معرفی اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همه ما می خواهیم در صفحاتی که در اینستاگرام داریم چه مرتبط با کار و چه صفحات شخصی، خلاقیت داشته و پست هایی بگذاریم که موجب افزایش فالوور در اینستاگرام صفحه ما شود. محتوای تصویری مهم ترین چیزی است که در اینستاگرام اهمیت دارد. پست هایی که دارای تصاویری باشد که جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد. برای این منظور اینستاگرام با ارائه تعدادی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام ، سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد. در این مقاله به معرفی 3 اپلیکیشن جالب و کاربردی اینستاگرام می پردازیم:

معرفی اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام - فالوجت

اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام کدام است؟

  1. از زمان پیدایش اینستاگرام، افراد علاقه زیادی داشتند که در یک پست بتوانند چند عکس منتشر کنند. اینستاگرام در سال 2015 اپلیکیشنی در اختیار ما قرار داد که علاوه بر این امکان، قابلیت های دیگری نیز دارد. اپلیکیشن Layout  این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید با انتخاب عکس های مورد نظر و دلخواه خود البته تا حداکثر 8 عکس و هم چنین قالب دلخواه، عکس های خود را ترکیب کنید. با اپلیکیشن Layout عکس خود را در تصویر نهایی وارونه کنید و سایز عکس های خود را تغییر دهید. بر خلاف اپلیکیشن هایی که فقط برای اپل یا اندروید قابل اجراست، این اپلیکیشن برای دو نسخه ی  اندروید و آی او اس عرضه شده است.
  1. اپلیکیشن Boomerang برای ساخت ویدئوهای جالب و متفاوت ساخته شده است. این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام بوده، بسیار سرگرم کننده و مهیج است. با Boomerang می توانید ویدیویی درست کنید که به طور مداوم تکرار می شود. کار با آن راحت بوده و کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. Boomerang روی هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل اجراست.
  1. اپلیکیشن Hyperlapse به شما کمک می‌کند سرعت ویدئوهای خود را افزایش دهید و ویدئویی دیدنی از ویدیوهایی که لرزش زیادی داشته است، بسازید. با این اپلیکیشن می توانید ویدیو های طولانی را روی دور تند گذاشته و به ویدیویی یک دقیقه ای تبدیل کنید. سپس این ویدیو را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. با کمک اپلیکیشن Hyperlapse می توانید سرعت ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن دارد این است که تنها روی تبلت‌ها و گوشی‌های اپل اجرا می شود و فعلا نسخه اندروید ندارد.

با توجه به رشد گسترده‌ای که اینستاگرام دارد و علاقه‌ی افراد به افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می‌توان حدس زد که در آینده اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام دیگری نیز تولید شود تا بتواند نقص‌های اینستاگرام را جبران کند.

فالوجت: تبلیغات هوشمند در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: