پست های اینستاگرامی و لحظاتی که نباید از دست دهید!
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هر چه قدر  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک در اینستاگرام برایتان اهمیت دارد، به همان میزان باید در ارسال پست های اینستاگرامی خلاقیت داشته باشید. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید چه عکس هایی برای افزایش لایک اینستاگرام در پست های اینستاگرامی مناسب تر است؟ لحظاتی در زندگی روزمره هرکسی وجود دارد که می تواند ایده های خوبی برای جذب فالوور باشد. در این مطلب این لحظات ناب برای ارسال بهترین پست های اینستاگرامی بیان می شود. با فالوجت همراه باشد.

ایده هایی برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام

    1) وقتی در حالت تمام-جشن قرار دارید. آیا در حال نوشیدن هستید با دوست صمیمی خود خوش می‌گذرانید؟ از قابلیت بومرنگ استفاده کنید تا فالوئر‌هایتان حس کنند پیش شما هستند.

    2) وقتی‌که می‌خواهید تصاویر خیره‌کننده‌ی غذا را به اشتراک بگذارید. از اینکه دهان بقیه را آب بی اندازید خجالت نکشید. فیلتری برای عکس خود انتخاب کنید و آن را پست کنید.

   3) اگر می‌خواهید به همه بفهمانید که در حال نوشیدن قهوه هستید، باید در اینستاگرام پست بگذارید. بااین‌حال فقط عکس‌های قهوه در یک ماگ واقعی در یک کافی‌شاپ کوچک محلی قبول هستند.

   4) اگر می‌خواهید بقیه بدانند که دقیقاً کجا هستید. برعکس اسنپ‌ چت شما موقعیت خود را با جزئیات دقیق‌تری به اشتراک می‌گذارید و دیگران می‌توانند بفهمند به‌جای اینکه در چه شهری هستید دقیقاً در چه رستورانی هستید.

   5) وقتی‌که می‌خواهید یک منظره‌ی عالی را به اشتراک بگذارید. آسمان‌خراش‌ها، غروب آفتاب، یک روز آفتابی در ساحل؟ این‌ها برای اینستاگرام هستند.

    6) اگر می‌خواهید عکسی از گربه‌ی خود بگذارید.

    7) اینستاگرام مکان بسیار مناسبی برای ارسال عکس کتاب هاست

   8) اگر می‌خواهید هنری شوید اینستاگرام قابلیت‌های هیجان‌انگیزی دارد مثل ~LIT~ متن درخشان و استیکر های بامزه که عکس‌های شما را به سطح بالا می‌رساند.

   9) وقتی‌که می‌خواهید مخاطبین مختلفی داشته باشید. برای خیلی‌ها حریم شخصی اینستاگرام آرام‌تر از فیس‌بوک است. اما اگر حساب شما پابلیک باشد شما فالوئر هایی خواهید داشت که شخصاً نمی‌شناسید و طرفدار دوآتشه‌ی شما هستند.

منبع: mashable - دیجی رو

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: