حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همان گونه که وعده داده بودیم در ادامه به معرفی چند نمونه دیگر از حساب های اینستاگرام موفق در زمینه برندسازی در اینستاگرام  و  افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم تا با الگوگیری از آنها شما نیز بتوانید ایده های جالبی برای رونق کسب و کار خود کسب کنید. با فالوجت همراه باشید.

 

6) Vodka for Dog People

برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها  ( و گاهی اوقات گربه )  برندهای دولت دوست tito  را برجسته نشان می دهد. این شرکت   به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آن را با  ایجاد آگاهی در باره ی  انطباق پذیری حیوانات خانگی  با انسان ها نشان می دهد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

تولیدات عجیب و غریب  زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه  بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند استفاده می کند.

7) Flowers for Dreams

Flowers for Dream  یک گلفروشی محلی در شیکاگو است که برای فروش هر گل  به موسسات خیریه همسایه یک دسته گل هدیه می دهد. در حالیکه شرکت  نتوانست گلهایی در سایز 1-800  تولید کند اما ، در ارتقا بخشیدن به  عکس های زیبای محلی خود موفق عمل می کند.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

با داشتن بیش از 32000فالوور، هر پست صدها لایک بدست خواهد آورد. نه تنها  به این صورت ، بلکه Flowers for Dream به طور مرتب با فالوور های خود برای بیشتر کردن فعالیت های عام المنفعه خود در  تعامل  بوده و محصولاتش  در دسترس همگان قرار دارد. این شرکت استراتژی برندسازی خود را مشخص کرده  که می تواند به دیگر شرکت ها یادگیری درباره بازاریابی های ساده  را بیاموزد.

8) Playdoh

تفریحاتی که در دوران کودکی با Playdoh داشتید را به یاد می آورید؟ بازاریابان رسانه اجتماعی مطمئنا این کار را به این دلیل انجام داده اند که هر پست نشان دهنده یک  شیوه خلاق و مفرح برای استفاده از تولیدات است.

این شرکت از انیمیشن های ثابت زیادی در محتواهای خود برای نشان دادن انجام هر کاری با  playdoh استفاده می کند . آنها به شما نشان می دهند که چرا این یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام برای فالو کردن با موضوعات شگفت انگیز، حیوانات و اشکال است.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

اهداف موفق Playdoh ، بر پایه ی کاربران و حوادث پر رنگی مثل بازگشت به دکه فروش مدرسه و هشتگ های پر طرفدار تعطیلات مثل بهترین جمعه ملی  است. این برند با رنگ های روشن و فالوور های اینستاگرام خود شناخته  می شود.

9) Charity Water

Charity Water خدمات خود را در بردن آب سالم و اشامیدنی به مکان هایی که به آن احتیاج دارند نشان می دهد. برند ها می توانند از اینستاگرام Charity Water به دلیل کپشن هایی که به محتویات نسبت می دهد، نکته برداری کنند.

این سازمان داستان های موفقیت آمیز خود را برجسته نشان می دهد و تاثیر کمک های بلاعوض  را به مردم نشان می دهد . نه تنها محتوای Charity Water’s الهام بخش است ، تامین غذای  نیازمندان نقش بزرگی در علاقه پیدا کردن مردم  به این شرکت دارد.  این به نگه داشتن کاربران کمک و توصیفات در مورد برندشان را افزایش می دهد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

10) David Chang

David Chang به عنوان یک سر اشپز پر طرفدار با داشتن جایزه رستوران برتر در نیویورک. رنگ و اب بیشتری به حساب اینستاگرام خود اضافه کرد.  گذاشتن ویدیو های اهسته همراه با موسیقی به سرعت اینستاگرام او را برای دوستداران غذا و سر اشپز ها درسرتاسر دنیا جذاب ساخت و به همین راحتی موجب  افزایش لایک اینستاگرام و پست های خود شد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

برندها می توانند از تاثیرگذارانی که فالوو ر های زیادی دارند درس های زیادی بیاموزند و آقای chang نیز از این قاعده مستثنا نیست.بشتر محتویات او از گوشی های هوشمند ساخته شده اند ، اما هرگز اوقات خسته کننده ایی با اقای changنخواهید داشت.او مطمینا استاد گرسنه کردن شما در این ویدیو های اهسته  است.

***

منبع: sproutsocial -  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: