آمارهای اینستاگرامی که با دانستنش از رقبا جلو می افتید
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آنچه به عنوان یک آپ ساده اشتراک گذاری عکس ها شروع به کار کرده، بین جوامع بشری، مشتریان و برندها رشد داشته است . امروزه شرکت ها در تلاش برای  فهم  چگونگی تعاملات و روابطشتان  با  مشتری  از آمار های مختلف و جدید اینستاگرامی استفاده می کنند.

با وجود بیش از 500 میلیون کاربر فعال ، اینستاگرام قدم های شرکت اصلی فیس بوک را به سرعت دنبال کرد. کسب و کار ها اهمیت حضور در اینستاگرام را دریافتند و برند ها  ازعضویت در بسیاری از پست ها انصراف دادند. اما شما چگونه خود  را به مراحل بعدی آن می رسانید؟

 بازاریابان رسانه های اجتماعی زمان و چگونگی پست گذاشتن در اینستاگرام را می دانند و حتی به هم متصل کردن این پست ها را هم خوب بلدند. اما مدیران موثر اجتماعی و انجمن ها با تحقیق و سرمایه گذاری بر امارهای کمتر شناخته شده ی اینستاگرامی از بازاریابان عبور می کنند.

آمار های جدید اینستاگرامی گاه و بی گاه ظاهر می شود. می توانید هرمطلبی را به منظور خانگی کردن داستان های موفق تبلیغاتی ، از بهترین تمرینات اینستاگرامی  بیابید. همه این اطلاعات می توانند شما را نسبت به رقبایتان قوی تر کنند.

برای شروع ، اینجا 5 آمار اینستاگرامی که به شما برای بهینه سازی تعاملات و قرار دادن  این آپ به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند، وجود دارد:

+ تحلیل های اینستاگرامی

+ مدیریت اینستاگرام

1) ازبین 10  هشتگ در اینستاگرام  7 هشتگ ، برند  هستند.

می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را بدون هشتگ تصور کنید؟ نه تنها  هشتگ ها به کاربران رسانه های اجتماعی برای مرتب کردن و دسته بندی محتویات خود کمک می کنند ، بلکه  یکی از الزامات رقابت های بازاریابی امروزی هستند.

هشتگ ها همه جا حضور دارند،  از گفتگو های  روزانه   گاه و بی گاه گرفته  تا  بیلبرد های تبلیغاتی و تجاری  تلویزیونی . هشتگ ها به پیدا کردن و بهینه سازی محتویات در اینستاگرام کمک می کند. همان طور که برند ها استقلال خود در مقابل  با نوشته های کاربران را حفظ می کنند، هشتگ ها به اهمیت خود در  بدست آوردن و ارتقا حساب اینستاگرامی  ادامه می دهند.

بر طبق مطالعات Simply Measured ،  کپشن های برند سال آخر ، در اینستاگرام شامل 5596 هشتگ می باشد ، که مساوی با 2.5 هشتگ برند در هر پست است.بیشترین استفاده از هشتگ ها مربوط به  امار وجود، 7  هشتگ برند در بین 10هشتگ است.

یکی از بهترین راهها برای شروع یک رقابت به روش ugc در اینستاگرام ، کمک گرفتن از هشتگ های برند است. یک هشتگ برند برای رقابت در کسب و کار و بازاریابی  منحصر به فرد است . که می تواند به سادگی نام شرکت  یا محصولات شما، یا همانند مثال پر طرفدار برند نایک ، شعار شرکتتان باشد.

اگر خلاقیت بیشتری دارید، می توانید مثل  WeWork  که برای  محتویاتش هشتگ #DogsOfWeWork را ابداع کرد چیز جدیدی  برای برندتان، اختراع کنید . اگر از هشتگ های برندی استفاده می کنید یا در برنامه استراتژی شرکت شما وجود دارند، اطمینان حاصل کنید که با ابزارهای مدیریت اینستاگرام مثل Sprout Social. هم سو باشند. بوسیله این نرم افزار می توانید ببینید کدام هشتگ های برندی بیشترین تعاملات را دریافت کرده  یا کدام یک  بیشتر با نام کاربریتان استفاده شده اند.

2) در 50%  ازمتن های اینستا گرامی  شکلک ها حضور دارند.

در اینکه اینستاگرام یک پلت فرم بصری و فکری است، هیچ شکی  نیست. در حقیقت ، حتی قسمتهایی از متن های   کپشن ها و کامنت ها از طریق شکلک ها به نمایش گذاشته می شوند. با تشکر از حمایت ios و کیبوردهای اندروید ، امروزه نزدیک به 50% از کپشن ها و کامنت ها ی اینستاگرام حاوی یک شکلک هستند.

 

3) مخاطبان اینستاگرام در روزهای دوشنبه و سه شنبه  استفاده  بیشتری  از این نرم افزاردارند.

اینترنت پر ا ست از مطالعاتی که درباره بهترین زمان پست گذاری در شبکه های اجتماعی  نوشته شده اند. برای کمتر کردن این ابهام ، CoSchedule با اطلاعات خود دریافت که  کاربران اینستاگرامی بیشتر در روزهای دوشنبه و سه شنبه در ساعت های 2 صبح، بین 8 تا 9 صبح، و 5 بعد از ظهر از اینستاگرام استفاده می کنند و  افزایش لایک اینستاگرام صفحات در این زمان ها خواهد بود.

اگر به طور مقایسه ای به دنبال تعاملات اینستاگرامی باشید، باید از پست گذاشتن بین ساعت 3 تا 4 صبح اجتناب کنید. هیچ عقیده ایی این زمان برای پست گذاری را تایید نمی کند، ومساله  دیگر اینکه  بازدهی بسیار کمی در این کار وجود دارد. اگر از مردمی که بر اخرین زمان ملاقات ها و پروژه های کاری خود تمرکز دارند سوال کنید ، خواهند گفت که ساعت 5 زمان بسیار خوبی برای این تعاملات است.

CoSchedule دریافت که اگر می خواهید در اینستاگرام خود ویدیویی را انتشار دهید ، اگر این عمل را در ساعت 9 صبح انجام دهید باز دهی  کار تان 34% بیشتر از زمان های دیگر خواهد بود. به هر حال اشتراک گذاری ویدیو بین ساعت های 9 تا 8 صبح پر بازده خواهد بود. مورد قابل توجه درباره ویدیو های اینستاگرامی این است که ، به هنگامی که  استفاده  از ویدیو ها از 40% بیشتر می شود ، عکس ها 36% بیشتر از ویدیو ها لایک می گیرند.  بیشتر اشخاص و کسب و کار ها این زمان ها و روزها را تغییر می دهند.  این اطلاعات امکان  شروع را به شما می دهد. به شما توصیه  می کنیم که برای فهمیدن میزان تعاملات کاربران و پست هایتا ن در ساعت ها و روزهای مختلف  پیگیر تحلیل های اینستاگرام خود باشید. سپس خواهید دید که چه کارهایی برای   محتویات و مخاطبانتان بازدهی بیشتری دارد.

4) 65  % عملکرد های بالای پستهای اینستاگرام مربوط به ویژگی  محصولات  است

وقتی از شما درباره موضوع  پست های اینستاگرامی سوال می کنند ، اولین عکس العمل شما ممکن است محصولات باشد. آیا این حس درست است ؟ کاربران اینستاگرامی به طور قطع اینگونه می اندیشند بر اساس مطالعه ای که L2 انجام داد  65% از پست های  پر بازده برندها در اینستاگرام درباره محصولاتشان است. در حقیقت ، پست های مربوط به محصولات ، حتی پست هایی که  به سبک زندگی ( 43%) و تصاویر و ویدیو هایی از  تاثیر گذاران یا افراد مشهور (29%)  مربوط می شوند ، را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

اما قبل از تغییر دادن  استراتژی مربوط به ویژگی های محصولاتتان را در هر پست ،  مواردی که در ادامه آورده شده است را در نظر داشته باشید:

  • قانون 80/20 : اگر چه این قانون می تواند برای همه جنبه های استراتژی بازاریابی شما به کار گرفته شود، اما تمرکز آن بر ایجاد محتویاتتان است. بر طبق قانون 80/20 نزدیک به 80% از محتویات شما باید بر تحصیلات، روشن فکری و تعامل با  مخطبانتان تمرکز داشته باشد و فقط 20% از آنها برای ارتقای تبلیغات  شخصی انجام گیرد.
  •  حضور اشخاص در پست :  همه محصولات شما باید ویژگی مستقلی برای خود داشته باشند، در  بعضی از تصاویر باید از حضور استفاده کنید، عکس های اینستاگرامی که در انها از صورت یک شخص استفاده شده باشد ، 38%   بیشتر نسبت به تصاویر دیگر لایک  می گیرند .
  •  از تبلیغات گردان در نوشتن داستان استفاده کنید: در حالی که تبلیغات گردان ، وسیله دیگری برای ارتقا محصولات شما هستند، برای برجسته کردن نوشته های برندتان هم  شانس بسیار خوبی محسوب می شوند. به جای انتشار یک تصویر ساده از محصولاتتان ، ردیفی که مخاطبانتان را به سمت شما جذب و یک مفهوم خاص می سازد ایجاد کنید.

 

ایا تولید بعضی از محصولات نیازمند الهامات است؟

Frooti بزرگترین برند فروش میوه در هندوستان است.  پروفایل اینستاگرام  این برند پر از تفریح و سرگرمی ، نقطه های خلاقانه و پر رنگی از محصولات  این برند است.

و برای توضیح داستان های  تبلیغات گردشی  نگاهی به  پست  های HTC and Yogabed بیندازید.

شاید بخواهیدترکیبی از محصولات خود  را در محتوای پست های مشتری  هایتان  داشته باشید. هنگامی که مشتریان پست های مربوط به دیگر خریداران را می بینند ، شانس گفتگو تا 4.5% افزایش می یابد. اگر نسبت به عکس واکنشی از خود نشان دهند این میزان تا 9.6% افزایش می یابد.

5) Clarendon  کاربردی ترین فیلتر استفاده شده در اینستاگرام

حدود 40 فیلتر منحصر به فرد برای اینستاگرام وجود دارد که تا کنون فقط یکی از آنها قلب  119کاربران  کشور دنیا را تسخیر کرده است . متعجب شدید؟ ما هم متعجب شدیم. بر طبق  امار Canva ، به دلیل که  تنها هدف  Clarendon  فروش فیلتر است همیشه امار بالای فروش را به خود اختصاص داده است. این برند در تبلیغاتش سایه ها را روشن، برجسته و پرنگ  جلو ه می دهد. دلیل بعدی ؟ تنبلی . این فیلتر پس از گرینه های معمول ، فیلتر پیش فرض است.

در اینجا نگاهی به استفاده مردم امریکا از فیلتر بر حسب موقعیت های مکانیشان می اندازیم:

وبرای برند های جهانی اینجا نگاهی به فیلتر ها ی بیشتر استفاده شده در سطح جهان ،  می کنیم.

همچنین می توانید فیلتر های محبوب بر حسب نوع پست ها  را از هم تفکیک کنید. برای مثال ، هنگامی که کاربران از هیچ فیلتری استفاده نمی کنند ، عکس های سلفی بیشترین لایک را به خود اختصاص می دهند. برای دیدن بقیه فیلتر ها که هر یک از آنها شامل دسته بندی و رتبه بندی  هستند ، کلیک کنید.

#Nature filters: Valencia

#Fashion filters: Kelvin

#Food filters: Skyline

#Selfie filters: Normal

هنگامی که فیلتر مورد علاقه خود برای برندتان را انتخاب کردید؛ با مدیریت فیلتر های خود ایجاد محتوای پست ها را آسان تر کنید. بر روی ایکن  gear در اخرین قسمت لیست فیلترخود،  برای انتخاب  گزینه هایی که می خواهید ظاهر شوند، کلیک کنید.

اگر افراد دیگری حساب  اینستاگرامی شما را مدیریت کنند، بسیار عالی است، زیرا حالا تصاویر شما همان ویژگی های سبکی را دارد و مهم نیست که چه کسی آنها را پست گذاشته است.

 پیگیر آمار اینستاگرامی خود باشید

هم اکنون شما از بهترین  آمارهای بازاریابی اینستاگرامی  با خبرید. حال آنچه نیاز دارید رصد پیوسته پیج اینستاگرام شخصی تان است. فرقی نمی کند یک پیج شخصی دارید یا این پیج متعلق به یک سازمان بزرگ است. اما قطعاً اگر از اینستاگرام برای فروش محصولات و معرفی خدمات خود استفاده می کنید، افزایش فالوور اینستاگرام و بهبود پیج برای شما اهمیت بیشتری دارد. بنابراین در این حالت ارزیابی پیج اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. اگر فکر می کنید نیاز به تلاش بیشتری دارید، یک بار دیگر آمار های اینستاگرامی را مرور کنید. در کدام قسمت نیاز به تلاش بیشتری دارید؟ از همین امروز برنامه ریزی کنید. در عین حال که برای جذاب تر کردن پست های خود تلاش می کنید، می توانید با استفاده از برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام نیز پیج خود را به کاربران زیادی معرفی کنید و از این طریق شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. و این یعنی تلاشی همه جانبه برای بازاریابی موفق در اینستاگرام. فالوجت در این مسیر همراه شماست.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: