نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، شیوه های بازاریابی برای کسب و کار نیز تغییر کرده است. ویدیو مارکتینگ یکی از شیوه هایی است که اخیرا باعث تغییر و تحول زیادی در بازاریابی کسب و کارها شده و همین امر موجب شده که ما به دلایل اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار بپردازیم.

  1. ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند و صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی است که مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر می گذارد.
  2. امروزه افراد وقت و حوصله خواندن متن های طولانی را ندارندف همین امر موجب می شود که ویدیو با استقبال بیشتری مواجه شود. هم چنین به وسیله ویدیو ، می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم.
  3. دیدن محصولات و شنیدن توضیحات اضافی در مورد محصول یا خدمت مورد نظر، موجب می شود افراد راحت تر برای خریداری تصمیم بگیرند و افزایش فروش شما را در پی داشته باشد.
  4. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات ، هنوز هم افرادی وجود دارند که نمی توانند به فضای آنلاین برای خرید و فروش اعتماد کنند. با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را بیشتر کرده و آن ها را در مورد محصول یا خدمت خود قانع کنیم. زیرا به این صورت، وجود فردی واقعی را در فضای آنلاین احساس می کنند.

اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار - فالوجت

  1. داشتن ویدیو برای معرفی خدمت یا محصول در سایت شما، باعث افزایش زمان ماندن کاربر در سایت شما شده و از لحاظ سئو و موتور های جستجو مانند گوگل برای سایت شما بسیار موثر است و تاثیر مثبت دارد.
  2. تبلیغات ویدیویی آنلاین، به دلیل وجود لینک در انتهای آن ها، باعث افزایش ترافیک به وبسایت شما می شود.
  3. شما می توانید در تولید ویدیو ها از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و یا داستان محصول خود از ابتدا تا پایان را برای مخاطب تعریف کنید تا بتوانید با کاربر تعامل داشته باشید و ذهن او را درگیر کنید.
  4. ویدیو ها باید جالب و جذاب باشند تا افراد آن ها را به اشتراک بگذارند و دیگر خود افراد تبلیغ کننده شما باشند. این موجب می شود مخاطبان شبکه های اجتماعی شما افزایش یابد و دیگر نگران افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش دیگر کاربران شبکه های اجتماعی خود نباشید.
  5. وقتی در اینستاگرام تصویری را به اشتراک می‌گذارید، تنها زمانی می‌توانید انتظار افزایش لایک اینستاگرام تان را داشته باشید که عکس شما خاص، خلاقانه و جذاب باشد. در مورد ویدئو ها هم دقیقاً همین موضوع صادق است، ویدیو در صورتی می‌تواند موثر باشد و پیامدهای مثبتی برای شما به ارمغان بیاورد که از ایده‌ای خلاقانه در تولید آن استفاده کنید به گونه ای که کاربر برای خرید محصول یا استفاده از خدمت شما، درگیر و تشویق شود.

فالوجت: ربات تبلیغاتی افزایس فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در مقاله گذشته، درباره گام‌ها و ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم ادامه این ترفندها و گام نهایی برای برندسازی را توضیح دهیم. پس اگر بازاریابی و برند‌سازی در اینستاگرام (قسمت اول) را خوانده اید، این مقاله را هم از دست ندهید :

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

  1. مراحل ساخت محصول را به اشتراک بگذارید

ایده‌ای فوق العاده بکر و ناب برای فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با به نمایش گذاشتن فرایند تولید محصول خود، طرفداران زیادی را جذب کنید و مصرف کنندگان را از این طریق به نفع خود تحریک کنید. زیرا مردم عاشق دیدن مراحل ساخت یک محصول از ابتدا تا پایان هستند و این کار باعث ایجاد حس اعتماد در افراد نسبت به کسب و کار شما می شود و اینستاگرام یک ابزاری کامل و عالی برای این منظور است. این ایده برای اکثر کسب و کار ها جواب می‌دهد و می‌توانند از آن استفاده کنند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هم خواهد شد.

  1. از فعالیت های پشت صحنه و محیط کار نیز عکس بگذارید

شما می توانید علاوه بر اینکه به مشتریان چگونگی ساخت محصولات خود را نشان دهید ، از طریق دادن عکس هایی از پشت صحنه ی شرکت تان در مشتریان خود حس اعتماد ایجاد کنید. بازدید کننده ها و فالوور ها علاقه دارند ببینند عملکرد یک واحد چگونه است و چه کسی پشت نام تجاری قرار دارد.این کار هم چنین به خریداران نشان می دهد که ربات ها کار آن ها را انجام نمی دهند بلکه مردم واقعی پشت سفارشات آن ها هستند و آنها را دریافت می کنند.

  1. به کامنت های هواداران و فالوور های خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

اینستاگرام توانسته است میلیون ها کاربر را به طرف خود جذب کند که این تعداد روزانه افزایش می یابد. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با طرفداران خود تعامل بیشتر با کاربران خود داشته باشید و از طریق بخش نظرات و از طریق پاسخ به سوالات یا پست های تشویق کننده جنب و جوش داشته باشید و این ارتباط را قوی‌تر کنید. فراموش نکنید هر پست شما در اینستاگرام پتانسیل لازم برای برندسازی، تشویق افراد و افزایش ترافیک به وب سایت شما را دارند.

  1. تشویق به اشتراک گذاری افراد

مردم عاشق صحبت کردن درباره ی خودشان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان هستند بنابراین شما می توانید از این موضوع در پست های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید.  هدف شما از ساختن اینستاگرام بدست آوردن افراد زیادی برای آشنایی و دیده شدن کسب  و کار شما و در نهایت دیدن پست های شما برای ترغیب شدن برای ورود به  وب سایت و افزایش بازدید و فروش شما می باشد.

گام سوم : افزایش فالوور اینستاگرام

شما با ارسال پست های جذاب و عکس های باکیفیت به صورت روزانه و مستمر می توانید برندسازی کرده و به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحه خود بکشانید و آن ها را جذب پیج خود کنید. این حالت ممکن است کمی زمان ببرد که به وجود می آید اما اگر شما در ابتدای راه هستید و می خواهید افراد حداقل یکبار پیج شما را ببینند و بعد در صورت تمایل آن را فالوو کنند، نیاز دارید که خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. بنابراین شما باید از جایی این کار را انجام دهید، که مطمئن باشید فالوور های مرتبط با کسب و کار شما را به سمت صفحه شما جذب می کنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اگر مطمئن باشد و کاربران واقعی و نه فیک را به صورت هدفمند به پیج شما بکشاند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام‌، افزایش فروش، افزایش لایک و افزایش کامنت صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد.

فالوجت: تبلیغات در اینستاگرام و افزایش سریع فالوور طبیعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام، درجه‌ی اول یک برنامه برای تلفن همراه است که یک تجربه‌‍‌ی بازاریابی اجتماعی منحصر به فرد برای کسب و کار های آنلاین، رقم خواهد زد. خیلی از افراد وجود دارند که با این شبکه اجتماعی برای خود درآمدزایی می‌کنند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند که باعث برندسازی در اینستاگرام می‌شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید شروع به تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار خود کنید، باید اهداف خود را مشخص کرده و برنامه ریزی کاملی برای فعالیت در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

گام اول: ایجاد نام کاربری و پروفایل برای برندسازی در اینستاگرام

برای ایجاد پروفایل برند خود، شما ابتدا باید یک نام کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید که بهتر است نام کامل شرکت یا فروشگاه شما باشد. این گزینه‌ای مناسب برای به رسمیت شناختن نام تجاری است و برای برندینگ اینترنتی و برندسازی در اینستاگرام شما موثر است.

شما باید یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید که ایده آل ترین تصویر، آرم و لوگوی شرکت است و نشانی(URL) فروشگاه آنلاین خود و خلاصه ای کار فروشگاه خود و محصول خود، به این عکس اضافه کنید.

متن خلاصه‌ای که می توانید درباره‌ی محصولات و فروشگاه خود بنویسید محدود به 150 کاراکتر است. بنابراین متنی که در این قسمت می نویسید، باید کم باشد و درواقع دلیلی باشد که بازدید کننده را متقاعد کند پیج شما را فالوو کند. اگر در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت می کنید ، اگر نام ها و لوگوها در آن ها با اینستاگرام یکسان است، در صفحه اینستاگرام خود نیز می توانید قرار دهید. در غیر اینصورت از این کار خودداری کنید چون باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود.

هم چنین اگر بخواهید پروفایل مبتنی بر وب اینستاگرام خود را ببینید یا آن را تبلیغ کنید نشانی(URL) صفحه مربوط به آن

 « نام کاربری/instagram.com » می باشد. به این صورت می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین برای بررسی کیفیت عکس ها و محتوای خود مشاهده کنید.

گام دوم : به اشتراک گذاری تصاویر و ارسال پست

 برای ارسال پست در اینستاگرام و اینکه چه تصاویری به اشتراک بگذارید نکاتی وجود دارد که تعدادی از آن ها را در زیر بیان می کنیم:

  1. چه نوع عکس هایی از محصولات به اشتراک بگذاریم؟

از خلاقیت برای گرفتن تصاویر زیبا از محصولات خود استفاده کنید. نگاهی به محصولات در فضای باز بیندازید و از محصولات در فضای باز و در طبیعت، مدل هایی از مردم یا بافت های جالب و رنگ ها، یک عکس تصادفی بگیرید. اینگونه عکس‌ها، افزایش لایک اینستاگرام بیشتری به دنبال خواهند داشت. از عکس‌هایی با پس زمینه های دیگر به غیر از رنگ سفید استفاده کنید که اغلب می‌تواند مشتریان را به خرید کردن یا نگاه کردن آن برای بار دوم تشویق کند.

  1. محصولات جدید و تخفیف های خود را در اینستاگرام قرار دهید

به هواداران اینستاگرام خود فرصتی جدید بدهید که با محصولات و کالاهای جدید و محصولات با قیمت پایین ، آشنا شوند.همیشه یک لینک برای این آیتم قرار دهید تا خریداران تنها با یک کلیک به صفحه خرید برسند. هم چنین ، قراردادن مواردی مثل محصولات جدید و تخفیف به مشتریان انگیزه ی بیشتری می دهند که صفحه شما را در اینستاگرام دنبال کنند و زودتر از بقیه از جزئیات مطلع شوند.

  1. همیشه متن و شرحی برای تصاویر بنویسید

برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می کنید، باید محتوایی که توضیحی در رابطه با تصویر باشد، قرار دهید که در اینستاگرام به آن ، کپشن می گویند. این می تواند وسیله ای برای اشتراک گذاری نام محصولات و اطلاعات، نشانی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما یا یک کد تخفیف محصول باشد که در اختیار فالوور ها و بازدیدکننده ها قرار می دهید. این ها برای برندسازی در اینستاگرام قطعا موثر خواهد بود.

ادامه دارد....

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه امروزه بتوانیم روی مخاطب بیشتر تاثیر بگذاریم و کاربران بیشتری جذب کنیم، باید از تفکر سنتی برای تبلیغات فاصله گرفته و وارد دنیای دیجیتالی شویم. در اینجا مقایسه کوچک از روش های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را برای شما ارائه می کنیم. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

مقایسه بازاریابی سنتی با دیجیتال مارکتینگ

  1. در روشهای بازاریابی سنتی مخاطبانی را هدف قرار می دادند که به کسب و کار آن ها مرتبط نمیشد. هم چنین در زمان های نامناسبی ، مخاطبان را مورد هدف قرار می دادند. ولی در دیجیتال مارکتینگ از روش هایی که مبتنی بر دیجیتالی بودن هستند ، برای افزایش اثر گذاری استفاده می کنند. هم چنین، مخاطبانی را که مرتبط با محصولات هستند ، در زمان مناسب هدف گذاری و اقدام به جذب آن ها می کنند.
  2. افزایش تبلیغات در روش های سنتی بازاریابی ، هزینه های زیادی دارد. این درحالی است که در بازاریابی دیجیتال ، افزایش تبلیغات به صورت دهان به دهان است که هزینه بسیار کمی دارد ولی نیاز به تخصص و دقت دارد.
  3. در روش های دیجیتال مارکتینگ ، افراد به سرعت اطلاعات بیشماری از محصولات در اختیارشان قرار می گیرد در صورتی که در بازاریابی سنتی این چنین نیست.
  4. طبقه بندی اطلاعات از نظر بازاریابان سنتی مفید است ولی رمز نگاری این اطلاعات سخت است ولی در روش دیجیتال مارکتینگ داده ها به خوبی تحلیل می شوند و به شیوه ای هوشمندانه طبقه بندی می شوند.
  5. در محیط سنتی بازاریابی ، تمامی تلاش منجر به ارائه یک نمونه محصول به مشتری می شد ولی در روش نوین دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات به صورت مستقیم است و ارائه یک نمونه محصول، پایان تبلیغات نیست بلکه باعث ایجاد راه ارتباط با مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار می شود.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

همچنین بخوانید:

15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه بتوان در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت برای خود به دست بیاوریم، لازم است که کاربران چنین شبکه‌هایی را بشناسیم و با برخی ویژگی‌ها و قواعدی که مختص آن‌هاست و باید در این شبکه‌ها رعایت کنیم،آشنا شویم. اینستاگرام یکی از این شبکه‌هاست. اکثر ما روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانیم. برای اینکه بتوانید در این شبکه به هدف خود مانند معرفی کسب و کار خود، افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش لایک اینستاگرام دست پیدا کنید، باید مواردی را در آن رعایت کنید:

15 قانون برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام- افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. به اشتراک گذاری روزانه یک پست در اینستاگرام
  2. اگر پست شما در دقیقه اول ، تعداد لایک هایش کم بود ، آن را به سرعت پاک کنید.
  3. تعداد کسانی که دنبال می کنید باید از تعداد کسانی که شمارا دنبال می کنند، کمتر باشد. این موضوع میزان محبوبیت شما را در اینستاگرام نشان می دهد و هرچه نسبت اش کمتر باشد، افزایش محبوبیت در اینستاگرام را نشان می دهد.
  4. تعداد عکس های سلفی شما نباید زیاد باشد. این موجب می شود افراد تصور کنند شما فردی خودشیفته هستید.
  5. عکس هایی که با دوستان یا همکاران خود می گیرید، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  6. اگر می خواهید کامنتی بگذارید، حتما آن پست را لایک کنید.
  7. برای افزایش فالوور در اینستاگرام از تصاویر با کیفیت برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید.
  8. از کپشن های طولانی برای اینستاگرام استفاده نکنید. یادتان باشد اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاری عکس است نه محتوا !
  9. هر چند وقت یک بار عکسی از منظره یا طبیعت به اشتراک بگذارید.
  10. پست های دوستان و آشنایان خود را لایک کنید . با لایک این پست ها، نشان می دهید که به آن فرد توجه دارید و برایتان با ارزش است.
  11. از به اشتراک گذاری احساسات و روابط شخصی خود در اینستاگرام بپرهیزید.
  12. در ساعاتی که احتمال می دهید افراد بیشتر در ایسنتاگرام هستند و آن را چک می کنند، پست خود را منتشر کنید تا باعث افزایش بازدید و افزایش لایک پست شما شود.
  13. از هشتگ در پست های خود به تعداد کم استفاده کنید. تعداد زیاد هشتگ ، نشان دهنده این است که شما برای دریافت لایک ، هرکاری انجام می دهید.
  1. از خلاقیت و احساسات خود برای به اشتراک گذاری عکس ها استفاده کنید.
  2. اگر می خواهید فالوورهایتان به پست های شما اهمیت دهند، شما هم متقابلا باید با لایک یا گذاشتن کامنت ، به پست های آن ها واکنش نشان دهید.
  3. اجازه دهید دیده شوید! پست‌های جذاب و عکس‌های خلاقانه تنها راه شما برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام است، اما گاهی لازم است با تبلیغات موثر، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. در این زمینه می‌توانید از برنامه‎‌های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. فالوجت نیز ربات تبلیغاتی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی است که پیج شما را به افراد زیادی معرفی می کند.


:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قسمت از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام نحوه استفاده و کار با استوری اینستاگرام را بیان می‌کنیم. قابلیت جدید اینستاگرام به نام Stories یا داستان‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا عکس ها، ویدیو‌ها و چرخه‌های بومرنگ را به صورت اسلاید ایجاد کنند که فقط 24 ساعت باقی می‌مانند. با استوری اینستاگرام شما می‌توانید لحظات روز خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن‌هایی را که می خواهید در پروفایل خود نگه دارید، به صورت پست ارسال کنید. شما می‌توانید داستان‌های اینستاگرام خود را به پست‌های دائمی خود اضافه کنید یا انتخاب کنید که بعد از 24 ساعت غیب شود. برای داشتن استوری اینستاگرام ، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. با فالوجت ربات  خرید فالوور ایرانی همراه باشید.

معرفی و اموزش استوری اینستاگرام

چگونگی کار با استوری اینستاگرام

  • برای اضافه کردن یک داستان ، بر روی علامت + در بالا و گوشه سمت چپ ایسنتاگرام خود بزنید و یک عکس یا ویدیوی 10 ثانیه ای بگذارید. به اینصورت که دکمه دایره‌ای شکل را فشار داده و عکس گرفته و یا با نگه ‌داشتن آن تا ده ثانیه ویدئو ثبت کنید.
  • دکمه صاعقه برای فعال یا غیر فعال کردن یا غیر فعال کردن فلش دوربین و دکمه ای با دوفلش برای جابه جایی دوربین پشت و سلفی کاربرد دارد.
  • برای انتخاب عکس از گالری گوشی خود کافی است انگشت تان را از بالا به پایین بکشید. شما می توانید با انتخاب قلم و رنگ آن ، روی عکس ها و ویدیوی های خود نقاشی بکشید یا هرچه می خواهید تایپ کنید. هم چنین با فشردن دکمه Aa می توانید روی تصاویر بنویسید و با زوم کردن یا چرخاندن سایز آن را تغییر دهید.
  • با کشیدن به سمت چپ ، می توانید از فیلتر های مختلف برای داستان خود استفاده کنید. بعد از اتمام کار ویرایش، می توانید تصویر را ذخیره کنید یا با فشار دکمه دایره ای شکل آن را ارسال کنید.
  • بعد از ارسال پست می توانید استوری خود را باز کرده ، روی سه نقطه ضربه زده و انتخاب Share as Post ، استوری خود را به صورت پست عادی در پیج خود منتشر کنید.
  • هم چنین شما می توانید به افراد خاصی اجازه دهید که استوری شما را ببینند و استوری خود را از افراد خاصی مخفی کنید. در قسمت story settings اینستاگرام این امکان برای شما وجود دارد.
  • در صفحه ی اصلی بر روی my story  بزنید و به بالا بکشید؛ به اینصورت می توانید بفهمید چه کسانی استوری شما را دیده اند.
  • برای دیدن استوری افراد می توانید به صفحه شخصی او رفته و اگر حلقه رنگی قرمزی دور آن باشد، بر روی عکس پروفایلش بزنید و استوری های او را ببینید.
  • می توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست ، به کلیپ قبلی یا بعدی بروید. استوری اینستاگرام را نمیتوان لایک کرد و فقط می توانید نظر خود را به صاحب استوری بگویید.
  • با نسخه تحت وب اینستاگرام نمی توانید استوری افراد را مشاهده کنید. برای این منظور می توانید افزونه Chrome IG Story را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید.

فالوجت: ربات  افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام نحوه استفاده و کار با استوری اینستاگرام را برای شما بیان می‌کنیم. اینستاگرام نه تنها در جهان بلکه این روزها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. عکس‌های اینستاگرامی هر روز لایک زیادی می‌گیرند. فرقی نمی‌کند از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنید یا از آن برای فعالیت تجاری و جذب مشتری استفاده می‌کنید، در هر حال آنچه برای همه مهم است افزایش فالوور واقعی و افزایش لایک در اینستاگرام است. در مقاله‌های قبلی در مورد ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کرده‌ایم. در این مطلب ترفندها و راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود. با فالوجت همراه باشید.

آنقدرها هم سخت نیست! بله لایک گرفتن را می گوییم. این ترفندها را به کار گیرید تا پست ها و عکس های اینستاگرامی شما روزی 1000 لایک داشته باشد.

7 راهکار افزایش لایک اینستاگرام

1) فیس بوک و اینستاگرام در کنار هم

به این آمار دقت کنید:

  • بیش از ۲۰ درصد از کاربران شبکه اینستاگرام، در فیسبوک هم حضور دارند.
  • ۳% از کسانی که در فیسبوک با شما ارتباط دارند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد.

بنابراین یکی از راهکارهای افزایش فالوورها، اتصال اکانت این دو شبکه است. با اینکار دوستان و آشنایان شما در هر شبکه ای که باشند پروفایل شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید با ارسال یک Status در فیسبوک، پیج اینستاگرامی خود را به دوستان فیسبوکی خود معرفی کنید.

2) هشتگ‌های محبوب

اگر در شبکه‌هایی مانند توییتر فعالیت کرده باشید، با اهمیت هشتگ ها آشنائید. در اینستاگرام نیز هشتگ ها نقش مهمی در دیده شدن عکس ها و پست های شما دارند. البته دقت داشته باشید که مبنای شما برای استفاده از هشتگ ها باید ارتباط آن هشتگ با موضوع پست و عکس شما باشد. کاری نکنید که بازدید کنندگان را از خود دلسرد کنید.

 

چگونه می توانیم هشتگ های پربازدید را شناسایی کنیم؟ هشتگ را جستجو کنید و تعداد عکس های موجود را ببینید. وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر است یعنی این هشتگ جزء هشتگ های پرکاربرد بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند. در اینجا چند نمونه از هشتگ های معروف فارسی بیان می شوند:

  • عکس
  • ویدئو
  • دابسمش
  • خنده
  • جالب
  • کلیپ
  • فوتبال
  • ورزش
  • خبر
  • لباس

3) از فیلترهای معروف استفاده کنید

در زیر ده نمونه از از فیلترهای معروف اینستاگرام بیان می شوند. استفاده از این فیلترها نیز مانند هشتگها، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

  • Normal
  • Earlybird
  • X-Proll
  • Hefe
  • Rise
  • Valencia
  • Amaro
  • Brannan
  • Lomo-fi
  • Hudson

 

 

4) زمان های مناسب را انتخاب کنید

بر طبق آمارهای وبلاگ نوین، شنبه ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، تعداد بیشتری از کاربران آنلاین هستند. همچنین روزهای سه شنبه تا پنج شنبه بین ساعت های ۳ تا ۴ بعد از ظهر، نیز زمان مناسبی است که می توان انتظار لایک و کامنت بیشتری داشت.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به گروه هدف خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور فعالی داشته باشید. از طرف دیگر در چند ساعت اول پس از ارسال پست نیز، کابران بیشترین کامنت را برای شما ارسال خواهند کرد. بنابراین در آن زمان آنلاین باشید و حضور فعالی داشته باشید.

 

 

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که اینگونه عکس ها معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (۱ عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

5) افزایش لایک اینستاگرام با عکس های ترکیبی

عکس های ترکیبی معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس های معمولی و تک فریمی دریافت می کنند.

برای ترکیب عکس ها می توانید از برنامه هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس های شما جذابیت بیشتری می دهد. در نتیجه لایک بیشتری می گیرید.

6) نظر دهید تا دیده شوید

اگر به دنبال افزایش فالوور و لایک اینستاگرام هستید باید به طور فعال با دیگران رابطه داشته باشید. برای عکس ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذارید. با اینکار آنها نیز از پروفایل شما بازدید می کنند. هر چند لایک کردن نیز ارزشمند است اما با نظر گذاشتن کاربران دیگر، بیشتر ترغیب می شوند که به سراغ شما بیایند.

7) فالوور بیشتر، لایک بیشتر

برای افزایش لایک اینستاگرام ، فالوورهای خود را افزایش دهید. استفاده از عکس های با کیفیت، عکس های چالشی و داشتن پروفایل کامل، از نکاتی است که باعث می شود فالوورهای بیشتری به دست آورید. اگر از اینستاگرام برای فعالیت تجاری استفاده می کنید، اجرای مسابقه و یا ارائه تخفیف و خدماتی ویژه فالوورها نیز از دیگر راهکارهای افزایش فالوور است. البته خرید فالوور و استفاده از ربات های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور های اینستاگرام است. اما دقت داشته باشید که فالوور فیک دقیقاً شبیه فعالیت در شهری ویرانه است. فکر می کنید نصب بنر تبلیغاتی در شهری که هیچ سکنه ای ندارد می تواند برای شما مفید باشد؟

بنابراین هدفتان جذب فالوورهای واقعی باشد. برنامه‌های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد. برای نمونه فالوجت یکی از برنامه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی است که بازدیدکننده‌های واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می‌کند. فالوجت این امکان را به شما می‌دهد تا یک یا چند هشتگ، منطقه یا اکانت اینستاگرام را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید. بدین ترتیب تبلیغات در این فیلترها صورت گرفته و مخاطبین شما همه مربوط به دسته مورد نظر شما خواهند بود.

منبع: برگرفته از وبلاگ نوین

فالوجت: افزایش سریع فالوور طبیعی و واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

تگکردن چیست؟ تگ کردن افراد، یعنی قرار دادن اکانت شخصی در عکس. با اینکار وقتی روی عکس مورد نظر کلیک می کنید، نام ،مانند برچسب روی عکس ظاهر می شود. تگ کردن برای قرار دادن پروفایل در عکس های اینستاگرام به کار می رود.در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه تگ کردن و همچنین منشن کردن بیان می شود. با فالوجت ربات خرید فالوور ایرانی همراه باشید.

چگونه اسم افراد را تگ کنیم؟

فرضکنید در عکس مورد نظر خود عکسی از چهره ها دارید.موقع ارسال تصویر، در قسمت پایین توضیحات، گزینه ای به نام Tag People وجود دارد. بر روی این گزینه ضربه بزنید. حال روی صورت آن شخص مورد نظر کلیک کنید. و تگ مرود نظر را به آن بچسبانید. برای هر آیتم موجود در عکس می توانید برچسب مورد نظر راوارد کنید.

تگ کردن افراد در عکس های اینستاگرامی

نحوه منشن کردن

منشنچیست؟ از علامت @ برای لینک دادن به اکانت ها استفاده می شود. یعنی اگر اکانت شما XXXX  باشد. حال اگر کسی قبل از نام کاربری شما علامت @ را بچسباند، یعنی به شکل XXXX@ نام کاربری شما را در پست قرار دهد با اینکار این عبارت به شکل لینک آبی رنگ می شود.

حالاین منشن چه کاربردی دارد؟ فرض کنید می خواهید به نظر کاربری جواب دهید. اگر شما از این علامت استفاده کنید او را منشن می کنید. یعنی شخص وقتی آنلاین شود پیامی دریافت می کند و به آن صفحه هدایت می شود. در نتیجه با اینکار شما می توانید شخص را از ارسال کامنت خود مطلع کنید. یا فرض کنید میخواهید دوستان شما پست خاصی را ببینند، بازهم می توانید از همین شیوه منشناستفاده کنید.

منبع: دیتالینک

فالوجت: ربات افزایش فالوور  اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از امکانات اینستاگرام بلاک کردن فالوور های فعلی شماست. اگر به هر دلیلی می خواهید برخی از فالوورهای خود را بلاک کنید، نگران نباشید، اینکار به سادگی امکان پذیر است. در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام، بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

به صفحه پروفایل خود بروید. گزینه follower را تپ کنید. حال همان فالووری که می خواهید بلاک شود را انتخاب کنید. در پروفایل شخص، سمت راست بالای صفحه  گزینه SHARE را تپ کنید. حال باید بر گزینه Block User ضربه بزنید.

بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام

با اینکار دیگر آن فالوور نمی تواند عکس ها را ببیند و یا نظر بگذارد. نکته جالب توجه قضیه این است که آن کاربر متوجه نمی شود که او را بلوک کرده اید.

حال اگر بخواهید  کامنت های قبلی آن شخص هم پاک شود، باید بر کامنت هر عکس ضربه بزنید و سپس آن را داخل سطل زباله درگ کنید. حال بر گزینه delete ضربه بزنید. البته اگر نظرات توهین امیز و نامناسبی هم دریافت کرده اید باید گزینه قرمز رنگ بالایی آن یعنی Delete & Report Abuse  را تپ کنید.

 آموزش اینستاگرام - بلاک کردن فالورها در اینستاگرام

منبع : دیتالینک

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می شود. با ما همراه باشید.

یکی از امکانات جذاب اینستاگرام، امکان ویرایش عکس هاست. پس از رفتن به ویرایش عکس، در زیر هر عکس سه گزینه به شکل آچار، خورشید و عصای جادوگر را مشاهده می کنید.

هرکدام از این گزینه ها امکاناتی برای ویرایش عکس در اختیار شما می گذارند. شکل خورشید برای تنظیم شدن نور و روشنایی و کنتراست عکس به کار می رود.

علامت عصای جادوگر، برای اعمال افکت هایی بر روی عکس به کار می رود. با این گزینه می توانید افکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس اگر دوباره آن را تپ کنید می توانید شدت افکت را نیز تغییر دهید. همچنین می توانید قاب آن را نیز اضافه و یا حذف کنید.

شکل آچار برای انجام برخی تنظیمات بیشتر بر عکس به کار می رود. که کاربرد هر یک از گزینه های آن به شرح زیر است:

Straighten: صاف کردن و یا کج کردن تصویر

Brightness: تنظیم نور و روشنایی

Contrast تنظیم کنتراست تصویر

Warmth: تنظیم درجه گرمی رنگ‌ها

Saturation: تنظیم اشباع رنگ

Highlights: تنظیم شدت روشنایی بخش‌های روشن تصویر

Shadows: تنظیم شدت روشنایی سایه‌‌ها و بخش‌های تاریک تصویر

Vignette: اضافه کردن هاله‌ای تاریک در اطراف تصویر

Tilt Shift: شبیه‌سازی عملکرد دوربین‌های پیشرفته DSLR با عمق میدان کم برای ایجاد افکت خارج از فوکوس بودن قسمتی از تصویر

Sharpening: تیزکردن لبه‌ها و جبران تار بودن عکس

پس از اعمال تغییرات مورد نظر و ویرایش عکس، به صفحه بعد بروید. در اینجا اگر توضیح خاصی مد نظرتان باشد می توانید برای عکس خود اضافه کنید. نکته مهم در نوشتن توضیحات، استفاده از هشتگ ها در توضیحات است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد و نحوه استفاده از هشتگ ها می توانید به مقاله هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه کنید.

برای هشتگ گذاری کافیست قبل از کلمه کلیدی خود، علامت # قرار دهید. برای نمونه اگر عکسی از رودخانه منتشر می کنید، اگر در توضیحات خود کلمه رودخانه را هشتگ کنید، دیگران با جستجوی رودخانه به عکس های شما می رسند.

یکی از قابلیتهای مفید ایسنتاگرام، با خبر کردن و Mention دوستان است. از ارسال هشدار می توانید برای جلب توجه دوستانتان به عکس استفاده کنید. برای اینکار کافیست قبل از نام کاربری شخص علامت @ قرار دهید.

تگ کردن تصاویر اشخاص هم از دیگر ویژگی های اینستاگرام است. با ضربه بر عکس چهره ها در عکس خود می توانید آن را تگ کنید.

امکان به اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرامی در سایر شبکه های اجتماعی هم ویژگی مفیدی است که قطعاً برای کاربران به ویژه صاحبان کسب و کارها مفید است.

همان گونه که می بینید در قسمت بالا دو گزینه وجود دارد: Followers و Direct

با انتخاب گرینه Followers عکس شما برای همه فالوورها به اشتراک گذاشته می شود، اما اگر قصد ارسال عکس به اشخاص خاصی را دارید می توانید از گزینه Direct استفاده کنید.

در پایان این نکته را هم به خاطر داشته باشید که با انتشار عکس‌های جذاب و خلاقانه شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود خواهید بود. برای به اشتراک گذاری تصاویر از رنگ های تیره استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های آبی، قرمز و زرد باعث افزایش لایک اینستاگرام شما در عکس‌هایتان می‌شود. میزان روشنایی عکس‌ها نیز در محبوبیت عکس‌ها موثر است.

 

منبع: فارنت

فالوجت: ربات تبلیغاتی اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()