چگونه در پست های اینستاگرام، کامنت گذاشتن را غیر فعال کنیم؟
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از قابلیت های مناسب اینستاگرام، مربوط به کامنت ها می باشد. یکی از راه های مهم جهت افزایش فالوور در اینستاگرام تعامل مثبت با کاربران است. هرچند تعامل با کاربران یکی از نقاط مثبت در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام است اما در صورت نیاز می توانید اقدام به غیر فعال کردن کامنت ها در پست های اینستاگرامی خود کنید. در این مطلب بستن کامنت ها در اینستاگرام بیان می شود.

 

آموزش غیر فعال کردن کامنت گذاری در پست های اینستاگرام

لایک کردن کامنت ها در اینستاگرام

فیس بوک برای اولین بار لایک کامنت را معرفی کرد؛ شیوه ای که به واسطه آن می شود نظری را رد یا تایید نمود. حال اینستاگرام هم این امکان را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند تعامل موثر تری در قسمت نظرات داشته باشند. این قسمت یکی از هدف های مهم برای افراد تبدیل شده است به گونه ای که امروزه افزایش لایک اینستاگرام یکی از نکات مثبت برای صفحات محسوب می شود.

برای لایک کامنت کافی است روی آیکن قلبی شکلی که رو به رو هر کامنتی ظاهر شده است ضربه بزنید.

لایک در کامنت اینستاگرام

غیرفعال کردن کامنت ها اینستاگرام

قسمت دیگری که به کمک کاربران آمده است تا بتوانند بخشی از کامنت‌های جنجالی و درگیری هایی که ممکن است از طریق کامنت گذاری رخ دهد را کاهش دهند همین غیرفعال کردن نظرات است. قابلیتی که تحت عنوان Turn Off Commenting برای هر پست معرفی شده است و فعلا کاربران می توانند برای تک تک پست ها ( و نه به صورت کلی) این بخش را فعال نمایند.

توجه داشته باشید برای استفاده از این قابلیت باید نسخه اپ خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید

آموزش بستن کامنت ها اینستاگرام

برای بستن یا غیرفعال کردن نظرات دو راه در اینستاگرام پیش بینی شده است. اول این که هنگام پست گذاشتن و به روش متداول و زمانی که پست را می خواهید منتشر کنید از طریق بخش Advanced Settings کامنت ها را ببندید. در این قسمت زبانه Turn Off Commenting وجود دارد که کافی است آن را خاموش کنید. در واقع از همین بخش پست گذاری است که کاربران می توانند با استفاده از افکت های اینستاگرام به تصاویر خود جلوه بهتری دهند، برخی از فالورر ها را بدون بلاک کردن از لیست فالوور های خود حذف کنند و یا این که کامنت ها را غیر فعال کنند.

کامنت گذاری در اینستاگرام

روش دوم ساده تر است. برای بستن کامنت‌ها این بار می توانید سه نقطه هر پست که همان تنظیمات است را لمس کنید. اگر نسخه جدید را دانلود کرده باشید گزینه Turn off commenting بدان اضافه شده است.

نحوه غیر فعال کردن کامنت گذاری در اینستاگرام

علاوه بر این تغییرات اینستاگرام خبر گسترده تر شدن امکان ریپورت یا گزارش دادن کاربران را داده است. به این صورت که قرار است گزینه جدیدی به گزینه های ریپورت و علت ارسال آن به نام self-injury افزوده شود. بنابراین از این پس علاوه بر این که اینستاگرام تمام مطالب مرتبط با self-injury یا خود آزاری را رصد می کند کاربران هم می توانند برای گزارش چنین مواردی به آن کمک کنند.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: