نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

افزایش فالوور در اینستاگرام از موضوعات داغی است که این روزها هرچه قدر در مورد آن صحبت شود، بازهم از موضوعات جذابی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. اینستاگرام صرفاً رسانه ای برای به اشتراک گذاری عکس ها و خاطرات نیست. بلکه عرصه ای است که صاحبان کسب و کار می توانند به خوبی از ان برای بازاریابی استفاده کنند.  به همین دلیل است که افزایش فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. در مقاله " خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت " از اهمیت فالوور واقعی صحبت کردیم. اما در این مقاله قرار است به این سوال مهم جواب دهیم که چگونه در اینستاگرام به طور اورگانیک فالوور بگیریم؟ چگونه برای اینستاگرام خود، مخاطبان واقعی بسازیم؟ با فالوجت همراه باشید.

نگاهی به قدم های ساخت مخاطب و افزایش فالوور در اینستاگرام

1) از حسابهای دیگر بخواهید که بر محتویات شما پست بگذارند.

هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه در اینستاگرام فالوور بگیرید ، دانستن ارزش مخاطبان برای شما مهم است.حساب بیشتری از فالوور های شما که افزایش می یابد، شما خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری جذب خواهید کرد.

بهترین راه بدست آوردن مشتری برای فالوو کردن شما این است که مقابل آنها قرار بگیرید و مثل دیگران در مقابل انتقادات در اینستاگرام خود حضور داشته باشید.تلاش کنید محتوای کاربران را نسبت به برند خود در نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید از محتویاات اینستاگرام برای بدست آوردن مخاطبان بیشتری برای برند خود استفاده کنید.

راه دیگر این است که خود را در برابر تعداد مخاطبان بیشتری قرار بدهید. تلاش کنید یک اکانت اصلی اینستاگرام در حرفه خود برای به اشتراک گذاری محتوا به مخاطبان خود داشته باشید. فقط اطمینان حاصل کنید  شما ارزش چیزی را ارایه می دهید. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که بیش از حد فروش بازار به نظر برسید.

در عوض تلاش کنید با برند دیگری بازاریابی کنید که بتواند به شما برای ساختن مخاطبانتان در اینستاگرام کمک کند. همیشه ممکن است تویتر شما نسبت به بقیه برند هایتان فالور های بیشتری داشته باشد که شما می توانید از اهرم ها یا اشاره های تجاری یا اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید.

2) بهینه سازی حساب اینستاگرام شما

زمانی که شما در تلاش برای بدست آوردن فالوور های اینستاگرام هستید یکی از مهم ترین قدم ها  این است که حساب خود را کامل بهینه سازید. به سادگی حساب اینستاگرام شما نیاز به کامل شدن با بدست آوردن  کشش بالاتری دارد.

 اگر شما بیوی مناسب، شرح نوشته های تصاویر، یک یوزر مناسب یا حتی یک تصویر مناسب پروفایل نداشته باشید چگونه مردم بدانند که این حساب متعلق به برند شماست؟ به نظر احمقانه می آید اما بیشتر شرکت ها بیو یا اطلاعات حساب خود را به طور کامل پر نکرده اند.

بدست اوردن هر نوع جاذبه ایی برای فالور های جدید سخت تر است . مطمئن شوید که بیو شما به طور کامل  با لینک بازاریابی یا سایت محصول و کلمات کلیدی مرتبط پر شده و  همچنین هشتگ های مربوط به تجارت شماپر شده باشد.

نام کاربری خود را به دوستانه ترین شکل ممکن حفظ کنید .اگر اسم تجاری شما بلندتر از  چیزی است که مشتریان شما بتوانند آن را بفهمند کوتاهش کنید. شماره یا کاراکتر های خاص به نام کاربری خود اضافه نکنید. به علاوه ، نام کامل تجاری خود زیر هر اسم در گزینه های مختلف  بنویسید.

3) اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید

اگر اینستاگرام خود را ارتقا ندهید مردم چگونه حساب شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که اینستا گرام شما با  وب سایت و دیگر رسانه های اجتماعی هم راستا است . ایجاد حضور و اگاهی یکی از بهترین راههای افزایش فالوور در اینستاگرام است.

 اگر شما می خواهید به طور طبیعی شاهد افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام باشید، به مردم اجازه دهید بدانند کجا شما را پیدا کنند.  شما می توانید به منظور  افزایش اشتراک گذاری های اجتماعی در همه شبکه های خود گزینه های رسانه های اجتماعی به وب سایت  و وبلاگ خود اضافه کنید، همچنین جایی که می توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

یکی دیگر از ایده های فوق العاده ، ارتقای متقابل  حساب های  شما در رسانه های اجتماعی  است. شما به سادگی می توانید از دیگر شبکه های اجتماعی خود برای انتقال مستقیم کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.

 به هر حال ، مطمئن شوید که  شما فقط به دنبال افزایش فالوور نیستید. در عوض شما باید تلاش کنید که محتویات اینستاگرام خود را منحصر به فرد بسازید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. خوشبختانه با ویدیو در اینستاگرام شما شانس بزرگی برای افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق محتویات خلاقانه دارید.

4) محتویات پستی که فالوور ها انتظار دارند

در حالیکه حرف زدن از عمل کردن آسان تر است ، یادگیری  آنچه فالوور هایتان می خواهند به هوشمندی نیاز دارد. بعضی از محتویات  نسبت به دیگر محتویات بهترند و به همین دلیل است که امتحان کردن بسیار مهم است. به هر حال  فیلتر ، شرح زیر تصاویر ،  انواع محتوا یا پست زمانی و یا حتی کوچکترین چیزی می تواند همه اینها را تغییر دهد.

گوش به زنگ باشید با دانستن موضوعات برتر اینستاگرام شما می توانید محتویات پست های محبوب خود را پیدا کنید. اگر می خواهید اینستاگرام خود را پیگیری کنید تلاش کنید از یک پلت فرم سه قسمتی مثل  spourt social استفاده کنید. اینجا شما به سادگی می توانید اینستاگرام خود را مدیریت و  بر همه تلاش های خود گزارش بگذارید.

5) مکالمه شروع کنید

یکی از بهترین راهها برای آگاه نگه داشتن کاربران در اینستاگرام از طریق مکالمات است. بر طبق گفته  sprout social  2016 نزذیک به 35% از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای محافطت از مشتری ها استفاده می کنند.  این درصد شامل ایمیل ، چت 1 تا 800 نفر  و  مساعدت کننده در فروشگاه است.

سهولت گفتگو در رسانه های اجتماعی هر ساله مرتبط تر و  مورد توجه تر می شود. در سال 2012، اینستاگرام شرح داد که 81 کامنت در نیم ثانیه روی پلت فرم وجود دارد. با رشد اینستاگرام از 80 میلیون یوزر در سال 2012 به بیش از 500 میلیون در سال 2016 به راحتی می توان گفت تعدا کامنت ها هم افزایش یافته است. این به این معناست که شما باید از مزایای این مکالمات بهره مند و با کاربران تعامل داشته باشید.

سعی کنید سوال بپرسید یا  پست هایی بگذارید که مردم را به سخن گفتن وادارد. بیشتر مکالمات در حیطه بحث شما شکل می گیرد و به احتمال زیاد این باعث می شود که شما شاهد افزایش فالوور در اینستاگرام خود باشید. از فالوور های خود سپاس گذار باشید و از جواب دادن نترسید.

6) هشتگ هایی که کار تبدیل کردن را انجام می دهد پیدا کنید.

یکی از راههای ارزیابی  شده و درست برای افزایش فالوور در اینستاگرام ، هشتگ ها هستند. برای سالیان هشتگ ها به ما برای دستیابی به رسانه های اجتماعی کمک کرده اند. به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید جامعه خود را با بدست آوردن فالوور ها و هشتگ ها ارتقا دهید.

برای تازه کار ها ، یافتن هشتگ هایی که بسیار پر جمعیت نیستند کار هوشمندانه ایی است. سعی کنید محتویات  اینستا گرام خود را در دریایی از میلیون ها عکس و ویدیو که چیز ساده ایی هم نیست  برجسته کنید.

شما مجبور به یافتن هشتگ هایی هستید که مردمی که در مخاطبینتان وجود دارند به آنها علاقه مندند.  اگر یک ارتباط موثر ساخته شود،  این کاربران بیشتر علاقه به فالوو کردن شما دارند.

Revolution به طور مستقیم از هشتگ هایی مثل #drinklocal and #logansquare برای هدف قرار دادن مشتری های خود استفاده می کند. به علاوه   #lsaf از این حادثه حمایت می کند. همه این کمک ها با پستهای هشتگ های مناسب بدست می آید

با ابزار های  Sprout Social’s تحلیلی اینستاگرام  شما دسترسی مستقیم به عملکرد هشتگ ها و استفاده از اطلاعات برای دیدن اینکه بهترین کار چیست را دارید. کورکورانه به جهان هشتگ ها نروید، بدانید هدفتان چیست ، پس شما می توانید فالوور های خود را بسازید.

فالوور های اینستاگرام خود را شاد کنید

این نکات برای کمک به شما برای افزایش فالوور در اینستاگرام گذاشته شده است. بعد از انجام نکات فوق، آخرین چیزی که برای دیده شدن نیاز دارید، استفاده از ربات های افزایش فالوور به شکل واقعی و طبیعی است. ربات هایی همچون ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت، روزانه اکانت شما را به مخاطبین زیادی معرفی می کند و با این روش مخاطبین واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می کند.

به همین سادگی مخاطبان زیادی برای پیج اینستاگرام خود بسازید و چشمها را به سمت خود خیره کنید. مطمئن باشید که شبکه هایی همچون اینستاگرام، قدرت فوق العاده ای برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هنگامی که کسب و کارها به دنبال راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند، برخی شرکت ها، خدمات مشکوک و غیر اخلاقی زیادی پیشنهاد می کنند که با انجام آن کارها به هدفتان برسید. در این مطلب  اولین چیزی که به شما خواهیم گفت  این است که همیشه بهتر است خودتان مخاطبان رسانه اجتماعی خود را بسازید. به شما خواهیم گفت چرا نباید به سراغ خرید فالوور فیک برای  افزایش لایک اینستاگرام رفت. با فالوجت همراه باشید.

در حال حاضر بیشتر کسب و کار ها درباره  مزایای رسانه اجتماعی و استفاده از پلت فرمی مثل اینستاگرام برای بدست آوردن دیدگاههای بهتر در تجزیه و تحلیل مطلعند. به هر حال شرکت هایی وجوددارند که هنوز با بازاریابی اجتماعی مطابقت ندارند و  با افزایش فالوور اینستاگرام  ثابت مشکل دارند، همین جاست که به سراغ گزینه خرید فالوور فیک می روند.

پیگیری تجزیه و تحلیل هایتان به اندازه ایی که به نظر می رسد دشوار نیست.

اطلاعاتی از eMarkete   دریافت که کمتر از 33 % از شرکت ها با 100 یا کارمندان بیشتر، از اینستاگرام برای پیشبرد هدف های بازاریابی  در سال 2015 استفاده کرده اند.

چرا در اینستاگرام به فالوور واقعی نیاز داریم؟

یادگیری اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بگیریم کار خسته کننده ای نیست. در عوض شما می توانید تمرین های ساده ایی برای ساخت و افزایش فالوور واقعی و ارگانیک انجام دهید. اگر شما به مسیر خرید فالوور فیک و فالوور جعلی بروید ، به دفعات شانس داشتن خریداران بالفعل و مشتریانی که شما را فالوو کنند را از دست می دهید.

امروزه مشتریان برای پرسیدن سوال ، بدست آوردن اطلاعات درباره محصولات یا فهمیدن بیشتر درباره اینکه شما چه کسی هستید وارد رسانه بازاریابی اجتماعی شما می شوند. در واقع ، یک مطالعه از طرف  TrackMaven دریافت که فقط نیمی از 500 شرکت از اینستاگرام استفاده می کنند.

حتی اگر این آمار پایین تر به نظر برسد رقابت بسیاری در اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل است که راههای قانونی و طبیعی برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم است.

فهمیدن فالوور های قانونی و جعلی در اینستاگرام

تفاوت بسیاری بین یک حساب اینستاگرامی با کاربران جعلی و کاربران قانونی وجود دارد.  ممکن است خرید فالوور اینستاگرام  وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما واکنش  قدرت پردازش رشد فالوور های اصلی بیشتر است.

نگذارید فالوورهای واقعی شما، احساس فریب خوردن داشته باشند:

اگر کاربران به یک اینستاگرام غیر فعال با هزاران فالوور بیایند، احساس فریب خوردن می کنند. برای اینکه مردم شما را فالو کنند آنها را فریب ندهید.اعتماد سازی کنید و برای ایجاد تعامل بهتر ارتباط های طولانی مدت داشته باشید.

هیچ  ROI نداشته باشید:

فالوور جعلی خریدن به نظر آسان می آید ، اما ربات یا فالوور های جعلی و تقلبی از شما هیچ خریدی نخواهند کرد. دلیل مردم برای فالوو کردن برند ها  در اینستاگرام علاقه به پست ها  یا در کل شرکت شما است. اینها پرداخت کنندگان واقعی هستند و نقدینگی را با خود به کسب و تجارت شما می آورند.

تعداد کم ، اما با ارزش ایجاد کنید:

اگر شما 10000 فالوور جعلی دارید، چه تعداد از آنها برایتان کامنت یا  لایک  خواهند گذاشت  و مطالب را به اشتراک می گذارند؟ به احتمال زیاد این رباتها یا حسابهای جعلی به وسیله اینستاگرام حذف خواهد شد و پست هایتان را به گورستانی تبدیل خواهد کرد.

فالوور واقعی توانایی اشتراک گذاری ، لایک ، کامنت و تعامل با پست های اینستاگرام شما را دارند. به علاوه ، این کاربران هنگامی که کسی  در طرف دیگر جوابگویشان باشد بسیار لذت می برند. این فعل و انفعالات ارزش بیشتری نسبت به ساخت فالوور های غیر فعال دارد.

***

اگر تداوم و محبوبیت پیچ اینستاگرام شرکت و یا شخصی شما برایتان اهمیت دارد، بنابراین قید روش های نامناسب برای خرید فالوور فیک و جعلی را بزنید و سعی کنید با داشتن پست های اینستاگرام جذاب، فالوور های خود را افزایش دهید. 

اگر حتی قرار است از ربات‌های افزایش فالوور همچون فالوجت که به شکل واقعی فالوورها را افزایش می دهند، استفاده کنید  بازهم این شما هستید که باید با پست های خلاقانه و جذاب، برای کاربران تله گذاری کنید تا از طرفداران پر و پا قرص شما شوند.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام بازیگران ایرانی یکی از بحث های داغ این روزها شده که برای خیلی از افراد جذابیت خاصی دارد. برخی از بازیگران، تعداد فالوورها و لایک های خود را معیار محبوبیت خود می دانند، اما متأسفانه گاهی برای بالاتر نشان دادن تعداد فالوررهای خود به سراغ فالوور جعلی می روند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید کدام بازیگران ایرانی ، فالوور جعلی خریده اند و کدام بازیگراها فالوور واقعی دارند؟ پس با فالوجت همراه باشید.

از زمانی که اینستاگرام وارد کشور ما شده است، میدانی شده که افراد برای اثبات قوی تر بودنشان، اثبات محبوب تر بودنشان، اثبات بزرگ تر بودنشان، مدام سعی می کنند تعداد فالوور و لایک هایشان را به رخ همدیگر بکشند. اتفاقی که امروز نه تنها در ایران بلکه در جهان افتاده است، اهمیت تعداد فالوور ها در سنجش افراد است، یعنی حتی دوستان و اطرافیان میزان فالوورها را ملاک سنجش قرار می دهند. برخی از افراد سعی می کنند از هر روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنند و به سراغ خرید فالوور جعلی و تقلبی می روند!

 بله، یعنی پول داده اند تا به دروغ نشان دهند که فالوورهای بیشتری دارند و محبوب ترند. یعنی با همین فالوور های تقلبی، می خواهند اینگونه بیان کنند که طرفداران بیشتری دارند.

نهایتاً با استفاده از همین تعداد فالوور های تقلبی! کارهای تبلیغاتی بزرگ تری انجام دهند و شاید هم حس شهرت طلبی خود را ارضا کنند!

شاید هم در تصورشان، با روش های ناجوانمردانه و فریبکاری، می توان محبوبیت و علاقه خرید!!!

در واقع ملاک ما برای بررسی ، شاخصی است به نام "نرخ درگیری"

یعنی اگر ما هزار فالوور داریم، چند نفر از آنها ما را لایک می کنند و کامنت می گذارند. این موضوع می تواند ملاک خوبی برای برسی واقعی بودن فالوور ها باشد. چون فالوورهای تقلبی که خریداری می شود، عموماً فیک هستند و لایک نمی کنند، البته بماند که حتی بعضی ها آن قدر حرفه ای هستند که حتی لایک هم خریداری می کنند!!!

اما اکثراً در ایران هنوز لایک خریداری نمی شود.

اما سوال اصلی: کدام یک از بازیگرهای ایرانی، فالوور می خرند؟ آیا واقعاً اینستاگرام بازیگران ایرانی ، آینه ای برای میزان محبوبیت آنهاست؟

ما برای اینکار، نیاز به یک معیار داریم که یک نفر را به عنوان الگو و معیار سنجش قرار دهیم.

اگر به اکانت اینستاگرام پروفسور سمیعی بروید، متوجه می شوید که ایشان 33 هزار فالوور واقعی دارند و پست های آخر ایشان، چیزی حدود 5 هزار تا 9 هزار لایک دریافت کرده است. یعنی تقریباً می توان گفت یک ششم از فالوور ها، لایک کرده اند. یا در بدبینانه ترین حالت یک هفتم از فالوور ها، لایک کرده اند.

حال بیایید اکانت اینستاگرام بازیگران ایرانی را بررسی کنیم. برای نمونه اگر اکانت اینستاگرام بهنوش بختیاری که فعالیت های تبلیغاتی زیادی هم در اینستاگرام انجام می دهد، را بررسی کنید، متوجه می شوید که ایشان با5/6 میلیون فالووری که دارد، در پست های آخرشان، 51 هزار، 42 هزار لایک، 60 هزار لایک، 109 هزار لایک، 110 هزار لایک دارند.

 حال بیایید تا همان محاسبه ای که برای فالوورها و لایک های پروفسور سمیعی انجام دادیم را برای بهنوش طباطبائی هم انجام دهیم. البته پیج پروفسور سمیعی فقط به عنوان یک مثال در نظر گرفته می شود. اکانتهای بسیار زیادی با فالوور های واقعی بررسی شده اند.

خیلی خوش بینانه میانگین تعداد لایک های پست های این بازیگر را 100 در نظر میگیریم،

انتظار می رود از تعداد 5/6 فالوور، یک هفتم یعنی حدوداً 800 هزار لایک، این بازیگر در پست های خود دریافت کرده باشد.

حتی اگر بازهم با اغماض تعداد لایک ها را در نظر بگیریم، انتظار می رود از این تعداد فالوور، ( اگر فالووها واقعی بود) حداقل 500 هزار لایک، پست های بهنوش بختیاری داشته باشد!!!

هرچند بازیگرها، معمولاً ادعا می کنند که ما در جریان نیستیم ولی قضاوت با مردم است!

بر طبق نظر کارشناسان ما در حوزه اینستاگرام، می توان به جرئت گفت حدوداً بیش از 3 میلیون از فالوورهای این بازیگر تقلبی است!!!

به سراغ بازیگر بعدی می رویم: حسام نواب صفوی

متأسفانه باید بگوییم فالوورهای این بازیگر هم واقعی نیست! ودر ماجرای سال گذشته که اینستاگرام، فالوورهای فیک را حذف کرد، فالوورهای این بازیگر به شدت ریزش کرد.

حسام نواب صفوی در حال حاضر 700 هزار فالوور دارد. ( البته ایشان در کمال تعجب بعد از اقدام اینستاگرام در حذف فالوورهای فیک و ریزش فالوورها در سال گذشته بازهم اقدام به خریداری فالوور کردند)، بازهم بنا بر محاسبات قبلی، یک هفتم فالوورهای ایشان یعنی 100 هزار لایک باید پست های ایشان دریافت می کرد. با اغماض تعداد لایک های مورد انتظار را 70هزار در نظر می گیریم. اما در عمل تعداد لایک ایشان، 14 هزار، 16 هزار، 11 هزار ... می باشد. بنابراین می توان گفت متأسفانه این بازیگر هم فالوور جعلی و تقلبی خریداری کرده است!!!

به سراغ بازیگر بعدی می رویم که قطعاً برایتان جذاب خواهد بود: آقای رامبد جوان عزیز

اگر به سراغ پیج اینستاگرام رامبد جوان بروید تعداد 5/4 میلیون فالوور مشاهده خواهید کرد. طبق قاعده اگر قرار باشد یک هفتم از فالوورها، پست های این بازیگر را لایک کنند، باید حدوداً 700 هزار لایک دریافت می کردند. اما تعداد لایک ها 240 هزار، 300 هزار، 270 هزار، 154 هزار... می باشد.

می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که رامبد جوان هم حدود 2/5 میلیون فالوور جعلی خریداری کرده است.

به سراغ هنرمند بعدی می رویم: فرزاد فرزین

فرزاد فرزین 1 میلیون فالوور دارد و باید طبق قاعده، حداقل 150 هزار لایک داشته باشند اما در عمل پست های ایشان، 26 هزار، 40 هزار، 66 هزار لایک دارد. متأسفانه در بررسی ها ما، ایشان هم فالوور جعلی خریداری کرده اند.

اما اینستاگرام بازیگران ایرانی همیشه هم فالوورهای جعلی ندارد. بگذارید حال به سراغ بازیگرهایی برویم که جوانمردانه در این مصاف وارد شدند! و سعی نکردند به هر قیمتی خودشان را محبوب جلوه دهند.

یکی از این بازیگرها که به احتمال زیاد فالوور جعلی خریداری نکرده است، ترانه علیدوستی می باشد. در اینستاگرام ترانه علیدوستی چه خبر است؟

ترانه علیدوستی 5 میلیون فالوور دارد. یک هفتم این تعداد می شود: 700هزار لایک

تقریباً خیلی از پست های این بازیگر بالای 400 هزار لایک دریافت کرده است. می توان اینگونه بیان کرد که فالوورهای این بازیگر واقعی است و این بازیگر از روش های جعلی برای افزایش لایک اینستاگرام خود استفاده نکرده است.

علی کریمی 2/3 میلیون  فالوور دارد. یک هفتم فالوورها می شود 300 هزار لایک.

و پست های علی کریمی حدودا  250 هزار لایک دارد. بنابراین علی کریم هم جوانمردانه در اینستاگرام فعالیت می کند.

***

در پست های بعدی، در مورد فعالیتهای برخی هنرمندان در اینستاگرام بیشتر با هم صحبت می کنیم. منتظر رازهای بیشتری از اینستاگرام بازیگران ایرانی باشید.

ادامه دارد....

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در قسمت اول از مقاله " 15 ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام " ایده هایی برای جذاب کردن پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام بیان شد. همان گونه که وعده داده بودیم در این قسمت از آموزش های اینستاگرام، ایده های جذاب دیگری را بیان می کنیم. در هر حال آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که اجازه دهید خلاقیت و نواوری در پست های اینستاگرام در جریان باشد. اگر رقبای شما، از اینستاگرام برای بازاریابی به خوبی استفاده می کنند، چرا شما این کار را نکنید؟ حتی اگر قرار است از ربات هایی همچون فالوجت برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، بازهم آنچه اهمیت دارد و باعث می شود شما شاهد افزایش فالوور و  افزایش لایک اینستاگرام باشید، جذابیت پست های اینستاگرام شماست. با فالوجت همراه باشید.

 

8) برچسب های تبلیغ کاربران برای ارتقا نسخه جدید

برای برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید.اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد. برای مثال  Netflix  کار شگفت انگیزی در ارتقا نمایش های جدید بدون شرح های وسیع انجام داده است.

برای ارتقا نمایش Santa Clarita Diet, Netflix چندین برچسب تبلیغاتی کوچک درباره نمایشی که به طور حتم به نوبه خود الهام بخش خواهد بود ، منتشر کرده اند. با برچسب های تبلیغاتی ویدیویی و تصاویر  مردم به نسخه های جدید جذب و به آن وابسته می شوند. این مبنع بزرگی از محتوا برای محصولات و خدمات منشتر شده در هر ماه است.

9) یک سوال بپرسید که جواب می دهیم

سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است . ما قبلا اشاره کردیم که تبلیغات بیش ازحد می تواند به مخاطبین شما ارایه داده شود. به هرحال سوال پرسیدن  در واقع نظرات  کاربران را دعوت می کند.

United مکان های سفر خود را بوسیله سوال پرسیدن درباره شهرهای خاص ارتقا می دهد. فقط این مقدار تعامل کم، صد ها مشتری را برای هر پست ترویج می کند. مطمئن شوید که پیام های دریافتی خود را با یک رسانه اجتماعی مثل Sprout چک می کنید.

10) مخاطبان خود را بخندانید

شبیه پیام های مثبت، در پست های اینستاگرام ، فالوور های خود را بخندانید تا از محتویات شما لذت ببرند.اینستاگرام فضایی برای ساخت محتویات مثبت و طنز می باشد.اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. BarkBox در حالیکه بزرگترین صاحبان سگ را به خود جلب می کرد برفیلم های خنده دار و تصاویر سگ ها  متکی بود. شما مجبور نیستید مانن دلقک در اینستاگرام باشید اما حس شوخ طبعی خود را نشان بدهید که می تواند شما را کمتر روباتیک و قدیمی به نظر برساند.

11- خلق یک موضوع فیلم یا سریال

یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. بیشتر شبیه کولاژ که قبلا گفته شد سری های ویدیویی راه پرطرفداری برای جرقه زدن محتوا در اینستاگرام می باشد.

Califia Farm از ویدیو برای آموزش مخاطبان خود درباره تم های خاصی که در محصولاتش هستند استفاده می کند. سری های ویدیویی جذاب است و به احتمال زیاد برای متوقف کردن کاربران برای مشاهده ویدیو و بهنگام حرکت (رفتن از اون پیج) می باشد. شما همچنین می توانید از ویدیو برای گفتن داستان برای مخاطبینتان استفاده کنید.

12) برای مسلط شدن تاثیر گذارترشوید

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. اگر محتویات شما کمی برای خواننده کسل کننده است ، تاثیرگذارانی را بیاورید که باعث اعتماد کاربران به برند شما بشوند.

مطالعه Tapinfluence and Nielsen کشف کرد که بازاریابی تاثیر گذار تلاش می کند که فروش محصول را تا 11 برابر نسبت به روش های دیجیتالی قدیمی بازاریابی بالا ببرد. شما همچنین نیاز به افراد مشهور برای ارتقای محتویات خود ندارید. به دنبال تاثیر گذارانی که در رسانه اجتماعی محبوب و کسی که مخاطبین را با برند شما در یک ردیف قرار دهد باشید. مردم ازاد معمولا از تاثیر گذارانی برای ارتقا محتوای مربوط به مخاطبان استفاده می کند.از سرگرمی ها و علایق مخاطبانتان  مطمین شوید و تاثیر گذارانی را بگیرید که بتوانند برند شما را به اینستاگرام ببرند.

13)  ساخت محتوا در اطراف یک هشتگ

ایا می دانید 7 تا 10 تا از هشتگ هایی که در اینستاگرام از آنها استفاده می شود برند هستند؟ چنین آماری باید شما را وادار به استفاده از هشتگ های برندی برای جذب فالوور های کنونی و جدید بکند. هشتگ برند ها می تواند به افزایش فهم برند ها کمک و  با ابزار مناسب می توانید بر آنها نظارت و بفهمید چه کسی درباره شما صحبت می کند. هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند. قبل از اینکه محتوای استراتژی بصری خود را شروع کنید ، فکر استفاده از هشتگ برندی شرکت شما می تواند برای ساخت اطراف حساب اینستاگرام شما ساخته شود. Urban Outfitters را  #UOonYou برای ساخت محتوای کاربر تولید شده از مردمی که از این محصول استفاده می کنند ، اجرا کرده است. ساخت راههایی برای مخاطبین  برای تعامل و گسترش محتویات خودشان ، همیشه یک حرکت هوشمند بازاریابی خواهد بود. استفاده از هشتگ ها برای پیگیری عملکرد اطراف برندتان حتی می تواند کار را بهتر هم  بکند.

14)  از محتویات به منظور لینک کردن خواننده ها با پست وبلاگ استفاده کنید

یک راه عالی برای وادار کردن کاربران به یک سایت خاص  از طریق رسانه اجتماعی است. بر طبق Shareaholic در پایان 30% از ترافیک ارجاع از رسانه اجتماعی می آید. چرا از اینستاگرام برای لینک کردن این ترافیک به وب سایت خود استفاده نکنید؟ در حالیکه شما فقط یک لینک برای استفاده در اینستاگرام دارید هوشمندانه است که آن را بیشتر کنید. اطمینان حاصل کنید که شما معمولا اپ دیت و در ذهن مخاطبینتان ، جایی که انها می توانند خرید کنند یا اطلاعات بیشتری بدست بیاورند وجود دارید. بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

15) تلاشهای شرکت بازاریابی را برجسته کنید

اگر شما هنوز هم با ایده های پست اینستاگرام گیر کرده اید  به سادگی تلاش های بازاریابی خودتان را ایجاد کنید. برای مثال   هم اکنون Canada Goose با Sundance Film

Festival in Park City, Utah کار می کند . مکان سرد است ، که این باعث می شود شرکت پوشاک زمستانی ، یک شریک بزرگ بازاریابی داشته باشد.

Canada Goose از عکس های شگفت انگیز و ویدیوهای همه چیز park city  برای ارتقا جشنواره فیلم و تلاش های بازاریابیشان  استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی برای ساخت محتوا اطراف تلاش های بازاریابی اخیر خود  در حالیکه کمتر تبلیغاتی به نظر می رسد استفاده کنید.

 به خلاقیت خود اجازه دهید در جریان باشد

امیدواریم این 15 ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد. انواع مختلف محتوا را ازمایش کنید  و و از ابزارSprout’s Instagram Analytics برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما بیشتر با چه چیز طنین انداز هستند ، استفاده کنید.

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

کسانی که مسئول شرکت، برند یا سازماندهی حسابها و پست های اینستاگرام هستند، هر روزه تصمیمات مهمی اتخاذ میکنند. اما یکی از سخت ترین مسئولیت ها، ارایه برنامه کاملی برای محتویات پست های اینستاگرام جهت اشتراک گذاری است. اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید، بنابراین باید به فکر داشتن پست های خلاقانه و جذاب باشید.

اگر از اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی شرکت و موسسه خود استفاده می کنید، قطعاً افزایش فالوورهای اینستاگرام، دیگر برای شما فقط یک سرگرمی نیست. اینجاست که باید وقت بگذارید و خلاقیت را چاشنی پست های اینستاگرام خود کنید. البته اگر از ابزار های مدیریتی اینستاگرام برای نمایش جزییات محتوا، هشتگها، انالیز ها و زمان ارسال استفاده می کنید، شما به سرعت در این بازی جلو هستید. در قسمت اول از این مقاله 7 نمونه از توصیه های مفید و خلاقانه برای پست های اسنتاگرام را به شما ارائه می دهیم. با رعایت این اصول خلاقانه، پست های اینستاگرام شما از رقبا متفاوت تر می شود و این یعنی افزایش فالوور و لایک و موفقیت در بازاریابی. در قسمت دوم مقاله منتظر ادامه این ایده های جذاب باشید. با فالوجت همراه شوید.

 

1) پرده را در فعالیت های روزانه خود بلند کنید

زمانی که برای ایده پست جدید تحقیق می کنید معمولا درباره محتویات پشت نمایش مطالعه خواهید کرد. اما هنگامی که از این پایین می آید  این نوع ویدیو ها و عکس ها کار می کنند. به احتمال زیاد مردم به دانستن چگونگی کار روزانه شرکت شما علاقه مند هستند. تلاش کنید کوارک ها و اتفاقات منحصر به فردی که در تجارت شما رخ داده است را بر جسته کنید.

اگر آن یک کناره گیری است ، یک حادثه در شرکت و یا کار شگفت انگیز یک کاگر در هر جمعه می باشد  با مخاطبینتان درباره‌ی آن سخن بگویید.

هنگامی که برند خود را منحصر به فرد می کنید،شما حس الهام بخشی دارید.

اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای نشان دادن این است که چگونه در شرکت شما چیز بسیار خاصی ساخته شده است. حتی بسیاری از برندهای معمول خسته کننده ، می توانند با نشان دادن برخی از کارهای روزانه هیجان و شگفتی را ایجاد کنند.

2) یک کولاژ از تصاویر برای پروفایل خود ایجاد کنید

برای کاربران اینستاگرام تصمیم گیری درباره یک کتاب از جلد آن به جای صفحه اول چیز غیر متداولی نیست. پروفایل اینستاگرام شما ، چیزی است که می خواهید در نهایت مردم را به آن سوق دهید، زیرا این اولین نقطه از یک لینک است .

و در حالیکه لینک ها در صفحه اینستاگرام شما مهم هستند و اولین نگاه به همه تصاویر و ویدیو ها با همدیگر هستند. کولاژ کردن تصاویر با هم در پروفایل، می تواند یک تم رنگ یا Reynold’s Wrap باشد، فالوورهایی را جذب پروفایل شما می کند. همین موضوع ساده می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

3) تهیه کردن داستان و نوشته پشت تصاویر

آیا تصویر یا ویدیوی شگفت انگیزی برای اشتراک گذاری دارید؟ و اما در باره یک تصویر خسته کننده یا برنامه ای که مربوط به قسمتی از یک محتوا باشد، اما داستانی که پشت تصویر نوشته شده دیوانه کننده باشد. عقیده بدی نیست که برای ارسال پست، داستان ها از تصاویر نشات بگیرند. خود اینستاگرام معمولا از داستان های عمیق برای تصایرش استفاده می کند. برند شما به راحتی با توضیح چرایی اهمیت تصویر که با برند شماست می تواند این کار را انجام دهد. اگر اینکار به درستی انجام شود مردم ان آن را خوانده و فالو می کنند و در اینده به جستجوی محتویاتی شبیه به آن خواهند بود.

4) از محصولات خود یک زاویه منحصر به فرد نمایش دهید

تولیدات شما چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد ساخته است بنابراین از اینستاگرام برای نشان دادن آن استفاده کنید. برای مثال Post It از  اینستا برای نشان دادن چگونگی تبدیل راههای خسته کننده به راههای طنز و جذاب استفاده می کند. با در نظر گرفتن آزادی در داشتن کمی خلاقیت در محصولاتتان نه تنها به خواننده ها ایده خوبی می دهید ، بلکه نشان می دهید که چگونه محصولاتتان می توانند آنجا قرار گیرند. شما مجبور نیستید فقط از تصاویر موجود از محصولاتتان در نور خوب استفاده کنید. در عوض محتویات خلاقانه را به اینستاگرام هدایت و چونگی تولید محصولات خود را به کاربران بوسیله مردم مختلف در این صنعت نشان بدهید. Forever 21 در مثال زیرتلاش نمی کند که چیزی برای سگهایتان به شما بفروشد. این شرکت تلاش می کند چیزهایی که برای سگها جذاب و غلاده سگ ( پیشانی بند) را با هم بیاورد.

5) یکی از منابع مهم کاربران محتویات هستند

امروزه بی شک کاربران بدست آمده از محتویات  یکی از مهم ترین منابع محتویات برای رسانه اجتماعی است. و در اینستاگرام بیشتر از همیشه برند ها بر ugc برای ارتقای تولیدات و خدمات خود نسبت به بقیه تکیه می کنند. در حقیقت یک گزارش از Social Annex دریافت که برندهایی که در اینستا گرام و فیس بوک هستند 50% از آمار کلیک خود را از طریق  تصاویر برند بدست می آورند. بعضی از تجارت ها مانند GoPro, BarkBox and Adobe تنها با انتشار  ugc در تلاش برای ارتقا محصولات خود هستند. برندهای دیگری مثل Anthropologie از ugc  به این دلیل که نه تنها متقابلا عمل می کند و کاربران را جذب می کند بلکه محتویات زیبایی را به صورت رایگان ارایه می دهد، استفاده می کنند. فقط به یاد داشته باشید که قبل از اشتراک گذاری سوال کنید

6) ترویج یک پیام مثبت

به عنوان یک برند شما مجبور به ایجاد ارزش ارتباط مثبت بین مشتریان خود هستید. Social Q2 2016 IndexSprout  دریافت که به احتمال زیاد بیش از 75 % از مردم  رسانه های اجتماعی مثبت را با برند ها به اشتراک می گذارند.

همچنین مفهوم یکسانی باید برای محتویات استراتژی برای اینستاگرام استفاده شود. شما مجبور به ایجاد یک حصار سیاسی بین خود و مخاطبانتان نیستید. اما این همیشه یک ایده خیلی خوب برای ارایه پیام مثبت می باشد. هنگامی که مخاطبان شما با پیام های برندتان احساس راحتی یا  قدرت  کنند شانس بسیاری خوبی برای  افزایش لایک اینستاگرام و افزایش مشتری خواهید داشت. مثبت بودن در اینستاگرام می تواند برند شما را ارتقا دهد البته اگر بدرستی انجام گیرد.

7)  یک درس تاریخی و یا بازگشت به عقب

بازگشت به پنج شنبه و جمعه بعضی از محبوب ترین انواع محتوا هستند که در اینستاگرام می بینید. به هر حال شما می توانید آن را قدمی بیشتر با قرار دادن یک درس تاریخ درباره برند با یک فلش بک در قسمتی از محتوا بگذارید.

 برای مثال Cincinnati Reds همواره از تاریخ برای هیجان زده کردن طرفداران استفاده می کند.( به خصوص در دوره فصل خاموش)  برند شما هم دقیقا می تواند از این ایده برای پست های اینستاگرام استفاده کند.

شما مجبور نیستید به مربی یک تیم بیس بال  قدیمی قرن بازگردید ، اما در تاریخ برند خود می توانید منبع زیادی از محتویات برای فالور های خود انعکاس دهید.

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همان گونه که وعده داده بودیم، قرار بود در مورد اصولی با هم صحبت کنیم که با رعایت آنها شاهد افزایش فالوور اینستاگرام باشیم و در نتیجه به هدف نهایی خود یعنی بالابردن فروش در اینستاگرام دست یابیم. وقتی قرار است اینستاگرام برای بازاریابی و فروش به کمک ما بیاید، باید حرفه ای کار کنیم. یعنی بر اساس اصولی که حرفه ای‌ها به کار بردند و به موفقیت رسیدند.

در قسمت قبل در مورد استاندارهای فروش و چگونگی تنظیم پروفایل صحبت کردیم. در ادامه‌ی مبحث "افزایش فروش در اینستاگرام"  در این قسمت از مقاله به سراغ موضوع محتوا می رویم. یعنی آنچه می تواند شما را از رقبا متمایز کند و شما را در صدر نگه دارد. با فالوجت همراه باشید.

محتویات حرفه شماست که با مخاطب سخن می گوید

اگر تلاش در مجزا کردن عکس های خود از دیگر همکاران خود دارید سرمایه گذاری روی یک دوربین با کیفیت و یا عکاس خوب بسیار مهم است. بر طبق مطالعات کارولات  روی 8 میلیون عکس در اینستاگرام ، موارد زیر از اهمیت بیشتری نسبت به سایر نکات دارند.

+ غالب رنگ تکی

+ تصاویر روشن تر ( این تصاویر 24% بیشتر از دیگر تصاویر لایک خوردند)

+پس زمینه های خلوت تر ( در عکاسی به آنها bokeh  می گویند)

اما همه اینها به کنار ، عکس های خلاقانه هنوز بیش از بقیه عکس ها نظر مشتری ها را به خود جلب می کنند و باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود. به هنگام  جدید ترین نظرات درباره محتویات عکس های اینستاگرامی ما می توانید از بهترین عملکرد عکس ها را در گزارش های آنالیزی اینستاگرام ما استفاده کنید.

مشاهده کنید که بهترین برند ها برای فروش در اینستاگرام چه می کنند.

استراتژی های مختلفی برای فروش در اینستاگرام وجود دارد. برای بدست آوردن مدل های الهام بخش برای شما مدل های مختلف برند در اینستاگرام را برای شما دسته بندی کرده ایم.

فروش از طریق شورت لینک ها

Homepolish سرویسی بر پایه تجارت  است که دکوراسیونرهای علاقه مند خانه را به طراحان داخلی لینک می کند. این شرکت از اینستاگرام برای نمایش کار طراحان و لینک های همیشگی وبلاگ  های خاص که عکس ها  در آنها قرار دارند استفاده می کند. عکس بالا یوزر ها را به لینک پروفایل که آنها را به پست های وبلاگ متصل می کند هدایت خواهد کرد. نکته مهم اینجاست که کاربرانی که به آن علاقه مند می شوند قادر به دانستن اطلاعات بیشتری در باره آن هستند. دقیقا مثل زمانی که مشتریان از لینک های کوتاه برای توییتر استفاده می کنند، شما می توانید از همین کار برای اینستاگرام استفاده کنید. چون در اینستاگرام لینک مشخصات عمومی وجود ندارد، پس راه حل هدایت کردن مردم به لینکی است که در پروفایل خودتان است.

از طریق تلفیق Sprout Social ( شاخه های اجتماعی ) با Bit.ly می توانید اطلاعات مهمی که بر پست های رسانه های اجتماعی استفاده کرده اید را چک کنید. حتی می توانید به طور مستقیم از پنجره ما بدون ورود به سایت های دیگر لینک کوتاه خود را چک کنید.

پروراندن فروشگاه

شما می توانید یک سرویس پرداختی دیگر در اینستاگرام برای شرکت هایی که فروش محصولات دارند ایجاد کنید. برخی از این شرکت ها شامل  e ​Have2Have.It​, ​Linkin.bio​ و  LIKEtoKNOW.it​ هستند. این تاکتیک ها تنها برای شرکت ها نیستند بلکه برای وبلاگ نویسان مد مثل Lyndi Kennedy​  استفاده شود. Lyndiدر پست های خود از  LIKEtoKNOW استفاده می کند. پست بالا به صفحه فرود پایین متصل شده است و آن برای دانستن درباره محصولات مفید است.

  طرز کار:

+ یک تماشاگر اینستاگرام خود را به خدمات متصل می کند.

+ هنگامی که تماشاگر عکس را لایک می کند ، لایک او ثبت می شود.

+ سپس تماشاگر می تواند خدمات را مشاهده کند که کدام یک از تولیدات بخشی از عکس هستند.

در واقع هم اکنون اینستاگرام برای پست های قابل خرید استفاده می شود. این ویژگی جدید است که توسط تعداد منتخبی از خرده فروشان استفاده شده است.

عرضه  محصولات در تصویر شیوه زندگی

به جای استفاده از پس زمینه سفید که در بسیاری از عکس محصولات  استفاده می شود، وسایل را در تصاویری که به سبک زندگی هستند استفاده کنید. برای مثال اگر محصول شما یک نوشیدنی است ، در تصویر خود  به جای نشان دادن بطری آن شخصی را نشان دهید که در حال لذت بردن از نوشیدنی است .

Warby Parker نمونه بسیار خوبی از برند سبک زندگی است. شما می توانید عکس محصولات و عکس اشخاص مختلف که از استفاده محصول لذت می برند و طرفدار آن هستند، را در پست ها ببینید .

برای مشتریان آسان تر است که عکس خودشان در استفاده از محصولات را در تصاویر ببینند وسپس فروش به آنها هم بسیار آسان می شود.

تلفیق محتوای ایجاد شده توسط کاربر و طنز

Various Keytags یک شرکت ساده است. این شرکت برچسبهای کلیدی برای زندگی روزانه افراد تولید می کند. اینستاگرام آنها با نمونه کارها و بیان برچسب های خلاقانه ایی که دست مشتریان است عمل می کند. بین عکس های مشتریان حس طنز و خنده را هم جای می دهند.

این تاکتیک خاص فروش به شما برای فهمیدن اینکه مشتریانتان در استفاده از برند شما آن را بی عیب می دانند ، کمک می کند. گاهی برخی ایده های ساده و طنز، به راحتی باعث  افزایش لایک اینستاگرام میشود.

استفاده از مارک هشتگ

برای نگهداشتن عکس های مشتریانتان ، برند هشتگ را تشویق کنید. این به خصوص برای تجارت هایی که یه صورت آن لاین هستند بسیار کمک کننده خواهد بود. مشتریان Passion Planner’s با برنامه ریزانشان خلاق خواهند بود. شرکت الهام بخش ترین پست ها را به نمایش می گذارد که سپس منجر به خلق یک اجتماع در اینستاگرام پر از بزرگترین طرفدارانش می باشد. در پست بالا Passion Planner با یک PLANNERTIP آغاز و با چندین برند هشتگ آن را پایان داده است.

هشتک Passion Planner   به تنهایی  نزدیک 60000 پست دارد.

وقتی که شما یک جامعه ثابت اینستاگرام دارید  آغاز فروش شما به تعداد این  اجتماع  خواهد بود.

فروش غیر مستقیم در اینستاگرام

برای تعدادی از شرکت ها مثل رستوران ها  یا خورده فروشان سطح بالا، اینستاگرام به عنوان  ابزاری برای توسعه برندشان استفاده می شود.

فروش به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط نیست ، اما می تواند با راههای مختلفی به طور غیر مستقیم با آن مرتبط شود.

  • برای رستوران ها راهی برای رزرو است .
  • برای بارها پیشنهاد اینستاگرام فقط ارایه مشخصات محصولات خاص است.
  • برای خدمات گفتن داستانی مبنی بر اینکه کمک به مشتری چگونه انجام می گیرد.

مثال های زیر از برندهایی است که از اینستاگرام برای نمایش و ارایه استفاده می کنند.

تاکتیک های بسیاری وجود دارد که با آنها شما می توانید با آنها فروش خود ر ا انجام دهید . مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چه چیزی باشد.

بهترین عملکرد تصمیم بر معیارهای فروش و سپس تنظیم پروفایل برای فروش و در نهایت ایجاد محتوای ارزش فروش است.

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در ادامه مباحث آموزش اینستاگرام قصد داریم گام های مهم و طلایی جهت بازاریابی موفق در اینستاگرام و افزایش فروش در اینستاگرام را بیان کنیم. ترفندها واصولی در این مقالات بیان می شود که با رعایت آنها شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خواهید بود. در ادامه‌ی این مبحث جذاب و مفید، بعضی از این استراتژی ها را به چالش می کشیم.

در قسمت اول از این مقاله به موضوع «استاندارد های فروش  و به روز نگه داشتن پروفایل» می پردازیم.

در مقالات بعدی به موضوع بسیار مهم محتوا در مهارت فروش پرداخته می شود، یعنی دقیقاً آنچه باید به صورت حرفه ای بیاموزید. با فالوجت همراه باشید.

 

***

طبق گفته  ​PewResearch Center’s  Social Media Update 2016​، سی و دو درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام  استفاده می کنند. نکته حایزاهمیت این است که نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این نرم افزار استفاده می کنند.

سه چهارم از کاربران فیس بوک و نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

تمام این آمارها، در یک جمله خلاصه می شود: « فرصت طلایی اینستاگرام را برای بازریابی از دست ندهید و به فکر افزایش فروش در اینستاگرام باشید»

فکر می کنم تا اینجا کاملاً با هم هم عقیده باشیم که برای یک تجارت موفق باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم و به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام و به دنبالش افزایش فروش در اینستاگرام باشیم. از همین رو سعی داریم در طی چند مقاله مفید برخی از اصول کاربردی جهت بازاریابی موفق و افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کنیم.

استاندارد های فروش  خود را مشخص کنید

آیا فروش شما باید در اینستاگرام انجام گیرد؟

نگاهی به آمار مشتریان کنونی و خواسته شده بیندازید.

ایا آنها با کاربران اینستاگرام قابل تطابق هستند؟

زنان (38) نسبت به مردان (26)علاقه بیشتری برای استفاده از اینستاگرام  از خود نشان می دهند.

59% از کاربران اینستاگرام  را گروه سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهد.

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که  در اینستاگرام فروش خوبی دارند . این شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی  می باشد.

کسب و کار موفق  B2C

 یکی از رسانه های گزارش بازایابی 2016 دریافت که  51 % از برند های اینستاگرامی تجارت برای کسب مشتری است در حالی که فقط 33% از این برندها تجارت برای تجارت است. برای مثال گروه  Brewology  فروش خود را آنلاین ، بدون واسطه به مشتری و گاهی اوقات از طریق حسابهای عمده فروشی  انجام می دهد. پرینت کاری آنها نشانگر این است که مشتریانشان ، مشتریان خانگی و برخی فروشگاهها هستند.اگر فروش شما به صورت مستقیم به مشتری است ، حال چه از طریق فروشگاه و چه آنلاین، اینستاگرام  سکوی مناسبی برای شما می باشد. افزایش فروش در اینستاگرام در واقع شما را از رقبا جلو می اندازد.

محصولات فیزیکی عملکرد خوبی در عکس ها دارند

در واقع بهترین عملکرد پستهای  اینستاگرام  65 % مربوط به ویژگی محصولات و 29 % متعلق به یک برند تجاری و تاثیر گذار است.  Allbirds  کارخانه کفش نیوزلند از پس  زمینه های  سرگرم کننده برای معرفی کالاهای جدید خود استفاده می کند. و به همین اندازه مشتریان این شرکت از عکس های تخیلی در کفش های خود استقبال می کنند. طبیعت پلت فرم بصری و تعاملی اینستاگرام  برای کسب و کارهای تجاری مناسب است.

تصمیم گیری در معیارهای فروش

شناسایی معیارهای فروش اولین قدم در استراتژی فروش است. تمام هدف شما افزایش فروشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

+ فروش : نتیجه فروش کلی خود را نگه دارید.

+ ارجاع ها : وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.

+ تبدیل ها :اگر  همین نرم افزارهای تحلیل وب با فروشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.

+محصولات یا صفحات فرود:  اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هدف اولیه فروش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی صفحه است. برای محاسبه عملکرد رسانه  اجتماعی roi این پست را بررسی کنید.

پروفایل خود را برای فروش تنظیم کنید

دومین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام ، درست کردن پروفایلی به منظور فروش می باشد. که شامل اطلاعات مربوط به مکان ، یک لینک مستقیم به فروشگاه و عکس پروفایلی که برند فروشگاه باشد ، است.

Handmade Sam*Made​   همه محصولات و تولیدات خودرا به طور مشخصی در محیط زیستی خود قرارداد ه است . و همچنین اطلاعات تماس برای جستجو گر ها و یک صفحه فرود خاص اینستاگرام را در بر دارد.

 ادامه دارد...

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی است. شبکه های اجتماعی امروزه دیگر فقط برای ارتباط بین افراد استفاده نمی شود، بلکه به عنوان ابزاری برای شکل دهی و تعیین آینده کسب و کارها استفاده می شود. امروزه دیگر بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک علم تخصصی شده است و یکی از بهترین ابزارها برای پیشرفت و گسترش برند کسب وکار در دنیای مجازی و اینترنت تبدیل شده است.

فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین و توییتر دیگر به عنوان شبکه های اجتماعی ساده نمی باشند و نقش آن ها از ایجاد ارتباط ساده بین افراد فراتر رفته است. این شبکه دیگر الان به عنوان اجزای اصلی در برنامه و استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی هر شرکت قرار گرفتند.

برای استفاده بهینه از بازاریابی شبکه های اجتماعی باید تکنیک ها و روش های آن را بدانید. البته خیلی سخت نیست. راه های سیاه زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله را بروید اما باید بگوییم که در همان یک شب ممکن است آسیب زیادی به ارزش سایت یا صفحه اجتماعی شما وارد که غیر قابل جبران خواهد بود.

در این مقاله ، ما قصد داریم 8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما در گسترش برندتان کمک می کند معرفی کنیم. البته این ابزارها معرفی ما نمی باشد، بلکه توسط متخصصان این حوزه تایید و معرفی گردیده است.

8 ابزار  بازاریابی در شبکه های اجتماعی

1. Edger

کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی این است که همیشه آنلاین و فعال باشید. خیلی مهم است که پست هایتان متناسب با یک زمانبندی خاص و موقع هایی که بیشتر افراد و کاربران آنلاین هستند، قرار بگیرد. اگر بخواهید این کار را به شکل مرتبی انجام بدهید، نیازمند وقت و تلاش زیادی هستید اما این کار را خیلی راحت می توانید با ابزار Edger  انجام بدهید.

اما مزیت این ابزار دربازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ با ادجر، پست ها و محتوای قدیمی از بین نمی روند و می تواند تمامی محتواهایی را که آپلود می شود را در خود نگه دارد. وقتی که یک پستی قرار داده می شود، به پایین خط منتقل می گردد و از این رو محتوای قدیمی می توانند باز دوباره نمایش داده شوند. همچنین شما می توانید برای هر اکانت شبکه های اجتماعی خود یک گروه تشکیل دهید  البته در حال حاضر این ابزار بر روی سه شبکه فیس بوک، توییتر و لینکدین فعالیت می کند اما یک ابزار مفید در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

2. BuzzSumo

شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی می توانید در آن برای بدست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید. برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شما نیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خود را به درستی بدانید. آن ها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان وکاربران خود دریافت می کنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب می کنند؟

همه این سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. برای یافتن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شما این امکان را می دهد که بتوانید بهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را بدست بیاورید در واقع یک دیدی به شما ارائه می دهد.

3. NOD3x

اگر شما نتوانید ارتباط مناسبی با کاربران هدف خود بر قرار کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما غیرمفید خواهد بود. برای همین شما باید بتوانید که کاربران هدف خود را به درستی شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید، چون این افراد تنها کسانی هستند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند.

NOD3x یک ابزاری است که در شناسایی دقیق کاربران هدف و ارتباط با آن ها به شما کمک بسیاری می کند.  این ابزار، یک آماری از نوع افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می کند و از این رو شما خیلی راحت می توانید با تحلیل این آمار به کاربران و مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. یکی از مزیت هایی که در این ابزار وجود دارد و مناسب بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد، داشتن یک برنامه زمانی از آنلاین بودن افراد و بهترین موقع به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

4. Social Clout

برای متوجه شدن نتیجه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باید به تعداد لایک ها، کامنت ها و ورودی های از آن ها دقت کنید. اما در واقع خیلی نمی توان به تعداد لایک ها و کامنت ها اعتماد کرد، حتی ممکن است که تعداد لایک ها بالا باشد اما باز هم تاثیری در فروش نداشته باشد. برای همین باید به دنبال بهترین زمان پاسخدهی در هر پستی باشید که منتشر می کنید.

Social clout ابزاری که به شما در ایجاد استراتژی تولید محتوا و زمان بندی پست گذاری مطلب در شبکه ها کمک می کند. در واقع بهترین زمان پست گذاری مطالب در شبکه ها را به شما نشان می دهد.

5. Canva

عکس ها محتواها را جذاب تر می کنند. این یک مساله ثابت شده است و هیچ شکی در آن نیست. محصولاتی که با محتوای های جذاب با عکس و انیمیشن های مختلف معرفی می گردد، بیشتر از محتوا ها و محصولات فقط با متن خالی به فروش می روند و درسئو سایت تاثیر بیشتری دارد.

این ابزار برای افرادی که آشنایی خیلی کمی با طراحی گرافیک دارند، مفید است و با آن می توانند عکس و انیمیشن های حرفه ای بسازند. هر چه شما از عکس و انیمیشن های مرتبط بیشتری استفاده کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما قوی تر و بهتر انجام می شود و ببینید چگونه می تواند موجب افزایش لایک اینستاگرام شما شود!

6. Feedly

این ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پست ها و محتواهایی را که در سایت های دیگر می پسندید و و قصد قرار دادن در سایت خود را دارید، سازماندهی کنید. چیزی که شما نیاز دارید، ایجاد یک RSS برای صفحاتی است که شما به مطالب آن علاقه مند هستید و این ابزار براساس تنظیماتی که شما برای انتشار محتوا انجام داده اید، محتواهای بدست آمده را تنظیم می کند.

7. Mulpix

جستجو کردن افراد وعکس ها در اینستاگرام خیلی آسان نیست. Mulpix یک موتور جستجو برای اینستاگرام  که به شما امکان یافتن عکس ها، ویدئو ها و افراد را براساس تگ، کامنت یا توضیحات، به شما می دهد. Mulpix یک ابزار رایگان است که براساس موقعیت جغرافیایی شما تمام مواردی را به دنبال آن هستید، نشان می دهد. اساس جستجوی آن ها براساس تگ، نام و کامنت ها می باشد ویکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

8. followjet

همه تلاش های شما زمانی به ثمر می نشیند که موفق به افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود شوید.معرفی پیج اینستاگرام به سایرین یکی دیگر از راهکارهای لازم برای بازاریابی از طریق اینستاگرام است. البته اینکار با خرید فالوور های جعلی کاملاً متفاوت است. در این روش ربات فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی معرفی می کند. بنابراین در صورت خرید x فالوور، بات تا دریافت x فالوور به تبلیغات ادامه می دهد.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

این روزها با حضور اینترنت ،نحوه بازی، کسب و کار، ارتباطات، دورهمی های خانوادگی و دوستانه و حتی مدل ذهنی و فکری همه ما تغییر کرده . در این بین شبکه های اجتماعی ،چه نسبت به اونها دید منفی داشته باشیم و یا بالعکس اونهارو بزرگترین دستاورد بشر بدونیم، قطعا به شکل اجتناب ناپذیر و انکارناپذیری جزء جدایی ناپذیر زندگی این روزهای ما شده اند، و تا وقتی که درک درستی از حضور و نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی نداشته باشیم نمیتونیم به افزایش موفقیت و اعتبار برند شخصی یا تجاری خودمون کمک کنیم.

بیاید فرض کنیم در تعطیلات آخرهفته قصد دارید یه مهمونی بگیرید و برای میهمانهاتون هم کلی تدارک دیدید برای غذا ، نوشیدنی و دسر و ... ولی اگر هیچ شناختی از سلیقه اونها نداشته باشید دائما استرس دارید که نکنه از پذیرایی و میزبانی شما ناراضی باشن و وقتی هم که مهمونی برگزار میشه با دیدن ظرف غذاهایی که دست نخورده برگشته و راهی سطل زباله میشه تا چندروز افسرده میشید! اما اگر قبل از مهمونی از سلیقه میهمانها تا حدودی خبر داشتید این همه هزینه ، وقت و انرژی بیخود صرف نمی کردید و در نهایت هم با نارضایتی مهمان‌ها مواجه نمیشدید.  مطالعه و وقت گذاشتن برای شناخت سلیقه مخاطب و بازدید کننده جزء مهمی از بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Media Marketing است که برای موفقیت در کسب و کار نیاز داریم در موردش اطلاعات کافی جمع کنیم یا به یک فرد متخصص در این زمینه بسپاریم. به این طریق میتونیم یه محیط مناسب و دوست داشتنی برای بازدید کننده هامون فراهم کنیم و در نهایت بتونیم نرخ تبدیل یا  conversion rate بازدیدکننده به مشتری یا مشترک را برای سایت یا صفحه‌مون بالا ببریم.

عطسه‌ی مشتری های راضی و خوشحال میتونه مثل یک ویروس خیلی ها را به محصول و خدمات ما مبتلا کنه !

همه ما این تجربه رو داریم که وقتی یه محصول یا خدماتی رو تولید و ارائه می کنیم، بازخورد دیگران خیلی برای ما اهمیت داره، مثلا اگر کتابی مینویسیم، فیلمی میسازیم، آلبوم موسیقی ای ارائه میدیم، یه محصول جدیدی رو تولید می کنیم یا حتی یه عکسی رو تو شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام میذاریم دوست داریم که دیده بشیم ، افزایش لایک اینستاگرام صفحه خود را شاهد باشیم و بتونیم با افزایش فالوور اینستاگرام مخاطب را با خودمون همراه کنیم .

در مورد حضور در دنیای آنلاین هم دقیقا همین حس را داریم. از وقتی که بازدید کننده با سایت ، وبلاگ ، فروشگاه یا حتی صفحه شخصی ما در شبکه های اجتماعی آشنا میشه و سفرخودش را آغاز میکنه، سایت یا صفحه ما برای مخاطب یا مشتری مثل یه سرزمین ناشناخته میماند که اگر نتونیم میزبان خوبی برای اونها باشیم برای همیشه ما رو ترک میکنه!

در این فاصله و فرصتی که از لحظه آشنایی داریم باید بتونیم مخاطب رو  سرگرمش کنیم ، باید دستش رو تو دستمون نگه داریم و جوری رفتار کنیم که با علاقه و هیجان همراه ما بیاد . باید جوری عمل کنیم که حتی در تصوراتش هم همسفر دیگه یا مکان دیگه ای رو برای سفر انتخاب نکنه. باید هرلحظه دوستی و رابطه ما در طول این سفر جدی تر و محکم تر بشه و باید به ما اطمینان کنه و بدونه که جای بدی نمیبریمش و علاقه ها و خواسته هاشو میدونیم  و بعد از پایان سفرش هم به خاطر لحظات خوب و شیرینی که با ما داشته و حالا دیگه فقط مخاطب ما نیست و میتونه مشتری یا مشترک ما باشه از خاطرات خودش در این سفر با آدمای دیگه هم صحبت کنه و مارو به دیگران هم توصیه کنه. و اینطوری میشه که عطسه یه  نفر از مشتری های راضی و خوشحال ما در فضای آنلاین مثل شبکه های اجتماعی، میتونه مثل یک ویروس عمل کنه و خیلی ها رو به محصول و خدمات ما مبتلا کنه !

و در پایان این قسمت از بحث باید به این نکته مهم اشاره کنم که برای داشتن یک کسب و کار آنلاین موفق فقط تعداد کلیک یا مخاطب بیشتر برای ما کافی نیست و باید بتونیم با شناخت سلیقه مخاطب اونها رو به مشتریهای راغب و  وفادار خودمون تبدیل کنیم و این فقط در صورتی امکان پذیر است که مطابق با خواسته و نیاز مخاطب پیش برویم و اونها رو به محتوا و محصولات خود علاقه مند کنیم و این یکی از قابلیت های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در این روزهاست .

آینده بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال جدید

اگر شما در فکر این هستید که در سال جدید تغییر و تحولی در کسب و کار خودتون بدید یا فعالیت بیشتری توی شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی داشته باشید بهتره حتما به آمارها و اطلاعات جهانی پیش بینی کننده جایگاه شبکه های اجتماعی و انواع محتوا در سال جدید نگاهی بیاندازید . به عنوان مثال طبق آمارهایی که در سایت Hubspot در ارتباط با آینده شبکه های اجتماعی منتشر شده اینطور به نظر میرسه و میشه پیش بینی کرد که در سال جدید محتوای Live Video سهم بیشتری رو بین بقیه محتواها به خودش اختصاص میده . همونطور که احتمالا شما هم اطلاع دارید بعد از فیس بوک و Periscope، اینستاگرام و توییتر هم قابلیت پخش زنده را توی ورژن جدید برنامه هاشون اضافه کردند.

همینطور به نظر میرسه در سال جدید برندها از اپلیکیشن های پیام رسان استفاده بیشتری بکنند و به این طریق میتونند با مخاطبان و مشتری‌های خودشون در ارتباط نزدیک تر و 24 ساعته باشند. و احتمالاً در این سال شبکه های اجتماعی فرصت بیشتری رو در اختیار برندها قرار میدند که بتونن محصولات خودشون رو تبلیغ کنند و صاحبان کسب و کار باید برنامه ریزی لازم برای تبلیغ غیر مستقیم توسط مشتریان خودشون رو توی شبکه های اجتماعی مدنظر قرار بدند. از طرفی به نظر میرسه اینستاگرام در مقابل شبکه های اجتماعی دیگه بعد از اضافه کردن قابلیت استوری پیشی بگیره و افراد مشهور و برندهای معروف بیشتر به سمت استفاده از اینستاگرام بروند. البته با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهتره که  صاحبان کسب و کار و برندها پلتفرم های مختلفی رو امتحان کنند و خودشون به تجربه ببینند که کدوم یکی از شبکه های اجتماعی عملکرد و نتیجه بهتری براشون داره.

در پایان هم  باید بگم برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی و افزایش فروش باید به این نکته مهم توجه کنیم که نباید به مشتری به چشم ماشین تولید پول نگاه کنیم . بلکه مشتری به عنوان یک انسان نیازها و خواسته‌های مختلفی داره و حتی در هنگام چرخیدن و سرگرم شدن در شبکه های اجتماعی هم به دنبال تأمین و ارضای نیازهای خودشه. پس اگر ما هدفمون این هستش که جامعه هواداران برند خودمون رو توی شبکه های اجتماعی شکل بدیم و عملکرد موفقی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشیم، نباید به این مسیر به عنوان یک مسیر مستقیم، ساده و میان‌بر برای گرفتن پول بیشتر از مشتریان و هواداران نگاه کنیم. بلکه باید برای پایداری برند و افزایش میزان سود دهی به نفوذ در قلب و ذهن مخاطب فکر کنیم و برای شناخت و تأمین نیازهای اونها تلاش کنیم و در یک جمله کوتاه برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی باید" مخاطب خود را بشناسید ،آنها را درک کنید و به آنها پاسخگو باشید " .

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی و  افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه هر فردی حداقل یک اکانت در شبکه های اجتماعی دارد. افرادی که دنبال محصول خاصی هستند یا خدمتی را دنبال می کنند، شبکه های اجتماعی اولین مکانی است که برای رسیدن به جواب سوال و خواسته خود مراجعه می کنند اما سوالی که مطرح است این است که چگونه می فهمید که فعالیت تان در شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز بوده است؟ چه استراتژی برای تغییر نظر مشتری ها به کار می گیرید؟ ما در این مقاله 4 کلید طلایی و استراتژی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی را بیان می کنیم.

3 نکته اساسی برای دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی - فالوجت

نکات اساسی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

• استفاده از آمار بازدیدکنندگان برای افزایش ترافیک : وب سایت شما حتی اگر روزانه هزاران بازدیدکننده داشته باشد ولی نتوانند محتوای خوبی داشته باشد، در موتورهای جستجو رتبه پایینی به دست می آورد. ترافیک شبکه های اجتماعی، از سایت های با بازدیدکنندگان خاص جذب می شود. یوتیوب معروفترین شبکه اجتماعی است و کاربران زیادی دارد. این شبکه اجتماعی برخلاف شبکه های اجتماعی دیگر، محدودیت سنی ندارد. اگر می خواهید وبسایت شما ترافیک بالایی داشته باشد، محتوای شما باید کاملا متفاوت بوده و همچنین دارای کیفیت خوبی باشد که بتواند کاربران را علاقمند کند.
• توجه به کاربران شبکه های اجتماعی: شما در ابتدا باید مزایای جذب کاربر به شبکه های اجتماعی را بدانید و سپس اهمیت تولید محتوا را درک کنید. شما می توانید با مخاطبان هدف خود از طریق ایمیل یا خبرنامه یا به صورت مستقیم در تماس باشید تا نوع محتوای مورد علاقه ی آنها را بفهمید. علاوه بر آن، باید نوع محتوایی که مخاطبانتان نسبت به آن واکنش نشان می دهند را بفهمید. در تحقیقاتی که انجام شده یوتیوب به عنوان معروفترین شبکه ی اجتماعی شناخته شده است و کاربران گوگل پلاس و لینکدین نسبت به بقیه شبکه ها کمتر می باشد.جالب است بدانید بازدیدکنندگان برای موضوعات مورد علاقه شان، زمان بالای 3 دقیقه اختصاص می دهند. بنابراین اگر شما هم محتوای خود را به درستی سازماندهی کنید، ترافیک شبکه ی اجتماعی تان بیشتر خواهد شد. هم چنین منتشر کردن محتوای مناسب و عکس های باکیفیت در اینستاگرام، باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما خواهد شد. خرید فالوور ایرانی و هدفمند نیز یکی دیگر از شیوه هایی است که می توان صفحه خود را به دیگران معرفی کرد و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی را شاهد بود.
• برنامه ریزی استراتژی ها براساس واقعیت: برای ارتقای نام تجاری خود، با مخاطبانتان صحبت کنید از نظرات آن ها پیرمون محتوا استفاده کنید. شما در این مرحله و برای انجام دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی ،  به استراتژی های شبکه های اجتماعی نیاز دارید. کارشناسان بازاریابی ایده آل برای تیم شما باعث می شود استراتژی های محتوا، برنامه ریزی مالی و فاکتورهای دیگر برای کار خود داشته باشید. از طریق کارشناسان بازاریابی خود گزارش های روز را دریافت کنید و از آموخته های خود، محتوای مورد نیاز را تولید کنید و مطمئن شوید که تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت شما، به درستی کار می کند و از انواع بازاریابی های شبکه های اجتماعی استفاده می کند. در صورتی که تیم شما دارای برنامه ریزی مالی خوبی باشد اما در استراتژی محتوا عملکرد خوبی نداشته باشد، فرصت رشد و پیشرفت را از دست خواهید داد.



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()