اصول دیجیتال مارکتینگ که هر بازاریاب باید بداند
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اطلاع از نحوه کار هر یک از شبکه های اجتماعی و دیجیتال و نقشی که این شبکه ها اجرا می کنند بسیار مهم است. اکثر افرادی که با این شبکه ها کار می کنند می خواهند بدانند مثلا پست های فیسبوک شان باید چقدربا پست های توییتر یا اینستاگرام شان فرق داشته باشد؟ اولویت ها در ایمیل مارکتینگ چیست ؟ آیا بازاریابی محتوا می تواند به بهینه سازی موتور جستجو من کمک کند؟ یکی از چالش های بزرگی که امروزه وجود دارد، سرعت بالای تغییرات در دنیای دیجیتال می باشد. اینکه چقدر باید برای تبلیغات در فیس بوک بودجه کرد، کانال های بازاریابی که از طریق گوشی های هوشمند قابل دسترسی است، همه نیاز به آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ و افزایش مهارت و دانش از این شبکه های اجتماعی و نحوه تغییر آن ها دارد.

اصول دیجیتال مارکتینگ که هر بازاریاب باید بداند- فالوجت

6 اصل مهم از اصول دیجیتال مارکتینگ

  1. تحلیل داده ها

تحلیل داده ها برای اکثر بازاریاب ها گیج کننده است. برای تحلیل داده ها به تعدادی افراد تحلیل گر برای ترکیب جدید تیم نیاز دارید. امروزه بازاریاب مبتکر نیاز به شریک جدیدی دارد تا برایش داده ها را تحلیل کند تا بازاریاب بتواند بر اساس آن کار خود را پیش ببرد.

  1. تبلیغات رسانه های اجتماعی

رایگان بودن رسانه های اجتماعی یکی از دلایل اصلی برای تبدیل شدن این رسانه ها  به عنوان یک ابزار بازاریابی شد. اما اکنون فیس بوک داده های شما را جمع کرده و می خواهد آنها را دوباره به خودتان بفروشد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۶ ،۲۵ میلیارد دلار از درآمد فیسبوک از طریق تبلیغات افراد روی فیسبوک به دست بیاید. این تبلیغات در اپلیکیشن اینستاگرام نیز می تواند موجب افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما شود.

  1. ایمیل مارکتینگ

ایمیل در گذشته ساده بود اما اکنون نیاز ویژه بازار را هدف قرار می دهد. ایمیل یک ابزار قوی برای بازاریابی و یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ است که کمتر به آن توجه می شود. آگاه سازی از یک برند عالی از طریق ایمیل مارکتینگ امکان پذیر است اما اکثر مشتریان وفادار و طرفداران شما می خواهند در محیط نزدیکتری با ایمیل با شما درارتباط باشند. این نکته را فراموش نکنید که بسیاری از کمپین بازاریابی های فروش ، در لیست ایمیل شما اتفاق می افتد.

  1. بازاریابی با موتورهای جستجو

 بازاریابی با موتورهای جستجو می تواند به دو صورت بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO) و تبلیغات کلیکی (SEM) انجام می شودبازاریابی پرداختی موتور جستجو (SEM) مخفف search engine marketing  می باشد. بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو فرآیندی زمان بر است و موتورهای جستجو بعد از مدت زمانی سایت و محتوای شما را  می شناسند. سئو یا همان بهینه سازی سایت، اگر به خوبی انجام شود، ترافیک قابل توجهی را در طول زمان به سایت شما هدایت می کند.

  1. بازاریابی محتوا

محتوا ریشه اصلی برای تمام بازاریابی ها و یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ است. تصاویر، پست های وبلاگ، محتوای گرافیکی و کتاب های الکترونیکی رایگان به شما برای بازاریابی کمک می کنند. یکی از فواید بازاریابی محتوا این است که موجب افزایش تعامل، بهبود سئو و مدیریت و فروش می شود. از این طریق می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را نیز انجام دهید.

  1. بازاریابی با موبایل

پیدایش ناگهانی موبایل های هوشمند و گسترش غیرقابل کنترل آن ها، باعث غافلگیری اکثر بازاریاب ها شده است. وب سایت بسیاری از برندها ریسپانسیو و موبایل فرندلی نیستند و نمی توانند با مشتریان خود به راحتی در ارتباط باشند.

فالوجت : خرید فالوور ایرانی و  افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: