با جستجو در شبکه های اجتماعی نیازی به موتورهای جستجو نیست
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در دنیای امروزه اگر کسب و کاری بخواهد موفق باشد و خود را به بقیه معرفی کند، باید در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشد. در واقع حضور در شبکه های اجتماعی یکی از الزامات هر برندی است. این تجربه برای شما هم ممکن است وجود داشته باشد که بخواهید در مورد محصول یا خدمتی اطلاعاتی کسب کنید. در اینصورت به صفحه اینستاگرام یا فیس بوک برند مربوطه می روید تا اطلاعاتی که می خواهید به دست آورید. بنابراین با حضور در این شبکه ها مخاطبان و سپس فروش خود را افزایش دهید. با وجود این شبکه ها دیگر نیازی به موتورهای جستجو نیست و جستجو در شبکه های اجتماعی به راحتی صورت می گیرد. بیایید با بررسی شبکه اجتماعی توئیتر به نقش و اهمیت این شبکه ها بیشتر توجه کنیم.

جستجو در شبکه های اجتماعی - فالوجت

جستجو در شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی توئیتر با امکان هشتگ برای پست های خود باعث شده که کاربران این شبکه محتوای خود را به راحتی دسته‌بندی کنند و از طرفی دیگر به کاربران توئیتر برای جستجو در شبکه های اجتماعی و پیدا کردن محتوا مورد نظر خود کمک کنند.

شما هم این تجربه را داشته اید که برای پیدا کردن برند ساعت یا لباسی به صفحه اینستاگرام خود رفته و در بخش جستجوی اینستاگرام با استفاده از هشتگ محصول و برند مورد نظر خود را پیدا کرده اید و اطلاعاتی که می خواهید به دست آوریده اید. در واقع با فعال شدن نقش برند ها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی، این شبکه های به نوعی نقش موتور های جستجو را برای کاربران پیدا کرده اند.

این ها مسائلی بود که بدون تحقیق و با کمی دقت می توان آن را فهمید. در اینجا مستنداتی در این باره نیز به شما ارائه می کنیم. فیس بوک در سال 2012 بیان کرد که 1 میلیارد جستجوی روزانه دارد. توئیتر نیز در سال 2010 اعلام کرد روزانه 19 میلیون عبارت یا کلمه در این شبکه اجتماعی جستجو می‌شود.

این ها تنها یکسری از دلایل است که شما را تشویق می کند برند خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و از هشتگ‌ های زیادی استفاده کنید. این شبکه ها امروزه جای تبلیغات تلویزیونی و موتورهای جستجو را گرفته اند. بنابراین از امروز با  استراتژی و یک برنامه منظم و صحیح، وارد شبکه‌های اجتماعی یا همان موتورهای جستجوی امروزی شوید. شاید زمان آن رسیده است که برای فعالیت و بازاریابی در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام برنامه ریزی کنید. برای نوع پست های خود، زمان انتشار آنها، نوع عکس ها، افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام برنامه ریزی کنید و از رقبای خود جلو بیفتید.

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: