15 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام (1)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

کسانی که مسئول شرکت، برند یا سازماندهی حسابها و پست های اینستاگرام هستند، هر روزه تصمیمات مهمی اتخاذ میکنند. اما یکی از سخت ترین مسئولیت ها، ارایه برنامه کاملی برای محتویات پست های اینستاگرام جهت اشتراک گذاری است. اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید، بنابراین باید به فکر داشتن پست های خلاقانه و جذاب باشید.

اگر از اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی شرکت و موسسه خود استفاده می کنید، قطعاً افزایش فالوورهای اینستاگرام، دیگر برای شما فقط یک سرگرمی نیست. اینجاست که باید وقت بگذارید و خلاقیت را چاشنی پست های اینستاگرام خود کنید. البته اگر از ابزار های مدیریتی اینستاگرام برای نمایش جزییات محتوا، هشتگها، انالیز ها و زمان ارسال استفاده می کنید، شما به سرعت در این بازی جلو هستید. در قسمت اول از این مقاله 7 نمونه از توصیه های مفید و خلاقانه برای پست های اسنتاگرام را به شما ارائه می دهیم. با رعایت این اصول خلاقانه، پست های اینستاگرام شما از رقبا متفاوت تر می شود و این یعنی افزایش فالوور و لایک و موفقیت در بازاریابی. در قسمت دوم مقاله منتظر ادامه این ایده های جذاب باشید. با فالوجت همراه شوید.

 

1) پرده را در فعالیت های روزانه خود بلند کنید

زمانی که برای ایده پست جدید تحقیق می کنید معمولا درباره محتویات پشت نمایش مطالعه خواهید کرد. اما هنگامی که از این پایین می آید  این نوع ویدیو ها و عکس ها کار می کنند. به احتمال زیاد مردم به دانستن چگونگی کار روزانه شرکت شما علاقه مند هستند. تلاش کنید کوارک ها و اتفاقات منحصر به فردی که در تجارت شما رخ داده است را بر جسته کنید.

اگر آن یک کناره گیری است ، یک حادثه در شرکت و یا کار شگفت انگیز یک کاگر در هر جمعه می باشد  با مخاطبینتان درباره‌ی آن سخن بگویید.

هنگامی که برند خود را منحصر به فرد می کنید،شما حس الهام بخشی دارید.

اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای نشان دادن این است که چگونه در شرکت شما چیز بسیار خاصی ساخته شده است. حتی بسیاری از برندهای معمول خسته کننده ، می توانند با نشان دادن برخی از کارهای روزانه هیجان و شگفتی را ایجاد کنند.

2) یک کولاژ از تصاویر برای پروفایل خود ایجاد کنید

برای کاربران اینستاگرام تصمیم گیری درباره یک کتاب از جلد آن به جای صفحه اول چیز غیر متداولی نیست. پروفایل اینستاگرام شما ، چیزی است که می خواهید در نهایت مردم را به آن سوق دهید، زیرا این اولین نقطه از یک لینک است .

و در حالیکه لینک ها در صفحه اینستاگرام شما مهم هستند و اولین نگاه به همه تصاویر و ویدیو ها با همدیگر هستند. کولاژ کردن تصاویر با هم در پروفایل، می تواند یک تم رنگ یا Reynold’s Wrap باشد، فالوورهایی را جذب پروفایل شما می کند. همین موضوع ساده می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

3) تهیه کردن داستان و نوشته پشت تصاویر

آیا تصویر یا ویدیوی شگفت انگیزی برای اشتراک گذاری دارید؟ و اما در باره یک تصویر خسته کننده یا برنامه ای که مربوط به قسمتی از یک محتوا باشد، اما داستانی که پشت تصویر نوشته شده دیوانه کننده باشد. عقیده بدی نیست که برای ارسال پست، داستان ها از تصاویر نشات بگیرند. خود اینستاگرام معمولا از داستان های عمیق برای تصایرش استفاده می کند. برند شما به راحتی با توضیح چرایی اهمیت تصویر که با برند شماست می تواند این کار را انجام دهد. اگر اینکار به درستی انجام شود مردم ان آن را خوانده و فالو می کنند و در اینده به جستجوی محتویاتی شبیه به آن خواهند بود.

4) از محصولات خود یک زاویه منحصر به فرد نمایش دهید

تولیدات شما چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد ساخته است بنابراین از اینستاگرام برای نشان دادن آن استفاده کنید. برای مثال Post It از  اینستا برای نشان دادن چگونگی تبدیل راههای خسته کننده به راههای طنز و جذاب استفاده می کند. با در نظر گرفتن آزادی در داشتن کمی خلاقیت در محصولاتتان نه تنها به خواننده ها ایده خوبی می دهید ، بلکه نشان می دهید که چگونه محصولاتتان می توانند آنجا قرار گیرند. شما مجبور نیستید فقط از تصاویر موجود از محصولاتتان در نور خوب استفاده کنید. در عوض محتویات خلاقانه را به اینستاگرام هدایت و چونگی تولید محصولات خود را به کاربران بوسیله مردم مختلف در این صنعت نشان بدهید. Forever 21 در مثال زیرتلاش نمی کند که چیزی برای سگهایتان به شما بفروشد. این شرکت تلاش می کند چیزهایی که برای سگها جذاب و غلاده سگ ( پیشانی بند) را با هم بیاورد.

5) یکی از منابع مهم کاربران محتویات هستند

امروزه بی شک کاربران بدست آمده از محتویات  یکی از مهم ترین منابع محتویات برای رسانه اجتماعی است. و در اینستاگرام بیشتر از همیشه برند ها بر ugc برای ارتقای تولیدات و خدمات خود نسبت به بقیه تکیه می کنند. در حقیقت یک گزارش از Social Annex دریافت که برندهایی که در اینستا گرام و فیس بوک هستند 50% از آمار کلیک خود را از طریق  تصاویر برند بدست می آورند. بعضی از تجارت ها مانند GoPro, BarkBox and Adobe تنها با انتشار  ugc در تلاش برای ارتقا محصولات خود هستند. برندهای دیگری مثل Anthropologie از ugc  به این دلیل که نه تنها متقابلا عمل می کند و کاربران را جذب می کند بلکه محتویات زیبایی را به صورت رایگان ارایه می دهد، استفاده می کنند. فقط به یاد داشته باشید که قبل از اشتراک گذاری سوال کنید

6) ترویج یک پیام مثبت

به عنوان یک برند شما مجبور به ایجاد ارزش ارتباط مثبت بین مشتریان خود هستید. Social Q2 2016 IndexSprout  دریافت که به احتمال زیاد بیش از 75 % از مردم  رسانه های اجتماعی مثبت را با برند ها به اشتراک می گذارند.

همچنین مفهوم یکسانی باید برای محتویات استراتژی برای اینستاگرام استفاده شود. شما مجبور به ایجاد یک حصار سیاسی بین خود و مخاطبانتان نیستید. اما این همیشه یک ایده خیلی خوب برای ارایه پیام مثبت می باشد. هنگامی که مخاطبان شما با پیام های برندتان احساس راحتی یا  قدرت  کنند شانس بسیاری خوبی برای  افزایش لایک اینستاگرام و افزایش مشتری خواهید داشت. مثبت بودن در اینستاگرام می تواند برند شما را ارتقا دهد البته اگر بدرستی انجام گیرد.

7)  یک درس تاریخی و یا بازگشت به عقب

بازگشت به پنج شنبه و جمعه بعضی از محبوب ترین انواع محتوا هستند که در اینستاگرام می بینید. به هر حال شما می توانید آن را قدمی بیشتر با قرار دادن یک درس تاریخ درباره برند با یک فلش بک در قسمتی از محتوا بگذارید.

 برای مثال Cincinnati Reds همواره از تاریخ برای هیجان زده کردن طرفداران استفاده می کند.( به خصوص در دوره فصل خاموش)  برند شما هم دقیقا می تواند از این ایده برای پست های اینستاگرام استفاده کند.

شما مجبور نیستید به مربی یک تیم بیس بال  قدیمی قرن بازگردید ، اما در تاریخ برند خود می توانید منبع زیادی از محتویات برای فالور های خود انعکاس دهید.

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: