اصول و نکات طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر قصد دارید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی، کسب و کار خود را رونق دهید و یا حتی با فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازدید سایت خود را بالا ببرید، لازم است برخی از اصول اولیه را رعایت کنید. در این مطلب برخی از این نکات طلایی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام بیان می شود.

استفاده از کلمات کلیدی

انتخاب صحیح کلمات کلیدی از مباحث بسیار مهم در سئو می باشد. شما حتی قبل از اینکه بخواهید مقاله‌ای برای سایت خود تنظیم کنید لازم است بررسی کنید کدام کلمات کلیدی بازدید بیشتری دارند. همچنین میزان رقبای هر کلمه را نیز باید بررسی کنید. برای اینکار می توانید از ابزارهای مختلفی مانند کی ورد پلنر استفاده کنید. همچنین می توانید بررسی کنید کدام کلمات سایت، رتبه بندی بهتری دارند. برای ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک بر روی کلمات کلیدی سایت خود تمرکز کنید.

ابزار sheerseo می تواند در این زمینه مفید باشد.

لینک های خود را کوتاه کنید

با کوتاه کردن لینکها شما یک ریدایرکت ۳۰۱ به آدرس خود اضافه می کنید و اینکار برای سئو مفید است. بنابراین سعی کنید آدرس های خود را کوتاه کنید. برای اینکار می توانید از سایت های کوتاه کننده آدرس استفاده کنید.

اهمیت سرعت سایت

اگر سرعت سایت پایین است باید برای بالا بردن سرعت سایت فکری کنید. خود را جای بازدید کننده ها بگذارید. اگر سایتی را باز کنید که سرعت لود آن بالاست، چه قدر حوصله می کنید؟! وقتی قصد دارید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید باید مطمئن باشید که سایت می تواند در مقابل ورودی زیاد، عملکرد خوبی داشته باشد.

آمار از شبکه های اجتماعی

در گوگل آنالیتیکز و با استفاده از Segmenting می توانید ورودی ها از شبکه اجتماعی را بررسی کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی از سئوموز مراجعه کنید.

منبع:سئوموز

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: