نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در حال حاضر اینستاگرام شبکه محبوبی است که کاربران زیادی ترجیح می‌دهند برای به اشتراک گذاری تصاویرشان به سراغ این شبکه پرطرفدار بروند. عکس‌های اینستاگرام محبوبیت زیادی دارند و هرکسی وسوسه می شود برای نمایش تصاویر مورد علاقه اش از اینستاگرام استفاده کند. در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه نصب و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می‌شود.

نکته: برای استفاده از اینستاگرام نیاز به گوشی یا تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد دارید.

آموزش نصب اینستاگرام

قبل از هرچیز آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.حال باید در این شبکه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و عضویت می توانید علاوه بر تعیین عکس پروفایل، توضیحاتی مختصر راجع به خوتان را نیز وارد کنید. توضیحات باید تا 150 کلمه باشد. می توانید در این قسمت حتی آدرس وب سایت و وبلاگ خود را نیز وارد کنید.

 

اگر نمی خواهید عکس پروفایل شما به صورت عمومی نمایش داده شود،ابتدا ... را انتخاب کنید و سپس گزینه Private Account را تیک بزنید. با اینکار تنها فالوورهای شما می توانند تصاویر شما را ببینند.

آموزش به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام

برای به اشتراک گذاری تصاویر می توانید اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید و عکس بگیرید. برای اینکار، در پایین صفحه نوار ابزاری مشاهده می کنید.وسط نوار ابزار، دکمه وسط را تپ کنید تا دوربین اجرا شود. اگر می خواهید از عکس های گالری استفاده کنید باید بر علامت مربع نقطه ای ( 9 نقطه به شکل مربع) ضربه بزنید. برای تعیین دوربین جلو یا عقب و فلش نیز می توانید از دکمه های بالایی آن استفاده کنید.

منبع: فارنت

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آیا شما هم می‌خواهید که از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید؟ به فروش بیشتر فکر می‌کنید؟ چه باید کرد؟

با توجه به اینکه اینستاگرام، شبکه‌ای بر مبنای عکس و سرگرمی است، شما می‌توانید به خوبی از این شبکه اجتماعی محبوب برای معرفی محصولات و سرویس های خود استفاده کنید. در این مقاله برخی از اصول و نکات لازم برای رونق کسب و کار در اینستاگرام بیان می‌شود.

چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم؟

  • مطمئن باشید که صفحه کاری درست کرده اید نه صفحه شخصی. در اینستاگرام این امکان وجود دارد که صفحه شخصی یا صفحه کاری درست کنید. باید به سراغ گزینه درست بروید.
  • صفحه اینستاگرام برای شما چه کارکردی دارد؟ معرفی برند، فروش محصول، معرفی خدمات و یا به فکر افزایش فالوور هستید؟ قبل از اینکه پیامی منتشر کنید، باید استراتژی و اهداف شما مشخص باشد.
  • اجازه دهید تا عکس های شما در سایر شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و پینترنست نیز به اشتراک گذاشته شود. بنابراین لازم است تنظیمات به اشتراک گذاری خود را اصلاح کنید.
  • برای عکس های خود تم مشخصی در نظر بگیرید. می توانید از فیلترهای یکسان استفاده کنید. با اینکار عکس های شما ظاهر یکسانی دارند، و همه جا معرف شما هستند. با اینکار فالوورهای شما هرجایی عکس های شما را ببینند، به یاد شما می افتند.
  • همان گونه که می‌دانید با استفاده از کد embed داخلی خود اینستاگرام، می توان عکس‌های اینستاگرام را در سایت یا وبلاگ هم قرار داد. پس این فرصت را از دست ندهید تا از این طریق هم ترافیک جذب کنید.
  • اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، این نکته کلیدی را فراموش نکنید: با ارائه تخفیف، کوپن و مزایایی ویژه فالوورها، آنها را سر ذوق بیاورید.
  • همان گونه که قبلاً در مقاله افزایش فالوورها در اینستاگرام با 6 راهکار آسان بیان شد،اجرای مسابقه و رقابت ایده خوبی برای معرفی برند شماست. از فالوورها بخواهید عکس هایی با لوگو و هشتگ اختصاصی شما منتشر کنند و وارد مسابقه شوند.
  • فالوور بیشتر یعنی موفقیت در کسب و کار و تجارت شما. پس با رعایت نکات و اصول لازم فالوررهای خود را افزایش دهید. در این زمینه می توانید به مقالات " 15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید! " و " 25 راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک اینستاگرام "مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های افزایش فالوور واقعی از قبیل فالوجت نیز استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید در این زمینه هزینه کنید باید دقت داشته باشید که فالوور فیک عملاً تأثیری در رونق کسب و کار شما نخواهد داشت. آنچه شما نیاز دارید فالوور واقعی است و این دقیقاً همان چیزی است که ربات فالوجت برایتان مهیا می کند. یکی از مهمترین مزایای فالوجت، امکان انتخاب فیلتر جستجو است. به این معنی که شما می توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی رو به عنوان فالور جذب کنید که به موضوع مد نظر نظر شما مرتبط و علاقه مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند.

منابع: فارنت، socialmediaexaminer

فالوجت: تبلیغات واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در گذشته کاربران اینستاگرامی به راحتی می توانستند در پروفایل خود، لینک تلگرام و یا آدرس وبلاگ خود را قرار دهند. اما همان گونه که می دانید پشتیبانی از لینک های تلگرام و اسنپ‌چت در اینستاگرام متوقف شده است. حیف است اینستاگرام داشته باشید، اما نتوانید آی دی تلگرام خود را هم در آنجا قرار دهید. در این مطلب از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام، شیوه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام بیان می‌شود.

شاید ترس از رقیب است که باعث شده فیس بوک اقدام به مسدود کردن لینک های تلگرام کند. اما در هر حال با استفاده از روش‌هایی می توان این مشکل را دور زد.

راهکار اول: استفاده از آدرس کوتاه

می توانید به جای آدرس اصلی از آدرس کوتاه تلگرام در پروفایل خود استفاده کنید.

نام کاربریhttp://Tlgrm.me/

راهکار دوم: استفاده از سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک

می توانید آی دی خود را با استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک کوتاه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. سرویس های مختلفی مانند goo.gl و bit.ly امکان کوتاه کردن لینک را برای شما فراهم می کنند.

منبع: فارنت

فالوجت: برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

با توجه به اهمیت اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی، در این مطلب 5 راه آسان برای افزایش فالوورها در اینستاگرام بیان می‌شود.

آیا از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟

صبر کنید!

قبل از هر چیز بیایید به برخی از آمارهای عمومی در مورد اینستاگرام نگاهی بیندازیم:

150 میلیون کاربر فعال

60 میلیارد پست عکس

1.2 میلیارد لایک در هر روز

55 میلیون آپلود عکس در روز

بنابراین اگر هنوز از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده نمی‌کنید، واقعاً این سوال مطرح می شود که: چرا؟!!!

در این مطلب قصد داریم برخی از ترفندهای اینستاگرامی برای رونق کسب و کار را معرفی کنیم.

چگونه تعداد فالوورها در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

ارسال عکس های بسیار جذاب

عکسهای اینستاگرام باید عکس هایی در خور اینستاگرام باشد. عکس های جذاب، کاربران را ترغیب می کند تا در گفتگوها شرکت کنند و عکس ها را که گویای سناریوی شماست، به اشتراک بگذارند.

از چه چیزی عکس بگذارید: از محصولات، از کارکنان، از شهرستان محل کار خود ...

  • برایعکس هایتان، توضیحات مناسبی اضافه کنید تا با فالوورهای خود تعامل خوبی داشته باشید. یادتان باشد که اگر عکس های شما سریعاَ توجه کاربران را به سمت خود جذب نکند، به آسانی به سراغ عکس های دیگر می روند.
  • ظاهر عکس ها را با اضافه کردن فیلتر ها و شارپ کردن کنتراست عکس بهبود دهید.
  • از این ابزارها می توانید برای زیبا کردن و آراستگی عکس ها استفاده کنید:
  • Photoshop Express
  • VSCO Cam
  • A Beautiful Mess
  • PicsArt

از هشتگ های محبوب استفاده کنید

بااستفاده از هشتگ های محبوب، پست های شما بیشتر دیده می شود و فالوورها در اینستاگرام بیشتر خواهد شد. اما افراط نکنید. فقط از هشتگ های مرتبط با عکسهای خود استفاده کنید. 

برایمثال وقتی عکسی از مواد غذایی منتشر می کنید، نباید صرفا به خاطر اینکه هشتگ " منظره" محبوب است از آن هشتگ نامرتبط استفاده کنید.

گاهی اوقات شرکت ها از هشتگ هایی استفاده میکنند که بی فایده است.

برخی از هشتگ های محبوب عبارتند از :

  1. #love
  2. #instagood
  3. #me
  4. #like
  5. #follow
  6. #cute
  7. #photooftheday
  8. #tbt
  9. #followme
  10. #tagsforlikes

مخاطبان خود را بشناسید

برای افزایش لایک اینستاگرام وجذب فالوئر ها، باید بدانید مخاطبان شما چه علایقی دارند. به ویژه زمانی که می خواهید پستی بگذارید، لازم است بدانید آنها چه دوست دارند. برای مطالعه رفتار فالوورها در اینستاگرام خود از Statigram استفاده کنید.

عکس های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

عکسهای اینستاگرام خود را در دیگر اکانت های شبکه های اجتماعی از قبیل : فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، و غیره به اشتراک بگذارید. در واقع این کار راه بسیار خوبی برای افزایش بازدیدکننده های برند شماست. مطمئن شوید که دوستان فیس بوکی شما ، حساب اینستاگرام شما را می شناسند. از آنها بخواهید در اینستاگرام هم با شما تعامل داشته باشند.

بهاحتمال زیاد اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی که در آن برای رونق کسب و کار خود فعالیت دارید، نیست. شما به احتمال زیاد از قبل در فیسبوک و توییتر هم فعالیت داشته اید. پس لایک های آنها را از دست ندهید و از آنها به نفع اینستاگرام استفاده کنید.

مسابقه اجرا کنید

اجرایرقابت راهی عالیست تا کاربران در مورد سازمان و شرکت شما گفتگو کنند. اگر هشتگ #contest را در اینستاگرام سرچ کنید می بینید که بیش از یک میلیون عکسبرای آن وجود دارد. برای انجام این کار می توانید از ایده های زیر استفاه کنید:

  • از این هشتگ استفاده کنید: فالوورها از هشتگ شما در دیگر عکس ها استفاده می کنند—شما برنده را انتخاب می کنید.
  • تم عکس ها: فالوورها تم عکس شما را دنبال می کنند و پست هایی بر اساس آن تم می گذارند. – شما یک برنده انتخاب کنید.
  • تکرار پست: فالوورها، عکس های شما را در دیگر اکانت های اینستاگرام دوباره ارسال می کنند- شما یک برنده انتخاب می کنید.

درزیر نمونه ای از یک مسابقه سرگرم کننده با موضوع قهوه را مشاهده می کنید. در اینجا کاربران عکس های خود را با موضوع" چگونه قهوه دم می کنید یا می نوشید" را با هشتگ #anybrewanycoffee پست می کنند.

افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام - مسابقه قهوه در اینستاگرام

حرکتی رو به جلو

آیادر حال حاضر از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟ اگر در حال حاضر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنید، خوشحال می‌شویمشما هم ترفندهای خود را در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: postplanner

فالوجت: ربات تبلیغاتی افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر قصد دارید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی، کسب و کار خود را رونق دهید و یا حتی با فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازدید سایت خود را بالا ببرید، لازم است برخی از اصول اولیه را رعایت کنید. در این مطلب برخی از این نکات طلایی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام بیان می شود.

استفاده از کلمات کلیدی

انتخاب صحیح کلمات کلیدی از مباحث بسیار مهم در سئو می باشد. شما حتی قبل از اینکه بخواهید مقاله‌ای برای سایت خود تنظیم کنید لازم است بررسی کنید کدام کلمات کلیدی بازدید بیشتری دارند. همچنین میزان رقبای هر کلمه را نیز باید بررسی کنید. برای اینکار می توانید از ابزارهای مختلفی مانند کی ورد پلنر استفاده کنید. همچنین می توانید بررسی کنید کدام کلمات سایت، رتبه بندی بهتری دارند. برای ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک بر روی کلمات کلیدی سایت خود تمرکز کنید.

ابزار sheerseo می تواند در این زمینه مفید باشد.

لینک های خود را کوتاه کنید

با کوتاه کردن لینکها شما یک ریدایرکت ۳۰۱ به آدرس خود اضافه می کنید و اینکار برای سئو مفید است. بنابراین سعی کنید آدرس های خود را کوتاه کنید. برای اینکار می توانید از سایت های کوتاه کننده آدرس استفاده کنید.

اهمیت سرعت سایت

اگر سرعت سایت پایین است باید برای بالا بردن سرعت سایت فکری کنید. خود را جای بازدید کننده ها بگذارید. اگر سایتی را باز کنید که سرعت لود آن بالاست، چه قدر حوصله می کنید؟! وقتی قصد دارید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید باید مطمئن باشید که سایت می تواند در مقابل ورودی زیاد، عملکرد خوبی داشته باشد.

آمار از شبکه های اجتماعی

در گوگل آنالیتیکز و با استفاده از Segmenting می توانید ورودی ها از شبکه اجتماعی را بررسی کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی از سئوموز مراجعه کنید.

منبع:سئوموز

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوبی است که روز‌به‌روز تعداد کاربران آن بیشتر می‌شود. در حال حاضر می‌توان گفت این شبکه جزء بهترین برنامه‌های به اشتراک گذاری تصاویر است. در این قسمت از آموزش‌های اینستاگرام برخی از ترفندهای اینستاگرام بیان می شود.

  • یکی از ترفندهای اینستاگرام، قابلیت استفاده از عکس های اینستاگرام، در محیط وب است. برای استفاده از عکس در وبلاگ خود می توانید بر علامت ... از عکس کلیک کنید. گزینه View Photo Page را انتخاب کنید. دوباره دکمه منو را انتخاب کنید. حال گزینه ای به نام Embed مشاهده می کنید. با انتخاب Embed، لینک آی فریم عکس در پنجره ای کوچک نمایش داده می شود. با قرار دادن این لینک می توانید عکس مورد نظر را استفاده کنید.
  • یکی از خدمات سرویس IFTTT، امکان اضافه کردن تصاویر در دراپ پاکس است. با اینکار می توانید مجموعه ای از تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید. تصاویر در دراپ باکس با سایز 640 × 640 ذخیره می شوند.
  • شما می توانید تصاویر تگ شده خود را مخفی کنید. این تصاویر در قسمت «Photos of You» ازصفحه پروفایل قابل مشاهده اند. برای مخفی کردن آنها در همان قسمت «Photos of You» بر روی عکس تپ کنید. Hide From My Profile را انتخاب کنید. برای Untag شدن می توانید به قسمت More Options رفته و Remove Me From Photo را تپ کنید.
  • اگر می خواهید پیام افرادی را رد کنید و نادیده بگیرید، اما از طرف دیگر نمی خواهید آنها را بلاک کنید چه باید کرد؟ راهکار ساده است! در بالای سمت راست صفحه اصلی خود، به قسمت Tray بروید. نام شخص مورد نظر را انتخاب کنید، حال بر علامت ... تپ کنید. حال گزینه “Ignore all posts from this user” را انتخاب کنید.

 

  • اگر پس از ارسال عکس در اینستاگرام، تصمیم گرفتید آن را در شبکه های دیگر همچون فیس بوک و توییتر هم به اشتراک بگذارید، کافیست پس از ارسال تصویر بر علامت ... تپ کنید. حال از منو گزینه " share" را انتخاب کنید. به همین سادگی!
  • برای افزایش فالوور در اینستاگرام خود از عکس‌های چهره بیشتر استفاده کنید، چرا که نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که عکس های حاوی چهره، 38 درصد افزایش لایک اینستاگرام بیشتری را تجربه کرده اند.
  • یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام خصوصی نگه داشتن اکانت اینستاگرام است. برای اینکار در صفحه پروفایل تان از منوی تنظیمات گزینه " Private Account" را انتخاب کنید.

منابع: فارنت، آی تی رسان

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه شبکه اینستاگرام محبوبیت زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا کرده است و افراد زیادی هم از این فرصت استثنائی برای بازاریابی و جذب مشتری استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند در اینستاگرام صفحه‌ای شخصی دارید یا در حال بازاریابی هستید، آنچه برای همه اهمیت دارد افزایش تعداد فالوورها است. در این مطلب از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام برخی از ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام بیان می‌شود.

5 راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به شکل طبیعی

  • نیازی نیست همیشه از عکس‌های مربعی استفاده کنید. گاهی عکس‌ها با اندازه واقعی خود و بدون برش جذاب‌ترند. برای اینکار می‌توانید از برنامه های Instasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز استفاده کنید. با این برنامه‌ها می‌توانید عکس‌های خود را بدون برش و به همان شکل افقی و یا عمودی منتشر کنید.
  • تحقیقاتی بر روی 1.1 میلیون عکس در اینستاگرام توسط انستیتو تکنولوژی Georgia و آزمایشگاه یاهو انجام شد که نتیجه آن نشان می‌داد: عکس‌هایی که حاوی چهره افراد است، 38 درصد بیشتر از سایر عکس‌های بدون چهره، لایک گرفت. و جالب‌تر از آن حتی کامنت‌های عکس‌های چهره‌ها  32 درصد بیشتر از سایر تصاویر بود.

نتیجه واضح است: در پست‌های خود از تصاویر چهره استفاده کنید.

 

 افزایش لایک اینستاگرامبا فالوجت

 

  • تحقیقاتی در دانشگاه Winconsin نشان می‌دهد که رنگ زرد و آبی، بیشتر از سایر رنگ‌ها جلب توجه می‌کنند. بنابراین سعی کنید از از رنگ آبی و زرد در حساب کاربری خود استفاده کنید.
  • بر اساس مطالعاتی که در دانشگاه Winconsin و شرکت Olapic انجام شده‌است، عکس‌های محصولاتی با کپشن‌های طولانی فروش بیشتری داشته اند. بنابراین سعی کنید برای تصاویر خود از کپشن‌ها و توضیحات مناسب استفاده کنید. با توضیحات مناسب، افراد بیشتر راغب می شوند در مورد عکس‌های شما اظهار نظر کنند. همچنین می‌توانید از طرح سوال در کپشن‌های خود استفاده کنید.

 

  • از رنگ های تیره در عکس های خود استفاده نکنید. نتیجه تحقیقات نشان می دهد عکس‌های روشن محبوبیت بیشتری دارند. میزان روشنایی عکس و استفاده از رنگ‌های آبی، زرد و قرمز باعث محبوبیت عکس‌ها می‌شود.

منبع: فارنت

فالوجت: برنامه افزایش فالور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قسمت از آموزش های اینستاگرام کاربرد هشتگ‌ها را بررسی خواهیم کرد. اگر بخواهیم تعریفی از هشتگ در اینستاگرام و البته سایر شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، می‌توان گفت هشتگ در واقع شبیه دسته بندی‌ها و Category است. معمولا در قسمت بالای صفحه هر سایت، دسته‌های مختلف یک سایت را مشاهده می‌کنید. با استفاده از هشتگ‌ها در پست‌های اینستاگرام هم، موضوع پست مشخص می‌شود. هشتگ ها کمک می‌کنند تا پست راحتتر در جستجوها پیدا شوند.

همان‌گونه که می‌دانید برای تعیین هشتگ از علامت # استفاده می‌شود. با قرار دادن علامت # در قبل از یک کلمه، آن را تبدیل به هشتگ کرده‌اید و با اینکار برای پست خود، دسته‌بندی تعیین می‌کنید. اگر عکسی از ماسک خانگی زیبایی پوست منتشر کرده‌اید، آن را به این شکل در متن پست هشتگ گذاری می کنید: (#  ماسک خانگی # زیبایی # پوست)

با اینکار اگر کاربران در قسمت جستجوی هشتگ ها، کلمات ماسک، زیبایی و یا پوست را وارد کنند عکس‌های شما نیز در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

بنا به سه دلیل زیر استفاده از این روش در مقایسه با جستجوی اکانت‌ها ارزش بیشتری دارد:

  • فرض کنید شما در قسمت حساب‌های کاربری کلمه‌ای مانند cat را وارد کنید. با اینکار تنها صفحه‌هایی که از این کلمه در نام کاربری خود استفاده کرده‌اند و صرفا به گربه پرداخته‌اند را پیدا می‌کنید. اما با استفاده از هشتگ ها می‌توانید به میلیون‌ها عکس دیگری که کاربران در صفحات شخصی خود قرار داده‌اند نیز دسترسی پیدا کنید.
  • برای برگزاری کمپین‌ها می‌توان از هشتگ ها استفاده کرد.
  • هشتگ‌ها سرعت عمل بالایی دارند. در واقع با استفاده از هشتگ در اینستاگرام سریعاً می‌توان موضوعی را میان تمام کاربران جستجو کرد. فقط چند ثانیه بعد از ارسال پست با هشتگ مربوطه، نتایج آن در اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

 

منبع: دیتا لینک

فالوجت: برنامه افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. با حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید برند خود را به کاربران زیادی معرفی کنید. با شناخت صحیح مخاطب و به کار بردن نکات لازم در این زمینه می‌توانید شاهد افزایش فروش خود باشید. شبکه‌های اجتماعی زیادی این روزها وجود دارد و شاید همین امر باعث می‌شود این سوال ایجاد شود که کدام شبکه اجتماعی برای فعالیت تجاری مناسب تر است؟ از طریق کدام شبکه می‌توان مشتریان بیشتری جذب کرد؟ در مقایسه میان اینستاگرام و فیس بوک کدام شبکه برنده است؟

اینستاگرام و فیس بوک هر دو نمونه‌هایی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و قدرتمندی هستند که می‌توان برای حضور در آنها برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت. شاید در نگاه اول فیس بوک برنده‌ی صحنه رقابت به نظر برسد اما اجازه دهید تا با نگاهی دقیق‌تر این دوشبکه اجتماعی را بررسی کنیم.

مسلماً فیس بوک شبکه اجتماعی محبوبی است که بیشترین تعداد کاربران را دارد. فیسبوک شبکه‌ای با سابقه است که با گذر زمان همچنان توانسته محبوبیت خود را حفظ کند. البته درست است که زمان زیادی از خودنمایی اینستاگرام نمی‌گذرد اما می‌توان گفت اینستاگرام شبکه خوش شانسی بود که در زمان مناسبی متولد شد.

زمانی که اسمارت‌فون‌ها رواج زیادی پیدا کرد و کاربران عام و خاص از گوشی‌های هوشمند خود برای دسترسی به فضای مجازی استفاده می‌کردند. این شبکه اجتماعی 6 ساله با تمرکز بر دو عنصر گوشی هوشمند و تصویر توانست به خوبی جای خود را میان کاربران باز کند.

اگر از فیس‌بوک به عنوان شبکه‌ای که بازاریابی مجازی را در دست گرفت نام ببریم، باید بگوییم که اینستاگرام هم بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را متحول کرد. 

بنابراین در یک نگاهی کلی باید گفت اینستاگرام و فیس بوک هردو شبکه‌هایی مفید برای افزایش فروش و فعالیت‌های تجاری می‌باشند. بررسی آمارها نشان می‌دهد که شبکه فیس بوک در ماه 1.4 میلیارد کاربر فعال دارد و 655 میلیون کاربر فعال از طریق گوشی‌های هوشمند از این شبکه استفاده می کنند. همچنین 40 میلیون شرکت کوچک هم در فیس بوک فعالیت تجاری دارند.

اما در طرف دیگر ماجرا یعنی در اینستاگرام چه خبر است؟ اینستاگرام در ماه  500 میلیون کاربر فعال و در روز 125 میلیون کاربر فعال دارد. 47% از کاربران اینستاگرام با گوشی هوشمند و 53% با تبلت وارد شبکه ایسنتاگرام می‌شوند.

اما نکته جالب توجه این است که بیشترین کاربران شبکه اینستاگرام، جوانان هستند. در واقع بیشتر کاربران اینستاگرام زیر 30 سال سن دارند. و اینجا دقیقاَ همان قسمت مهم برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب این دوشبکه است. در نظر داشته باشید که در فاصله‌ی بین بهار و پاییز 2014 کاربران نوجوان فیس بوک از  72% به 45% رسید. حال این شمائید که باید در مورد اهداف سازمان و گروه هدف خود برنامه‌ریزی کرده و بر این اساس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک فعالیت تجاری داشته باشید.

 

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

افزایش لایک اینستاگرام



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از 400 میلیون کاربر است. کاربرانی فعال که عکس‌های جذاب منتشر می‌کنند و پست‌های خلاقانه‌ای به اشتراک می‌گذارند و برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام تلاش می‌کنند. همین پتانسیل باعث می‌شود که بتوانید در اینستاگرام، با استفاده از تصاویر برای خود برندسازی کنید. در واقع با استفاده از قدرت تصاویر در اینستاگرام، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. اما برای بازاریابی با اینستاگرام لازم است برخی نکات کاربردی را رعایت کنید تا به هدف مطلوب خود برسید.

*** سعی کنید در پروفایلتان، آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید. یا می‌توانید از آدرس پروفایل لینکدین در این قسمت استفاده کنید. می‌توانید به جای آدرس صفحه اصلی وبسایت، آدرس صفحه فرود را وارد کنید و در این صفحه از کاربران بخواهید برای دریافت ebook رایگان یا فایل صوتی رایگان، ایمیل خود را وارد کنند.

***  عکس‌ها قدرت خارق‌العاده‌ای در جذب مخاطبان دارند. حتی اگر عکس‌های با کیفیتی منتشر کنید اما عکس‌هایتان جذابیتی برای کاربران نداشته باشد، نمی‌توانید در این زمینه موفق شوید. اگر واقعا به اینستاگرام به عنوان فرصتی برای افزایش فروش خود نگاه می‌کنید پس باید برای آن وقت بگذارید. خلاقیت به خرج دهید و عکس‌هایی چالشی و یا عکس‌هایی که باعث کنجکاوی کاربر می‌شود تهیه کنید. برای نمونه گاهی حتی تغییر زاویه عکاسی هم باعث جذابیت تصاویر می شود.

*** از توضیحات پروفایل برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید. مطمئن باشید با نوشتن توضیحاتی کلیشه‌ای نمی‌توانید دیگران را ترغیب کنید تا شما را فالو کنند. در واقع شما باید به کاربر اطمینان دهید که با فالو کردن این صفحه، مزایایی به دست می‌آورد.

 

*** قرار نیست از ابتدا فقط در مورد فروش با کاربران صحبت کنید. لازم است موضوعات آموزشی برای کاربران خود ارائه دهید تا از این طریق آنها را جذب خود کنید. بسته به محصول و یا خدماتی که برای فروش دارید می‌توانید نکات و ترفندهای آموزشی ارائه کنید. فرض کنید قرار است برای خدمات تالار عروس، بازاریابی کنید. همین حالا فکر کنید! ترفندها و نکات زیادی در قالب مراسم عروسی می‌توانید ارائه کنید.

*** فعال باشید! اگر می خواهید در نتایج جستجوی اینستاگرام دیده شوید لازم است کاربر فعالی باشید. حتی می توانید عکس پروفایل خود را هم بسته به فصل سال تغییر دهید.

منبع: برگرفته از سایت مدیر سبز

فالوجت: راهی مطمئن برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()