3 نکته اساسی برای دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه هر فردی حداقل یک اکانت در شبکه های اجتماعی دارد. افرادی که دنبال محصول خاصی هستند یا خدمتی را دنبال می کنند، شبکه های اجتماعی اولین مکانی است که برای رسیدن به جواب سوال و خواسته خود مراجعه می کنند اما سوالی که مطرح است این است که چگونه می فهمید که فعالیت تان در شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز بوده است؟ چه استراتژی برای تغییر نظر مشتری ها به کار می گیرید؟ ما در این مقاله 4 کلید طلایی و استراتژی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی را بیان می کنیم.

3 نکته اساسی برای دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی - فالوجت

نکات اساسی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

• استفاده از آمار بازدیدکنندگان برای افزایش ترافیک : وب سایت شما حتی اگر روزانه هزاران بازدیدکننده داشته باشد ولی نتوانند محتوای خوبی داشته باشد، در موتورهای جستجو رتبه پایینی به دست می آورد. ترافیک شبکه های اجتماعی، از سایت های با بازدیدکنندگان خاص جذب می شود. یوتیوب معروفترین شبکه اجتماعی است و کاربران زیادی دارد. این شبکه اجتماعی برخلاف شبکه های اجتماعی دیگر، محدودیت سنی ندارد. اگر می خواهید وبسایت شما ترافیک بالایی داشته باشد، محتوای شما باید کاملا متفاوت بوده و همچنین دارای کیفیت خوبی باشد که بتواند کاربران را علاقمند کند.
• توجه به کاربران شبکه های اجتماعی: شما در ابتدا باید مزایای جذب کاربر به شبکه های اجتماعی را بدانید و سپس اهمیت تولید محتوا را درک کنید. شما می توانید با مخاطبان هدف خود از طریق ایمیل یا خبرنامه یا به صورت مستقیم در تماس باشید تا نوع محتوای مورد علاقه ی آنها را بفهمید. علاوه بر آن، باید نوع محتوایی که مخاطبانتان نسبت به آن واکنش نشان می دهند را بفهمید. در تحقیقاتی که انجام شده یوتیوب به عنوان معروفترین شبکه ی اجتماعی شناخته شده است و کاربران گوگل پلاس و لینکدین نسبت به بقیه شبکه ها کمتر می باشد.جالب است بدانید بازدیدکنندگان برای موضوعات مورد علاقه شان، زمان بالای 3 دقیقه اختصاص می دهند. بنابراین اگر شما هم محتوای خود را به درستی سازماندهی کنید، ترافیک شبکه ی اجتماعی تان بیشتر خواهد شد. هم چنین منتشر کردن محتوای مناسب و عکس های باکیفیت در اینستاگرام، باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما خواهد شد. خرید فالوور ایرانی و هدفمند نیز یکی دیگر از شیوه هایی است که می توان صفحه خود را به دیگران معرفی کرد و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی را شاهد بود.
• برنامه ریزی استراتژی ها براساس واقعیت: برای ارتقای نام تجاری خود، با مخاطبانتان صحبت کنید از نظرات آن ها پیرمون محتوا استفاده کنید. شما در این مرحله و برای انجام دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی ،  به استراتژی های شبکه های اجتماعی نیاز دارید. کارشناسان بازاریابی ایده آل برای تیم شما باعث می شود استراتژی های محتوا، برنامه ریزی مالی و فاکتورهای دیگر برای کار خود داشته باشید. از طریق کارشناسان بازاریابی خود گزارش های روز را دریافت کنید و از آموخته های خود، محتوای مورد نیاز را تولید کنید و مطمئن شوید که تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت شما، به درستی کار می کند و از انواع بازاریابی های شبکه های اجتماعی استفاده می کند. در صورتی که تیم شما دارای برنامه ریزی مالی خوبی باشد اما در استراتژی محتوا عملکرد خوبی نداشته باشد، فرصت رشد و پیشرفت را از دست خواهید داد.





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: