15 قانون برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه بتوان در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت برای خود به دست بیاوریم، لازم است که کاربران چنین شبکه‌هایی را بشناسیم و با برخی ویژگی‌ها و قواعدی که مختص آن‌هاست و باید در این شبکه‌ها رعایت کنیم،آشنا شویم. اینستاگرام یکی از این شبکه‌هاست. اکثر ما روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانیم. برای اینکه بتوانید در این شبکه به هدف خود مانند معرفی کسب و کار خود، افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش لایک اینستاگرام دست پیدا کنید، باید مواردی را در آن رعایت کنید:

15 قانون برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام- افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. به اشتراک گذاری روزانه یک پست در اینستاگرام
  2. اگر پست شما در دقیقه اول ، تعداد لایک هایش کم بود ، آن را به سرعت پاک کنید.
  3. تعداد کسانی که دنبال می کنید باید از تعداد کسانی که شمارا دنبال می کنند، کمتر باشد. این موضوع میزان محبوبیت شما را در اینستاگرام نشان می دهد و هرچه نسبت اش کمتر باشد، افزایش محبوبیت در اینستاگرام را نشان می دهد.
  4. تعداد عکس های سلفی شما نباید زیاد باشد. این موجب می شود افراد تصور کنند شما فردی خودشیفته هستید.
  5. عکس هایی که با دوستان یا همکاران خود می گیرید، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  6. اگر می خواهید کامنتی بگذارید، حتما آن پست را لایک کنید.
  7. برای افزایش فالوور در اینستاگرام از تصاویر با کیفیت برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید.
  8. از کپشن های طولانی برای اینستاگرام استفاده نکنید. یادتان باشد اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاری عکس است نه محتوا !
  9. هر چند وقت یک بار عکسی از منظره یا طبیعت به اشتراک بگذارید.
  10. پست های دوستان و آشنایان خود را لایک کنید . با لایک این پست ها، نشان می دهید که به آن فرد توجه دارید و برایتان با ارزش است.
  11. از به اشتراک گذاری احساسات و روابط شخصی خود در اینستاگرام بپرهیزید.
  12. در ساعاتی که احتمال می دهید افراد بیشتر در ایسنتاگرام هستند و آن را چک می کنند، پست خود را منتشر کنید تا باعث افزایش بازدید و افزایش لایک پست شما شود.
  13. از هشتگ در پست های خود به تعداد کم استفاده کنید. تعداد زیاد هشتگ ، نشان دهنده این است که شما برای دریافت لایک ، هرکاری انجام می دهید.
  1. از خلاقیت و احساسات خود برای به اشتراک گذاری عکس ها استفاده کنید.
  2. اگر می خواهید فالوورهایتان به پست های شما اهمیت دهند، شما هم متقابلا باید با لایک یا گذاشتن کامنت ، به پست های آن ها واکنش نشان دهید.
  3. اجازه دهید دیده شوید! پست‌های جذاب و عکس‌های خلاقانه تنها راه شما برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام است، اما گاهی لازم است با تبلیغات موثر، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. در این زمینه می‌توانید از برنامه‎‌های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. فالوجت نیز ربات تبلیغاتی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی است که پیج شما را به افراد زیادی معرفی می کند.




:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: