افزایش فالوور در اینستاگرام به همین سادگی
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از شبکه‌های اجتماعی که محبوبیت زیادی در کشور ما دارد، اینستاگرام است. اینستاگرام این روزها فرصت مناسبی برای کسب و کارهاست تا از این شبکه محبوب برای برندسازی و افزایش فروش خود استفاده کنند. امروزه از اینستاگرام به خوبی می‌توان برای بازاریابی اینترنتی هم بهره فراوان برد. برای افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام این نکات برایتان مفید خواهد بود.

راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام

برای فالو کردن به سراغ افراد مرتبط بروید

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی هستید، قید فالو کردن‌های بی‌مورد را بزنید. برای فالو کردن به سراغ افرادی بروید که با علایق و یا زمینه فعالیت شما مرتبط می‌باشند.

لایک کنید

وقتی افزایش لایک برای شما مهم است، پس شما هم تصاویر دیگران را لایک کنید تا با اینکار علاوه بر تأثیر مثبت در طرف مقابل، نامتان در لیست نظردهندگان و لایک کنندگان قرار گیرد و برای فالو شدن هم شانس بیشتری داشته باشید.

 

 

 

نظرات را بی‌پاسخ نگذارید

اگر برای تصاویرتان نظری گذاشته شد، حتماً پاسخ دهید. با اینکار نظر دهندگان سر شوق آمده و بیشتر برایتان نظر می‌گذارند. از طرف دیگر اینکار باعث می‌شود تصویرتان مجدداً، در تایم لاین بالا بیاید و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

سوال پرسیدن راهی برای افزایش نظرات

با سوال پرسیدن از فالوکنندگان، نظرات بیشتری در قسمت نظرات گذاشته می‌شود و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتر می‌شوند.

فیس بوک هم اینجاست

از طریق قسمت Setting : Share Setting  حساب اینستاگرامتان را با فیس بوک هم مرتبط کنید. با اینکار تصاوریتان در فیس بوک هم نمایش داده می‌شود. در نتیجه لایک‌ها و نظرات فیس بوک را هم دریافت می‌کنید.

پروفایل کاملی داشته باشید

افراد معمولاً علاقه دارند پروفایل دیگران را مطالعه کرده تا با علایق و گرایش‌ها و زمینه‌های کاری دیگران آشنا شوند. بنابراین برای دریافت فالوور در اینستاگرام باید پروفایل مناسبی داشته باشید.

از هشتگ استفاده کنید

با اینکار تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر می‌شوند. چرا که کاربران زیادی دسته بندی‌های خاصی را جستجو می‌کنند. همانگونه که می‌دانید برای اینکار باید از کاراکتر # استفاده کنید. البته علاوه بر تگ‌های عمومی سعی کنید از تگ‌های سفارشی خودتان هم استفاده کنید.

نکته دیگر در استفاده از تگ‌ها تعداد استفاده از تگ می‌باشد. اگر در اینکار افراط کنید پست شما اسپم می‌شود. بنابراین سعی کنید برای هر تصویر نهایتاً از سه تگ استفاده کنید.

نکته: تگ ها باید با موضوع تصویر مرتبط باشند.

از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

بسیار روشن و واضح است که برای افزایش لایک باید از تصاویر جذاب و با کیفیت استفاده کنید. تصاویر خلاقانه، شانس بیشتری برای افزایش فالوور اینستاگرام برای شما به ارمغان خواهند آورد.

لینک گذاری کنید

لینک وب سایت خود را در اینستاگرام گذاشته و لینک صفحه اینستاگرام را در وب سایت‌ها قرار دهید.

از نرم افزار های افزایش فالوور استفاده کنید

یکی از راهکارها برای افزایش فالوور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، استفاده از برنامه‌های افزایش فالوور می‌باشد. برای نمونه فالوجت یکی از این نمونه برنامه هاست.

با فالوجت می‌توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی را به عنوان فالور جذب کنید که به موضوع مد نظر شما مرتبط و علاقه‌مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند . به این طریق فالوور شما به شکل واقعی افزایش می یابد.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: