آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر به دنبال  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید، باید همیشه به روز باشید و از هر قابلیت جدیدی برای جذاب تر کردن پست های اینستاگرامی خود بهره ببرید. یکی از این قابلیت ها ارسال آلبوم عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام است. این قابلیت که تا حدی شبیه استوری ها می باشد،این امکان را به شما می دهد که چندین عکس و ویدو را در قالب یک پست به شکل آلبوم منتشر کنید.در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، شیوه استفاده از این قابلیت و ارسال آلبومی از عکس و ویدئو در قالب یک پست اینستاگرام برایتان بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

برای شما هم پیش آمده که با دوستان خود به گردش رفته اید و یا در یک برنامه ویژه حضور داشته اید، حال اگر می خواستید عکس های خود را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید مجبور بودید عکس ها را به صورت جدا ارسال کنید. با این کار تصاویر به صورت پراکنده منتشر می‌شوند، و از سوی دیگر بعد از مدتی اکانت شما، پر از تعداد زیادی عکس به صورت در هم ریخته می‌شود. قابلیت ارسال آلبوم در یک پست اینستاگرام این امکان را به شما می‌‎دهد که تا سقف ده عکس و ویدیو را در قالب یک آلبوم درآورده و به صورت یک پست اینستاگرام تکی به اشتراک بگذارید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بعد از دانلود نسخه جدید اینستاگرام و نصب آن، با مراجعه به اپلیکیشن با گزینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید. با زدن بعلاوه وسط رابط کاربری، که همواره برای ارسال تصویر و ویدیو استفاده می‌شود، شاهد گزینه‌ای با نام «انتخاب مجموعه‌ای» (Select Multiple) خواهید بود.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

بعد از انتخاب این گزینه، اینستاگرام گالری آلبوم گوشی شما را باز کرده و این امکان را می‌دهد تا به صورت مجموعه‌ای از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. همانطور که می‌بینید می‌توان به دلخواه عکس‌ها را برای ایجاد آلبوم در اینستاگرام انتخاب کرد.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

مرحله بعد همانند همیشه به ویرایش تصویر و یا ویدیو تعلق دارد. همانطور که در مطلب گذشته نیز به آن اشاره کردیم، نکته قوت قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام اینجاست که می‌توان هر فایل چندرسانه‌ای اعم از تصویر و یا ویدیو را به صورت جداگانه ویرایش کرد. همانند تصویر زیر، هر عکس را انتخاب کرده و بعد از ویرایش و یا اعمال یک افکت، آن را برای رفتن به سراغ تصویر و یا ویدیوی بعدی تایید کنید.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

نکته دیگر اینجاست که می‌توان در هر تصویر به صورت جداگانه افراد را تگ کرد، اما متن (کپشن) و همچنین موقعیت جغرافیایی به ازای مجموعه تعیین می‌شوند.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

مشاهده می‌کنید که با دانلود نسخه جدید اینستاگرام و ایجاد آلبوم در آن، می‌توان چند فایل را در قالب یک بسته بسیار مرتب و شکیل با دیگران به اشتراک گذاشت. دنبال‌کنندگان شما با مشاهده نقطه‌های پایین پست به ماهیت آلبوم آن پی برده و در بین تصاویر و ویدیوهای آن پیمایش می‌کنند.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام- افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر افزایش فالوور در اینستاگرام برای شما اهمیت دارد، باید به روز باشید. ویژگی های همچون لایو، استوری ها و آلبوم ها نیز از این دست قابلیت هاست.

منبع: gadgetnews

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: