آموزش نصب و اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در حال حاضر اینستاگرام شبکه محبوبی است که کاربران زیادی ترجیح می‌دهند برای به اشتراک گذاری تصاویرشان به سراغ این شبکه پرطرفدار بروند. عکس‌های اینستاگرام محبوبیت زیادی دارند و هرکسی وسوسه می شود برای نمایش تصاویر مورد علاقه اش از اینستاگرام استفاده کند. در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه نصب و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می‌شود.

نکته: برای استفاده از اینستاگرام نیاز به گوشی یا تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد دارید.

آموزش نصب اینستاگرام

قبل از هرچیز آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.حال باید در این شبکه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و عضویت می توانید علاوه بر تعیین عکس پروفایل، توضیحاتی مختصر راجع به خوتان را نیز وارد کنید. توضیحات باید تا 150 کلمه باشد. می توانید در این قسمت حتی آدرس وب سایت و وبلاگ خود را نیز وارد کنید.

 

اگر نمی خواهید عکس پروفایل شما به صورت عمومی نمایش داده شود،ابتدا ... را انتخاب کنید و سپس گزینه Private Account را تیک بزنید. با اینکار تنها فالوورهای شما می توانند تصاویر شما را ببینند.

آموزش به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام

برای به اشتراک گذاری تصاویر می توانید اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید و عکس بگیرید. برای اینکار، در پایین صفحه نوار ابزاری مشاهده می کنید.وسط نوار ابزار، دکمه وسط را تپ کنید تا دوربین اجرا شود. اگر می خواهید از عکس های گالری استفاده کنید باید بر علامت مربع نقطه ای ( 9 نقطه به شکل مربع) ضربه بزنید. برای تعیین دوربین جلو یا عقب و فلش نیز می توانید از دکمه های بالایی آن استفاده کنید.

منبع: فارنت

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: