معرفی ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابی در اینستاگرام
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

این روزها در میان کارآفرینان موفق ایرانی با کسانی مواجه می شویم که از اینستاگرام برای بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. از کسب و کارهای کوچک تا برندهای معروف جهانی به خوبی این نکته را دریافته اند که بازاریابی در اینستاگرام برگ برنده ای است که نباید از آن غافل شد. از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد به خوبی استفاده کنید تا شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام خود در اینستاگرام باشید و نهایتاً به هدف نهایی خود یعنی یک بازاریابی موفق در اینستاگرام دست یابید. با فالوجت همراه باشید تا با برخی از ابزارهای مفید بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید.

معرفی 6 ابزار کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی در اینستاگرام

1) استفاده از فیلترها برای حرفه ای کردن عکس ها

اولین قدم برای موفقیت در هر اکانت اینستاگرام ، این است که شما داستان شرکت خود را به خوبی بیان کنید ، تصاویری که شما در اکانت خود می گذارید انعکاس دهنده تجارت شما هستند و به نوعی شما می خواهید با این تصاویر مشتریان بالقوه خود را به تجارتتان علاقه مند کنید بنابراین داشتن یک نمای منسجم در تصاویر شما که بتواند برند شما را به صورت یکپارچه معرفی کند بسیار مهم است. یکی از ابزارهایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند ابزار  A Color Story است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا به تصاویرتان ظاهری حرفه ای تر و رنگبندی متناسب تر قبل از پست آنها بدهید

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

فیلترهایی که درون اپلیکیشن هستند به شما کمک میکنند تا عکسهای خودتان را بهبود ببخشید اما بیش از حد به انها نور نمی دهد و یا آنها را تاریک کند. شما می توانید از پنج فیلتر رایگان این اپلیکیشن  استفاده کنید و یا با پرداخت 7.99 دلار شما می توانید به تمام فیلترهای این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. اما پیشنهاد ما به شما این است که یک یا دو فیلتر که از نظر خودتان بهترین نورپردازی و دید را به عکسهایتان می بخشند انتخاب کنید و تمام عکسهای خود را با همین فیلترها ویرایش و ارسال کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

نکته: از ارسال عکسهایی که به تجارت شما نامربوط هستند و یا مقصودی را که می خواهید را نمی رسانند خودداری کنید.

2) خوراک اینستاگرام خود را در معرض دید کاربران قرار دهید؛

شما میخواهید که خوراک اینستاگرامتان به بیشترین میزان توسط کابران هدف دیده شود ، یکی از راه برای رسیدن به این هدف ، قرار دادن آن در وبسایت و یا وبلاگ تجاریتان توسط ابزارهای مانند SnapWidget است. قرار دادن خوراک اینستاگرام در سایت در واقع یک نوع تبلیغات رایگان و یک مکان برای حضور اجتماعی به شما میدهد. همچنین شما می توانید از این فرصت برای دعوت بازدیدکنندگان وبسایتتان به دنبال کردن اکنتتان در اینستاگرام استفاده کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

با ابزار snapwidget ، شما می توانید یک طرح شبکه ای ، اسلایدشو ویا نقشه عکس (photomap) انتخاب کنید تا به کاربران اجازه دهید که مکانهایی را که شما اینستاگرام کرده اید دنبال کنند. به محض اینکه کد مربوط به snapwidget را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید ، snapwidget به صورت اتوماتیک عکسهای اخیر شما را از اکانت اینستاگرام برداشته و روی سایت شما آپلود می کند.

3) از اکانتهای دیگر تصاویری را به اشتراک بگذارید؛

اگر شما می خواهید یک خوراک اینستاگرام موفق داشته باشید داشتن یک اجتماع حمایت کننده ، به اشتراک گذارنده و فعال بسیار مهم و ضروری است. این یکی از بهترین کارهایی است که شما می توانید برای اینستاگرام خود انجام دهید. اگر شما با سایر کاربران اینستاگرام تعامل و همکاری داشته باشید در مقابل آنها نیز تلاش می کنند تا همکاری و حمایت شما را جبران کنند و به این ترتیب شما فالوئرهایی فعال و متعهد خواهید داشت.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

به اشتراک گذاشتن تصاویر سایر کاربران یک راه فوق العاده برای ایجاد رابطه ای صمیمی بین فالوئرها و کمپانی شماست. Repost for Instagram ، که برای سیستم عاملهای آی او اس و اندروید در دسترس است ، این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید تصاویر را از سایر اکانتهای اینستاگرام بازارسال کنید و داستان آنها را در حالی که به آنها در خوراک خودتان اعتبار می بخشید به اشتراک بگذارید. این ویژگی شما را قادر می سازد تا علاوه بر ایجاد یک رابطه صمیمانه بتوانید به طور همزمان تصاویر مربوط و جالبی را با فالوئرهایتان به اشتراک بگذارید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

4) زمانبندی پست های اینستاگرامی

با این وجود که اینستاگرام با زندگی شما همراه است بعضی وقت ها زندگی از آن پیشی می گیرد. شما همیشه به موبایتان دسترسی ندارید و براساس موقعیت گاهی پیش می آید که چند رو از محیط شبکه های اجتماعی دور بمانید. شما می توانید با ابزارهایی مانند ScheduGram حضور آنلاین فعال خود را حفظ کنید.

این ابزار بر پایه وب طراحی شده و به شما این امکان را می دهد تا پستهای خود را به صورت آنی و یا با زمانبندی مشخص در آینده در اینستاگرام ارسال کنید. با استفاده از این ابزار شما میتوانید چند اکانت اینستاگرام را به صورت همزمان و بدون نیاز به ورود و خروج از اکانتهای مختلف مدیریت کنید. همچنین می توانید به صورت چندنفره و تیمی بر روی زمانبندی پستها و دسترسی به اکانتها فعالیت کنید.

5) عملکرد محتوای اینستاگرامتان را پیگیری کنید؛

شما باید پشت هر پست اینستاگرامتان یک استراتژی داشته باشید. آیا شما میخواهید که کاربران عکسهای شما را لایک کنند ، برای شما نظر بگذارند و یا از وبسایتتان بازدید کنند؟ زمانی که شما هدفتان را از بازاریابی در اینستاگرام مشخص کردید بررسی نحوه عملکردتان جهت رسیدن به اهداف حائز اهمیت است.

از ابزارهای آنالیزی اینستاگرام مانند Iconosquare برای بررسی وضعیتتان استفاده کنید تا ببینید که آیا تاکتیکهای بازاریابیتان جواب داده اند یا خیر. در این اپلیکیشن شما می توانید آمارهای اکانت خود مانند تعداد لایکها ، نظرات و میزان مشارکت فالوئرها را مشاهده کنید.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

اپلیکیشن Iconosquare برای شما مشخص می کند که کدام یک از پستهای شما بیشترین جذابیت را برای کاربران داشته اند. بدین ترتیب شما میتوانید به سرعت دریابید که چه چیزی بیشتر به شما در بازاریابی اکانت اینستاگرامتان کمک می کند و سعی کنید از آن محتوا در پستهای بعدی بیشتر استفاده کنید. برای ایجاد یک اجتماع فعال اینستاگرامی مشاهده آمار و بررسی علاقه مندی فالوئرها بسیار مهم است.

ابزارهای اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - بازاریابی در اینستاگرام

ششمین ابزار برای بهبود بازاریابی اینستاگرامی ،ابزار Collecto است که بر پایه وب طراحی شده و یک گزینه خوب برای نظارت و ردیابی عملکرد اکانتهای اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار شما می توانید خلاصه ای از تصاویر ، میزان عملکرد ، تگها ، مکان کاربران ، فیلترها و آمار پستهای خود را ببینید.

***

اجازه دهید ابزار مفید دیگری هم برای بازاریابی در اینستاگرام معرفی کنیم. وقتی قرار است از اینستاگرام برای بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات خود استفاده کنید قطعاً افزایش فالوور اینستاگرام هم برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما برای فروش بیشتر نیاز دارید دیده شوید. بنابراین باید به دنبال راهی برای معرفی اکانت خود به دیگران باشید. در این مسیر فالوجت ابزار مناسبی است که به راحتی می توانید از ان بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با ربات افزایش فالوور و چگونگی عملکرد آن به مقاله " امکان شهرت و افزایش فالوور در اینستاگرام با فالوجت" مراجعه کنید.

تجربه های مفید خود در زمینه استفاده از هریک از این ابزارها را با ما در میان بگذارید.

منبع: snapagency - پروازکو

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 





:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: