نحوه mute و غیرفعال کردن استوری اینستاگرام دیگران
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

قابلیت استوری و لایو در اینستاگرام از ویژگی های جالبی بود که باعث جذاب تر شدن این شبکه اجتماعی شد. اما در عین حال ممکن است گاهی همین ویژگی برای برخی از افراد دردسر ساز شود و احساس کنند دنبال کردن این همه استوری آزاردهنده شده است.  در این مطلب راهکاری برای غیرفعال کردن استوری اینستاگرام کاربران دیگر بیان می شود تا فقط استوری آن دسته از کاربرانی که می خواهید را دنبال کنید.

در واقع با اینکار دیگر نیازی نیست شما آن دسته از کاربرانی که استوری آنها برایتان خوشایند نیست را به طور کل آنفالو کنید. بلکه استوری این کاربران غیر فعال می شود. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

 

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

برای این کار، ابتدا وارد اینستاگرام شوید و از طریق منوی بالایی این نرم‌افزار که استوری‌های کاربران را نمایش می‌دهد، فردی را که می‌خواهید استوری‌های وی را بی‌صدا کنید، پیدا کرده و برای چند لحظه انگشت خود را بر روی آیکون استوری آن شخص نگه‌دارید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

پس از مدتی پنجره کوچکی باز خواهد شد که شامل دو گزینه است. پس از انتخاب گزینه Mute دیگر استوری‌های منتشر شده این شخص در آینده نمایش داده نمی‌شوند.

 

اگر از طریق لیست استوری‌های خود در بالای صفحه‌ اصلی این نرم‌افزار به آخر لیست سوایپ کنید، مشاهده می‌کنید که استوری بی‌صدا شده به رنگ خاکستری درآمده است و در صورتی که تمایل داشتید دوباره او را از لیست Mute خارج کنید، کافی‌ست بر روی همین آیکون خاکستری رنگ، انگشت خود را نگه‌داشته و گزینه Unmute را لمس کنید.

غیرفعال کردن استوری اینستاگرام سایر کاربران

منبع:  howtogeek - آی تی رسان

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: