12 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (2)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 در قسمت اول از مقاله برخی از شیوه های کاربردی استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارها بیان شد. در این قسمت از مقاله، 6 راهکار دیگر بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

7) ویدیو های بیشتری ایجاد کنید

مطمئناً نباید درباره اهمیت ویدیو در کسب و کارهای کوچک صحبت کنم . اگر چه امروزه  تصاویر تعاملات بیشتری را ایجاد می کنند، ویدیو ها در حال افزایش هستند.  به جای منتظر ماندن برای اینکه دیگر برند ها بر شما چیره شوند از هم اکنون کار خود را اغاز کنید.

با داستان های اینستاگرام و ویدیو های زنده ، این اپ به وضوح به سمت محتواهای ودیویی در حرکت است . چیز مهم درباره استفاده از ویدیوهای اینستاگرام  این است که نیازی به تولید تعداد بالایی از این فیلم ها نیست. تمام چیزی که نیازمند آن هستید یک موبایل  و کمی خلاقیت است. بعلاوه ویدیو ها در سایز کوچک و زمان محدود یک دقیقه ایی ساخته می شوند.

8) Regramming را آغاز کنید

یکی از بهترین راهها برای شروع ساخت پیوند ها ،اشتراک گذاری محتویات مردم دیگراست.  در اغاز استفاده از اینستاگرام در کسب و کار های کوچک ، باید مخاطبین اولیه خود را ارجح بدانید. شما برای اشتراک گذاری ها و تعاملات اولیه نیازمند نگاههایی به پروفایلتان هستید.

 Regramming  یک راه آسان و سریع برای حرکت های آنی است. بر خلاف شبکه های دیگر ،  اینستاگرام مسیر اصلی برای به اشتراک گذاری محتویات با دیگران ندارد. شما می توانید لایک کنید یا کامنت بگذارید. اما اپ های سه بخشی وجود دارد که به شما توانایی Regramg کردن را می دهد.

9) در Instagram Ads از حروف بزرگ استفاده کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کسب و کار های کوچک را از تلاش برای تبلیغات رسانه های اجتماعی باز میدارد هزنیه هاست. زمانی که شما بودجه بالایی نداشته باشید، هزینه کردن برای تبلیغات  کمی سخت می شود. اما به این دلیل که Instagram

Ads  بسیار مقرون به صرفه است ، شانس  بسیار خوبی  برای کسب و کار های کوچک  به حساب می آید.

آغاز بکار بسیار ساده است، به ویژه اگر یک حساب تبلیغاتی فیس بوک  داشته باشید، زیرا در واقع این حساب هم به سبک همان پلت فرم ساخته می شود. ولی به  دلیل مهم بودن چگونگی نمایش محصولات ،  توصیه می کنیم که به جای  استفاده دوباره از عکس های فیس بوکتان  ،عکس های مخصوص و جدیدی برای مشتریانتان در اینستاگرام  بسازید .

10)  میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی

هیچ شکی در علاقه  مردم برای استفاده از محصولات و خدمات رایگان وجود ندارد. محتویات اینستاگرام روش های خوبی برای مجذوب کردن طرفداران کنونی نسبت به شرکتتان به شما می دهد.

برای بدست آوردن  حداکثرنتیجه و افزایش لایک اینستاگرام  ، در محتویاتتان از موارد خاصی  استفاده می کنید:

در این رقابت و برتری جویی به جای استفاده از حرف های عمومی مثل ( برای اینکه برنده شوید ما را دنبال کنید) از یک تم خاص استفاده کنید.

+ در رقابت های خود یک هشتگ خریدار بسازید.

+ به مردم برچسب یک دوست را بدهید و  از آنها بخواهید که در این رقابت شرکت کنند. این کار چالش شما را بسیار سریع تر گسترش  می دهد.

+ تقریبا یک هفته قبل از شکل دادن پیش بینی های خود سطح مسابقه را ارتقا دهید.

+ برای گسترش کار خود همکاری با دیگر شرکت ها یا تاثیر گذاران را افزایش دهید.

+

تا زمانی که هدف افزایش فالوور اینستاگرام باشد تمام کار هایی که انجام می دهید باید تا حدودی مرتبط با حرفه شما باشد. با این روش شما فقط جویندگان هدیه را به خود جذب نمی کنید ،  بلکه مردم به طور صحیح به برند شما علاقه مند می شوند.

11) همکاری

یکی از راههای فالوور گرفتن سریع ، کمک گرفتن از کسی است که فالوور های زیادی دارد. نکته مهم درباره اینستاگرام این است که بسیاری از حسابهای پر طرفدار ، دارای سازمان حرفه ایی بزرگی نیستند. آنها از مردم معمولی و سبک زندگی کار آفرینانی که تا کنون  کار های بسیاری برا ی جذب مخاطبین خود انجام داده اند، شکل گرفته اند.

وقتی این افراد صحبتی در باره برند شما بکنند ، بالافاصله فالوور هایشان به چک کردن حساب شما می پردازند و ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کردید فالوور جذب کنید. این یکی از تکنیک هایی است که Neil Patel در مطالعات 57 000 دلاری  اینستاگرامی خود از آن استفاده کرده است.

 دو راه متداول که با ساخت حساب ذکر شده  این است:

  • پرداختی به اسپانسر های پست خود داشته باشید( این می تواند هر جا که باشید برای پست 20تا100دلار هزینه دربرداشته باشد.)
  • یک رابطه یا همکاری با آنها ایجاد کنید

مطمینا دومین راه بسیار ایده آل به نظرمی رسد، اما اجازه دهید با گزینه اول کار خود را اغاز کنیم

بسیاری از کسب و کار های کوچک  نمی دانند که پرداخت هزینه به اسپانسر ها تنها یک گزینه نیست ، بلکه راه بسیار پر طرفداری برای قرار دادن توپ درحساب کاربریتان است. برند  Bachelr    تولید کننده لوازم ضروری مردانه ، برای ارتقا وب سایت  خود به هنگام راه اندازی  ،از پست های اینستاگرامی حمایت کرد و نتایج بسیار خوبی دید.

این برند تنها در دو هفته بیش از 20000بازدید کننده  بدست آورد.

Bachelr اعتبار بسیار زیادی از موفقیت  در بازاریابی تاثیر گذار کسب کرد.

یکی از موفق ترین پست های ما نمونه ایی از محصولات  درطبیعت است .  که 10 k لایک و بیش از 100 کامنت را به خود اختصاص داده است.

لیستی از تاثیر گذارانی که به حرفه شما مرتبط هستند ، تهیه کنید. بیشتراین حساب ها، اطلاعاتشان  را در پروفایل خود ثبت کرده اند و به همین دلیل  پیدا کردنشان کار سختی نیست.

هنگامی که بد دنبال افراد تاثیر گذار هستید ، کسانی را انتخاب کنید که با برند شما همسو هستند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد فالوو های جدیدبا محتویات شما ارتباط بر قرار نخواهند کرد.

دومین تکنیک ، یک روش ساده قدیمی در بازاریابی است. شروع به فالوو کردن شرکت هایی که محتویاتشان تکمیل کندده برند شماست بکنید. کامنت بگذارید، پست هایشان را لایک کنید و حتی از طریق ایمیل با آنها ارتباط بر قرار کنید. زمانی که این رابطه شروع به بهتر شدن کرد، به دنبال راههایی برای بهبود بخشیدن به کار یکدیگر در اینستاگرام باشید. شاید بتوانید با هم یک تیم تشکیل دهید یا اتفاقات را با هم دنبال کنید.تصاویرتان را  در اینستاگرام خود پست بگذارید و آنها را به هم متصل کنید. احتمالات زیادی وجود دارد.

شرکتی که ترفند جالبی برای این دو تکنیک به کار گرفت ، Gym Shark است. یک شرکت فعال پوشاک، که برای ورزشکاران، بدن سازان و مردمی که زندگی پر تحرکی دارند ، لباس تهیه می کند. یکی از تکنیک های Gym Shark برای افزایش فالوو ر هایش ، حمایت از تاثیر گذاران در زیبایی اندام  است .  ورزشکارانی که این شرکت از آنها حمایت می کند تصاویر محصولات  Gym Shark  را در صفحه اینستاگرام خود می گذارند و Gym Shark هم  تصاویر پست های آنها را در   صفحه  اینستاگرام  خود قرار می دهد.

12) با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام  موارد زیر هستند:

  • آنها به حرفه شما علاقه مند هستند
  • آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.

با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما  به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود 50 تا 100 نفر از فالوور های او را فالوو کنید. این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما  فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم.  به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

  • فالوو کردن آنها
  • لایک کردن پست هایشان
  • کامنت گذاشتن بر عکس هایشان

شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید. این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان  با دیگران بیشتر باشد  ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

آیا تاکنون در اینستاگرام بوده اید؟

افزایش فالوور در اینستاگرام در طول یک شب اتفاق نخواهد افتاد، اما قسمت روشنی بخشش این است که کاربران اینستاگرام بسیار فعالند و ارتباط بر قرار کردن را دوست دارند.  پس همین که کار خود را اغاز کردید، متوجه خواهید شد که برندتان به طور سازمان یافته ایی در حال شکل گیری است.این تکنیک ها را عملی کنید و خواهید دید که چقدر اینستاگرام می تواند برای کار شما قوی عمل کند.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: