نحوه کار با پیام‌های دایرکت در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همانند Private Message در سایر شبکه‌های اجتماعی، در اینستاگرام نیز می‌توانید از Direct Message یا همان پیام‌های مستقیم استفاده کنید. قابلیت پیام‌های دایرکت در اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا فقط برای یک نفر از لیست دوستانتان پستی ارسال کنید.

چگونه پیام‌های دایرکت در اینستاگرام ارسال کنیم؟

برای استفاده از این قابلیت بر روی جعبه بالای صفحه اصلی سمت راست ضربه بزنید.

نحوه کار با پیام‌های دایرکت در اینستاگرام

با این روش می‌توانید به تمام اعضایی که اکانت آنها را دارید به صورت مستقیم تصاویری را ارسال کنید. ( اگر کاربری شما را بلاک کرده باشد، نمی‌توانید پیام مستقیم بفرستید)

برای  شروع، بر علامت دایرکت در گوشه بالا سمت راست صفحه اصلی ضربه بزنید. در این صفحه می‌توانید سابقه پیام‌های مستقیم خود و یا دیگران به شما را مشاهده کنید.

علامت + را در گوشه گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا به صفحه بعد بروید. در این صفحه عکسی را برای ارسال انتخاب کنید. همان‌گونه که می‌بینید در پایین صفحه گزینه‌هایی جهت گرفتن عکس با دوربین برای ارسال و یا فیلمبرداری و ارسال هم وجود دارد.

پس از انتخاب عکس مورد نظر، در گوشه بالا سمت راست بر علامت فلش ضربه بزنید. در مرحله بعد کادر و فیلتر دلخواه را انتخاب کنید. دوباره با زدن فلش به مرحله بعد بروید. حال متن مورد نظر و هشتگ های دلخواه را اضافه کنید. بر روی DIRECT تپ کنید.

در صفحه بعد کاربر مورد نظر را از لسیت انتخاب کنید تا در مقابل کلمه  TO ظاهر شود. اگر کاربر مود نظر شما در لیست نبود از لیست جستجو در مقابل کلمه TO استفاده کنید. حال در گوشه بالا سمت راست بر تیک سبز رنگ کلیک کنید.

( از 1 تا 15 نفر را می توانید انتخاب کنید)

دریافت پیام های دایرکت در اینستاگرام

اگر تصویری به شکل Direct Message برای شما ارسال شود و کاربر ارسال کننده جزء فالو های شما نباشد، اینستاگرام به شما پیام می‌دهد که این کاربر قصد ارسال عکس و یا فیلم برای شما دارد. با تأیید این سوال می‌توانید تصویر را دریافت کنید. اما در صورتی که پاسخ منفی بدهید، قادر به دیدن تصویر نیستید.

پس از تایید و مشاهده تصویر، در صورت تمایل می‌توانید در گوشه بالا سمت راست بر علامت سه‌نقطه ضربه بزنید و آن کاربر را از ارسال دوباره تصویر بلاک کنید. با انتخاب گزینه HIDE نیز می‌توانید آن‌را برای همیشه مخفی کنید.

نکته: دقت داشته باشید که اگر در اینجا کاربری را بلاک کردید و یا گزارش ارسال کردید، دیگر نمی‌توانید او را از بلاک خارج کنید و یا گزارش را پس بگیرید.

 منبع: دیتا لینک

فالو جت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

همچنین بخوانید:

افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: