نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در اینستاگرام عکس ها، حرف اول را می زنند. برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام، باید تمرکز زیادی بر عکس ها داشته باشید تا در همان نگاه اول مخاطبان را برای  افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خود جذب کنید.

اطلاعات پایه ای عکاسی را دنبال کنید.

تصاویر به سادگی کاربران را درگیر می کنند. و هنگامی که بسیار عالی هستند مردم را وادار به کلیلک کردن و حتی تعاملات بیشتر می کنند. اگر شما یک عکاس حرفه ایی نیستید، نگران نباشید. زیرا باید بعضی اطلاعات پایه ایی عکاسی برای بالابردن کیفیت عکس ها را بیاموزید:

روشنایی بهترین دوست شماست: یکی از پر چالش ترین قسمت های عکاسی  نور پردازی است . تا جایی که برایتان امکان دارد در اینستاگرام  نور های طبیعی به تصویر اضافه کنید. از نورهای حاشیه ایی به این علت که باعث ایجاد سایه می شوند استفاده نکنید. میزان زیادی  نوراز گوشه اضافه کنید. تصاویر روشن تمایل به تیک زدن را بیشتر می کنند و این در نهایت منجر به تعامل بیشتری خواهد شد.

موضوع  را وسط  قرار دهید

چشمان شما همواره  مجذوب نقطه مرکزی  تصویر  می شوند. اطمینان حاصل کنید که برای داشتن تصاویر بهتر ، تولیدات یا مدل های خود را در وسط تصویر متمرکز کرده اید. این کار به ساختار پیش زمینه کمک و چشمان شما را به سمت موضوع هدایت می کند. هم چنین موجب می شود مخاطب در نگاه اول آن را لایک کند و در  افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما تاثیر می گذارد.

تصور کنید که چگونه در اینستاگرام به نظر می رسد: تصاویر زیبا ، تمام فضای تصویر را به خود اختصاص می دهد. به هر حال ، شما باید ، به اینکه تصاویر شما در اینستاگرام چگونه به نظر می رسند بیندیشید. با مربع خود کار کرده و تلاش کنید واز قانون سه تا سه  برای شکل دادن تصویر استفاده کنید. به طور ساده تر تصاویر خود را به 9 مربع کوچک تر تقسیم کنید تا ببینید هر قسمت شکل دهنده تصویر کامل است.

رنگ های بولد را به تمامی پیدا و تصاویر را تعریف کنید:  ممکن است در گفتار اسان تر از عمل به نظر برسد ، اما تلاش کنید رنگ هایی که به درستی در جای خود قرار گرفته اند را پیدا کنید. آبی های روشن،  قرمز های در محفظه، زرد های جذاب ممکن است شما را از دیگران متمایز سازد. به علاوه،  اشکال منحصر به فرد و خطوط برجسته را برای دادن شکل واقعی به تصاویر خود جستجو کنید. یه سه مورد می تواند تمام تفاوت ها را ایجاد کند.

استفاده از ابزارهای ویرایش عکس

اگر نمی توانید تیم طراحی  برای ویرایش  عکس های خود استخدام کنید ، سعی کنید از آپ هایی مثل Afterlight, VSCO و حتی از پلت فرم های اصلی اینستاگرام برای ویرایش عکس هایتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که  بیش از حد از ابزار های ویرایشی استفاده نکنید. شما در تلاش برای کسب بهترین جایزه عکاسی نیستید.

منبع: sproutsocial - تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

ما قبلاً در مقاله " محبوبیت شکلک ها در اینستاگرام و آنچه یک بازاریابی حرفه ای باید بداند "   درباره اهمیت استفاده از ایموجی ها و همچنین ایموجی های محبوب در اینستاگرام صحبت کرده ایم. در این مطلب نحوه استفاده از شکلک ها در اینستاگرام بیان می شود. برای جذب مخاطبان و افزایش لایک اینستاگرام ، همین فرصت های به ظاهر ساده را برای  افزایش فالوور اینستاگرام از دست ندهید. با فالوجت همراه باشید.

روش قرار دادن ایموجی (شکلک) در بیو اینستاگرام :

یک راه برای گذاشتن شکلک ها در قسمت بیوگرافی اینستاگرام این است که از کیبوردهای مختلفی که برای اندروید طراحی شده و نمونه هایی از آن نیز در این سایت قرار دارند استفاده کنیم و با کمک آنها ایموجی های دلخواه را به متن بیوگرافی اضافه نماییم.اما روش آسانتری هم هست و آن اینکه ایموجی های اینستاگرام را کپی کنیم و بدون نصب کیبورد آنها را به قسمت بیو بیاورید.

1) برای انجام اینکار در صفحه ی چت اینستاگرام با یکی از دوستانتان متن دلخواه بیو را به همراه شکلک تایپ نموده و سپس آنرا کپی کنید.

 

ایموجی در اینستاگرام

2) اکنون وارد تنظیمات کاربری اینستاگرام شده و در قسمت بیو آنرا paste نمایید.

 

ایموجی در اینستاگرام

3) با زدن روی تیک آبی رنگ بالای صفحه تغییرات اعمال شده و متن بیوگرافی شما همراه با شکلک نمایش داده میشود.

 

ایموجی در اینستاگرام


همچنین میتوانید با دانلود و نصب یکی کیبوردهای زیر شکلک های دلخواهتان را بصورت مستقیم وارد قسمت بیو اینستاگرام نمایید.

  • سوییفت کیبورد
  • کیبورد تاچ پال
  • گو کیبورد
  • فلکسی کیبورد

نحوه ی قرار دادن ایموجی در بیو اینستاگرام به کمک سوییفت کیبورد.

 

ایموجی در اینستاگرام

2) میتوانید در قسمت نظردهی (کامنت)برای دیگران نیز شکلک اضافه نمایید.

 
ایموجی در اینستاگرام
 

منبع: اندروید سیتی

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اهمیت برندسازی در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست اما برندهای زیادی در اینستاگرام می بینیم که کانالهایشان را تبدیل به گورستانی برای خود می کنند. شما معمولا  حدود 15 عکس و 150 فالوور در صفحه آنها می بینید ، اما هیچ به روز رسانی در ماههای گذشته مشاهده نمی کنید.

اگر مطلب بالا را خوانده و متوجه شدید که شما هم  جز این گروه قرار می گیرید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم. همراه کردن اینستاگرام با بازاریابی و استراتژی  برند سازی برای هر  کسب و کاری  که، تلاش در بیشتر کردن مخاطبانش را دارد، بسیار ضروری است. با فالوجت همراه باشید.

برند سازی در اینستاگرام کار ساده ای نیست. کسب اعتماد، تعهد، و جلب توجه کاربران اینستاگرام به راحتی قدم زدن در پارک نیست. در حقیقت شرکت eMarketer دریافت که تنها 50% از برند ها در اینستاگرام فعال هستند. در حالیکه نمایندگی انتظار دارد  در سال 2017 این عدد به 71% افزایش یابد ، هنوز کسب و کار های  بسیاری  می توانند در باره شبکه های اجتماعی بیاموزند.

مزایای افزایش برندسازی در اینستاگرام

با وجود نیم میلیارد کاربر فعالی که در اینستاگرام هست، شانس زیادی برای دیده شدن وجود دارد. موسسه تحقیقاتی Pew Research دریافت که در سال 2015،  35% از کاربران اینستاگرام چندین بار در روز شبکه های ارتباطی خود را چک می کنند. و نزدیک به 60% از کاربران اینستاگرام  حداقل یک بار در روز آن را مشاهده می کنند.

 دررابطه با هزینه تبلیغات به همین میزان بازدید بیندیشید.  در حالیکه احتمالا 60% از کاربران اینستاگرام در حسابتان نیستند، ولی شما شانس بهره برداری از این مخاطبان و درست کردن یک اسم در این فضا برای برند تجاری خود را دارید. برند سازی در اینستاگرام به مرور زمان موجب افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود.

اعتماد سازی کنید

زمانی که استراتژی برند سازی در اینستاگرام خود را با موفقیت انجام دادید، اعتماد زیادی از سمت کاربران به خود جلب می کنید. به علاوه، شرکت eMarketer نشان داده است که 35% از کاربران رسانه های اجتماعی ، به برند ها اعتماد داشته و تحت تاثیر خرده فروشان قرار می گیرند.

شاید این تعداد کم به نظر برسد، اما تاثیر گذاری بر یک سوم فالوورهای رسانه های اجتماعی از طریق شبکه هایی مثل اینستاگرام  می تواند بازده بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشد. اینستاگرام مکان بسیار خوبی  برای نمایش برندسازی ، خلاقیت و جنبه های دیداری تولید یا خدمات شما است.

برای افزایش لایک اینستاگرام با نشان دادن فیلم ها و تصاویر فریبنده، می توانید زیبایی حقیقی در محصولاتتان را به نمایش بگذارید. حتی کسب و کار هایی که ضرورتا خود را جذاب  به حساب نمی آورند ، می توانند این کشش و پتانسیل را در کار خود ایجاد کنند.

برای مثال ، بسته بندی کنندگان و توزیع کنندگان نوار چسب 3m کار بسیار شگفت انگیزی در خلق  تصاویر جذاب دارند.  این در مقابل (بذر) که محتوایی  کسل کننده داشته و از صنایع ملال آور است، قرار می گیرد. در عوض ، محتوای پست های روزانه 3m  نزدیک به 200 تعامل ( شامل  لایک ها، کامنت ها ، بازدید ها یا اشتراک گذاری ها ) روزانه برای محتوای هر پست می باشد.

شما ایجاد کننده ترافیک واقعی در سایتتان هستید

با وجود اینکه اینستاگرام هنوز، تنها به یک لینک در بیوی شما اجازه حضور می دهد، که در واقع پلی است به سایتتان و به عبارت بهتر برای شما به معنی همه چیز است. لینک بیو باید مرتبا به روز رسانی شود، به خصوص اگر قصد بردن  کاربران به صفحه خاصی  را داشته باشید.

همان طور که محتوایاتتان  به درستی برنامه ریزی شده و فکر خوبی برای پاسخ به عملکرد عبارات  هستند، کپشن های  اینستاگرام می توانند همه این تغییرات را ایجاد کنند.  برای اینکه فروش بیش از نرخ بازار به نظر نرسد از صداهای قانونی استفاده کنید.

ارزشمند ترین تحلیل های اینستاگرام خود را دنبال کنید

امروزه  بوسیله  جدید ترین ویژگی های  اینستاگرام ،  شما شانس کلیک کردن بر لینک پلت فرم اصلی را دارید. به هر حال هیچ راهی برای دنبال کردن ، با هم کار کردن یا دیده شدن همه تحلیل های اینستاگرام شما در یک صفحه وجود ندارد.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم به Sprout Social به عنوان یک ابزار مدیریتی اینستاگرام اعتماد دارند. به وسیله این ابزار شما به راحتی همه تعاملات خود در اینستاگرام ، هشتگ هایی که با نام شما اورده شده ، یا گرایش های هشتگ های کارتان را می توانید ببینید.

همچنین مدیریت کامنت ها برای بازاریابان کار را ساده تر کرده است و مدیران رسانه های اجتماعی خواهان بیشتر کردن تعاملات خود هستند. اجازه دهید نگاهی به چگونگی  برندسازی در اینستاگرام  که می تواند برایتان مفید واقع شود ، بیندازیم.

11 روش برای بهبود بخشیدن به تلاش های برندسازی در اینستاگرام

1) بر افزایش فالوور واقعی تمرکز کنید

اطلاعات نشان داده اند که ، نزدیک به 8% از حساب های اینستاگرام مثل spam کار می کنند. به علاوه ، پس از قر ار دادن اطلاعات بر بیش از 10.2 میلیون حساب اینستاگرامی ، به طور کلی 30% از آنها غیر فعال یا تنها یک بار در روز در آنها پست می گذارند.

این بدین معناست که افزایش اینستاگرام های جعلی به تلاش های شما در ساخت مخاطب  ضربه  می زند.

 به هر حال به این رباتهای اسپم  اجازه ندهید که شما را از ساخت مخاطبان واقعی بازدارند. شما باید به سادگی بر فالورهای واقعی که به محصولات شما علاقه مند شده یا مشتریان حقیقی  هستند تمرکز کنید.

 فالور ها را فقط برای  حضور شان در لیست خود ادد نکنید، در عوض تلاش کنید ، با تایید کردن آنها در کامنت ها ،  ارسال محتوای نوشته شده توسط کاربر و پاسخگویی به سوالات واقعی  با آنها رابطه برقرار کنید.

مخاطبانتان را فریب ندهید

 شما با حضور فالور هایی که کامنت می گذارند، اشتراک گذاری و لایک می کنند یک رسانه اجتماعی  roi با ارزش دارید.  از طرف دیگر ، یک حساب برند با صد هزار کاربر ولی بدون هیچ تعامل ، نشانگر غیر خلاقی بودن ادد کردن مخابین می باشد. که می تواند فریب دهنده بوده و در نهایت به برند شما صدمه بزند.

ریسک نکید. فالوور های خود را به آرامی و به طور پیوسته بسازید. سعی کنید اول یست بگذارید و سپس دست کم با سه کاربر در یک روز در ارتباط باشید. این برای شما وفاداری ، اگاهی نسبت به برند می آورد و به دیگران نشان می دهد که شما نسبت به مشتری های خود پاسخگو و مراقب هستید.

برای انجام چنین کاری ، استفاده از ابزار های مدیریتی اینستاگرام Sprout Social’s به سادگی می تواند ، پاسخگوی تیم های اجتماعی به مشتریان،  ردیابی گفتگو ها ، و همکاری در تعاملات باشد.

2) تاکید خود را بر محتویات زیبا بگذارید

محتواهای زیبا و چشم گیر در اینستاگرام  عملکرد خوبی دارد. این شبکه اجتماعی درباره تصاویر و عکس های خالی با نقل قول هایی که فقط شما  را به دور دست ها خواهد برد، می باشد. به عنوان یک برند شما شانس تعامل واقعی با کار بران را دارید. در واقع گزارش Forrester  اظهار داشت که تعامل برند ها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از فیس بوک و 84 برابر بیشتر از توییتر است.

3) پست هایی که مخاطبان واقعیتان لایک می کنند، بگذارید.

حالا که از نحوه درگیر کردن کاربران با  یک پست زیبا آشنا شدیم ، نیاز به تصاویر یا ودیو هایی دارید که مخاطبان شما آن را لایک کنند. طبق شاخص Q3 Sprout Social 86 % از کاربران خواهان فالوو کردن برند ها را در رسانه های اجتماعی هستند.

اما  مخاطبان اینستاگرام شما در واقع برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با محصولات،  خدمات، معامله کردن یا  در آخر سرگرم شدن با محتویات تصویر یتان فاللور شما هستند. به هیمن دلیل است که برند ها باید محتویاتی بگذارند که برای آنچه مخاطبانش می خواهند، احترام قایل شده باشد. اما چگونه می توانید بفهمید انها به دنبال چیستند؟

برندسازی در اینستاگرام

فهم بیشتری از خواسته های مخاطبینتان کسب کنید

یکی از سریع ترین راهها برای کسب هوشیاری سوال کردن است. از فالوور هایتان بپرسید که چطور محتویاتی را می خواهند و آنها دوست دارند که در این باره با شما صحبت کنند. اگر نمی خواهید بپرسید ،  سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر رسانه های اجتماعی برای ردیابی  هر تعامل در هر پست کمک بگیرید.

شما می توانید هوشیاری بسیاری نسبت به عملکرد محتوای رسانه اجتماعی و اینکه مخاطبانتان  در هر پست چگونه تعامل دارند بدست بیاورید.

 در حقیقت شما می توانید بوضوح ببینید که به هنگامی که آنها بر این محتویات پست می گذارند ، کشش و درگیری بیشتری ایجاد می کند. همان طور که شما اغاز به ساخت برند اینستاگرامی خود کردید توجه عمیقی به آنچه کاربرانتان از شما می خواهند کرده و آن را برایشان مهیا کنید.

4- سبک خاص خودتان را طراحی کنید.( قابل فهم باشد)

با افزایش حضور خود در اینستاگرام متوجه می شوید که برند سازی نیاز به خلاقیت دارد. به همین دلیل است که  ایجاد سبک خاص در پلت فرم برای  شناخت  مردم از شما  مورد انتقاد قرار گرفته است . اگر به هر حساب اصلی برند اینستاگرام نگاهی بیفکنید ، متوجه می شوید، یک مفهوم  یا شخصیت واضح  در طرف دیگر آن وجود دارد که می توانید آن را بیابید.

برای مثال فروشگاه پوشاک و محصولات خانگی Anthropologie سبک خاص خود را در اینستاگرام دارد. همگی تصاویر آن به طور قوی بر روشنایی طبیعی تکیه دارند. حتی تصویر تیره سالن مهمانی از نور طبیعی برای جلب نظر ها استفاده کرده است. این مساله تصادفی نیست و بیشترین تعامل رو نسبت به دیگر عکس ها ی بالا به خود اختصاص داده است.

Harley-Davidson یکی دیگر از برند های بزرگ در اینستا گرام است. نماد شرکت موتور سیکلت از چندین چوب، آهن و دیگر رنگ های روشن زمینی استفاده کرده است.  این مساله توجه ها را به بخش موتو ر و انتقالات و ویژگی های مکانیکی دوچرخه هایشان جلب می کند.

نهایتا ، Taco Bell به دلیل حضور قوی در جامعه  نامی برای خودش در بازاریابی جهان ساخته است.معمولا رنگ های روشن و باطراوت Taco Bell برای خریداران جوانتر از خود یک برند ساخته است. اینستاگرام فقط یک شبکه است، جایی که می توانید درخشش این برند را ببینید.

پیش از آنکه استراتژی برندسازی در اینستاگرام خود را بسازید ، نگاهی به بعضی از رقبای خود بیندازید و ببینید آنها چگونه در تجارت خود به موفقیت رسیده اند. سعی کنید سبک خاص خود را پیدا کنید و با برند و مخاطبان خود سخن بگویید. اما به یاد داشته باشید که اصالت در واقع نکته ی کلیدی است ، بنابراین  از حسابهای دیگر فقط برای فکر های بکر و ناگهانی که به ذهنتان می آید استفاده کنید.

5) کمپین هشتگها را آغاز کنید

هشتگها برای بیشتر کردن مخاطبینتان ، برند شما را قابل سرچ کردن می سازند. همان طور که شما محصولات و خدماتتان را در اینستاگرام می فروشید  ، هشتگ ها باعث می شوند که مردم درباره برندتان سخن بگویند. بر طبق گفته های Simply Measured ،  70% از پر طرفدارترین هشتگ های اینستاگرام  برند هستند.

بیشترین برند ها از دو هشتگ در هر پست استفاده می کنند و بعضی به سادگی اسم برند هستند. برای مثال  همبرگر زنجیره ایی Shake Shack در پست های بی شماری در تلگرام از این هشتگ(  #shakeshack)     استفاده کرده است.  با استفاده از این هشتگها شرکت برند خود را ارتقا داده و  مشارکت مخاطبان زیادی را بدست می آورد.

اگر Shake Shack فقط 303000 فالور داشته باشد ، هشتگ #shakeshack  تقریبا 500000پست  را در بر می گیرد. به همین دلیل است که اغاز کمپین هشتگ هوشمندانه است. اگر چه شما به سادگی در تلاش برای  اشنا ساختن مردم بیشتری با نام برند تان یا کمپین کنونی خود هستید ، هشتگ ها میتوانند به شما کمک کنند .

هشتگها روشی بسیار عالی برای درگیر کردن مردم با تجارت شماست. و این یکی از بهترین راهها برای ساخت برند شما در اینستاگرام  است . آیا نیازمند پیگیری کار این هشتگ ها هستید؟ سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر Sprout Social’s اینستاگرام و گزاراش های آن برای فهمیدن نحوه عملکرد هشتگ ها در بیشترین پلت فرم ها استفاده کنید.

برندسازی در اینستاگرام

ادامه دارد....

منبع: sproutsocial - تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

روز به روز فعالیت در اینستاگرام شکل حرفه ای تری به خود می گیرد. افراد سعی می کنند تا تمام تلاش خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام به کار گیرند و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که هدف شما از فعالیت در اینستاگرام بازاریابی برای محصولات و خدمات باشد. آنچه در پست های اینستاگرامی شما مهم است میزان تعامل شما با مخاطبان است. چه قدر می توانید آنها را مجذوب پیج خود کنید. در این میان شاید کمتر به اهمیت شکلک ها در اینستاگرام دقت کرده باشید. اما به عنوان یک بازاریاب حرفه ای نباید از موضوع ایموجی ها غافل شوید. در این مطلب در مورد اثرات شکلک ها در اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

شکلک ها برای نشان دادن احساسات مورد استفاده قرار می گیرند. هم اکنون بیش از 1851 گزینه شکلک  برای انتخاب وجود دارد که بسیار بیشتر از گذشته است. این تصاویر کوچک دیجیتالی یا آیکن ها برای نشان دادن احساسات یا عقاید استفاده می شوند. شکلک ها به سرعت میزان آمار خنده در انگلستان را افزایش داده و حتی از تعاملات و روابط  خط های باستانی مثل هیروگلیف سریع تر عمل می کنند.

در سال 2015 در تلاشی برای سرمایه گذاری روی محبوبیت شکلک ها ، اینستاگرام  از آنها  در کنار هشتگ ها حمایت کرد. این بدین معنی است که شکلک ها ( و ترکیب آنها ) هم اکنون قابل سرچ  در این پلت فرم می باشد. حرکت کوارتر بک (به یک سو پراندن توپ) را دنبال کنید، Curalate دریافت که شکلک های شخصی ، که با هشتگ بوده اند بیش از 6.4 میلیون بار در طول یک ماه  هستند. ایده های کپشن اینستاگرام ما را برای خلق کپشن های مبتکرانه  بخوانید.

اقتباس جهانی

تحقیقات اینستاگرام نشان داد که، اقتباس از شکلک ها در سرتاسر جهان انجام می شود. کاربران در فنلاند با آمار 63% پست های متنی و دراخر استفاده از تنها یک شکلک ،فعال ترین کاربران در جهان شناخته شده اند. اینجا نرخ بقیه شرکت ها آورده شده است.

فرانسه:50%

انگلستان:48%

آلمان:47%

ایتالیا45%

روسیه 45%

اسپانیا40%

ژاپن 39%

ایالات متحده امریکا 38%

در نظر داشته باشید که این آمارگیری در سال 2015 انجام شده است، بنابراین این ارقام  شانس بسیار خوبی  برای بازگشت به سالهای گذشته هستند.

شکلک های پر طرفدار

بنابراین چگونه شکلک ها در اینستاگرام ترتیب بندی می شوند؟ Curalate صد شکلک برتر در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده است که در اینجا ذکر می شود:

 قابل استفاده ترین شکلک ها در اینستاگرام ، شکلک قلب قرمز که بیش نیم میلیون بار ( در زمان مطالعه) اشتراک گذاری شده است. نکات مثبت زیادی در لیست وجود دارد.5 شکلک برتر، صورتک هایی هستند که چهره  مثبتی دارند و اگر به 20 تای برتر نگاهی بیندازید، نیمی از آنها صورتک هستند. اما فقط صورتک ها در نقاط بالا قرار ندارند، قلب ها، بوسه ها، طرز خوش بینانه قرار گرفتن دست ، همگی امار بالایی را به خود اختصاص داده اند. این نشان می دهد که مردم از اینستاگرام بیشتر برای بیان احساسات مثبت خود استفاده می کنند.

اگر چه اخرین آمارایالات متحده امریکا از  استفاده شکلک ها در متن 38% است و علی رغم این حقیقت که 80% از کاربران اینستاگرام بیرون از ایالات متحده هستند، پرچم ایالات متحده امریکا تنها پرچمی است که آمار استفاده از  شکلک ها را از بیش از 100عدد به 59 عدد شکسته است.

این برای بازاریابان به چه معناست؟

صورتگ ها فراتر از یک گرایش بازاریابی هستند. هنگامی که مطمئن نیستید یک ، کامنت مثبت است یا منفی ، صورتک ها می توانند عنصر دیگری  به استراتژی های شنوایی اجتماعی  اضافه کنند.استراتژی درست  بازاریابی شکلک ها می تواند به پر کردن شکاف در بیان احساسات کمک کند. تعاملات همیشه از محتوا بوجود نمی آیند، و شکلک ها می توانند با وجود  کمترین امکانات  بینش بیشتری نسبت به آنکه طرفدارانتان به اشتراک می گذارند به شما کمک کنند.

در اشتراک گذاری هایی که خودتان انجام می دهید، از هر شکلکی در کپشن هایتان استفاده نکیند. درباره عکس ها یی که انتشار داده اید بیندیشید و از شکلک  هایی که نزدیکی بیشتری با متن شما دارد، استفاده کنید.

معمولاَ اصول زیادی برای افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام بیان می شود. در این زمینه می توانید به مقالات افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید  و ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام مراجعه کنید. شاید برخی از آنها به نظرتان به عنوان یک بازاریاب حرفه ای پیش پا افتاده باشد. اما آنچه مسیر را مشخص می کند نتیجه تحقیقات جهانی است.در یک جمله باید گفت برای افزایش لایک اینستاگرام، از شکلک ها (ایموجی) هم غافل نشوید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر شما هم دیگر قانع شده اید که باید برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید یعنی یک گام بسیار بلند برای موفقیت خود برداشته اید. اما اگر قرار است از شبکه های مختلفی برای بازاریابی استفاده کنید لازم است برخی نکات ساده ولی کاربردی را رعایت کنید. می توانید از شبکه هایی همچون گوگل پلاس، لینکدین، توییتر و اینستاگرام استفاده کنید. اما این نکات ساده را برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف به یاد داشته باشید.

12 نکته در باب بازاریابی در شبکه های اجتماعی

۱. سعی کنید در تمام رسانه‌ها نامی یکسان انتخاب کنید. مثلا اگر نام برند شما modiresabz است، بهتر است در رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس، لینکدین و تلگرام از نامی یکسان استفاده کنید. برای چک کردن خالی بودن نام در رسانه‌های اجتماعی از سایت namechk.com استفاده کنید.

۲. در ارسال پست تداوم داشته باشید. یکی از ساده‌ترین کارها و در عین حال سخت‌ترین کارها ارسال منظم پست در رسانه‌ها است. مثلا به خودتان قول بدهید هفته‌ای سه پست جدید در هر رسانه قرار دهید.

۳. مطالب یکسان را به تمام رسانه‌ها ارسال نکنید. این موضوع باعث می‌شود مخاطبان تمام رسانه‌های شما را پی‌گیری نکنند، چون احساس می‌کنند کپی یکدیگر هستند.

۴. مطالب آموزشی ارسال کنید. در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید مطالبی آموزشی ارسال کنید. اگر فکر می‌کنید کارتان هیچ ربطی به آموزشی ندارد نکاتی برای خرید بهتر و جلوگیری از ضرر ارسال کنید تا مشتریان به خریداران بهتری تبدیل شوند.

۵. مطالبی برای برندسازی ارسال کنید. برخی از پست‌ها را به افزایش اعتبار خودتان اختصاص دهید. عکس‌هایی از مشتریان بفرستید. مطالبی درباره محل کارتان، خودتان و همکاران بفرستید.

۶. به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید. بسیاری فکر می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی کسی دنبال خرید نیست. ولی این طرز فکر اشتباه است. بسیاری از کاربران دوست دارند در رسانه‌های اجتماعی با محصولات خوب و جذاب آشنا شوند و خرید کنند. معرفی محصولات و خدمات برای افزایش فالوور اینستاگرام نیز موثر خواهد بود.

۷. بین این سه نوع پست تعادل ایجاد کنید. یعنی به صورتی متناسب به ارسال مطالب آموزشی، مطالب برندسازی و همچنین معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید.

۸. برای کسانی که شما را فالو می‌کنند مزایایی انحصاری درنظر بگیرید. مثلا کوپن‌های تخفیفی ارائه دهید که فقط دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما می‌بینند. این کوپن را در سایت یا جاهای دیگر منتشر نکنید.

۹. روش‌هایی خلاقانه بیابید تا مخاطبان رسانه شما را درگیر کند و آن‌ها را به ارسال نظر ترغیب کند. مثلا در پیام‌ها از آن‌ها بخواهید نظرشان را درباره موضوعی اعلام کنند. هم چنین موجب می شود شما به هدف خود یعنی افزایش لایک اینستاگرام پست های خود برسید.

۱۰. مسابقه برگزار کنید و جوایزی از محصولات خود اهدا کنید. این کار باعث می‌شود افراد از رسانه‌ای مجازی وارد دنیای واقعی کسب‌و‌کار شما شوند و به شما اعتماد کنند.

۱۱. افراد را از رسانه‌های مختلف به سایت خود هدایت کنید. با اینکار بهتر با کسب‌و‌کارتان آشنا می‌شوند و مشتری شما می‌شوند.

۱۲. بازدیدکنندگان سایت را به رسانه‌های اجتماعی هدایت کنید. با این کار حلقه‌ای می‌سازید که بازدیدکنندگان از سایت به رسانه و از رسانه به سایت هدایت می‌شوند و دسترسی شما به آن‌ها آسان‌تر می‌شود.

منبع: مدیر سبز

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی
یکی از موضوعات داغ این روزها تعداد فالوور های بازیگران و ورزشکاران ایرانی است. آنچه که بعضاً در برخی از پیج های اینستاگرامی به چشم می آید عدم تناسب میان تعداد فالوور ها و لایک اینستاگرام برخی از افراد است. در این مطلب مقایسه ای جالب میان تعداد فالوورها و لایک هنرمندان و ورزشکاران انجام شده و در قالب نمودار بیان شده است.
 

در این نمودار تعداد فالوور ها مولفه اول و تعداد لایک آخرین پست آنها را به عنوان مولفه دوم قرار داده‌ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با آنها سنجیده شده‌ است.

در میان ورزشکاران با آنکه علی دایی در صدر جدول محبوب ترین های ورزش ایران قرار دارد ولی استقبال از پست هایش به پای علی کریمی نمیرسد. پست های علی دایی بیشتر در رابطه با مسائل فوتبالی است اما پست های علی کریمی از آنجایی که به مسائل مختلفی می پردازد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پست های علی کریمی گاهی اوقات بسیار کنایه دار می شود و همین چند روز پیش مجبور شد به دلیل یکی از پست هایش که درباره علی دایی بود، به دلیل حمله هواداران علی دایی کامنت های خود را ببندد و علاوه بر آن تمامی پست های خود را به غیر از یکی دو تا پاک کند. مهدی طارمی که تا همین سال گذشته تعداد فالوورهایش در اینستاگرام چند هزار نفری بود اکنون یکی از میلیونی های اینستاگرام است. البته اینستاگرام او هم در بازه ای با ریزش مخاطب مواجه شد یعنی وقتی علیرغم مخالفت هواداران به تیم ریزه اسپور ترکیه رفت، انتقالی که نافرجام بود و در نهایت این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگشت تا مخاطبان خود را دوباره به دست بیاورد.

تعداد فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران

در اینستاگرام خواننده ها با اینکه از ورزشکاران طرفداران بیشتری دارند اما لایک پست هایشان چنگی به دل نمیزند. از حضور پررنگ خواننده های زیرزمینی مانند آرمین زارعی (2Afm). و امیر حسین مقصودلو یا همان تتلو گرفته تا سیروان خسروی و احسان خواجه امیری هر کدام با فالوئر های میلیونی خود نتوانستند در لایک پست هایشان به پای یاس با 243.558 برسند و در افزایش لایک اینستاگرام پست های خود موفق نبوده اند. یاسر بختیاری معروف به یاس یکی از خواننده های متفاوت هیپ هاپ ایرانی است. متفاوت از این جهت که اغلب آثار او در ژانر اجتماعی است و به معضلات جامعه می پردازد، اتفاقی که در دیگر خواننده های زیرزمینی این ژانر دیده نمی شد. برای این خواننده شعر اهمیت بالایی داشت و همین مورد باعث شد تا هر بار شایعه صدور مجوز برای او دهان به دهان بچرخد، اتفاقی که وقتی نزدیک به واقعیت شد که او تیتراژ فیلم بارکد را خواند اما بعد از چند روز اکران این تیتراژ از فیلم حذف شد و یاس هم روزه سکوت بگیرد. او بعد از فیلم بارکد سه آهنگ دیگر منتشر کرد آن هم در بی خبری کامل تا راه خودش را به موسیقی رسمی کشور نه از راه جنجال و حاشیه که از راه موسیقی پیدا کند. و حالا حتی با لایک شدن پست های این خواننده در اینستاگرام می توان متوجه شد که مخاطبان او هم به این روش او اقبال نشان میدهند.

تعداد فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران

اما در پیچ بازیگران عرصه تلویزیون ، سینما و تاتر این اختلاف عددی ملموس تر است . با نگاهی به این جدول می توان متوجه شد که تعداد فالوئرها در اینستاگرام سلبریتی های سینمای ایران با تعداد هوادارانشان متفاوت است. به این مفهوم که بسیاری از آنها فالوئر یا دنبال کننده هستند اما هوادار نیستند. این داستان وقتی عیان می شود که می بینیم تعداد لایک های بازیگری مثل ترانه علیدوستی که به لحاظ تعداد فالوئر در جایگاه ششم قرار دارد بسیار بیشتر از بازیگرانی است که از او تعداد فالوئرهای بیشتری دارند. شاید بتوان این استقبال زیاد را مدیون فیلم های تاثیرگذاری دانست که او ایفای نقش کرده است. مهناز افشار در حال حاضر در صدر جدول میلیونی های اینستاگرام با بیشترین فالوئرها در بین هنرمندان قرار دارد اما لایک آخرین پست او با اختلاف زیادی از ترانه علیدوستی در جایگاه دوم است. محسن تنابده و سری مجموعه های پایتخت در جایگاه سوم پر لایک ترین بازیگر اینستاگرامی است و به ترتیب بهنوش بختیاری و رامبد جوان در رده های بعدی قرار دارند.

تعداد فالوور و لایک اینستاگرام هنرمندان و ورزشکاران

با مقایسه این آمار شاید تفاوت فالوور و لایک اینستاگرام مشخص می شود و می فهمیم افزایش فالوور اینستاگرام بعضی پیج ها موجب افزایش لایک پست های آن ها نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

افزایش لایک اینستاگرام از موارد جذاب برای کاربران اینستاگرام است و از هر راهی برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام استفاده می کنند. قطعاً برای شما هم جالب است بدانید که در بررسی های انجام شده مشخص شده که جنسیت و زمان ارسال پست ها در افزایش لایک تأثیر زیادی دارد.

بررسی های انجام شده توسط موسسه Hopper HQ بر روی بیش از یک میلیون عکس ارسالی در اینستاگرام نشان می دهد که به طور متوسط پست های ارسالی زنان پنج برابر بیش از مردان محبوبیت دارد و تعداد لایک ها و نظرات ارسالی برای این مطالب هم حدودا پنج برابر مردان است.

تجزیه و تحلیل بیش از 1.2 میلیون پست اینستاگرام که از طریق 4000 حساب کاربری ارسال شده نشان داده که مطالب ارسالی زنان به طور متوسط 578 لایک و نظر دریافت می کند، ولی این رقم در مورد مردان 117 مورد است. اگر تنها بخش اظهارنظرها یا کامنتها مورد محاسبه قرار بگیرد، این رقم برای زنان در مقایسه با مردان به 170 در برابر 113 می رسد.

یک نکته جالب دیگر این است که تعاملات در پست های مردان بیشتر در بخش اظهارنظرهاست و نه لایک ها. اگر چه اکثر کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می دهند، اما کاربران مرد اینستاگرام بیشتر تمایل به تعامل در بخش نظرات در زیر پست های با موضوعات مربوط به تناسب اندام و ورزش دارند.

علاوه بر این پست هایی با موضوعات شخصی مانند مسافرت تا کاهش وزن بیشترین لایک را دریافت می کنند. تصاویر حیوانات در رتبه دوم و تصاویر دیدنی طبیعت و ... در رتبه سوم هستند.

متون ارسالی همراه عکس ها هم در ایجاد محبوبیت بیشتر تاثیرگذار است. متون طولانی لایک را تا 15 درصد کاهش می دهند و متون همراه با ایموجی و شکلک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از هشتگ هم بازدید را افزایش می دهد. 

یکی دیگر از موارد مهم که در این بررسی مشخص شد اهمیت زمان ارسال پست ها در اینستاگرام است. زمان ارسال پست ها نیز مهم است و ارسال پست در عصرها بیشترین بازدید را موجب می شود و افزایش لایک اینستاگرام نتیجه طبیعی این موضوع است. در روزهای تعطیل انجام این کار در حدود ساعت 11 صبح مناسب است. 

راهکار های افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما

  1. استفاده از فیلترها

در زیر ده نمونه از از فیلترهای معروف اینستاگرام بیان می شوند. استفاده از این فیلترها نیز مانند هشتگها، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

  • Earlybird
  • Hefe
  • Rise
  • Amaro
  • Brannan
  • Hudson
  1. استفاده از هشتگ های مناسب

چگونه می توانیم هشتگ های پربازدید را شناسایی کنیم؟ هشتگ را جستجو کنید و تعداد عکس های موجود را ببینید. وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر است یعنی این هشتگ جزء هشتگ های پرکاربرد بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند.

  1. استفاده از اکانت فیس بوک و اینستاگرام

۳% از کسانی که در فیسبوک با شما ارتباط دارند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد. بنابراین یکی از راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام، اتصال اکانت این دو شبکه است. با اینکار دوستان و آشنایان شما در هر شبکه ای که باشند پروفایل شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید با ارسال یک Status در فیسبوک، پیج اینستاگرامی خود را به دوستان فیسبوکی خود معرفی کنید.

  1. استفاده از عکس های ترکیبی برای افزایش لایک اینستاگرام

برای ترکیب عکس ها می توانید از برنامه هایی مانند Diptic  استفاده کنید و چند عکس را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس های شما جذابیت بیشتری می دهد. در نتیجه لایک بیشتری می گیرید.

  1. زمان مناسب پست گذاشتن

بر طبق آمارهای وبلاگ نوین، شنبه ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، تعداد بیشتری از کاربران آنلاین هستند. همچنین روزهای سه شنبه تا پنج شنبه بین ساعت های ۳ تا ۴ بعد از ظهر، نیز زمان مناسبی است که می توان افزایش لایک اینستاگرام را در پی خواهد داشت.

  1. افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش لایک اینستاگرام

برای افزایش لایک اینستاگرام ، فالوورهای خود را افزایش دهید. استفاده از عکس های با کیفیت، عکس های چالشی و داشتن پروفایل کامل، از نکاتی است که باعث می شود فالوورهای بیشتری به دست آورید. االبته خرید فالوور ایرانی و استفاده از ربات های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور اینستاگرام است. اما دقت داشته باشید که فالوور فیک دقیقاً شبیه فعالیت در شهری ویرانه است.

  1. کامنت بگذارید

اگر به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستید باید به طور فعال با دیگران رابطه داشته و برای عکس ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذارید. با نظر گذاشتن، کاربران دیگر بیشتر ترغیب می شوند که به سراغ شما بیایند.

همین موارد ساده را به یاد داشته باشید و با رعایت همین نکات شاهد افزایش لایک اینستاگرام از سوی فالوور های خود باشید.

منبع:فارس

فالوجت : ربات افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید فالوور و افزایش فالوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما فالوور واقعی و حقیقی چه نوع فالووری است؟ افزایش فالوور چه فایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع فالوور ها می تواند برای اهداف کاربران مفید باشد.

ما بارها صفحاتی از اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این فالوورها فعال نیستند. در واقع باید گفت برخی از صفحات اینستاگرام در ظاهر امر فالوورهای زیادی داردند اما فالوورهای آنها فیک و غیر فعالند. و متأسفانه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری فالوور فیک کرده اند. حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد فالوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند!!!

 

باید بگوییم تعداد بازیگرانی که فالوور فیک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که فالوور فیک خریداری کرده است. دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک هفته، تمامی فالوورهای فیک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!!

بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش 600 هزار فالوور مواجه شد. حسام نواب صفوی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش فالوورها مواجه شد.

این موارد صرفاً برای نمونه بیان شد. متأسفانه پیج هایی که در اینستاگرام فالوور فیک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند.

 

به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. فرقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده می کنیم یا فقط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای افزایش فالوور در اینستاگرام به سراغ چه فالوور هایی برویم؟ آیا خرید فالوور جعلی منطقی است؟

اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد فالوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است افزایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با فالوور فیک این هدف محقق نمی شود. افزایش فالوور اینستاگرام بدون افزایش فروش سودی برای ما ندارد.

بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به افزایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هدف ما از افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام چیزی جز افزایش فروش نمی باشد.

شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد فالوور ها حتی اگر فالوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم. اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها فقط 45K است. اما فالوور واقعی .

هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!!

ذهنیت خود را نسبت به تعداد فالوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد فالوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!!

در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند.  یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد فالوور بیشتری داشته باشید به این فکر کنید که چگونه می توانید فالوور واقعی داشته باشید. فالووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این فالوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند.

حال فکر می کنید چگونه می توانید تعداد فالوور واقعی خود را افزایش دهید؟

ربات افزایش فالوور فالوجت با پروفایل های واقعی افراد از گروه هدفی که مد نظر شماست( بر اساس سن، جنسیت، شهر و ...) ارتباط برقرار می کند. این کاربران شما را می بینند،تحت این عنوان که آنها را لایک کرده اید یا فالو کرده اید یا حتی کامنت گذاشته اید( با توجه به نظر شما این بخش ها می تواند فعال شود). برخی از این کاربران بی تفاوت از این موضوع عبور می کنند و عده ای هم علاقه می شوند و پروفایل شما را چک می کنند، به پست های شما علاقه مند می شوند و شما را فالو می کنند. یعنی این کاربران به اختیار خود شما را دیده اند، پسندیده اند و فالو کرده اند. این نحوه جذب، بهترین و عالی ترین نوع جذب فالوور است و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.

حتی اگر از این روش برای پیج شخصی خود استفاده کنید بازهم برد با شماست. چرا که موفق به جذب فالوور واقعی شده اید که به مطالب شما علاقه مندند و برایتان کامنت می گذارند و شاهد افزایش لایک خواهید بود.

اگر به دنبال راهی برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، باید به سراغ روش های مطمئن و منطقی بروید. در این راه فالوجت همراه شماست. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

09226366475 تلگرام

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از ترندهایی که در سال 2017  نقش مهمی در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی دارد، ویدیو Live است. البته پیشتر از این فیسبوک و یوتیوب نیز در این زمینه اقدام کرده اند و سرویس‌های تماشای ویدیو Live  را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. اینستاگرام نیز سومین شبکه اجتماعی‌می باشد که این سرویس را معرفی کرده است.

این سرویس برای کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند است؛ چرا که دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و یوتیوب شاید چندان راحت نباشد ولی اینستاگرام شبکه ای است که همواره و به راحتی در دسترس است. با سرویس ویدیو Live در اینستاگرام به راحتی می‌توانید آنچه می خواهید از حالات و لحظات خود با دوستان و Follower های خود به اشتراک بگذارید.

ویدیو Live سرویسی جذاب برای کاربران اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

یکی از جذابیت های این سرویس این است که ویدیو شما ذخیره نمی‌شود و مخاطبانتان، فقط زمانی ویدیو شما را مشاهده می‌کنند که خودتان به صورت زنده در حال فیلم گرفتن باشید. در واقع علت شکل گیری سرویس ویدیو Live این است که هر وقت افراد خواستند، بتوانند حال و اوضاع خودشان را با دوستان‌و فالوورهای خود به اشتراک بگذارند.

هر کاربر اینستاگرام که در حال استفاده از سرویس Live است، در بخش Stories با یک برچسب Live معلوم می‌گردد و از طرفی، صفحه‌ای وجود دارد که پربازدیدترین ویدیوهای Live مشخص می‌شوند. این صفحه Top Live Videos نام دارد و کمک می‌کند که بتوانید تسلط بیشتری روی ویدیو‌های‌ زنده در حال پخش داشته باشید.

ویدیو Live سرویسی جذاب برای کاربران اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

سرویس ویدیو Live برای کسب‌وکارها و کسانی که قصد بازاریابی از طریق اینستاگرام دارند نیز،خیلی مفید است چرا که می‌توانند راحت‌تر گزارش‌های زنده و ویدیوهای زنده‌ای ارائه دهند و رویدادهای خود را پوشش دهند. این کار هم موجب افزایش لایک اینستاگرام  و هم موجب افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

منبع: برگرفته از بلاگ آد

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همان گونه که می دانید بخش “استوری” اینستاگرام مدتی است که راه افتاده است و در همین مدت به یکی از روش های مهم برای بازاریابی در اینستاگرام تبدیل شده است. یکی از ویژگی های مهم در این کمپین برای بازاریابی در اینستاگرام ، ویژگی مهمی به نام  تصدی اکانت‌ها یا همان Account Takeovers می باشد.

در تعریف Takeoverمی توان اینگونه بیان کرد: Takeoverها اساسا شخصیت‌های تاثیرگذاری هستند که در آن کاربران در استوری یکدیگر ظاهر می‌شوند. چگونه باید از این روش استفاده کرد؟ به سادگی! فقط کافیست که به اکانت دوست یا سازمان دیگر یک عکس یا ویدئو ۱۰ ثانیه ای از خودتان بفرستید و دوستتان آن را آپلود کنند. همین کار توسط طرف مقابل هم انجام می‌شود و شما هم آن را آپلود می کنید.

Account Takeovers: فرصتی برای بازاریابی در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

بگذارید تا به بیان دیگری موضوع را بیان کنیم : “Takeover” را می‌توان به مصاحبه دعوت کردن از یک فرد مهم و معروف در پادکستتان و یا حتی پست کردن عکس سلفی به همراه یک فرد مشهور دانست! فرقی نمی کند اکانت تجاری داشته باشید، یا اکانت شخصی در اینستاگرام داشته باشید، در هرحال این ویژگی می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال یک رستوران و یک سالن بدن‌سازی را در نظر بگیرید. گرچه شاید این دو به هم ربطی نداشته باشند و تصور داشتن تصدی بین آن دو محال باشد، اما این گونه نیست. باشگاه می تواند برای رستوران ویدئو کوتاهی با محتوای داشتن زندگی سالم با ورزش را بفرستد و رستوران هم در ازای این Takeover محتوایی، با تاکید بر غذاهای سالم بفرستد. می‌بینید که در اینجا یک برندینگ ساده ولی سودآور رخ داد! از ویژگی Takeover غافل نشوید، فرقی نمی کند قصد بازاریابی در اینستاگرام را داشته باشید یا صرفاً یک اکانت شخصی داشته باشید. در هر صورت این ویژگی شما را به اهدافتان و افزایش لایک اینستاگرام صفحه تان نزدیک تر می کند.

اگر می خواهید از این روش برای بازاریابی در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام به خوبی استفاده کنید،به یاد داشته باشید آنچه تضمین کننده موفقیت شما در این روش می باشد ارتباطات قوی، توانایی تولید محتوا و زبانی صریح است.

منبع: برگرفته از بلاگ آد

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()