9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. امکانات و ابزارهای زیاد این اپلیکیشن موجب شده کاربران ترغیب شوند عکس های خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. خیلی از افراد می خواهند از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام آگاه شوند.  اگر شما می خواهید پست هایتان بازدید زیادی داشته باشد و مورد استقبال کاربران قرار گیرد، باید قواعدی را در این فضای مجازی رعایت کنید. درواقع کاربران این شبکه اجتماعی را بهتر بشناسید و از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خود را به مرور زمان شاهد باشید. در زیر چند نکته و ترفند مهم برای کار با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام برای شما بیان می کنیم:

9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام - فالوجت

 9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. برای پست گذاری در اینستاگرام و صفحه مجازی خود، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. اینکه چه عکس هایی می خواهید به اشتراک بگذارید و هدف تان برای پست گذاری چیست؟ آیا می خواهید زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا دلنوشته های خود را بنویسید. آیا پست های شما تصاویری از غذاها و دستپخت شماست یا صرفا هدفی تجاری و بیزینسی و کسب و کار برای پست ها و عکس های خود دارید؟
  2. باید کسانی که هم سلیقه با شما هستند و پست هایشان به پست های شما نزدیک است را فالو کنید؛ این یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد. برای این کار می توانید به قسمت جستجوی اینستاگرام بروید و به صورت تصادفی عکس های بقیه را ببینید. هم چنین می توانید از طریق قسمت تگ ، با کمک هشتگ های مرتبط، صفحات هم موضوع با صفحه خود را پیدا کنید و فالو کنید.
  3. با لایک عکس و پست های افراد ، به آن ها نشان دهید به صفحات آن ها توجه دارید و آن ها را دنبال می کنید. در اینصورت کاربران دیگر از این موضوع مطلع می شوند و باعث می شود به صفحه شما توجه کنند.
  4. هرگز به سراغ فالوور فیک نروید، چرا که خرید فالوور فیک دقیقاً همانند نصب پوستری در گورستان می‌باشد. اما می‌توانید برای معرفی پیج خود از ربات‎های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استفاده کنید. در این روش از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، بر اساس فیلترهای جستجوی مورد نیاز شما، پیج اینستاگرام شما به کاربران معرفی می‌شود و علاوه بر افزایش فالوور، پس از مدتی شاهد افزایش لایک اینستاگرام خود نیز خواهید بود.
  5. شما می توانید به صفحات کابران دیگر رفته و برای پست های آن ها کامنت و نظر بگذارید. هم چنین اگر می خواهید کسی به پست شما توجه کند یا بتوانید دوستی را از وجود این پست خبردار کنید و بتوانید او را صدا بزنید می توانید از منشن mention استفاده کنید. برای این کار می توانید از قاعده ی @username در کامنت استفاده کنید.
  6. هم چنین می توانید با تگ کردن افراد در بعضی عکس های خود، مرتبط بودن پست خود با شخص مورد نظر را بیان کنید. این برای کاربران جالب است که با اشاره روی این تصاویر این افراد را در اینستاگرام بشناسند.
  7. اینستاگرام امکان دیگری که برای شما قرارداده است، چت خصوصی با کاربران یا همان قسمت Direct می باشد. این قسمت مختص شما و فرد موردنظر بوده و بقیه کاربران امکان مشاهده این قسمت و چت شما را ندارند. چیزی که فعلا رایج است استفاده از Direct برای فرستادن تصاویر برای گروه ها یا فن پیج هاست تا تصاویر شما را در صفحات خودشان به اشتراک بگذارند و مخاطبان زیادی این تصاویر را ببینند.
  8. هشتگ ها نیز می توانند تصاویر را دسته بندی کنند و هر عکس در دسته مرتبط با خودش قرار گیرد. در مورد نحوه استفاده از هشتگ در مقاله مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید به طور کامل توضیح داده شده است.
  9. به این نکته دقت کنید که تعداد زیاد لایک و کامنت در یک مدت زمان و یک روز، باعث می شود اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر بشناسد و صفحه شما را بلاک کند. اگر شما در یک ساعت بیشتر از ۳۰۰ لایک و ۵۹ کامنت داشته باشید، تا ۲۴ ساعت  نمی توانید فعالیت کنید. هم چنین فالو یا آنفالو کردن افراد در 15 دقیقه و بیشتر از ۴۵ موجب بلاک شدن  می شود. در اینصورت ممکن است دیگر نتوانید به صفحه خود دسترسی داشته باشید که چندان خوشایند نیست.

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: