با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شاید داشتن یک پیج اینستاگرام برای برخی صرفاً یک تفریح و سرگی باشد تا خاطرات و لحظات خود را بادیگران به اشتراک بگذارند. اما این روزها، شرکت ها و سازمان ها از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنند. در واقع پیج اینستاگرام برای برخی ها، محلی برای معرفی محصولات و خدماتشان به دیگران می باشد. در هرحال آنچه برای همه اهمیت دارد افزایش فالوور در اینستاگرام است. بنابراین باید از روش های مختلف برای جذاب کردن پیج اینستاگرام خود و  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام بهره بگیرید. در اینجا ما برخی از این قوانین ساده را بیان می کنیم. با فالوجت همراه باشید.

بهبود پیج اینستاگرام با قوانینی ساده

۱- چگونه در کپشن پست‌هایمان به خط بعد برویم؟؟

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که موقع نوشتن پست خود در اینستاگرام قصد داشتید به خط بعد بروید، اما نتوانستید و مجبور شده‌اید که جملات را پشت سر هم بنویسید، برای اینکار می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

الف) اگر از سیستم عامل IOS استفاده می کنید،  هنگام نوشتن پست، بر روی کیبورد دکمه ۱۲۳ را بزنید، حال کلید return را مشاهده خواهید کرد!

ب) اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، ابتدا متن خود را در برنامه های دیگری مانند نوت، تایپ و سپس ان را در کپشن اینستاگرام خود کپی کنید.

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

۲- تگ کردن افراد در کپشن، علاوه بر عکستان

در اینستاگرام نرخ تعامل (Engagement Rate) برابر است با لایک ها + کامنت ها + فالوور ها:

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

احتمالاً برای شما هم  جذاب خواهد بود که بدانید تگ کردن افراد حاضر در پست، علاوه بر خود عکس، در کپشن باعث افزایش ۵۶ درصدی نرخ تعامل (Engagement Rate) افراد می‌شود. پس در هنگام پست کردن عکسی با دوستتان بهتر است علاوه بر تگ کردن او در عکس، زیر پست‌تان و در بخش کپشن نیز او را تگ کنید.

۳- عکس های آبی رنگ آپلود کنید!

سعی کنید از رنگ آبی استفاده کنید. چرا که عکس‌های آپلود شده ی آبی رنگ باعث افزایش ۲۴ درصدی نرخ تعامل (Engagement Rate) می‌شود و در واقع رنگ آبی نسبت به سایر رنگ ها، بیشترین بازدهی را  در اینستاگرام دارد. اگر عکس‌هایی که آپلود می‌کنید با پس زمینه دریا و یا هر چیز آبی دیگری نباشد می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام  رنگ عکس مورد نظر را با سایه و یاهایلایت آبی رنگ تنظیم کنید!

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

۴ – فید خود را خلاقانه کنید!

می توانید با استفاده از گریدبندی در اینستاگرام، فید خود را جذاب تر کنید. قطعاً شما هم با نمونه های زیر مواجه شده اید و جذابیت این فید ها را تأیید می کنید. برندها نیز از این ویژگی برای جذاب تر فید خود استفاده می کنند.

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

برای این کار می توانید از برنامه هایی همچون: Giant Square برای iOS و Instagrid Grids for Instagram برای اندروید استفاده کنید و به این طریق “بنر” های خلاقانه بسازید و فید خود را جذابتر و خلاقانه‌تر کنید!

۵- به یک عکاس آماتور تبدیل شوید!

در اینستاگرام حرف اول و آخر را عکس ها می زنند. بنابراین داشتن عکس های حرفه ای و جذاب اهمیت زیادی دارد. سعی کنید با قوانین عکاسی آشنا شوید و در عکاسی های خود آنها را به کار ببندید. برخی از این قوانین عبارتند:

  • استفاده از نور طبیعی
  • تنظیم دستی فکوس عکس
  • رنگ‌ها مهم هستند
  • زاویه مناسب را برای عکس گرفتن تعریف کنید
  • از فضاهای سفید موجود در اطراف شی‌تان استفاده کنید تا عکستان واضح‌تر و خلوت‌تر به نظر برسد
  • ویرایش افراطی عکس ممنوع!

گاهی اوقات رعایت برخی نکات ساده نیز می تواند باعث جذاب تر شدن پیج اینستاگرام شما شود و نهایتاً شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک در صفحه شخصی خود خواهید بود.

منبع: برگرفته از بلاگ اد

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: