جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت جدیدی از راه رسید: جستجوی استوری ها بر مبنای مکان و هشتگ. پیش از این استوری ها باعث محبوبیت و جذابیت بیشتر اینستاگرام شده بود که چه بسا کسانی از این امکان برای افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام صفحه خود استفاده کردند. در این آپدیت جدید اینستاگرام باز هم قابلیت جدیدی به کاربران ارائه شد.

دو قابلیت کاربردی جدیدی در آپدیت جدید اینستاگرام معرفی شده است: دسته‌بندی استوری‌ها بر اساس موقعیت مکانی و اضافه شدن هشتگ به استوری‌ها (Stories). هر چند این قابلیت ها در نگاه اول می‌تواند کاربردی و تازه باشد اما همانند بسیاری از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام، دو قابلیت مذکور از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت کپی‌برداری شده است.

 

استوری‌ ها در واقع پست‌های موقتی هستند که بعد از 24 ساعت به‌صورت خودکار از قسمت feed اینستاگرام حذف می‌شوند و کاربردهای مختلف و جذابی می‌توانند داشته باشد.آنچه استوری ها را با پست‌های عادی متمایز می کند، بیشتر دیده شدن و مدت‌دار بودن آن است.

استوری از زمان معرفی، به میزانی موفق عمل کرده که حتی بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای قرار دادن پست و یا عکس ثابت، رخدادهای تصویری مهم زندگی روزمره خود را در این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند. همین علاقه زیاد کاربران به استوری ها بود که باعث شد اینستاگرام به تازگی دو ویژگی جدید را هم به استوری ها اضافه کند.

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام

اولین ویژگی امکان فیلتر کردن استوری‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی است. همان‌طور که میدانید اگر پیچ یا صفحه شما عمومی و یا همان پابلیک باشد و در عین حال از محبوبیت بالایی نیز برخوردار باشد، استوری‌هایتان نه تنها برای دوستان و فالو کنندگان، بلکه برای سایر افرادی که حتی شما را فالو نکرده‌اند هم ممکن است در بخش فید Explore آن‌ها نشان داده شود. در همین حال آپدیت جدید اینستاگرام امکان دسته بندی و نمایش استوری‌ها بر اساس منطقه جغرافیایی ارسال کننده آن‌ها را به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال اگر شما در شهر مشهد زندگی کنید، در صورت فعال بودن قابلیت لوکیشن، زین پس در بالای صفحه فید Explore، استوری‌هایی که از شهر مشهد و یا شهرهای نزدیک به آن ارسال شده است با ذکر نام آن شهر نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که خواهان عدم نمایش استوری‌هایی بر اساس مکان مشخص شده باشید، کافیست یک بار آن را باز کرده و سپس آیکون ‘X’ در گوشه بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید. علاوه بر این از هفته آینده امکان جستجو بر اساس موقعیت مکانی و هش‌تگ‌های مورد استفاده در استوری‌ها نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در سوی دیگر زین پس کاربران می‌توانند بسته به موضوع مورد علاقه، فیلتر هش‌تگ‌های استفاده شده در استوری‌ها را هم انتخاب کنند. به عنوان مثال کاربران علاقه‌مند به مد روز، می‌توانند آخرین استوری‌هایی که با موضوع این حوزه توسط اشخاص مختلف منتشر می‌شوند را با هش‌تگ#ootd دنبال کنند.

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام

البته ناگفته نماند که آپدیت جدید اینستاگرام شامل موارد محدود کننده ای هم هست؛ چرا که در این نسخه دیگر نمی‌توان تصاویر آپلود شده را به طور هم‌زمان در شبکه‌های Foursquare،Swarm و Flickr نیز منتشر کرد. به زبان ساده‌تر، زین پس اتصال اکانت و به اشتراک گذاری لحظه‌ای تصاویر در اینستاگرام فقط از سه سرویس فیس‌بوک، توییتر و تامبلر پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان سرویس Flickr که کارایی مشابه با اینستاگرام دارد و زیر نظر یاهو اداره میشود، احتمالاً وجود یک باگ قدیمی و رفع نشده در Flickr که سبب می‌شد اینستاگرام نتواند به خوبی با این رسانه ارتباط برقرار کند، موجب توقف این پشتیبانی شده است.

منبع: فارنت

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: