چه کنیم تا شبکه های اجتماعی بازدید ما را افزایش دهند؟
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

کسب و کارها این نکته را به خوبی می‌دانند که شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده و معرفی برند و یا وبسایت است. اما گاهی آن طور که انتظار دارید، شبکه های اجتماعی تأثیر بارزی در افزایش بازدید کننده‌های سایت ندارند. آیا شبکه های اجتماعی چندان که ما فکر می کنیم مفید نیستند و یا شیوه‌های فعالیت‌ها باید تغییر کند؟

افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی

گاهی لازم است لینک محتوای خود را بیشتر از یک بار منتشر کنید و به اشتراک بگذارید. نگران نباشید، شاید زمانی که برای بار دوم لینک را به اشتراک می گذارید بر اساس قانون بازدهی نزولی، بازدید دوبرابر نخواهد شد. اما اگر برای سوم آن را منتشر کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

آنچه در این‌جا وجود دارد یک نکته واضح است: اگر لینک را بیشتر در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، کلیک‌های بیشتری بر آن لینک خواهد شد.

در هر حال به یاد داشته باشید که مخاطبان، خوانندگان RSS نیستند. اگر لینک را چندین بار به اشتراک نگذارید، شاید اصلاً محتوای شما دیده نشود. از همین رو برخی افراد محتوا را به دفعات به اشتراک می‌گذارند.

اما آیا می‌توان به همین سادگی توصیه کرد که لینک‌های خود را چندین مرتبه به اشتراک بگذارید؟

هیچیک از ما قطعاً نمی‌خواهیم به عنوان اسپمر شناخته شویم! اگر در کاری افراط کنید کاربران شما را دنبال نخواهند کرد. بنابراین برنامه زمانی معینی برای به اشتراک گذاری مطالب خود داشته باشید. خود را به جای کاربران بگذارید. مرزهای اسپم برای شما چیست؟

از همه اینها مهمتر اگر قرار است مطلبی را بیش از یکمرتبه به اشتراک بگذارید، زمانی اینکار را انجام دهید که ارزش افزوده‌ای در محتوای شما وجود داشته باشد.

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: