12 راهکار افزایش ممبر در کانال تلگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در اختیار افراد قرار داده اند. تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در ایران است به گونه ای که شاید در بین دوستان و اطرافیان خود کمتر کسی را سراغ داشته باشید  که در روز مدت زمانی را صرف گشت و گذار در گروه ها و کانال های تلگرانی نکند. همین موضوع این شبکه اجتماعی را هم به عرصه ای برای فعالیت های تجاری تبدیل کرده است. در همین راستا مدیران گروه ها و کانال های تلگرامی تمام تلاش خود را برای افزایش ممبر و یا همان اعضای گروه و کانال به کار می گیرند. در این مطلب برخی از ترفند ها و راهکارهای مفید در جهت افزایش ممبر در کانال تلگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

البته برخی از مدیران کانال ها و گروه ها سعی می کنند از روش های سیاهی همچون ربات افزایش ممبر استفاده کنند. این روش در واقع شبیه افزایش فالوور فیک در اینستاگرام است و به همین دلیل توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش های غیر منطقی، سعی کنید از شیوه های خلاقانه و جذاب برای افزایش ممبر در کانال تلگرامی خود استفاده کنید.

افزایش ممبر در گروه ها و کانال های تلگرامی

۱- داشتن محتوای مفید و مناسب برای افزایش ممبر کانال تلگرام به شکل رایگان

وقتی که هدف خود را از ساخت کانال مشخص کردید و کانال را ساختید به هیچ عنوان بعدا موضوع کانال و لینک کانال را تغییر ندهید. مطالبی که در کانال منتشر می شود باید با نام کانال و مطالبی که قبلا ارسال شده است باید همخوانی داشته باشد مثلا در کانال انزل وب که یک کانال آموزشی است و بیشتر به اندروید و ویندوز و مباحث کامپیوتر ارتباط دارد نباید محتوایی در مورد شیمی یا فیزیک انتشار دهیم. ممکن است اعضا از این موضوع خرسند نباشند و کانال را ترک کنند.

بهتر است هنگامی که مطلب یا عکسی در کانال انتشار می دهیم لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قرار دهیم تا اگر پست یا عکس کانال توسط اعضا کانال فوروارد شد لینک کانال هم فرستاده شود. این کار مثل فرستادن پست برای شخصی در دایرکت است که موجب  افزایش لایک اینستاگرام آن صفحه می شود.

۲- تبادل با کانال های پرمخاطب برای افزایش ممبر کانال تلگرام

ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. استفاده بیش از اندازه تبادل لینک باعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند.

تبادل راهی برای افزایش ممبر کانال تلگرام

۳- تبلیغ کانال در شبکه های اجتماعی و سایت ها برای معرفی کانال تلگرام

لینک کانال خود را در فیسبوک، لاین، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره قرار دهید و یا آن را در وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند حتما معرفی کنید. اگر خدمات ویژه ای ارائه میدهید پیشنهاد تخفیف ، اشتراک و.. را در عوض قرارد دادن و معرفی لینک شما به کاربران رسانه مورد نظر برای مدیریت سایت ارسال کنید ، اینکار برای شما هزینه ای ناچیز یا بدون هزینه خواهد بود اما نتیجه آن افزایش اممبر کانال شما با کمترین هزینه ممکن است.

۴- ایجاد جذابیت در کانال برای نگه داشتن اعضای واقعی

برای اینکه اعضا کانال خود را حفظ کنید شما باید در کانال خود جاذبه ایجاد کنید که وقتی عضو جدیدی به کانال اضافه شد به جای اینکه کانال را ترک کند، علاقمند به ماندن باشد. این کار دقیقا در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام  انجام می شود. مطالب تکراری را در کانال خود ارسال نکنید چون باعث افت جذابیت کانال می شود. عکس نوشته و ویدیوهای کوتاه ، گیف های تلگرام و.. میتوانند یک نوع جذابیت باشند.

۵-کار گروهی برای مدیریت مطالب منتشر شده

از کسانی که می شناسید و مورد اعتماد شما هستند چند نفر را انتخاب کنید و در صورت تمایل آنها، به عنوان مدید آنها را به کانال اضافه کنید. با کمک چند مدیر انتظار مطالب در کانال بیشتر خواهد شد و کیفیت مطالب بیشتر خواهد شد که به طبع آن احتمال انتشار کطالب در گروه های دیگر افزایش یافته و اعضا بیشتری جذب می شوند. البته باید توجه داشت که انتشار بیش از حد مطالب خوب نیست و باعث کلافگی اعضا شود و کانال را ترک کنند. مثلا در یک ساعت ۵۰ تا مطلب منتشر نکنید. براساس زمانبندی مطالب را انتشار دهید. در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح در کانال تلگرام مطلب تا حد امکان مطلب منتشر نکنید که باعث ترک اعضا شود. میتوانید از ارسال مطلب خاموش در کانال تلگرام برای اینکار کمک بگیرید.

۶-کانال های عمومی ایجاد کنید

در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده می شوند.

راهکارهای افزایش ممبر در کانال تلگرام

۷- انتخاب لینک کوتاه

لینک کانال خود را کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را به حافظه بسپارند.

۸- استفاده از افزونه وردپرس برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام

Telegram for WP یکی از افزونه هایی است که از طریق آن می توانید وردپرس را به تلگرام خود وصل کنید. از طریق این افزونه می توان اطلاعاتی را از وردپرس وارد تلگرام کرد مانند ثبت نام کاربر، بازیابی رمز توسط کاربر، ثبت شدن کامنتی جدید و …امکان ارسال نوشته ها در کانال تلگرام نیز وجود دارد. حتی اگر کسی از طریق فرم تماس برای شما ایمیلی ارسال می کند شما بر روی تلفن همراه خود، در نرم افزار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد.

telegram-for-wp-ameer

۹- از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید

در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بیخیال خواندن می شود. با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر ۵۰ کلمه برای هر پست متنی کفایت می کند.

۱۰-از تصاویر و عکس های زیبا به فراوانی استفاده کنید

مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشه باشند، بیشتر توجه می کنند.

۱۱- تهیه ویدیوی آموزشی با زیر نویس

اگر مدیر کانال آموزشی هستید که محتوا با عکس به خوبی آموزش داده نمی شود، سعی کنید که فیلم آموزشی مناسب بگذارید و زیر نویس های مناسبی برای فیلم ایجاد کنید. در صورتی که با مشکل عدم ارسال عکس تلگرام و یا لود نشدن عکس و ویدیو مواجه شدید پیشنهاد می کنیم ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام را مطالعه بفرمایید.

۱۲- ایجاد مسابقات ، تخفیف های ویژه ، بخش درخواستی ها برای اعضای کانال

هرچند وقت یکبار مسابقه و امکانات جالب در کانال خود بگذارید مشهورترین این مسابقه به عنوان مثال مسابقه عکس بچه است که با ارسال عکس فرزند خود می توانید در مسابقه شرکت کنید. یا مسابقه ای که برای صنایع دستی برگزار می شود با ارسال عکس یکی از کارهای خود می توانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از همه باشه شما برنده این مسابقه خواهید بود. اگر شما مدیر یک کانال فروش هستید می توانید هر چند وقت یکبار برای جذب خریداران تخفیف های ویژه قرار دهید ، یا برای کانال موزیک تلگرام یک بخش درخواستی نیز در نظر بگیرید.

***

این موارد تنها بخشی از راهکارهای مفید جهت افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شماست. قطعاً شما تجربه های مفیدی در زمینه افزایش ممبر دارید. با ما در میان بگذارید.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: