برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

گاهی برخی سوال می پرسند که ما می خواهیم از اینستاگرام برای افزایش فروش و معرفی خدمات خود استفاده کنیم، اما به درستی نمی دانیم که چگونه باید از اینستاگرام برای این هدف استفاده کنیم. اصول و موارد زیادی برای برندسازی در اینستاگرام وجود دارد. اما یکی از موارد بسایر مهم داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می باشد. اما چگونه پست های خلاقانه داشته باشیم؟ از حساب های موفق ایده بگیرید. بله! می توانید برندهای موفق را در اینستاگرام رصد کنید و با الگوگیری از روش های موفق آنها، خود را بالاتر از رقبا نگه دارید. در چند مقاله گذشته برخی از حساب های اینستاگرامی موفق که می توانید از ایده های انها الهام بگیرید، معرفی شدند. در ادامه با چند نمونه دیگر از این الگوهای موفق آشنا می شویم. با فالوجت همراه باشید.

 

16) Punch Drink

 Drink یک انتشارات آن لاین برای عرضه  سفارشات کوکتل ، راهنماهای شهری و دیگر محتویات مرتبط با سایت می باشد. به هر حال . Punch در اینستاگرام نوشیدنی های هر تصویر را برجسته نشان می دهد. به علاوه، . Punchدر لینکی در بیوی خود سفارش هر کوکتل در اینستاگرام را نمایش داده است.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

برند ها می توانند الهام های زیادی از تصاویر ابتکاری و پر زرق و برق کوکتل ها در  . Punch بگیرند. آنها تلاش در جذب مخاطب از هر طریق دارند و با این تصاویر هر چه نیاز دارند را به مخاطب می دهند.

17) Canva

به دلیل سهولت استفاده از ابزار طراحی گرافیکی. Canv، این ابزارمحتویاتی که توسط کاربران نوشته شده را بسیار شبیه به Adobe برجسته نشان می دهد. این ابزار ویژگی ها و قالبها را از طریق تصاویر مهیج در اینستاگرام پر رنگ  نشان می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

نه تنها  Canv مزایای بسیاری برای کاربرانی که آن را در اینستاگرام فالوو می کنند مهیا می کند، بلکه نمایش های هنرمندانه‌ی بسیاری در دستور کار خود دارد.

18) Barkbox

به سرعت خواهید فهمید که چرا  Barkbox بیش از 1/3 میلیون فالوور دارد. پست های این شرکت حاوی  محتویاتی شامل تعدادی از  سگ های با مزه و تصاویر تبلیغاتی یا برندسازی  است. در عوض Barkbox ابتدا فالوور های خود را سرگرم کرده  و سپس به تبلیغات  برند خود می پردازد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

نوشته های آن شباهت زیادی به دیگر حساب ها که فقط حیوانات بامزه را پست می گذارند، دارد، اما برای  فالوور های خود کوپن های تخفیفی تهیه می کند. برند ها می توانند به محدوده شخصی شما نزدیک شده و فضایی خارج از محتوای دوستان و خانواده  ایجاد کنند. به هر حال  Barbox شما را در خانه هایتان با تعداد زیادی عکس و ویدیو از سگها  در گیر می کند.

19) Apartment Therapy

برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل  Apartment Therapy منبع محتوایی بزرگی محسوب می شود. این برند، به طور شگفت انگیزی ایده های بهسازی و طراحی داخلی منزل  را به روشی کاملا مبتکرانه در اختیار فالوور های خود قرار می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

برند ها همیشه به دنبال راهی برای مشغول کردن کاربران و تهیه نکات  diy هستند که در این زمینه می توانند بسیار موفق عمل کنند. فقط نگاهی به چگونگی عملکرد BuzzFeed’s Tasty بیندازید. کاربران رسانه اجتماعی  به مشاهده چگونگی انجام پروژه ها  علاقه زیادی نشان می دهند.

20) Wright Kitchen

این عکاس freelance  و آشپز الهام بخش ، با کمک  بازی رنگها غذاها و چیزهای مختلف و تصاویر بسیار زیبایی پست می گذارد. برند هایی که به دنبال موارد مبتکرانه الهام بخش هستند ، به سادگی می تواند مواردی را از Wright Kitchen بیاموزند. باوجود 179000 فالوور عکس های فوق العاده و کار های هنری آشپزخانه  او هزاران لایک در هر پست می گیرد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

21) Vans

برند سازی برای . Vans در حکم یک کیف است که برای ادامه افزایش محتوا در اینستاگرام از آن استفاده می کند. در حالیکه Vans با موفقیت محصولات خود را نمایش می دهد، زیبایی شناختی  آن به طور تاثیر گذاری هنرمندانه است،

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

در حالیکه ، موارد بسیاری وجود ندارد که بتواند این  برند را برجسته کند اما  اینستاگرام آن همواره  منبع خوبی برای پیدا  کردن سبک زندگی و ابتکار عمل در این برند می باشد. هر پست آن شامل  تعاملات بسیاری است و این برند با کاربرانی که سوال می پرسند یا کامنت می گذارند به طور موفقی در تعامل است.

***

گاهی پیج های اینستاگرامی با تعداد فالوور ها و لایک های بالا می توانند ایده های خوبی در اختیار ما قرار دهند. از برندهای موفق در اینستاگرام الهام بگیرید. پست های خلاقانه و جذاب آماده کنید. سپس با استفاده از ربات هایی همچون فالوجت برای دیده شدن و معرفی خود به دیگران استفاده کنید. علاوه بر اینها موارد مهمی همچون زمان ارسال پست و یا نحوه عکاسی را هم رعایت کنید تا به زودی شاهد افزایش فالوور  های خود باشید.

منبع: sproutsocial –  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: