نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 تصور کنید یک روز کاری در دفترکاریتان به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی است. شما شروع به پاسخ دادن به پست های توییتر، فیس بوک می کنید و تعدادی از عکس های شب گذشته شرکت را در پیج اینستاگرام پست می گذارید. سپس یکی از مدیران به سمت شما می آید و می گوید : از شما می خواهم یک  گزارش از عملکرد اینستاگرام مان را در سه ماه گذشته  تهیه کنید. مطمئناً خواهید گفت: حتما. اما هنگامی که شما را ترک می کند،  با خود می اندیشید باید چه مواردی را در این گزارش جای دهم؟ بر اساس کدام معیارها، پیج اینستاگرام شرکت را ارزیابی کنم؟

اگر این سناریو برایتان آشناست، شما تنها نیستید. در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و حتی Pinteres شما معیار های زیادی برای سنجیدن موفقیت خود نسبت به رقبایتان دارید. اما در اینستاگرام این سنجش به  سادگی انجام نمی گیرد.

خوشبختانه معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید. با فالوجت همراه باشید.

استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام 

1) کامنت ها ی دریافتی

این معیار نشان دهنده چه چیز به شماست ؟: چگونگی ایجاد تعامل با محتواهایتان

تعداد لایک ها و  افزایش لایک اینستاگرام برای هر پست ،اولین معیاری است که بیشتر برند ها  برای اندازه گیری تعامل رسانه اجتماعی در پیج اینستاگرام از آن استفاده می کنند. لایک ها خوبند ، اما کامنت ها حتی از لایک ها هم در تعاملات قوی تر عمل می کنند. در این باره بیندیشید. زمان بیشتری برای فکر کردن و کامنت گذاشتن نیاز هست  تا لایک کردن یک تصویر. TrackMaven دریافت که میانگین لایکی که برندها  از هر 1000 فالوور می گیرند 18.54 درصد است  و تعداد کامنت ها فقط 0.63 .

هنگامی که فالوورهای شما از double tapping   استفاده و برای کامنت گذاشتن زمان می گذارند، به این دلیل است که  آن پست با وجودشان طنین انداز شده است. کامنت ها، چه مثبت و چه منفی ، دلیل نوع احساسات یک شخص نسبت به محتویات یا برندتان و حتی هر دو این موارد به طور همزمان می باشد.

اگر میانگین تعداد کامنت ها در هر پست شروع به افزایش کرد، به این معناست که شما یک  جامعه ساخته و فالوورهای وفاداری  دارید که بزرگترین هدف  بیشتر شرکت هاست.  اگر به ندرت کامنت دریافت می کنید یا تعداد کامنتهایتان در هر پست بسیار کم است، نشانی بر این است که فالوور ها و محتویاتتان با هم همسو نیستند.

 پرچم سفیدتان را علنی نکنید. از آن به عنوان شانسی برای اندیشیدن  به  راههایی برای خلق عکس های بهتر و بیشتر کردن تعاملاتتان استفاده کنید. تلاش کنید به جای عکس ، فیلم های ویدیویی بگذارید و  یا در استفاده از کپشن های خود خلاقانه تر عمل کنید.

2) بیشترین هشتگ های سفارش شده

این معیار ها به شما چه می گویند؟ باید از چه هشتگی استفاده کنید.

هشتگ ها و اینستاگرام همیشه با هم همراهند واین همراهی،  حکم همراهی کره بادام زمینی و ژلاتین را دارد. نه تنها استفاده از هشتگ ها با پست ها ی اینستاگرام  باعث تعاملات بیشتری  می شود بلکه یافتن پست های شما را اسان تر می سازد. معیارهای متفاوت اینستاگرامی برای پیگیری عملکرد هشتگ ها وجود دارند اما  روشی که بیشترین تعامل را برایتان  ایجاد کند بهترین روش است.

تا جاییکه اینستاگرام یکی از معدود پلت فرم های  رسانه اجتماعی  است که شما را به استفاده ازهشتگ های متعدد در پست هایتان تشویق می کند ، شما باید لیستی از مواردی که لایک و کامنت های بیشتر دریافت می کند تهیه کنید. به این طریق می توانید ، آنها را به پست های مرتبطی که نیاز دارید اضافه کنید. به یاد داشته باشید، هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در بهینه سازی موتور جستجو هستند.  هشتگ ها با بیشترین تعاملات ، مانند کلمات کاربردی هستند که  در شلوغ ترین قسمتها استفاده می شوند. اگر درباره آنها به خوبی بیاموزید، موفقیت بیشتری هم کسب خواهید کرد.

دیگر مزیت نادیده گرفته شده این معیار ، دادن این ایده به شماست که باید از چه نوع  محتوایی برای پست هایتان استفاده کنید.

اگر متوجه شوید که  استاندارد های پستهایتان در تعاملات خود، با این معیارها یکسان نیستند ، مشکل شما هشتگ هایتان هستند.

3) تعاملات با فالوو ها

این استاندارد ها به شما چه می گویند؟  تعاملات شما به تعداد فالوورهایتان مربوط می شود.

درصورتی که  پست های شما صد لایک و کامنت به خود اختصاص می دهد ،به شرکت هایی مثل نایک و Starbucks که برای هر پست  خود هزاران لایک و کامنت می گیرند نگاهی بیندازید . اما مساله ای که فراموش کرده اید، این است که نایک و Starbucks  میلیون ها  فالوور دارند که به همین دلیل پست هایشان بیشتر دیده می شود. به این دلیل که تعامل با فالوورها  نشان  دهنده تعداد لایک ها و کامنت هایی است که  از هر شخص  دریافت می کنید، کار بسیار کامل و بی نقصی به حساب می آید. به این ترتیب شما شرکتتان را با برند ها ی بزرگ مقایسه نمی کنید. ممکن است یک صفحه کوچک  تعاملات بیشتری با فالوور های خود نسبت به صفحات بزرگتر داشته باشد.

افزایش این استاندارد ها نشان دهنده‌ی علاقه مند شدن فالوورها به محتواهای شما،  افزایش فالوور اینستاگرام و در اولویت قراردادن پست هایتان در لایک کردن و کامنت گذاشتن توسط  فالوورهایتان است . اگر تعداد این فالوور ها پایین است ، به این معناست که کاربران با صفحه شما درگیر نیستند و فقط هر چند وقت یکبار آن را چک می کنند.

به منظور افزایش این تعداد، تلاش کنید پست های جذاب تری در پیج اینستاگرام خود بگذارید که مردم را بیشتر به خود جذب کند و هر روز صفحه شما را بررسی کنند. برای مثال  عکاسی با نام Joel Strong  عکس هایی از مردم نیویورک می گرفت و سر های آنها را با افراد مشهور جایگزین می کرد. فالوورها نمی توانند منتظر پست های  بعدی  بمانند به همین منظور مرتبا صفحه شما را بررسی می کنند.

ایده خوب بعدی اپلود محتویات جدید بر یک اساس منسجم ، مثلا بر طبق  آخرین پست یا دو مورد از جدید ترین پستهای هر روز.

4) افزایش فالوور اینستاگرام

آنچه استاندارد ها به شما می گویند چیست؟  پست های خود را به طور کامل توسعه دهید.

تا کنون استاندارد های اینستاگرام ما بر میزان تعاملات و فعالیتهای حسابتان تمرکز داشته اند. اما اینبار اجازه دهید نگاهی به بزرگترین استانداردجهانی رسانه های اجتماعی در سرتاسر جهان که فالوور است ، داشته باشیم. اگر چه تعامل  با فالوورها ، بسیار مهم تر از داشتن تعداد زیادی فالوور است، اما وجود این فالوورها هم کم اهمیت نیست.

به طور ایده آل، زمانی که در حال ساخت برند خود هستید ، تعداد فالوورهایتان افزایش می یابند. شما می خواهید مخاطبان خود را افزایش داده و بتوانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید، مهم نیست افزایش از طریق افراد تاثیر گذار، گفتگوهای بین دوستان،  یا حتی تبلیغات انجام گیرد.

 به هنگام دنبال کردن این استاندارد، آن را در طول  یک دوره زمانی  معین بسنجید. پیگری هر روزه این کار اطلاعات مورد نیازبرا ی تصمیم های مهم را در اختیارتان  نخواهد گذاشت. برای مثال اگر می دانید ، تعداد فالوور هایی که در هر ماه می گیرید کم است، پس نیازمند تلاش بیشتری هستید. از طرف دیگر ، اگر توانستید در یک روز یا یک ماه فالوور های بیشتری نسبت به دیگر زمان ها بدست بیاورید ، باید برنامه ایی که در آن روز یا ماه انجام  گرفته شده را جایگزین دیگر برنامه های خود در روز های آتی بکنید.

برخی از بازاریابان به تعداد فالوور های شما به عنوان یک استاندارد پوچ و بی ارزش می دانند ، و در گاهی واقعا می تواند بیهوده باشد. به هر حال، مزیت واقعی اندازه گیری فالوور ها، کسب اطلاع از توانایی های بالقوه برند از طریق انتشار محتویات مختلف  است.  هرچقدرافراد کمتری که پست هایتان را ببینند ، تعاملات کمتری هم در حسابتان بوجود می آید. داشتن فالوورهای بیشتر به معنی دیده شدن بیشتر پیج اینستاگرام شما می باشد.

از همین رو، شرکت ها و سازمان ها، این روزها تلاش زیادی برای افزایش فالوورها در اینستاگرام انجام می دهند. هرچند خرید فالوور فیک روشی محکوم به شکست است، اما می توانید برای معرفی پیج اینستاگرام خود و افزایش فالوورها از روش های منطقی همچون ربات های افزایش فالوور استفاده کنید. فالوجت نیز از این دسته ربات ها می باشد که فالوور های واقعی زیادی را به سمت پیج اینستاگرام شما سوق می دهد.

5) بازدیدهای ارجاعی

این استاندارد به شما چه می گوید؟  وب سایت شما چه میزان بازدیدی  از پیج اینستاگرام بدست می آورد؟

یکی از بزرگترین شکایت های کسب و کار ها در باره بازاریابی رسانه های اجتماعی  ، این است که توانایی ردیابی  سرمایه گذاری هایی بر مبنای (ROI) را ندارند. اگر چه می دانیم که  ردیابی (ROI) امکان پذیر است ، اما به این دلیل که اینستاگرام اجازه کلیک کردن بر لینک ها را نمی دهد، بازاریابان بسیاری را در تنگنا قرار داده است.  پس برای قرار دادن محتواها ی خاص در پیج اینستاگرام  یا ارتقا آنها  و توانایی ردیابی نتایج باید به چه صورت عمل کرد؟   مطمینا باید از پارامتر های UTM استفاده کنید.

پارامتر های UTM برچسب هایی هستند که برای گرفتن اطلاعات بیشتر از تحلیل های گوگل درموردلینک ها می توانید به URL اضافه کنید. با اضافه کردن پارامترهای UTM به لینک ها می توانید آنها را در پیج اینستاگرام به اشتراک بگذارید و حتی رقبا و ترافیکی که به طور مستقیم وارد اینستاگرامتان می شوند را رد یابی کنید. به دلیل  طولانی تر شدن  url  ها، از url های کوتاهتری  مثل bitly برای لینک گذاشتن در کپشن های خود ایده بسیار خوبی است.  به این شیوه افراد می توانند مرورگرهای های خود را باز کرده و در url  آن تایپ کنند.

گزینه ی دیگری که متقاعد کننده تر از اضافه کردن url کنار کپشن هاست ، استفاده از بیو است. اینستاگرام  اجازه داشتن یک لینک قابل کلیک کردن در پروفایلتان را به شما می دهد. بعضی از برند ها به استفاده از این لینک  برای ارتقا معاملات خاص یا محتویات جدید خود علاقه نشان می دهند. هر گاه مطلب جدیدی برای ارتقا داشتید ، این کار به راحتی تغییر دادن لینک خواهد بود.

یا می توانید از  مسیری که Apartment Therapy طی کرده است ، استفاده کنید. این وب سایت طراحی آپارتمان  تصاویر الهام بخشی از طراحی هایش  در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد. آنها یک صفحه مکاتبه کننده در وب سایت خود جاییکه مردم می توانند اطلاعات بیشتری در باره طراحی کسب کنند، ایجاد کردند.

از نحوه عملکرد تماس برای کلیک بر لینک بیو افراد ، مطلع باشید.  این لینک  به طور مستقیم شما را  با تمام تصاویری که در پروفایل اینستاگرام وجود دارد، مرتبط می سازد .

6) استاندارد های داستان های اینستاگرام

این معیار ها به شما چه می گویند؟ چگونه داستان های اینستاگرامی شما پر طرفدار می شوند.

امروزه داشتن داستان اینستاگرامی تبدیل به ویژگی مهمی شده است، بیشتر برند ها برای امتحان کردن ، آن علاقه زیادی از خود نشان می دهند. اما چگونه متوجه شوید کاری که  می خواهید به خوبی انجام می شود؟

اینستاگرام هم مثل Snapcha، اطلاعات کاملی از داستان ها یتان ندارد. اما ترکیبی از اطلاعات و ریاضی است  که به شما نشانه هایی از چگونگی عملکرد داستان هایتان ارایه می دهد.اینجا تعدادی از این معیار ها را بررسی خواهیم کرد:

دیدگاه های منحصر به فرد: این تعداد افرادی هستند که داستان شما را دیده اند. شما حتی می توانید افرادی که به طور مخفیانه از داستان شما دیدن کرده اند را ببینید.

آمار نهایی : آمار نهایی شما دلالت بر تعداد نفراتی که داستان کامل  شما را دید ه اند، دارد. این معیاری نیست که اینستاگرام به شما داده باشد و بتوانید با آن محاسباتتان در این باره را انجام دهید. نگران نباشید، ساده است،  می توانید آمار کسانی که اولین و آخرین داستانتان را دیده اند از هم تفکیک کنید. سپس این عدد را در 100 ضرب کنید.

پیام های مستقیم به داستانتان

مردمی که پیام های مستقیمی از داستانتان به برند شما ا رسال می کنند. در حا ل حاضر، تا زمانی که کاربران نتوانند داستان ها را لایک یا به اشتراک بگذارند این بهترین معیار سنجش شما از داستان های اینستاگرامی است  . برای ایجاد تغییر  در آمار تعاملات خود، تعداد dm ها را از تعداد بازدید های داستانتان مجزا کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که با این اپ نمی توانید اطلاعات قبلی از داستان هایتان بدست بیاورید. بنابراین ، اگر بخواهید عملکرد خود در طی یک دوره زمانی مشخص را پیگیری کنید باید آن را به طور دستی به کمک یک  spreadsheet یا در جای دیگری انجام دهید.

شروع کنید: پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

فکر استفاده از استاندارد ها، اطلاعات قبلی و تحلیل های رسانه های اجتماعی مثل بسیاری از کارها شاید در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نرسد، اما  نا امید نشوید. به همان میزانی که حساب اینستاگرام شما رشد می کند ، شما شروع به بررسی اعداد، و میزان پیشرفت خود می پردازید

تنها راه پیشرفت و رفتن به جلو ، این است که بدانید از کجا شروع کرده و هم اکنون در چه جایگاهی قرار گرفته اید. با پیگری این 6 استاندارد اینستاگرامی مشاهده کارهایی که تاکنون برای حرفه خود انجام داده اید آسان تر شده و حرکت درستی برای کمک  به رشد شما خواهد بود.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 در قسمت اول از مقاله برخی از شیوه های کاربردی استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارها بیان شد. در این قسمت از مقاله، 6 راهکار دیگر بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

7) ویدیو های بیشتری ایجاد کنید

مطمئناً نباید درباره اهمیت ویدیو در کسب و کارهای کوچک صحبت کنم . اگر چه امروزه  تصاویر تعاملات بیشتری را ایجاد می کنند، ویدیو ها در حال افزایش هستند.  به جای منتظر ماندن برای اینکه دیگر برند ها بر شما چیره شوند از هم اکنون کار خود را اغاز کنید.

با داستان های اینستاگرام و ویدیو های زنده ، این اپ به وضوح به سمت محتواهای ودیویی در حرکت است . چیز مهم درباره استفاده از ویدیوهای اینستاگرام  این است که نیازی به تولید تعداد بالایی از این فیلم ها نیست. تمام چیزی که نیازمند آن هستید یک موبایل  و کمی خلاقیت است. بعلاوه ویدیو ها در سایز کوچک و زمان محدود یک دقیقه ایی ساخته می شوند.

8) Regramming را آغاز کنید

یکی از بهترین راهها برای شروع ساخت پیوند ها ،اشتراک گذاری محتویات مردم دیگراست.  در اغاز استفاده از اینستاگرام در کسب و کار های کوچک ، باید مخاطبین اولیه خود را ارجح بدانید. شما برای اشتراک گذاری ها و تعاملات اولیه نیازمند نگاههایی به پروفایلتان هستید.

 Regramming  یک راه آسان و سریع برای حرکت های آنی است. بر خلاف شبکه های دیگر ،  اینستاگرام مسیر اصلی برای به اشتراک گذاری محتویات با دیگران ندارد. شما می توانید لایک کنید یا کامنت بگذارید. اما اپ های سه بخشی وجود دارد که به شما توانایی Regramg کردن را می دهد.

9) در Instagram Ads از حروف بزرگ استفاده کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کسب و کار های کوچک را از تلاش برای تبلیغات رسانه های اجتماعی باز میدارد هزنیه هاست. زمانی که شما بودجه بالایی نداشته باشید، هزینه کردن برای تبلیغات  کمی سخت می شود. اما به این دلیل که Instagram

Ads  بسیار مقرون به صرفه است ، شانس  بسیار خوبی  برای کسب و کار های کوچک  به حساب می آید.

آغاز بکار بسیار ساده است، به ویژه اگر یک حساب تبلیغاتی فیس بوک  داشته باشید، زیرا در واقع این حساب هم به سبک همان پلت فرم ساخته می شود. ولی به  دلیل مهم بودن چگونگی نمایش محصولات ،  توصیه می کنیم که به جای  استفاده دوباره از عکس های فیس بوکتان  ،عکس های مخصوص و جدیدی برای مشتریانتان در اینستاگرام  بسازید .

10)  میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی

هیچ شکی در علاقه  مردم برای استفاده از محصولات و خدمات رایگان وجود ندارد. محتویات اینستاگرام روش های خوبی برای مجذوب کردن طرفداران کنونی نسبت به شرکتتان به شما می دهد.

برای بدست آوردن  حداکثرنتیجه و افزایش لایک اینستاگرام  ، در محتویاتتان از موارد خاصی  استفاده می کنید:

در این رقابت و برتری جویی به جای استفاده از حرف های عمومی مثل ( برای اینکه برنده شوید ما را دنبال کنید) از یک تم خاص استفاده کنید.

+ در رقابت های خود یک هشتگ خریدار بسازید.

+ به مردم برچسب یک دوست را بدهید و  از آنها بخواهید که در این رقابت شرکت کنند. این کار چالش شما را بسیار سریع تر گسترش  می دهد.

+ تقریبا یک هفته قبل از شکل دادن پیش بینی های خود سطح مسابقه را ارتقا دهید.

+ برای گسترش کار خود همکاری با دیگر شرکت ها یا تاثیر گذاران را افزایش دهید.

+

تا زمانی که هدف افزایش فالوور اینستاگرام باشد تمام کار هایی که انجام می دهید باید تا حدودی مرتبط با حرفه شما باشد. با این روش شما فقط جویندگان هدیه را به خود جذب نمی کنید ،  بلکه مردم به طور صحیح به برند شما علاقه مند می شوند.

11) همکاری

یکی از راههای فالوور گرفتن سریع ، کمک گرفتن از کسی است که فالوور های زیادی دارد. نکته مهم درباره اینستاگرام این است که بسیاری از حسابهای پر طرفدار ، دارای سازمان حرفه ایی بزرگی نیستند. آنها از مردم معمولی و سبک زندگی کار آفرینانی که تا کنون  کار های بسیاری برا ی جذب مخاطبین خود انجام داده اند، شکل گرفته اند.

وقتی این افراد صحبتی در باره برند شما بکنند ، بالافاصله فالوور هایشان به چک کردن حساب شما می پردازند و ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کردید فالوور جذب کنید. این یکی از تکنیک هایی است که Neil Patel در مطالعات 57 000 دلاری  اینستاگرامی خود از آن استفاده کرده است.

 دو راه متداول که با ساخت حساب ذکر شده  این است:

  • پرداختی به اسپانسر های پست خود داشته باشید( این می تواند هر جا که باشید برای پست 20تا100دلار هزینه دربرداشته باشد.)
  • یک رابطه یا همکاری با آنها ایجاد کنید

مطمینا دومین راه بسیار ایده آل به نظرمی رسد، اما اجازه دهید با گزینه اول کار خود را اغاز کنیم

بسیاری از کسب و کار های کوچک  نمی دانند که پرداخت هزینه به اسپانسر ها تنها یک گزینه نیست ، بلکه راه بسیار پر طرفداری برای قرار دادن توپ درحساب کاربریتان است. برند  Bachelr    تولید کننده لوازم ضروری مردانه ، برای ارتقا وب سایت  خود به هنگام راه اندازی  ،از پست های اینستاگرامی حمایت کرد و نتایج بسیار خوبی دید.

این برند تنها در دو هفته بیش از 20000بازدید کننده  بدست آورد.

Bachelr اعتبار بسیار زیادی از موفقیت  در بازاریابی تاثیر گذار کسب کرد.

یکی از موفق ترین پست های ما نمونه ایی از محصولات  درطبیعت است .  که 10 k لایک و بیش از 100 کامنت را به خود اختصاص داده است.

لیستی از تاثیر گذارانی که به حرفه شما مرتبط هستند ، تهیه کنید. بیشتراین حساب ها، اطلاعاتشان  را در پروفایل خود ثبت کرده اند و به همین دلیل  پیدا کردنشان کار سختی نیست.

هنگامی که بد دنبال افراد تاثیر گذار هستید ، کسانی را انتخاب کنید که با برند شما همسو هستند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد فالوو های جدیدبا محتویات شما ارتباط بر قرار نخواهند کرد.

دومین تکنیک ، یک روش ساده قدیمی در بازاریابی است. شروع به فالوو کردن شرکت هایی که محتویاتشان تکمیل کندده برند شماست بکنید. کامنت بگذارید، پست هایشان را لایک کنید و حتی از طریق ایمیل با آنها ارتباط بر قرار کنید. زمانی که این رابطه شروع به بهتر شدن کرد، به دنبال راههایی برای بهبود بخشیدن به کار یکدیگر در اینستاگرام باشید. شاید بتوانید با هم یک تیم تشکیل دهید یا اتفاقات را با هم دنبال کنید.تصاویرتان را  در اینستاگرام خود پست بگذارید و آنها را به هم متصل کنید. احتمالات زیادی وجود دارد.

شرکتی که ترفند جالبی برای این دو تکنیک به کار گرفت ، Gym Shark است. یک شرکت فعال پوشاک، که برای ورزشکاران، بدن سازان و مردمی که زندگی پر تحرکی دارند ، لباس تهیه می کند. یکی از تکنیک های Gym Shark برای افزایش فالوو ر هایش ، حمایت از تاثیر گذاران در زیبایی اندام  است .  ورزشکارانی که این شرکت از آنها حمایت می کند تصاویر محصولات  Gym Shark  را در صفحه اینستاگرام خود می گذارند و Gym Shark هم  تصاویر پست های آنها را در   صفحه  اینستاگرام  خود قرار می دهد.

12) با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام  موارد زیر هستند:

  • آنها به حرفه شما علاقه مند هستند
  • آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.

با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما  به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود 50 تا 100 نفر از فالوور های او را فالوو کنید. این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما  فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم.  به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

  • فالوو کردن آنها
  • لایک کردن پست هایشان
  • کامنت گذاشتن بر عکس هایشان

شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید. این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان  با دیگران بیشتر باشد  ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

آیا تاکنون در اینستاگرام بوده اید؟

افزایش فالوور در اینستاگرام در طول یک شب اتفاق نخواهد افتاد، اما قسمت روشنی بخشش این است که کاربران اینستاگرام بسیار فعالند و ارتباط بر قرار کردن را دوست دارند.  پس همین که کار خود را اغاز کردید، متوجه خواهید شد که برندتان به طور سازمان یافته ایی در حال شکل گیری است.این تکنیک ها را عملی کنید و خواهید دید که چقدر اینستاگرام می تواند برای کار شما قوی عمل کند.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

محتویات خوب اینستاگرام دلیل خوبی برای دیدن اینستاگرام توسط بسیاری از مردم است. و اگر خوش شانس باشید کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای ساختن برندتان در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرامبه شما کمک می کنند. اگاه بودن از موضوعات برتر اینستاگرام می تواند قسمت مهمی از رسانه بازاریابی را در اختیار شما قراربدهد. در این مقاله برخی از مهمترین موضوعات برتر اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

با فیلتر ها و ابزارهای ویرایش ویدیویی یا طراحی جدید،  می توانید در اینستاگرام  خود را به روز نگهدارید. با تغییرات بسیاری که در پلت فرم ها ایجاد می شود باقی ماندن در موضوعات برتر اینستاگرام کار اسانی نیست. به آرامی، اما قطعاً اینستاگرام دلیل از بین بردن محبوبیت فیس بوک بین مردم است . زمانی که متوجه می شوید اینستاگرام  بیش از500 میلیون کاربر فعال دارد، مطابقت بیشتری با جمله قبلی خواهد داشت. اما معنای این جمله برای تجارت و برند شما چیست ؟ اگر می خواهید درتلاش های  تجارت اینستاگرامی خود موفق باشید باید گوش به زنگ باشید و از موضوعات برتر اینستاگرام استفاده کنید.

نگهداشتن موضوعات برتر اینستاگرام برای رسیدن به سطح گسترده تر و در نهایت افزایش فالوور در اینستاگرام ضروری می باشد. محتویات خوب اینستاگرام دلیل خوبی برای دیدن اینستاگرام توسط بسیاری از مردم است. و اگر خوش شانس باشید کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای ساختن برندتان در اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور به شما کمک می کنند.

با این حال اگر می خواهید درتلاش های تجارت اینستاگرامی خود موفق باشید و هر روز شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید گوش به زنگ باشید .

اگاه بودن از موضوعات برتر اینستاگرام می تواند قسمت مهمی از رسانه بازاریابی را در اختیار شما قراربدهد.

موضوعات برتر اینستاگرام به طور چشم گیری موضوعات  ویرایش، عکاسی، رنگ، سبک محتوایی که باعث نوسان و یا پیشرفت در مدت زمان کوتاهی می شود هستند. یک موضوع اینستاگرامی معمولا احساسات یا شیوه یکسانی مثل دیگر موضوعات دارند، اما این معمولا تحت تاثیر کاربرانی  که دارای پروفایل قوی هستند،  قرار دارد.

برای مثال ، موضوع های قبلی ، عکسی که  از پا یا هات داگ گرفته شده ، زاویه دیدی  از هواپیما،  دونات یا برانچ بودند. در حالیکه بعضی از این موضوع ها  هنوز هم در اولویت قراردارند، اکثریت آنها مثل مد های رایج می آیند و می روند.

برای اینکه مورد توجه قراربگیرید از موضوعات برتر اینستاگرام استفاده کنید.

بنابراین، برای بار دوم این برای برند یا تجارت شما به چه معناست؟ آگاه بودن از آخرین موضوع های برترمی تواند به شما بینشی به سمت آنچه مردم در تلگرام جستجو می کنند باشد. در واقع، بسیاری از موضوع ها ی برتر می توانند بوسیله سرچ با هشتگ مشخص شوند.

به این دلیل که شما می توانید مردم، مکان ها و مکان های هشتگ  را پیدا کنید، هشتگ های اینستاگرامی برای پیدا کردن محتویات در اینستاگرام بسیار محبوب و رایج هستند. به عنوان یک تجارت ، شما خواهان دیده شدن در بسیاری از مکان های محبوب هستید.

با توجه به آخرین موضوعات اینستاگرام  شما می توانید به محتویات خود برای دیده شدن  و قرار گرفتن در معرض دید چشمان بیشتری کمک کنید .  برندها همگی به معنی ساختن و جذب مخاطب و افزایش آگاهی درباره شماست .

از این موضوعات برتر اینستاگرام برای کمک به افزایش تلاشهای رسانه بازاریابی و افزایش فالوور در اینستاگرام کمک بگیرید.

برنامه بومرنگ

اینستاگرام برای  hip و به روز نگه داشتن بازاریابی اجتماعی شناخته شده است . برای تازه نگهداشتن این سکو، اینستاگرام ویدوی یک ثانیه اپ که بومرنگ  نامیده شده است ، راه اندازی کرده است. استفاده از این اپ بسیار اسان و به سادگی یک ثانیه ویدیو را ثبت و  ان را تبدیل به حلقه ایی مثل  ان را تبدیل به حلقه ایی مثل gif کرد.

در حالیکه بومرنگ در اکتبر 2015 راه اندازی شد، کاربران بیشتر با این اپ اشنا شدند همان طور که در قسمت های مختلف ظاهر شده است. تاریخ موضوعات برتر گوگل نشان می دهد که  سرچ مقیاس گذاری برای واژه بومرنگ در ایالات متحده در سال گذشته  مورد توجه بوده است.

اما چرا این اپ در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است؟ احتمالات زیادی وجود دارد ، اما کاربران رسانه اجتماعی  در حال حرکت به سمت لحظات کوتاه ( microه)ه0ستند. به همین دلیل است که محبوبیت Snapchat همچنان در حال افزایش است.

بومرنگ توانایی اشتراک گذاری ویدیو های کوتاه بدون صدا که نه تنها درست کردن آنها اسان است ، بلکه فهم آنها هم بسیار آسان است را دارد. این مهم است که به مشتریان خود و چگونگی دریافت محتویات شما از سمت آنها فکر کنید.

شما ممکن است از چگونگی  مطابقت دادن کاربران اینستاگرام با ویدیو های کوتاه شما متعجب شده باشید. به هر حال همان طور که قبلا اشاره شد  اینستاگرام مکان بزرگی برای منحصر به فرد بودن و نمایش تصاویر زیبا و ویدیو های برند شماست.  از بومرنگ برای برجسته کردن شرکت خود در یک شیوه خلاقانه و  طنز استفاده کنید. به همین راحتی بومرنگ برای افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند.

ویدیو های بدون مخاطب

بسیار شبیه مانند افزایش در بومرنگ ، ودیو های صامت تبدیل به یکی از موضوعات برتر اینستاگرام شده اند. حتی در فیس بوک بیشتر ناشران متوجه شده اند که بیشتر کاربران به  فیلم های صدا دار علاقه ندارند.

Both Mic and LittleThings ، که به طور متوسط 150 میلیون بازدید  از ویدیو های فیس بوک در نصف ماه دارند، دریافتند که 58% بازدید کنندگان به هنگام مشاهده ویدیو صدای آن را باز نمی کنند. این موضوع برتر به احتمال زیاد مرتبط است با :

افزایش روایات متنی یا زیرنویس در فیلم های فیس بوک. این در کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند افزایش می یابد.( به خصوص در مکان های عمومی ) آسانی مشاهده بدون باز کردن صدای ان . توجه کمتری برای استفاده کنندگان از  رسانه های اجتماعی دارد.

مردم به منظور دریافت محتویات فوری که دراختیارشان هست به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. از آنجا که ما نمی توانیم به همان میزانی که به آن توجه می کنیم از آن استفاده کرده باشیم ، لذا می خواهیم تا جایی که می توانیم از ویدیو های آن استفاده کنیم.( کمتر زمان بزاریم). حتی مایکروسافت دریافت که  در حال حاظر توجه ما کمتر از یک ماهی قرمز است. این بدین معناست که احتمالا مردم به ویدیو ها بیشترلایک می دهند.

اگر یک ویدیو به سرعت و اول بدون صدا توجه شما را جلب کند ، آیا در ادامه به آن نیاز دارید؟ ما نمی گوییم همه ویدئو های صدادار بد هستند آمار موضوعات برتر به سمت تماشای یک ویدیو در کوتاه ترین زمان ممکن  افزایش داشته است. مردم می خواهند بتوانند به سرعت  اطلاعات  را دریافت و به طرف بعدی بروند.

به عنوان یک برند  می توانید این را به نفع خود به بازی بگیرید. تلاش کنید تعدادی ویدیوی بدون صدا  بسازید ، اما اطمینان حاصل کنید که تماشاکنندگان می فهمند که چه اتفاقی افتاده است. همان طور که قبلا گفته شد بومرنگ ها جواب شما برای ویدیو های صامت خواهد بود.

فیلتر های Snapchat Selfie در اینستاگرام

درحالیکه این مقاله درباره موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام است، محبوبیت یکپارچه سازی بقیه اپ ها و بازاریابی های اجتماعی در اینستاگرام شایان ذکر است.  اگر چه اینستاگرام  به رشد خود ادامه می دهد ، چالشی  است با Snapchat برای افزایش تماشای فیلم های صامت توسط کاربران در پلت فرم هایشان.

به همین دلیل است که اخیرا دراینستاگرام  ویدیو های طولانی 60 ثانیه ایی منتشر شده است، که  امروزه این توانایی را به کاربران می دهد که از محتویات ویدیو فراتر روند. به هر حال یک موضوع برترمحبوب  در همه رسانه های اجتماعی با فیلتر های Snapchat است.

بر طبق  مصاحبه BuzzFeed ، Snapchat انتظار دارد از فیلتر های عکاسی  این شبکه بازاریابی حمایت شود  تا به 16 میلیون بازدید در روز برسد. هزینه؟ Snapchat  در حال یک شارژ بسیار بالای 700 هزار دلاری برای  اجرای فیلتر های خاص در یک روز است.

هم اکنون بیشتر برند ها از مزایای فیلتر های sponsored Snapchat استفاده می کنند. اما این تصاویر و ویدیو ها صرفا بر اساس Snapchatنیستند. با تعداد بسیار بالای تصاویر صورت های سگی و رنگین کمان روی Snapcha  مردم با اپلود ویدیو در Snapcha  خود از یک ویدیو دو ودیو می گیرند و همچنین می توانند از ان در اینستاگرام هم استفاده کنند.

به طور حتم فیلتر های سلفی یکی از بزرگ ترین موضوعات برتر در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستند. اما این می تواند برای تجارت  که از مزایای ان بهره مند شود سخت باشد.  تلاش کنید که اطمینان حاصل کنید که برند شما جنبه های انسانی و طنز را با فیلتر های Snapcha   را دارد.

به سادگی   Snaps های خود  را ذخیره کنید و آنها را در اینستا گرام اپلود کنید. شما می توانید مطمین شوید که تجارت شما هم روی Snapcha است . هرچند برای تجارت موفق به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید، اما فراتر از تعداد فالوور ها فکر کنید.

 اشتراک ، تم یا تکرار

موضوع برتر اینستاگرام  بدست اوردن محبوبیت برای تجارت ، خود را در موضوع خاصی قرار دادن است. این به این معناست که عکس ها و ودیو های شما اشترامات، تم ها یا مکررات یکسانی را به طور سرتاسری دنبال می کنند.

بسیاری از مردم نگران از دست دادن تعامل با محتویاتشان هستند. از سوی دیگر کاربران باید این را به عنوان یک موقعیت برای استفاده از محتوای  بسیار خوبی در حیطه خود در نظر بگیرند.

با بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه ، مردم همیشه حسابهای اینستاگرام خود را چک می کنند.این بدین معنی است که مردم علاقه بیشتری در ساختن اینستاگرام خود به بهترین شکل نشان می دهند. همین عقیده باید وارد کسب و تجارت شما بشود.

عکس های خیلی خوب در نهایت در جذب مخاطبان  شما  و افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد. مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را برای زیبا ساختن اینستاگرام با خلق یک تم متداول یا داستانی در آن گذاشته اید. این به محتوای شما برای مقابله با الگوریتم های جدید اینستاگرام کمک خواهد کرد.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه کار چیست امتحان کردن عکس های مختلف به سبک ویدیو و و اینکه کدام پست ها بیشترین تعامل در اینستاگرام را دارند است. درباره معیار های بیهوده ساده مثل لایک ها عجله نکنید. در عوض ، از میزان تعامل ، کامنت ها، لایک ها، بازدید ها و کلیک بر لینک پروفایل ببینید که پست ها چطور خوب کار می کنند.

Sprout Social’s ابزارهای قوی تحلیلی اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را با داده های عمیق در نشان دادن اینکه کدام پست ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل می کنند بهبود بخشد. نه تنها این ، اما با ردیابی هشتگ ها و ویژگی های نظارت شما می توانید در میان بهترین موضوعات برتر اینستاگرام قرار بگیرید.

مدیریت حساب های چند گانه اینستاگرام

در اوایل سال جاری اینستاگرام ویژگی حسابهای چند گانه را ثبت کرد. برای سالها کاربران فقط می توانستند از یک حساب استفاده کنند و سپس از آن خارج شده و به حساب دیگری بروند. امروزه کاربران می توانند به سادگی  می توانند آنها را تغییر دهند ، که این به این معناست که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی بیش از یک حساب را مدیریت می کنند.

مدیریت چندین حساب تلگرامی اجازه تجارت برای ساخت بیش از یک برند را به ما می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد . مردم برای  دسترسی سریع به عکس ها و ویدیو ها به اینستاگرام می آیند. ساختن بیش از یک برند می تواند به شما برای پوشش دادن خطوط عمودی کمک کند.

برای مثال اگر برند شما به بزرگی برند آدیداس است ، شما یک حساب چند کاره اینستاگرام می خواهید بنابراین کاربران می توانند انچه را که دقیقا می خواهند یا شما را به سادگی فالوو کنند یا خرید کنند.

خوشبختانه با Sprout Social شما می توانید کامنت ها ، هشتگ ها و پست ها را از چند حساب اینستاگرام در یکی مدیریت کنید . اینکار عقب و جلو رفتنی که هنوز با پلت فرم های اصلی به هنگام مدیریت کردن مکالماات در اینستاگرام  پیش می اید را از بین می برد.

از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود استفاده کنید

یکی دیگر از موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام ،بدست آوردن زمینه ایی برای استفاده از آن به عنوان وب سایتتان می باشد. بیشتر کسب و کار ها همه محصولات خود را به عنوان تصویر پست می گذارند و  به سادگی  با لینک  دستور العمل  تصمیم خرید را در مخاطب ایجاد می کنند.

این موضوع برتر برای خریدان بالقوه؛ اشتراک گذاری و گذاشتن پست مجدد برای چیزی یا ذکر آن برای دوستانشان کسانی که ممکن است علاقه داشته باشند را بسیار ساده می کند. ناگهان ،  هر صفحه خرید  پست خود را دارد ، جایی که مردم می توانند برای دیگران ارسال یا ان پست را مجدد برای خود ارسال کنند.

کسب و کار های کوچک در این تاکتیک موفق می شوند. و بوسیله یکی شدن با تلاش های رسانه اجتماعی  ، با یک ابزار مدیریتی اینستاگرام مانند Sprout Social، صاحبان کسب و کار می توانند ببینند که کدام هشتگ ها  یا پست ها بیشترین تعامل را دریافت می کنند.

به علاوه، کامنت های اینستاگرام می تواند به single-stream شما فرستاده شود با بقیه حساب های اجتماعی بنابراین شما می توانید این  را نگه دارید ، نظارت کنید و به سرعت به هر کسی که سوالی دارد پاسخ دهید .

***

مهم نیست که شما از کدام یک از موضوعات برتر اینستاگرام می خواهید استفاده کنید، هوشمندانه است که با انچه مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی انجام می دهید در یک راستا بمانید. بازاریابان همیشه بدنبال راههایی برای دستیابی به موضوعات برتر اینستاگرام برای جذب مخاطبان و افزایش فالوور و افزایش لایک هستند. شما برای دیدن محتوای خود در این مسابقه در رقابت هستید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 همگی ما از توانایی های  اینستاگرام  باخبریم.شرکت های بزرگی مثل کوکا کولا، Starbucks و نایک ، این فضا را تحت الشعاع خود قرار داده اند. اما شما چگونه می توانید از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک استفاده کنید؟

برای کسب اعتبار از اینستاگرام مجبور به داشتن شرکتی  معتبر و بزرگ نیستید. در واقع ، اپ های موبایل به اجازه کامل شدن با افراد بزرگ تر را به کسب و کار های کوچک تر می دهد. اگر هنوز از اینستاگرام برای تجارت کوچکتان استفاده نکرده اید،  فرصت های طلایی زیادی را از دست داده اید. از همین امروز شروع کنید و از این فرصت طلایی برای بازاریابی و رونق کسب و کار خود استفاده کنید. نگران نباشید، ما در این مقاله شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار را برایتان بیان خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

چرا اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک عملکرد بالایی دارد؟

اینستاگرام یکی از جدید ترین  شبکه های اجتماعی است  که خود را از دیگر شبکه ها مجزا کرده است. با وجود بیش از 500 میلیون کاربر فعال در هر ماه، اینستاگرام چهارمین اپ دانلود شده در ایلات متحده امریکا است.

اما مشکلی وجود دارد، در حالیکه بازاریابی اینستاگرامی هنوز تا حدودی جدید است، بعضی از کسب و کار های کوچک  برای بدست آوردن نیروی کششی در حال کشمکش با هم هستند. . این اولین آپ موبایل است که بیشتر بر مبنای  تصاویر بنا شده تا  بر مبنای نوشته ها و شما در پست هایتان لینکهای قابل کلیک کردن ندارید. در نتیجه کسب و کار های کوچک بسیاری را می بینیم که در باره چگونگی عملکردش کمی گیج شده و در نهایت از آن خارج می شوند.

به هر حال با ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی ، Sprout که با اینستاگرام یکی شده است، شروع به کار با این اپ بسیار ساده تر خواهدشد و اهمیتی ندارد که کسب و تجارت شما بزرگ باشد یا کوچک .

پس شما چگونه می توانیدبا این اپ به  موفقیت شرکت هایی مثل Bon Puf, Simple Green

Smoothies برسید؟ اینجا دوازده استراتژی و نکته  مهم درمورد چگونگی  کسب درآمد برای تجارت های کوچک  در اینستاگرام ذکر شده است.

ویژگی های Sprout که در این مقاله ذکر شده است.

+ مدیریت اینستاگرام

+ تحلیل اینستاگرام

+ نطارت بر رسانه های اجتماعی

1) راه اندازی تنظیمات درست

متصل کردن شرکت به حساب های اجتماعی فکر خوبی است.  و اگر شما پروفایلی در رسانه های اجتماعی داشته باشید این کار بسیار بهتر خواهد بود. شما می توانید فالوورهای خود در فیس بوک، توییتر، تامبلر و دیگر سایتهایتان را به حساب اینستاگرامی خود بکشانید و موجب افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

اینستاگرام به شما اجازه اتصال به دیگر پروفایل هایتان را می دهد و به این ترتیب پست های جدیدتان در دیگر حساب ها به طور اتوماتیک منتشر خواهند شد.

فراموش نکنید وب سایتتان را به آن اضافه کنید و بیویی برای پروفایلتان بنویسید که به صورت خلاصه درباره عملکرد شرکتتان توضیح دهد. پروفایل  Fallen

Industry’  عملکرد بسیار خوبی در قرار دادن اطلاعات درباره شرکت  به کاربران دارد.

راه دیگر برای استفاده از بیوییتان اضافه کردن اطلاعات  تماس درقسمت اطلاعات است.  در صورت  قصور ، فقط می توانید یک urlقابل کلیک کردن در پروفایل خود داشته باشید. اما کاری که برای بدست آوردن آن می توانید انجام دهید اضافه کردن url به بیو یتان است.

Pro tip: : کوتاه کردن هر urlکه در بیو خود استفاده می کنید از خدماتی مثل bitly استفاده می کند. که کاراکتر های کمترخواهد داشت و استفاده از آن در اینستاگرام را آسان تر می کند.

2) استفاده از داستان های اینستاگرامی را آغاز کنید

کمترین ویژگی داستان های اینستاگرام بحث بر انگیز بودن آنهاست . اگر در این مورد نشنیده اید، داستان های اینستاگرامی به شما اجازه می دهند از تصاویر و ویدیو های چند کاره  در داستان هایی که مثل داستان های tSnapchat   بعد از 24 ساعت پاک می شوند ، استفاده کنید.

در حالیکه کسب و کار های کوچک  بدنبال یافتن بهترین ویژگی  ها در استراتژی های خود هستند، در استفاده از داستان های اینستاگرامی کمی آهسته عمل می کنند. اما قابلیت های زیادی  وجود دارند که باید از آنها  کمک بگیرید. مثل هر تغییر بزرگی، شرکت هایی که در ابتدا  تطابق و درک بیشتری نسبت به  اینستاگرام  پیدا کردند، از مزایای آن بیشترین بهره را بردند.

قدم به قدم برند هایی مثل Taco Bell که با داستان های اینستاگرامی پیش رفتند را دنبال کنید. تجربه خود را شروع و برای دیدن انچه می توانید انجام دهید، مبتکر باشید.

3) برکارهای در حال اجرا نظارت کنید

ایا به اینکه کدام پست های اینستاگرامی تعاملات بیشتری را کسب می کنید توجه می کنید؟ می دانید کدام هشتگ ها عملکرد بهتری دارند؟ از ابزار های تحلیلی اینستاگرام که  در طول زمان برای  دیدن همه این اطلاعات ، به شما کمک می کنند استفاده کنید.

شما با نگاهی به سوابق ، می توانید بفهمید که استفاده از چه نوع اطلاعاتی برای مخاطبین شما بهتر عمل کرده است . برای مثال بین  سبک خاص عکاسی ،  فیلتر ویژه  یا یک  هشتگ  پر طرفدار،  عملکرد کدام یک بهتر است.  هر چه اطلاعات شما نسبت به محتویات مورد علاقه مخاطبانتان بیشتر باشد  ، راحتتر می توانید  پست های بعدی خود را  بهبود بخشید و افزایش لایک اینستاگرام را در پی خواهد داشت.

4) در کامنت هایتان غوطه ور شوید

آیا شما در اینستاگرام پستی گذاشته اید که هیچ گاه نگاهی به آن نینداخته باشید؟ فقط شما اینگونه نیستید. بسیاری از کسب و کار های کوچک زمان بسیار کمی برای بازدید از کامنت هایشان می گذارند، و تا اندازه ایی شاید به این دلیل که انجام این کار با اینستاگرام به سهولت انجام نمی گیرد. دشواری این کار به این دلیل که بیشتر برند ها  به دنبال نشر اطلاعات خود هستند تا ایجاد تعامل با کاربرانشان.

 به منظور پاسخگویی راحتتر به کامنت های اینستاگرامی از  SocialSprout استفاده کنید . به این وسیله می توانید به همه کامنتها در چند حساب اینستاگرامی به طور هم زمان و دیگر پروفایل هایتان در رسانه های اجتماعی پاسخگو باشید.

5) از بازاریابی موثر استفاده کنید

بازاریابی موثر یکی از بهترین راهها برای ساخت سریع فالوور های اینستاگرام ، به خصوص هنگامی که این کار را ازیک پیش نویس آغاز می کنید، می باشد. در بازاریابی تاثیر گذارشما با یک فالووینگ می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و برای  مخاطبانشان آشکار شوید.

در گذشته ، ( قبل از رسانه های اجتماعی )بازاریابی موثر نیازمند بودجه کلانی برای به کار گرفتن ورزشکاران و بازیگران برای اعلام حمایتشان از محصولات  بود. اما ، رسانه های اجتماعی این روند را تغییر داد. امروزه بدون هیچ هزینه ایی می توان موثر واقع شد و صد ها و هزاران و حتی میلیون ها فالوور متعهد بدست آورد.  این نه تنها ارتباط بر قرار کردن برند ها با این تاثیر گذاران را اسان تر کرد ه است، بلکه بازاریابی تاثیر گذار را بسیار مقرون به صرفه ساخته است.

ممکن است نتوانید تلاشی مثل پست های هالیود در رابطه با محصولاتتان در اینستاگرام داشته باشید، اما می توانید با اینستاگرام های  تاثیر گذار با فالوینگ های  بالا لینک داشته باشید.

لیستی از تاثیر گذارترین ها در حرفه خود تهیه کنید. در اینستاگرام آنها را پیدا و اطمینان حاصل کنید که با مشتریانشان در تعامل هستند. فقط تعداد فالوور های آنها مهم نیست، مهم تر میزان تعامل آنها با ایشان است.توجه کنید که چه تعداد لایک و کامنت در پستهایشان وجود دارد و اغلب چه زمانی پست گذاشته اند.

سپس به آنها این اجازه را بدهید که بدانند شما به همکاری با آنها علاقه مندید.قبل از داشتن برخوردی با آنها بهترین کار داشتن ایده هایی برای خودتان است. دو گزینه رقابت و حمایت پست ها متداول هستند. همچنین تاثیر گذاران ممکن است ایده هایی برای چگونگی کار با شما داشته باشند.

6- آشنایی بیشتر با هشتگ ها

در سرچ اینستاگرام به جای کی ورد از هشتگ استفاده می کنیم.در پلت فرم هایی مثل توییتر یافیس بوک می توانید کلمه همبرگر را تایپ کنید و تمام پست های مربوط به آن را در این دو رسانه ببینید ، اما در اینستاگرام شما با ید با هشتگ ،به این صورت سرچ (#hamburgers) کنید. 

اگر می خواهید پست هایتان نشان داده شود نیازمند شروع کار با هشتگ های اینستاگرامی هستید. این راه ساده ایی برای افزایش نمایانی و در دسترس بودن شما برای مردمی که از وجودتان آگاه نیستند است.

 این خدعه استفاده درست از هشتگ هاست. اشتباه متداولی که در بعضی از کسب و کار ها استفاده می شود، بکار گیری هشتگ ها به صورت تصادفی است. متاسفانه هیچ کس بدنبال این هشتگ ها نخواهد بود و بنابراین هیچ کمکی برای افزایش فالوور به شما نخواهد کرد. 

ارزش واقعی ، یافتن راههایی برای پست عکسهای مرتبط و محبوب یا هشتگ هایی با موضوعات برتر است. زمانی که این کار را انجام می دهید ، عکس های شما شانس باز شدن در قسمت Trending Tags اینستاگرام را دارد.

ممکن است روند کنونی شما همیشه با کسب و کار یا  تصاویر پست شما مرتبط نباشد. در این موقعیت ها شما می توانید از Websta برای دیدن  لیست پهناوری از هشتگهای محبوبی که  ممکن است رواج نداشته باشد ، اما هنوز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. Websta بیشتر هشتگ های عمومی و گستر ده ایی که با پست های بدون موضوع شما هماهنگ ترند را به شما نمایش خواهد داد.

چیز منحصر بفردی که در اینستاگرام وجود دارد و در هیچ شبکه اجتماعی دیگری نظیر آن را مشاهده نمی کنید استفاده از هشتگ های بسیاری است که می تواند لایک های زیادی برای پست های شما به  دنبال داشته باشد . در توییتر داشتن 10 هشتگ در یک توییت دیوانگی خواهد بود، اما در اینستاگرام تقریبا معمولی محسوب می شود.

در یک مورد مطالعاتی از Max Woolf،بین  بیش از 120000تصویر اینستاگرامی تحلیل شده ، او در یافت که عکس هایی با داشتن بیشترین هشتگ قابل قبول(30) ، سه برابر بیشتر از عکس هایی که از هشتگ های کمی استفاده کرده اند لایک می گیرند.

البته این بدین معنا نیست که همه پست های اینستاگرام به 30 هشتگ نیاز دارند. استفاده از هشتگ ها فقط به منظور داشتن آنها  زیاد توصیه شده نیست . اما نکته اینجاست که تصاویری که با هشتگ هستند توجه بیشتری نسبت به آنها که هشتگ ندارند ، به خود جلب می کنند.

زمانی که بخواهید در پست هایتان از هشتگ استفاده کنید می توانید برای مطلع شدن از چگونگی عملکرد هشتگ هایتان از Sprout استفاده و از طریق  قسمت  گزارش عملکرد هشتگ ها کار خود را انجام دهید.

***

ادامه دارد....

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی,خرید فالوور ایرانی,افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

افزایش فالوور در اینستاگرام از موضوعات داغی است که این روزها هرچه قدر در مورد آن صحبت شود، بازهم از موضوعات جذابی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. اینستاگرام صرفاً رسانه ای برای به اشتراک گذاری عکس ها و خاطرات نیست. بلکه عرصه ای است که صاحبان کسب و کار می توانند به خوبی از ان برای بازاریابی استفاده کنند.  به همین دلیل است که افزایش فالوور در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. در مقاله " خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت " از اهمیت فالوور واقعی صحبت کردیم. اما در این مقاله قرار است به این سوال مهم جواب دهیم که چگونه در اینستاگرام به طور اورگانیک فالوور بگیریم؟ چگونه برای اینستاگرام خود، مخاطبان واقعی بسازیم؟ با فالوجت همراه باشید.

نگاهی به قدم های ساخت مخاطب و افزایش فالوور در اینستاگرام

1) از حسابهای دیگر بخواهید که بر محتویات شما پست بگذارند.

هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه در اینستاگرام فالوور بگیرید ، دانستن ارزش مخاطبان برای شما مهم است.حساب بیشتری از فالوور های شما که افزایش می یابد، شما خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری جذب خواهید کرد.

بهترین راه بدست آوردن مشتری برای فالوو کردن شما این است که مقابل آنها قرار بگیرید و مثل دیگران در مقابل انتقادات در اینستاگرام خود حضور داشته باشید.تلاش کنید محتوای کاربران را نسبت به برند خود در نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید از محتویاات اینستاگرام برای بدست آوردن مخاطبان بیشتری برای برند خود استفاده کنید.

راه دیگر این است که خود را در برابر تعداد مخاطبان بیشتری قرار بدهید. تلاش کنید یک اکانت اصلی اینستاگرام در حرفه خود برای به اشتراک گذاری محتوا به مخاطبان خود داشته باشید. فقط اطمینان حاصل کنید  شما ارزش چیزی را ارایه می دهید. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که بیش از حد فروش بازار به نظر برسید.

در عوض تلاش کنید با برند دیگری بازاریابی کنید که بتواند به شما برای ساختن مخاطبانتان در اینستاگرام کمک کند. همیشه ممکن است تویتر شما نسبت به بقیه برند هایتان فالور های بیشتری داشته باشد که شما می توانید از اهرم ها یا اشاره های تجاری یا اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید.

2) بهینه سازی حساب اینستاگرام شما

زمانی که شما در تلاش برای بدست آوردن فالوور های اینستاگرام هستید یکی از مهم ترین قدم ها  این است که حساب خود را کامل بهینه سازید. به سادگی حساب اینستاگرام شما نیاز به کامل شدن با بدست آوردن  کشش بالاتری دارد.

 اگر شما بیوی مناسب، شرح نوشته های تصاویر، یک یوزر مناسب یا حتی یک تصویر مناسب پروفایل نداشته باشید چگونه مردم بدانند که این حساب متعلق به برند شماست؟ به نظر احمقانه می آید اما بیشتر شرکت ها بیو یا اطلاعات حساب خود را به طور کامل پر نکرده اند.

بدست اوردن هر نوع جاذبه ایی برای فالور های جدید سخت تر است . مطمئن شوید که بیو شما به طور کامل  با لینک بازاریابی یا سایت محصول و کلمات کلیدی مرتبط پر شده و  همچنین هشتگ های مربوط به تجارت شماپر شده باشد.

نام کاربری خود را به دوستانه ترین شکل ممکن حفظ کنید .اگر اسم تجاری شما بلندتر از  چیزی است که مشتریان شما بتوانند آن را بفهمند کوتاهش کنید. شماره یا کاراکتر های خاص به نام کاربری خود اضافه نکنید. به علاوه ، نام کامل تجاری خود زیر هر اسم در گزینه های مختلف  بنویسید.

3) اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید

اگر اینستاگرام خود را ارتقا ندهید مردم چگونه حساب شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که اینستا گرام شما با  وب سایت و دیگر رسانه های اجتماعی هم راستا است . ایجاد حضور و اگاهی یکی از بهترین راههای افزایش فالوور در اینستاگرام است.

 اگر شما می خواهید به طور طبیعی شاهد افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام باشید، به مردم اجازه دهید بدانند کجا شما را پیدا کنند.  شما می توانید به منظور  افزایش اشتراک گذاری های اجتماعی در همه شبکه های خود گزینه های رسانه های اجتماعی به وب سایت  و وبلاگ خود اضافه کنید، همچنین جایی که می توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

یکی دیگر از ایده های فوق العاده ، ارتقای متقابل  حساب های  شما در رسانه های اجتماعی  است. شما به سادگی می توانید از دیگر شبکه های اجتماعی خود برای انتقال مستقیم کاربران به اینستاگرام خود استفاده کنید.

 به هر حال ، مطمئن شوید که  شما فقط به دنبال افزایش فالوور نیستید. در عوض شما باید تلاش کنید که محتویات اینستاگرام خود را منحصر به فرد بسازید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. خوشبختانه با ویدیو در اینستاگرام شما شانس بزرگی برای افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق محتویات خلاقانه دارید.

4) محتویات پستی که فالوور ها انتظار دارند

در حالیکه حرف زدن از عمل کردن آسان تر است ، یادگیری  آنچه فالوور هایتان می خواهند به هوشمندی نیاز دارد. بعضی از محتویات  نسبت به دیگر محتویات بهترند و به همین دلیل است که امتحان کردن بسیار مهم است. به هر حال  فیلتر ، شرح زیر تصاویر ،  انواع محتوا یا پست زمانی و یا حتی کوچکترین چیزی می تواند همه اینها را تغییر دهد.

گوش به زنگ باشید با دانستن موضوعات برتر اینستاگرام شما می توانید محتویات پست های محبوب خود را پیدا کنید. اگر می خواهید اینستاگرام خود را پیگیری کنید تلاش کنید از یک پلت فرم سه قسمتی مثل  spourt social استفاده کنید. اینجا شما به سادگی می توانید اینستاگرام خود را مدیریت و  بر همه تلاش های خود گزارش بگذارید.

5) مکالمه شروع کنید

یکی از بهترین راهها برای آگاه نگه داشتن کاربران در اینستاگرام از طریق مکالمات است. بر طبق گفته  sprout social  2016 نزذیک به 35% از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای محافطت از مشتری ها استفاده می کنند.  این درصد شامل ایمیل ، چت 1 تا 800 نفر  و  مساعدت کننده در فروشگاه است.

سهولت گفتگو در رسانه های اجتماعی هر ساله مرتبط تر و  مورد توجه تر می شود. در سال 2012، اینستاگرام شرح داد که 81 کامنت در نیم ثانیه روی پلت فرم وجود دارد. با رشد اینستاگرام از 80 میلیون یوزر در سال 2012 به بیش از 500 میلیون در سال 2016 به راحتی می توان گفت تعدا کامنت ها هم افزایش یافته است. این به این معناست که شما باید از مزایای این مکالمات بهره مند و با کاربران تعامل داشته باشید.

سعی کنید سوال بپرسید یا  پست هایی بگذارید که مردم را به سخن گفتن وادارد. بیشتر مکالمات در حیطه بحث شما شکل می گیرد و به احتمال زیاد این باعث می شود که شما شاهد افزایش فالوور در اینستاگرام خود باشید. از فالوور های خود سپاس گذار باشید و از جواب دادن نترسید.

6) هشتگ هایی که کار تبدیل کردن را انجام می دهد پیدا کنید.

یکی از راههای ارزیابی  شده و درست برای افزایش فالوور در اینستاگرام ، هشتگ ها هستند. برای سالیان هشتگ ها به ما برای دستیابی به رسانه های اجتماعی کمک کرده اند. به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید جامعه خود را با بدست آوردن فالوور ها و هشتگ ها ارتقا دهید.

برای تازه کار ها ، یافتن هشتگ هایی که بسیار پر جمعیت نیستند کار هوشمندانه ایی است. سعی کنید محتویات  اینستا گرام خود را در دریایی از میلیون ها عکس و ویدیو که چیز ساده ایی هم نیست  برجسته کنید.

شما مجبور به یافتن هشتگ هایی هستید که مردمی که در مخاطبینتان وجود دارند به آنها علاقه مندند.  اگر یک ارتباط موثر ساخته شود،  این کاربران بیشتر علاقه به فالوو کردن شما دارند.

Revolution به طور مستقیم از هشتگ هایی مثل #drinklocal and #logansquare برای هدف قرار دادن مشتری های خود استفاده می کند. به علاوه   #lsaf از این حادثه حمایت می کند. همه این کمک ها با پستهای هشتگ های مناسب بدست می آید

با ابزار های  Sprout Social’s تحلیلی اینستاگرام  شما دسترسی مستقیم به عملکرد هشتگ ها و استفاده از اطلاعات برای دیدن اینکه بهترین کار چیست را دارید. کورکورانه به جهان هشتگ ها نروید، بدانید هدفتان چیست ، پس شما می توانید فالوور های خود را بسازید.

فالوور های اینستاگرام خود را شاد کنید

این نکات برای کمک به شما برای افزایش فالوور در اینستاگرام گذاشته شده است. بعد از انجام نکات فوق، آخرین چیزی که برای دیده شدن نیاز دارید، استفاده از ربات های افزایش فالوور به شکل واقعی و طبیعی است. ربات هایی همچون ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت، روزانه اکانت شما را به مخاطبین زیادی معرفی می کند و با این روش مخاطبین واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می کند.

به همین سادگی مخاطبان زیادی برای پیج اینستاگرام خود بسازید و چشمها را به سمت خود خیره کنید. مطمئن باشید که شبکه هایی همچون اینستاگرام، قدرت فوق العاده ای برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

هنگامی که کسب و کارها به دنبال راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند، برخی شرکت ها، خدمات مشکوک و غیر اخلاقی زیادی پیشنهاد می کنند که با انجام آن کارها به هدفتان برسید. در این مطلب  اولین چیزی که به شما خواهیم گفت  این است که همیشه بهتر است خودتان مخاطبان رسانه اجتماعی خود را بسازید. به شما خواهیم گفت چرا نباید به سراغ خرید فالوور فیک برای  افزایش لایک اینستاگرام رفت. با فالوجت همراه باشید.

در حال حاضر بیشتر کسب و کار ها درباره  مزایای رسانه اجتماعی و استفاده از پلت فرمی مثل اینستاگرام برای بدست آوردن دیدگاههای بهتر در تجزیه و تحلیل مطلعند. به هر حال شرکت هایی وجوددارند که هنوز با بازاریابی اجتماعی مطابقت ندارند و  با افزایش فالوور اینستاگرام  ثابت مشکل دارند، همین جاست که به سراغ گزینه خرید فالوور فیک می روند.

پیگیری تجزیه و تحلیل هایتان به اندازه ایی که به نظر می رسد دشوار نیست.

اطلاعاتی از eMarkete   دریافت که کمتر از 33 % از شرکت ها با 100 یا کارمندان بیشتر، از اینستاگرام برای پیشبرد هدف های بازاریابی  در سال 2015 استفاده کرده اند.

چرا در اینستاگرام به فالوور واقعی نیاز داریم؟

یادگیری اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بگیریم کار خسته کننده ای نیست. در عوض شما می توانید تمرین های ساده ایی برای ساخت و افزایش فالوور واقعی و ارگانیک انجام دهید. اگر شما به مسیر خرید فالوور فیک و فالوور جعلی بروید ، به دفعات شانس داشتن خریداران بالفعل و مشتریانی که شما را فالوو کنند را از دست می دهید.

امروزه مشتریان برای پرسیدن سوال ، بدست آوردن اطلاعات درباره محصولات یا فهمیدن بیشتر درباره اینکه شما چه کسی هستید وارد رسانه بازاریابی اجتماعی شما می شوند. در واقع ، یک مطالعه از طرف  TrackMaven دریافت که فقط نیمی از 500 شرکت از اینستاگرام استفاده می کنند.

حتی اگر این آمار پایین تر به نظر برسد رقابت بسیاری در اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل است که راههای قانونی و طبیعی برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم است.

فهمیدن فالوور های قانونی و جعلی در اینستاگرام

تفاوت بسیاری بین یک حساب اینستاگرامی با کاربران جعلی و کاربران قانونی وجود دارد.  ممکن است خرید فالوور اینستاگرام  وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما واکنش  قدرت پردازش رشد فالوور های اصلی بیشتر است.

نگذارید فالوورهای واقعی شما، احساس فریب خوردن داشته باشند:

اگر کاربران به یک اینستاگرام غیر فعال با هزاران فالوور بیایند، احساس فریب خوردن می کنند. برای اینکه مردم شما را فالو کنند آنها را فریب ندهید.اعتماد سازی کنید و برای ایجاد تعامل بهتر ارتباط های طولانی مدت داشته باشید.

هیچ  ROI نداشته باشید:

فالوور جعلی خریدن به نظر آسان می آید ، اما ربات یا فالوور های جعلی و تقلبی از شما هیچ خریدی نخواهند کرد. دلیل مردم برای فالوو کردن برند ها  در اینستاگرام علاقه به پست ها  یا در کل شرکت شما است. اینها پرداخت کنندگان واقعی هستند و نقدینگی را با خود به کسب و تجارت شما می آورند.

تعداد کم ، اما با ارزش ایجاد کنید:

اگر شما 10000 فالوور جعلی دارید، چه تعداد از آنها برایتان کامنت یا  لایک  خواهند گذاشت  و مطالب را به اشتراک می گذارند؟ به احتمال زیاد این رباتها یا حسابهای جعلی به وسیله اینستاگرام حذف خواهد شد و پست هایتان را به گورستانی تبدیل خواهد کرد.

فالوور واقعی توانایی اشتراک گذاری ، لایک ، کامنت و تعامل با پست های اینستاگرام شما را دارند. به علاوه ، این کاربران هنگامی که کسی  در طرف دیگر جوابگویشان باشد بسیار لذت می برند. این فعل و انفعالات ارزش بیشتری نسبت به ساخت فالوور های غیر فعال دارد.

***

اگر تداوم و محبوبیت پیچ اینستاگرام شرکت و یا شخصی شما برایتان اهمیت دارد، بنابراین قید روش های نامناسب برای خرید فالوور فیک و جعلی را بزنید و سعی کنید با داشتن پست های اینستاگرام جذاب، فالوور های خود را افزایش دهید. 

اگر حتی قرار است از ربات‌های افزایش فالوور همچون فالوجت که به شکل واقعی فالوورها را افزایش می دهند، استفاده کنید  بازهم این شما هستید که باید با پست های خلاقانه و جذاب، برای کاربران تله گذاری کنید تا از طرفداران پر و پا قرص شما شوند.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در قسمت اول از مقاله " 15 ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام " ایده هایی برای جذاب کردن پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام بیان شد. همان گونه که وعده داده بودیم در این قسمت از آموزش های اینستاگرام، ایده های جذاب دیگری را بیان می کنیم. در هر حال آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که اجازه دهید خلاقیت و نواوری در پست های اینستاگرام در جریان باشد. اگر رقبای شما، از اینستاگرام برای بازاریابی به خوبی استفاده می کنند، چرا شما این کار را نکنید؟ حتی اگر قرار است از ربات هایی همچون فالوجت برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، بازهم آنچه اهمیت دارد و باعث می شود شما شاهد افزایش فالوور و  افزایش لایک اینستاگرام باشید، جذابیت پست های اینستاگرام شماست. با فالوجت همراه باشید.

 

8) برچسب های تبلیغ کاربران برای ارتقا نسخه جدید

برای برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید.اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد. برای مثال  Netflix  کار شگفت انگیزی در ارتقا نمایش های جدید بدون شرح های وسیع انجام داده است.

برای ارتقا نمایش Santa Clarita Diet, Netflix چندین برچسب تبلیغاتی کوچک درباره نمایشی که به طور حتم به نوبه خود الهام بخش خواهد بود ، منتشر کرده اند. با برچسب های تبلیغاتی ویدیویی و تصاویر  مردم به نسخه های جدید جذب و به آن وابسته می شوند. این مبنع بزرگی از محتوا برای محصولات و خدمات منشتر شده در هر ماه است.

9) یک سوال بپرسید که جواب می دهیم

سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است . ما قبلا اشاره کردیم که تبلیغات بیش ازحد می تواند به مخاطبین شما ارایه داده شود. به هرحال سوال پرسیدن  در واقع نظرات  کاربران را دعوت می کند.

United مکان های سفر خود را بوسیله سوال پرسیدن درباره شهرهای خاص ارتقا می دهد. فقط این مقدار تعامل کم، صد ها مشتری را برای هر پست ترویج می کند. مطمئن شوید که پیام های دریافتی خود را با یک رسانه اجتماعی مثل Sprout چک می کنید.

10) مخاطبان خود را بخندانید

شبیه پیام های مثبت، در پست های اینستاگرام ، فالوور های خود را بخندانید تا از محتویات شما لذت ببرند.اینستاگرام فضایی برای ساخت محتویات مثبت و طنز می باشد.اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. BarkBox در حالیکه بزرگترین صاحبان سگ را به خود جلب می کرد برفیلم های خنده دار و تصاویر سگ ها  متکی بود. شما مجبور نیستید مانن دلقک در اینستاگرام باشید اما حس شوخ طبعی خود را نشان بدهید که می تواند شما را کمتر روباتیک و قدیمی به نظر برساند.

11- خلق یک موضوع فیلم یا سریال

یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. بیشتر شبیه کولاژ که قبلا گفته شد سری های ویدیویی راه پرطرفداری برای جرقه زدن محتوا در اینستاگرام می باشد.

Califia Farm از ویدیو برای آموزش مخاطبان خود درباره تم های خاصی که در محصولاتش هستند استفاده می کند. سری های ویدیویی جذاب است و به احتمال زیاد برای متوقف کردن کاربران برای مشاهده ویدیو و بهنگام حرکت (رفتن از اون پیج) می باشد. شما همچنین می توانید از ویدیو برای گفتن داستان برای مخاطبینتان استفاده کنید.

12) برای مسلط شدن تاثیر گذارترشوید

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. اگر محتویات شما کمی برای خواننده کسل کننده است ، تاثیرگذارانی را بیاورید که باعث اعتماد کاربران به برند شما بشوند.

مطالعه Tapinfluence and Nielsen کشف کرد که بازاریابی تاثیر گذار تلاش می کند که فروش محصول را تا 11 برابر نسبت به روش های دیجیتالی قدیمی بازاریابی بالا ببرد. شما همچنین نیاز به افراد مشهور برای ارتقای محتویات خود ندارید. به دنبال تاثیر گذارانی که در رسانه اجتماعی محبوب و کسی که مخاطبین را با برند شما در یک ردیف قرار دهد باشید. مردم ازاد معمولا از تاثیر گذارانی برای ارتقا محتوای مربوط به مخاطبان استفاده می کند.از سرگرمی ها و علایق مخاطبانتان  مطمین شوید و تاثیر گذارانی را بگیرید که بتوانند برند شما را به اینستاگرام ببرند.

13)  ساخت محتوا در اطراف یک هشتگ

ایا می دانید 7 تا 10 تا از هشتگ هایی که در اینستاگرام از آنها استفاده می شود برند هستند؟ چنین آماری باید شما را وادار به استفاده از هشتگ های برندی برای جذب فالوور های کنونی و جدید بکند. هشتگ برند ها می تواند به افزایش فهم برند ها کمک و  با ابزار مناسب می توانید بر آنها نظارت و بفهمید چه کسی درباره شما صحبت می کند. هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند. قبل از اینکه محتوای استراتژی بصری خود را شروع کنید ، فکر استفاده از هشتگ برندی شرکت شما می تواند برای ساخت اطراف حساب اینستاگرام شما ساخته شود. Urban Outfitters را  #UOonYou برای ساخت محتوای کاربر تولید شده از مردمی که از این محصول استفاده می کنند ، اجرا کرده است. ساخت راههایی برای مخاطبین  برای تعامل و گسترش محتویات خودشان ، همیشه یک حرکت هوشمند بازاریابی خواهد بود. استفاده از هشتگ ها برای پیگیری عملکرد اطراف برندتان حتی می تواند کار را بهتر هم  بکند.

14)  از محتویات به منظور لینک کردن خواننده ها با پست وبلاگ استفاده کنید

یک راه عالی برای وادار کردن کاربران به یک سایت خاص  از طریق رسانه اجتماعی است. بر طبق Shareaholic در پایان 30% از ترافیک ارجاع از رسانه اجتماعی می آید. چرا از اینستاگرام برای لینک کردن این ترافیک به وب سایت خود استفاده نکنید؟ در حالیکه شما فقط یک لینک برای استفاده در اینستاگرام دارید هوشمندانه است که آن را بیشتر کنید. اطمینان حاصل کنید که شما معمولا اپ دیت و در ذهن مخاطبینتان ، جایی که انها می توانند خرید کنند یا اطلاعات بیشتری بدست بیاورند وجود دارید. بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

15) تلاشهای شرکت بازاریابی را برجسته کنید

اگر شما هنوز هم با ایده های پست اینستاگرام گیر کرده اید  به سادگی تلاش های بازاریابی خودتان را ایجاد کنید. برای مثال   هم اکنون Canada Goose با Sundance Film

Festival in Park City, Utah کار می کند . مکان سرد است ، که این باعث می شود شرکت پوشاک زمستانی ، یک شریک بزرگ بازاریابی داشته باشد.

Canada Goose از عکس های شگفت انگیز و ویدیوهای همه چیز park city  برای ارتقا جشنواره فیلم و تلاش های بازاریابیشان  استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی برای ساخت محتوا اطراف تلاش های بازاریابی اخیر خود  در حالیکه کمتر تبلیغاتی به نظر می رسد استفاده کنید.

 به خلاقیت خود اجازه دهید در جریان باشد

امیدواریم این 15 ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد. انواع مختلف محتوا را ازمایش کنید  و و از ابزارSprout’s Instagram Analytics برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما بیشتر با چه چیز طنین انداز هستند ، استفاده کنید.

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام بازیگران ایرانی یکی از بحث های داغ این روزها شده که برای خیلی از افراد جذابیت خاصی دارد. برخی از بازیگران، تعداد فالوورها و لایک های خود را معیار محبوبیت خود می دانند، اما متأسفانه گاهی برای بالاتر نشان دادن تعداد فالوررهای خود به سراغ فالوور جعلی می روند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید کدام بازیگران ایرانی ، فالوور جعلی خریده اند و کدام بازیگراها فالوور واقعی دارند؟ پس با فالوجت همراه باشید.

از زمانی که اینستاگرام وارد کشور ما شده است، میدانی شده که افراد برای اثبات قوی تر بودنشان، اثبات محبوب تر بودنشان، اثبات بزرگ تر بودنشان، مدام سعی می کنند تعداد فالوور و لایک هایشان را به رخ همدیگر بکشند. اتفاقی که امروز نه تنها در ایران بلکه در جهان افتاده است، اهمیت تعداد فالوور ها در سنجش افراد است، یعنی حتی دوستان و اطرافیان میزان فالوورها را ملاک سنجش قرار می دهند. برخی از افراد سعی می کنند از هر روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنند و به سراغ خرید فالوور جعلی و تقلبی می روند!

 بله، یعنی پول داده اند تا به دروغ نشان دهند که فالوورهای بیشتری دارند و محبوب ترند. یعنی با همین فالوور های تقلبی، می خواهند اینگونه بیان کنند که طرفداران بیشتری دارند.

نهایتاً با استفاده از همین تعداد فالوور های تقلبی! کارهای تبلیغاتی بزرگ تری انجام دهند و شاید هم حس شهرت طلبی خود را ارضا کنند!

شاید هم در تصورشان، با روش های ناجوانمردانه و فریبکاری، می توان محبوبیت و علاقه خرید!!!

در واقع ملاک ما برای بررسی ، شاخصی است به نام "نرخ درگیری"

یعنی اگر ما هزار فالوور داریم، چند نفر از آنها ما را لایک می کنند و کامنت می گذارند. این موضوع می تواند ملاک خوبی برای برسی واقعی بودن فالوور ها باشد. چون فالوورهای تقلبی که خریداری می شود، عموماً فیک هستند و لایک نمی کنند، البته بماند که حتی بعضی ها آن قدر حرفه ای هستند که حتی لایک هم خریداری می کنند!!!

اما اکثراً در ایران هنوز لایک خریداری نمی شود.

اما سوال اصلی: کدام یک از بازیگرهای ایرانی، فالوور می خرند؟ آیا واقعاً اینستاگرام بازیگران ایرانی ، آینه ای برای میزان محبوبیت آنهاست؟

ما برای اینکار، نیاز به یک معیار داریم که یک نفر را به عنوان الگو و معیار سنجش قرار دهیم.

اگر به اکانت اینستاگرام پروفسور سمیعی بروید، متوجه می شوید که ایشان 33 هزار فالوور واقعی دارند و پست های آخر ایشان، چیزی حدود 5 هزار تا 9 هزار لایک دریافت کرده است. یعنی تقریباً می توان گفت یک ششم از فالوور ها، لایک کرده اند. یا در بدبینانه ترین حالت یک هفتم از فالوور ها، لایک کرده اند.

حال بیایید اکانت اینستاگرام بازیگران ایرانی را بررسی کنیم. برای نمونه اگر اکانت اینستاگرام بهنوش بختیاری که فعالیت های تبلیغاتی زیادی هم در اینستاگرام انجام می دهد، را بررسی کنید، متوجه می شوید که ایشان با5/6 میلیون فالووری که دارد، در پست های آخرشان، 51 هزار، 42 هزار لایک، 60 هزار لایک، 109 هزار لایک، 110 هزار لایک دارند.

 حال بیایید تا همان محاسبه ای که برای فالوورها و لایک های پروفسور سمیعی انجام دادیم را برای بهنوش طباطبائی هم انجام دهیم. البته پیج پروفسور سمیعی فقط به عنوان یک مثال در نظر گرفته می شود. اکانتهای بسیار زیادی با فالوور های واقعی بررسی شده اند.

خیلی خوش بینانه میانگین تعداد لایک های پست های این بازیگر را 100 در نظر میگیریم،

انتظار می رود از تعداد 5/6 فالوور، یک هفتم یعنی حدوداً 800 هزار لایک، این بازیگر در پست های خود دریافت کرده باشد.

حتی اگر بازهم با اغماض تعداد لایک ها را در نظر بگیریم، انتظار می رود از این تعداد فالوور، ( اگر فالووها واقعی بود) حداقل 500 هزار لایک، پست های بهنوش بختیاری داشته باشد!!!

هرچند بازیگرها، معمولاً ادعا می کنند که ما در جریان نیستیم ولی قضاوت با مردم است!

بر طبق نظر کارشناسان ما در حوزه اینستاگرام، می توان به جرئت گفت حدوداً بیش از 3 میلیون از فالوورهای این بازیگر تقلبی است!!!

به سراغ بازیگر بعدی می رویم: حسام نواب صفوی

متأسفانه باید بگوییم فالوورهای این بازیگر هم واقعی نیست! ودر ماجرای سال گذشته که اینستاگرام، فالوورهای فیک را حذف کرد، فالوورهای این بازیگر به شدت ریزش کرد.

حسام نواب صفوی در حال حاضر 700 هزار فالوور دارد. ( البته ایشان در کمال تعجب بعد از اقدام اینستاگرام در حذف فالوورهای فیک و ریزش فالوورها در سال گذشته بازهم اقدام به خریداری فالوور کردند)، بازهم بنا بر محاسبات قبلی، یک هفتم فالوورهای ایشان یعنی 100 هزار لایک باید پست های ایشان دریافت می کرد. با اغماض تعداد لایک های مورد انتظار را 70هزار در نظر می گیریم. اما در عمل تعداد لایک ایشان، 14 هزار، 16 هزار، 11 هزار ... می باشد. بنابراین می توان گفت متأسفانه این بازیگر هم فالوور جعلی و تقلبی خریداری کرده است!!!

به سراغ بازیگر بعدی می رویم که قطعاً برایتان جذاب خواهد بود: آقای رامبد جوان عزیز

اگر به سراغ پیج اینستاگرام رامبد جوان بروید تعداد 5/4 میلیون فالوور مشاهده خواهید کرد. طبق قاعده اگر قرار باشد یک هفتم از فالوورها، پست های این بازیگر را لایک کنند، باید حدوداً 700 هزار لایک دریافت می کردند. اما تعداد لایک ها 240 هزار، 300 هزار، 270 هزار، 154 هزار... می باشد.

می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که رامبد جوان هم حدود 2/5 میلیون فالوور جعلی خریداری کرده است.

به سراغ هنرمند بعدی می رویم: فرزاد فرزین

فرزاد فرزین 1 میلیون فالوور دارد و باید طبق قاعده، حداقل 150 هزار لایک داشته باشند اما در عمل پست های ایشان، 26 هزار، 40 هزار، 66 هزار لایک دارد. متأسفانه در بررسی ها ما، ایشان هم فالوور جعلی خریداری کرده اند.

اما اینستاگرام بازیگران ایرانی همیشه هم فالوورهای جعلی ندارد. بگذارید حال به سراغ بازیگرهایی برویم که جوانمردانه در این مصاف وارد شدند! و سعی نکردند به هر قیمتی خودشان را محبوب جلوه دهند.

یکی از این بازیگرها که به احتمال زیاد فالوور جعلی خریداری نکرده است، ترانه علیدوستی می باشد. در اینستاگرام ترانه علیدوستی چه خبر است؟

ترانه علیدوستی 5 میلیون فالوور دارد. یک هفتم این تعداد می شود: 700هزار لایک

تقریباً خیلی از پست های این بازیگر بالای 400 هزار لایک دریافت کرده است. می توان اینگونه بیان کرد که فالوورهای این بازیگر واقعی است و این بازیگر از روش های جعلی برای افزایش لایک اینستاگرام خود استفاده نکرده است.

علی کریمی 2/3 میلیون  فالوور دارد. یک هفتم فالوورها می شود 300 هزار لایک.

و پست های علی کریمی حدودا  250 هزار لایک دارد. بنابراین علی کریم هم جوانمردانه در اینستاگرام فعالیت می کند.

***

در پست های بعدی، در مورد فعالیتهای برخی هنرمندان در اینستاگرام بیشتر با هم صحبت می کنیم. منتظر رازهای بیشتری از اینستاگرام بازیگران ایرانی باشید.

ادامه دارد....

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

کسانی که مسئول شرکت، برند یا سازماندهی حسابها و پست های اینستاگرام هستند، هر روزه تصمیمات مهمی اتخاذ میکنند. اما یکی از سخت ترین مسئولیت ها، ارایه برنامه کاملی برای محتویات پست های اینستاگرام جهت اشتراک گذاری است. اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید، بنابراین باید به فکر داشتن پست های خلاقانه و جذاب باشید.

اگر از اینستاگرام برای افزایش فروش و بازاریابی شرکت و موسسه خود استفاده می کنید، قطعاً افزایش فالوورهای اینستاگرام، دیگر برای شما فقط یک سرگرمی نیست. اینجاست که باید وقت بگذارید و خلاقیت را چاشنی پست های اینستاگرام خود کنید. البته اگر از ابزار های مدیریتی اینستاگرام برای نمایش جزییات محتوا، هشتگها، انالیز ها و زمان ارسال استفاده می کنید، شما به سرعت در این بازی جلو هستید. در قسمت اول از این مقاله 7 نمونه از توصیه های مفید و خلاقانه برای پست های اسنتاگرام را به شما ارائه می دهیم. با رعایت این اصول خلاقانه، پست های اینستاگرام شما از رقبا متفاوت تر می شود و این یعنی افزایش فالوور و لایک و موفقیت در بازاریابی. در قسمت دوم مقاله منتظر ادامه این ایده های جذاب باشید. با فالوجت همراه شوید.

 

1) پرده را در فعالیت های روزانه خود بلند کنید

زمانی که برای ایده پست جدید تحقیق می کنید معمولا درباره محتویات پشت نمایش مطالعه خواهید کرد. اما هنگامی که از این پایین می آید  این نوع ویدیو ها و عکس ها کار می کنند. به احتمال زیاد مردم به دانستن چگونگی کار روزانه شرکت شما علاقه مند هستند. تلاش کنید کوارک ها و اتفاقات منحصر به فردی که در تجارت شما رخ داده است را بر جسته کنید.

اگر آن یک کناره گیری است ، یک حادثه در شرکت و یا کار شگفت انگیز یک کاگر در هر جمعه می باشد  با مخاطبینتان درباره‌ی آن سخن بگویید.

هنگامی که برند خود را منحصر به فرد می کنید،شما حس الهام بخشی دارید.

اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای نشان دادن این است که چگونه در شرکت شما چیز بسیار خاصی ساخته شده است. حتی بسیاری از برندهای معمول خسته کننده ، می توانند با نشان دادن برخی از کارهای روزانه هیجان و شگفتی را ایجاد کنند.

2) یک کولاژ از تصاویر برای پروفایل خود ایجاد کنید

برای کاربران اینستاگرام تصمیم گیری درباره یک کتاب از جلد آن به جای صفحه اول چیز غیر متداولی نیست. پروفایل اینستاگرام شما ، چیزی است که می خواهید در نهایت مردم را به آن سوق دهید، زیرا این اولین نقطه از یک لینک است .

و در حالیکه لینک ها در صفحه اینستاگرام شما مهم هستند و اولین نگاه به همه تصاویر و ویدیو ها با همدیگر هستند. کولاژ کردن تصاویر با هم در پروفایل، می تواند یک تم رنگ یا Reynold’s Wrap باشد، فالوورهایی را جذب پروفایل شما می کند. همین موضوع ساده می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

3) تهیه کردن داستان و نوشته پشت تصاویر

آیا تصویر یا ویدیوی شگفت انگیزی برای اشتراک گذاری دارید؟ و اما در باره یک تصویر خسته کننده یا برنامه ای که مربوط به قسمتی از یک محتوا باشد، اما داستانی که پشت تصویر نوشته شده دیوانه کننده باشد. عقیده بدی نیست که برای ارسال پست، داستان ها از تصاویر نشات بگیرند. خود اینستاگرام معمولا از داستان های عمیق برای تصایرش استفاده می کند. برند شما به راحتی با توضیح چرایی اهمیت تصویر که با برند شماست می تواند این کار را انجام دهد. اگر اینکار به درستی انجام شود مردم ان آن را خوانده و فالو می کنند و در اینده به جستجوی محتویاتی شبیه به آن خواهند بود.

4) از محصولات خود یک زاویه منحصر به فرد نمایش دهید

تولیدات شما چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد ساخته است بنابراین از اینستاگرام برای نشان دادن آن استفاده کنید. برای مثال Post It از  اینستا برای نشان دادن چگونگی تبدیل راههای خسته کننده به راههای طنز و جذاب استفاده می کند. با در نظر گرفتن آزادی در داشتن کمی خلاقیت در محصولاتتان نه تنها به خواننده ها ایده خوبی می دهید ، بلکه نشان می دهید که چگونه محصولاتتان می توانند آنجا قرار گیرند. شما مجبور نیستید فقط از تصاویر موجود از محصولاتتان در نور خوب استفاده کنید. در عوض محتویات خلاقانه را به اینستاگرام هدایت و چونگی تولید محصولات خود را به کاربران بوسیله مردم مختلف در این صنعت نشان بدهید. Forever 21 در مثال زیرتلاش نمی کند که چیزی برای سگهایتان به شما بفروشد. این شرکت تلاش می کند چیزهایی که برای سگها جذاب و غلاده سگ ( پیشانی بند) را با هم بیاورد.

5) یکی از منابع مهم کاربران محتویات هستند

امروزه بی شک کاربران بدست آمده از محتویات  یکی از مهم ترین منابع محتویات برای رسانه اجتماعی است. و در اینستاگرام بیشتر از همیشه برند ها بر ugc برای ارتقای تولیدات و خدمات خود نسبت به بقیه تکیه می کنند. در حقیقت یک گزارش از Social Annex دریافت که برندهایی که در اینستا گرام و فیس بوک هستند 50% از آمار کلیک خود را از طریق  تصاویر برند بدست می آورند. بعضی از تجارت ها مانند GoPro, BarkBox and Adobe تنها با انتشار  ugc در تلاش برای ارتقا محصولات خود هستند. برندهای دیگری مثل Anthropologie از ugc  به این دلیل که نه تنها متقابلا عمل می کند و کاربران را جذب می کند بلکه محتویات زیبایی را به صورت رایگان ارایه می دهد، استفاده می کنند. فقط به یاد داشته باشید که قبل از اشتراک گذاری سوال کنید

6) ترویج یک پیام مثبت

به عنوان یک برند شما مجبور به ایجاد ارزش ارتباط مثبت بین مشتریان خود هستید. Social Q2 2016 IndexSprout  دریافت که به احتمال زیاد بیش از 75 % از مردم  رسانه های اجتماعی مثبت را با برند ها به اشتراک می گذارند.

همچنین مفهوم یکسانی باید برای محتویات استراتژی برای اینستاگرام استفاده شود. شما مجبور به ایجاد یک حصار سیاسی بین خود و مخاطبانتان نیستید. اما این همیشه یک ایده خیلی خوب برای ارایه پیام مثبت می باشد. هنگامی که مخاطبان شما با پیام های برندتان احساس راحتی یا  قدرت  کنند شانس بسیاری خوبی برای  افزایش لایک اینستاگرام و افزایش مشتری خواهید داشت. مثبت بودن در اینستاگرام می تواند برند شما را ارتقا دهد البته اگر بدرستی انجام گیرد.

7)  یک درس تاریخی و یا بازگشت به عقب

بازگشت به پنج شنبه و جمعه بعضی از محبوب ترین انواع محتوا هستند که در اینستاگرام می بینید. به هر حال شما می توانید آن را قدمی بیشتر با قرار دادن یک درس تاریخ درباره برند با یک فلش بک در قسمتی از محتوا بگذارید.

 برای مثال Cincinnati Reds همواره از تاریخ برای هیجان زده کردن طرفداران استفاده می کند.( به خصوص در دوره فصل خاموش)  برند شما هم دقیقا می تواند از این ایده برای پست های اینستاگرام استفاده کند.

شما مجبور نیستید به مربی یک تیم بیس بال  قدیمی قرن بازگردید ، اما در تاریخ برند خود می توانید منبع زیادی از محتویات برای فالور های خود انعکاس دهید.

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همان گونه که وعده داده بودیم، قرار بود در مورد اصولی با هم صحبت کنیم که با رعایت آنها شاهد افزایش فالوور اینستاگرام باشیم و در نتیجه به هدف نهایی خود یعنی بالابردن فروش در اینستاگرام دست یابیم. وقتی قرار است اینستاگرام برای بازاریابی و فروش به کمک ما بیاید، باید حرفه ای کار کنیم. یعنی بر اساس اصولی که حرفه ای‌ها به کار بردند و به موفقیت رسیدند.

در قسمت قبل در مورد استاندارهای فروش و چگونگی تنظیم پروفایل صحبت کردیم. در ادامه‌ی مبحث "افزایش فروش در اینستاگرام"  در این قسمت از مقاله به سراغ موضوع محتوا می رویم. یعنی آنچه می تواند شما را از رقبا متمایز کند و شما را در صدر نگه دارد. با فالوجت همراه باشید.

محتویات حرفه شماست که با مخاطب سخن می گوید

اگر تلاش در مجزا کردن عکس های خود از دیگر همکاران خود دارید سرمایه گذاری روی یک دوربین با کیفیت و یا عکاس خوب بسیار مهم است. بر طبق مطالعات کارولات  روی 8 میلیون عکس در اینستاگرام ، موارد زیر از اهمیت بیشتری نسبت به سایر نکات دارند.

+ غالب رنگ تکی

+ تصاویر روشن تر ( این تصاویر 24% بیشتر از دیگر تصاویر لایک خوردند)

+پس زمینه های خلوت تر ( در عکاسی به آنها bokeh  می گویند)

اما همه اینها به کنار ، عکس های خلاقانه هنوز بیش از بقیه عکس ها نظر مشتری ها را به خود جلب می کنند و باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود. به هنگام  جدید ترین نظرات درباره محتویات عکس های اینستاگرامی ما می توانید از بهترین عملکرد عکس ها را در گزارش های آنالیزی اینستاگرام ما استفاده کنید.

مشاهده کنید که بهترین برند ها برای فروش در اینستاگرام چه می کنند.

استراتژی های مختلفی برای فروش در اینستاگرام وجود دارد. برای بدست آوردن مدل های الهام بخش برای شما مدل های مختلف برند در اینستاگرام را برای شما دسته بندی کرده ایم.

فروش از طریق شورت لینک ها

Homepolish سرویسی بر پایه تجارت  است که دکوراسیونرهای علاقه مند خانه را به طراحان داخلی لینک می کند. این شرکت از اینستاگرام برای نمایش کار طراحان و لینک های همیشگی وبلاگ  های خاص که عکس ها  در آنها قرار دارند استفاده می کند. عکس بالا یوزر ها را به لینک پروفایل که آنها را به پست های وبلاگ متصل می کند هدایت خواهد کرد. نکته مهم اینجاست که کاربرانی که به آن علاقه مند می شوند قادر به دانستن اطلاعات بیشتری در باره آن هستند. دقیقا مثل زمانی که مشتریان از لینک های کوتاه برای توییتر استفاده می کنند، شما می توانید از همین کار برای اینستاگرام استفاده کنید. چون در اینستاگرام لینک مشخصات عمومی وجود ندارد، پس راه حل هدایت کردن مردم به لینکی است که در پروفایل خودتان است.

از طریق تلفیق Sprout Social ( شاخه های اجتماعی ) با Bit.ly می توانید اطلاعات مهمی که بر پست های رسانه های اجتماعی استفاده کرده اید را چک کنید. حتی می توانید به طور مستقیم از پنجره ما بدون ورود به سایت های دیگر لینک کوتاه خود را چک کنید.

پروراندن فروشگاه

شما می توانید یک سرویس پرداختی دیگر در اینستاگرام برای شرکت هایی که فروش محصولات دارند ایجاد کنید. برخی از این شرکت ها شامل  e ​Have2Have.It​, ​Linkin.bio​ و  LIKEtoKNOW.it​ هستند. این تاکتیک ها تنها برای شرکت ها نیستند بلکه برای وبلاگ نویسان مد مثل Lyndi Kennedy​  استفاده شود. Lyndiدر پست های خود از  LIKEtoKNOW استفاده می کند. پست بالا به صفحه فرود پایین متصل شده است و آن برای دانستن درباره محصولات مفید است.

  طرز کار:

+ یک تماشاگر اینستاگرام خود را به خدمات متصل می کند.

+ هنگامی که تماشاگر عکس را لایک می کند ، لایک او ثبت می شود.

+ سپس تماشاگر می تواند خدمات را مشاهده کند که کدام یک از تولیدات بخشی از عکس هستند.

در واقع هم اکنون اینستاگرام برای پست های قابل خرید استفاده می شود. این ویژگی جدید است که توسط تعداد منتخبی از خرده فروشان استفاده شده است.

عرضه  محصولات در تصویر شیوه زندگی

به جای استفاده از پس زمینه سفید که در بسیاری از عکس محصولات  استفاده می شود، وسایل را در تصاویری که به سبک زندگی هستند استفاده کنید. برای مثال اگر محصول شما یک نوشیدنی است ، در تصویر خود  به جای نشان دادن بطری آن شخصی را نشان دهید که در حال لذت بردن از نوشیدنی است .

Warby Parker نمونه بسیار خوبی از برند سبک زندگی است. شما می توانید عکس محصولات و عکس اشخاص مختلف که از استفاده محصول لذت می برند و طرفدار آن هستند، را در پست ها ببینید .

برای مشتریان آسان تر است که عکس خودشان در استفاده از محصولات را در تصاویر ببینند وسپس فروش به آنها هم بسیار آسان می شود.

تلفیق محتوای ایجاد شده توسط کاربر و طنز

Various Keytags یک شرکت ساده است. این شرکت برچسبهای کلیدی برای زندگی روزانه افراد تولید می کند. اینستاگرام آنها با نمونه کارها و بیان برچسب های خلاقانه ایی که دست مشتریان است عمل می کند. بین عکس های مشتریان حس طنز و خنده را هم جای می دهند.

این تاکتیک خاص فروش به شما برای فهمیدن اینکه مشتریانتان در استفاده از برند شما آن را بی عیب می دانند ، کمک می کند. گاهی برخی ایده های ساده و طنز، به راحتی باعث  افزایش لایک اینستاگرام میشود.

استفاده از مارک هشتگ

برای نگهداشتن عکس های مشتریانتان ، برند هشتگ را تشویق کنید. این به خصوص برای تجارت هایی که یه صورت آن لاین هستند بسیار کمک کننده خواهد بود. مشتریان Passion Planner’s با برنامه ریزانشان خلاق خواهند بود. شرکت الهام بخش ترین پست ها را به نمایش می گذارد که سپس منجر به خلق یک اجتماع در اینستاگرام پر از بزرگترین طرفدارانش می باشد. در پست بالا Passion Planner با یک PLANNERTIP آغاز و با چندین برند هشتگ آن را پایان داده است.

هشتک Passion Planner   به تنهایی  نزدیک 60000 پست دارد.

وقتی که شما یک جامعه ثابت اینستاگرام دارید  آغاز فروش شما به تعداد این  اجتماع  خواهد بود.

فروش غیر مستقیم در اینستاگرام

برای تعدادی از شرکت ها مثل رستوران ها  یا خورده فروشان سطح بالا، اینستاگرام به عنوان  ابزاری برای توسعه برندشان استفاده می شود.

فروش به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط نیست ، اما می تواند با راههای مختلفی به طور غیر مستقیم با آن مرتبط شود.

  • برای رستوران ها راهی برای رزرو است .
  • برای بارها پیشنهاد اینستاگرام فقط ارایه مشخصات محصولات خاص است.
  • برای خدمات گفتن داستانی مبنی بر اینکه کمک به مشتری چگونه انجام می گیرد.

مثال های زیر از برندهایی است که از اینستاگرام برای نمایش و ارایه استفاده می کنند.

تاکتیک های بسیاری وجود دارد که با آنها شما می توانید با آنها فروش خود ر ا انجام دهید . مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چه چیزی باشد.

بهترین عملکرد تصمیم بر معیارهای فروش و سپس تنظیم پروفایل برای فروش و در نهایت ایجاد محتوای ارزش فروش است.

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در ادامه مباحث آموزش اینستاگرام قصد داریم گام های مهم و طلایی جهت بازاریابی موفق در اینستاگرام و افزایش فروش در اینستاگرام را بیان کنیم. ترفندها واصولی در این مقالات بیان می شود که با رعایت آنها شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خواهید بود. در ادامه‌ی این مبحث جذاب و مفید، بعضی از این استراتژی ها را به چالش می کشیم.

در قسمت اول از این مقاله به موضوع «استاندارد های فروش  و به روز نگه داشتن پروفایل» می پردازیم.

در مقالات بعدی به موضوع بسیار مهم محتوا در مهارت فروش پرداخته می شود، یعنی دقیقاً آنچه باید به صورت حرفه ای بیاموزید. با فالوجت همراه باشید.

 

***

طبق گفته  ​PewResearch Center’s  Social Media Update 2016​، سی و دو درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام  استفاده می کنند. نکته حایزاهمیت این است که نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این نرم افزار استفاده می کنند.

سه چهارم از کاربران فیس بوک و نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

تمام این آمارها، در یک جمله خلاصه می شود: « فرصت طلایی اینستاگرام را برای بازریابی از دست ندهید و به فکر افزایش فروش در اینستاگرام باشید»

فکر می کنم تا اینجا کاملاً با هم هم عقیده باشیم که برای یک تجارت موفق باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم و به فکر افزایش فالوور در اینستاگرام و به دنبالش افزایش فروش در اینستاگرام باشیم. از همین رو سعی داریم در طی چند مقاله مفید برخی از اصول کاربردی جهت بازاریابی موفق و افزایش فالوور اینستاگرام را بیان کنیم.

استاندارد های فروش  خود را مشخص کنید

آیا فروش شما باید در اینستاگرام انجام گیرد؟

نگاهی به آمار مشتریان کنونی و خواسته شده بیندازید.

ایا آنها با کاربران اینستاگرام قابل تطابق هستند؟

زنان (38) نسبت به مردان (26)علاقه بیشتری برای استفاده از اینستاگرام  از خود نشان می دهند.

59% از کاربران اینستاگرام  را گروه سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهد.

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که  در اینستاگرام فروش خوبی دارند . این شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی  می باشد.

کسب و کار موفق  B2C

 یکی از رسانه های گزارش بازایابی 2016 دریافت که  51 % از برند های اینستاگرامی تجارت برای کسب مشتری است در حالی که فقط 33% از این برندها تجارت برای تجارت است. برای مثال گروه  Brewology  فروش خود را آنلاین ، بدون واسطه به مشتری و گاهی اوقات از طریق حسابهای عمده فروشی  انجام می دهد. پرینت کاری آنها نشانگر این است که مشتریانشان ، مشتریان خانگی و برخی فروشگاهها هستند.اگر فروش شما به صورت مستقیم به مشتری است ، حال چه از طریق فروشگاه و چه آنلاین، اینستاگرام  سکوی مناسبی برای شما می باشد. افزایش فروش در اینستاگرام در واقع شما را از رقبا جلو می اندازد.

محصولات فیزیکی عملکرد خوبی در عکس ها دارند

در واقع بهترین عملکرد پستهای  اینستاگرام  65 % مربوط به ویژگی محصولات و 29 % متعلق به یک برند تجاری و تاثیر گذار است.  Allbirds  کارخانه کفش نیوزلند از پس  زمینه های  سرگرم کننده برای معرفی کالاهای جدید خود استفاده می کند. و به همین اندازه مشتریان این شرکت از عکس های تخیلی در کفش های خود استقبال می کنند. طبیعت پلت فرم بصری و تعاملی اینستاگرام  برای کسب و کارهای تجاری مناسب است.

تصمیم گیری در معیارهای فروش

شناسایی معیارهای فروش اولین قدم در استراتژی فروش است. تمام هدف شما افزایش فروشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

+ فروش : نتیجه فروش کلی خود را نگه دارید.

+ ارجاع ها : وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.

+ تبدیل ها :اگر  همین نرم افزارهای تحلیل وب با فروشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.

+محصولات یا صفحات فرود:  اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هدف اولیه فروش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی صفحه است. برای محاسبه عملکرد رسانه  اجتماعی roi این پست را بررسی کنید.

پروفایل خود را برای فروش تنظیم کنید

دومین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام ، درست کردن پروفایلی به منظور فروش می باشد. که شامل اطلاعات مربوط به مکان ، یک لینک مستقیم به فروشگاه و عکس پروفایلی که برند فروشگاه باشد ، است.

Handmade Sam*Made​   همه محصولات و تولیدات خودرا به طور مشخصی در محیط زیستی خود قرارداد ه است . و همچنین اطلاعات تماس برای جستجو گر ها و یک صفحه فرود خاص اینستاگرام را در بر دارد.

 ادامه دارد...

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی است. شبکه های اجتماعی امروزه دیگر فقط برای ارتباط بین افراد استفاده نمی شود، بلکه به عنوان ابزاری برای شکل دهی و تعیین آینده کسب و کارها استفاده می شود. امروزه دیگر بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک علم تخصصی شده است و یکی از بهترین ابزارها برای پیشرفت و گسترش برند کسب وکار در دنیای مجازی و اینترنت تبدیل شده است.

فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین و توییتر دیگر به عنوان شبکه های اجتماعی ساده نمی باشند و نقش آن ها از ایجاد ارتباط ساده بین افراد فراتر رفته است. این شبکه دیگر الان به عنوان اجزای اصلی در برنامه و استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی هر شرکت قرار گرفتند.

برای استفاده بهینه از بازاریابی شبکه های اجتماعی باید تکنیک ها و روش های آن را بدانید. البته خیلی سخت نیست. راه های سیاه زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که شما می توانید استفاده کنید که به قول معروف، یک شبه ره صد ساله را بروید اما باید بگوییم که در همان یک شب ممکن است آسیب زیادی به ارزش سایت یا صفحه اجتماعی شما وارد که غیر قابل جبران خواهد بود.

در این مقاله ، ما قصد داریم 8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به شما در گسترش برندتان کمک می کند معرفی کنیم. البته این ابزارها معرفی ما نمی باشد، بلکه توسط متخصصان این حوزه تایید و معرفی گردیده است.

8 ابزار  بازاریابی در شبکه های اجتماعی

1. Edger

کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی این است که همیشه آنلاین و فعال باشید. خیلی مهم است که پست هایتان متناسب با یک زمانبندی خاص و موقع هایی که بیشتر افراد و کاربران آنلاین هستند، قرار بگیرد. اگر بخواهید این کار را به شکل مرتبی انجام بدهید، نیازمند وقت و تلاش زیادی هستید اما این کار را خیلی راحت می توانید با ابزار Edger  انجام بدهید.

اما مزیت این ابزار دربازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ با ادجر، پست ها و محتوای قدیمی از بین نمی روند و می تواند تمامی محتواهایی را که آپلود می شود را در خود نگه دارد. وقتی که یک پستی قرار داده می شود، به پایین خط منتقل می گردد و از این رو محتوای قدیمی می توانند باز دوباره نمایش داده شوند. همچنین شما می توانید برای هر اکانت شبکه های اجتماعی خود یک گروه تشکیل دهید  البته در حال حاضر این ابزار بر روی سه شبکه فیس بوک، توییتر و لینکدین فعالیت می کند اما یک ابزار مفید در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

2. BuzzSumo

شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی می توانید در آن برای بدست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید. برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شما نیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خود را به درستی بدانید. آن ها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان وکاربران خود دریافت می کنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب می کنند؟

همه این سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. برای یافتن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شما این امکان را می دهد که بتوانید بهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را بدست بیاورید در واقع یک دیدی به شما ارائه می دهد.

3. NOD3x

اگر شما نتوانید ارتباط مناسبی با کاربران هدف خود بر قرار کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما غیرمفید خواهد بود. برای همین شما باید بتوانید که کاربران هدف خود را به درستی شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید، چون این افراد تنها کسانی هستند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند.

NOD3x یک ابزاری است که در شناسایی دقیق کاربران هدف و ارتباط با آن ها به شما کمک بسیاری می کند.  این ابزار، یک آماری از نوع افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می کند و از این رو شما خیلی راحت می توانید با تحلیل این آمار به کاربران و مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. یکی از مزیت هایی که در این ابزار وجود دارد و مناسب بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد، داشتن یک برنامه زمانی از آنلاین بودن افراد و بهترین موقع به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

4. Social Clout

برای متوجه شدن نتیجه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باید به تعداد لایک ها، کامنت ها و ورودی های از آن ها دقت کنید. اما در واقع خیلی نمی توان به تعداد لایک ها و کامنت ها اعتماد کرد، حتی ممکن است که تعداد لایک ها بالا باشد اما باز هم تاثیری در فروش نداشته باشد. برای همین باید به دنبال بهترین زمان پاسخدهی در هر پستی باشید که منتشر می کنید.

Social clout ابزاری که به شما در ایجاد استراتژی تولید محتوا و زمان بندی پست گذاری مطلب در شبکه ها کمک می کند. در واقع بهترین زمان پست گذاری مطالب در شبکه ها را به شما نشان می دهد.

5. Canva

عکس ها محتواها را جذاب تر می کنند. این یک مساله ثابت شده است و هیچ شکی در آن نیست. محصولاتی که با محتوای های جذاب با عکس و انیمیشن های مختلف معرفی می گردد، بیشتر از محتوا ها و محصولات فقط با متن خالی به فروش می روند و درسئو سایت تاثیر بیشتری دارد.

این ابزار برای افرادی که آشنایی خیلی کمی با طراحی گرافیک دارند، مفید است و با آن می توانند عکس و انیمیشن های حرفه ای بسازند. هر چه شما از عکس و انیمیشن های مرتبط بیشتری استفاده کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما قوی تر و بهتر انجام می شود و ببینید چگونه می تواند موجب افزایش لایک اینستاگرام شما شود!

6. Feedly

این ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پست ها و محتواهایی را که در سایت های دیگر می پسندید و و قصد قرار دادن در سایت خود را دارید، سازماندهی کنید. چیزی که شما نیاز دارید، ایجاد یک RSS برای صفحاتی است که شما به مطالب آن علاقه مند هستید و این ابزار براساس تنظیماتی که شما برای انتشار محتوا انجام داده اید، محتواهای بدست آمده را تنظیم می کند.

7. Mulpix

جستجو کردن افراد وعکس ها در اینستاگرام خیلی آسان نیست. Mulpix یک موتور جستجو برای اینستاگرام  که به شما امکان یافتن عکس ها، ویدئو ها و افراد را براساس تگ، کامنت یا توضیحات، به شما می دهد. Mulpix یک ابزار رایگان است که براساس موقعیت جغرافیایی شما تمام مواردی را به دنبال آن هستید، نشان می دهد. اساس جستجوی آن ها براساس تگ، نام و کامنت ها می باشد ویکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

8. followjet

همه تلاش های شما زمانی به ثمر می نشیند که موفق به افزایش فالوور اینستاگرام پیج خود شوید.معرفی پیج اینستاگرام به سایرین یکی دیگر از راهکارهای لازم برای بازاریابی از طریق اینستاگرام است. البته اینکار با خرید فالوور های جعلی کاملاً متفاوت است. در این روش ربات فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی معرفی می کند. بنابراین در صورت خرید x فالوور، بات تا دریافت x فالوور به تبلیغات ادامه می دهد.

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

این روزها با حضور اینترنت ،نحوه بازی، کسب و کار، ارتباطات، دورهمی های خانوادگی و دوستانه و حتی مدل ذهنی و فکری همه ما تغییر کرده . در این بین شبکه های اجتماعی ،چه نسبت به اونها دید منفی داشته باشیم و یا بالعکس اونهارو بزرگترین دستاورد بشر بدونیم، قطعا به شکل اجتناب ناپذیر و انکارناپذیری جزء جدایی ناپذیر زندگی این روزهای ما شده اند، و تا وقتی که درک درستی از حضور و نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی نداشته باشیم نمیتونیم به افزایش موفقیت و اعتبار برند شخصی یا تجاری خودمون کمک کنیم.

بیاید فرض کنیم در تعطیلات آخرهفته قصد دارید یه مهمونی بگیرید و برای میهمانهاتون هم کلی تدارک دیدید برای غذا ، نوشیدنی و دسر و ... ولی اگر هیچ شناختی از سلیقه اونها نداشته باشید دائما استرس دارید که نکنه از پذیرایی و میزبانی شما ناراضی باشن و وقتی هم که مهمونی برگزار میشه با دیدن ظرف غذاهایی که دست نخورده برگشته و راهی سطل زباله میشه تا چندروز افسرده میشید! اما اگر قبل از مهمونی از سلیقه میهمانها تا حدودی خبر داشتید این همه هزینه ، وقت و انرژی بیخود صرف نمی کردید و در نهایت هم با نارضایتی مهمان‌ها مواجه نمیشدید.  مطالعه و وقت گذاشتن برای شناخت سلیقه مخاطب و بازدید کننده جزء مهمی از بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Media Marketing است که برای موفقیت در کسب و کار نیاز داریم در موردش اطلاعات کافی جمع کنیم یا به یک فرد متخصص در این زمینه بسپاریم. به این طریق میتونیم یه محیط مناسب و دوست داشتنی برای بازدید کننده هامون فراهم کنیم و در نهایت بتونیم نرخ تبدیل یا  conversion rate بازدیدکننده به مشتری یا مشترک را برای سایت یا صفحه‌مون بالا ببریم.

عطسه‌ی مشتری های راضی و خوشحال میتونه مثل یک ویروس خیلی ها را به محصول و خدمات ما مبتلا کنه !

همه ما این تجربه رو داریم که وقتی یه محصول یا خدماتی رو تولید و ارائه می کنیم، بازخورد دیگران خیلی برای ما اهمیت داره، مثلا اگر کتابی مینویسیم، فیلمی میسازیم، آلبوم موسیقی ای ارائه میدیم، یه محصول جدیدی رو تولید می کنیم یا حتی یه عکسی رو تو شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام میذاریم دوست داریم که دیده بشیم ، افزایش لایک اینستاگرام صفحه خود را شاهد باشیم و بتونیم با افزایش فالوور اینستاگرام مخاطب را با خودمون همراه کنیم .

در مورد حضور در دنیای آنلاین هم دقیقا همین حس را داریم. از وقتی که بازدید کننده با سایت ، وبلاگ ، فروشگاه یا حتی صفحه شخصی ما در شبکه های اجتماعی آشنا میشه و سفرخودش را آغاز میکنه، سایت یا صفحه ما برای مخاطب یا مشتری مثل یه سرزمین ناشناخته میماند که اگر نتونیم میزبان خوبی برای اونها باشیم برای همیشه ما رو ترک میکنه!

در این فاصله و فرصتی که از لحظه آشنایی داریم باید بتونیم مخاطب رو  سرگرمش کنیم ، باید دستش رو تو دستمون نگه داریم و جوری رفتار کنیم که با علاقه و هیجان همراه ما بیاد . باید جوری عمل کنیم که حتی در تصوراتش هم همسفر دیگه یا مکان دیگه ای رو برای سفر انتخاب نکنه. باید هرلحظه دوستی و رابطه ما در طول این سفر جدی تر و محکم تر بشه و باید به ما اطمینان کنه و بدونه که جای بدی نمیبریمش و علاقه ها و خواسته هاشو میدونیم  و بعد از پایان سفرش هم به خاطر لحظات خوب و شیرینی که با ما داشته و حالا دیگه فقط مخاطب ما نیست و میتونه مشتری یا مشترک ما باشه از خاطرات خودش در این سفر با آدمای دیگه هم صحبت کنه و مارو به دیگران هم توصیه کنه. و اینطوری میشه که عطسه یه  نفر از مشتری های راضی و خوشحال ما در فضای آنلاین مثل شبکه های اجتماعی، میتونه مثل یک ویروس عمل کنه و خیلی ها رو به محصول و خدمات ما مبتلا کنه !

و در پایان این قسمت از بحث باید به این نکته مهم اشاره کنم که برای داشتن یک کسب و کار آنلاین موفق فقط تعداد کلیک یا مخاطب بیشتر برای ما کافی نیست و باید بتونیم با شناخت سلیقه مخاطب اونها رو به مشتریهای راغب و  وفادار خودمون تبدیل کنیم و این فقط در صورتی امکان پذیر است که مطابق با خواسته و نیاز مخاطب پیش برویم و اونها رو به محتوا و محصولات خود علاقه مند کنیم و این یکی از قابلیت های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در این روزهاست .

آینده بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال جدید

اگر شما در فکر این هستید که در سال جدید تغییر و تحولی در کسب و کار خودتون بدید یا فعالیت بیشتری توی شبکه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی داشته باشید بهتره حتما به آمارها و اطلاعات جهانی پیش بینی کننده جایگاه شبکه های اجتماعی و انواع محتوا در سال جدید نگاهی بیاندازید . به عنوان مثال طبق آمارهایی که در سایت Hubspot در ارتباط با آینده شبکه های اجتماعی منتشر شده اینطور به نظر میرسه و میشه پیش بینی کرد که در سال جدید محتوای Live Video سهم بیشتری رو بین بقیه محتواها به خودش اختصاص میده . همونطور که احتمالا شما هم اطلاع دارید بعد از فیس بوک و Periscope، اینستاگرام و توییتر هم قابلیت پخش زنده را توی ورژن جدید برنامه هاشون اضافه کردند.

همینطور به نظر میرسه در سال جدید برندها از اپلیکیشن های پیام رسان استفاده بیشتری بکنند و به این طریق میتونند با مخاطبان و مشتری‌های خودشون در ارتباط نزدیک تر و 24 ساعته باشند. و احتمالاً در این سال شبکه های اجتماعی فرصت بیشتری رو در اختیار برندها قرار میدند که بتونن محصولات خودشون رو تبلیغ کنند و صاحبان کسب و کار باید برنامه ریزی لازم برای تبلیغ غیر مستقیم توسط مشتریان خودشون رو توی شبکه های اجتماعی مدنظر قرار بدند. از طرفی به نظر میرسه اینستاگرام در مقابل شبکه های اجتماعی دیگه بعد از اضافه کردن قابلیت استوری پیشی بگیره و افراد مشهور و برندهای معروف بیشتر به سمت استفاده از اینستاگرام بروند. البته با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهتره که  صاحبان کسب و کار و برندها پلتفرم های مختلفی رو امتحان کنند و خودشون به تجربه ببینند که کدوم یکی از شبکه های اجتماعی عملکرد و نتیجه بهتری براشون داره.

در پایان هم  باید بگم برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی و افزایش فروش باید به این نکته مهم توجه کنیم که نباید به مشتری به چشم ماشین تولید پول نگاه کنیم . بلکه مشتری به عنوان یک انسان نیازها و خواسته‌های مختلفی داره و حتی در هنگام چرخیدن و سرگرم شدن در شبکه های اجتماعی هم به دنبال تأمین و ارضای نیازهای خودشه. پس اگر ما هدفمون این هستش که جامعه هواداران برند خودمون رو توی شبکه های اجتماعی شکل بدیم و عملکرد موفقی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی داشته باشیم، نباید به این مسیر به عنوان یک مسیر مستقیم، ساده و میان‌بر برای گرفتن پول بیشتر از مشتریان و هواداران نگاه کنیم. بلکه باید برای پایداری برند و افزایش میزان سود دهی به نفوذ در قلب و ذهن مخاطب فکر کنیم و برای شناخت و تأمین نیازهای اونها تلاش کنیم و در یک جمله کوتاه برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی باید" مخاطب خود را بشناسید ،آنها را درک کنید و به آنها پاسخگو باشید " .

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی و  افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه هر فردی حداقل یک اکانت در شبکه های اجتماعی دارد. افرادی که دنبال محصول خاصی هستند یا خدمتی را دنبال می کنند، شبکه های اجتماعی اولین مکانی است که برای رسیدن به جواب سوال و خواسته خود مراجعه می کنند اما سوالی که مطرح است این است که چگونه می فهمید که فعالیت تان در شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز بوده است؟ چه استراتژی برای تغییر نظر مشتری ها به کار می گیرید؟ ما در این مقاله 4 کلید طلایی و استراتژی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی را بیان می کنیم.

3 نکته اساسی برای دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی - فالوجت

نکات اساسی دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

• استفاده از آمار بازدیدکنندگان برای افزایش ترافیک : وب سایت شما حتی اگر روزانه هزاران بازدیدکننده داشته باشد ولی نتوانند محتوای خوبی داشته باشد، در موتورهای جستجو رتبه پایینی به دست می آورد. ترافیک شبکه های اجتماعی، از سایت های با بازدیدکنندگان خاص جذب می شود. یوتیوب معروفترین شبکه اجتماعی است و کاربران زیادی دارد. این شبکه اجتماعی برخلاف شبکه های اجتماعی دیگر، محدودیت سنی ندارد. اگر می خواهید وبسایت شما ترافیک بالایی داشته باشد، محتوای شما باید کاملا متفاوت بوده و همچنین دارای کیفیت خوبی باشد که بتواند کاربران را علاقمند کند.
• توجه به کاربران شبکه های اجتماعی: شما در ابتدا باید مزایای جذب کاربر به شبکه های اجتماعی را بدانید و سپس اهمیت تولید محتوا را درک کنید. شما می توانید با مخاطبان هدف خود از طریق ایمیل یا خبرنامه یا به صورت مستقیم در تماس باشید تا نوع محتوای مورد علاقه ی آنها را بفهمید. علاوه بر آن، باید نوع محتوایی که مخاطبانتان نسبت به آن واکنش نشان می دهند را بفهمید. در تحقیقاتی که انجام شده یوتیوب به عنوان معروفترین شبکه ی اجتماعی شناخته شده است و کاربران گوگل پلاس و لینکدین نسبت به بقیه شبکه ها کمتر می باشد.جالب است بدانید بازدیدکنندگان برای موضوعات مورد علاقه شان، زمان بالای 3 دقیقه اختصاص می دهند. بنابراین اگر شما هم محتوای خود را به درستی سازماندهی کنید، ترافیک شبکه ی اجتماعی تان بیشتر خواهد شد. هم چنین منتشر کردن محتوای مناسب و عکس های باکیفیت در اینستاگرام، باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما خواهد شد. خرید فالوور ایرانی و هدفمند نیز یکی دیگر از شیوه هایی است که می توان صفحه خود را به دیگران معرفی کرد و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی را شاهد بود.
• برنامه ریزی استراتژی ها براساس واقعیت: برای ارتقای نام تجاری خود، با مخاطبانتان صحبت کنید از نظرات آن ها پیرمون محتوا استفاده کنید. شما در این مرحله و برای انجام دیجیتال مارکتینگ در شبکه های اجتماعی ،  به استراتژی های شبکه های اجتماعی نیاز دارید. کارشناسان بازاریابی ایده آل برای تیم شما باعث می شود استراتژی های محتوا، برنامه ریزی مالی و فاکتورهای دیگر برای کار خود داشته باشید. از طریق کارشناسان بازاریابی خود گزارش های روز را دریافت کنید و از آموخته های خود، محتوای مورد نیاز را تولید کنید و مطمئن شوید که تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت شما، به درستی کار می کند و از انواع بازاریابی های شبکه های اجتماعی استفاده می کند. در صورتی که تیم شما دارای برنامه ریزی مالی خوبی باشد اما در استراتژی محتوا عملکرد خوبی نداشته باشد، فرصت رشد و پیشرفت را از دست خواهید داد.



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اطلاع از نحوه کار هر یک از شبکه های اجتماعی و دیجیتال و نقشی که این شبکه ها اجرا می کنند بسیار مهم است. اکثر افرادی که با این شبکه ها کار می کنند می خواهند بدانند مثلا پست های فیسبوک شان باید چقدربا پست های توییتر یا اینستاگرام شان فرق داشته باشد؟ اولویت ها در ایمیل مارکتینگ چیست ؟ آیا بازاریابی محتوا می تواند به بهینه سازی موتور جستجو من کمک کند؟ یکی از چالش های بزرگی که امروزه وجود دارد، سرعت بالای تغییرات در دنیای دیجیتال می باشد. اینکه چقدر باید برای تبلیغات در فیس بوک بودجه کرد، کانال های بازاریابی که از طریق گوشی های هوشمند قابل دسترسی است، همه نیاز به آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ و افزایش مهارت و دانش از این شبکه های اجتماعی و نحوه تغییر آن ها دارد.

اصول دیجیتال مارکتینگ که هر بازاریاب باید بداند- فالوجت

6 اصل مهم از اصول دیجیتال مارکتینگ

  1. تحلیل داده ها

تحلیل داده ها برای اکثر بازاریاب ها گیج کننده است. برای تحلیل داده ها به تعدادی افراد تحلیل گر برای ترکیب جدید تیم نیاز دارید. امروزه بازاریاب مبتکر نیاز به شریک جدیدی دارد تا برایش داده ها را تحلیل کند تا بازاریاب بتواند بر اساس آن کار خود را پیش ببرد.

  1. تبلیغات رسانه های اجتماعی

رایگان بودن رسانه های اجتماعی یکی از دلایل اصلی برای تبدیل شدن این رسانه ها  به عنوان یک ابزار بازاریابی شد. اما اکنون فیس بوک داده های شما را جمع کرده و می خواهد آنها را دوباره به خودتان بفروشد و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۶ ،۲۵ میلیارد دلار از درآمد فیسبوک از طریق تبلیغات افراد روی فیسبوک به دست بیاید. این تبلیغات در اپلیکیشن اینستاگرام نیز می تواند موجب افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما شود.

  1. ایمیل مارکتینگ

ایمیل در گذشته ساده بود اما اکنون نیاز ویژه بازار را هدف قرار می دهد. ایمیل یک ابزار قوی برای بازاریابی و یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ است که کمتر به آن توجه می شود. آگاه سازی از یک برند عالی از طریق ایمیل مارکتینگ امکان پذیر است اما اکثر مشتریان وفادار و طرفداران شما می خواهند در محیط نزدیکتری با ایمیل با شما درارتباط باشند. این نکته را فراموش نکنید که بسیاری از کمپین بازاریابی های فروش ، در لیست ایمیل شما اتفاق می افتد.

  1. بازاریابی با موتورهای جستجو

 بازاریابی با موتورهای جستجو می تواند به دو صورت بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (SEO) و تبلیغات کلیکی (SEM) انجام می شودبازاریابی پرداختی موتور جستجو (SEM) مخفف search engine marketing  می باشد. بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو فرآیندی زمان بر است و موتورهای جستجو بعد از مدت زمانی سایت و محتوای شما را  می شناسند. سئو یا همان بهینه سازی سایت، اگر به خوبی انجام شود، ترافیک قابل توجهی را در طول زمان به سایت شما هدایت می کند.

  1. بازاریابی محتوا

محتوا ریشه اصلی برای تمام بازاریابی ها و یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ است. تصاویر، پست های وبلاگ، محتوای گرافیکی و کتاب های الکترونیکی رایگان به شما برای بازاریابی کمک می کنند. یکی از فواید بازاریابی محتوا این است که موجب افزایش تعامل، بهبود سئو و مدیریت و فروش می شود. از این طریق می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را نیز انجام دهید.

  1. بازاریابی با موبایل

پیدایش ناگهانی موبایل های هوشمند و گسترش غیرقابل کنترل آن ها، باعث غافلگیری اکثر بازاریاب ها شده است. وب سایت بسیاری از برندها ریسپانسیو و موبایل فرندلی نیستند و نمی توانند با مشتریان خود به راحتی در ارتباط باشند.

فالوجت : خرید فالوور ایرانی و  افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه اینستاگرام جزء یکی پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران شده است.در اینستاگرام کاربران افرادی که هم سلیقه و همکار آن ها هستند را بهتر پیدا می کنند و می توانند تجربه ها و خاطرات خود را به دیگران از طریق عکس به اشتراک بگذارند. بعض ی از افراد علاقه دارند فالوور های خود را در این شبکه افزایش دهند و هدف های متفاوتی برای این کار می تواند وجود داشته باشد. در اینترنت نیز روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. ما  در این جا می‌خواهیم به 15 نکته اساسی در رابطه با افزایش فالوور واقعی  در اینستاگرام بپردازیم که فالوورهای شما بعد از یک مدت به طور باورنکردنی افزایش یابد.

افزایش فالوور در اینستاگرااینستاگرامم - افزایش لایک در اینستاگرام - خرید فالوور ایرانی - افزایش فالوور

15 نکته برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

  • در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال این شبکه اجتماعی باشید. هم چنین پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل 3 پست و با فاصله می گذارند.
  • اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را به بقیه معرفی کنید یک راه، قرار دادن دکمه های شبکه اجتماعی در وب سایت خود و در قسمت بلاگ آن می باشد.
  • هم چنین اگر صاحب وب سایت هستید، می توانید با قرار دادن بنر اینستاگرام در صفحه اصلی خود از کاربران خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در ایمیل هایتان، مردم را برای فالوو کردن صفحه شما در اینستاگرام ترغیب کنید. این کار هم چنین موجب تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.
  • هشتگ نیز موجب می شود تا افراد بیشتری پست های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. هم چنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال کنید که با شما وجه اشتراک دارند.
  • در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط با شید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنن و حس کنند فردی واقعی در پست صحنه این صفحه وجود دارد. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید.
  • از عکس های باکیفیت برای اشتراک گذاری پست ها و پیام های خود در اینستاگرام استفاده کنید زیرا در این شبکه تصاویر حرف اول را می زند.
  • با رویداد ها و حوادثی که اتفاق می افتد، با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان دهید و از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و ارتباط خوبی با فالوور های خود برقرار کنید.
  • شما می توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیو یک دقیقه ای، به فالوور های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد. هم چنین وجود قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر، ویدیو ها و معرفی صفحه خود به دیگر کاربران شوید.
  • با ایجاد رقابت در صفحه خود و برگزاری مسابقات و جوائز، کاربران و فالوورها را ترغیب کنید که صفحه شما را دنبال کنند. به اینصورت می توانید صفحه خود را به سرعت به بقیه کاربران معرفی کنید و موجب محبوب تر شدن برند و صفحه خود و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام خود شوید. این کار می تواند ترافیک سایت شما را نیز افزایش دهد.
  • با وصل کردن صفحه فیسبوک خود به اینستاگرام و بیزینسی کردن آن، می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کرده و ارتباط خود با کاربران را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.
  • هنگامی که در بلاگ های دیگر نظر و کامنت می گذارید، می توانید با درج پروفایل اینستاگرام خود به شکل لینک در این قسمت، کاربران و نویسندگان وبلاگ ها را برای فالو کردن خود تشویق کنید.
  • همچنین شما می توانید از طریق ربات افزایش اینستاگرام و با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، فالوور های مرتبط با صفحه خود را به صورت هدفمند جذب کنید.
  • وقتی دیگران پیام های شان را لایک می کنند و برایتان نظر می گذارند، شما نیز متقابلا باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید و در واقع با این کار، از آن ها تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش لایک پست های صفحه شما می شود.


:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. امکانات و ابزارهای زیاد این اپلیکیشن موجب شده کاربران ترغیب شوند عکس های خود را در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. خیلی از افراد می خواهند از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام آگاه شوند.  اگر شما می خواهید پست هایتان بازدید زیادی داشته باشد و مورد استقبال کاربران قرار گیرد، باید قواعدی را در این فضای مجازی رعایت کنید. درواقع کاربران این شبکه اجتماعی را بهتر بشناسید و از ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید افزایش فالوور اینستاگرام صفحه خود را به مرور زمان شاهد باشید. در زیر چند نکته و ترفند مهم برای کار با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام برای شما بیان می کنیم:

9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام - فالوجت

 9 ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. برای پست گذاری در اینستاگرام و صفحه مجازی خود، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. اینکه چه عکس هایی می خواهید به اشتراک بگذارید و هدف تان برای پست گذاری چیست؟ آیا می خواهید زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا دلنوشته های خود را بنویسید. آیا پست های شما تصاویری از غذاها و دستپخت شماست یا صرفا هدفی تجاری و بیزینسی و کسب و کار برای پست ها و عکس های خود دارید؟
  2. باید کسانی که هم سلیقه با شما هستند و پست هایشان به پست های شما نزدیک است را فالو کنید؛ این یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد. برای این کار می توانید به قسمت جستجوی اینستاگرام بروید و به صورت تصادفی عکس های بقیه را ببینید. هم چنین می توانید از طریق قسمت تگ ، با کمک هشتگ های مرتبط، صفحات هم موضوع با صفحه خود را پیدا کنید و فالو کنید.
  3. با لایک عکس و پست های افراد ، به آن ها نشان دهید به صفحات آن ها توجه دارید و آن ها را دنبال می کنید. در اینصورت کاربران دیگر از این موضوع مطلع می شوند و باعث می شود به صفحه شما توجه کنند.
  4. هرگز به سراغ فالوور فیک نروید، چرا که خرید فالوور فیک دقیقاً همانند نصب پوستری در گورستان می‌باشد. اما می‌توانید برای معرفی پیج خود از ربات‎های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استفاده کنید. در این روش از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، بر اساس فیلترهای جستجوی مورد نیاز شما، پیج اینستاگرام شما به کاربران معرفی می‌شود و علاوه بر افزایش فالوور، پس از مدتی شاهد افزایش لایک اینستاگرام خود نیز خواهید بود.
  5. شما می توانید به صفحات کابران دیگر رفته و برای پست های آن ها کامنت و نظر بگذارید. هم چنین اگر می خواهید کسی به پست شما توجه کند یا بتوانید دوستی را از وجود این پست خبردار کنید و بتوانید او را صدا بزنید می توانید از منشن mention استفاده کنید. برای این کار می توانید از قاعده ی @username در کامنت استفاده کنید.
  6. هم چنین می توانید با تگ کردن افراد در بعضی عکس های خود، مرتبط بودن پست خود با شخص مورد نظر را بیان کنید. این برای کاربران جالب است که با اشاره روی این تصاویر این افراد را در اینستاگرام بشناسند.
  7. اینستاگرام امکان دیگری که برای شما قرارداده است، چت خصوصی با کاربران یا همان قسمت Direct می باشد. این قسمت مختص شما و فرد موردنظر بوده و بقیه کاربران امکان مشاهده این قسمت و چت شما را ندارند. چیزی که فعلا رایج است استفاده از Direct برای فرستادن تصاویر برای گروه ها یا فن پیج هاست تا تصاویر شما را در صفحات خودشان به اشتراک بگذارند و مخاطبان زیادی این تصاویر را ببینند.
  8. هشتگ ها نیز می توانند تصاویر را دسته بندی کنند و هر عکس در دسته مرتبط با خودش قرار گیرد. در مورد نحوه استفاده از هشتگ در مقاله مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید به طور کامل توضیح داده شده است.
  9. به این نکته دقت کنید که تعداد زیاد لایک و کامنت در یک مدت زمان و یک روز، باعث می شود اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر بشناسد و صفحه شما را بلاک کند. اگر شما در یک ساعت بیشتر از ۳۰۰ لایک و ۵۹ کامنت داشته باشید، تا ۲۴ ساعت  نمی توانید فعالیت کنید. هم چنین فالو یا آنفالو کردن افراد در 15 دقیقه و بیشتر از ۴۵ موجب بلاک شدن  می شود. در اینصورت ممکن است دیگر نتوانید به صفحه خود دسترسی داشته باشید که چندان خوشایند نیست.

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همه ما می خواهیم در صفحاتی که در اینستاگرام داریم چه مرتبط با کار و چه صفحات شخصی، خلاقیت داشته و پست هایی بگذاریم که موجب افزایش فالوور در اینستاگرام صفحه ما شود. محتوای تصویری مهم ترین چیزی است که در اینستاگرام اهمیت دارد. پست هایی که دارای تصاویری باشد که جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارد. برای این منظور اینستاگرام با ارائه تعدادی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام ، سعی در برطرف کردن نقاط ضعف خود دارد. در این مقاله به معرفی 3 اپلیکیشن جالب و کاربردی اینستاگرام می پردازیم:

معرفی اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام - فالوجت

اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام کدام است؟

  1. از زمان پیدایش اینستاگرام، افراد علاقه زیادی داشتند که در یک پست بتوانند چند عکس منتشر کنند. اینستاگرام در سال 2015 اپلیکیشنی در اختیار ما قرار داد که علاوه بر این امکان، قابلیت های دیگری نیز دارد. اپلیکیشن Layout  این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید با انتخاب عکس های مورد نظر و دلخواه خود البته تا حداکثر 8 عکس و هم چنین قالب دلخواه، عکس های خود را ترکیب کنید. با اپلیکیشن Layout عکس خود را در تصویر نهایی وارونه کنید و سایز عکس های خود را تغییر دهید. بر خلاف اپلیکیشن هایی که فقط برای اپل یا اندروید قابل اجراست، این اپلیکیشن برای دو نسخه ی  اندروید و آی او اس عرضه شده است.
  1. اپلیکیشن Boomerang برای ساخت ویدئوهای جالب و متفاوت ساخته شده است. این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رسمی اینستاگرام بوده، بسیار سرگرم کننده و مهیج است. با Boomerang می توانید ویدیویی درست کنید که به طور مداوم تکرار می شود. کار با آن راحت بوده و کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. Boomerang روی هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل اجراست.
  1. اپلیکیشن Hyperlapse به شما کمک می‌کند سرعت ویدئوهای خود را افزایش دهید و ویدئویی دیدنی از ویدیوهایی که لرزش زیادی داشته است، بسازید. با این اپلیکیشن می توانید ویدیو های طولانی را روی دور تند گذاشته و به ویدیویی یک دقیقه ای تبدیل کنید. سپس این ویدیو را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. با کمک اپلیکیشن Hyperlapse می توانید سرعت ویدئو را از ۲X تا ۱۲X برابر کنید. تنها نقطه ضعفی که این اپلیکیشن دارد این است که تنها روی تبلت‌ها و گوشی‌های اپل اجرا می شود و فعلا نسخه اندروید ندارد.

با توجه به رشد گسترده‌ای که اینستاگرام دارد و علاقه‌ی افراد به افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می‌توان حدس زد که در آینده اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام دیگری نیز تولید شود تا بتواند نقص‌های اینستاگرام را جبران کند.

فالوجت: تبلیغات هوشمند در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همواره یکی از مشکلات اصلی کسب و کار های آنلاین، تعداد مشتریانش و طول عمر آن ها می‌باشد. اگر بخواهیم به چالش‌های اصلی بازاریابی ایمیلی و بازاریابی آنلاین اشاره کنیم، می‌توان به جذب مشتری و حفظ و نگهداری مشتری اشاره کرد. این‌ها می‌تواند انرژی و زمان زیادی از افراد بگیرد. یکی از کارهایی که می توان انجام داد، دریافت اطلاعات از کاربران مورد نظر و مشتریان می باشد و با فرستادن محتوای درست به این افراد، آنها را به خرید محصولات و خدمات شما تحریک کرد. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

جذب مشتری و افزایش فروش با بازاریابی ایمیلی - فالوجت

بازاریابی ایمیلی و راهکارهایی که باید بدانید

افرادی که با بازاریابی ایمیلی مشتری شما می شوند، می توانند در آینده جزو مشتریان وفادار شما شوند. به عنوان مثال می توان با جمع آوری ایمیل افراد علاقه مند به کسب و کار شما، ترافیک و فروش سایت را افزایش داد.

 این کمپین ها نیاز دارند عاملی وجود داشته باشد که افراد را به وارد کردن ایمیل خود ترغیب کنند. بنابراین باید دو موضوع را مدنظر قرار دهید. اول اینکه محصولات کسب و کار شما در چه دسته هایی وجود دارد. دوم اینکه کابران با وارد کردن ایمیل خود، چه امتیاز دیگری نیسب به بقیه کاربران دارند.

با نکته اول شما می توانید افراد علاقه مند به هر دسته را پیدا کنید و در واقع کاربران هدف خود را مشخص کنید. دومین نکته نیز برای این بود که کاربران چرا روی بنر کلیک کنند و چه چیزی را باید بررسی کنند.

سپس کاربران وارد صفحه فرود شده و اطلاعاتی مفید راجع به فروشگاه اینترنتی شما مشاهده می کنند. هم چنین می توانید لینک کانال تلگرام خود را در این صفحه نیز قرار دهید و قسمت اصلی یعنی وارد کردن ایمیل و ثبت نام را نیز داشته باشید.

یکی از  نکات مهمی که باید بدان توجه کرد و مربوط به کمپین های CPC می باشد این است که روزانه باید کمپین خود را تحلیل و بررسی کنید. این مرحله از کار باید با کمک مشاوران کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. هم چنین با قرار دادن UTM بر لینک بنر های خود و قرار دادن کد گوگل آنالیتیکس در صفحه فرود یا لندینگ پیج کمپین، وضعیت را بهتر بررسی کنید.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در دنیای امروزه اگر کسب و کاری بخواهد موفق باشد و خود را به بقیه معرفی کند، باید در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشد. در واقع حضور در شبکه های اجتماعی یکی از الزامات هر برندی است. این تجربه برای شما هم ممکن است وجود داشته باشد که بخواهید در مورد محصول یا خدمتی اطلاعاتی کسب کنید. در اینصورت به صفحه اینستاگرام یا فیس بوک برند مربوطه می روید تا اطلاعاتی که می خواهید به دست آورید. بنابراین با حضور در این شبکه ها مخاطبان و سپس فروش خود را افزایش دهید. با وجود این شبکه ها دیگر نیازی به موتورهای جستجو نیست و جستجو در شبکه های اجتماعی به راحتی صورت می گیرد. بیایید با بررسی شبکه اجتماعی توئیتر به نقش و اهمیت این شبکه ها بیشتر توجه کنیم.

جستجو در شبکه های اجتماعی - فالوجت

جستجو در شبکه های اجتماعی

شبکه اجتماعی توئیتر با امکان هشتگ برای پست های خود باعث شده که کاربران این شبکه محتوای خود را به راحتی دسته‌بندی کنند و از طرفی دیگر به کاربران توئیتر برای جستجو در شبکه های اجتماعی و پیدا کردن محتوا مورد نظر خود کمک کنند.

شما هم این تجربه را داشته اید که برای پیدا کردن برند ساعت یا لباسی به صفحه اینستاگرام خود رفته و در بخش جستجوی اینستاگرام با استفاده از هشتگ محصول و برند مورد نظر خود را پیدا کرده اید و اطلاعاتی که می خواهید به دست آوریده اید. در واقع با فعال شدن نقش برند ها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی، این شبکه های به نوعی نقش موتور های جستجو را برای کاربران پیدا کرده اند.

این ها مسائلی بود که بدون تحقیق و با کمی دقت می توان آن را فهمید. در اینجا مستنداتی در این باره نیز به شما ارائه می کنیم. فیس بوک در سال 2012 بیان کرد که 1 میلیارد جستجوی روزانه دارد. توئیتر نیز در سال 2010 اعلام کرد روزانه 19 میلیون عبارت یا کلمه در این شبکه اجتماعی جستجو می‌شود.

این ها تنها یکسری از دلایل است که شما را تشویق می کند برند خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و از هشتگ‌ های زیادی استفاده کنید. این شبکه ها امروزه جای تبلیغات تلویزیونی و موتورهای جستجو را گرفته اند. بنابراین از امروز با  استراتژی و یک برنامه منظم و صحیح، وارد شبکه‌های اجتماعی یا همان موتورهای جستجوی امروزی شوید. شاید زمان آن رسیده است که برای فعالیت و بازاریابی در شبکه‌هایی همچون اینستاگرام برنامه ریزی کنید. برای نوع پست های خود، زمان انتشار آنها، نوع عکس ها، افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام برنامه ریزی کنید و از رقبای خود جلو بیفتید.

 

فالوجت: برنامه افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام امروزه به ابزاری تبدیل شده که عکس در آن حرف اول را می زند. اگر بخواهیم عکس های اینستاگرام را در دسته های مختلف قرار دهیم، عکس هایی که مربوط به عکس غذا و خوراکی است، در آن حرف اول را می زند. غذایی که علاوه بر تزیین زیبا ، عکسی هنرمندانه و حرفه ای از آن گرفته شده باشد، می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام و بازدید پست شما بسیار موثر باشد و افزایش فالوور اینستاگرام شما را به دنبال داشته باشد. بنابراین می توان گفت رستوران ها و فست فودی ها، کسب و کارهایی هستند که می توانند با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و انتشار پست به صورت روزانه بازاریابی رستوران با اینستاگرام را انجام دهد ، غذاها و خدمات خود را به مردم معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.

10 کلید طلایی برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام - فالوجت

ایده های جالب برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

  1. اکثر مردم علاقه دارند از آشپزخانه و اتفاقاتی که در آن می افتد، روابط بین کارکنان و بیوگرافی آنان و در کل مکان ها و موضوعاتی که نمی توانند به آنها ورود پیدا کنند، سردر بیاورند. این تصاویر را به گونه ای منتشر کنید که گویی دارید یک داستان را روایت می کنید. بنابراین با این کار می توانید طرفداران و فالوور های خود را به پشت صحنه کارتان ببرید.
  2. مخاطبان اینستاگرام علاقه زیادی دارند تا از غذای خود در رستوران عکس بگیرند و آن را در ایستاگرام شخصی خود منتشر کنند. از چنین افرادی بخواهید با استفاده از هشتگی که مد نظر شماست در این پست ها استفاده کنند تا بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند و جایزه بگیرند. بنابراین می توانید با یک هشتگ خاص، مسابقه ی عکس برای کسب و کار خود به راه بیاندازید و زیباترین عکس ها را در صفحه خود منتشر کنید و به عکس هایی که لایک بیشتری داشته اند، جایزه دهید.
  3. برای بازاریابی رستوران با اینستاگرام باید پست های صفحه خود را با برنامه ریزی و به صورت مستمر و پیوسته منتشر کنید و سعی کنید از انواع پست ها در یک هفته استفاده کنید. اگر حادثه یا رویداد خاصی اتفاق افتاد، می توانید خارج از برنامه عمل کنید و پستی مرتبط با آن منتشر کنید.
  4. اگر می خواهید آیتم یا غذایی جدید به منوی خود اضافه کنید، قبل از رونمایی غذا یا نوشیدنی جدید خود، شروع به تبلیغ و معرفی این آیتم با جزئیاتی مانند تاریخچه و مواد تشکیل دهنده این غذا یا نوشیدنی بدهید.
  5. پست های خود را با محوریت رستوران و غذای خود فقط منتشر نکنید و سعی کنید نسبت به حوادث و رویدادها واکنش نشان دهید و با مخاطبان خود در این رویدادها مشترک شوید.
  1. می توانید در بعضی از پست های خود، دستور غذا را در کپشن یا عکس بنویسید و از این کار نترسید زیرا برخلاف تصور عامه مردم، این کار باعث کم شدن مشتری های شما نمی شود!
  2. سعی کنید ویژگی هاو خدماتی که رستوران شما به مردم ارائه می دهد و در کمتر جایی دیده شده است رابولد و بزرگ کنید و آن ها را به مخاطبان خود معرفی کنید. این یکی از موضوعاتی اساسی در بازاریابی رستوران با اینستاگرام است که فالوور های شما را جذب می کند برای اینکه از رستوران شما خرید کنند.
  3. شما باید علاوه بر منتشر کردن پست به صورت روزانه، پست های خود را آنالیز کنید. با بیزینسی کردن صفحه خود در اینستاگرام می توانید بفهمید مخاطبان شما در چه روز ها و ساعاتی در طول هفته، به صفحه شما مراجعه می کنند و عکس هایتان را لایک می کنند یا نظر می گذارند؟ پرلایک ترین پست شما در اینستاگرام به ترتیب چه پست هایی بوده است؟ مخاطبان شما را مردان بیشتر تشکیل می دهند یا زنان؟ با آنالیز و تحلیل این موضوعات و استفاده از آنان، می توانید روندی رو به رشد را در صفحه خود شاهد باشید.
  4. از انتقادات و پیشنهادات مشتری ها و فالوورهایتان به گرمی استقبال کنید و با احترام و آرامش، پاسخ کامنت های آنان را بدهید. این مضوع به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید کیفیت خدمات خود را بهبود دهید و چه تغییراتی را در رستوران خود انجام دهید.
  5. از هشتگ هایی استفاده کنید که در زمینه خوراکی و رستوران طرفدار زیادی داشته باشد زیرا هشتگ می تواند به معرفی صفحه شما به بقیه کمک کند. از جمله هشتگ های معروف می توان به foodie ، nomnom ، yummy ، instafood و بزن ، فیدیلیو و بفرما اشاره کرد. هم چنین از هشتگ هایی که مختص کسب و کار و رستوران شماست، نیز می توانید استفاده کنید.

بنابراین با این 10 نکته کلیدی می توانید بازاریابی رستوران با اینستاگرام را به راحتی انجام داد. این کار موجب می شود مشتریان مخصوص خود را به رستوران خود بکشانید و آن ها را جذب کنید. در این موارد حتی اگر به خرید فالوور واقعی نپرداخته باشید، به صورت خودکار و به مرور زمان افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد.

فالوجت: ربات افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام بیان می شود. اگر شما تازه با کار با رسانه های آنلاین آشنا شده اید، بهتر است بدانید هشتگ ها یکی از مهم‌ترین عناصر ارتباطات در دنیای دیجیتال به شمار می‌آیند و شناخت آن‌ها بسیار مهم است.

  • هشتگ برای موقعی است که بخواهید یک بحث را دنبال کرده و یا مجموعه‌ای از محتواها را در یک دسته‌بندی جای دهید.
  • هشتگ امروزه برای تمامی رویدادهای مهم سیاسی، اجتماعی و … و برای تمامی اتفاقات و حوادث سرگرم کننده و ورزشی و … استفاده می‌شود.
  • توجه کنید که فاصله (اسپیس) در هشتگ‌ها استفاده نمی‌شوند. برای هشتگ‌هایی به زبان انگلیسی می‌تواند از حرف بزرگ و در فارسی نیز می توانید از خط فاصله ” _ ” استفاده کنید. مانند #FollowjetRobot یا ربات_فالوجت
  • اعداد در هشتگ‌ها پشتیبانی می‌شوند. کاراکترهای خاص از جمله علائم نقطه گذاری (مثل ویرگول، نقطه، علامت تعجب، علامت سوال، آپاستروف)، ستاره (*)، آمپرسند (&) و … در هشتگ پشتیبانی نمی شوند.

اینستاگرام، یکی از پلتفرم هایی است که از هشتگ پشتیبانی می کند. هشتگ‌ها مکمل عکس‌هایی هستند که شما در این شبکه‌ی اجتماعی برای عکس به اشتراک می‌گذارید. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند کاربران دیگر را پیدا کنید و یا با استفاده از آن، افراد مختلف را فالوو و به افزایش فالوور اینستاگرام صفحه ی خود کمک کنید. مثلا می‌توانید کلمه‌ی خرید فالوور ایرانی را به صورت #خرید_فالوور_ایرانی در قسمت تگ های اینستاگرام سرچ کنید و پیج های مرتبط با آن را پیدا کنید.

هشتگ در اینستاگرام - فالوجت

نکاتی برای استفاده از هشتگ در توئیتر برای دیجیتال مارکتینگ

شبکه اجتماعی توییتر، زادگاه هشتگ‌های مدرن امروزی است. برای همین استفاده از این هشتگ‌ها در توییتر نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی کامل‌تر است. هشتگ‌ها در توییتر بیشتر برای دسته‌بندی موضوعات خاص و مکالمات مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما هم چنین می توانید در قسمت “Trends” لیستی از هشتگ‌هایی را که بیشتر استفاده شده‌اند، ببینید.

یک حساب کاربری که نشانگر نام برند کسب‌وکار شماست انتخاب کنید و قالب توییت های خود را یکسان کنید. علاوه بر آن یکی نفر را برای بروزرسانی حساب کاربری‌تان در این شبکه اجتماعی انتخاب کنید.

هشتگ‌هایی که کسب‌وکارهای دیگری که در حوزه تخصصی شما فعالیت می‌کنند را بررسی کرده و ازهشتگ های مرتبط با سرویس یا محصول خود استفاده کنید. این کار باعث می شود کاربران در هنگام جستجوی هشتگ‌ها به راحتی شما را پیدا کنند.

از هشتگی که ترند شده وبه کسب‌وکار شما مرتبط است، استفاده کنید. استفاده از یک هشتگ محبوب و ترند شده که با شما ارتباطی ندارد می‌تواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد.

اگر می‌خواهید برای رویدادها و کمپین‌های تبلیغاتی خود از هشتگ استفاده کنید، هشتگی را انتخاب کنید که قبلا استفاده نشده باشد و از هشتگ مخصوص به خود استفاده کنید. سپس این هشتگ را در تمامی توییت‌های مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید و هشتگ‌هایی که انتخاب می کنید، مختصر و مفید باشد.

فالوجت : راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برخی از افراد تصور می‌کنند برای فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام، فقط کافیست برای جذب فالوئر و خرید فالوور ایرانی هزینه کنند و دیگر کار تمام است!!! اما واقعیت امر اینگونه نیست، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی دقیق می‌باشد. نوع پست‌هایی که منتشر می‌کنید و حتی زمان انتشار پست‌ها مهم است. فکر می‌کنید چه زمانی برای آپلود پست‌ها برای بیشتر دیده شدن مناسب تر است؟ بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد اما با توجه به رفتار مخاطبان اینستاگرام تاکنون و شرایط عمومی کاربران این برنامه، می توان محدوده زمانی‌ای را مشخص کرد که باعث بهتر دیده شدن پست هایتان و افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما شود. ما در مقاله بهترین زمان گذاشتن پست در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟ نکاتی برای دانستن زمان مناسب برای پست گذاری در اینستاگرام بیان کردیم. ابزارها و وب سایت های مختلفی نیز وجود دارد که از این لحاظ اینستاگرام دیگر شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده اند. ما در اینجا چند وبسایت معروف و نتیجه بررسی آن ها را برای شما جمع آوری کردیم تا با مطالعه آن ها، خودتان بهترین زمان را تشخیص دهید.

افراد موقعی که وقت آزاد بیشتری دارند، اینستاگرام خود را چک می کنند. محتوای اینستاگرام تصویری بوده و به تمرکز نیاز ندارد و به وسیله موبایل قابل دسترسی می باشد. کاربران اینستاگرام، در زمان های مفید و ساعت کاری و درسی خود، کمتر سراغ اینستاگرام می روند. بنابراین بهتر است در زمان های آزاد افراد، پست های خود را منتشر کنید تا دیده شوند. ساعت کاری افراد اغلب بین 5 بعد از ظهر تا 9 شب می باشد. هم چنین، آپلود کردن پست در بازه زمانی‌هایی که اغلب پست‌های کمتری گذاشته می‌شود، باعث شده که بعد از گذشت ساعت ها از زمان منتشر شدن پست شما، هنوز در بالای قسمت (home) صفحه اینستاگرام مخاطبان تان قرار بگیرد.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام | افزایش فالوور اینستاگرام | خرید فالوور اینستاگرام - فالوجت

 Trackmaven:

  • این برنامه، محتوای شما را از کانال های مختلف بررسی کرده و به شما کمک می کند در زمینه دیجیتال مارکتینگ بهتر عمل کنید.
  • این وب سایت بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام را روز دوشنبه و بدترین روز را یکشنبه معرفی می کند. هم چنین ساعات 8 صبح و 9 شب را بهترین ساعات می داند.
  • زمان پست کردن ویدیو را ۲ تا ۳ بعدازظهر پیشنهاد می کند.
  1. Julie neidlinger :
  • جولی نایدلینگر نویسنده، وبلاگ‌نویس آمریکایی‌، با بررسی ۱۰ منبع، به نتایج جالبی رسیده است. وی بهترین روز پست گذاشتن در اینستاگرام را دوشنبه‌ها و یکشنبه را بدترین روز برای آپلود محتوا در اینستاگرام می‌داند. زیرا پست گذاشتن در این زمان ها، باعث افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می شود.
  • نایدلینگر ۳ تا ۴ بعداز‌ظهر را بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و سپس ۲ صبح و ۵ بعدازظهر را پیشنهاد می‌دهد.
  • او هم چنین ۸ صبح و ۹ شب را مناسب‌ترین زمان برای آپلود ویدیو بیان کرده است.
  1. Latergramme :
  • امکان مدیریت و برنامه ریزی آپلود پست ها
  • دادن آمار راجع به بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
  • این وب سایت، بهترین زمان پست گذاشتن در ابنستاگرام را در روز چهارشنبه و در بازه زمانی 5 بعد از ظهر تا 2 صبح معرفی می کند.
  1. Sumall :
  • “سام‌آل” یک پلت‌فرم تجزیه وتحلیل بازاریابی شرکت‌ها در نیویورک می باشد که مطلبی راجع به زمان های مرده در شبکه های اجتماعی منتشرکرده است.
  • زمان های مرده، زمانی است که پست شما توسط افراد کمتری دیده می شود.
  • در این مقاله، ساعات ۸ تا ۱۲ صبح زمان مرده برای اینستاگرام به شمار می‌رود.

 

دو ابزار رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک اینستاگرام

Iconosquare یکی از سایت های تحلیل اینستاگرام بوده که با استفاده از API  اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری شما را بررسی کرده و امکاناتی مانند متوسط تعداد لایک، اولین پست و تاریخ انتشار آن در اینستاگرام، میزان پیشرفت حساب کاربری شما در بازه های زمانی مختلف، زمان های مناسب برای پست گذاشتن و … را در اختیار شما بگذارد.

Simplymeasured این ابزار نیز خدماتی مانند سرویس قبل ارائه می دهد و به شما برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام تان کمک می کند.

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

فراگیر شدن برنامه اینستاگرام باعث شده کسانی که از اینستاگرام برای صفحه‌ی شخصی یا بازاریابی استفاده می کنند، این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در چه روزها و ساعاتی در هفته است. این موجب بیشتر دیدن شدن پست‌های این افراد و در نتیجه افزایش لایک اینستاگرام‌، افزایش کامنت اینستاگرام و درنتیجه افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد. ما در این مقاله بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم:

  • پست ها باید باتوجه به ماهیتی که دارند، در ساعات و روزهای خاصی در هفته منتشر شوند. به عنوان مثال اگر می خواهید تصویر یک میز غذا را منتشر کنید، بهتر است در ساعات ناهار یا شام این پست را منتشر کنید. هم چنین سعی کنید از محتوایی سرگرم کننده برای پست های آخر هفته ی خود استفاده کنید.
  • شما باید ابتدا مخاطب صفحه ی خود در اینستاگرام را بشناسید و بعد متناسب با روحیات و سلایق آن ها، پست های خود را منتشرکنید. درواقع شما باید بفهمید محتوای شما برای چه سن و قشری جذاب است و این افراد در چه ساعاتی از روز به اینستاگرام سر می زنند؟
  • انتشار چند پست پی در پی در اینستاگرام موجب بازخورد منفی افراد به پست های شما می شود زیرا دیدن پست های پشت سر هم از پیج شما، ممکن است اورا عصبی کند. اگر می خواهید چند پست در یک روز منتشر کنید، بهتر است به فاصله زمانی 4 ساعت از یکدیگر این کار را انجام دهید؛ زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، 4 ساعت می باشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده نشدن آن خیلی کمتر می شود.
  • چیزی که اینستاگرام را جذاب کرده است، ثبت لحظه های افراد با مخاطبانشان است. این لحظه ها باید در همان زمان به صورت پست منتشر شوند. مثلا عکس روز بارانی یا برفی را نباید در یک روز آفتابی منتشر کنید یا پست اتفاقی را در هنگامی که تب خبر آن خوابیده، منتشر نکنید. بنابراین اگر افزایش فالوور واقعی برایتان مهم است، لطفاً به روز باشید!

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام- فالوجت

حال ما می خواهیم بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را به ترتیب اولویت و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه داشته ایم، برای شما بیان کنیم:

  1. بازه زمانی 5 تا 7 بعد از ظهر: در این بازه، نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر است. دلیل آن هم این است که افراد در این زمان، بعد از ساعت کاری یا مدرسه و دانشگاه از لحاظ ذهنی خسته بوده و می خواهند اوقات فراغت خود را در اینستاگرام بگذرانند و بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد.
  2. بازه زمانی 9 شب تا 1 صبح: در این بازه زمانی نیز افراد بعد از خوردن شام و صحبت با خانواده، می خواهند به رختخواب خود بروند و اینستاگرام شان را چک کنند. هم چنین بعد از ساعت 1 صبح کمتر افرادی پست می گذارند و موجب می شود مخاطبان شما در ساعت اولیه صبح و موقع بیدار شدن، ایسنتاگرام خود را چک کرده و آخرین پست های خود را ببینند.
  3. بازه زمانی 7 تا 9 صبح: این بازه زمانی بستگی به مخاطبان پیج شما دارد. اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصل می باشند، منشتر کردن پست در این بازه، موجب می شود چنین افرادی در موقع رفتن به سرکار یا دانشگاه خود، فرصت را مناسب دانسته و اینستاگرام شان را چک کنند و پست شما را مشاهده کنند.

تجربه‌ای لذت بخش از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام با فالوجت

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، شیوه های بازاریابی برای کسب و کار نیز تغییر کرده است. ویدیو مارکتینگ یکی از شیوه هایی است که اخیرا باعث تغییر و تحول زیادی در بازاریابی کسب و کارها شده و همین امر موجب شده که ما به دلایل اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار بپردازیم.

  1. ویدیو ها دارای قدرت تصویر و صدای فوق العاده ای هستند و صوت و تصویر، از جمله ابزارهایی است که مستقیما روی روحیات و تصمیم گیری های افراد تاثیر می گذارد.
  2. امروزه افراد وقت و حوصله خواندن متن های طولانی را ندارندف همین امر موجب می شود که ویدیو با استقبال بیشتری مواجه شود. هم چنین به وسیله ویدیو ، می توانیم حجم بالایی از محتوا و اطلاعات را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان خود منتقل کنیم.
  3. دیدن محصولات و شنیدن توضیحات اضافی در مورد محصول یا خدمت مورد نظر، موجب می شود افراد راحت تر برای خریداری تصمیم بگیرند و افزایش فروش شما را در پی داشته باشد.
  4. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات ، هنوز هم افرادی وجود دارند که نمی توانند به فضای آنلاین برای خرید و فروش اعتماد کنند. با ویدیو می توانیم حس اعتماد افراد را بیشتر کرده و آن ها را در مورد محصول یا خدمت خود قانع کنیم. زیرا به این صورت، وجود فردی واقعی را در فضای آنلاین احساس می کنند.

اهمیت ویدیو مارکتینگ برای کسب و کار - فالوجت

  1. داشتن ویدیو برای معرفی خدمت یا محصول در سایت شما، باعث افزایش زمان ماندن کاربر در سایت شما شده و از لحاظ سئو و موتور های جستجو مانند گوگل برای سایت شما بسیار موثر است و تاثیر مثبت دارد.
  2. تبلیغات ویدیویی آنلاین، به دلیل وجود لینک در انتهای آن ها، باعث افزایش ترافیک به وبسایت شما می شود.
  3. شما می توانید در تولید ویدیو ها از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید و یا داستان محصول خود از ابتدا تا پایان را برای مخاطب تعریف کنید تا بتوانید با کاربر تعامل داشته باشید و ذهن او را درگیر کنید.
  4. ویدیو ها باید جالب و جذاب باشند تا افراد آن ها را به اشتراک بگذارند و دیگر خود افراد تبلیغ کننده شما باشند. این موجب می شود مخاطبان شبکه های اجتماعی شما افزایش یابد و دیگر نگران افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش دیگر کاربران شبکه های اجتماعی خود نباشید.
  5. وقتی در اینستاگرام تصویری را به اشتراک می‌گذارید، تنها زمانی می‌توانید انتظار افزایش لایک اینستاگرام تان را داشته باشید که عکس شما خاص، خلاقانه و جذاب باشد. در مورد ویدئو ها هم دقیقاً همین موضوع صادق است، ویدیو در صورتی می‌تواند موثر باشد و پیامدهای مثبتی برای شما به ارمغان بیاورد که از ایده‌ای خلاقانه در تولید آن استفاده کنید به گونه ای که کاربر برای خرید محصول یا استفاده از خدمت شما، درگیر و تشویق شود.

فالوجت: ربات تبلیغاتی افزایس فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در مقاله گذشته، درباره گام‌ها و ترفند‌های بازاریابی با اینستاگرام با شما صحبت کردیم. در این مقاله نیز می‌خواهیم ادامه این ترفندها و گام نهایی برای برندسازی را توضیح دهیم. پس اگر بازاریابی و برند‌سازی در اینستاگرام (قسمت اول) را خوانده اید، این مقاله را هم از دست ندهید :

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

  1. مراحل ساخت محصول را به اشتراک بگذارید

ایده‌ای فوق العاده بکر و ناب برای فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با به نمایش گذاشتن فرایند تولید محصول خود، طرفداران زیادی را جذب کنید و مصرف کنندگان را از این طریق به نفع خود تحریک کنید. زیرا مردم عاشق دیدن مراحل ساخت یک محصول از ابتدا تا پایان هستند و این کار باعث ایجاد حس اعتماد در افراد نسبت به کسب و کار شما می شود و اینستاگرام یک ابزاری کامل و عالی برای این منظور است. این ایده برای اکثر کسب و کار ها جواب می‌دهد و می‌توانند از آن استفاده کنند و حتی باعث افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هم خواهد شد.

  1. از فعالیت های پشت صحنه و محیط کار نیز عکس بگذارید

شما می توانید علاوه بر اینکه به مشتریان چگونگی ساخت محصولات خود را نشان دهید ، از طریق دادن عکس هایی از پشت صحنه ی شرکت تان در مشتریان خود حس اعتماد ایجاد کنید. بازدید کننده ها و فالوور ها علاقه دارند ببینند عملکرد یک واحد چگونه است و چه کسی پشت نام تجاری قرار دارد.این کار هم چنین به خریداران نشان می دهد که ربات ها کار آن ها را انجام نمی دهند بلکه مردم واقعی پشت سفارشات آن ها هستند و آنها را دریافت می کنند.

  1. به کامنت های هواداران و فالوور های خود پاسخ دهید و با آن ها تعامل داشته باشید

اینستاگرام توانسته است میلیون ها کاربر را به طرف خود جذب کند که این تعداد روزانه افزایش می یابد. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با طرفداران خود تعامل بیشتر با کاربران خود داشته باشید و از طریق بخش نظرات و از طریق پاسخ به سوالات یا پست های تشویق کننده جنب و جوش داشته باشید و این ارتباط را قوی‌تر کنید. فراموش نکنید هر پست شما در اینستاگرام پتانسیل لازم برای برندسازی، تشویق افراد و افزایش ترافیک به وب سایت شما را دارند.

  1. تشویق به اشتراک گذاری افراد

مردم عاشق صحبت کردن درباره ی خودشان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان هستند بنابراین شما می توانید از این موضوع در پست های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید.  هدف شما از ساختن اینستاگرام بدست آوردن افراد زیادی برای آشنایی و دیده شدن کسب  و کار شما و در نهایت دیدن پست های شما برای ترغیب شدن برای ورود به  وب سایت و افزایش بازدید و فروش شما می باشد.

گام سوم : افزایش فالوور اینستاگرام

شما با ارسال پست های جذاب و عکس های باکیفیت به صورت روزانه و مستمر می توانید برندسازی کرده و به طور خودکار بازدید کنندگان را به صفحه خود بکشانید و آن ها را جذب پیج خود کنید. این حالت ممکن است کمی زمان ببرد که به وجود می آید اما اگر شما در ابتدای راه هستید و می خواهید افراد حداقل یکبار پیج شما را ببینند و بعد در صورت تمایل آن را فالوو کنند، نیاز دارید که خرید فالوور واقعی اینستاگرام این کار را انجام دهید. بنابراین شما باید از جایی این کار را انجام دهید، که مطمئن باشید فالوور های مرتبط با کسب و کار شما را به سمت صفحه شما جذب می کنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام اگر مطمئن باشد و کاربران واقعی و نه فیک را به صورت هدفمند به پیج شما بکشاند، باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام‌، افزایش فروش، افزایش لایک و افزایش کامنت صفحه شما در اینستاگرام خواهد شد.

فالوجت: تبلیغات در اینستاگرام و افزایش سریع فالوور طبیعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام، درجه‌ی اول یک برنامه برای تلفن همراه است که یک تجربه‌‍‌ی بازاریابی اجتماعی منحصر به فرد برای کسب و کار های آنلاین، رقم خواهد زد. خیلی از افراد وجود دارند که با این شبکه اجتماعی برای خود درآمدزایی می‌کنند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی می کنند که باعث برندسازی در اینستاگرام می‌شود. این نکته را به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید شروع به تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام برای کسب و کار خود کنید، باید اهداف خود را مشخص کرده و برنامه ریزی کاملی برای فعالیت در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

بازاریابی با اینستاگرام | برندسازی در اینستاگرام - فالوجت

گام اول: ایجاد نام کاربری و پروفایل برای برندسازی در اینستاگرام

برای ایجاد پروفایل برند خود، شما ابتدا باید یک نام کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید که بهتر است نام کامل شرکت یا فروشگاه شما باشد. این گزینه‌ای مناسب برای به رسمیت شناختن نام تجاری است و برای برندینگ اینترنتی و برندسازی در اینستاگرام شما موثر است.

شما باید یک تصویر برای پروفایل خود انتخاب کنید که ایده آل ترین تصویر، آرم و لوگوی شرکت است و نشانی(URL) فروشگاه آنلاین خود و خلاصه ای کار فروشگاه خود و محصول خود، به این عکس اضافه کنید.

متن خلاصه‌ای که می توانید درباره‌ی محصولات و فروشگاه خود بنویسید محدود به 150 کاراکتر است. بنابراین متنی که در این قسمت می نویسید، باید کم باشد و درواقع دلیلی باشد که بازدید کننده را متقاعد کند پیج شما را فالوو کند. اگر در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر نیز فعالیت می کنید ، اگر نام ها و لوگوها در آن ها با اینستاگرام یکسان است، در صفحه اینستاگرام خود نیز می توانید قرار دهید. در غیر اینصورت از این کار خودداری کنید چون باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود.

هم چنین اگر بخواهید پروفایل مبتنی بر وب اینستاگرام خود را ببینید یا آن را تبلیغ کنید نشانی(URL) صفحه مربوط به آن

 « نام کاربری/instagram.com » می باشد. به این صورت می توانید عکس های خود را به صورت آنلاین برای بررسی کیفیت عکس ها و محتوای خود مشاهده کنید.

گام دوم : به اشتراک گذاری تصاویر و ارسال پست

 برای ارسال پست در اینستاگرام و اینکه چه تصاویری به اشتراک بگذارید نکاتی وجود دارد که تعدادی از آن ها را در زیر بیان می کنیم:

  1. چه نوع عکس هایی از محصولات به اشتراک بگذاریم؟

از خلاقیت برای گرفتن تصاویر زیبا از محصولات خود استفاده کنید. نگاهی به محصولات در فضای باز بیندازید و از محصولات در فضای باز و در طبیعت، مدل هایی از مردم یا بافت های جالب و رنگ ها، یک عکس تصادفی بگیرید. اینگونه عکس‌ها، افزایش لایک اینستاگرام بیشتری به دنبال خواهند داشت. از عکس‌هایی با پس زمینه های دیگر به غیر از رنگ سفید استفاده کنید که اغلب می‌تواند مشتریان را به خرید کردن یا نگاه کردن آن برای بار دوم تشویق کند.

  1. محصولات جدید و تخفیف های خود را در اینستاگرام قرار دهید

به هواداران اینستاگرام خود فرصتی جدید بدهید که با محصولات و کالاهای جدید و محصولات با قیمت پایین ، آشنا شوند.همیشه یک لینک برای این آیتم قرار دهید تا خریداران تنها با یک کلیک به صفحه خرید برسند. هم چنین ، قراردادن مواردی مثل محصولات جدید و تخفیف به مشتریان انگیزه ی بیشتری می دهند که صفحه شما را در اینستاگرام دنبال کنند و زودتر از بقیه از جزئیات مطلع شوند.

  1. همیشه متن و شرحی برای تصاویر بنویسید

برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال می کنید، باید محتوایی که توضیحی در رابطه با تصویر باشد، قرار دهید که در اینستاگرام به آن ، کپشن می گویند. این می تواند وسیله ای برای اشتراک گذاری نام محصولات و اطلاعات، نشانی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما یا یک کد تخفیف محصول باشد که در اختیار فالوور ها و بازدیدکننده ها قرار می دهید. این ها برای برندسازی در اینستاگرام قطعا موثر خواهد بود.

ادامه دارد....

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه امروزه بتوانیم روی مخاطب بیشتر تاثیر بگذاریم و کاربران بیشتری جذب کنیم، باید از تفکر سنتی برای تبلیغات فاصله گرفته و وارد دنیای دیجیتالی شویم. در اینجا مقایسه کوچک از روش های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ را برای شما ارائه می کنیم. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

مقایسه بازاریابی سنتی با دیجیتال مارکتینگ

  1. در روشهای بازاریابی سنتی مخاطبانی را هدف قرار می دادند که به کسب و کار آن ها مرتبط نمیشد. هم چنین در زمان های نامناسبی ، مخاطبان را مورد هدف قرار می دادند. ولی در دیجیتال مارکتینگ از روش هایی که مبتنی بر دیجیتالی بودن هستند ، برای افزایش اثر گذاری استفاده می کنند. هم چنین، مخاطبانی را که مرتبط با محصولات هستند ، در زمان مناسب هدف گذاری و اقدام به جذب آن ها می کنند.
  2. افزایش تبلیغات در روش های سنتی بازاریابی ، هزینه های زیادی دارد. این درحالی است که در بازاریابی دیجیتال ، افزایش تبلیغات به صورت دهان به دهان است که هزینه بسیار کمی دارد ولی نیاز به تخصص و دقت دارد.
  3. در روش های دیجیتال مارکتینگ ، افراد به سرعت اطلاعات بیشماری از محصولات در اختیارشان قرار می گیرد در صورتی که در بازاریابی سنتی این چنین نیست.
  4. طبقه بندی اطلاعات از نظر بازاریابان سنتی مفید است ولی رمز نگاری این اطلاعات سخت است ولی در روش دیجیتال مارکتینگ داده ها به خوبی تحلیل می شوند و به شیوه ای هوشمندانه طبقه بندی می شوند.
  5. در محیط سنتی بازاریابی ، تمامی تلاش منجر به ارائه یک نمونه محصول به مشتری می شد ولی در روش نوین دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات به صورت مستقیم است و ارائه یک نمونه محصول، پایان تبلیغات نیست بلکه باعث ایجاد راه ارتباط با مشتری و تبدیل او به مشتری وفادار می شود.

فالوجت: برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 

همچنین بخوانید:

15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برای اینکه بتوان در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت برای خود به دست بیاوریم، لازم است که کاربران چنین شبکه‌هایی را بشناسیم و با برخی ویژگی‌ها و قواعدی که مختص آن‌هاست و باید در این شبکه‌ها رعایت کنیم،آشنا شویم. اینستاگرام یکی از این شبکه‌هاست. اکثر ما روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانیم. برای اینکه بتوانید در این شبکه به هدف خود مانند معرفی کسب و کار خود، افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش لایک اینستاگرام دست پیدا کنید، باید مواردی را در آن رعایت کنید:

15 قانون برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام- افزایش فالوور در اینستاگرام

  1. به اشتراک گذاری روزانه یک پست در اینستاگرام
  2. اگر پست شما در دقیقه اول ، تعداد لایک هایش کم بود ، آن را به سرعت پاک کنید.
  3. تعداد کسانی که دنبال می کنید باید از تعداد کسانی که شمارا دنبال می کنند، کمتر باشد. این موضوع میزان محبوبیت شما را در اینستاگرام نشان می دهد و هرچه نسبت اش کمتر باشد، افزایش محبوبیت در اینستاگرام را نشان می دهد.
  4. تعداد عکس های سلفی شما نباید زیاد باشد. این موجب می شود افراد تصور کنند شما فردی خودشیفته هستید.
  5. عکس هایی که با دوستان یا همکاران خود می گیرید، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  6. اگر می خواهید کامنتی بگذارید، حتما آن پست را لایک کنید.
  7. برای افزایش فالوور در اینستاگرام از تصاویر با کیفیت برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید.
  8. از کپشن های طولانی برای اینستاگرام استفاده نکنید. یادتان باشد اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاری عکس است نه محتوا !
  9. هر چند وقت یک بار عکسی از منظره یا طبیعت به اشتراک بگذارید.
  10. پست های دوستان و آشنایان خود را لایک کنید . با لایک این پست ها، نشان می دهید که به آن فرد توجه دارید و برایتان با ارزش است.
  11. از به اشتراک گذاری احساسات و روابط شخصی خود در اینستاگرام بپرهیزید.
  12. در ساعاتی که احتمال می دهید افراد بیشتر در ایسنتاگرام هستند و آن را چک می کنند، پست خود را منتشر کنید تا باعث افزایش بازدید و افزایش لایک پست شما شود.
  13. از هشتگ در پست های خود به تعداد کم استفاده کنید. تعداد زیاد هشتگ ، نشان دهنده این است که شما برای دریافت لایک ، هرکاری انجام می دهید.
  1. از خلاقیت و احساسات خود برای به اشتراک گذاری عکس ها استفاده کنید.
  2. اگر می خواهید فالوورهایتان به پست های شما اهمیت دهند، شما هم متقابلا باید با لایک یا گذاشتن کامنت ، به پست های آن ها واکنش نشان دهید.
  3. اجازه دهید دیده شوید! پست‌های جذاب و عکس‌های خلاقانه تنها راه شما برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام است، اما گاهی لازم است با تبلیغات موثر، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. در این زمینه می‌توانید از برنامه‎‌های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید. فالوجت نیز ربات تبلیغاتی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی است که پیج شما را به افراد زیادی معرفی می کند.


:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قسمت از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام نحوه استفاده و کار با استوری اینستاگرام را بیان می‌کنیم. قابلیت جدید اینستاگرام به نام Stories یا داستان‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا عکس ها، ویدیو‌ها و چرخه‌های بومرنگ را به صورت اسلاید ایجاد کنند که فقط 24 ساعت باقی می‌مانند. با استوری اینستاگرام شما می‌توانید لحظات روز خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و آن‌هایی را که می خواهید در پروفایل خود نگه دارید، به صورت پست ارسال کنید. شما می‌توانید داستان‌های اینستاگرام خود را به پست‌های دائمی خود اضافه کنید یا انتخاب کنید که بعد از 24 ساعت غیب شود. برای داشتن استوری اینستاگرام ، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. با فالوجت ربات  خرید فالوور ایرانی همراه باشید.

معرفی و اموزش استوری اینستاگرام

چگونگی کار با استوری اینستاگرام

  • برای اضافه کردن یک داستان ، بر روی علامت + در بالا و گوشه سمت چپ ایسنتاگرام خود بزنید و یک عکس یا ویدیوی 10 ثانیه ای بگذارید. به اینصورت که دکمه دایره‌ای شکل را فشار داده و عکس گرفته و یا با نگه ‌داشتن آن تا ده ثانیه ویدئو ثبت کنید.
  • دکمه صاعقه برای فعال یا غیر فعال کردن یا غیر فعال کردن فلش دوربین و دکمه ای با دوفلش برای جابه جایی دوربین پشت و سلفی کاربرد دارد.
  • برای انتخاب عکس از گالری گوشی خود کافی است انگشت تان را از بالا به پایین بکشید. شما می توانید با انتخاب قلم و رنگ آن ، روی عکس ها و ویدیوی های خود نقاشی بکشید یا هرچه می خواهید تایپ کنید. هم چنین با فشردن دکمه Aa می توانید روی تصاویر بنویسید و با زوم کردن یا چرخاندن سایز آن را تغییر دهید.
  • با کشیدن به سمت چپ ، می توانید از فیلتر های مختلف برای داستان خود استفاده کنید. بعد از اتمام کار ویرایش، می توانید تصویر را ذخیره کنید یا با فشار دکمه دایره ای شکل آن را ارسال کنید.
  • بعد از ارسال پست می توانید استوری خود را باز کرده ، روی سه نقطه ضربه زده و انتخاب Share as Post ، استوری خود را به صورت پست عادی در پیج خود منتشر کنید.
  • هم چنین شما می توانید به افراد خاصی اجازه دهید که استوری شما را ببینند و استوری خود را از افراد خاصی مخفی کنید. در قسمت story settings اینستاگرام این امکان برای شما وجود دارد.
  • در صفحه ی اصلی بر روی my story  بزنید و به بالا بکشید؛ به اینصورت می توانید بفهمید چه کسانی استوری شما را دیده اند.
  • برای دیدن استوری افراد می توانید به صفحه شخصی او رفته و اگر حلقه رنگی قرمزی دور آن باشد، بر روی عکس پروفایلش بزنید و استوری های او را ببینید.
  • می توانید با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست ، به کلیپ قبلی یا بعدی بروید. استوری اینستاگرام را نمیتوان لایک کرد و فقط می توانید نظر خود را به صاحب استوری بگویید.
  • با نسخه تحت وب اینستاگرام نمی توانید استوری افراد را مشاهده کنید. برای این منظور می توانید افزونه Chrome IG Story را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید.

فالوجت: ربات  افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام نحوه استفاده و کار با استوری اینستاگرام را برای شما بیان می‌کنیم. اینستاگرام نه تنها در جهان بلکه این روزها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. عکس‌های اینستاگرامی هر روز لایک زیادی می‌گیرند. فرقی نمی‌کند از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنید یا از آن برای فعالیت تجاری و جذب مشتری استفاده می‌کنید، در هر حال آنچه برای همه مهم است افزایش فالوور واقعی و افزایش لایک در اینستاگرام است. در مقاله‌های قبلی در مورد ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام صحبت کرده‌ایم. در این مطلب ترفندها و راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود. با فالوجت همراه باشید.

آنقدرها هم سخت نیست! بله لایک گرفتن را می گوییم. این ترفندها را به کار گیرید تا پست ها و عکس های اینستاگرامی شما روزی 1000 لایک داشته باشد.

7 راهکار افزایش لایک اینستاگرام

1) فیس بوک و اینستاگرام در کنار هم

به این آمار دقت کنید:

  • بیش از ۲۰ درصد از کاربران شبکه اینستاگرام، در فیسبوک هم حضور دارند.
  • ۳% از کسانی که در فیسبوک با شما ارتباط دارند در اینستاگرام نیز شما را دنبال خواهند کرد.

بنابراین یکی از راهکارهای افزایش فالوورها، اتصال اکانت این دو شبکه است. با اینکار دوستان و آشنایان شما در هر شبکه ای که باشند پروفایل شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید با ارسال یک Status در فیسبوک، پیج اینستاگرامی خود را به دوستان فیسبوکی خود معرفی کنید.

2) هشتگ‌های محبوب

اگر در شبکه‌هایی مانند توییتر فعالیت کرده باشید، با اهمیت هشتگ ها آشنائید. در اینستاگرام نیز هشتگ ها نقش مهمی در دیده شدن عکس ها و پست های شما دارند. البته دقت داشته باشید که مبنای شما برای استفاده از هشتگ ها باید ارتباط آن هشتگ با موضوع پست و عکس شما باشد. کاری نکنید که بازدید کنندگان را از خود دلسرد کنید.

 

چگونه می توانیم هشتگ های پربازدید را شناسایی کنیم؟ هشتگ را جستجو کنید و تعداد عکس های موجود را ببینید. وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر است یعنی این هشتگ جزء هشتگ های پرکاربرد بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند. در اینجا چند نمونه از هشتگ های معروف فارسی بیان می شوند:

  • عکس
  • ویدئو
  • دابسمش
  • خنده
  • جالب
  • کلیپ
  • فوتبال
  • ورزش
  • خبر
  • لباس

3) از فیلترهای معروف استفاده کنید

در زیر ده نمونه از از فیلترهای معروف اینستاگرام بیان می شوند. استفاده از این فیلترها نیز مانند هشتگها، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

  • Normal
  • Earlybird
  • X-Proll
  • Hefe
  • Rise
  • Valencia
  • Amaro
  • Brannan
  • Lomo-fi
  • Hudson

 

 

4) زمان های مناسب را انتخاب کنید

بر طبق آمارهای وبلاگ نوین، شنبه ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، تعداد بیشتری از کاربران آنلاین هستند. همچنین روزهای سه شنبه تا پنج شنبه بین ساعت های ۳ تا ۴ بعد از ظهر، نیز زمان مناسبی است که می توان انتظار لایک و کامنت بیشتری داشت.

برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به گروه هدف خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور فعالی داشته باشید. از طرف دیگر در چند ساعت اول پس از ارسال پست نیز، کابران بیشترین کامنت را برای شما ارسال خواهند کرد. بنابراین در آن زمان آنلاین باشید و حضور فعالی داشته باشید.

 

 

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن هایی مانند Diptic چندین عکس را در یک عکس خلاصه کنید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که اینگونه عکس ها معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (۱ عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

5) افزایش لایک اینستاگرام با عکس های ترکیبی

عکس های ترکیبی معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس های معمولی و تک فریمی دریافت می کنند.

برای ترکیب عکس ها می توانید از برنامه هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس های شما جذابیت بیشتری می دهد. در نتیجه لایک بیشتری می گیرید.

6) نظر دهید تا دیده شوید

اگر به دنبال افزایش فالوور و لایک اینستاگرام هستید باید به طور فعال با دیگران رابطه داشته باشید. برای عکس ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذارید. با اینکار آنها نیز از پروفایل شما بازدید می کنند. هر چند لایک کردن نیز ارزشمند است اما با نظر گذاشتن کاربران دیگر، بیشتر ترغیب می شوند که به سراغ شما بیایند.

7) فالوور بیشتر، لایک بیشتر

برای افزایش لایک اینستاگرام ، فالوورهای خود را افزایش دهید. استفاده از عکس های با کیفیت، عکس های چالشی و داشتن پروفایل کامل، از نکاتی است که باعث می شود فالوورهای بیشتری به دست آورید. اگر از اینستاگرام برای فعالیت تجاری استفاده می کنید، اجرای مسابقه و یا ارائه تخفیف و خدماتی ویژه فالوورها نیز از دیگر راهکارهای افزایش فالوور است. البته خرید فالوور و استفاده از ربات های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور های اینستاگرام است. اما دقت داشته باشید که فالوور فیک دقیقاً شبیه فعالیت در شهری ویرانه است. فکر می کنید نصب بنر تبلیغاتی در شهری که هیچ سکنه ای ندارد می تواند برای شما مفید باشد؟

بنابراین هدفتان جذب فالوورهای واقعی باشد. برنامه‌های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد. برای نمونه فالوجت یکی از برنامه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی است که بازدیدکننده‌های واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می‌کند. فالوجت این امکان را به شما می‌دهد تا یک یا چند هشتگ، منطقه یا اکانت اینستاگرام را به عنوان فیلتر جستجو ثبت کنید. بدین ترتیب تبلیغات در این فیلترها صورت گرفته و مخاطبین شما همه مربوط به دسته مورد نظر شما خواهند بود.

منبع: برگرفته از وبلاگ نوین

فالوجت: افزایش سریع فالوور طبیعی و واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

تگکردن چیست؟ تگ کردن افراد، یعنی قرار دادن اکانت شخصی در عکس. با اینکار وقتی روی عکس مورد نظر کلیک می کنید، نام ،مانند برچسب روی عکس ظاهر می شود. تگ کردن برای قرار دادن پروفایل در عکس های اینستاگرام به کار می رود.در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه تگ کردن و همچنین منشن کردن بیان می شود. با فالوجت ربات خرید فالوور ایرانی همراه باشید.

چگونه اسم افراد را تگ کنیم؟

فرضکنید در عکس مورد نظر خود عکسی از چهره ها دارید.موقع ارسال تصویر، در قسمت پایین توضیحات، گزینه ای به نام Tag People وجود دارد. بر روی این گزینه ضربه بزنید. حال روی صورت آن شخص مورد نظر کلیک کنید. و تگ مرود نظر را به آن بچسبانید. برای هر آیتم موجود در عکس می توانید برچسب مورد نظر راوارد کنید.

تگ کردن افراد در عکس های اینستاگرامی

نحوه منشن کردن

منشنچیست؟ از علامت @ برای لینک دادن به اکانت ها استفاده می شود. یعنی اگر اکانت شما XXXX  باشد. حال اگر کسی قبل از نام کاربری شما علامت @ را بچسباند، یعنی به شکل XXXX@ نام کاربری شما را در پست قرار دهد با اینکار این عبارت به شکل لینک آبی رنگ می شود.

حالاین منشن چه کاربردی دارد؟ فرض کنید می خواهید به نظر کاربری جواب دهید. اگر شما از این علامت استفاده کنید او را منشن می کنید. یعنی شخص وقتی آنلاین شود پیامی دریافت می کند و به آن صفحه هدایت می شود. در نتیجه با اینکار شما می توانید شخص را از ارسال کامنت خود مطلع کنید. یا فرض کنید میخواهید دوستان شما پست خاصی را ببینند، بازهم می توانید از همین شیوه منشناستفاده کنید.

منبع: دیتالینک

فالوجت: ربات افزایش فالوور  اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

یکی از امکانات اینستاگرام بلاک کردن فالوور های فعلی شماست. اگر به هر دلیلی می خواهید برخی از فالوورهای خود را بلاک کنید، نگران نباشید، اینکار به سادگی امکان پذیر است. در این قسمت از مجموعه آموزش های اینستاگرام، بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت ربات افزایش لایک اینستاگرام همراه باشید.

به صفحه پروفایل خود بروید. گزینه follower را تپ کنید. حال همان فالووری که می خواهید بلاک شود را انتخاب کنید. در پروفایل شخص، سمت راست بالای صفحه  گزینه SHARE را تپ کنید. حال باید بر گزینه Block User ضربه بزنید.

بلاک کردن فالوورها در اینستاگرام

با اینکار دیگر آن فالوور نمی تواند عکس ها را ببیند و یا نظر بگذارد. نکته جالب توجه قضیه این است که آن کاربر متوجه نمی شود که او را بلوک کرده اید.

حال اگر بخواهید  کامنت های قبلی آن شخص هم پاک شود، باید بر کامنت هر عکس ضربه بزنید و سپس آن را داخل سطل زباله درگ کنید. حال بر گزینه delete ضربه بزنید. البته اگر نظرات توهین امیز و نامناسبی هم دریافت کرده اید باید گزینه قرمز رنگ بالایی آن یعنی Delete & Report Abuse  را تپ کنید.

 آموزش اینستاگرام - بلاک کردن فالورها در اینستاگرام

منبع : دیتالینک

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می شود. با ما همراه باشید.

یکی از امکانات جذاب اینستاگرام، امکان ویرایش عکس هاست. پس از رفتن به ویرایش عکس، در زیر هر عکس سه گزینه به شکل آچار، خورشید و عصای جادوگر را مشاهده می کنید.

هرکدام از این گزینه ها امکاناتی برای ویرایش عکس در اختیار شما می گذارند. شکل خورشید برای تنظیم شدن نور و روشنایی و کنتراست عکس به کار می رود.

علامت عصای جادوگر، برای اعمال افکت هایی بر روی عکس به کار می رود. با این گزینه می توانید افکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس اگر دوباره آن را تپ کنید می توانید شدت افکت را نیز تغییر دهید. همچنین می توانید قاب آن را نیز اضافه و یا حذف کنید.

شکل آچار برای انجام برخی تنظیمات بیشتر بر عکس به کار می رود. که کاربرد هر یک از گزینه های آن به شرح زیر است:

Straighten: صاف کردن و یا کج کردن تصویر

Brightness: تنظیم نور و روشنایی

Contrast تنظیم کنتراست تصویر

Warmth: تنظیم درجه گرمی رنگ‌ها

Saturation: تنظیم اشباع رنگ

Highlights: تنظیم شدت روشنایی بخش‌های روشن تصویر

Shadows: تنظیم شدت روشنایی سایه‌‌ها و بخش‌های تاریک تصویر

Vignette: اضافه کردن هاله‌ای تاریک در اطراف تصویر

Tilt Shift: شبیه‌سازی عملکرد دوربین‌های پیشرفته DSLR با عمق میدان کم برای ایجاد افکت خارج از فوکوس بودن قسمتی از تصویر

Sharpening: تیزکردن لبه‌ها و جبران تار بودن عکس

پس از اعمال تغییرات مورد نظر و ویرایش عکس، به صفحه بعد بروید. در اینجا اگر توضیح خاصی مد نظرتان باشد می توانید برای عکس خود اضافه کنید. نکته مهم در نوشتن توضیحات، استفاده از هشتگ ها در توضیحات است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد و نحوه استفاده از هشتگ ها می توانید به مقاله هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه کنید.

برای هشتگ گذاری کافیست قبل از کلمه کلیدی خود، علامت # قرار دهید. برای نمونه اگر عکسی از رودخانه منتشر می کنید، اگر در توضیحات خود کلمه رودخانه را هشتگ کنید، دیگران با جستجوی رودخانه به عکس های شما می رسند.

یکی از قابلیتهای مفید ایسنتاگرام، با خبر کردن و Mention دوستان است. از ارسال هشدار می توانید برای جلب توجه دوستانتان به عکس استفاده کنید. برای اینکار کافیست قبل از نام کاربری شخص علامت @ قرار دهید.

تگ کردن تصاویر اشخاص هم از دیگر ویژگی های اینستاگرام است. با ضربه بر عکس چهره ها در عکس خود می توانید آن را تگ کنید.

امکان به اشتراک گذاری تصاویر اینستاگرامی در سایر شبکه های اجتماعی هم ویژگی مفیدی است که قطعاً برای کاربران به ویژه صاحبان کسب و کارها مفید است.

همان گونه که می بینید در قسمت بالا دو گزینه وجود دارد: Followers و Direct

با انتخاب گرینه Followers عکس شما برای همه فالوورها به اشتراک گذاشته می شود، اما اگر قصد ارسال عکس به اشخاص خاصی را دارید می توانید از گزینه Direct استفاده کنید.

در پایان این نکته را هم به خاطر داشته باشید که با انتشار عکس‌های جذاب و خلاقانه شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود خواهید بود. برای به اشتراک گذاری تصاویر از رنگ های تیره استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های آبی، قرمز و زرد باعث افزایش لایک اینستاگرام شما در عکس‌هایتان می‌شود. میزان روشنایی عکس‌ها نیز در محبوبیت عکس‌ها موثر است.

 

منبع: فارنت

فالوجت: ربات تبلیغاتی اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در حال حاضر اینستاگرام شبکه محبوبی است که کاربران زیادی ترجیح می‌دهند برای به اشتراک گذاری تصاویرشان به سراغ این شبکه پرطرفدار بروند. عکس‌های اینستاگرام محبوبیت زیادی دارند و هرکسی وسوسه می شود برای نمایش تصاویر مورد علاقه اش از اینستاگرام استفاده کند. در این قست از مجموعه آموزش های اینستاگرام نحوه نصب و به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام بیان می‌شود.

نکته: برای استفاده از اینستاگرام نیاز به گوشی یا تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد دارید.

آموزش نصب اینستاگرام

قبل از هرچیز آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.حال باید در این شبکه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و عضویت می توانید علاوه بر تعیین عکس پروفایل، توضیحاتی مختصر راجع به خوتان را نیز وارد کنید. توضیحات باید تا 150 کلمه باشد. می توانید در این قسمت حتی آدرس وب سایت و وبلاگ خود را نیز وارد کنید.

 

اگر نمی خواهید عکس پروفایل شما به صورت عمومی نمایش داده شود،ابتدا ... را انتخاب کنید و سپس گزینه Private Account را تیک بزنید. با اینکار تنها فالوورهای شما می توانند تصاویر شما را ببینند.

آموزش به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام

برای به اشتراک گذاری تصاویر می توانید اپلیکیشن دوربین را اجرا کنید و عکس بگیرید. برای اینکار، در پایین صفحه نوار ابزاری مشاهده می کنید.وسط نوار ابزار، دکمه وسط را تپ کنید تا دوربین اجرا شود. اگر می خواهید از عکس های گالری استفاده کنید باید بر علامت مربع نقطه ای ( 9 نقطه به شکل مربع) ضربه بزنید. برای تعیین دوربین جلو یا عقب و فلش نیز می توانید از دکمه های بالایی آن استفاده کنید.

منبع: فارنت

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آیا شما هم می‌خواهید که از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید؟ به فروش بیشتر فکر می‌کنید؟ چه باید کرد؟

با توجه به اینکه اینستاگرام، شبکه‌ای بر مبنای عکس و سرگرمی است، شما می‌توانید به خوبی از این شبکه اجتماعی محبوب برای معرفی محصولات و سرویس های خود استفاده کنید. در این مقاله برخی از اصول و نکات لازم برای رونق کسب و کار در اینستاگرام بیان می‌شود.

چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم؟

  • مطمئن باشید که صفحه کاری درست کرده اید نه صفحه شخصی. در اینستاگرام این امکان وجود دارد که صفحه شخصی یا صفحه کاری درست کنید. باید به سراغ گزینه درست بروید.
  • صفحه اینستاگرام برای شما چه کارکردی دارد؟ معرفی برند، فروش محصول، معرفی خدمات و یا به فکر افزایش فالوور هستید؟ قبل از اینکه پیامی منتشر کنید، باید استراتژی و اهداف شما مشخص باشد.
  • اجازه دهید تا عکس های شما در سایر شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و پینترنست نیز به اشتراک گذاشته شود. بنابراین لازم است تنظیمات به اشتراک گذاری خود را اصلاح کنید.
  • برای عکس های خود تم مشخصی در نظر بگیرید. می توانید از فیلترهای یکسان استفاده کنید. با اینکار عکس های شما ظاهر یکسانی دارند، و همه جا معرف شما هستند. با اینکار فالوورهای شما هرجایی عکس های شما را ببینند، به یاد شما می افتند.
  • همان گونه که می‌دانید با استفاده از کد embed داخلی خود اینستاگرام، می توان عکس‌های اینستاگرام را در سایت یا وبلاگ هم قرار داد. پس این فرصت را از دست ندهید تا از این طریق هم ترافیک جذب کنید.
  • اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، این نکته کلیدی را فراموش نکنید: با ارائه تخفیف، کوپن و مزایایی ویژه فالوورها، آنها را سر ذوق بیاورید.
  • همان گونه که قبلاً در مقاله افزایش فالوورها در اینستاگرام با 6 راهکار آسان بیان شد،اجرای مسابقه و رقابت ایده خوبی برای معرفی برند شماست. از فالوورها بخواهید عکس هایی با لوگو و هشتگ اختصاصی شما منتشر کنند و وارد مسابقه شوند.
  • فالوور بیشتر یعنی موفقیت در کسب و کار و تجارت شما. پس با رعایت نکات و اصول لازم فالوررهای خود را افزایش دهید. در این زمینه می توانید به مقالات " 15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید! " و " 25 راهکار برای جذب فالوور و افزایش لایک اینستاگرام "مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های افزایش فالوور واقعی از قبیل فالوجت نیز استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید در این زمینه هزینه کنید باید دقت داشته باشید که فالوور فیک عملاً تأثیری در رونق کسب و کار شما نخواهد داشت. آنچه شما نیاز دارید فالوور واقعی است و این دقیقاً همان چیزی است که ربات فالوجت برایتان مهیا می کند. یکی از مهمترین مزایای فالوجت، امکان انتخاب فیلتر جستجو است. به این معنی که شما می توانید یک یا چند هشتگ، اکانت یا منطقه جغرافیایی را به عنوان فیلتر جستجو انتخاب کنید تا دقیقا افرادی رو به عنوان فالور جذب کنید که به موضوع مد نظر نظر شما مرتبط و علاقه مند هستند و یا از منطقه مکانی موردنظر شما هستند.

منابع: فارنت، socialmediaexaminer

فالوجت: تبلیغات واقعی در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در گذشته کاربران اینستاگرامی به راحتی می توانستند در پروفایل خود، لینک تلگرام و یا آدرس وبلاگ خود را قرار دهند. اما همان گونه که می دانید پشتیبانی از لینک های تلگرام و اسنپ‌چت در اینستاگرام متوقف شده است. حیف است اینستاگرام داشته باشید، اما نتوانید آی دی تلگرام خود را هم در آنجا قرار دهید. در این مطلب از مجموعه آموزش‌های اینستاگرام، شیوه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام بیان می‌شود.

شاید ترس از رقیب است که باعث شده فیس بوک اقدام به مسدود کردن لینک های تلگرام کند. اما در هر حال با استفاده از روش‌هایی می توان این مشکل را دور زد.

راهکار اول: استفاده از آدرس کوتاه

می توانید به جای آدرس اصلی از آدرس کوتاه تلگرام در پروفایل خود استفاده کنید.

نام کاربریhttp://Tlgrm.me/

راهکار دوم: استفاده از سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک

می توانید آی دی خود را با استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک کوتاه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. سرویس های مختلفی مانند goo.gl و bit.ly امکان کوتاه کردن لینک را برای شما فراهم می کنند.

منبع: فارنت

فالوجت: برنامه افزایش فالوور در اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

با توجه به اهمیت اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی، در این مطلب 5 راه آسان برای افزایش فالوورها در اینستاگرام بیان می‌شود.

آیا از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟

صبر کنید!

قبل از هر چیز بیایید به برخی از آمارهای عمومی در مورد اینستاگرام نگاهی بیندازیم:

150 میلیون کاربر فعال

60 میلیارد پست عکس

1.2 میلیارد لایک در هر روز

55 میلیون آپلود عکس در روز

بنابراین اگر هنوز از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده نمی‌کنید، واقعاً این سوال مطرح می شود که: چرا؟!!!

در این مطلب قصد داریم برخی از ترفندهای اینستاگرامی برای رونق کسب و کار را معرفی کنیم.

چگونه تعداد فالوورها در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

ارسال عکس های بسیار جذاب

عکسهای اینستاگرام باید عکس هایی در خور اینستاگرام باشد. عکس های جذاب، کاربران را ترغیب می کند تا در گفتگوها شرکت کنند و عکس ها را که گویای سناریوی شماست، به اشتراک بگذارند.

از چه چیزی عکس بگذارید: از محصولات، از کارکنان، از شهرستان محل کار خود ...

  • برایعکس هایتان، توضیحات مناسبی اضافه کنید تا با فالوورهای خود تعامل خوبی داشته باشید. یادتان باشد که اگر عکس های شما سریعاَ توجه کاربران را به سمت خود جذب نکند، به آسانی به سراغ عکس های دیگر می روند.
  • ظاهر عکس ها را با اضافه کردن فیلتر ها و شارپ کردن کنتراست عکس بهبود دهید.
  • از این ابزارها می توانید برای زیبا کردن و آراستگی عکس ها استفاده کنید:
  • Photoshop Express
  • VSCO Cam
  • A Beautiful Mess
  • PicsArt

از هشتگ های محبوب استفاده کنید

بااستفاده از هشتگ های محبوب، پست های شما بیشتر دیده می شود و فالوورها در اینستاگرام بیشتر خواهد شد. اما افراط نکنید. فقط از هشتگ های مرتبط با عکسهای خود استفاده کنید. 

برایمثال وقتی عکسی از مواد غذایی منتشر می کنید، نباید صرفا به خاطر اینکه هشتگ " منظره" محبوب است از آن هشتگ نامرتبط استفاده کنید.

گاهی اوقات شرکت ها از هشتگ هایی استفاده میکنند که بی فایده است.

برخی از هشتگ های محبوب عبارتند از :

  1. #love
  2. #instagood
  3. #me
  4. #like
  5. #follow
  6. #cute
  7. #photooftheday
  8. #tbt
  9. #followme
  10. #tagsforlikes

مخاطبان خود را بشناسید

برای افزایش لایک اینستاگرام وجذب فالوئر ها، باید بدانید مخاطبان شما چه علایقی دارند. به ویژه زمانی که می خواهید پستی بگذارید، لازم است بدانید آنها چه دوست دارند. برای مطالعه رفتار فالوورها در اینستاگرام خود از Statigram استفاده کنید.

عکس های خود را در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

عکسهای اینستاگرام خود را در دیگر اکانت های شبکه های اجتماعی از قبیل : فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، و غیره به اشتراک بگذارید. در واقع این کار راه بسیار خوبی برای افزایش بازدیدکننده های برند شماست. مطمئن شوید که دوستان فیس بوکی شما ، حساب اینستاگرام شما را می شناسند. از آنها بخواهید در اینستاگرام هم با شما تعامل داشته باشند.

بهاحتمال زیاد اینستاگرام اولین شبکه اجتماعی که در آن برای رونق کسب و کار خود فعالیت دارید، نیست. شما به احتمال زیاد از قبل در فیسبوک و توییتر هم فعالیت داشته اید. پس لایک های آنها را از دست ندهید و از آنها به نفع اینستاگرام استفاده کنید.

مسابقه اجرا کنید

اجرایرقابت راهی عالیست تا کاربران در مورد سازمان و شرکت شما گفتگو کنند. اگر هشتگ #contest را در اینستاگرام سرچ کنید می بینید که بیش از یک میلیون عکسبرای آن وجود دارد. برای انجام این کار می توانید از ایده های زیر استفاه کنید:

  • از این هشتگ استفاده کنید: فالوورها از هشتگ شما در دیگر عکس ها استفاده می کنند—شما برنده را انتخاب می کنید.
  • تم عکس ها: فالوورها تم عکس شما را دنبال می کنند و پست هایی بر اساس آن تم می گذارند. – شما یک برنده انتخاب کنید.
  • تکرار پست: فالوورها، عکس های شما را در دیگر اکانت های اینستاگرام دوباره ارسال می کنند- شما یک برنده انتخاب می کنید.

درزیر نمونه ای از یک مسابقه سرگرم کننده با موضوع قهوه را مشاهده می کنید. در اینجا کاربران عکس های خود را با موضوع" چگونه قهوه دم می کنید یا می نوشید" را با هشتگ #anybrewanycoffee پست می کنند.

افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام - افزایش لایک اینستاگرام - مسابقه قهوه در اینستاگرام

حرکتی رو به جلو

آیادر حال حاضر از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنید؟ اگر در حال حاضر از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنید، خوشحال می‌شویمشما هم ترفندهای خود را در زمینه افزایش فالوور در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: postplanner

فالوجت: ربات تبلیغاتی افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر قصد دارید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی، کسب و کار خود را رونق دهید و یا حتی با فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازدید سایت خود را بالا ببرید، لازم است برخی از اصول اولیه را رعایت کنید. در این مطلب برخی از این نکات طلایی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام بیان می شود.

استفاده از کلمات کلیدی

انتخاب صحیح کلمات کلیدی از مباحث بسیار مهم در سئو می باشد. شما حتی قبل از اینکه بخواهید مقاله‌ای برای سایت خود تنظیم کنید لازم است بررسی کنید کدام کلمات کلیدی بازدید بیشتری دارند. همچنین میزان رقبای هر کلمه را نیز باید بررسی کنید. برای اینکار می توانید از ابزارهای مختلفی مانند کی ورد پلنر استفاده کنید. همچنین می توانید بررسی کنید کدام کلمات سایت، رتبه بندی بهتری دارند. برای ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک بر روی کلمات کلیدی سایت خود تمرکز کنید.

ابزار sheerseo می تواند در این زمینه مفید باشد.

لینک های خود را کوتاه کنید

با کوتاه کردن لینکها شما یک ریدایرکت ۳۰۱ به آدرس خود اضافه می کنید و اینکار برای سئو مفید است. بنابراین سعی کنید آدرس های خود را کوتاه کنید. برای اینکار می توانید از سایت های کوتاه کننده آدرس استفاده کنید.

اهمیت سرعت سایت

اگر سرعت سایت پایین است باید برای بالا بردن سرعت سایت فکری کنید. خود را جای بازدید کننده ها بگذارید. اگر سایتی را باز کنید که سرعت لود آن بالاست، چه قدر حوصله می کنید؟! وقتی قصد دارید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید باید مطمئن باشید که سایت می تواند در مقابل ورودی زیاد، عملکرد خوبی داشته باشد.

آمار از شبکه های اجتماعی

در گوگل آنالیتیکز و با استفاده از Segmenting می توانید ورودی ها از شبکه اجتماعی را بررسی کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی از سئوموز مراجعه کنید.

منبع:سئوموز

فالوجت؛ راهی مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوبی است که روز‌به‌روز تعداد کاربران آن بیشتر می‌شود. در حال حاضر می‌توان گفت این شبکه جزء بهترین برنامه‌های به اشتراک گذاری تصاویر است. در این قسمت از آموزش‌های اینستاگرام برخی از ترفندهای اینستاگرام بیان می شود.

  • یکی از ترفندهای اینستاگرام، قابلیت استفاده از عکس های اینستاگرام، در محیط وب است. برای استفاده از عکس در وبلاگ خود می توانید بر علامت ... از عکس کلیک کنید. گزینه View Photo Page را انتخاب کنید. دوباره دکمه منو را انتخاب کنید. حال گزینه ای به نام Embed مشاهده می کنید. با انتخاب Embed، لینک آی فریم عکس در پنجره ای کوچک نمایش داده می شود. با قرار دادن این لینک می توانید عکس مورد نظر را استفاده کنید.
  • یکی از خدمات سرویس IFTTT، امکان اضافه کردن تصاویر در دراپ پاکس است. با اینکار می توانید مجموعه ای از تصاویر مورد علاقه خود را ذخیره کنید. تصاویر در دراپ باکس با سایز 640 × 640 ذخیره می شوند.
  • شما می توانید تصاویر تگ شده خود را مخفی کنید. این تصاویر در قسمت «Photos of You» ازصفحه پروفایل قابل مشاهده اند. برای مخفی کردن آنها در همان قسمت «Photos of You» بر روی عکس تپ کنید. Hide From My Profile را انتخاب کنید. برای Untag شدن می توانید به قسمت More Options رفته و Remove Me From Photo را تپ کنید.
  • اگر می خواهید پیام افرادی را رد کنید و نادیده بگیرید، اما از طرف دیگر نمی خواهید آنها را بلاک کنید چه باید کرد؟ راهکار ساده است! در بالای سمت راست صفحه اصلی خود، به قسمت Tray بروید. نام شخص مورد نظر را انتخاب کنید، حال بر علامت ... تپ کنید. حال گزینه “Ignore all posts from this user” را انتخاب کنید.

 

  • اگر پس از ارسال عکس در اینستاگرام، تصمیم گرفتید آن را در شبکه های دیگر همچون فیس بوک و توییتر هم به اشتراک بگذارید، کافیست پس از ارسال تصویر بر علامت ... تپ کنید. حال از منو گزینه " share" را انتخاب کنید. به همین سادگی!
  • برای افزایش فالوور در اینستاگرام خود از عکس‌های چهره بیشتر استفاده کنید، چرا که نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که عکس های حاوی چهره، 38 درصد افزایش لایک اینستاگرام بیشتری را تجربه کرده اند.
  • یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام خصوصی نگه داشتن اکانت اینستاگرام است. برای اینکار در صفحه پروفایل تان از منوی تنظیمات گزینه " Private Account" را انتخاب کنید.

منابع: فارنت، آی تی رسان

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()