بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از امکانات اینستاگرام بلاک کردن فالوور های فعلی شماست. اگر به هر دلیلی می خواهید برخی از فالوورهای خود را بلاک کنید، نگران نباشید، اینکار به سادگی امکان پذیر است. در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام، بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

به صفحه پروفایل خود بروید. گزینه follower را تپ کنید. حال همان فالووری که می خواهید بلاک شود را انتخاب کنید. در پروفایل شخص، سمت راست بالای صفحه  گزینه SHARE را تپ کنید. حال باید بر گزینه Block User ضربه بزنید.

بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام

با اینکار دیگر آن فالوور نمی تواند عکس ها را ببیند و یا نظر بگذارد. نکته جالب توجه قضیه این است که آن کاربر متوجه نمی شود که او را بلوک کرده اید.

حال اگر بخواهید  کامنت های قبلی آن شخص هم پاک شود، باید بر کامنت هر عکس ضربه بزنید و سپس آن را داخل سطل زباله درگ کنید. حال بر گزینه delete ضربه بزنید. البته اگر نظرات توهین امیز و نامناسبی هم دریافت کرده اید باید گزینه قرمز رنگ بالایی آن یعنی Delete & Report Abuse  را تپ کنید.

 آموزش اینستاگرام - بلاک کردن فالورها در اینستاگرام

منبع : دیتالینک

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: