نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در مقاله "معرفی و آموزش استوری اینستاگرام " در زمینه قابلیت استوری اینستاگرام صحبت شد. در این مطلب شیوه تبدیل سلفی به استیکر در استوری به صورت تصویری و مرحله به مرحله بیان می شود. در ضمن برای استفاده از این قابلیت اینستاگرام لازم است از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام همراه باشید.

آموزش تبدیل سلفی به استیکر

1)با کلیک بر روی آیکون دوربین در بالای صفحه وارد بخش استوری شوید.

 

آموزش تبدیل سلفی به استیکر در استوری اینستاگرام

 

2) از تصویر دلخواه عکس برداری کنید و از بالای صفحه روی آیکون تعیین شده تب بزنید.

 
آموزش تبدیل سلفی به استیکر در استوری اینستاگرام

3) آیکون دوربین را از میان تصاویر زیر انتخاب نمایید، همان گونه که مشاهده می کنید یک قاب برای ثبت تصویر جدید ایجاد می شود.

 

آموزش تبدیل سلفی به استیکر در استوری اینستاگرام

4)اکنون مجددا با فشردن دایره ی سفید، عکس برداری کنید و هر تصویر را با انگشت به سمت های مختلف منتقل کنید.

 

آموزش تبدیل سلفی به استیکر در استوری اینستاگرام

5) با ضربه زدن روی تصویر های گرفته شده، به سلیقه ی خود دور آنها قاب مربعی یا دایره ای اضافه کنید.

 

سپس تصویر ثبت شده را در نهایت برای استوری، یا اشتراک گذاری با دوستان خود ارسال کنید.

آموزش تبدیل سلفی به استیکر در استوری اینستاگرام

منبع: اندروید سیتی

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام شبکه اجتماعی قدرتمندی است که هرروز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود و با ارائه سرویس ها و قابلیت های جدید سعی می کند همیشه کاربران وفادار خود را راضی نگه دارد. اینستاگرام هرروز برای کاربران جذاب تر می شود و حتی گاهی موضوع افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام برخی از اکانت های اینستاگرام موضوع داغ فضای مجازی می شود. اما ممکن است به هر دلیلی گاهی لازم باشد اقدام به حذف و پاک کردن اکانت اینستاگرام خود کنید. در این مطلب از  مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه پاک کردن اکانت اینستاگرام اموزش داده می شود. با فالوجت همراه باشید.

 

مجموعه مقالات آموزش اینستاگرام (کلیک کنید)

 

قبل از آموزش حذف اکانت اینستاگرام لازم است چند نکته را به خاطر داشته باشید:

بر خلاف برخی برنامه ها نظیر واتس اپ، حذف اینستاگرام از طریق خود نرم افزار اینستاگرام امکان پذیر نبوده و پاک کردن اکانت اینستاگرام باید حتما از درون وبسایت رسمی اینستا صورت گیرد.

پس از حذف اکانت اینستاگرام، تمامی موارد اعم از تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، فالوورها و… کاملا پاک خواهند شد پس اگر ویدئو و یا تصاویر با ارزشی دارید قبل از حذف اکانت از آنها پشتیبان تهیه کنید و آن ها را ذخیره کنید.

طبق گفته اینستاگرام، پس از پاک شدن اکانت، دیگر کسی امکان ساخت حسابی با همان نام را نخواهد داشت!

بازگشت به پیج و دسترسی به پست ها و اطلاعات پس از پاک کردن اکانت اینستاگرام، امکانپذیر نیست.

 

ابتدا وارد لینک زیر شوید و در سایت موردنظر نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.

 

 

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

پس از لاگین شدن کافیست از کشویی تعیین شده یک دلیل برای کار خود انتخاب کنید.

 

*بهتر است گزینه ی آخر را انتخاب کنید.
آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

 

اکنون رمز عبور خود را مجددا تایپ کنید و روی دکمه ی قرمز رنگ بزنید.

 

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

اگر از انجام این کار اطمینان دارید روی دکمه ی OK کلیک کنید.

 

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

 

اکانت اینستاگرام شما حذف شد

 

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

منبع: اندروید سیتی

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

بازاریابی در رسانه های اجتماعی هم قوانین خاص خودش را دارد که اگر می خواهید در این عرصه گام های موفقی بردارید باید با این اصول کلی آشنا شوید. فرقی نمی کند از کدام شبکه اجتماعی استفاده می کنید در هرحال افزایش مخاطبین که همان مشتریان بالقوه شما هستند برایتان اهمیت دارد. به طور خاص این روزها اینستاگرام فرصتی بسیار طلایی را پیش روی افراد قرار می دهد. برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی لازم است برخی اصول زیربنایی را رعایت کنید. در این مطلب برخی از قوانین زیربنایی برای موفقیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی بیان می شود.

1) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون گوش دادن

برای موفقیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی و محتوایی لازم است که بیشتر بشنوید و کمتر حرف بزنید. برای اینکه پی ببرید چه چیزی برای مخاطبان شما مهم است، محتوای مطالب ارسالی گروه های هدف را بخوانید و در مباحثه های آنها شرکت کنید و فقط در این صورت می توانید به جای به هم ریختن افکار آنها، ارتباطی موثر و ارزشمند برقرار کنید.

2) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون تمرکز

استراتژی تمرکز در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا بر این اساس است که تمرکز بر روی یک حوزه خاص بیشتر شانس موفقیت خواهد داشت نسبت به یک استراتژی وسیع که سعی می کند نیازهای انواع مختلفی از مخاطب را برآورده کند.

3) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون کیفیت

کیفیت مهمتر از کمیت است. بسیار بهتر است که شما هزار مخاطب آنلاین داشته باشید که مطالب شما را می خوانند، به اشتراک می گذارند و در مورد آن با مخاطبان خودشان بحث و تبادل نظر می کنند تا اینکه ده هزار مخاطب داشته باشید که بعد از اولین ارتباط ناگهان ناپدید می شوند. گاهی افراد تمام تلاش خود را به افزایش فالوور به کار می گیرند. برای نمونه ممکن است از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام  هم استفاده کنند. اما آنچه باعث می شود این تلاشها به ثمر بنشیند داشتن مطالب جذاب و پست های با کیفیت برای  افزایش لایک اینستاگرام است.

4) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون صبر

موفقیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی و محتوا یک شبه اتفاق نمی افتد. برطبق قاعده کلی برای رسیدن به موفقیت باید وقت و انرژی زیادی را صرف کنید. هرچند این احتمال هم وجود دارد که بتوانید راه صد ساله را یک شبه طی کنید!

5) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون تعمیم و گسترش

اگر شما یک مطلب فوق العاده و با کیفیت برای فالوورهای پر و پا قرص خود به اشتراک بگذارید آنها نیز این مطلب را با مخاطبان خود در اینستاگرام، فیس بوک، تویتر، لینکدین و یا در بلاگ های شخصی خود به اشتراک خواهند گذاشت. این به اشترک گذاشتن ها و صحبت ها در مورد مطالب شما باعث می شود که موتورهای جستجوگر مانند گوکل لغات کلیدی مطالب شما را در جستجوهای خود توسط کاربران را بیشتر پیدا کنند و بدین ترتیب مطالب شما راحت تر و سریع تر هنگام جستجو پیدا می شوند و بعد از آن صدها یا شاید هزاران راه موثر جدید ایجاد خواهد شد که کاربران شما پیدا کنند.

6) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون اثرگذاری

برای پیدا کردن افراد تاثیر گذار که دارای دنبال کننده های بالقوه در زمینه فعالیت شما هستند و احتمالاً به محصولات، خدمات یا کسب و کار شما علاقه مند هستند، وقت بگذارید. برای نمونه اگر از اینستاگرام برای فعالیت تجاری استفاده می کنید می توانید با استفاده از ربات های افزایش فالوور، افراد مرتبط با زمینه کسب و کاری خود را جذب کنید. یکی از نمونه های ربات های افزایش فالوور اینستاگرام، ربات فالوجت می باشد که این امکان را برای شما مهیا می کند که یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی رو به عنوان فالوور جذب کنید که به موضوع مد نظر شما مرتبط و علاقه‌مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند. بعد از جذب فالوورهای علاقه مند به حیطه کاری شما، این شما هستید که باید سعی کنید با آنها ارتباطی مستمر و موثر برقرارکنید. در صورتیکه موفق شوید خود را در نظر این دسته از افراد به عنوان یک منبع معتبر و حاوی اطلاعات مفید و جذاب معرفی کنید این احتمال قوی وجود دارد که آنها مطالب شما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند که این می تواند کسب و کار شما را به تعداد زیادی مخاطب جدید عرضه کند.

7) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون اهمیت گفتگوها

اگر شما تمام زمان خود را فقط به تبلیغ محصولات یا خدمات خود در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید مخاطبین خود را ازدست خواهید داد. شما باید برای گفتگو ارزش قایل شوید. کمی از وقت خود را بر روی مکالمه و صحبت و بیشتر وقت خود را به ایجاد مطالب جالب و قابل توجه و ایجاد ارتباط با افراد تاثیر گذار، اختصاص دهید. زمان آن خواهد رسید که این افراد ناخودآگاه تبدیل به یک بازاریاب برای شما در میان حلقه دوستان و آشنایان خود می شوند.

8) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون روابط

در دنیای واقعی و به صورت عمومی ما کسی را که با ما ارتباط برقرار می کند را نادیده نمی گیرم، این حالت در دنیای مجاری نیز صدق می کند. ساختن روابط یکی از مهمترین اصول موفقیت در بازاریابی در رسانه های اجتماعی است که باید در نظر گرفته شود. بنابراین همواره به افرادی که با شما ارتباط برقرار می کنند توجه کنید. قطعاً شما برای جذب مخاطب و افزایش فالوور تلاش می کنید. اما این فقط یک قسمت از ماجراست. بعد از آن، کار اصلی شما شروع می شود. ارتباط دائم با مخاطبان بخش مهمی از کار شماست.

9) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون حضور فعال

یکی از قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی در دسترس بودن است. به این معنی که نمی شود شما پستی را منتشر کنید و تا چند ماه دیگر حضوری نداشته باشید. همواره در دسترس مخاطبین خود باشید به این معنی که شما باید به صورت روتین و پیوسته مطالب خود را منتشر کنید و بعد از آن در گفتگو ها شرکت کنید. مخاطبین آنلاین می توانند بسیار لوس و دمدمی مزاج باشند مطمئن باشید اگر بخواهید برای هفته ها یا ماهها ناپدید شوید در جایگزین کردن شما تردید نخواهند کرد.

برای اینکه در شبکه های اجتماعی بصورت مستمر و دقیق حضور داشته باشید میتوانید از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل رونگار استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مطالب و تصاویر خود را آماده و بصورت زمانبندی شده تعیین کنید که بصورت اتوماتیک در زمان مشخص منتشر شوند.

10) قوانین بازاریابی در رسانه های اجتماعی : قانون عمل متقابل

فعالیت در شبکه های اجتماعی همانند جاده ای دو طرفه است. نمی توانید از دیگران و فالوور های خود انتظار داشته باشید که مدام مطالب شما را به اشتراک بگذارند، برایتان کامنت بگذارند، مطالب شما را لایک کنند اما  شما برای آنها هیچ قدمی برندارید. قطعاً دیگران هم از شما انتظار همکاری و حضوری فعال دارند. بنابراین باید برای دیگران زمان صرف کنید.

منبع: بلاگ آد

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شاید به هر دلیل بخواهید که پست خود را از دید کاربران مخفی کنید. با قابلیت آرشیو اینستاگرام، مجبور نیستید پست های خود را پاک کنید. بلکه می توانید به جای پاک کردن از قابلیت آرشیو پست در اینستاگرام برای مخفی کردن آن پست استفاده کنید.

کاربران اینستاگرام بنا به دلایلی ممکن است اقدام به حذف پست در اینستاگرام کنند، مثلاً ممکن است به دلیل نرسیدن پست به میزان لایک مورد انتظار، بخواهند پست را مخفی کنند،  با قابلیت آرشیو از این به بعد کاربران می‌توانند به جای حذف کامل پست در اینستاگرام آن‌ را به صورت موقت آرشیو و مخفی کنند.

از قرار معلوم این ویژگی جدید از هم اکنون برای استفاده بعضی از کاربران قابل بهره‌برداری است و اینستاگرام به صورت رسمی عملیاتی شدن قابلیت آرشیو پست‌ها را از طریق وب‌سایت معتبر TechCrunch اعلام کرده است. با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

چگونه از قابلیت آرشیو برای مخفی کردن پست در اینستاگرام استفاده کنیم؟

این امر باعث شده است کاربران در کنار انتخاب حذف پست‌ها قابلیت آرشیو کردن آن‌ها را نیز داشته باشند. لازم به ذکر است که این ویژگی از دید همگان مخفی شده است اما کاربر بسته به صلاح دید خود می‌تواند امکان آرشیو کردن پست‌ها را نمایان کند.

برای استفاده از این قابلیت کافیست تا کاربر بر روی آیکون سه‌ نقطه‌ای که در کنار پست‌ قرار گرفته‌ است تب کرده و گزینه Archive را انتخاب کند.

چگونه از قابلیت آرشیو برای مخفی کردن پست در اینستاگرام استفاده کنیم؟

در این قسمت کاربر قادر است پست های آرشیو شده را با انتخاب آیکون ساعت که در بالا و سمت راست قرار گرفته است مشاهده نمایند. این کار به کاربر کمک می‌کند تا تمامی پست‌های آرشیو شده را به صورت فهرست‌وار بررسی کند.

این کار عملا کاربر را قادر می‌سازد تا نمایی کلی از پست‌های قدیمی خود در اینستاگرام داشته باشد. از طرف دیگر همان‌‌گونه که اشاره شد از این طریق کاربر می تواند پستی که لایک زیادی دریافت نکرده است را نیز به صورت موقت آرشیو کند.

اینستاگرام اعلام کرده است که قرار  است در چند ماه آینده دسترسی تمامی کاربران به قابلیت آرشیو پست‌ها را فعال کند. به این ترتیب در حال حاضر تنها کاربران کمی به این ویژگی دسترسی دارند و پس از اینکه قابلیت آرشیو پست‌ها امتحان خود را پس داد اینستاگرام این ویژگی را برای تمامی کاربران در چند ماه آینده فعال خواهد کرد.

منبع: فارنت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت جدیدی از راه رسید: جستجوی استوری ها بر مبنای مکان و هشتگ. پیش از این استوری ها باعث محبوبیت و جذابیت بیشتر اینستاگرام شده بود که چه بسا کسانی از این امکان برای افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش لایک اینستاگرام صفحه خود استفاده کردند. در این آپدیت جدید اینستاگرام باز هم قابلیت جدیدی به کاربران ارائه شد.

دو قابلیت کاربردی جدیدی در آپدیت جدید اینستاگرام معرفی شده است: دسته‌بندی استوری‌ها بر اساس موقعیت مکانی و اضافه شدن هشتگ به استوری‌ها (Stories). هر چند این قابلیت ها در نگاه اول می‌تواند کاربردی و تازه باشد اما همانند بسیاری از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام، دو قابلیت مذکور از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت کپی‌برداری شده است.

 

استوری‌ ها در واقع پست‌های موقتی هستند که بعد از 24 ساعت به‌صورت خودکار از قسمت feed اینستاگرام حذف می‌شوند و کاربردهای مختلف و جذابی می‌توانند داشته باشد.آنچه استوری ها را با پست‌های عادی متمایز می کند، بیشتر دیده شدن و مدت‌دار بودن آن است.

استوری از زمان معرفی، به میزانی موفق عمل کرده که حتی بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای قرار دادن پست و یا عکس ثابت، رخدادهای تصویری مهم زندگی روزمره خود را در این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند. همین علاقه زیاد کاربران به استوری ها بود که باعث شد اینستاگرام به تازگی دو ویژگی جدید را هم به استوری ها اضافه کند.

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام

اولین ویژگی امکان فیلتر کردن استوری‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی است. همان‌طور که میدانید اگر پیچ یا صفحه شما عمومی و یا همان پابلیک باشد و در عین حال از محبوبیت بالایی نیز برخوردار باشد، استوری‌هایتان نه تنها برای دوستان و فالو کنندگان، بلکه برای سایر افرادی که حتی شما را فالو نکرده‌اند هم ممکن است در بخش فید Explore آن‌ها نشان داده شود. در همین حال آپدیت جدید اینستاگرام امکان دسته بندی و نمایش استوری‌ها بر اساس منطقه جغرافیایی ارسال کننده آن‌ها را به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال اگر شما در شهر مشهد زندگی کنید، در صورت فعال بودن قابلیت لوکیشن، زین پس در بالای صفحه فید Explore، استوری‌هایی که از شهر مشهد و یا شهرهای نزدیک به آن ارسال شده است با ذکر نام آن شهر نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که خواهان عدم نمایش استوری‌هایی بر اساس مکان مشخص شده باشید، کافیست یک بار آن را باز کرده و سپس آیکون ‘X’ در گوشه بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید. علاوه بر این از هفته آینده امکان جستجو بر اساس موقعیت مکانی و هش‌تگ‌های مورد استفاده در استوری‌ها نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در سوی دیگر زین پس کاربران می‌توانند بسته به موضوع مورد علاقه، فیلتر هش‌تگ‌های استفاده شده در استوری‌ها را هم انتخاب کنند. به عنوان مثال کاربران علاقه‌مند به مد روز، می‌توانند آخرین استوری‌هایی که با موضوع این حوزه توسط اشخاص مختلف منتشر می‌شوند را با هش‌تگ#ootd دنبال کنند.

جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ در آپدیت جدید اینستاگرام

البته ناگفته نماند که آپدیت جدید اینستاگرام شامل موارد محدود کننده ای هم هست؛ چرا که در این نسخه دیگر نمی‌توان تصاویر آپلود شده را به طور هم‌زمان در شبکه‌های Foursquare،Swarm و Flickr نیز منتشر کرد. به زبان ساده‌تر، زین پس اتصال اکانت و به اشتراک گذاری لحظه‌ای تصاویر در اینستاگرام فقط از سه سرویس فیس‌بوک، توییتر و تامبلر پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گفته‌های یکی از کارمندان سرویس Flickr که کارایی مشابه با اینستاگرام دارد و زیر نظر یاهو اداره میشود، احتمالاً وجود یک باگ قدیمی و رفع نشده در Flickr که سبب می‌شد اینستاگرام نتواند به خوبی با این رسانه ارتباط برقرار کند، موجب توقف این پشتیبانی شده است.

منبع: فارنت

 فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام با همه محبوبیتی که دارد در هر حال به علت دانلود عکس و ویدئو، شبکه اجتماعی پر مصرفی است. و باعث بالا رفتن حجم اینترنت گوشی و تبلت شما می شود.در عین حال که روزانه زمان زیادی را صرف  افزایش فالوور اینستاگرام و نوشتن پست های جذاب می کنید اما نگران بالا رفتن هزینه های اینترنت هم هستید. اما راهکاری برای کاهش مصرف دیتا و کاهش مصرف اینترنت وجود دارد. با این ترفند برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام جلوی پیش بارگذاری عکس ها موقع ورود به اینستاگرام گرفته می شود. در این مطلب از مجموعه " آموزش اینستاگرام " به این سوال پاسخ داده می شود که چگونه می توانیم مصرف اینترنت اینستاگرام را کاهش دهیم؟ با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

 
راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

به نرم افزار اینستاگرام بروید و به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.
برای مراجعه به تنظیمات در اندروید دکمه سه‌نقطه عمودی در بالای صفحه و در آیفون دکمه چرخ‌دنده را لمس کنید.
در صفحه تنظیمات Cellular Data Use را انتخاب کرده و گزینه Use Less Data را فعال کنید .

مانند تصویر زیر:

مرحله اول :

راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

مرحله دوم:

کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

لغو یا دادن مجوز به اپلیکیشن ها برای دسترسی به اطلاعات:

مجوز اپلیکیشن ها ممکن است که از دیدگاه برخی از کاربران چندان مهم نباشد اما نقش مهمی را در سرویس های میکروفون، دوربین، برقراری تماس، ارسال پیام و … نیز خواهد داشت. اما حال ممکن است که این سوال را داشته باشید که عملکرد این ویژگی چگونه است و روش های تغییر دادن مجوزها کدام است؟ در ادامه با موبایل مگ همراه باشید تا به شما نحوه لغو یک مجوز یا دادن مجوز به اپلیکیشن را یاد دهیم.

مرحله ۱ – وارد settings یا تنظیمات شوید

برای باز کردن settings هم می توانید از طریق آیکن موجود در صفحه اپلیکیشن ها اقدام کنید و هم این امکان وجود دارد که نوار ابزار اصلی را به پایین بکشید و همانند تصویر زیر آیکن مشخص شده را انتخاب کنید.

آموزش تغییر دادن مجوز اپلیکیشن ها در اندروید 6.0 مارشملو

راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

مرحله ۲ – به زیر منوی “apps” بروید

پس از باز شدن صفحه تنظیمات به دنبال زیر منوی “apps” بگردید و آن را باز کنید.سپس قسمت سه نقطه سمت راست بالا را لمس کنید.

آموزش تغییر دادن مجوز اپلیکیشن ها در اندروید 6.0 مارشملو

راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

مرحله ۳ – تنظیمات برنامه

هنگامی که در صفحه اپلیکیشن ها هستید می توانید از طریق انتخاب آیکن تنظیمات به بخش تنظیمات آن بروید.

آموزش تغییر دادن مجوز اپلیکیشن ها در اندروید 6.0 مارشملو

مرحله ۴ – App permissions یا مجوز اپلیکیشن ها

منوی app permissions را انتخاب کنید.

آموزش تغییر دادن مجوز اپلیکیشن ها در اندروید 6.0 مارشملو

راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام
 
 
راهکار کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

مرحله ۵ – اتمام کار

در اینجا تمامی سرویس های گوشی هوشمند شما وجود دارند که با انتخاب آن ها می توانید مجوزهای آن را ببینید و در صورت لازم آن ها را لغو و یا فعال کنید.

آموزش تغییر دادن مجوز اپلیکیشن ها در اندروید 6.0 مارشملو

مرحله ۶ – تغییر تنظیمات سیستم

برخی از اپلیکیشن ها در زمان استفاده از شما برای دریافت مجوز سوال می پرسد شما می توانید آن ها را به صورت دستی تغییر داده و یک پاسخ را برای آن نیز تعیین کنید که کنترل این عمل در زیر منوی modify system settings می باشد.

منبع: اتاق خبر

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

وقتی شما در تلگرام وارد کانال و یا گروهی می شوید، تمامی فایل هایی که از سرور تلگرام ارسال و یا دریافت می کنید بر روی حافظه گوشی یا هارد کامپیوتر ذخیره می شود. با اینکار دفعه بعد که شما مجددا وارد گروه یا کانال قبلی می شوید عکس ها  و ویدئوهای قبلی که دانلود کرده اید، بدون دانلود مجدد لود می شوند. در واقع کش تلگرام کمک می کند تا شما از دانلود چندین باره نجات پیدا کنید و در هزینه شارز اینترنت شما صرفه جویی شود. اما با وجود این مزیت، از سوی دیگر این امر باعث پر شدن حافظه گوشی و یا تبلت شما می شود. نتیجه امر هم مشخص است: کند شدن گوشی. البته علاوه بر این حفظ مسائل امنیتی و حفظ حریم شخصی نیز دلیل خوبی برای پاک کردن کش تلگرام است.به همین دلیل لازم است که دست به کار شوید و کش تلگرام را پاک کنید. و اما چگونه کش تلگرام را در اندروید، ویندوز و iOS پاک کنیم؟ با فالوجت ربات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

 

نحوه پاک کردن کش تلگرام در اندروید

  • برنامه تلگرام را باز کنید و از قسمت بالای صفحه بر روی آیکن ۳ خط ضربه بزنید و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • حال در صفحه تنظیمات به قسمت Messages رفته و بر روی روی گزینه Cache Settings ضربه بزنید.

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید و ویندوز

تنظیمات کش تلگرام Cache Settings

در صفحه تنظیمات کش یا همان Cache Settings با سه  قسمت وجود مواجه می شوید:

۱-مدت زمان نگهداری داده ها یا  Keep Data

با استفاده از این گزینه می توانید تنظیم مدت زمان نگهداری فایل های کش شده برروی حافظه دستگاه خود را تنظیم کنید. روی عبارت Keep Data ضربه بزنید ، در فهرستی که باز می شود ۳ گزینه موجود است:

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید و ویندوز

تنظیمات مربوط به مدت زمان نگهداری کش تلگرام  نسخه اندروید

یک هفته ۱ week

یک ماه ۱ month

برای همیشه Forever

به شما توصیه میکنیم این گزینه را برروی Forever تنظیم کنید. زیرا ممکن است دوست داشته باشید یک فایل را برای خودنگه دارید اما اگر گزینه ۱ week یا ۱ month را انتخاب نمایید بعد از یک هفته یا یک ماه به طور اتوماتیک همه فایل ها حذف خواهند گشت.

پاک کردن کش تلگرام یا Clear Cache

در این قسمت می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود را حذف کنید. روی عبارت Clear Cache ضربه بزنید.همانگونه که می بینید یک فهرست باز خواهد شد که می توانید نوع فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید:

عکس ها Photos

ویدیو ها Videos

اسناد Documents مانند فایل های ورد یا PDF

سایر فایل ها Others

هر کدام از گزینه ها را که مایلید حذف گردد تیک زده و در آخر برروی گزینه Clear Cache ضربه بزنید تا همه فایل های انتخاب شده حذف شوند.

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید و ویندوز

 بانک اطلاعاتی ذخیره شده روی حافظه گوشی Local Database

در این قسمت متن تمام چت ها تون رو پاک کنید . در واقع این دیتابیس متن تمام چت ها را ذخیره می نماید. کافی ست که بر روی عبارت Local Database  ضربه بزنید و بعد برروی گزینه Yes ضربه بزنید تا همه چت ها با هم پاک شوند.

نحوه پاک کردن کش تلگرام در آیفون و آیپد

این روش دقیقا مشابه کش تلگرام در اندروید است  فقط کمی شکل و طرح منوها با هم فرق می کنند.

  • برنامه تلگرام را باز کنید و از قسمت پایین صفحه روی گزینه Settings ضربه بزنید.
  • حالا در این صفحه گزینه Cache Settings را پیدا کنید و برروی آن ضربه بزنید.
  • بقیه مراحل هیچ تفاوتی با نسخه اندروید ندارد

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید و ویندوز

نحوه پاک کردن کش تلگرام در ویندوز

برای پاک کردن کش تلگرام در نسخه کامپیوتر ( ویندوز ، لینوکس ) مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • برنامه تلگرام را باز نمایید و از منوی بالای صفحه برروی گزینه Settings کلیک کنید.
  • حالا در صفحه تنظیمات به سمت پایین حرکت کنید تا به تیتر Local Storage برسید . رو به روی این عبارت یک گزینه با عنوان Clear All به معنی « پاک کردن همه » وجود دارد برروی این گزینه کلیک کنید.

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید و ویندوز

پاک کردن کش تلگرام زمان زیادی از شما نمی گیرد اما با همین کار ساده سرعت گوشی شما زیادتر می شود.

منبع: کلیک

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام که این روزها به سرعت در حال جلو زدن از سایر رقبای خود می باشد هرروز کاربران بیشتری را به سمت خود جذب می کند. اینستاگرام برای راضی نگه داشتن کاربران هم پیوسته سرویس های جدیدی ارائه می دهد که جذابیت این شبکه اجتماعی را بیشتر می کند. یکی از این قابلیت های جذاب استوری و لایو استوری می باشد. در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه ساخت استوری و لایو استوری در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام  آموزش داده می شود. با فالوجت همراه باشید.

 

با قابلیت های استوری و لایو استوری بیشتر آشنا شوید

Tips for using Instagram’s photo or video story and live story feature

قابلیت استوری این امکان را به کاربران می دهد تا لحظات روزانه خود را با فالوور های خود به اشتراک بگذارند. اگر با قابلیت های استوری به طور کامل آشنا شوید استفاده از آن برایتان جذاب تر خواهد شد.

آموزش ساخت استوریز اینستاگرام به شکل My Story در اسنپ چت

برای ساخت استوریز مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  1. دکمه plus در گوشه سمت راست صفحه که به صورت علامت جمع دیده می شود را لمس کنید.
  2.  گزینه دایره ای را برای ضبط ویدیو  نگه داشته یا برای عکس گرفتن روی آن ضربه بزنید.
  3. می توانید با استفاده از فیلتر ها یا آیکن قلم شکل تصاویر را ویرایش کنید.
  4. با لمس Done استوریز ذخیره می شود و در صورتی که تیک پایین صفحه را انتخاب کنید منتشر خواهد شد.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک با لایو استوری

برای ساخت اسلاید شو از تصاویر همین مراحل را مکررا طی کنید تا استوری تبدیل به اسلاید شویی از چند تصویر شود. ضمنا می توانید از تصاویر موجود در گالری گوشی نیز برای انتشار استوریز استفاده کنید. تنها کافی است صفحه را به سمت پایین بکشید تا تصاویر موجود در گالری نمایش داده شوند. حال با انتخاب هر یک از آن ها مراحلی مشابه با قرار دادن تصویر اصلی در صفحه اینستاگرامتان طی می کنید و استوریز منتشر می شود. بعد از انتشار هر استوریز به شکل آیکنی دایره ای بالای فید هر کاربر ظاهر می شود و اگر روی آن ضربه زند می تواند استوری شما را مشاهده نماید. اگر از انتشار استوری خود پشیمان شده اید خیلی راحت با زدن سه نقطه بالای هر عکس یا ویدیو در استوریز می توانید آن را برای همیشه حذف کنید.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

قابلیت لایو استوری در اینستاگرام

قابلیت لایو استوری یا پخش زنده اینستاگرام چیست ؟

یکی دیگر از قابلیت هایی که اینستاگرام به تازگی در راستای قابلیت استوری اضافه کرده است امکان استریم آنلاین ویدیو موقت یا همان قابلیت Live Stories میباشد. شما با استفاده از این قابلت میتوانید در لحظه ویدیو خود را با دنبال کنندگان یا عموم مردم به اشتراک بگذارید به اضافه اینکه دیگران قابلیت نظر گذاشتن و لایک کردن لحظه ای ویدیو در حال پخش شما را دارند و شما نیز میتوانید کامنت ها Live Story را مشاهده و پاسخ دهید. این امکان موجب  افزایش لایک اینستاگرام و ویدیو های شما می شود.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

آموزش ساخت لایو استوری در اینستاگرام

برای ساخت لایو استوری (پخش زنده) ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت و سپس به بخش دوربین مراجعه کنید ، سپس از نوار پایین زیر دکمه بزرگ ضبط گزینه Live را انتخاب و بر روی Start Live Video کنید.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک با لایو استوری

توجه کنید که هنگام شروع پخش ، لایو استوری شما توسط نوتیفیکشن شناور اینستاگرام و در بخش استوری با آیکن لایو نمایش داده میشود

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

ویدیو لایو شما شروع به پخش شدن برای همگان میکند ، میتوانید با تپ بر روی آیکن لایو مدت زمان نمایش Live Story را مشاهده کنید

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

با تپ بر روی سه نقطه بخش کامنت و انتخاب گزینه turn off commenting قابلیت نظر گذاشتن در لایو استوری را ببندید

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

میتوانید با تپ بر روی آیکن چشم کسانی که لایو استوری شما را در حال حاضر آنلاین مشاهده میکنند ببینید

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک با لایو استوری

برای پایان دادن به Live Story خود بر روی دکمه End سمت راست بالای صفحه تپ و گزینه End Live Video انتخاب کنید.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

پس از انتخاب گزینه تعداد ببنندگان لایو استوری اینستاگرام شما و پروفایل آنها برای شما نمایش داده میشود

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک در اینستاگرام

نکات :

  • ویدیو لایو استوری شما پس از پایان از بین خواهد رفت و در جایی ذخیره نخواهد شد و برای ضبط آن میتوانید از برنامه های ضبط اسکرین اندروید و … استفاده کنید
  • در بخش تنظیمات برای لایو استوری میتوانید ست کنید چه کسانی ویدیو لایو شما را ببینید و یا ویدیو لایو شما از دید چه کسانی مخفی شود

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

مشابه با قابلیت My Story در اسنپ چت، قابلیت استوری اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا  تعداد زیادی عکس را با قابلیت های اضافه ای برای ویرایش و افزودن استیکر به آن ها در طول روز منتشر کنید.

البته مشابه با اسنپ چت این عکس ها پس از 24 ساعت حذف می شوند. یکی دیگر از قابلت های جذابی که اینستاگرام از آن رونمایی کرده است، لایو استوری می باشد. در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام با قابلیت های استوری اینستاگرام برای  افزایش فالوور اینستاگرام بیشتر آشنا می شوید. با فالوجت همراه باشید.

 

با قابلیت های استوری اینستاگرام آشنا شویم

گذاشتن عکس و ویدیو در حالت بومرنگ و یا با اپلیکیشن Hyperlapse

در استوری می توانید ویدیو هایی که قبلا با حالت بومرنگ ضبط کرده اید و محتوایی که با اپلیکیشن Hyperlapse اینستاگرام  بدون لرزش و با سرعت بیش تری قبلا فیلمبرداری کرده اید را در استوریز خود وارد کنید.

ساخت ویدیو بی نهایت تکرار شونده (بومرنگ) در استوری اینستاگرام

حالت بومرنگ یک قابلیت تفریحی و جذاب در اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید ویدیوهای کوتاهی را با قابلیت برگشت به عقب بسازید. برای ساخت بومرنگ از قسمت فید صفحه را به سمت راست بکشید و دوربین موجود در بالای صفحه را لمس کنید. حالت بومرنگ یا Boomerang دقیقا زیر آیکن ضبط ویدیو دیده می شود.

استوری و لایو استوری در اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک در اینستاگرام

حالت Hands-Free در Story اینستاگرام

قابلیت بعدی که در استوریز وجود دارد ساخت ویدیو بدون نیاز به نگه داشتن دکمه ضبط با دست یا حالت Hands-Free است. از این پس ویدیو های خود را خیلی ساده تر در استوریز آپلود نمایید.

گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

اگر شما در طی روز چند استوری در ایسنتاگرام آپلود کنید به صورت عکس های پشت سر هم با مدت زمان محدود نمایش داده میشود

فیلتر ها در استوری اینستاگرام

استوری دقیقا مثل محتوای ثابتی که پیش از این در اینستاگرام آپلود می کردید فعلا از ۷ فیلتر پشتیبانی می کند که پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک بر تنوع آن افزوده شود.

استیکربازی در استوری اینستاگرام!

ابزار ویرایش استوری خیلی کامل تر از پست های ثابت است. در گوشه سمت راست و بالای هر استوریز آیکن استیکری دیده می شود که می توانید با استفاده از آن استیکربازی کنید و بر اساس موقعیت فعلی خود، آب و هوای منطقه، محلی که در آن قرار دارید یا مناسبتی که پیش رو است به تصویر استیکر اضافه کنید.

افزودن متن های رنگارنگ یه استوری

با این قابلیت می توانید رنگ متون را مطابق با تصویر زمینه خود تغییر دهید تا خوانایی و جذابیت بیش تری داشته باشند.

اضافه کردن نقاط و راه راه های رنگی برای ساخت استوری کارتونی

روی آیکن قلم شکل ضربه بزنید و سپس نوع قلم خود را انتخاب کنید. سر قلم است که تعیین می کند با هر باز ضربه شما روی صفحه نقطه های رنگی افزوده شود یا راه راه هایی با ضخامت مختلف. برای تعیین اندازه این نقاط یا راه راه ها روی سه نقطه در گوشه سمت چپ صفحه ضربه بزنید تا اندازه قلم تغییر کند.

قابلیت های استوری اینستاگرام - استوری و افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام با استوری

افزودن حباب متن به Story در اینستاگرام

همان طور که گفتیم می توانید نقاط روی استوری را تغییر سایز دهید. اگر اندازه قلم را به بالاترین حد خود برسانید می توانید نقاط بزرگی مثل یک حباب روی عکس ایجاد کنید و متن دلخواهتان را داخل آن ثبت نمایید.

قابلیت های استوری اینستاگرام - استوری و افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام با استوری

تگ گردن دیگران روی استوری

بعد از آپلود هر استوریز مطابق با پست های ثابت می توانید حین درج کردن متن از کاراکتر @ استفاده کنید و سپس نام کاربری را مقابل آن تایپ کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود حداکثر تا ۱۰ نفر را روی هر عکس تگ نمایید.

چک کردن سریع استوری در اینستاگرام

در صورتی که می خواهید تمام استوری فالوور های خود را سریع تر چک کنید کافی است صفحه را به سمت راست یا چپ بکشید تا استوری های قبلی یا بعدی را بدون خروج از فضای استوری مشاهده کنید. در صورتی که روی هر استوری انگشت خود را برای چند لحظه نگه دارید استوری متوقف می شود و به صورت خودکار استوری بعدی نمایش داده نمی شود؛ در نتیجه فرصت بیش تری برای دیدن هر استوری خواهید داشت.

بی صدا کردن استوری کاربران خاص

برای این که هر بار استوری یکی از کاربران خاص را در بالای فید خود مشاهده نکنید و اصطلاحا بی صدا شود روی آیکن همان کاربر به مدت دو ثانیه مکث کنید. با این کار پنجره ای باز می شود که گزینه دوم آن بی صدا کردن یا mute است. دقت کنید بی صدا کردن هر استوری آن را کاملا مخفی نمی کند؛ فقط باعث می شود استوری آن شخص در انتها لیست بالای صفحه و به عنوان آخرین استوری نمایش داده شود.

مخفی کردن استوری از دید برخی از کاربران

برای این که نمایش استوری خود را برای کاربران خاصی محدود کنید کافی است روی گزینه سه نقطه ( خورشید در iOS)  در گوشه سمت راست صفحه ضربه بزنید تا وارد تنظیمات شوید. از همین قسمت Story Settings را انتخاب کرده و سپس Hide My Story From را لمس کنید. حالا می توانید کاربر یا گروهی از کاربران را از دیدن استوری خود محروم نمایید.

ارسال پیام برای Story از طریق دایرکت

اگرچه نمی توان برای استوری در اینستاگرام کامنت یا نظر گذاشت اما در پایین و گوشه سمت راست صفحه گزینه ای تحت عنوان Send Message مشاهده می کنید که می توانید با استفاده از آن متن دلخواهتان را برای هر فرد ارسال کنید که تقریبا در حکم کامنت است.

قابلیت های استوری اینستاگرام - استوری و افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام با استوری

جلوگیری از کامنت گذاشتن کاربران خاص در استوری

وارد پروفایل خود شوید و از گوشه سمت را روی سه نقطه ضربه بزنید. در Story Settings می توانید Everyone را انتخاب کنید تا همه بتوانند برای استوریز کامنت ارسال کنند یا کامنت ها را فقط برای کسانی که شما را فالو می کنند ( گزینه People You Follow) باز نگه دارید.

برای بستن کلی کامنت Off را انتخاب کنید.

قابلیت های استوری اینستاگرام - استوری و افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام با استوری

ذخیره کردن استوری برای همیشه

با ذخیره کردن هر استوری از طریق گزینه دانلود می توانید لحظاتی که ثبت کرده اید را در گوشی خود ذخیره سازی کنید. هم چنین می توانید در پروفایل خود گزینه ذخیره سازی خودکار استوریز در گالری را برای همیشه فعال کنید. کافی است وارد صفحه اصلی پروفایل خود شوید، menu و سپس Story Settings را زیر عنوان Account  انتخاب کنید و سپس از زیر عنوان Camera گزینه Always Save Photos and Videos را روشن کنید. در iOS می توانید کل استوری را به صورت یک ویدیو ذخیره سازی کنید.

آپلود Story اینستاگرام نظیر پست های ثابت

اگر می خواهید استوری شما بیش تر دیده شود و مشابه با یک پست ثابت در پروفایلتان همیشگی باشد استوری را باز کرده و سه نقطه از گوشه سمت راست را انتخاب کنید. Share as Post  را انتخاب کنید و بعد از اعمال فیلتر های دلخواه روی Share ضربه بزنید.

قابلیت های استوری اینستاگرام - استوری و افزایش فالوور در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام با استوری

چه کسانی استوری یا استوری های اینستاگرام شما را دیده اند؟

قبلا در مورد اینکه چگونه میشود از بازدیدکنندگان اینستاگرام و.. اطلاع یافت به صورت مفصل در انزل وب صحب کردیم ، اما شما میتوانید بر خلاف صحبت ها گفته شده با لمس استوری خودتان از بالای صفحه می توانید هم استوری و هم تعداد بازدید صورت گرفته از آن را مشاهده کنید. اگر کنجکاو هستید ببینید چه کسانی تا کنون استوری شما را دیده اند صفحه را به سمت پایین بکشید تا تمام کاربران را مشاهده کنید. در صورتی که نمی خواهید از این پس کاربر خاصی قادر به دیدن استوری شما باشد Hide Story From را انتخاب کنید.

See More در استوری اینستاگرام

هم اکنون برای حساب های تاییده شده توسط خود اینستاگرام لینک See More فعال است که با لمس آن می توانید استوریز بیش تر را از طریق مرورگر داخلی خود اینستاگرام مشاهده کنید. فعلا این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام فراهم نشده است.

عوامل موثر در نمایش Story کاربران مختلف

گاهی استوریز کسانی را در بالای فید خود مشاهده می کنید که شاید حتی به صفحه آن ها هم سر نزده باشید و اصلا آن ها را فالو نمی کنید. شاید هم با خود بپرسید چه طور برخی از استوری ها بر استوری های دیگران مقدم شده و زودتر نشان داده می شوند. باید گفت که در نمایش استوری ها عوامل مختلف تاثیرگذار هستند. مثلا همین بی صدا کردن که گفتیم باعث می شود یک استوری در آخر صف نمایش استوری ها قرار گیرد. عامل بعدی سیستم پیش بینی خود اینستاگرام است که بر اساس مشاهدات شما و البته فالوور هایتان حدس می زند کدام استوریز را بیش از سایرین برای دیدن ترجیح می دهید.

تنظیم اندازه سایز عکس ها برای آپلود در استوری اینستاگرام

پیش از انتخاب و آپلود عکس ها به عنوان استوری به نکات زیر توجه کنید:

  1. اینستاگرام تصاویر را متناسب با عرض موبایل شما بسط می دهد (فیکس صفحه میکند).
  2. حین ویرایش عکس نمی توانید آن را به عقب یا جلو ببرید و تنها می توانید روی بخشی از عکس زوم کنید.

با توجه به این نکات بهترین سایز عکس برای آپلود در استوریز اینستاگرام ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل می باشد که برای بدست آوردن این سایز میتوانید از ۹ ابزار ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی برای  افزایش لایک اینستاگرام خود استفاده کنید.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

بررسی های انجام شده گویای این واقعیت است که حالات و روحیه افراد بر نوع فیلترهایی که در عکس های اینستاگرامی خود استفاده می کنند اثر گذار است. این تحقیق نشان می دهد که افرادی که دچار افسردگی هستند از چه نوع فیلتر های اینستاگرام بیشتر استفاده می کنند.

افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام با ربات فالوجت

Andrew Reece از دانشگاه هاروارد و Chris Danforth از دانشگاه ورمونت در تحقیق مشترکی به نتایج جالبی درباره ارتباط وضعیت و حالات روحی افراد و استفاده آنها از فیلتر های رنگی در اینستاگرام دست یافته اند. بر اساس نتایج این تحقیق افرادی که دچار افسردگی هستند در عکس هایشان از رنگ های تیره و فیلتر های خاکستری و سیاه و سفید به میزان بسیار بیشتری نسبت به دیگران استفاده می کنند. اما برعکس افراد سالم با روحیه مناسب و بالا کمتر از این فیلتر های اینستاگرام استفاده می کنند.

ارتباط فیلتر های اینستاگرام مورد علاقه افراد و افسردگی

برای نمونه عکس سمت چپ کاملا بدون فیلتر است، اما عکس سمت راست طی این تحقیق توسط تعدادی از افراد مبتلا به افسردگی برای قرار گرفتن در اینستاگرام آماده شده است، همان گونه که می بینید تصویر سمت راست، تصویری بی رنگ و بی روح و تیره و تار و البته سیاه و سفید است. در همین جا تفاوت فیلتر های اینستاگرام مورد علاقه افراد مشخص می شود.

بیشتر افراد افسرده برای انتخاب فیلتر از نمونه هایی سیاه و سفید نظیر Inkwell (نام نوعی فیلتر دم دستی در منو های برنامه اینستاگرام) استفاده می کنند، این در حالی است افراد با وضعیت روانی نرمال عمدتا از فیلتر هایی نظیر Valencia در عکس هایی با نور بالا استفاده می کنند.

این تحقیق بر روی بیش از ۱۷۰ نفر از Amazon’s Mechanical Turk صورت گرفته که همگی از اینستاگرام به صورت روزانه استفاده می کردند، از همگی انها خواسته شد به مجموعه سوالاتی پاسخ دهند که از جمله انها سوالات روانشناسی و سنجش میزان افسردگی بود. برای هر یک از افراد ۱۰۰ عکس به صورت اتفاقی انتخاب شد که فرد برای هر یک از آنها میزان غمگین بودن و شاد بودن و انرژی را با انتخاب اعداد ۱ تا ۵ مشخص کند، در پایان تصاویر با رنگ و لعاب بیشتر نشان از شادی و سطح انرژی بالا و در مقابل تصاویر با تیرگی و رنگ های خاکستری و مشکی نشان از افسردگی افراد داشت.

در تمامی آزمایش های انجام شده عدم انتخاب فیلتر های اینستاگرام رنگی و انتخاب فیلترهای اشباع کننده و محو کننده و سیاه و سفید نشان از وضع و حال نامساعد روانی فرد مورد مطالعه داشت، در مقابل انتخاب فیلتر های اینستاگرام متنوع در رنگ های مختلف نشان از اوضاع خوب و عدم وجود اختلالات روانی در افراد بود. توجه داشته باشید که طی این تحقیقات به اثبات رسید که  اگر بخواهیم یک ویژگی را به صورت کامل به افراد خاصی مثلا افسرده ربط بدهیم کاملا غیر علمی و حتی غیر کارشناسی است و تشخیص وضعیت روحی افراد نیاز به بررسی المان های مختلف و دانش بنیانی دارد که تنها از پس متخصصین در این زمینه بر خواهد آمد و نتایج تحقیقات این چنینی تنها در مسیر سنجش سطح افسردگی افراد آن هم تنها در برخی از آنها موثر خواهد بود.

منبع: نت نوشت - علی پوربافرانی

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()