آموزش آرشیو برای مخفی کردن موقتی پست در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شاید به هر دلیل بخواهید که پست خود را از دید کاربران مخفی کنید. با قابلیت آرشیو اینستاگرام، مجبور نیستید پست های خود را پاک کنید. بلکه می توانید به جای پاک کردن از قابلیت آرشیو پست در اینستاگرام برای مخفی کردن آن پست استفاده کنید.

کاربران اینستاگرام بنا به دلایلی ممکن است اقدام به حذف پست در اینستاگرام کنند، مثلاً ممکن است به دلیل نرسیدن پست به میزان لایک مورد انتظار، بخواهند پست را مخفی کنند،  با قابلیت آرشیو از این به بعد کاربران می‌توانند به جای حذف کامل پست در اینستاگرام آن‌ را به صورت موقت آرشیو و مخفی کنند.

از قرار معلوم این ویژگی جدید از هم اکنون برای استفاده بعضی از کاربران قابل بهره‌برداری است و اینستاگرام به صورت رسمی عملیاتی شدن قابلیت آرشیو پست‌ها را از طریق وب‌سایت معتبر TechCrunch اعلام کرده است. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

چگونه از قابلیت آرشیو برای مخفی کردن پست در اینستاگرام استفاده کنیم؟

این امر باعث شده است کاربران در کنار انتخاب حذف پست‌ها قابلیت آرشیو کردن آن‌ها را نیز داشته باشند. لازم به ذکر است که این ویژگی از دید همگان مخفی شده است اما کاربر بسته به صلاح دید خود می‌تواند امکان آرشیو کردن پست‌ها را نمایان کند.

برای استفاده از این قابلیت کافیست تا کاربر بر روی آیکون سه‌ نقطه‌ای که در کنار پست‌ قرار گرفته‌ است تب کرده و گزینه Archive را انتخاب کند.

چگونه از قابلیت آرشیو برای مخفی کردن پست در اینستاگرام استفاده کنیم؟

در این قسمت کاربر قادر است پست های آرشیو شده را با انتخاب آیکون ساعت که در بالا و سمت راست قرار گرفته است مشاهده نمایند. این کار به کاربر کمک می‌کند تا تمامی پست‌های آرشیو شده را به صورت فهرست‌وار بررسی کند.

این کار عملا کاربر را قادر می‌سازد تا نمایی کلی از پست‌های قدیمی خود در اینستاگرام داشته باشد. از طرف دیگر همان‌‌گونه که اشاره شد از این طریق کاربر می تواند پستی که لایک زیادی دریافت نکرده است را نیز به صورت موقت آرشیو کند.

اینستاگرام اعلام کرده است که قرار  است در چند ماه آینده دسترسی تمامی کاربران به قابلیت آرشیو پست‌ها را فعال کند. به این ترتیب در حال حاضر تنها کاربران کمی به این ویژگی دسترسی دارند و پس از اینکه قابلیت آرشیو پست‌ها امتحان خود را پس داد اینستاگرام این ویژگی را برای تمامی کاربران در چند ماه آینده فعال خواهد کرد.

منبع: فارنت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: