یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در قسمت اول برند سازی در اینستاگرام ، 5 روش برای برندسازی در اینستاگرام بیان شد. در ادامه سایر روش ها بیان می شود.

6) از زبان سخت فروش دوری کنید

بیشترین رنج سنی اینستاگرام بین 18 تا 29 سال است .  معمولا افراد در این گروه سنی درمورد برند های اجتماعی بدبین و دودل هستند. بر طبق تحقیقاتی از سوی موسسه Initiative ، 30 % از مردم آمریکا و ( 40% از مردم انگلستان)  در مورد نحوه بازاریابی برند ها نسبت به خودشان دو دل و مشکوک هستند.

این به این معنی است که اکثریت کاربران می توانند ، بوی بد تاکتیک های نامناسب بازاریابان را از فاصله های دور بشنوند. سعی نکنید یکی از بزرگترین مخاطبین خود را به جلو هل دهید. در عوض تلاش کنید با صداقت سخن گفته و از کپشن های صریح و شفاف استفاده کنید.  هر چه بیشتر برای فروش تلاش کنید ، احتمال اینکه خریدارانتان  را از خود دور کنید بیشتر است.

همان طور که قبلا ذکر شد تصاویر و ویدیو های خیلی خوب به کاربران این اجازه  را می دهد که خودشان درباره محصولات و خدمات شما تصمیم بگیرند. اما یک کپشن عالی اینستاگرامی می تواند باعث یادگیری بیشتر کاربران در باره محصول شود. به این دلیل که  در الگوریتم جدید اینستاگرام ، دیده شدن کمی سخت تر است،  از کپشن های خود نخوانده رد نشوید.

به عبارت دیگر، کپشن های شما باید بسیار مرتبط به موضوع و با جزییات کامل نوشته شوند. این دلیل که می توانید از 2220 کاراکتر برای نوشتن استفاده کنید ، به این معنی نیست که باید از همه یا حتی بخشی از این تعداد در یک کپشن بهره مند شوید. مختصر نویسی را تمرین و از آن برای سوق دادن کاربران به خواندن بیشتر پست ها استفاده کنید.

نرم افزار حرفه ایی اطلاع رسانی

کاربران به محتویاتی که نشانگر اطلاعات شما از کار باشد علاقه نشان می دهند. به موفق ترین و تعامل بر انگیز ترین پست ها نگاهی بیندازید و سپس به زبان این محتویات  بیندیشید. دلیلی برای کار کرد بالای این پست ها وجود دارد. حس کنجکاوی مخاطبان را با طرز نوشتار خوب و متن مرتبط با کار مورد نظر بر انگیزید.

7) پیوند و تلاقی اینستاگرام شما را ارتقا می بخشد

برای بسیاری از بازاریابان ، اینستاگرام ، دومین یا سومین رسانه اجتماعی است .اگر در کانال اجتماعی دیگری مخاطبان زیادی را جذب کرده اید برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام و  افزایش فالوور اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.

امروزه یافتن آگهی هایی که  در آخر شامل کسب و تجارتی در توییتر یا فیس بوک نباشد ، دشوار است.  به این دلیل که اینستاگرام شیوه های معمول تبلیغات در فیس بوک، توییتر یا لینک این را تغییر داده است، محبوبیت بیشتر بین شبکه ها دارد.

از دیگر رسانه های اجتماعی برای ارتقا و ساخت برندسازی در اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر چه برخی از منتقدان، معتقدند که ارتقا پیوندی، به کانال های اجتماعی شما صدمه می زند، مزایای بسیاری برای آن هست که این معایب را از بین می برد.

در حقیقت، ارتقا پیوندی به حساب شما برای  هدایت خریداران بیشتر به سمت پایین قیف کمک می کند. با این سیستم ، شما یک خروجی از رسانه اجتماعی برای هر چه مخاطبانتان علاقه بیشتری نسبت به آن از خود نشان می دهند تهیه می کنید.

نه تنها سیستم ارتقا پیوندی مشتریان را بیشتر می کند ، بلکه منابع متفاومتی برای بازاریابی  فراهم می کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم، مزایای زیادی در برند سازی اینستاگرام وجود دارد، اما بعضی معتقدند که  داشتن یک لینک در بیو انتقال خریداران  را سخت تر می کند.

به همین دلیل است که پیوند توییتر ، فیس بوک و لینکدین باعث  بدست آوردن مخاطبان بیشتر و در نهایت  به خریداران حق انتخاب که در کدام رسانه اجتماعی مطالب را بخوانند می دهد.

8) نمایش محتوای تولید شده توسط کاربران

محتوای بوجود آمده توسط کاربر در اینستاگرام تجارت بزرگی برای برندهاست.  مطالعات صدای بازار بر UGC , دریافت که 84% از گروه های سنی به هنگام خرید تا حدودی تحت تاثیر این نوع محتوا قرار می گیرند و شاید موجب افزایش لایک اینستاگرام پست های شما شود.

همان طور که قبلا ذکر شد ، فقط 35% از کاربران رسانه های اجتماعی به برند ها اعتماد می کنند. این بدین معناست که 65% مرد بوده و  ugc می تواند زمانی که در حال برندسازی در اینستاگرام هستید آن را از بین ببرد.

Ugc  در اینستاگرام می تواند شامل :

تصدی حساب

به چالش کشیدن برندگان

محتوای شخص مشهور و پر اوازه

بازدید کنندگان تاثیر گذار

کاربران هر روزه با بند یا خدمات شما

محتاط بودن نسبت به ugc مهم است. قبل از اینکه از محتوای کاربران در سایت خود استفاده کنید از آنها بخواهید که از هر نوع  مزاحمت قانونی اجتناب کنند. دوم ، اگر نسبت به اینکه چه کسی برای شما پست می گذارد مراقب نباشید، تصدی کنندگان حساب  می توانند ، مخاطبانتا ن را از شما دور کنند .

همانطور که شما پروسه ی برندسازی در اینستاگرام را آغاز کرده اید ، سعی کنید به راهی که می تواند مردم بیشتری را به سایت شما بکشاند فکر کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید از محتویات غیر مرتبط، که بر حسب  اتفاق بوجود می آورند ، بر حذر باشید. نباید شما نیازمند فالوور به نظر برسید. در عوض با به اشتراک گذاری پست ، پیوستن به مکالمات و هر چیزی که مربوز به تعامل باشد اعتماد دیگران را به خود جلب کنید.

9-  اطمینان حاصل کنید که همه چیز دارای انسجام است

برند ها تاکید زیادی بر انسجام مطالب در تبلیغات دارند.  شما نمی خواهید که بازارتان  به جمعیتی نادرست یا در تعارض با دیگر تبلیغات  تبدیل شود. احساسات و تمایلات یکسانی نسبت به رسانه های اجتماعی هم  بکار می رود.

در اینستاگرام برند شما باید در همه پستها منسجم باشد. اگر شما از هر متن یا لوگویی در ویدیو ها و تصاویر خود استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید که برای برند شما نقش یک راهنما را ایفا می کند.  دستور العمل های برند خود در اینستا گرام را مورد تردید قرار ندهید و مطمئن شوید که رنگها ، فونت ها و در کل همه موارد زیباشناختی در برندسازی شرکت شما با هم هماهنگ هستند.

اینستاگرام i ’ Freshii همیشه ایده  خوردن غذاهای سبز را به جلو می برد و این ایده در همه پست ها یکسان تکرار می شود. چنین موضوعاتی برای زیبایی برندسازی در اینستاگرام به کار می آیند.

 زمانی که شما کار خود را در اینستاگرام آغاز می کنید، پست های خود به سرعت و بی دقت نگذارید. مطمئن شوید دیگران باید نظر شما را تایید کنند، پس موافقت هر شخص در انسجام برند شما نقش خواهد داشت. خاموش بودن برند در ابتدای کار می تواند استراتژی برند سازی شما را به شدت کاهش دهد.

10) همه چیز را امتحان کنید

به محض آنکه کار خود را در اینستاگرام اغاز می کنید ، باید همیشه بهتر شدن محتویات خود را ازمایش کنید. برای مثال ،

 لینک های بیو

هشتگ ها

کپشن های پستها

فیلتر های اینستاگرام

واکنش نسبت به عملکرد ها

انواع محتوا( فیلم یا تصویر)

آپ های پست ( بومرنگ، هایپر لپس)

در حالیکه به نظر کار زیادی می آید  ، یافتن اعتدال بین محتوا ها شما از داشتن 10000 فالور به داشتن 100000فالوور می رساند. موضوعات پر اهمیت اینستاگرام همواره در حال تغییر است  و این بدین معناست که همواره باید چیزهای جدید را به منظور کار برای برندسازی در اینستاگرام ببینید.

11) متعهد باشید، متعهد باشید، متعهد باشید

نمی توانیم این مساله را به طور کافی گوشزد کنیم ، اما نظارت بر اینستاگرام می تواند برند شما را از دیگر شبکه های اجتماعی متمایز کند. پاسخگویی به کامنت های مشتریان ، سوالات و نگرانی هایشان به مخاطبانتان نشان می دهد که شما انسانی مفید و یاری رسان هستید.

در واقع 2016 Q2 Sprout Social Index دریافت که 35% از مشتریان بواسطه رسانه های اجتماعی به برند ها دست پیدا کنند.  این امار نشانگر، 1800 ایمیل و  مشتریان ترسیده  از تماس های تلفنی است.

منبع: sproutsocial  - تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: