برای اینکه امروزه بتوانیم روی مخاطب بیشتر تاثیر بگذاریم و کاربران بیشتری جذب کنیم، باید از تفکر سنتی برای تبلیغات فاصله گرفته و وارد دنیای دیجیتالی شویم. در اینجا مقایسه کوچک از روش های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را برای شما ارائه می کنیم. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.
- در روشهای بازاریابی سنتی مخاطبانی را هدف قرار می دادند که به کسب و کار آن ها مرتبط نمیشد. هم چنین در زمان های نامناسبی ، مخاطبان را مورد هدف قرار می دادند. ولی در دیجیتال مارکتینگ از روش هایی که مبتنی بر دیجیتالی بودن هستند ، برای افزایش اثر گذاری استفاده می کنند. هم چنین، مخاطبانی را که مرتبط با محصولات هستند ، در زمان مناسب هدف گذاری و اقدام به جذب آن ها می کنند.
- افزایش تبلیغات در روش های سنتی بازاریابی ، هزینه های زیادی دارد. این درحالی است که در بازاریابی دیجیتال ، افزایش تبلیغات به صورت دهان به دهان است که هزینه بسیار کمی دارد ولی نیاز به تخصص و دقت دارد.
- در روش های دیجیتال مارکتینگ ، افراد به سرعت اطلاعات بیشماری از محصولات در اختیارشان قرار می گیرد در صورتی که در بازاریابی سنتی این چنین نیست.
- طبقه بندی اطلاعات از نظر بازاریابان سنتی مفید است ولی رمز نگاری این اطلاعات سخت است ولی در روش دیجیتال مارکتینگ داده ها به خوبی تحلیل می شوند و به شیوه ای هوشمندانه طبقه بندی می شوند.
- در محیط سنتی بازاریابی ، تمامی تلاش منجر به ارائه یک نمونه محصول به مشتری می شد ولی در روش نوین دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات به صورت مستقیم است و ارائه یک نمونه محصول، پایان تبلیغات نیست بلکه باعث ایجاد راه ارتباط با مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار می شود.
فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی
همچنین بخوانید:
15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!
:: برچسبها:
افزایش فالوور اینستاگرام ,
افزایش لایک اینستاگرام ,
افزایش فالوور واقعی ,
خرید فالوور ایرانی ,
افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0