شبکه های اجتماعی فرصتی برای فعالیت تجاری (2)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

درقسمت قبل این سوال مطرح شد که کدام شبکه اجتماعی برای فعالیت سازمان و شرکت مناسب‌تر است؟ در قسمت اول از این مقاله سه شبکه اجتماعی توییتر، فیس بوک و گوگل پلاس بررسی شد و در ادامه 4 شبکه دیگر از شبکه های اجتماعی بررسی می‌شوند.

 

کدام شبکه های اجتماعی برای فعالیت مناسب‌ترند؟

 پینترست

اینشبکه اجتماعی از سال 2008 فعال بوده ولی به تازگی در لیست شبکه‌های محبوب جا گرفته و این روزها طرفداران زیادی را جذب کرده‌است. می‌توان گفت پینترستمکان بسیار مناسبی برای محتواهای تصویری است. گاهی اوقات شما می‌توانید ازطریق تصویر و محتواهای تصویری مخاطبان بیشتری را جذب کنید. و یا گاهی تصاویر تأثیر بیشتری نسبت به محتواهای متنی دارند. بنابراین اگر به فکر اشتراک گذاری محتواهای تصویری خود هستید به خوبی می‌توانید روی پینترست حساب کنید.

لینکدین

لینکدینشبکه بسیار مناسبی برای افزایش نرخ تبدیل است. لینکدین مناسب‌ترین شبکه برای شرکت‌هایی که فعالیت B2B دارند، می‌باشد. چرا که اکثر کاربران فعال دراین شبکه اجتماعی، کسانی هستند که در بخش خاصی از تجارت، تخصص ویژه‌ای دارند. بنابراین با به اشتراک گذاشتن محتواهای مفید می‌توانید مشتریان خاصیبرای خود جذب کنید.

محتواهاییمناسب جهت شرکت‌ها و مسائلی که می‌دانید سازمان‌ها به دنبال آن هستند تولید کنید و منتشر کنید. به عنوان مثال موضوعاتی همچون راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی و حقوقی می‌تواند در این زمینه مفید باشد. حتی می‌توانید گزارشی از فعالیت‌های تجاری شرکت خود منتشر کنید.

یوتیوب

وجهتمایز یوتیوب با سایر شبکه های اجتماعی، نوع  محتوای این شبکه می باشد. بهترین روش برای جذب مشتری، فایل‌های ویدئویی می‌باشد. به همین دلیل است کهاین روزها شرکت‌های زیادی برای تولید محتوا به سراغ ویدئو می‌روند. شما هممی‌توانید فایل‌های ویدئویی تولید کرده و در یوتیوب منتشر کنید. به خاطر داشته باشید که یوتیوب مربوط به گوگل است و بنابراین فرصت خوبی برای دیده شدن در اختیار خواهید داشت. فایل ویدئویی شما می‌تواند شامل اخبار مهم شرکت، مطالب آموزشی و یا سرگرمی باشد.

اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام- شبکه های اجتماعی - اینستاگرام - فالوجت

همانگونه که می‌دانید قابلیت‌های تصویری خوبی در اینستاگرام وجود دارد که شایدهمین ویژگی این شبکه را برای کاربران جذاب کرده است. این شبکه متعلق به فیس بوک بوده و از لحاظ نحوه عملیات شبیه به تویییر می باشد.

به این آمار دقت کنید: اینستاگرام روزانه 300 میلیون نفر و در ماه 500 میلیون نفر کاربر دارد.

همینجاست که خرده فروشان علاقه بسیار زیادی به اینستاگرام نشان می دهند. در حال حاضر از میان 200 هزار آگهی دهنده اینستاگرام، بخش وسیعی را کسب و کارهای کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند که احتمالاً بیشتر هم در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارند.

 

از آنجایی که مردم این روزها علاقه زیادی به دریافت اطلاعات از طریق تصاویر دارند، اینستاگرام اهمیت زیادی دارد.

درحال حاضر در ایران، اینستاگرام در لیست پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است. بنابراین فعالیت در اینستاگرام می‌تواند مسیر تازه‌ای برای موفقیت فعالیت‌های تجاری باشد.

پساز تعیین اهداف خود، برنامه ریزی مشخصی برای فعالیت‌های خود داشته باشید: نوع پست‌هایی که باید منتشر کنید، زمان انتشار پست‌ها، نحوه تعامل با کاربران، نحوه جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام ، افزایش لایک اینستاگرام و فاصله انتشار پست‌ها همه از مواردی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کنید.

 

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: