نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر در یک جمله تعریفی از بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشیم، به هر فعالیتی که برای جذب مخاطبان و رسیدن به اهداف بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود، بازاریابی شبکه های اجتماعی گفته می‌شود. از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌توانید برند خود را معرفی کنید و یا کاربران را به سمت وبسایت خود جذب کنید. حتی می‌توانید با فعالیت‌های مناسب در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام کاربران عادی را به مشتریان وفادار سازمان تبدیل کنید. اگر این توانایی را داشته باشید که محتواهایی جذاب با عناوین و عکس‌های چالشی و یا جذاب منتشر کنید، کاربران به سرعت پیام‌های شما را با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند و به همین راحتی برای سازمان خود یک کمپین بازاریابی ویروسی ایجاد کرده‌اید.

افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام

این نوع از بازاریابی ویروسی باعث می‌شود اعتبار برند شما افزایش پیدا کند و موجب افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما می شود. وقتی کاربری پیامی تجاری دریافت می‌کند به راحتی به آن اعتماد نمی‌کند، اما وقتی پیام شما از طریق دوستان به اشتراک گذاشته می‌شود، کاربران جدید راحت‌تر آن را می‌پذیرند.

یکی از شبکه‌های اجتماعی موفق در زمینه بازاریابی، شبکه محبوب اینستاگرام است. حتی بازاریابی از طریق شبکه اینستاگرام به حدی پیشرفت کرده‌است که به عنوان شاخه‌ای تخصصی و مجزا در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطرح می شود.

دلایل مختلفی باعث شده تا شبکه های اجتماعی موبایلی مانند اینستاگرام، محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کنند. یکی از مهمترین دلایل موفقیت شبکه های اجتماعی موبایلی در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند است. در هر زمان و مکانی افراد به راحتی می توانند از موبایل برای دسترسی به اینترنت استفاده کنند. شاید حتی افرادی که هیچگونه استفاده‌ای از لپ تاپ و اینترنت نداشتند این روزها به راحتی از طریق گوشی‌های هوشمند به فضای مجازی راه پیدا کرده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود تا دوستان، اقوام و آشنایان راحت‌تر در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام و تلگرام دور هم جمع شوند. بنابراین وقتی شما پیام تبلیغاتی خود را در شبکه‌ای مانند اینستاگرام منتشر می کنید شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشته شدن محتوای خود دارد تا زمانیکه پیامی را در شبکه ای مانند توییتر قرار می‌دهید.

 

بیشتر بخوانید: 15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

بازاریابی شبکه های اجتماعی

همان گونه که مطرح شد یکی از مواردی که در بازاریابی ویروسی در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش اعتبار برند ما می‌شود، به اشتراک گذاشته شدن پیام ما توسط کاربران با سایر دوستان و آشنایان است. همان گونه که همه ما به خوبی می‌دانیم در شبکه‌هایی مانند فیس بوک دوستی افراد از جنس مجازی است، به این معنی که شاید در فضای واقعی هیچ شناختی نسبت به یکدیگر نداشته باشند. اما در شبکه‌هایی مانند تلگرام معمولا افرادی باهم گروه تشکیل می‌دهند که به نوعی رابطه آشنایی باهم دارند. بنابراین وقتی کاربری پیام شما را در شبکه‌ای مانند اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد یعنی پیام را با دوستان، اقوام و یا آشنایانی به اشتراک گذاشته که به او اعتماد دارند.

اگر هنوز هم برای استفاده از شبکه های اجتماعی موبایلی برای بازاریابی سازمان خود شک دارد، بهتر است این نکته را هم به خاطر داشته باشید که نرخ به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران موبایل به صورت میانگین دو برابر کاربرانی است که از طریق کامپیوتر وارد این شبکه ها شده اند.

منبع: بازاریابی

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همانند Private Message در سایر شبکه‌های اجتماعی، در اینستاگرام نیز می‌توانید از Direct Message یا همان پیام‌های مستقیم استفاده کنید. قابلیت پیام‌های دایرکت در اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا فقط برای یک نفر از لیست دوستانتان پستی ارسال کنید.

چگونه پیام‌های دایرکت در اینستاگرام ارسال کنیم؟

برای استفاده از این قابلیت بر روی جعبه بالای صفحه اصلی سمت راست ضربه بزنید.

نحوه کار با پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

با این روش می‌توانید به تمام اعضایی که اکانت آنها را دارید به صورت مستقیم تصاویری را ارسال کنید. ( اگر کاربری شما را بلاک کرده باشد، نمی‌توانید پیام مستقیم بفرستید)

برای  شروع، بر علامت دایرکت در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی ضربه بزنید. در این صفحه می‌توانید سابقه پیام‌های مستقیم خود و یا دیگران به شما را مشاهده کنید.

علامت + را در گوشه گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا به صفحه بعد بروید. در این صفحه عکسی را برای ارسال انتخاب کنید. همان‌گونه که می‌بینید در پایین صفحه گزینه‌هایی جهت گرفتن عکس با دوربین برای ارسال و یا فیلمبرداری و ارسال هم وجود دارد.

پس از انتخاب عکس مورد نظر، در گوشه بالا سمت راست بر علامت فلش ضربه بزنید. در مرحله بعد کادر و فیلتر دلخواه را انتخاب کنید. دوباره با زدن فلش به مرحله بعد بروید. حال متن مورد نظر و هشتگ های دلخواه را اضافه کنید. بر روی DIRECT تپ کنید.

در صفحه بعد کاربر مورد نظر را از لسیت انتخاب کنید تا در مقابل کلمه  TO ظاهر شود. اگر کاربر مود نظر شما در لیست نبود از لیست جستجو در مقابل کلمه TO استفاده کنید. حال در گوشه بالا سمت راست بر تیک سبز رنگ کلیک کنید.

( از 1 تا 15 نفر را می توانید انتخاب کنید)

دریافت پیام های دایرکت در اینستاگرام

اگر تصویری به شکل Direct Message برای شما ارسال شود و کاربر ارسال کننده جزء فالو های شما نباشد، اینستاگرام به شما پیام می‌دهد که این کاربر قصد ارسال عکس و یا فیلم برای شما دارد. با تأیید این سوال می‌توانید تصویر را دریافت کنید. اما در صورتی که پاسخ منفی بدهید، قادر به دیدن تصویر نیستید.

پس از تایید و مشاهده تصویر، در صورت تمایل می‌توانید در گوشه بالا سمت راست بر علامت سه‌نقطه ضربه بزنید و آن کاربر را از ارسال دوباره تصویر بلاک کنید. با انتخاب گزینه HIDE نیز می‌توانید آن‌را برای همیشه مخفی کنید.

نکته: دقت داشته باشید که اگر در اینجا کاربری را بلاک کردید و یا گزارش ارسال کردید، دیگر نمی‌توانید او را از بلاک خارج کنید و یا گزارش را پس بگیرید.

 منبع: دیتا لینک

فالو جت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

همچنین بخوانید:

افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد. در این برنامه که برای اسمارت‌فون‌ها طراحی شده، روند فعالیت کاربر، فرایند آسانی است. کاربران به راحتی می‌توانند تصاویر دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. و یا عکس‌های مورد پسند خود را لایک کنند. هرچند کار با این برنامه آسان است، اما ویژگی‌های جالبی وجود دارد که شاید برخی از کاربران با آنها آشنا نیستند. با ما همراه باشید تا با برخی از این ویژگی های اینستاگرام آشنا شوید.

  • فیلترهای تصاویر یکی از نکات جالب اینستاگرام است، اما برخی از این فیلترها، ممکن است به کار نیایند. بعد از هر به روز رسانی، تعداد فیلترهای اینستاگرام افزایش می یابد. برای حذف فیلترهایی که مورد علاقه شما نیست، کافیست به انتهای لیست فیلترها روید، بر گزینه Manage ضربه زنید و فیلترهایی که نمی‌خواهید را از لیست مشاهده حذف کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - فیلترهای اینستاگرام

  • همان گونه که می‌دانید اگر شما در لیست فالوورهای کسی باشید، آن کاربر می‌تواند در تصاویری که به اشتراک می‌گذارد شما را تگ کند. اگر می‌خواهید نام خودتان را از تصاویر آنها، حذف کنید در بخش Photo of You در پروفایل خودتان، روی تگ نام خودتان بر روی تصویر ضربه بزنید و در کادری که برایتان باز می شود، گزینه Hide From My Profile را تپ کنید. در انتها هم بر گزینه Finish تپ کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - تگ کردن در عکس های اینستاگرام

  • یکی از ویژگی‌های اینستاگرام، که شاید برای افراد جذاب باشد، رصد دیگران برای لایک تصاویر است. این قابلیت که از نسخه‌های آغازین اینستاگرام وجود داشته، این امکان را به شما می دهد تا دوستانتان را رصد کنید و ببینید که آنها چه تصاویری را لایک می‌کنند. برای اینکار از تب  Activity در سمت چپ Following استفاده کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - لایک اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید

 

  • مجبو ر نیستید مرتب صفحه دیگران را چک کنید تا از پست‌های جدید باخبر شوید. صفحه کاربر مورد نظر را باز کنید، در بخش بالای سمت راست بر روی ... ضربه بزنید. در اینجا گزینه “Turn on Post Notification” را فعال کنید. با این راهکار از ارسال پست توسط دوستان، مطلع می شوید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - پست اینستاگرام

  • در پروفایل خود بر علامت ... تپ کنید تا وارد تنظیمات شوید. از قسمت Setting : Photo You’ve Liked می‌توانید به تصاویری که لایک کرده‌اید دسترسی پیدا کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام

  • مانند pv  در سایر شبکه‌ها همچون تلگرام، در اینستاگرام هم می توانید از قابلیت Direct Message استفاده کنید. با این ویژگی می توانید برای یک نفر از لیست خود، پیامی خصوصی بفرستید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - پیام های دایرکت در اینستاگرام

منبع: دیتا لینک

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

درقسمت قبل این سوال مطرح شد که کدام شبکه اجتماعی برای فعالیت سازمان و شرکت مناسب‌تر است؟ در قسمت اول از این مقاله سه شبکه اجتماعی توییتر، فیس بوک و گوگل پلاس بررسی شد و در ادامه 4 شبکه دیگر از شبکه های اجتماعی بررسی می‌شوند.

 

کدام شبکه های اجتماعی برای فعالیت مناسب‌ترند؟

 پینترست

اینشبکه اجتماعی از سال 2008 فعال بوده ولی به تازگی در لیست شبکه‌های محبوب جا گرفته و این روزها طرفداران زیادی را جذب کرده‌است. می‌توان گفت پینترستمکان بسیار مناسبی برای محتواهای تصویری است. گاهی اوقات شما می‌توانید ازطریق تصویر و محتواهای تصویری مخاطبان بیشتری را جذب کنید. و یا گاهی تصاویر تأثیر بیشتری نسبت به محتواهای متنی دارند. بنابراین اگر به فکر اشتراک گذاری محتواهای تصویری خود هستید به خوبی می‌توانید روی پینترست حساب کنید.

لینکدین

لینکدینشبکه بسیار مناسبی برای افزایش نرخ تبدیل است. لینکدین مناسب‌ترین شبکه برای شرکت‌هایی که فعالیت B2B دارند، می‌باشد. چرا که اکثر کاربران فعال دراین شبکه اجتماعی، کسانی هستند که در بخش خاصی از تجارت، تخصص ویژه‌ای دارند. بنابراین با به اشتراک گذاشتن محتواهای مفید می‌توانید مشتریان خاصیبرای خود جذب کنید.

محتواهاییمناسب جهت شرکت‌ها و مسائلی که می‌دانید سازمان‌ها به دنبال آن هستند تولید کنید و منتشر کنید. به عنوان مثال موضوعاتی همچون راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی و حقوقی می‌تواند در این زمینه مفید باشد. حتی می‌توانید گزارشی از فعالیت‌های تجاری شرکت خود منتشر کنید.

یوتیوب

وجهتمایز یوتیوب با سایر شبکه های اجتماعی، نوع  محتوای این شبکه می باشد. بهترین روش برای جذب مشتری، فایل‌های ویدئویی می‌باشد. به همین دلیل است کهاین روزها شرکت‌های زیادی برای تولید محتوا به سراغ ویدئو می‌روند. شما هممی‌توانید فایل‌های ویدئویی تولید کرده و در یوتیوب منتشر کنید. به خاطر داشته باشید که یوتیوب مربوط به گوگل است و بنابراین فرصت خوبی برای دیده شدن در اختیار خواهید داشت. فایل ویدئویی شما می‌تواند شامل اخبار مهم شرکت، مطالب آموزشی و یا سرگرمی باشد.

اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام- شبکه های اجتماعی - اینستاگرام - فالوجت

همانگونه که می‌دانید قابلیت‌های تصویری خوبی در اینستاگرام وجود دارد که شایدهمین ویژگی این شبکه را برای کاربران جذاب کرده است. این شبکه متعلق به فیس بوک بوده و از لحاظ نحوه عملیات شبیه به تویییر می باشد.

به این آمار دقت کنید: اینستاگرام روزانه 300 میلیون نفر و در ماه 500 میلیون نفر کاربر دارد.

همینجاست که خرده فروشان علاقه بسیار زیادی به اینستاگرام نشان می دهند. در حال حاضر از میان 200 هزار آگهی دهنده اینستاگرام، بخش وسیعی را کسب و کارهای کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند که احتمالاً بیشتر هم در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارند.

 

از آنجایی که مردم این روزها علاقه زیادی به دریافت اطلاعات از طریق تصاویر دارند، اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.

درحال حاضر در ایران، اینستاگرام در لیست پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است. بنابراین فعالیت در اینستاگرام می‌تواند مسیر تازه‌ای برای موفقیت فعالیت‌های تجاری باشد.

پساز تعیین اهداف خود، برنامه ریزی مشخصی برای فعالیت‌های خود داشته باشید: نوع پست‌هایی که باید منتشر کنید، زمان انتشار پست‌ها، نحوه تعامل با کاربران، نحوه جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام ، افزایش لایک اینستاگرام و فاصله انتشار پست‌ها همه از مواردی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کنید.

 

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

کسب و کارها این نکته را به خوبی می‌دانند که شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده و معرفی برند و یا وبسایت است. اما گاهی آن طور که انتظار دارید، شبکه های اجتماعی تأثیر بارزی در افزایش بازدید کننده‌های سایت ندارند. آیا شبکه های اجتماعی چندان که ما فکر می کنیم مفید نیستند و یا شیوه‌های فعالیت‌ها باید تغییر کند؟

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

گاهی لازم است لینک محتوای خود را بیشتر از یک بار منتشر کنید و به اشتراک بگذارید. نگران نباشید، شاید زمانی که برای بار دوم لینک را به اشتراک می گذارید بر اساس قانون بازدهی نزولی، بازدید دوبرابر نخواهد شد. اما اگر برای سوم آن را منتشر کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

آنچه در این‌جا وجود دارد یک نکته واضح است: اگر لینک را بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، کلیک‌های بیشتری بر آن لینک خواهد شد.

در هر حال به یاد داشته باشید که مخاطبان، خوانندگان RSS نیستند. اگر لینک را چندین بار به اشتراک نگذارید، شاید اصلاً محتوای شما دیده نشود. از همین رو برخی افراد محتوا را به دفعات به اشتراک می‌گذارند.

اما آیا می‌توان به همین سادگی توصیه کرد که لینک‌های خود را چندین مرتبه به اشتراک بگذارید؟

هیچیک از ما قطعاً نمی‌خواهیم به عنوان اسپمر شناخته شویم! اگر در کاری افراط کنید کاربران شما را دنبال نخواهند کرد. بنابراین برنامه زمانی معینی برای به اشتراک گذاری مطالب خود داشته باشید. خود را به جای کاربران بگذارید. مرزهای اسپم برای شما چیست؟

از همه اینها مهمتر اگر قرار است مطلبی را بیش از یکمرتبه به اشتراک بگذارید، زمانی اینکار را انجام دهید که ارزش افزوده‌ای در محتوای شما وجود داشته باشد.

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از شبکه‌های اجتماعی که محبوبیت زیادی در کشور ما دارد، اینستاگرام است. اینستاگرام این روزها فرصت مناسبی برای کسب و کارهاست تا از این شبکه محبوب برای برندسازی و افزایش فروش خود استفاده کنند. امروزه از اینستاگرام به خوبی می‌توان برای بازاریابی اینترنتی هم بهره فراوان برد. برای افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام این نکات برایتان مفید خواهد بود.

راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام

برای فالو کردن به سراغ افراد مرتبط بروید

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی هستید، قید فالو کردن‌های بی‌مورد را بزنید. برای فالو کردن به سراغ افرادی بروید که با علایق و یا زمینه فعالیت شما مرتبط می‌باشند.

لایک کنید

وقتی افزایش لایک برای شما مهم است، پس شما هم تصاویر دیگران را لایک کنید تا با اینکار علاوه بر تأثیر مثبت در طرف مقابل، نامتان در لیست نظردهندگان و لایک کنندگان قرار گیرد و برای فالو شدن هم شانس بیشتری داشته باشید.

 

 

 

نظرات را بی‌پاسخ نگذارید

اگر برای تصاویرتان نظری گذاشته شد، حتماً پاسخ دهید. با اینکار نظر دهندگان سر شوق آمده و بیشتر برایتان نظر می‌گذارند. از طرف دیگر اینکار باعث می‌شود تصویرتان مجدداً، در تایم لاین بالا بیاید و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

سوال پرسیدن راهی برای افزایش نظرات

با سوال پرسیدن از فالوکنندگان، نظرات بیشتری در قسمت نظرات گذاشته می‌شود و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتر می‌شوند.

فیس بوک هم اینجاست

از طریق قسمت Setting : Share Setting  حساب اینستاگرامتان را با فیس بوک هم مرتبط کنید. با اینکار تصاوریتان در فیس بوک هم نمایش داده می‌شود. در نتیجه لایک‌ها و نظرات فیس بوک را هم دریافت می‌کنید.

پروفایل کاملی داشته باشید

افراد معمولاً علاقه دارند پروفایل دیگران را مطالعه کرده تا با علایق و گرایش‌ها و زمینه‌های کاری دیگران آشنا شوند. بنابراین برای دریافت فالوور در اینستاگرام باید پروفایل مناسبی داشته باشید.

از هشتگ استفاده کنید

با اینکار تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر می‌شوند. چرا که کاربران زیادی دسته بندی‌های خاصی را جستجو می‌کنند. همانگونه که می‌دانید برای اینکار باید از کاراکتر # استفاده کنید. البته علاوه بر تگ‌های عمومی سعی کنید از تگ‌های سفارشی خودتان هم استفاده کنید.

نکته دیگر در استفاده از تگ‌ها تعداد استفاده از تگ می‌باشد. اگر در اینکار افراط کنید پست شما اسپم می‌شود. بنابراین سعی کنید برای هر تصویر نهایتاً از سه تگ استفاده کنید.

نکته: تگ ها باید با موضوع تصویر مرتبط باشند.

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

بسیار روشن و واضح است که برای افزایش لایک باید از تصاویر جذاب و با کیفیت استفاده کنید. تصاویر خلاقانه، شانس بیشتری برای افزایش فالوور اینستاگرام برای شما به ارمغان خواهند آورد.

لینک گذاری کنید

لینک وب سایت خود را در اینستاگرام گذاشته و لینک صفحه اینستاگرام را در وب سایت‌ها قرار دهید.

از نرم افزار های افزایش فالوور استفاده کنید

یکی از راهکارها برای افزایش فالوور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، استفاده از برنامه‌های افزایش فالوور می‌باشد. برای نمونه فالوجت یکی از این نمونه برنامه هاست.

با فالوجت می‌توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی را به عنوان فالور جذب کنید که به موضوع مد نظر شما مرتبط و علاقه‌مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند . به این طریق فالوور شما به شکل واقعی افزایش می یابد.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

معمولاً صاحبان کسب و کارها و صاحبان سایت‌ها برای رونق کار خود به دلایل مختلفی به سراغ شبکه های اجتماعی می‌روند. همان گونه که می‌دانید حتی برای بهبود سئوی سایت نیز، شما نیاز دارید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت پویایی داشته باشید. هرچند شبکه‌ای همچون گوگل پلاس برای دریافت بک لینک رایگان هم مفید است، اما آنچه در شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد معرفی برند و جذب کاربران به سمت کسب و کار شماست. شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و ... این روز ها وجود دارد که می‌توانند نیاز شما را در این زمینه برطرف کنند. اما در اینجا سوالی مطرح است و آن هم اینکه کدام شبکه اجتماعی برای فعالیت تجاری ما مناسب‌تر است.

 

کدام شبکه های اجتماعی برای فعالیت مناسب‌ترند؟

توییتر

شبکه های اجتماعی - توییتر - فالوجت

در فوریه سال 2012 میلادی، تعداد کاربران توییتر از مرز 500 میلیون هم گذر کرد. شما در توییتر انواع لینک و محتواهای متنی ساده را می‌بینید. یعنی در واقع به راحتی فقط از طریق متن می‌توانید با کاربران موردنظر خود ارتباط داشته باشید. اما شاید همین مسئله کار را سخت‌تر می‌کند. چرا که در واقع تولید محتوای متنی که بتواند برای کاربر جذاب باشد و او را جذب کند سخت و البته زمان بر می‌باشد.

در یک جمله می‌توان گفت توییتر برای تجارت‌هایی که در آنها نیاز است با کاربران ارتباط مستقیم داشت، مفید می‌باشد.

فیسبوک

شبکه های اجتماعی - فیسبوک - فالوجت

این شبکه یکی از شبکه‌های محبوب جهان می‌باشد و حتی در برخی از کشورها ( 126 کشور) به عنوان پربازدیدترین سایت مطرح می‌باشد.

همانگونه که می‌دانید مردم بیشتر برای روابط دوستانه و یا دیدن عکس دوستان و کودکانشان به سراغ فیسبوک می‌روند. پس اگر شما هم قصد فعالیت در فیسبوک را دارید، باید مانند یک دوست در فیسبوک فعالیت داشته باشید. احتمالاَ نمی‌توانید به عنوان یک شرکت تجاری بزرگ در این شبکه اجتماعی بزرگ فعالیت داشته باشید. بنابراین اگر قرار است فیلم و عکسی از خود در این شبکه منتشر کنید سعی کنید کاملا رفتاری دوستانه داشته باشید.

گوگل پلاس

شبکه های اجتماعی - گوگل پلاس - فالو جت

بر اساس آمار منتشر شده زمان ماندگاری کاربران در گوگل پلاس کاهش فراوانی داشته است. اما با این وجود چرا بازهم توصیه می‌شود زمانی را به فعالیت در گوگل پلاس اختصاص دهید؟

در یک کلمه می توان گفت: سئو

همان گونه که می دانید گوگل مطالب منتشر شده در گوگل پلاس را هم ایندکس می‌کند و در نتایج جستجو به نمایش می‌گذارد. وقتی شما مطالب خود را در گوگل پلاس به اشتراک می‌گذارید با اینکار می‌توانید منتظر نمایش بهتر در نتایج جستجوی گوگل باشید. چرا که +1 برای محتواها در گوگل پلاس، به معنای امتیاز مثبت بوده و در مرتب کردن نتایج جستجو تأثیر مثبت دارد.

ادامه دارد...

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هدف شما از ایجاد اکانت اینستاگرام چه بوده؟ پیدا کردن دوست یا هم محله‌ای؟ ترویج دین یا فرهنگ؟ تبلیغ برای فروش محصولات به شکل آنلاین یا معرفی مغازه؟ محتوای اکانت شما هرچه باشد، با استفاده از سرویس ما قادر به جذب مخاطب مورد نظر، افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید. شما می‌توانید به راحتی یک یا چند هشتگ، منطقه یا اکانت اینستاگرام را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید بدین ترتیب تبلیغات در این فیلترها صورت گرفته و مخاطبین شما همه مربوط به دسته مورد نظر شما خواهند بود .

افزایش فالوور اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام- افزایش لایک اینستاگرام - فالوجت

چگونه از فیلتر جستجو برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

به طور مثال اگر شما هشتگ #پزشکی را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید، بات اشخاصی که در این تگ فعالیت داشته‌اند، یعنی تصاویر دارای این تگ را لایک یا نظرگذاری کرده‌اند، تک تک بررسی کرده و تبلیغات را در اکانت‌های واقعی و فعال انجام می‌دهد. بدین ترتیب شما می‎‌توانید توجه گروهی از کاربران اینستاگرام، به عنوان مثال علاقه‌مندان به #پزشکی یا طرفداران اکانت سیروان خسروی یا اهالی مازندران را به اکانت خود جلب کرده و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید.
تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو و نتیجه به دست آمده تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار در پنل کابری برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که فقط به دنبال کاربر فعال و واقعی هستید، می‌توانید در تنظیمات بات از فیلترجستجو اتوماتیک استفاده کنید. در صورت فعال بودن این گزینه، بهترین و فعال‌ترین اکانت‌‎های فارسی اینستاگرام به عنوان فیلتر جستجو برای اکانت انتخاب خواهند شد.

فالوجت؛ برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

فالوجت یک ربات تبلیغاتی اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است که با استفاده از اکانت خود شما اقدام به تبلیغات هدفمند و جذب و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می‌کند. بعد از خرید از سایت قادر به اتصال تعداد نامحدود اکانت به بات هستید. نحوه فعالیت و تبلیغات بات فالوجت در سه مرحله خلاصه می‌شود، شناسایی کاربرین مورد نظر شما، هدایت آنان به پیج اینستاگرام شما و تحلیل فعالیت‌های انجام شده.

افزایش فالوور اینستاگرام | افزایش لایک اینستاگرام | برنامه افزایش فالوور - فالو جت

مرحله اول برای افزایش فالوور در اینستاگرام: پیدا کردن کاربر مناسب و مورد نظر شما برای تبلیغات

پس از خرید از سایت و اتصال اکانت به بات، در بخش تنظیمات اکانت قادر به تعریف یک یا چند اکانت، هشتگ یا منطقه به عنوان فیلتر جستجو هستید. بات در فیلتر‌های جستجوی تعریف شده توسط شما جستجو کرده و افراد مرتبط، فعال و واقعی را شناسایی می‌کند. همچنین افرادی که به تازگی فعالیتی نداشته‌اند یا افرادی که به نرم‌افزارهای مدیریت فالوور اینستاگرام مجهز هستند از این لیست حذف می‌شوند تا حداکثر بازده ممکن از تبلیغات دریافت شود.

  • به عنوان مثال اگر شما اکانت sirvankhosravi را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کرده باشید، بات فالوورها، لایک کننده، اشخاصی که نظر گذاشته‌اند و در کل افراد مربوط به این اکانت را بررسی و انتخاب می‌کند. یا اگر منطقه تبریز را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کرده باشید، بات افراد مربوط به این منطقه را برای جذب فالوور بررسی و انتخاب می‌کند.
  • با استفاده از فیلترهای جستجو شما می‌توانید توجه گروه خاصی از مردم، به عنوان مثال طرفداران سیروان خسروی یا توریست و اهالی تبریز را به پیج اینستاگرام خود جلب کنید.

 

  • به راحتی می‌توانید یک یا چند اکانت، تگ یا منطقه را به عنوان فیلتر جستجو تعریف کنید.
  • تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

مرحله دوم برای افزایش فالوور در اینستاگرام: تبلیغات و هدایت افراد به پیج شما و افزایش فالوور

بعد از پیدا کردن کاربرین فعال و واقعی، تبلیغات توسط بات شروع می‌شود. با توجه به تنظیماتی که شما انجام داده‌اید، بات از بین کاربرین فعال و واقعی تعدادی را انتخاب کرده و این اکانت‌ها را توسط اکانت شما فالو یا تصاویر آنان را لایک می‌کند و بدین ترتیب موجب افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام پیج شما می‌شود. همچنین شما قادر هستید در بخش تنظیمات تعدادی کامنت ثبت کنید بدین ترتیب بات نظرات ثبت شده را توسط اکانت شما برای دیگران ارسال می‌کند. افرادی که توسط اکانت شما فالو یا لایک می‌شوند، نام اکانت شما را در فید ( آخرین فعالیت های مربوط به اکانت ) اینستاگرام خود خواهند دید و اکثراً از پیج شما بازدید خواهند کرد. بازدیدکنندگان پیج شما - که همه واقعی، فعال و مرتبط به فیلترهای جستجو شما هستند - در صورتی که محتوای اکانت شما را بپسندند اقدام به ارسال نظر، لایک کردن تصاویر یا فالو کردن شما می‌کنند که در نتیجه افزایش فالوور پیج شما را به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب آمار اکانت شما به شکل کاملا واقعی افزایش پیدا خواهد کرد. 

  • بات به شکل شبانه روزی توسط اکانت شما فعالیت خواهد کرد. سرعت بات از طریق تنظیمات قابل تغییر است. به طور مثال اگر سرعت بات 1824 باشد، بات روزانه از طریق فالو و لایک اکانت شما را به 1824 نفر معرفی خواهد کرد اما فقط هزینه افرادی که به شما فالو-بک دهند از شما گرفته خواهد شد.
  • در صورتی که 1000 فالوور از سایت خرید کرده باشید، بات تا جذب 1000 فالوور، هر مقدار که زمان ببرد، به فعالیت ادامه خواهد داد.
  • به راحتی می‌توانید یک یا چند اکانت، تگ یا منطقه را به عنوان فیلترجستجو تعریف کنید.
  • تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

مرحله سوم برای افزایش فالوور در اینستاگرام: شناسایی افراد جذب شده

تبلیغات انجام شده بررسی می‌گردد و افرادی که از طریق تبلیغات جذب شده‌اند شناسایی می‌شوند. همچنین تا زمان فعال بودن اکانت، بعد از مدتی تمامی افراد فالو شده آنفالو و تمامی فالو-ریکوئست های ارسالی کنسل خواهد شد.

  • چند روز اول استفاده از بات، تعداد فالووینگ شما افزایش خواهد یافت اما بعد از این چند روز اشخاص فالو شده آنفالو می‌شوند به همین دلیل فالویینگ شما بیشتر نشده و روی یک عدد ثابت خواهد شد.
  • در صورت فعال بودن گزینه "آنفالو همه" در تنظیمات بات، بات علاوه بر اکانت‌هایی که خود فالو کرده، اکانت‌هایی که شما فالو کرده‌اید هم آنفالو خواهد کرد بدین ترتیب فالووینگ شما به حداقل ممکن خواهد رسید.

فالوجت؛ برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد