معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام شبکه محبوبی است که با مرتباً با ارائه سرویس ها و قابلیتهای جدید سعی می کند کاربران خود را راضی نگه دارد. ویژگی هایی همچون استوری، لایو و یا حتی ارسال عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر روز به روز اینستاگرام را محبوب تر از قبل می کند. حرفه‌ای‌های اینستاگرام هم که با اهداف مختلفی در اینستاگرام فعالیت می کنند سعی  دارند تا تمام تلاش خود برای افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک اینستاگرام به کار گیرند. در عین حال برای حرفه‌ای تر شدن و داشتن پست های جذاب می توانید از اپ های جانبی هم استفاده کنید. در این مطلب برخی از این اپلیکیشن های پرکاربرد معرفی می شود.

اپلیکیشن های جانبی برای محبوبیت بیشتر در اینستاگرام

آپلود و قرار دادن تصاویر مختلف در کنار یکدیگر به صورت همزمان در اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن  Layout by Instagram می توانید عکس ها را برای آپلود مستقیم در اینستاگرام ویرایش کنید.چند عکس را می توانید در قاب هایی که توسط خود اپلیکیشن پیشنهاد میشود کنار هم بگذارید و به عنوان یک عکس در صفحه ی خود قرار دهید.

replace ، flip و همچنین کراپ کردن عکس ها (photo) را می توانید بدون افت کیفیتی انجام دهید. در نهایت به راحتی حین آپلود به عکس ها تگ دلخواه خود را اضافه کنید.

معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

 

ضبط حرفه ای ویدیو در اینستاگرام

Hyprlapse اپلیکیشن دیگری است که از سمت Instagram معرفی شده است و برای دستگاه های iOS و مختص کاربران آیفون و آیپد می باشد.با استفاده از این اپلیکیشن می توان فیلم ها را به صورت کوتاه و حداکثر تا ۱۵ ثانیه، آپلود کرد.دقت داشته باشید که این اپلیکیشن برای ثبت ویدیویی لحظه ها و با تضمین کیفیت بالاتر منتشر شده است.به ویدیو هایی که با این app ضبط میشود، Time lapseیا گذر زمان گویند.چرا که مجموعه ای از عکس هاییست که به دلیل پخش همزمان؛ یک ویدیو را ایجاد می کنند.

از نظر سرعت در ضبط و ثبت و همچنین حفظ کیفیت رنگ ها و شکل ها، این اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای کاربردی تر است.

معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

استفاده گسترده و راحت تر از اینستاگرام در تبلت ها

برای کاربران iOS معمولا محدودیت های بیشتری نسبت به کاربران اندروید وجود دارد.اما اخیرا اپلیکیشن های مناسبی معرفی شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی از قابلیت های اینستاگرام در انواع دستگاه ها استفاده کنید. اپلیکیشن Retro ویژه کاربران iOS طراحی شده است.

امکان درج نظر در فضای بیشتر و مشاهده ی نظرات با نمای بزرگتر، نمایش تعداد بیشتری عکس در عرض های بیشتر و…از جمله قابلیت هاییست که با استفاده از این برنامه می توان تجربه کرد.ضمنا می توانید با نصب این اپلیکیشن روی تبلت (tablet) خود به جای گوشی هوشمند، راحت تر از این امکانات جدید استفاده کنید.

معرفی 10 اپلیکیشن جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

مدیریت بهتر پست های اینستاگرام و امکان زمان بندی برای ارسال پست

برای انتشار منظم تر پست ها،زمانبندی و همچنین ساده شدن ارسال آن ها از رسانه های دیگر مثل کامپیوتر،وب و..، اپلیکیشن Latergramme گزینه ی خوبی می باشد.این نرم فزار ر که قبلا نیز معرفی کرده بودیم  دارای امکاناتی مثل زمان بندی انتشار پست ها در تقویم،آپلود از طریق کامپیوتر، جست وجوی پیشرفته تر با استفاده از هشتگ ها، نام ها و…و نهایتا ثبت چند حساب کاربری همزمان در اینستاگرام است.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

ویرایش و افکت گذاری حرفه ای تر عکس ها در اینستاگرام

برای ویرایش کردن می توان از فیلتر های خاصی استفاده کرد که در خود اینستاگرام نیز تعبیه شده است.اما در صورتی که ابزارها و افکت های اینستاگرام نیاز شما را تامیین نمی کنند،اپلیکیشن Afterlight را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و از قابلیت های حرفه ای براش ، ثبت افکت (Effect) ،کراپ (Crop) و همچنین ابزارهایی برای بهبود کیفیت عکس ها استفاده کنید.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

همچنین نرم افزار بسیار معروف دیگر در زمینه افکت گذاری و ویرایش عکس با بیش از ۸۰ افکت حرفه ای و امکاناتی ویرایشی فوق العاده نرم افزار محبوب retrica اندروید و آی او اس میباشد.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

ادیت و روتوش حرفه ای عکس ها در اینستاگرام

با استفاده از ابزارهایی که برای اینستاگرام طراحی شده است، ویرایش عکس ها در خود موبایل ساده تر از گذشته شده است. اما Pixelmator دیگر اپلیکیشنی می باشد که امکان پینت (paint) ،براش و به کارگیری فیلترهای ویرایش عکس را برای افراد حرفه ای ساده تر کرده است.این اپلیکیشن صرفا برای کاربران iOS طراحی شده است.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

درج نوشته روی عکس ها در اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای درج یک متن روی تصاویر شما، استفاده از اپلیکیشن  Quick است.اپلیکیشنی که می توان با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن نوشته ای را به تصاویر اضافه کرد.فونت های این اپلیکیشن متنوع هستند.از فونت پیش فرض اپلیکیشن می توانید برای تصاویری که نیاز به درج نام شما یا شرکت و مشاغل دارند استفاده کنید.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

همچنین اپ های رایگان Textgram اندورید با قابلیت پشتیبانی خوب از زبان فارسی (جایگزین Textpic آی او اس) و Font Studio (آی او اس) با افکت های بسیار جالب و جذاب نیز میتوانید برای نوشتن متن روی عکس و طراحی عکس نوشته های اینستاگرام بسیار کاربردی باشند.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

افزایش تعداد فالوور ها در اینستاگرام

برای اکثر کاربران افزایش تعداد فالوور ها اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی از تلاش های کاربران در اینستاگرام هم برای همین بالاتر بردن تعداد فالوورها می باشد. در این زمینه برنامه افزایش فالوور فالوجت می تواند گزینه مناسبی باشد.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

ساختن ویدیو های جالب و خنده دار با صدا کاکترهای کارتونی برای اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه جالب و خلاقانه اینستاگرام نرم افزار Dubsmash آی او اس و اندروید (بازار) میباشد که به شما قابلیت ثبت و ساخت ویدیو برای اینستاگرام با استفاده از صدا های محبوب کارتونی و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام و دیگر شبکه ها را میدهد.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

دانلود و ذخیره فیلم و عکس های اینستاگرام با کیفیت اصلی و عالی

اینستاگرام اجازه ذخیره کردن فیلم و عکس های به اشتراک گذاشته شده کاربران در این شبکه را نمیدهد اما شما میتوانید با استفاده از اپ کاربردی EasyDownloader اندروید براحتی عکس و فیلم ها را در سایز و با کیفیت بسیار خوب در گوشی خود ذخیره کنید.این برنامه علاوه بر این اپ امکان ذخیره کردن عکس و ویدیو در دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیلکر را نیز فراهم میسازد.تنها کافیست آدرس هر پست در اینستاگرام را به او بدهید تا عکس یا ویدیو مورد نظر را کیفیت اصلی دانلود کند. کاربران آی او اس هم میتوانند از اپ مشابه و بسیار خوب InstaGetter استفاد کنند که قابلیت واترمارک و دانلود عکس ها از دایرکت اینستاگرام را نیز داراست.

معرفی 10 اپ جانبی و پرکاربرد برای اینستاگرام

منبع: برگرفته از انزل وب

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: