برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید(3)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برندهای موفقی وجود دارند که توانسته اند از فرصت اینستاگرام به خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش فروش محصولات و خدمات خود بهره گیرند. در ادامه مبحث قبل و بر طبق وعده ای که داده بودیم در این قسمت هم 5 نمونه دیگر از برندهای موفق در اینستاگرام را بیان می کنیم. با فالوجت همراه باشید.

 

11) Glossier

اظهارات این محصول زیبای خاص  در بیو اینستاگرامش  ابتدا در باره پوست و دوم درباره آرایش  شناخته شده است. Glossier کار فوق العاده ایی در نمایش این شعار با فراهم کردن تصاویر روشن،  درخشان و صورتی  برای مهم جلوه دادن مراقبت از پوست دارد.

برندهای موفق در اینستاگرام سوم

با وجود برند سازی های عالی Glossier، با گذاشتن تصاویر دلنشین از محصولاتش در اینستاگرام توانایی های ذاتی  خود را به کار گرفت. این شرکت، حتی الگو های رفتاری متداول خود را به وضوح فقط در استفاده از کالا های تبلیغاتی قرار داد.

بر اساس مبنای انسانی آنها بازاریابی در اینستاگرام هم عملکرد خوبی دارد. و معمولا این حس را القا می کند که شما یک دوست را فالوو می کنید نه یک برند.

12) Reynold’s Kitchens

چه کسی می داند که فویل الومنیوم و پلاستیک  می تواند بسیار مبتکرانه شکل بگیرد؟ Reynold’s

Kitchens غذاهای بسیار زیبایی بر روی میزهای پایان ناپذیری در اینستاگرام به نمایش گذاشته است. هر تصویر یک محصول متفاوت که  می تواند بر روی میز آشپز خانه شما قرار بگیرد را نشان می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام

 چشم انداز پروفایل، میز های زنجیره وار با ظرف ها و غذاهای خوش طبع است. تلفیق تصاویر برای برند  Reynold’s بدون تلاش بیشتری می تواند حرکتی رو به جلو باشد. این شرکت به سادگی نشان می دهد که شما چگونه می توانید یک ایده ساده  را تبدیل به یک بازاریابی بزرگ کنید.

13) Bitwell Inc

کلاه ایمنی موتور سیکلت و لوازم جانبی آن،  باعث بوجود آمدن محتواهای جذاب نوشته شده توسط کاربران طی بازاریابی به سبک تصاویری که زندگی کردن با محصولات این برند را نشان می دهد، می شوند. بسیاری از تصاویر مناظر دیدنی از موتور سیکلت های در حال حرکت هستند.

برندهای موفق در اینستاگرام

فروش کلاه ایمنی و گیره پا،  به  bitwell توانایی فروش در بازار محصولات  مورد نیاز زندگی را می دهد. این حساب نشان می دهد که بازاریابی تنها درباره ی محصولات نیست ، بلکه به شما نحوه استفاده از آنها را در هر موقعیت می آموزد.

14) Coffee ‘N Clothes

Coffee ‘N Clothes دقیقا همان چیزی است که فکر می کنید باید باشد ، محتویات آن مربوط به قهوه و لباس است. این حساب مبتکرانه اینستاگرام برای برند هایی که در تلاش برای افزایش قدرت بصری و در کل زیبایی شناختی برند خود هستند کاربردی است.

برندهای موفق در اینستاگرام

یک ایده ساده از دو عکس زیبایی های هر روزه قهوه و لباس پوشیدن را برجسته نشان می دهد. این حساب با بیش از  266000 فالوورتعیین می کند که چرا عکاسی و محتوای بسیار خوب  همیشه عالی عمل می کند. چنین ایده هایی می تواند برای افزایش لایک اینستاگرام بسیار موثر باشد.

15) Madewell

Madewell شرکت پوشاک زنانه، توانایی فوق العاده ایی در تبدیل اینستاگرام به یک فروشگاه آنلاین دارد. . Madewellمثل  AirBnb لینکی برای مشتریان تهیه کرده است تا، با استفاده از آن بتوانند، محصولاتی که در اینستاگرام ذکر شده را خریداری کنند.

برندهای موفق در اینستاگرام

نمونه ساده ، رنگ های روشن و کرمی برای هماهنگی با برند استفاده شده است. نه تنها  Madewel  عکس های بسیار زیبایی به نمایش می گذارد، بلکه آنها  مطمئناً با موضوع خاصی طراحی می شوند.

***

منبع: sproutsocial –  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: