5 ترفند افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه شبکه اینستاگرام محبوبیت زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا کرده است و افراد زیادی هم از این فرصت استثنائی برای بازاریابی و جذب مشتری استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند در اینستاگرام صفحه‌ای شخصی دارید یا در حال بازاریابی هستید، آنچه برای همه اهمیت دارد افزایش تعداد فالوورها است. در این مطلب از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام برخی از ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام بیان می‌شود.

5 راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به شکل طبیعی

  • نیازی نیست همیشه از عکس‌های مربعی استفاده کنید. گاهی عکس‌ها با اندازه واقعی خود و بدون برش جذاب‌ترند. برای اینکار می‌توانید از برنامه های Instasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز استفاده کنید. با این برنامه‌ها می‌توانید عکس‌های خود را بدون برش و به همان شکل افقی و یا عمودی منتشر کنید.
  • تحقیقاتی بر روی 1.1 میلیون عکس در اینستاگرام توسط انستیتو تکنولوژی Georgia و آزمایشگاه یاهو انجام شد که نتیجه آن نشان می‌داد: عکس‌هایی که حاوی چهره افراد است، 38 درصد بیشتر از سایر عکس‌های بدون چهره، لایک گرفت. و جالب‌تر از آن حتی کامنت‌های عکس‌های چهره‌ها  32 درصد بیشتر از سایر تصاویر بود.

نتیجه واضح است: در پست‌های خود از تصاویر چهره استفاده کنید.

 

 افزایش لایک اینستاگرامبا فالوجت

 

  • تحقیقاتی در دانشگاه Winconsin نشان می‌دهد که رنگ زرد و آبی، بیشتر از سایر رنگ‌ها جلب توجه می‌کنند. بنابراین سعی کنید از از رنگ آبی و زرد در حساب کاربری خود استفاده کنید.
  • بر اساس مطالعاتی که در دانشگاه Winconsin و شرکت Olapic انجام شده‌است، عکس‌های محصولاتی با کپشن‌های طولانی فروش بیشتری داشته اند. بنابراین سعی کنید برای تصاویر خود از کپشن‌ها و توضیحات مناسب استفاده کنید. با توضیحات مناسب، افراد بیشتر راغب می شوند در مورد عکس‌های شما اظهار نظر کنند. همچنین می‌توانید از طرح سوال در کپشن‌های خود استفاده کنید.

 

  • از رنگ های تیره در عکس های خود استفاده نکنید. نتیجه تحقیقات نشان می دهد عکس‌های روشن محبوبیت بیشتری دارند. میزان روشنایی عکس و استفاده از رنگ‌های آبی، زرد و قرمز باعث محبوبیت عکس‌ها می‌شود.

منبع: فارنت

فالوجت: برنامه افزایش فالور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: