بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام (قسمت اول)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام، درجه‌ی اول یک برنامه برای تلفن همراه است که یک تجربه‌‍‌ی بازاریابی اجتماعی منحصر به فرد برای کسب و کار های آنلاین، رقم خواهد زد. خیلی از افراد وجود دارند که با این شبکه اجتماعی برای خود درآمدزایی می‌کنند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند که باعث برندسازی در اینستاگرام می‌شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید شروع به تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار خود کنید، باید اهداف خود را مشخص کرده و برنامه ریزی کاملی برای فعالیت در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

گام اول: ایجاد نام کاربری و پروفایل برای برندسازی در اینستاگرام

برای ایجاد پروفایل برند خود، شما ابتدا باید یک نام کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید که بهتر است نام کامل شرکت یا فروشگاه شما باشد. این گزینه‌ای مناسب برای به رسمیت شناختن نام تجاری است و برای برندینگ اینترنتی و برندسازی در اینستاگرام شما موثر است.

شما باید یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید که ایده آل ترین تصویر، آرم و لوگوی شرکت است و نشانی(URL) فروشگاه آنلاین خود و خلاصه ای کار فروشگاه خود و محصول خود، به این عکس اضافه کنید.

متن خلاصه‌ای که می توانید درباره‌ی محصولات و فروشگاه خود بنویسید محدود به 150 کاراکتر است. بنابراین متنی که در این قسمت می نویسید، باید کم باشد و درواقع دلیلی باشد که بازدید کننده را متقاعد کند پیج شما را فالوو کند. اگر در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت می کنید ، اگر نام ها و لوگوها در آن ها با اینستاگرام یکسان است، در صفحه اینستاگرام خود نیز می توانید قرار دهید. در غیر اینصورت از این کار خودداری کنید چون باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود.

هم چنین اگر بخواهید پروفایل مبتنی بر وب اینستاگرام خود را ببینید یا آن را تبلیغ کنید نشانی(URL) صفحه مربوط به آن

 « نام کاربری/instagram.com » می باشد. به این صورت می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین برای بررسی کیفیت عکس ها و محتوای خود مشاهده کنید.

گام دوم : به اشتراک گذاری تصاویر و ارسال پست

 برای ارسال پست در اینستاگرام و اینکه چه تصاویری به اشتراک بگذارید نکاتی وجود دارد که تعدادی از آن ها را در زیر بیان می کنیم:

  1. چه نوع عکس هایی از محصولات به اشتراک بگذاریم؟

از خلاقیت برای گرفتن تصاویر زیبا از محصولات خود استفاده کنید. نگاهی به محصولات در فضای باز بیندازید و از محصولات در فضای باز و در طبیعت، مدل هایی از مردم یا بافت های جالب و رنگ ها، یک عکس تصادفی بگیرید. اینگونه عکس‌ها، افزایش لایک اینستاگرام بیشتری به دنبال خواهند داشت. از عکس‌هایی با پس زمینه های دیگر به غیر از رنگ سفید استفاده کنید که اغلب می‌تواند مشتریان را به خرید کردن یا نگاه کردن آن برای بار دوم تشویق کند.

  1. محصولات جدید و تخفیف های خود را در اینستاگرام قرار دهید

به هواداران اینستاگرام خود فرصتی جدید بدهید که با محصولات و کالاهای جدید و محصولات با قیمت پایین ، آشنا شوند.همیشه یک لینک برای این آیتم قرار دهید تا خریداران تنها با یک کلیک به صفحه خرید برسند. هم چنین ، قراردادن مواردی مثل محصولات جدید و تخفیف به مشتریان انگیزه ی بیشتری می دهند که صفحه شما را در اینستاگرام دنبال کنند و زودتر از بقیه از جزئیات مطلع شوند.

  1. همیشه متن و شرحی برای تصاویر بنویسید

برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می کنید، باید محتوایی که توضیحی در رابطه با تصویر باشد، قرار دهید که در اینستاگرام به آن ، کپشن می گویند. این می تواند وسیله ای برای اشتراک گذاری نام محصولات و اطلاعات، نشانی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما یا یک کد تخفیف محصول باشد که در اختیار فالوور ها و بازدیدکننده ها قرار می دهید. این ها برای برندسازی در اینستاگرام قطعا موثر خواهد بود.

ادامه دارد....

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: