امکان شهرت و افزایش فالوور در اینستاگرام با فالوجت
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

فالوجت یک ربات تبلیغاتی اینستاگرام و برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است که با استفاده از اکانت خود شما اقدام به تبلیغات هدفمند و جذب و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می‌کند. بعد از خرید از سایت قادر به اتصال تعداد نامحدود اکانت به بات هستید. نحوه فعالیت و تبلیغات بات فالوجت در سه مرحله خلاصه می‌شود، شناسایی کاربرین مورد نظر شما، هدایت آنان به پیج اینستاگرام شما و تحلیل فعالیت‌های انجام شده.

افزایش فالوور اینستاگرام | افزایش لایک اینستاگرام | برنامه افزایش فالوور - فالو جت

مرحله اول برای افزایش فالوور در اینستاگرام: پیدا کردن کاربر مناسب و مورد نظر شما برای تبلیغات

پس از خرید از سایت و اتصال اکانت به بات، در بخش تنظیمات اکانت قادر به تعریف یک یا چند اکانت، هشتگ یا منطقه به عنوان فیلتر جستجو هستید. بات در فیلتر‌های جستجوی تعریف شده توسط شما جستجو کرده و افراد مرتبط، فعال و واقعی را شناسایی می‌کند. همچنین افرادی که به تازگی فعالیتی نداشته‌اند یا افرادی که به نرم‌افزارهای مدیریت فالوور اینستاگرام مجهز هستند از این لیست حذف می‌شوند تا حداکثر بازده ممکن از تبلیغات دریافت شود.

  • به عنوان مثال اگر شما اکانت sirvankhosravi را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کرده باشید، بات فالوورها، لایک کننده، اشخاصی که نظر گذاشته‌اند و در کل افراد مربوط به این اکانت را بررسی و انتخاب می‌کند. یا اگر منطقه تبریز را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کرده باشید، بات افراد مربوط به این منطقه را برای جذب فالوور بررسی و انتخاب می‌کند.
  • با استفاده از فیلترهای جستجو شما می‌توانید توجه گروه خاصی از مردم، به عنوان مثال طرفداران سیروان خسروی یا توریست و اهالی تبریز را به پیج اینستاگرام خود جلب کنید.

 

  • به راحتی می‌توانید یک یا چند اکانت، تگ یا منطقه را به عنوان فیلتر جستجو تعریف کنید.
  • تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

مرحله دوم برای افزایش فالوور در اینستاگرام: تبلیغات و هدایت افراد به پیج شما و افزایش فالوور

بعد از پیدا کردن کاربرین فعال و واقعی، تبلیغات توسط بات شروع می‌شود. با توجه به تنظیماتی که شما انجام داده‌اید، بات از بین کاربرین فعال و واقعی تعدادی را انتخاب کرده و این اکانت‌ها را توسط اکانت شما فالو یا تصاویر آنان را لایک می‌کند و بدین ترتیب موجب افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام پیج شما می‌شود. همچنین شما قادر هستید در بخش تنظیمات تعدادی کامنت ثبت کنید بدین ترتیب بات نظرات ثبت شده را توسط اکانت شما برای دیگران ارسال می‌کند. افرادی که توسط اکانت شما فالو یا لایک می‌شوند، نام اکانت شما را در فید ( آخرین فعالیت های مربوط به اکانت ) اینستاگرام خود خواهند دید و اکثراً از پیج شما بازدید خواهند کرد. بازدیدکنندگان پیج شما - که همه واقعی، فعال و مرتبط به فیلترهای جستجو شما هستند - در صورتی که محتوای اکانت شما را بپسندند اقدام به ارسال نظر، لایک کردن تصاویر یا فالو کردن شما می‌کنند که در نتیجه افزایش فالوور پیج شما را به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب آمار اکانت شما به شکل کاملا واقعی افزایش پیدا خواهد کرد. 

  • بات به شکل شبانه روزی توسط اکانت شما فعالیت خواهد کرد. سرعت بات از طریق تنظیمات قابل تغییر است. به طور مثال اگر سرعت بات 1824 باشد، بات روزانه از طریق فالو و لایک اکانت شما را به 1824 نفر معرفی خواهد کرد اما فقط هزینه افرادی که به شما فالو-بک دهند از شما گرفته خواهد شد.
  • در صورتی که 1000 فالوور از سایت خرید کرده باشید، بات تا جذب 1000 فالوور، هر مقدار که زمان ببرد، به فعالیت ادامه خواهد داد.
  • به راحتی می‌توانید یک یا چند اکانت، تگ یا منطقه را به عنوان فیلترجستجو تعریف کنید.
  • تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

مرحله سوم برای افزایش فالوور در اینستاگرام: شناسایی افراد جذب شده

تبلیغات انجام شده بررسی می‌گردد و افرادی که از طریق تبلیغات جذب شده‌اند شناسایی می‌شوند. همچنین تا زمان فعال بودن اکانت، بعد از مدتی تمامی افراد فالو شده آنفالو و تمامی فالو-ریکوئست های ارسالی کنسل خواهد شد.

  • چند روز اول استفاده از بات، تعداد فالووینگ شما افزایش خواهد یافت اما بعد از این چند روز اشخاص فالو شده آنفالو می‌شوند به همین دلیل فالویینگ شما بیشتر نشده و روی یک عدد ثابت خواهد شد.
  • در صورت فعال بودن گزینه "آنفالو همه" در تنظیمات بات، بات علاوه بر اکانت‌هایی که خود فالو کرده، اکانت‌هایی که شما فالو کرده‌اید هم آنفالو خواهد کرد بدین ترتیب فالووینگ شما به حداقل ممکن خواهد رسید.

فالوجت؛ برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: