آموزش ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می شود. با ما همراه باشید.

یکی از امکانات جذاب اینستاگرام، امکان ویرایش عکس هاست. پس از رفتن به ویرایش عکس، در زیر هر عکس سه گزینه به شکل آچار، خورشید و عصای جادوگر را مشاهده می کنید.

هرکدام از این گزینه ها امکاناتی برای ویرایش عکس در اختیار شما می گذارند. شکل خورشید برای تنظیم شدن نور و روشنایی و کنتراست عکس به کار می رود.

علامت عصای جادوگر، برای اعمال افکت هایی بر روی عکس به کار می رود. با این گزینه می توانید افکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس اگر دوباره آن را تپ کنید می توانید شدت افکت را نیز تغییر دهید. همچنین می توانید قاب آن را نیز اضافه و یا حذف کنید.

شکل آچار برای انجام برخی تنظیمات بیشتر بر عکس به کار می رود. که کاربرد هر یک از گزینه های آن به شرح زیر است:

Straighten: صاف کردن و یا کج کردن تصویر

Brightness: تنظیم نور و روشنایی

Contrast تنظیم کنتراست تصویر

Warmth: تنظیم درجه گرمی رنگ‌ها

Saturation: تنظیم اشباع رنگ

Highlights: تنظیم شدت روشنایی بخش‌های روشن تصویر

Shadows: تنظیم شدت روشنایی سایه‌‌ها و بخش‌های تاریک تصویر

Vignette: اضافه کردن هاله‌ای تاریک در اطراف تصویر

Tilt Shift: شبیه‌سازی عملکرد دوربین‌های پیشرفته DSLR با عمق میدان کم برای ایجاد افکت خارج از فوکوس بودن قسمتی از تصویر

Sharpening: تیزکردن لبه‌ها و جبران تار بودن عکس

پس از اعمال تغییرات مورد نظر و ویرایش عکس، به صفحه بعد بروید. در اینجا اگر توضیح خاصی مد نظرتان باشد می توانید برای عکس خود اضافه کنید. نکته مهم در نوشتن توضیحات، استفاده از هشتگ ها در توضیحات است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد و نحوه استفاده از هشتگ ها می توانید به مقاله هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه کنید.

برای هشتگ گذاری کافیست قبل از کلمه کلیدی خود، علامت # قرار دهید. برای نمونه اگر عکسی از رودخانه منتشر می کنید، اگر در توضیحات خود کلمه رودخانه را هشتگ کنید، دیگران با جستجوی رودخانه به عکس های شما می رسند.

یکی از قابلیتهای مفید ایسنتاگرام، با خبر کردن و Mention دوستان است. از ارسال هشدار می توانید برای جلب توجه دوستانتان به عکس استفاده کنید. برای اینکار کافیست قبل از نام کاربری شخص علامت @ قرار دهید.

تگ کردن تصاویر اشخاص هم از دیگر ویژگی های اینستاگرام است. با ضربه بر عکس چهره ها در عکس خود می توانید آن را تگ کنید.

امکان به اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرامی در سایر شبکه های اجتماعی هم ویژگی مفیدی است که قطعاً برای کاربران به ویژه صاحبان کسب و کارها مفید است.

همان گونه که می بینید در قسمت بالا دو گزینه وجود دارد: Followers و Direct

با انتخاب گرینه Followers عکس شما برای همه فالوورها به اشتراک گذاشته می شود، اما اگر قصد ارسال عکس به اشخاص خاصی را دارید می توانید از گزینه Direct استفاده کنید.

در پایان این نکته را هم به خاطر داشته باشید که با انتشار عکس‌های جذاب و خلاقانه شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود خواهید بود. برای به اشتراک گذاری تصاویر از رنگ های تیره استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های آبی، قرمز و زرد باعث افزایش لایک اینستاگرام شما در عکس‌هایتان می‌شود. میزان روشنایی عکس‌ها نیز در محبوبیت عکس‌ها موثر است.

 

منبع: فارنت

فالوجت: ربات تبلیغاتی اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: