12 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (1)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 همگی ما از توانایی های  اینستاگرام  باخبریم.شرکت های بزرگی مثل کوکا کولا، Starbucks و نایک ، این فضا را تحت الشعاع خود قرار داده اند. اما شما چگونه می توانید از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک استفاده کنید؟

برای کسب اعتبار از اینستاگرام مجبور به داشتن شرکتی  معتبر و بزرگ نیستید. در واقع ، اپ های موبایل به اجازه کامل شدن با افراد بزرگ تر را به کسب و کار های کوچک تر می دهد. اگر هنوز از اینستاگرام برای تجارت کوچکتان استفاده نکرده اید،  فرصت های طلایی زیادی را از دست داده اید. از همین امروز شروع کنید و از این فرصت طلایی برای بازاریابی و رونق کسب و کار خود استفاده کنید. نگران نباشید، ما در این مقاله شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار را برایتان بیان خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

چرا اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک عملکرد بالایی دارد؟

اینستاگرام یکی از جدید ترین  شبکه های اجتماعی است  که خود را از دیگر شبکه ها مجزا کرده است. با وجود بیش از 500 میلیون کاربر فعال در هر ماه، اینستاگرام چهارمین اپ دانلود شده در ایلات متحده امریکا است.

اما مشکلی وجود دارد، در حالیکه بازاریابی اینستاگرامی هنوز تا حدودی جدید است، بعضی از کسب و کار های کوچک  برای بدست آوردن نیروی کششی در حال کشمکش با هم هستند. . این اولین آپ موبایل است که بیشتر بر مبنای  تصاویر بنا شده تا  بر مبنای نوشته ها و شما در پست هایتان لینکهای قابل کلیک کردن ندارید. در نتیجه کسب و کار های کوچک بسیاری را می بینیم که در باره چگونگی عملکردش کمی گیج شده و در نهایت از آن خارج می شوند.

به هر حال با ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی ، Sprout که با اینستاگرام یکی شده است، شروع به کار با این اپ بسیار ساده تر خواهدشد و اهمیتی ندارد که کسب و تجارت شما بزرگ باشد یا کوچک .

پس شما چگونه می توانیدبا این اپ به  موفقیت شرکت هایی مثل Bon Puf, Simple Green

Smoothies برسید؟ اینجا دوازده استراتژی و نکته  مهم درمورد چگونگی  کسب درآمد برای تجارت های کوچک  در اینستاگرام ذکر شده است.

ویژگی های Sprout که در این مقاله ذکر شده است.

+ مدیریت اینستاگرام

+ تحلیل اینستاگرام

+ نطارت بر رسانه های اجتماعی

1) راه اندازی تنظیمات درست

متصل کردن شرکت به حساب های اجتماعی فکر خوبی است.  و اگر شما پروفایلی در رسانه های اجتماعی داشته باشید این کار بسیار بهتر خواهد بود. شما می توانید فالوورهای خود در فیس بوک، توییتر، تامبلر و دیگر سایتهایتان را به حساب اینستاگرامی خود بکشانید و موجب افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

اینستاگرام به شما اجازه اتصال به دیگر پروفایل هایتان را می دهد و به این ترتیب پست های جدیدتان در دیگر حساب ها به طور اتوماتیک منتشر خواهند شد.

فراموش نکنید وب سایتتان را به آن اضافه کنید و بیویی برای پروفایلتان بنویسید که به صورت خلاصه درباره عملکرد شرکتتان توضیح دهد. پروفایل  Fallen

Industry’  عملکرد بسیار خوبی در قرار دادن اطلاعات درباره شرکت  به کاربران دارد.

راه دیگر برای استفاده از بیوییتان اضافه کردن اطلاعات  تماس درقسمت اطلاعات است.  در صورت  قصور ، فقط می توانید یک urlقابل کلیک کردن در پروفایل خود داشته باشید. اما کاری که برای بدست آوردن آن می توانید انجام دهید اضافه کردن url به بیو یتان است.

Pro tip: : کوتاه کردن هر urlکه در بیو خود استفاده می کنید از خدماتی مثل bitly استفاده می کند. که کاراکتر های کمترخواهد داشت و استفاده از آن در اینستاگرام را آسان تر می کند.

2) استفاده از داستان های اینستاگرامی را آغاز کنید

کمترین ویژگی داستان های اینستاگرام بحث بر انگیز بودن آنهاست . اگر در این مورد نشنیده اید، داستان های اینستاگرامی به شما اجازه می دهند از تصاویر و ویدیو های چند کاره  در داستان هایی که مثل داستان های tSnapchat   بعد از 24 ساعت پاک می شوند ، استفاده کنید.

در حالیکه کسب و کار های کوچک  بدنبال یافتن بهترین ویژگی  ها در استراتژی های خود هستند، در استفاده از داستان های اینستاگرامی کمی آهسته عمل می کنند. اما قابلیت های زیادی  وجود دارند که باید از آنها  کمک بگیرید. مثل هر تغییر بزرگی، شرکت هایی که در ابتدا  تطابق و درک بیشتری نسبت به  اینستاگرام  پیدا کردند، از مزایای آن بیشترین بهره را بردند.

قدم به قدم برند هایی مثل Taco Bell که با داستان های اینستاگرامی پیش رفتند را دنبال کنید. تجربه خود را شروع و برای دیدن انچه می توانید انجام دهید، مبتکر باشید.

3) برکارهای در حال اجرا نظارت کنید

ایا به اینکه کدام پست های اینستاگرامی تعاملات بیشتری را کسب می کنید توجه می کنید؟ می دانید کدام هشتگ ها عملکرد بهتری دارند؟ از ابزار های تحلیلی اینستاگرام که  در طول زمان برای  دیدن همه این اطلاعات ، به شما کمک می کنند استفاده کنید.

شما با نگاهی به سوابق ، می توانید بفهمید که استفاده از چه نوع اطلاعاتی برای مخاطبین شما بهتر عمل کرده است . برای مثال بین  سبک خاص عکاسی ،  فیلتر ویژه  یا یک  هشتگ  پر طرفدار،  عملکرد کدام یک بهتر است.  هر چه اطلاعات شما نسبت به محتویات مورد علاقه مخاطبانتان بیشتر باشد  ، راحتتر می توانید  پست های بعدی خود را  بهبود بخشید و افزایش لایک اینستاگرام را در پی خواهد داشت.

4) در کامنت هایتان غوطه ور شوید

آیا شما در اینستاگرام پستی گذاشته اید که هیچ گاه نگاهی به آن نینداخته باشید؟ فقط شما اینگونه نیستید. بسیاری از کسب و کار های کوچک زمان بسیار کمی برای بازدید از کامنت هایشان می گذارند، و تا اندازه ایی شاید به این دلیل که انجام این کار با اینستاگرام به سهولت انجام نمی گیرد. دشواری این کار به این دلیل که بیشتر برند ها  به دنبال نشر اطلاعات خود هستند تا ایجاد تعامل با کاربرانشان.

 به منظور پاسخگویی راحتتر به کامنت های اینستاگرامی از  SocialSprout استفاده کنید . به این وسیله می توانید به همه کامنتها در چند حساب اینستاگرامی به طور هم زمان و دیگر پروفایل هایتان در رسانه های اجتماعی پاسخگو باشید.

5) از بازاریابی موثر استفاده کنید

بازاریابی موثر یکی از بهترین راهها برای ساخت سریع فالوور های اینستاگرام ، به خصوص هنگامی که این کار را ازیک پیش نویس آغاز می کنید، می باشد. در بازاریابی تاثیر گذارشما با یک فالووینگ می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و برای  مخاطبانشان آشکار شوید.

در گذشته ، ( قبل از رسانه های اجتماعی )بازاریابی موثر نیازمند بودجه کلانی برای به کار گرفتن ورزشکاران و بازیگران برای اعلام حمایتشان از محصولات  بود. اما ، رسانه های اجتماعی این روند را تغییر داد. امروزه بدون هیچ هزینه ایی می توان موثر واقع شد و صد ها و هزاران و حتی میلیون ها فالوور متعهد بدست آورد.  این نه تنها ارتباط بر قرار کردن برند ها با این تاثیر گذاران را اسان تر کرد ه است، بلکه بازاریابی تاثیر گذار را بسیار مقرون به صرفه ساخته است.

ممکن است نتوانید تلاشی مثل پست های هالیود در رابطه با محصولاتتان در اینستاگرام داشته باشید، اما می توانید با اینستاگرام های  تاثیر گذار با فالوینگ های  بالا لینک داشته باشید.

لیستی از تاثیر گذارترین ها در حرفه خود تهیه کنید. در اینستاگرام آنها را پیدا و اطمینان حاصل کنید که با مشتریانشان در تعامل هستند. فقط تعداد فالوور های آنها مهم نیست، مهم تر میزان تعامل آنها با ایشان است.توجه کنید که چه تعداد لایک و کامنت در پستهایشان وجود دارد و اغلب چه زمانی پست گذاشته اند.

سپس به آنها این اجازه را بدهید که بدانند شما به همکاری با آنها علاقه مندید.قبل از داشتن برخوردی با آنها بهترین کار داشتن ایده هایی برای خودتان است. دو گزینه رقابت و حمایت پست ها متداول هستند. همچنین تاثیر گذاران ممکن است ایده هایی برای چگونگی کار با شما داشته باشند.

6- آشنایی بیشتر با هشتگ ها

در سرچ اینستاگرام به جای کی ورد از هشتگ استفاده می کنیم.در پلت فرم هایی مثل توییتر یافیس بوک می توانید کلمه همبرگر را تایپ کنید و تمام پست های مربوط به آن را در این دو رسانه ببینید ، اما در اینستاگرام شما با ید با هشتگ ،به این صورت سرچ (#hamburgers) کنید. 

اگر می خواهید پست هایتان نشان داده شود نیازمند شروع کار با هشتگ های اینستاگرامی هستید. این راه ساده ایی برای افزایش نمایانی و در دسترس بودن شما برای مردمی که از وجودتان آگاه نیستند است.

 این خدعه استفاده درست از هشتگ هاست. اشتباه متداولی که در بعضی از کسب و کار ها استفاده می شود، بکار گیری هشتگ ها به صورت تصادفی است. متاسفانه هیچ کس بدنبال این هشتگ ها نخواهد بود و بنابراین هیچ کمکی برای افزایش فالوور به شما نخواهد کرد. 

ارزش واقعی ، یافتن راههایی برای پست عکسهای مرتبط و محبوب یا هشتگ هایی با موضوعات برتر است. زمانی که این کار را انجام می دهید ، عکس های شما شانس باز شدن در قسمت Trending Tags اینستاگرام را دارد.

ممکن است روند کنونی شما همیشه با کسب و کار یا  تصاویر پست شما مرتبط نباشد. در این موقعیت ها شما می توانید از Websta برای دیدن  لیست پهناوری از هشتگهای محبوبی که  ممکن است رواج نداشته باشد ، اما هنوز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. Websta بیشتر هشتگ های عمومی و گستر ده ایی که با پست های بدون موضوع شما هماهنگ ترند را به شما نمایش خواهد داد.

چیز منحصر بفردی که در اینستاگرام وجود دارد و در هیچ شبکه اجتماعی دیگری نظیر آن را مشاهده نمی کنید استفاده از هشتگ های بسیاری است که می تواند لایک های زیادی برای پست های شما به  دنبال داشته باشد . در توییتر داشتن 10 هشتگ در یک توییت دیوانگی خواهد بود، اما در اینستاگرام تقریبا معمولی محسوب می شود.

در یک مورد مطالعاتی از Max Woolf،بین  بیش از 120000تصویر اینستاگرامی تحلیل شده ، او در یافت که عکس هایی با داشتن بیشترین هشتگ قابل قبول(30) ، سه برابر بیشتر از عکس هایی که از هشتگ های کمی استفاده کرده اند لایک می گیرند.

البته این بدین معنا نیست که همه پست های اینستاگرام به 30 هشتگ نیاز دارند. استفاده از هشتگ ها فقط به منظور داشتن آنها  زیاد توصیه شده نیست . اما نکته اینجاست که تصاویری که با هشتگ هستند توجه بیشتری نسبت به آنها که هشتگ ندارند ، به خود جلب می کنند.

زمانی که بخواهید در پست هایتان از هشتگ استفاده کنید می توانید برای مطلع شدن از چگونگی عملکرد هشتگ هایتان از Sprout استفاده و از طریق  قسمت  گزارش عملکرد هشتگ ها کار خود را انجام دهید.

***

ادامه دارد....

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی,خرید فالوور ایرانی,افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: