افزایش فروش در اینستاگرام با 3 گام بلند(1)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در ادامه مباحث آموزش اینستاگرام قصد داریم گام های مهم و طلایی جهت بازاریابی موفق در اینستاگرام و افزایش فروش در اینستاگرام را بیان کنیم. ترفندها واصولی در این مقالات بیان می شود که با رعایت آنها شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خواهید بود. در ادامه‌ی این مبحث جذاب و مفید، بعضی از این استراتژی ها را به چالش می کشیم.

در قسمت اول از این مقاله به موضوع «استاندارد های فروش  و به روز نگه داشتن پروفایل» می پردازیم.

در مقالات بعدی به موضوع بسیار مهم محتوا در مهارت فروش پرداخته می شود، یعنی دقیقاً آنچه باید به صورت حرفه ای بیاموزید. با فالوجت همراه باشید.

 

***

طبق گفته  ​PewResearch Center’s  Social Media Update 2016​، سی و دو درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام  استفاده می کنند. نکته حایزاهمیت این است که نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این نرم افزار استفاده می کنند.

سه چهارم از کاربران فیس بوک و نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

تمام این آمارها، در یک جمله خلاصه می شود: « فرصت طلایی اینستاگرام را برای بازریابی از دست ندهید و به فکر افزایش فروش در اینستاگرام باشید»

فکر می کنم تا اینجا کاملاً با هم هم عقیده باشیم که برای یک تجارت موفق باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم و به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام و به دنبالش افزایش فروش در اینستاگرام باشیم. از همین رو سعی داریم در طی چند مقاله مفید برخی از اصول کاربردی جهت بازاریابی موفق و افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کنیم.

استاندارد های فروش  خود را مشخص کنید

آیا فروش شما باید در اینستاگرام انجام گیرد؟

نگاهی به آمار مشتریان کنونی و خواسته شده بیندازید.

ایا آنها با کاربران اینستاگرام قابل تطابق هستند؟

زنان (38) نسبت به مردان (26)علاقه بیشتری برای استفاده از اینستاگرام  از خود نشان می دهند.

59% از کاربران اینستاگرام  را گروه سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهد.

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که  در اینستاگرام فروش خوبی دارند . این شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی  می باشد.

کسب و کار موفق  B2C

 یکی از رسانه های گزارش بازایابی 2016 دریافت که  51 % از برند های اینستاگرامی تجارت برای کسب مشتری است در حالی که فقط 33% از این برندها تجارت برای تجارت است. برای مثال گروه  Brewology  فروش خود را آنلاین ، بدون واسطه به مشتری و گاهی اوقات از طریق حسابهای عمده فروشی  انجام می دهد. پرینت کاری آنها نشانگر این است که مشتریانشان ، مشتریان خانگی و برخی فروشگاهها هستند.اگر فروش شما به صورت مستقیم به مشتری است ، حال چه از طریق فروشگاه و چه آنلاین، اینستاگرام  سکوی مناسبی برای شما می باشد. افزایش فروش در اینستاگرام در واقع شما را از رقبا جلو می اندازد.

محصولات فیزیکی عملکرد خوبی در عکس ها دارند

در واقع بهترین عملکرد پستهای  اینستاگرام  65 % مربوط به ویژگی محصولات و 29 % متعلق به یک برند تجاری و تاثیر گذار است.  Allbirds  کارخانه کفش نیوزلند از پس  زمینه های  سرگرم کننده برای معرفی کالاهای جدید خود استفاده می کند. و به همین اندازه مشتریان این شرکت از عکس های تخیلی در کفش های خود استقبال می کنند. طبیعت پلت فرم بصری و تعاملی اینستاگرام  برای کسب و کارهای تجاری مناسب است.

تصمیم گیری در معیارهای فروش

شناسایی معیارهای فروش اولین قدم در استراتژی فروش است. تمام هدف شما افزایش فروشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

+ فروش : نتیجه فروش کلی خود را نگه دارید.

+ ارجاع ها : وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.

+ تبدیل ها :اگر  همین نرم افزارهای تحلیل وب با فروشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.

+محصولات یا صفحات فرود:  اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هدف اولیه فروش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی صفحه است. برای محاسبه عملکرد رسانه  اجتماعی roi این پست را بررسی کنید.

پروفایل خود را برای فروش تنظیم کنید

دومین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام ، درست کردن پروفایلی به منظور فروش می باشد. که شامل اطلاعات مربوط به مکان ، یک لینک مستقیم به فروشگاه و عکس پروفایلی که برند فروشگاه باشد ، است.

Handmade Sam*Made​   همه محصولات و تولیدات خودرا به طور مشخصی در محیط زیستی خود قرارداد ه است . و همچنین اطلاعات تماس برای جستجو گر ها و یک صفحه فرود خاص اینستاگرام را در بر دارد.

 ادامه دارد...

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: