مقایسه بازاریابی سنتی با دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه امروزه بتوانیم روی مخاطب بیشتر تاثیر بگذاریم و کاربران بیشتری جذب کنیم، باید از تفکر سنتی برای تبلیغات فاصله گرفته و وارد دنیای دیجیتالی شویم. در اینجا مقایسه کوچک از روش های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را برای شما ارائه می کنیم. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

مقایسه بازاریابی سنتی با دیجیتال مارکتینگ

  1. در روشهای بازاریابی سنتی مخاطبانی را هدف قرار می دادند که به کسب و کار آن ها مرتبط نمیشد. هم چنین در زمان های نامناسبی ، مخاطبان را مورد هدف قرار می دادند. ولی در دیجیتال مارکتینگ از روش هایی که مبتنی بر دیجیتالی بودن هستند ، برای افزایش اثر گذاری استفاده می کنند. هم چنین، مخاطبانی را که مرتبط با محصولات هستند ، در زمان مناسب هدف گذاری و اقدام به جذب آن ها می کنند.
  2. افزایش تبلیغات در روش های سنتی بازاریابی ، هزینه های زیادی دارد. این درحالی است که در بازاریابی دیجیتال ، افزایش تبلیغات به صورت دهان به دهان است که هزینه بسیار کمی دارد ولی نیاز به تخصص و دقت دارد.
  3. در روش های دیجیتال مارکتینگ ، افراد به سرعت اطلاعات بیشماری از محصولات در اختیارشان قرار می گیرد در صورتی که در بازاریابی سنتی این چنین نیست.
  4. طبقه بندی اطلاعات از نظر بازاریابان سنتی مفید است ولی رمز نگاری این اطلاعات سخت است ولی در روش دیجیتال مارکتینگ داده ها به خوبی تحلیل می شوند و به شیوه ای هوشمندانه طبقه بندی می شوند.
  5. در محیط سنتی بازاریابی ، تمامی تلاش منجر به ارائه یک نمونه محصول به مشتری می شد ولی در روش نوین دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات به صورت مستقیم است و ارائه یک نمونه محصول، پایان تبلیغات نیست بلکه باعث ایجاد راه ارتباط با مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار می شود.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

همچنین بخوانید:

15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: