواهید پاک کنید تا به سمت چپ صفحه بکشید.

۳- گزینه های پاک کردن به شکل سطل زباله و پاسخ دادن به شکل فلش نمایش داده می شود.

۴- بر روی گزینه سطل آشغال کلیک کنید و یا بار دیگر کامنت را به سمت چپ بکشید تا خودش حذف شود.

برای حذف کامنت دیگران نیز مراحل بالا را تکرار کنید.

۹- ترفندهای اینستاگرام : آموزش فیلتر کردن کامنت ها بر اساس کلید واژه ها

اگر در کسب و کار خود مخالفانی دارید و ممکن است کامنت های منفی دریافت نمایید، و یا می خواهید آبروداری کنید و کامنت های نامرتبط دریافت نکنید، اینستاگرام این مشکل را برای شما حل کرده است! می توانید با فعال کردن گزینه فیلتر خودکار اینستاگرام برای کلمات نامناسب و با وارد نمودن واژه های مورد نظر خود در لیست کلید واژه ها امنیت را در حساب کاربری خود برقرار سازید. حتی می توانید ارسال کامنت برای پست های خود را غیر فعال سازید تا دیگران تنها با لایک کردن بتوانند مخالفت خود را نشان دهند!

برای انجام عملیات فیلتر کردن کامنت ها مراحل زیر را انجام دهید:

۱-به پروفایل خود مراجعه کنید.

۲- با کلیک بر روی گزینه سه نقطه وارد آپشن ها شوید.

۳- گزینه Comments را انتخاب نمایید.

۴- گزینه Hide Inappropriate Comments را فعال سازید.

۵- با فعال کردن این گزینه کامنت هایی که کلمات نامناسب دارند به صورت خودکار توسط اینستاگرام فیلتر می شوند.

۶- اضافه نمودن کلمات بیشتر در قسمت Custom Keywords

ترفندهای اینستاگرام و هرآنچه می خواهید بدانید

چگونگی غیر فعال کردن کامنت ها در اینستاگرام:

۱- یک پست مانند همیشه در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۲- در طی مراحل پست کردن زمانی که به گزینه های اضافه کردن کپشن، لوکیشن و … رسیدید روی گزینه تنظیمات پیشرفته ( Advanced Settings ) کلیک نمایید.

۳- گزینه Turn Off Commenting را انتخاب نمایید.

ترفندهای اینستاگرام و هرآنچه می خواهید بدانید

توجه کنید که می توانید این گزینه را بعد از انتشار پست تغییر دهید و ازسال کامنت را فعال سازید. همچنین برای پست هایی که در گذشته به اشتراک گذاشته اید نیز می توان ارسال کامنت را غیر فعال کرد.

۱۰- ترفندهای اینستاگرام :ذخیره پست های مورد علاقه در پروفایل اینستاگرام

آیا تا به حال شده است که در بین مطالب و پست های به اشتراک گذاشته شده گشت و گذار نمایید و به مطالبی برخورد کنید که بخواهید آن ها ذخیره داشته باشید تا بعد ها هم به آن دسترسی پیدا کنید؟ شاید اولین راه حل به نظر اسکرین شات گرفتن باشد، اما اینستاگرام این مشکل را برطرف کرده است. اینستاگرام ویژگی فوق العاده ای دارد که می توانید پست های مورد نظر خود را در پروفایل شخصی خود ذخیره نمایید به طوری که فقط خودتان می توانید آنها را مشاهده نمایید و صاحب پست نیز خبردار نمی شود! این روش بهترین راه است تا همه پست هایی را نیاز دارید و یا به آنها علاقه دارید را به صورت یکجا در پروفایل خود داشته باشید. برای ذخیره مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- به پستی که می خواهید ذخیره کنید مراجعه نمایید.

۲- بر روی آیکون بوکمارک موجود در زیر پست که در سمت راست قرار دارد کلیک نمایید.

۳- برای مشاهده عکس هایی که ذخیره کرده اید به پروفایل خود مراجعه کنید، در کنار گزینه ای عکس های تگ شده شما توسط افراد دیگر وجود دارد نیز آیکون بوکمارک را مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کنید.

ترفندهای اینستاگرام و هرآنچه می خواهید بدانید

۱۱- ترفندهای اینستاگرام :قابلیت بزرگنمایی برای مشاهده جزئیات

اگر پیش از این برای مشاهده جزئیات در تصاویر با مشکل رو به رو بودید و همیشه می خواستید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید اینستاگرام این مشکل را برای شما حل کرده است. برای استفاده از این ویژگی مراحل زیر را مطالعه کنید.

۱- به پستی که می خواهید جزئیات بیتری در آن ببینید مراجعه نمایید.

۲- دو انگشت خود را بر روی تصویر قرار دهید و به سمت بیرون بکشید.

۳- از جزئیات لذت ببرید!

۱۲- ترفندهای اینستاگرام : مخفی کردن عکس هایی که در آنها تگ شده اید

اگر تا کنون توسط صفحات تجاری و یا دوستانتان بر روی عکس هایی تگ شده اید ولی تمایلی به این موضوع ندارید با استفاده از این ویژگی اینستاگرام می توانید تگ خود را از روی پست حذف نمایید.

۱- بر روی آیکون شخص یا آدمک کلیک کنید تا وارد پروفایل خود شوید.

۲- بر روی آیکون آدمک درون کادر در نوار زیر بیوگرافی خود کلیک نمایید.

۳- تصویر مورد نظر را باز کنید و بر روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای پست کلیک کنید.

۴- وارد گزینه های پست شوید و گزینه مخفی کردن تصاویر ( Hide Photos ) را انتخاب نمایید.

۵- تصاویری را که می خواهید در پروفایل شما مشاهده نشوند را انتخاب نمایید و بار دیگر گزینه Hide Photos را انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید سیستم تگ شدن بر روی تصاویر را تغییر دهید و آن را از حالت اضافه شدن به صورت خودکار در پروفایل را به حالت دستی تغییر دهید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بر روی آیکون شخص یا آدمک کلیک کنید تا وارد پروفایل خود شوید.

۲- بر روی آیکون آدمک درون کادر در نوار زیر بیوگرافی خود کلیک نمایید.

۳- گزینه سه نقطه در بالای صفحه و سمت راست را انتخاب کنید.

۴- وارد گزینه Tagging Option شوید و گزینه Add Manually را انتخاب نمایید.

حال دیگر دغدغه نخواهید داشت که چه کسی شما را بر روی چه تصویری تگ می کند چرا که ظاهر شدن آن در پروفایل شخصی تان دیگر دست خودتان است.

 

۱۳- ترفندهای اینستاگرام :نوشتن بیوگرافی در چند خط مجزا در اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید اینستاگرام این محدودیت را دارد که در قسمت بیوگرافی نمی توان در چند خط متنی را نوشت و باید همه چیز را در یک خط خلاصه کرد! اما با این ترفندی که به شما آموزش خواهیم داد می توانید هر چند خطی که بخواهید در پروفایل خود بیوگرافی داشته باشید!

۱- یک برنامه نوت ( Note ) در دستگاه خود باز کنید.

۲- متن مورد نظر خود را آن گونه که می خواهید در بیوگرافی دیده شود تا هر چند خط که می خواهید بنویسید.

۳- کل متن را انتخاب کنید و آن را کپی نمایید.

۴- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

۵- بر روی آیکون آدمک کلیک نمایید و به پروفایل خود بروید.

۶- بر روی گزینه Edit Profile کلیک نمایید.

۷- در قسمت بیوگرافی متنی را که کپی کرده بودید پیست کنید.

۸- در نهایت گزینه Done را انتخاب کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

خبر خوش این است که این کار را در کامپیوتر خود نیز می توانید انجام دهید!

۱- اینستاگرام را در مرورگر کامپیوتر خود باز کنید.

۲- گزینه Edit Profile را انتخاب نمایید.

۳- بیوگرافی خود را آن طور که می خواهید دیده شود بنویسید.

۴- بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

توجه بفرمایید که خط های مجزا و تغییرات، در نسخه دسکتاپ برنامه قابل مشاهده نخواهد بود و تنها در نسخه موبایل آن می توانید این ویژگی را مشاهده کنید

ترفندهای اینستاگرام

۱۴- ترفندهای اینستاگرام : قرار دادن لینک در بیوگرافی اینستاگرام

به غیر از قسمت تبلیغات، محل دیگری در اینستاگرام وجود دارد که می توانید یک لینک با قابلیت کلیک کردن قرار دهید و آن محل در قسمت بیوگرافی شما قرار دارد. لینک های مورد نظر خود را می توانید در قالب URL در بیوگرافی خود قرار دهید. مراحل و چگونگی انجام این کار در ادامه ذکر شده است.

۱- بر روی آیکون آدمک کلیک کنید و به پروفایل خود بروید.

۲- گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

۳- لینکی را که می خواهید به اشتراک بگذارید وارد نمایید.

۴- گزینه Done را انتخاب نمایید تا تغییرات ذخیره شوند.

۱۵- ترفندهای اینستاگرام :آموزش تبدیل حساب کاربری اینستاگرام به یک پروفایل تجاری

نمایش مشخصات عمومی پروفایل کسب و کار در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و با استفاده از این ویژگی می توانید پروفایلی برای تجارت خود و انجام تبلیغات در اختیار داشته باشید. برای چگونگی ایجاد چنین حساب کاربری مراحل زیر را انجام دهید.

۱- بر روی آیکون آدمک کلیک کنید و به پروفایل خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و به قسمت Options بروید.

۳- گزینه Switch to Business Profile را انتخاب نمایید.

۴- بر روی گزینه Continue در انتهای صفحه کلیک کنید.

۵- اینستاگرام از شما درخواست می کند که به شبکه اجتماعی فیسبوک متصل شوید و برای راه اندازی یک حساب کسب و کار می بایست این کار را انجام دهید.

۶- پس ار اتصال به صفحه مورد نظر در فیسبوک، اطلاعات درخواستی توسط اینستاگرام را جواب دهید، اطلاعاتی مانند شماره تلفن، ایمیل و یک آدرس فیزیکی برای کسب و کار خود.

۷- در نهایت گزینه Done را انتخاب نمایید تا اطلاعات ذخیره شوند.

۱۶- ترفندهای اینستاگرام : ویرایش تصاویر بدون اشتراک گذاری آنها

شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای ابزار های ویرایشگر حرفه ای و فیلتر های زیبا است که زیبایی تصاویر را چندین برابر می سازد. اما اگر بخواهیم از این ویرایش های اینستاگرام استفاده کنیم ولی تصاویر را در برنامه دیگری به اشتراک بگذاریم باید چه کرد؟ یک ترفند برای این کار وجود دارد که به شما آموزش خواهیم داد.

۱- اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید.

۲- گرینه سه نقطه را انتخاب نمایید و گزینه Options را انتخاب نمایید.

۳- به پایین صفحه بروید و گزینه Save Original Photos را فعال سازید.

۴- دستگاه خود را روی حالت هواپیما ( airplane mode ) بگذارید.

۵- عکس مورد نظر خود را برای ویرایش وارد اینستاگرام سازید.

۶- مانند روال عادی ویرایش انجام دهید.

۷- زمانی که ویرایش های مورد نظر خود را اعمال کردید مراحل نوشتن کپشن و اطلاعات دیگر را نادیده بگیرید و بر روی گزینه Share کلیک نمایید.

۸- پیام شکست در اشتراک گذاری پست با متن Failed به شما نمایش داده می شود. بر روی علامت ضربدر در کنار گزینه Failed را کلیک کنید تا از این صفحه خارج شوید.

۹- اکنون عکس ویرایش شده در گالری دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

۱۰- دستگاه خود را از حالت هواپیما خارج نمایید و هر طور که مایلید از عکس یا ویدئوی ویرایش شده خود استفاده نمایید.

 

۱۷- ترفندهای اینستاگرام : اعمال بیش از یک فیلتر بر روی تصاویر

گاهی پیش می آید که می خواهید عکس های خود را بیشتر ویرایش کنیم و یا فیلتر های مختلف را با یکدیگر ترکیب نماییم. این کار با انجام یکبار ویرایش امکان پذیر نیست و با ترفندی که در ادامه ذکر می شود می توان این کار را انجام داد.

۱- تصویری را که یکبار قبلا ویرایش نموده اید را انتخاب نمایید.

۲- مراحل قبل ( شماره ۱۶ ) را تکرار کنید.

۳- عکس مورد نظر را از گالری وارد برنامه سازید.

۴- ویرایش های مورد نظر را بر روی عکس اعمال سازید.

۵- این مراحل را برای اضافه نمودن هر تعداد فیلتری که می خواهید بر روی عکس اعمال نمایید اجرا کنید.

۶- طبق روال عادی می توانید تگ کنید، کپشن بنویسید و در برنامه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

۱۸- ترفندهای اینستاگرام : نوشت شرح حال خوانا تر با استفاده از خطوط مجزا

نوشتن شرح حال در زیر پست ها، در حالت عادی مانند یک رمان ظولانی و خسته کننده است، اما با ترفندی که در ادامه می خوانید می توان آن را جذاب تر و خواناتر نمود. برای اعمال این ترفند:

۱- پست خود را آماده سازید تا به مرحله نوشتن شرح حال برای پست یا کپشن برسید.

۲- کپشن مورد نظر خود را بنویسید.

۳- زمانی که خواستید به خطی مجزا منتقل شوید بر روی کیبورد خود بر روی دکمه ۱۲۳ کلیک نمایید و گزینه Return را انتخاب نمایید.

۴- با استفاده از Return به خط بعدی منتقل خواهید شد.

توجه کنید که گزینه Return تنها شما را به خط بعدی منتقل می سازد و به وسیله آن نمی توان پاراگراف جداگانه تعیین نمود. اگر می خواهید شرح حالی در چند پاراگراف جداگانه داشته باشید از برنامه نوت بر روی دستگاه خود استفاده نمایید.

 

۱۹- ترفندهای اینستاگرام :اشتراک گذاری پست های دیگران تنها با دو کلیک

حتما برای شما هم پیش آمده که از پست دیگر کاربران اسکرین شات گرفته اید و با بریدن اطراف اضافه بخواهید آن را در صفحه خود و یا در برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید. اما با یک ترفند جالب می توانید بدون نیاز به اسکرین شات گرفتن آن را تنها با دو کلیک به اشتراک بگذارید. تنها کافیست به سایت Hootsuite مراجعه کنید و مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱- وارد سایت مذکور شوید و عکسی را که می خواهید به اشتراک بگذارید بیابید.

۲- بر روی آیکون مربع به شکل فلش کلیک نمایید تا پست به اشتراک گذاشته شود.

۳- قسمت مخصوص برای ایجاد پست ظاهر می شود و شرح حال پست اصلی به همراه نام کاربری صاحب اصلی پست قابل مشاهده خواهد بود.

۴- برنامه ای که در آن می خواهید پست را ارسال نمایید انتخاب کنید.

۵- حال می توانید پست را ذخیره کنید، ارسال کنید و یا آن را زمانبندی نمایید تا در زمان دیگری پست شود.

ترفندهای اینستاگرام

۲۰- ترفندهای اینستاگرام : زمان بندی کردن ارسال پست ها در اینستاگرام

گاهی ممکن است در آینده ای نزدیک برنامه فشرده ای داشته باشید و زمانی برای به اشتراک گذاشتن پست جدید در اینستاگرام خود نداشته باشید. این موضوع برای صفحات تجاری و کسب و کار موضوع مهمی است. اما با یک ترفند منحصر به فرد می توانید پست خود را برای هر زمانی که می خواهید بدون مراجعه به اینستاگرام به اشتراک بگذارید. برای چگونگی انجام این کار :

۱- به سایت Hootsuite بروید و حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.

۲- بر روی گزینه Compose Message کلیک کنید.

۳- عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و هشتگ و شرح حال مربوط به آن را اضافه نمایید.

۴- آیکون مربوط به تاریخ را انتخاب نمایید تا پست را زمانبندی نمایید.

۵- زمان و تاریخی که می خواهید پست ارسال شود را انتخاب نمایید.

۶- بر روی گزینه Schedule کلیک نمایید.

۲۱- ترفندهای اینستاگرام : تقسیم بندی یک عکس به چند تصویر

با این ترفند می توانید یک عکس را چند پارچه سازید و صفحه پروفایل خود را زیبا سازید. برای اجرای این ترفند مراحل زیر را اجرا کنید.

۱- سه عکس مرتبط به یکدیگر را انتخاب نمایید و پشت سر هم در اینستاگرام پست نمایید تا در پروفایل به صورت خطی نمایش داده شوند طوری که مانند یک عکس دیده شوند.

۲- برای تبدیل یک عکس به چند تصویر، یک عدد عکس را به ۹  قسمت مساوی تقسیم کنید و به صورت متوالی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

آموزش اینستاگرام- آموزش ترفندهای اینستاگرام -

۲۲- ترفندهای اینستاگرام :تنظیم شدت فیلتر های اعمال شده بر روی تصاویر

اگر از شدت فیلتر های پیشفرض اینستاگرام خسته شده اید و یا می خواهید فیلتر های طبیعی تری بر روی تصاویر خود داشته باشید از این ویژگی فوق العاده اینستاگرام می توانید استفاده نمایید. برای دسترسی به این ویژگی :

۱- تصویری را که می خواهید ویرایش نمایید باز کنید.

۲- فیلتری را مد نظرتان است بر روی تصویر اعمال نمایید انتخاب کنید.

۳- بار دیگر بر روی فیلتر مورد نظر دوباره کلیک نمایید تا گزینه ویرایش ظاهر شود.

۴- با استفاده از از گزینه و با چپ و راست کردن اسلاید تغییر مقیاس، شدت فیلتر خود را تنظیم نمایید.

۵- گزینه Done را انتخاب کنید تا فیلتر بر روی عکس اعمال شود و ویرایش تصویر خود را ادامه دهید.

 

۲۳- ترفندهای اینستاگرام : ارسال تصاویر موقتی به دیگر کاربران

برای اولین بار، ایده به اشتراک گذاشتن عکس های با محدودیت زمانی توسط اسنپ چت مطرح شد و در برنامه اسنپ چت کاربران می توانستند عکس هایی به اشتراک بگذارند که بعد از چندین ساعت به صورت خودکار ناپدید می شدند. از این ایده جالب اینستاگرام نیز استفاده کرد و این قابلیت را در اختیار کاربران با نام استوری قرار داد. با استفاده از ویژگی ارسال دایرکت یا پیام خصوصی به دیگر کاربران در اینستاگرام، شما می توانید پست های موقت، ویدئو و بومرنگ های خود را برای دیگر کاربران و دوستان ارسال نمایید.

۱- ابتدا به صفحه اصلی اینستاگرام بروید و بر روی آیکون دوربین در بالا و گوشه سمت چپ صفحه کلیک نمایید و یا صفحه را به سمت راست بکشید تا وارد محیط ضبط کردن استوری شوید و یا بر روی آیکون فلش در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک نمایید و سپس آیکون دوربین در بالا و سمت چپ را انتخاب کنید.

۲- یک عکس بگیرید، ویدئو و یا بومرنگ ضبط کنید.

۳- هر گونه ای دوست دارید آن را ویرایش نمایید.

۴- بر روی آیکون فلش درون دایره در سمت راست صفحه کلیک کنید.

۵- مخاطب خود را از لیست افراد انتخاب نمایید و یا گروهی از افراد مورد نظر تشکیل دهید و تصویر و ویدئوی خود را در گروه ارسال کنید.

۶- گزینه ارسال ( Send ) را انتخاب کنید تا پست برای مخاطبین ارسال شود.

توجه کنید برای ارسال می توانید چند مخاطب را به طور همزمان انتخاب کنید و بدون ایجاد گروه به صورت انفرادی برای هر یک از آنان پست خود را بفرستید.

آموزش ترفند های اینستاگرام - اموزش اینستاگرام

 

 

 

۲۴- ترفندهای اینستاگرام : آموزش آپلود و یا ضبط کردن ویدئو در چند قسمت

برخی اوقات پیش می آید که یک ویدئو را در بخش استوری نمی توان در قالب یک ویدئو به اتمام رساند و یا ارسال نمود و با استفاده از این ترفندی که آموزش خواهیم داد می توانید چند کلیپ را در قالب یک استوری ارسال نمایید.

۱- بر روی آیکون به علاوه در نوار پایینی صفحه اصلی کلیک نمایید.

۲- به گالری دستگاه بروید و ویدئوی مورد نظر خود را آپلود نمایید.

۳- بر روی گزینه Next کلیک کنید و سپس گزینه Trim را انتخاب کنید.

۴- بار دیگر بر روی گزینه به علاوه ( + ) کلیک کنید تا ویدئوی بعدی را آپلود نمایید.

۵- سپس گزینه Done را انتخاب کنید.

۶- زمانی که کلیپ های مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید با کلیک بر روی آنها قسمتت هایی را که می خواهید ارسال نمایید برش دهید و با بر روی کلیپ ها با کمی مکث کلیک نمایید و ترتیب قرار گرفتن آنان را تغییر دهید.

۷- برای پاک کردن یک کلیپ آن را به سمت مرکز صفحه بکشید.

۸- ویرایش را اتمام نمایید و شاهکار خود را به اشتراک بگذارید تا همه لذت ببرند!

و اما برای چگونگی ضبط یک ویدئوی چند گانه برای بخش استوری :

۱- بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید.

۲- گزینه ویدئو را انتخاب کنید.

۳- بر روی دکمه دایره شکل برای ضبط ویدئو کلیک نمایید.

۴- در جایی که می خواهید کلیپ اول تمام شود انگشت خود را از روز دکمه ضبط بردارید و برای ضبط کلیپ دوم بار دیگر دکمه ضبط را فشار دهید.

۵- اگر ویدئویی که ضبط نموده اید به هر دلیلی باب میل نبود می توانید با استفاده از گزینه Delete آن را پاک کنید و گزینه ضبط دوباره را انتخاب کنید.

۲۵- ترفندهای اینستاگرام : آموزش به اشتراک گذاشتن ویدئو های بدون صدا

طبق آمار منتشر شده ۸۵ درصد کاربران فیسبوک تمایل به تماشای ویدئو ها بدون صدا دارند. این آمار را می توان به اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی مشابه دیگر نیز نسبت داد. خوشبختانه ویدئو های به اشتراک گذاشته شده در قسمت Feed بدون صدا پخش می شوند تا کاربر در صورت تمایل آن را با صدا ببیند اما این موضوع در بخش استوری صدق نمی کند. برای اینکه بتوانید یک استوری بدون صدا برای این دسته از کاربران و یا جهت حذف صداهای  آزار دهنده پشت زمینه ویدئو داشته باشید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و ویدئویی که می خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب نمایید.

۲- گزینه Next را انتخاب کنید.

۳- بر روی آیکون بلندگو در بالای صفحه کلیک نمایید تا کلیپ شما بی صدا شود.

این کار را می توانید برای استوری هایی که از طریق خود اینستاگرام ضبط نموده اید نیز اعمال نمایید.

۲۶- ترفندهای اینستاگرام : آموزش ذخیره پست ها به صورت پیش نویس

زمانی پیش می آید که شما بهترین تصویر خود را ثبت کرده اید و بهترین ویرایش ها را نیر برای آن انجام داده اید اما شرح حال خوبی برای تصویر خود پیدا نمی کنید. اینستاگرام اخیرا ویژگی بسیار خوبی برای اینگونه مواقع در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن می توانید پست های خود را به صورت پیش نویس ذخیره نمایید و در زمان دیگر آن را ارسال کنید. با ذخیره به صورت پیش نویس تمامی ویرایش های شما نیز ذخیره خواهد شد.

۱- بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و عکس و ویدئویی که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب نمایید و یا آن را از طریق برنامه ثبت کنید.

۲- پست را آن گونه که می خواهید ویرایش کنید.

۳- بر روی آیکون بازگشت ( > ) کلیک کنید تا بار دیگر وارد صفحه ویرایش شوید.

۴- دوباره با کلیک بر روی آیکون > با عقب بازگردید.

۵- یک منو برای شما ظاهر خواهد شد و در آن گزینه Save Draft را انتخاب کنید.

۶- پست ویرایش شده در گالری شما ذخیره خواهد شد و هر زمانی که برای به اشتراک گذاشتن آن آماده بودید می توانید از گالری خود در اینستاگرام آپلود کنید. برای این کار مجددا بر روی آیکون بعلاوه در پایین صفحه اصلی کلیک کنید و وارد گالری شوید.

۷- یک بخش جدید با نام DRAFTS در بالای گالری شما ظاهر خواهد شد.

۸- عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یا با کلیک بر روی گزینه Manage به تمامی پست های پیش نویس دسترسی پیدا کنید.

۹- پست خود را ویرایش کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام - ترفندهای اینستاگرام - آموزش اینستاگرام - آموزش جامع و کامل ترفندهای اینستاگرام

اگر می خواهید پستی را از قسمت پیش نویس ها حذف کنید، گزینه Manage را انتخاب نمایید و به قسمت Drafts بروید، سپس با انتخاب گزینه Edit پستی را که می خواهید حذف شود انتخاب نمایید و گزینه Discard Posts در پایین صفحه را کلیک کنید. سپس یک کلیک دیگر کنید تا عملیات انجام شود.

۲۷- ترفندهای اینستاگرام :جستجوی آسان برای هشتگ ها مربوط به پست

برخی از هشتگ ها واضح و گویا هستند و کاربران با اندکی جستجو می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. خوشبختانه اینستاگرام ویژگی جالبی در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن می توانید هشتگ های مناسب و پر طرفداری برای پست های خود استفاده نمایید.

۱- بر روی آیکون ذره بین در پایین صفحه اصلی اینستاگرام کلیک نمایید تا وارد بخش جستجو شوید.

۲- کلید واژه مورد نظر خود را در قسمت هشتگ ها جستجو کنید.

۳- هشتگ مورد نظر را از لیست بلند بالایی که به شما پیشنهاد می شود انتخاب نمایید.

۴- در این مرحله شما به پست هایی که از این هشتگ استفاده نموده اند هدایت می شوید.

۵- با استفاده از گزینه های MOST RECENT و TOP POSTS می توانید سریع تر و راحت تر هشتگ مناسب را بیابید و برای پست های خود الهام بگیرید.

۲۸- ترفندهای اینستاگرام :ذخیره هشتگ ها برای استفاده در آینده

زمانی است که شما می خواهید پست خود را به سرعت به اشتراک بگذارید و زمانی برای جستجو هشتگ های مناسبی که در گذشته یافته بودید، ندارید. در این مواقع برای صرفه جویی در زمان و انرژی خود می توانید از ترفند زیر استفاده نمایید:

۱- برنامه نوت دستگاه خود را اجرا کنید و یک نوت جدید ایجاد نمایید.

۲- تمام کپشن ها و هشتگ های خود را دز آن صفحه لیست کنید.

۳- هر زمانی خواستید پستی را به اشتراک بگذارید برنامه نوت را باز کنید و هشتگ های مد نظر خود را کپی نمایید.

۴- موارد کپی شده را در قسمت شرح حال پیست کنید.

۲۹- ترفندهای اینستاگرام : آموزش مخفی کردن هشتگ ها

گاهی استفاده از هشتگ های بلند بالا در قسمت شرح حال پست می توانید باعث درهم و نامرتب دیده شدن پست شود. برای داشتن ظاهری بهتری در پست خود می توانید از برخی از هشتگ ها به صورت مخفیانه استفاده نمایید:

۱- می توانید تعدادی از هشتگ ها را در اولین کامنت پست خود استفاده نمایید.

۲- بعد از دریافت کامنتی دیگر، اولین کامنت که در آن هشتگ ها را قرار داده اید مخفی خواهد شد.

روشی دیگر برای نظم دادن به هشتگ ها وجود دارد که به مراحل زیر تقسیم می شود:

۱- متد دیگر این است که هشتگ ها را با استفاده از خط فرضی از یکدیگر جدا سازیم و در خطوط مجزا قرار دهیم.

۲- بر روی گزینه ۱۲۳ در کیبورد خود در زمان نوشتن کپشن کلیک نمایید.

۳- گزینه Return را انتخاب کنید.

۴- با روش های مختلفی مانند نقطه گذاری و یا استفاده متوالی از خط تیره ها یک خط جدا کننده ایجاد نمایید.

۵- بار دیگر Return را انتخاب کنید.

۶- مراحل ۲ تا ۴ را حداقل ۵ بار تکرار نمایید.

۶- اینستاگرام هشتگ ها را از خط سوم به بعد مخفی می سازد و در حالت عادی فالووران شما نمی توانند آنان را مشاهده نمایند مگر اینکه گزینه more یا بیشتر را انتخاب نمایند تا ادامه هشتگ ها ظاهر شوند.

هشتگ ها در اینستاگرام - آموزش اینستاگرام - آموزش ترفندهای اینستاگرام

۳۰- ترفندهای اینستاگرام : ضبط ویدئو ها به صورت هندز فری

زمانی پیش می آید که برای ضبط ویدئو ها، فشار دادن طولانی دکمه ضبط باعث زحمت است و یا به هر دلیلی نیازی به قطع و وصل کردن ویدئو های خود ندارید. اینستاگرام برای این گونه مواقع ویژگی فوق العاده با نام Hands-Free در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن می توانید بدون نگه داشتن دکمه ای، به راحتی ویدئو های خود را در بخش استوری ضبط نمایید و بین دوربین جلو و عقب جا به جا شوید.

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- از بین گزینه های سمت پایین صفحه که شامل Normal, Boomerang, Hands-Free می شوند گزینه hands-free را انتخاب نمایید.

۳- یک بار بر روی دکمه ضبط کلیک نمایید و آن را رها کنید.

۴- برای قطع ضبط کردن قبل از اتمام زمان تعیین شده توسط برنامه بار دیگر دکمه ضبط را فشار دهید.

آموزش ترفند های اینستاگرام - آموزش جامع و کامل آموزش اینستاگرام

۳۱- ترفندهای اینستاگرام : افزودن نوشته های نامحدود به پست های استوری

حتما همه می دانند که می توان نوشته های مختلفی به عکس ها و ویدئو های خود در بخش استوری اضافه نمود اما نکته ای که ممکن است ندانید این است که تعداد و مقدار نوشته ها می تواند نا محدود باشد و تا جایی که در کادر می گنجد می توانید نوشته اضافه کنید!

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- یک عکس بگیرید و یا ویدئویی ضبط نمایید.

۳- بر روی صفحه کلیک نمایید تا باکس نوشتن باز شود و یا بر روی گزینه Aa در بالا و سمت راست صفحه کلیک نمایید.

۴- متن مورد نظر خود را تایپ نمایید.

۵- بعد ار اتمام گزینه Done را انتخاب نمایید.

این مراحل را تا جایی که می خواهید متن اضافه نمایید تکرار کنید.

۳۲- ترفندهای اینستاگرام :انتخاب رنگ قلم برای نوشته ها

در بخش استوری اینستاگرام شما فرصت دارید نهایت خلاقیت خود را به کار ببرید و عکس ها و ویدئو ها را با استفاده از نوشته های رنگی زیباتر سازید. برای این کار:

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- یک عکس بگیرید و یا ویدئویی ضبط نمایید.

۳- بر روی آیکون قلم و یا گزینه Aa در بالای صفحه کلیک نمایید.

۴- از بین قلم های مختلف با رنگبندی های متنوع انتخاب نمایید و چیزی بنویسید یا ترسیم نمایید و یا پالت رنگ های زیبا برای نوشته های تایپ شده انتخاب نمایید و متن و نوشته های رنگارنگ به پست خود اضافه نمایید.

۵- بر روی رنگ مورد نظر کلیک نمایید تا انتخاب شود.

۶- از بین گزینه تایپ و یا ترسیم با قلم یکی را انتخاب نمایید.

۷- در نهایت پست خود را به اشتراک بگذارید.

 

۳۳- ترفندهای اینستاگرام :تغییر رنگ تنها بخشی از متن یا کلمات در استوری

با استفاده از این ویژگی جذاب متن های رنگین کمانی داشته باشید!

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- یک عکس بگیرید و یا ویدئویی ضبط نمایید.

۳- بر روی آیکون قلم و یا گزینه Aa در بالای صفحه کلیک نمایید.

۴- از بین قلم های مختلف با رنگبندی های متنوع انتخاب نمایید و چیزی بنویسید یا ترسیم نمایید و یا پالت رنگ های زیبا برای نوشته های تایپ شده انتخاب نمایید و متن و نوشته های رنگارنگ به پست خود اضافه نمایید.

۵- بر روی رنگ مورد نظر کلیک نمایید تا انتخاب شود.

۶- از بین رنگ های متنوع رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۷- مانند همیشه عکس ها ادیت نمایید و به اشتراک بگذارید.

۳۴- ترفندهای اینستاگرام : استفاده از استیکر ها به صورت نامحدود

با استفاده از استیکر های متنوع در بخش استوری شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پست خود با مخاطبیت به اشتراک بگذارید، اطلاعاتی مانند وضعیت هوا، زمان فعلی و یا موقعیت مکانی. زمانی که دوستان شما پست شما را می بینند می توانند بر روی استیکر لوکیشن کلیک نمایند و پست های دیگر را با این موقعیت مکانی مشاهده نمایند.

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- یک عکس بگیرید و یا ویدئویی ضبط نمایید.

۲- بر روی استیکر با صورت خندان در گوشه سمت بالای صفحه کلیک نمایید.

۴- استیکر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۵- خود استیکر ها نیز در انواع مختلفی با اشکال متنوع وجود دارند، به عنوان مثال برای وضعیت هوا می توانید از فرمت های سلسیوس یا فارنهایت در اشکال مختلفی استفاده نمایید.

۶- اندازه و محل قرار گیری استیکر را مطابق میل خود تغییر دهید.

۷- هر اندازه استیکر که می خواهید با تکرار این مراحل اضافه نمایید.

 

۳۵- ترفندهای اینستاگرام : به اشتراک گذاشتن تصاویر در گالری در بخش استوری

برای شما نیز ممکن است پیش بیاید که تصویز بسیار زیبایی ثبت کرده اید اما فراموش کرده اید در بخش استوری اینستاگرام نیز آن را ثبت نمایید. اگر تصویر خود را در ۲۴ ساعت اخیر ثبت نموده اید به راحتی با انجام مراحل زیر می توانید آن را در بخش استوری به اشتراک بگذارید:

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- زمانی که وارد بخش استوری شدید صفحه را به سمت بالا بکشید تا بتوانید به گالری خود و تنها تصاویری که در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نموده اید دسترسی پیدا کنید.

۳- عکس یا ویدئوی مورد نظر را انتخاب نمایید.

۴- طبق معمول آن را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.

۳۶- ترفندهای اینستاگرام :به اشتراک گذاشتن تصاویر قدیمی در بخش استوری

حتما برای شما نیز پیش آمده است که تصویری زیبا ثبت کرده اید و در ۲۴ ساعت گذشته فراموش کرده اید آن را در بخش استوری به اشتراک بگذارید و یا به تصاویر قدیمی تر در گالری خود برخورد کرده اید ولی به دلیل محدودیت استوری نمی توانید آن را به اشتراک بگذارید. در چنین مواقعی ترفند زیر را انجام دهید:

۱- عکسی را که قصد دارید در بخش استوری به اشتراک بگذارید در گالری باز کنید.

۲- از تصویر مورد نظر اسکرین شات بگرید.

۳- اسکرین شات گرفته شده به عنوان یک تصویر جدید تلقی می شود پس مانند یک عکس عادی می توان آن را در بخش استوری به اشتراک گذاشت. برای این کار به مورد ۳۵ مراجعه کنید.

۳۷- ترفندهای اینستاگرام : تگ کردن سایر کاربران در پست های استوری

یکی از ویژگی های جالب اینستاگرام این است که می توانید سایر کاربران را در بخش استوری خود تگ کنید، این تگ با یک خط در زیر نام کاربری شخص به صورت لینک ظاهر می شود و دیگران می توانند با کلیک کردن بر روی این نام کاریری، به پروفایل آن کاربر بروند. این کار برای زمانی که مکانی در آن هستید و یا مورد های مختلف بسیار کاربردی تلقی می شود.

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- یک عکس بگیرید و یا ویدئویی ضبط نمایید.

۳- بر روی هر نقطه ای از تصویر و یا بر روی گزینه Aa در بالای صفحه کلیک نمایید.

۴- علامت @ را به همراه نام کاربری مورد نظر را تایپ نمایید.

۵- کاربر را از بین لیستی که نمایش داده می شود انتخاب کنید.

۶- شما حداکثر ۱۰ کاربر را می توانید در عکس ها یا ویدئو های خود در بخش استوری تگ نمایید.

۷- زمانی که شخصی را در استوری خود منشن می کنید آن کاربر علاوه بر دریافت نوتیفیکیشن تگ، از طریق دایرکت نیز از تگ شما در عکس یا ویدئو به همراه پیش نمایشی از استوری مطلع می شود.

آموزش استوری اینستاگرام - آموزش ترفندهای اینستاگرام - آموزش اینستاگرام

۳۸- ترفندهای اینستاگرام :ذخیره استوری ها در گالری دستگاه

اگر می خواهید تصاویر به اشتراک گذاشته شده در استوری را برای همیشه داشته باشید، نکات زیر را رعایت کنید:

۱- بخش استوری خود را باز کنید.

۲- صفحه را به سمت بالا بکشید.

۳- گزینه Save در پایین صفحه در سمت چپ را انتخاب نمایید.

اگر پست را قبلا به اشتراک گذاشته اید و تمایل به ذخیره آن دارید. به تصویر مورد نظر مراجعه کنید و با انتخاب گزینه سه نقطه در سمت راست و پایین صفحه گزینه Save Photo را انتخاب نمایید.

۳۹- ترفندهای اینستاگرام :اشتراک گذاری استوری ها در پروفایل

اگر می خواهید استوری هایی را که تنها ۲۴ ساعت اعتبار دارند در پروفایل خود برای همیشه به اشتراک بگذارید مراحل زیر را طی کنید:

۱- به بخش استوری های خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه در گوشه سمت راست و پایین عکس و یا ویدئویی که می خواهید به اشتراک بگذارید کلیک نمایید.

۳- گزینه Share as Post را انتخاب نمایید.

۴- مانند یک پست عادی آن را ویرایش کنید، شرح حال بنویسید، افراد را تگ کنید و در پروفایل خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

۴۰- ترفندهای اینستاگرام :مشاهده افرادی که استوری شما را دیده اند

اگر می خواهید ببینید استوری شما چقدر بازدید داشته است و چه کسانی آن را مشاهده کرده اند مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- استوری مورد نظر خود را باز کنید.

۲- صفحه را به سمت بالا بکشید.

۳- اینستاگرام افرادی را که تا کنون استوری شما را مشاهده کرده اند نمایش می دهد.

۴۱- ترفندهای اینستاگرام : زوم کردن بر روی ویدئو ها با یک انگشت

زمانی که در حال ضبط ویدئو برای استوری خود هستید گاه ممکن است بخواهید بر روی سوژه خاصی زوم کنید تا با بزرگنمایی و وضوح بیشتری مشاهده شود. برای این کار :

۱- صفحه اصلی اینستاگرام را به سمت راست بکشید تا وارد بخش استوری شوید.

۲- با یک انگشت دکمه ضبط ویدئو را فشار دهید تا ضبط ویدئو آغاز شود و آن را نگه دارید.

۳- با همان انگشت دکمه را به سمت بالا بکشید تا بتوانید زوم کنید و برای بازگرداندن به حالت اول دکمه ضبط را به سمت پایین بکشید.

۴۲- ترفندهای اینستاگرام : مخفی کردن استوری ها از برخی افراد

شاید بخواهید به هر دلیل فرد یا افرادی استوری هایی را که به اشتراک می گذارید نبینند. برای این کار نیز ترفندی وجود دارد که به صورت زیر می توان از آن بهره برد!

۱- بر روی آیکون آدمک کلیک کنید تا به پروفایل خود بروید.

۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک نمایید تا وارد Options شوید.

۳- بر روی Story Settings در زیر گزینه Account کلیک نمایید.

۴- گزینه Hide My Story From را انتخاب نمایید.

۵- نام افرادی را که می خواهید استوری ها را از آن ها پنهان کنید وارد نمایید.

۶- بر روی Done کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

همچنین از طریق خود استوری ها نیز می توانید این کار را انجام دهید. کافیست به استوری مورد نظر خود بروید. لیست افرادی را که استوری شما را مشاهده نموده اند باز کنید. برای این کار کافیست صفحه استوری پست شده را به سمت بالا بکشید( مورد ۴۰ ) . گزینه سه نقطه را در کنار نام فردی که می خواهید استوری ها را از او پنهان نمایید کلیک کنید و گزینه Hide را انتخاب کنید.

۴۳- ترفندهای اینستاگرام :ارسال ویدئوی زنده (Live Story) برای دوستان

در برنامه اینستاگرام به تازگی ویژگی فوق العاده ای اضافه شده است که مدت کوتاهی حسابی سر و صدا به پا کرده است. نام این ویژگی لایو استوریز ( Live Stories ) است که در آن می توانید به صورت زنده با دوستان خود به صورت ویدئویی و یک طرفه در ارتباط باشید و کسانی که به شما می پیوندند می توانند برای شما لایک و کامنت ارسال نمایند. 

منبع: اندرویدیها

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شاید برخی هنوز بازاریابی ایمیلی را از روش های اصلی و مهم بازاریابی اینترنتی می دانند اما باید بپذیریم که محبوبیت روز افزون شبکه های اجتماعی افق جدیدی را در بازاریابی اینترنتی گشوده است. قطعاً وقتی حرف از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود اینستاگرام هم در صدر قرار می گیرد. صاحبان کسب و کار هرروز بیشتر به اهمیت بازاریابی در اینستاگرام پی می برند و سعی می کنند وارد این عرصه شوند. در این مطلب ترفندها و نکاتی از بازاریابی در اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

بازاریابی در اینستاگرام با ترفندهایی ساده

همان گونه که می دانید اینستاگرام رتبه اول را در تمام رسانه‌های اجتماعی موبایل را از آن خود کرده است. اینستاگرام بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون از آن‌ها کاملا فعال هستند. یعنی مطالب جدید را می‌بینند. جالب است بدانید هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیارد عکس در اینستاگرام وجود دارد ، یعنی تقریبا به ازای هر فردی که روی کرده زمین زندگی می‌کند ۳ عکس وجود دارد!

اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را بفروشیم. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی می‌توانید از روش‌های بازاریابی اجتماعی استفاده کنید. اگر فرصت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی را از دست بدهید، یک ابزار تبلیغاتی رایگان و بسیار قدرتمند را کنار گذاشته‌اید.

مدل‌ جدید بازاریابی اینترنتی که روز به روز در حال رایج شدن است، هدایت افراد سایت به رسانه‌های اجتماعی است. پس از آنکه بازدیدکننده دنبال‌کننده یکی از رسانه‌های اجتماعی شد، به او دسترسی داریم و می‌توانید پیام‌های بازاریابی را از این طریق برایش ارسال کنیم.

1) برای بازاریابی در اینستاگرام از آدرس سایت در پروفایل استفاده کنید

در اینستاگرام شما می‌توانید آدرس وب‌سایت را در پروفایلتان وارد کنید. اگر وب‌سایت ندارید بهتر است آن قسمت را خالی نگذارید. مثلا می‌توانید آدرس پروفایل لینکدین خود را وارد کنید. اگر سایت دارید بهترین حالت آن است که به جای وارد کردن آدرس صفحه اصلی سایت، افراد را به صفحه فرود خود هدایت کنید.

 صفحه فرود صفحه‌ای است که در آن ایمیل مخاطب را دریافت می‌کنید و به ازای آن یک هدیه به او می‌دهید. هدیه می‌تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، آموزش صوتی، فیلم یا هر اطلاعات جذاب دیگر باشد.

۲) ایجاد توقف بر عکس‌ها برای بازاریابی در اینستاگرام

از عکس‌هایی استفاده کنید که باعث کنجکاوی شود. اگر عکس‌هایی بسیار معمولی و حتی با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه‌ای برای توقف بر عکستان ایجاد نمی‌کنید. افراد اغلب با عکس‌های زیادی مواجه هستند و تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود حس کنجکاوی است. برای ایجاد کنجکاوی روش‌های زیادی وجود دارد.

مثلا می‌توانید از یک محصول از فاصله‌ای بسیار نزدیک عکس بگیرید که به راحتی قابل حدس زدن نیست. ایده دیگر گرفتن عکس از زاویه‌ای نامتداول است. کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها کار کنید و ببینید چقدر بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

۳) نوشتن توضیحات پروفایل برای فالو شدن برای بازاریابی در اینستاگرام

در بخش توضیحات پروفایلتان که Bio نامیده می‌شود بدیهیات و موارد کلیشه‌ای ننویسید. همچنین از خودتان و کسب‌و‌کارتان تعریف نکنید. بلکه فقط بر پاسخ یک سوال متمرکز شوید. چرا دیگران باید شما را فالو کنند؟ مهم‌ترین مطلبی که باعث فالو شدن شما می‌شود ارائه دلیلی قانع‌کننده برای این کار است. در واقع خیلی واضح بگویید که با فالو کردن شما چه مزیتی به دست می‌آورند.

مثال نامناسب: بزرگترین شرکت آموزشی در زمینه بازاریابی و مدیریت

مثال مناسب: با فالو کردن این صفحه با نکات و ترفندهای مدیریتی آشنا شوید و برای خرید از سایت کوپن‌های تخفیف دریافت کنید.

۴) ارائه کوپن تخفیف فقط در اینستاگرام برای بازاریابی در اینستاگرام

چند تست انجام دادیم تا ببینیم بهترین راهکار برای هدایت افراد از اینستاگرام به سایت و ایجاد فروش چیست. فرض کنیم می‌خواهید برای اعضای اینستاگرام خود یک فروش ویژه بگذارید و ۲۰ درصد تخفیف بدهید. اعلام این موضوع که محصولات ۲۰ درصد تخفیف دارند جذابیت چندانی ایجاد نمی‌کند. بهترین کار آن است که یک کوپن تخفیف ۲۰ درصدی به صورت کاملا انحصاری در اختیار دنبال‌کنندگان شما در اینستاگرام قرار دهید. در سایت و جاهای دیگر هیچ صحبتی از این تخفیف نکنید.

۵) ارائه مطالب انحصاری برای بازاریابی در اینستاگرام

یکی از کارهای بسیار اشتباه که توسط بسیاری از بازاریایان اینترنتی انجام می‌شود، انتشار تمامی پست‌ها در تمام رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی است. یعنی فرض کنید شما یک فروش ویژه دارید. این مطلب را در فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین و … اعلام می‌کنید.

پس از مدتی کاربران می‌بینند که رسانه‌های اجتماعی شما کپی همدیگر هستند. بنابراین به این نتیجه می‌رسند که لزومی ندارد تمام آن‌ها را دنبال کنند. کافی است گاهی به یکی از آن‌ها نگاهی بیندازند. البته گاهی لازم است مطلبی را در تمام رسانه‌ها منشتر کنید، ولی در هر رسانه مطالب اختصاصی هم داشته باشید.

۶) تغییر ماهانه عکس پروفایل برای بازاریابی در اینستاگرام

عکس پروفایلتان را ماهی یک بار عوض کنید! شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد، ولی این کار باعث می‌شود از دید اینستاگرام کاربر فعال‌تری محسوب شوید. هرچه کاربر فعال‌تری باشید، عکس‌های شما در نتایج جستجوی اینستاگرام جایگاه بهتری خواهد داشت و احتمال دیده شدن عکس‌هایتان و فالو شدن شما بیشتر می‌شود.

شاید فکر کنید اکانت من کاملا تجاری است و مثلا لوگوی شرکت را به عنوان عکس پروفایل قرار داده‌ام. چگونه می‌توانم هر ماه آن را عوض کنم؟ با کمی خلاقیت این کار انجام‌پذیر است. می‌توانید به مناسبت‌های مختلف لوگو را کمی تغییر دهید. مثلا با شروع زمستان می‌توانید چند دانه برف به لوگو اضافه کنید. یا با شروع بهار زمینه لوگوی شما گل و گیاه باشد. حتی گاهی می‌توانید بر عکس پروفایلتان بنویسید: فروش ویژه!

۷) اول آموزش، سپس فروش برای بازاریابی در اینستاگرام

در اینستاگرام به آموزش بپردازید. شاید بلافاصله بگویید کار من آموزش نیست. مثلا فروشگاه لوازم اتومبیل دارم. حتی اگر لوازم اتومبیل می‌فروشید کار اصلی شما آموزش است. البته منظور از آموزش ارائه نکات و ترفندهایی درباره لوازم اتومبیل است. همچنین می‌توانید نکاتی را بگویید تا مخاطب با خواندن آن بتواند خرید بهتری انجام دهد. در آموزش‌ها توضیح دهید چگونه می‌توان تشخیص داد محصول کیفیت مناسبی دارد یا خیر.

درواقع اغلب خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا همین است. اغلی افراد برای کسب اطلاعات درباره محصول و مقایسه محصولات به سایت مراجعه می‌کنند، سپس به خریدار تبدیل می‌شوند.

8) برای دیده شدن تلاش کنید

زیباترین پست ها و جذاب ترین عکس ها هم زمانی برای شما مفید خواهد بود که کاربران را به سمت خود جذب کنید. بنابراین برای افزایش فالوور در اینستاگرام تلاش کنید. در این زمینه می توانید به مقالات " افزایش فالوور در اینستاگرام با راهکارهای طبیعی " و " چگونه تعداد فالوورهای اینستاگرام را بالا ببریم؟ " مراجعه کنید. همچنین می توانید برای معرفی پیج اینستاگرام خود و افزایش فالوور از ربات تبلیغاتی فالوجت استفاده کنید. توضیحات تکمیلی و نحوه کار با ربات در لینک زیر:

 

منبع: آسان طب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

روزانه افراد زیادی از بازیگر و ورزشکار تا صاحبان کسب و کارهای تجاری از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو استفاده می کنند. یکی از مسائلی که برای همه کاربران اینستاگرام اهمیت زیادی دارد افزایش فالوور در اینستاگرام است. افراد با هر هدفی که در اینستاگرام فعالیت می کنند افزایش محبوبیت و افزایش لایک اینستاگرام برایشان اهمیت زیادی دارد. فارغ از افرادی که برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام از روش هایی همچون خرید فالوور فیک استفاده می کنند، افزایش فالوور در اینستاگرام و حتی افزایش لایک در اینستاگرام اصولی دارد که با رعایت آن موارد نه تنها نیازی به خرید فالوور فیک و جعلی ندارید، بلکه به سرعت شاهد افزایش محبوبیت و نفوذ خود در اینستاگرام خواهید بود. با فالوجت همراه باشید.

اینستاگرام ماهیانه، 500 میلیون کاربر فعال دارد. از همین رو نه تنها افراد برای به اشتراک گذاری حالات و خاطرات خود از اینستاگرام استفاده می کنند، بلکه اینستاگرام عرصه مناسبی برای بازاریابی شده است. به ویژه که اینستاگرام نیز با ارائه سرویس ها و قابلیت هایی همچون استوری و ویدئو لایو جذابیت این شبکه اجتماعی را بیشتر کرده است. در این مقاله قرار است به این سوالات پاسخ دهیم که چگونه تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را بالا ببریم؟متأسفانه گاهی برخی افراد از جمله بازیگران برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام به سرغ روش هایی غیر اصولی خرید فالوور فیک می روند. 

 

1) نقطه فروش شما کجاست؟

این اولین قانون هر تجارتی است. شما باید بدانید که قصد انجام چه کاری را دارید. کار مناسب خود را پیدا کنید. کار خود را در اینستاگرام تشخیص دهید. مخاطبان خود را شناسایی کنید و بفهمید که روی چه کسانی می خواهید تاثیر گذار باشید. شما هیچگونه پیشرفتی در اینستاگرام نخواهید داشت اگر ندانید روی چه افرادی و چگونه روی آنها تاثیر بگذارید.

صرفا ارسال سلفی ها و وعده های غذاییتان منفعتی برایتان نخواهد داشت. بنابراین مهم است که شما بدانید نقطه فروش شما در کدام قسمت اینستاگرام است و مهارت خود را در نشان دادن آن بخش بالا ببرید.

2) پست هایی با یک تیر و دو نشان

این باید واضح باشد، چیزی که در اینستاگرام منتشر می کنید باید از همه نظر کامل باشد. عکس ها و فیلم های بسیار جذاب که مردم آنها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. با این روش با تصاویری که بین افراد زیادی به اشتراک گذاشته می شود نفوذ شما در اینستاگرام بالا می رود.

عکس های زیبا همیشه در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار می گیرد. برای رسیدن به این هدف از فیلترهای اینستاگرام استفاده کرده و تصاویرتان را ویراش کنید. تحقیقات نشان می دهد که تصاویری که دارای فیلتر هستند ۲۱% بیشتر شانس دیده شدن دارند و ۴۵% بیشتر از تصاویر بدون فیلتر شانس دیده شدن دارند. 

3) مطالب دیگران را هم به اشتراک بگذارید

یکی از استراتژی های هوشمند برای بازاریابی در اینستاگرام، اشتراک مطالب تولید شده توسط کاربران است. آنها تصاویر سایت های پر مخاطب را ویرایش کرده و آن را در حساب کاربری خود منتشر می کنند. به نظر می رسد که این کار به نفع هر دو طرف می باشد و هرکسی دوست دارد که در کانون توجهات باشد. با قرار دادن مردم در کانون توجهات، انها از قرار گرفتن برندشان در این موقعیت هیجان زده خواهند شد. این یک استراتژی دو سر برد است.

4) تعامل روزانه داشته باشید

نفوذ شبکه های اجتماعی فقط به داشتن یک حساب کاربری نسبتا خوب و منتشر کردن عکس های با کیفیت بالا مربوط نمی شود. این کارها برای داشتن فالوورهای زیاد کافی نیست. این امر نیاز به توجه به تعامل روزانه دارد تا نفوذ خود را افزایش دهید.

برندهای تجاری که به طور مداوم پست ارسال می کنند حساب های کاربری موفق تری در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام هستند. این مهم است که شما چیزی ارائه دهید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند، پست های شما، حسابتان را در اینستاگرام قابل توجه می کند. ارسال مطلب به طور مداوم (حداقل یکبار در روز) باعث می شود که توجه فالوورهایتان را جلب کنید.

5) از هشتگ ها غافل نشوید

هشتگ در اینستاگرام بهترین راه برای جذب بینندگان است. اگر نحوه کار آنها را نمی دانید، الان زمان آن است که درباره آنها مطالعه کنید، چون تفاوت بزرگی در نمایش صفحه شما ایجاد خواهد کرد. جستجو در محتوای اینستاگرام به وسیله هشتگ مانند جست و جو در وبلاگ با استفاده از کلمه کلیدی می باشد. افزودن هشتگ به عکس های خود این امکان را فراهم می کند که غلاقه مندان به تجارت شما پست های شما را به راحتی ببینند.

شما می توانید در هر پست حداکثر ۳۰ هشتگ نوسته و بیشتر پیج های موفق از تمام این قابلیت برای فریب مخاطبان خود استفاده می کنند. هشتگ گذاری یک هدف خوب برای مخاطبان شماست.

 6) به فالوور هایتان انگیزه دهید

بزرگ بودن شبکه های اجتماعی در وهله اول به علت مشارکت مردم است. آنها می خواهند نقش داشته باشند و این به نفع شماست که به آنها اجازه بدهید که درگیر شوند. این کار اجازه می دهد که جامعه شما رشد کند.

از مخاطبین خود بازخورد بخواهید. مسابقه عکاسی برگزار کنید و به شرکت کنندگان جایزه بدهید. مردم نام تجاری شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کرده تا بتوانند از هرآنچه که شما به آنها ارائه می دهید استفاده کنند. در کپشن از آنها سوال بپرسید. از آنها بخواهید که دوستانشان را تگ کنند یا پست شما را دوباره ارسال کنند، این کار باعث می شود که شبکه و نفوذ شما رشد کند.

7) در گفت و گوها شرکت کنید

گفت و گو کردن با فالوورهای خود باعث می شود که آنها را بهتر شناخته و بدانید که به چه مطالبی علاقه مند هستند. اگر فرصت لازم را دارید، اظهار نظر در مورد تصاویر بزرگترین تاثیر در برقراری ارتباط با مخاطب را دارد. اسم همدیگر را در زیر پست ها ذکر کرده و پست های همدیگر را به اشتراک بگذارید.

برای رهبری کردن، اول باید یاد بگیرید که چگونه دنبال کنید. این جمله در واقع درست است. فالوورهایتان را فالو کرده و از طریق کامنت گذاشتن و پاسخ به کامنت ها با آنها در ارتباط باشید. این یکی از بهترین روشهای توجه به مخاطبین و افزایش نفوذ است. این کار ها یک میانبر برای افزایش نفوذ و دیده شدن بیشتر است، اما کمی زمان بر است و شما باید قدم به قدم حرکت کنید.

8) از سایر شبکه های اجتماعی بهره مند شوید

مشارکت کردن با دیگران یکی از بهترین روش های جلب توجه بیشتر و بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که تصاویر خود را در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و … به اشتراک بگذارید. همچین شما می توانید تصاویر را در ویلاگ هایتان نیز استفاده کنید.

9) توجه به روند

در رسانه های اجتماعی وقتی همه چیز در حال تحول است، روند قالبا می آید و می رود. این مهم است که شما روند را در پیش بگیرید. هشتگ یکی از روندهایی است که هنوز هم در اینستاگرام متداول است. پست های حمایتی نیز یکی از بهترین کارها برای جذب فالوورهای اینستاگرام است.

همراه بودن با تغییرات پلت فرم ها و روندهای جدید به رشد شما در شبکه های اجتماعی کمک خواهد کرد.

10) ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام

ابزارهای رایگانی قابل دسترسی هستند که به بررسی نفوذ شما در شبکه های اجتماعی کمک خواهد کرد. از این ابزار استفاده کنید تا بدانید که در چه بخش های احتیاج به بهبود عملکرد خود دارید.

11) برای دیده شدن از ربات های افزایش فالوورهای اینستاگرام استفاده کنید

داشتن پست های جذاب و خلاقانه مهمترین شرط برای جذب فالوور هاست اما در عین حال شما نیاز دارید که پیج اینستاگرام شما دیده شود، در واقع باید پیج شما به افراد معرفی شود.

به این منظور می توانید از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام همچون ربات فالوجت استفاده کنید. از مزیت های فالوجت، واقعی بودن فالوورها می باشد. در واقع شما به کاربران واقعی معرفی می شوید و آنها در صورتی که به پست های شما علاقه مند شوند شما را فالوو خواهند کرد. بر خلاف روش های غیر منطقی و بی ثمر برای خرید فالوور فیک، این روش یکی از روشهای منطقی و مناسب برای افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد.

منبع: برگرفته از دیجی شو

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در تلگرام برای مخفی کردن وضعیت آنلاین اشخاص، حالتی وجود دارد به عنوان Last seen recently که به معنی بازدید اخیر بدون زمان مشخص می باشد. قاعدتاً وقتی شخصی پیغام شما را می خواند دو تیک کنار پیام زده می شود. اما در نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام، تلگراف و ...حالتی به نام Ghost Mode وجود دارد که بدون نمایش دو تیک فرد مورد نظر پیغام شما را می خواند. بنابراین ما گمان می کنیم که پیغام ما هنوز خوانده نشده است. در این مطلب ترفندهایی ارائه می شود که در حالت Last seen recently بتوانیم به آنلاین بودن شخص پی ببریم. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام همراه باشید.

راهکارهایی برای تشخیص آنلاین بودن دیگران در وضعیت Last seen recently در تلگرام

اولین ترفند برای تشخیص آنلاین شدن شخص، ایجاد چت مخفی (secret chat) هست. این روش بیشتر در مواقعی مفید خواهد بود که مخاطب شما آنلاین می شود ولی جواب پیغام شما را نمیدهد و شما میخواهید بدانید که وی چه زمانی آنلاین می شود.

نکته : این روش فقط در اپلیکیشن های تلگرام کاربرد دارد. در تلگرام نسخه دسکتاپ امکان ایجاد سکرت چت وجود ندارد.

ایجاد چت مخفی برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام

در این قسمت در مورد ایجاد چت مخفی به منظور فهمیدن آنلاین بودن شخصی که در حالت last seen recently است صحبت خواهیم کرد.

برای این کار روی تصویر پروفایل فرد مورد نظر کلیک کنید تا وارد پروفایل فرد مورد نظر شوید.

گزینه سبز رنگ “Start Secret Chat” را انتخاب کنید

start secret chat- حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

و پیغام نمایش داده شده را Ok کنید.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

با این کار وارد صفحه چت مخفی می‌شوید. در قسمت پایین این صفحه پیغام “Waiting for … to get online…” نمایش داده می‌شود. این پیغام به این معنای ” منتظر شدن تا آنلاین شدن فرد مورد نظر” است.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

اگر این پیغام از اول و یا بعد چند دقیقه برای شما نشان داده نشود به معنای این است که فرد مورد نظر پیغام شما را دریافت کرده است ولی نمی خواهد آن را باز کند.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

ایجاد کانال و ارسال پیغام استیکر برای دور زدن Last seen recently و حالت روح موبوگرام

برای فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام و اینکه تشخیص دهیم که فرد مورد نظر پیغام ما را خوانده است مراحل زیر را انجام دهید:

یک کانال خصوصی یا عمومی ایجاد کنید. نام کانال را طوری انتخاب کنید که فرد مورد نظر شک نکند( مثلا اسم پروفایل خود و یا علایم کوتاه را استفاده کنید) ، قبلا در انزل وب آموزش ساخت کانال تلگرام و آشنایی کامل با تمام ویژگی و قابلیت های آن را آموزش داده ایم.

پیغام مورد نظر را به کانال بفرستید. به تعداد مشاهده پیغام توجه کنید که ۱ است.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

می توانید برای نامشخص ماندن منبع پیغام ، به جای ارسال متن در کانال از استیکر استفاده کنید.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

پیغامی که به کانال فرستادید را به فرد مورد نظر فوروارد کنید. در صورتی که پیغام توسط فرد مورد نظر خوانده شود و تیک کنار پیغام به دو تیک تبدیل نشود می توانید به تعداد مشاهدات پیغام در کانال توجه کنید که قبلا ۱ بود. اگر این عدد ۱ به عدد ۲ تغییر کند یعنی فرد مورد نظر پیغام شما را در حالت  خوانده است.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

 

فهمیدن آخرین بازدید در تلگرام به کمک ارسال پیغام صوتی

در تلگرام هنگامی که یک پیام صوتی را برای کسی ارسال می‌کنید، تا زمانی که فرد پیام  صوتی شما را مطالعه نکرده، یک نقطه در کنار زمان‌شمار پیام قرار دارد. هنگامی که طرف مقابل این پیام صوتی را گوش می‌کند این نقطه از بین می‌رود و متوجه می‌شوید که او آنلاین بوده و چت شما را باز کرده و پیام‌ها را هم خوانده است.

حالت Last seen recently در تلگرام و تشخیص آنلاین بودن شخص

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()