معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد. در این برنامه که برای اسمارت‌فون‌ها طراحی شده، روند فعالیت کاربر، فرایند آسانی است. کاربران به راحتی می‌توانند تصاویر دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. و یا عکس‌های مورد پسند خود را لایک کنند. هرچند کار با این برنامه آسان است، اما ویژگی‌های جالبی وجود دارد که شاید برخی از کاربران با آنها آشنا نیستند. با ما همراه باشید تا با برخی از این ویژگی های اینستاگرام آشنا شوید.

  • فیلترهای تصاویر یکی از نکات جالب اینستاگرام است، اما برخی از این فیلترها، ممکن است به کار نیایند. بعد از هر به روز رسانی، تعداد فیلترهای اینستاگرام افزایش می یابد. برای حذف فیلترهایی که مورد علاقه شما نیست، کافیست به انتهای لیست فیلترها روید، بر گزینه Manage ضربه زنید و فیلترهایی که نمی‌خواهید را از لیست مشاهده حذف کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - فیلترهای اینستاگرام

  • همان گونه که می‌دانید اگر شما در لیست فالوورهای کسی باشید، آن کاربر می‌تواند در تصاویری که به اشتراک می‌گذارد شما را تگ کند. اگر می‌خواهید نام خودتان را از تصاویر آنها، حذف کنید در بخش Photo of You در پروفایل خودتان، روی تگ نام خودتان بر روی تصویر ضربه بزنید و در کادری که برایتان باز می شود، گزینه Hide From My Profile را تپ کنید. در انتها هم بر گزینه Finish تپ کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - تگ کردن در عکس های اینستاگرام

  • یکی از ویژگی‌های اینستاگرام، که شاید برای افراد جذاب باشد، رصد دیگران برای لایک تصاویر است. این قابلیت که از نسخه‌های آغازین اینستاگرام وجود داشته، این امکان را به شما می دهد تا دوستانتان را رصد کنید و ببینید که آنها چه تصاویری را لایک می‌کنند. برای اینکار از تب  Activity در سمت چپ Following استفاده کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - لایک اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: افزایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید

 

  • مجبو ر نیستید مرتب صفحه دیگران را چک کنید تا از پست‌های جدید باخبر شوید. صفحه کاربر مورد نظر را باز کنید، در بخش بالای سمت راست بر روی ... ضربه بزنید. در اینجا گزینه “Turn on Post Notification” را فعال کنید. با این راهکار از ارسال پست توسط دوستان، مطلع می شوید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - پست اینستاگرام

  • در پروفایل خود بر علامت ... تپ کنید تا وارد تنظیمات شوید. از قسمت Setting : Photo You’ve Liked می‌توانید به تصاویری که لایک کرده‌اید دسترسی پیدا کنید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام

  • مانند pv  در سایر شبکه‌ها همچون تلگرام، در اینستاگرام هم می توانید از قابلیت Direct Message استفاده کنید. با این ویژگی می توانید برای یک نفر از لیست خود، پیامی خصوصی بفرستید.

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام - پیام های دایرکت در اینستاگرام

منبع: دیتا لینک

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: