امکان انتخاب فالوور اینستاگرام با فیلتر جستجو
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هدف شما از ایجاد اکانت اینستاگرام چه بوده؟ پیدا کردن دوست یا هم محله‌ای؟ ترویج دین یا فرهنگ؟ تبلیغ برای فروش محصولات به شکل آنلاین یا معرفی مغازه؟ محتوای اکانت شما هرچه باشد، با استفاده از سرویس ما قادر به جذب مخاطب مورد نظر، افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید. شما می‌توانید به راحتی یک یا چند هشتگ، منطقه یا اکانت اینستاگرام را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید بدین ترتیب تبلیغات در این فیلترها صورت گرفته و مخاطبین شما همه مربوط به دسته مورد نظر شما خواهند بود .

افزایش فالوور اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام- افزایش لایک اینستاگرام - فالوجت

چگونه از فیلتر جستجو برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

به طور مثال اگر شما هشتگ #پزشکی را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید، بات اشخاصی که در این تگ فعالیت داشته‌اند، یعنی تصاویر دارای این تگ را لایک یا نظرگذاری کرده‌اند، تک تک بررسی کرده و تبلیغات را در اکانت‌های واقعی و فعال انجام می‌دهد. بدین ترتیب شما می‎‌توانید توجه گروهی از کاربران اینستاگرام، به عنوان مثال علاقه‌مندان به #پزشکی یا طرفداران اکانت سیروان خسروی یا اهالی مازندران را به اکانت خود جلب کرده و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید.
تمامی فعالیت‌های بات در فیلترهای جستجو و نتیجه به دست آمده تحلیل شده و در قالب عدد و نمودار در پنل کابری برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که فقط به دنبال کاربر فعال و واقعی هستید، می‌توانید در تنظیمات بات از فیلترجستجو اتوماتیک استفاده کنید. در صورت فعال بودن این گزینه، بهترین و فعال‌ترین اکانت‌‎های فارسی اینستاگرام به عنوان فیلتر جستجو برای اکانت انتخاب خواهند شد.

فالوجت؛ برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: