بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در مقاله گذشته، درباره گام‌ها و ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم ادامه این ترفندها و گام نهایی برای برندسازی را توضیح دهیم. پس اگر بازاریابی و برند‌سازی در اینستاگرام (قسمت اول) را خوانده اید، این مقاله را هم از دست ندهید :

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

  1. مراحل ساخت محصول را به اشتراک بگذارید

ایده‌ای فوق العاده بکر و ناب برای فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با به نمایش گذاشتن فرایند تولید محصول خود، طرفداران زیادی را جذب کنید و مصرف کنندگان را از این طریق به نفع خود تحریک کنید. زیرا مردم عاشق دیدن مراحل ساخت یک محصول از ابتدا تا پایان هستند و این کار باعث ایجاد حس اعتماد در افراد نسبت به کسب و کار شما می شود و اینستاگرام یک ابزاری کامل و عالی برای این منظور است. این ایده برای اکثر کسب و کار ها جواب می‌دهد و می‌توانند از آن استفاده کنند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هم خواهد شد.

  1. از فعالیت های پشت صحنه و محیط کار نیز عکس بگذارید

شما می توانید علاوه بر اینکه به مشتریان چگونگی ساخت محصولات خود را نشان دهید ، از طریق دادن عکس هایی از پشت صحنه ی شرکت تان در مشتریان خود حس اعتماد ایجاد کنید. بازدید کننده ها و فالوور ها علاقه دارند ببینند عملکرد یک واحد چگونه است و چه کسی پشت نام تجاری قرار دارد.این کار هم چنین به خریداران نشان می دهد که ربات ها کار آن ها را انجام نمی دهند بلکه مردم واقعی پشت سفارشات آن ها هستند و آنها را دریافت می کنند.

  1. به کامنت های هواداران و فالوور های خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

اینستاگرام توانسته است میلیون ها کاربر را به طرف خود جذب کند که این تعداد روزانه افزایش می یابد. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با طرفداران خود تعامل بیشتر با کاربران خود داشته باشید و از طریق بخش نظرات و از طریق پاسخ به سوالات یا پست های تشویق کننده جنب و جوش داشته باشید و این ارتباط را قوی‌تر کنید. فراموش نکنید هر پست شما در اینستاگرام پتانسیل لازم برای برندسازی، تشویق افراد و افزایش ترافیک به وب سایت شما را دارند.

  1. تشویق به اشتراک گذاری افراد

مردم عاشق صحبت کردن درباره ی خودشان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان هستند بنابراین شما می توانید از این موضوع در پست های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید.  هدف شما از ساختن اینستاگرام بدست آوردن افراد زیادی برای آشنایی و دیده شدن کسب  و کار شما و در نهایت دیدن پست های شما برای ترغیب شدن برای ورود به  وب سایت و افزایش بازدید و فروش شما می باشد.

گام سوم : افزایش فالوور اینستاگرام

شما با ارسال پست های جذاب و عکس های باکیفیت به صورت روزانه و مستمر می توانید برندسازی کرده و به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحه خود بکشانید و آن ها را جذب پیج خود کنید. این حالت ممکن است کمی زمان ببرد که به وجود می آید اما اگر شما در ابتدای راه هستید و می خواهید افراد حداقل یکبار پیج شما را ببینند و بعد در صورت تمایل آن را فالوو کنند، نیاز دارید که خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. بنابراین شما باید از جایی این کار را انجام دهید، که مطمئن باشید فالوور های مرتبط با کسب و کار شما را به سمت صفحه شما جذب می کنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اگر مطمئن باشد و کاربران واقعی و نه فیک را به صورت هدفمند به پیج شما بکشاند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام‌، افزایش فروش، افزایش لایک و افزایش کامنت صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد.

فالوجت: تبلیغات در اینستاگرام و افزایش سریع فالوور طبیعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: