نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

تنها 9% از مردمی که قطعنامه ای برای اهداف سال جدید را می نویسند احساس موفقیت می کنند.  بیشترین قسمت های این قطعنامه ،  ناممکن تر از آنی هستند که بدست بیاییند ، به همین علت با  شکست روبرو می شوند. اهداف رسانه های اجتماعی  هم به همین صورت عمل می کنند . بدست آوردن اهداف بزرگ در زمانی کوتاه و بدون هیچ شکستی .

انتظار می رود هزینه‌ی  بازاریابی رسانه های اجتماعی در امریکا  از 7.52 بیلیون دلار در سال 2014 به 17.34 بیلیون دلار در سال 2019 برسد. پرداخت هزینه های بالا، بدون داشتن اطلاعات کافی در طولانی مدت، موفق عمل نخواهد کرد.  تنظیم اهداف قابل اندازه گیری، که  بتوانند پیشرفتتان را در فضای مجازی نشان بدهند، در واقع کلیدی برای  توجیه عملکرد شما در این فضا هستند.

در اینجا ذکر خواهیم کرد که چرا باید اهدافی برای خود درنظر گرفته و عملی کنید و  در ادامه برخی از اهداف متداول و رایج رسانه های اجتماعی  را دنبال می کنیم. با فالوجت همراه باشید.

چرا در رسانه های اجتماعی باید اهدافی برای خود در نظر داشته باشید؟

زمان ارزشمند ترین کارمندی است که استخدام کرده اید. اگر زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی  برای مقاصد شرکت  صرف می کنید ،  نمی خواهید  از گرفتن بهترین نتیجه ممکن اطمینان حاصل کنید؟

به عنوان یک  مشاور در زمینه رسانه های اجتماعی، شما نیازمند نشان دادن  اهداف و تحلیل آنها به مشتریانتان  هستید تا ایشان را مطمئن سازید که کار شما نتیجه مورد نظر را در اختیار آنها قرار خواهد داد. اگر مدیر رسانه اجتماعی در یک شرکت هستید باید اطمینان  حاصل  کنید که اهداف شما در راستای فعالیت های شرکت قرار دارد.

بدون اهداف و استاندارد ها نمی توانید بفهمید استراتژی جدید شما چه زمانی بهتر عمل خواهد کرد یا مثلا روز یکشنبه ساعت 2 وقت خوبی برای پست گذاشتن است یا نه؟

چگونه اهداف رسانه های اجتماعی خود را مشخص  کنیم؟

کلید اصلی تنظیم هر هدفی ،چه رسانه اجتماعی ، چه هر هدف دیگری ، خاص بودن و مشکل بودن است.  هنگامی که از واژه مشکل استفاده می کنیم ، به منظور دور از دسترس نیست. شما باید بدانید که هدفتان قابل دسترسی است ، اما این کاری به راحتی صورت نمی گیرد.

روانشناس و نویسنده تئوری‌های مربوط به تنظیم اهداف، Edwin A. Locke  در یک مطالعه تحقیقاتی می گوید: الف ) بیشترین رسیدن به اهداف زمانی اتفاق می افتد که آن هدف برای شخص مهم باشد. ب ) اشخاص متقاعد شده‌اند که  می توانند به هدف خود برسند.( یا که در نهایت ، می توانند به طرف آن حرکت کنند.)

به زبان دیگر ، زمانی که هدف مهم و تا حدودی بدست آوردنش سخت باشد ، تمام تلاش خود برای رسیدن به آن را خواهید کرد.

اهداف هوشمندی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

یکی از رایج ترین تکنیک های تنظیم هدف هوشمندی است. این می تواند  راهنمای خوبی  برای ایجاد اهداف کاری شرکت باشد .

هوشمندی از این حروف تشکیل شده است:

خاص : اهداف شما باید واضح، ساده و تعریف شده باشد.

قابل اندازه گیری : این جایی است که تحلیل ها به وجود می آیند. شما نیازمند هدفی هستید که یک یا چند استاندارد داشته باشد .

قابل دسترسی: آ یا هدف شما قابل دسترسی است یا نه؟

تحقق گرایی : آیا رسیدن به اهداف  با منابع  زمانی و مالی کنونی امکان پذیر است ؟

حساسیت زمانی : هر هدفی نیازمند چار چوب زمانی است و مهم نیست این زمان چند ماه باشد یا یک سال .

در تعریف اهداف رسانه اجتماعی ، باید با اهدافی کار خود را آغاز کنید که می خواهید درطول یک سال به دستشان آورید. شما می توانید این اهداف را با ماموریت ها یا اهداف سالانه خود در یک راستا قرار دهید.

بعضی از اهداف متداول رسانه های اجتماعی ، عبارتند از :

  • اطلاعات مردم نسبت به برند تان را افزایش دهید
  • کارایی roi را بهتر کنید
  • فالوور ها و طرفداران وفاداری برای خود بوجود بیاورید.
  • فروش های فردی را افزایش دهید.

برخی از شرکت ها برای بازارهای اجتماعی مختلف ، اهداف متفاوتی در نظر می گیرند. در ادامه ، به منظور جلوگیری از  شکست در کسب و کارهای مختلف به اهدافی از هر بازاریابی اجتماعی اشاره می کنیم . می توانید اهداف اولیه ای مثل افزایش اطلاعات افراد نسبت به برند تان یا اهداف ثانویه مثل افزایش فروش را دنبال کنید. با این روش، می توانید پیگیر باشید که آیاواقعا اطلاعات افراد از برند شما افزایش داشته و فروشتان بیشتر شده یا نه، که اگر به این صورت باشد، بسیار خوب است.

استاندارد های هدف خود را مشخص کنید

در ادامه، باید استاندارد هایی که می خواهید برای رسیدن به هر هدف از آنها استفاده کنید را مشخص و تعریف کنید.  افزایش دادن  میزان آگاهی مردم نسبت به برند را به عنوان یک  هدف در نظر می گیریم.

برای رسیدن به این هدف در فیس بوک، شما باید به :

  • حساب های مشتریان
  • میزان دسترسی به پست ها
  • لینک قابل کلیک کردن ( اگر برای دسترسی به وبلاگ شرکتتا ن از لینک استفاده می کنید.)
  • استفاده از تحلیل های وب سایت در ارجاعات فیس بوکی ( مشتریانی که از طریق فیس بوک جذب می شوند)

در یک هدف هوشمندانه ( افزایش دادن آگاهی افراد نسبت به برند در سه ماه آینده)  یک رستوران به شکل زیرخواهد بود:

خاص: آگاهی افراد  نسبت به برند در شعاع 5 مایلی رستوران در حساب فیس بوک خود را افزایش دهید.

  • قابل اندازه گیری :15% طرفداران خود را افزایش دهید. لینک های قابل کلیک کردن در پست های رستوران جدید را 15% افزایش دهید. میانگین نفرات خود در هر پست  را به 1000 نفر برسانید.
  • قابلیت دسترسی : در دسترس است.
  • تحقق گرایی: پست های رستوران را با اضافه کردن تبلیغات، با قیمت 15 دلار برای هر پست ، با هدف به دست آوردن مخاطبان در شعاع 5 مایلی ارتقا دهید. همچنین پست های مربوط به همسایگان خاص را در نظر داشته باشید.
  • حساسیت زمانی: رسیدن به هدفتان را سه ماهه در نظر بگیرید.

پروفایل های رسانه اجتماعی خود را برای تنظیم خطوط  نهایی به دقت بررسی کنید

هنگامی که استاندارد های خود را تعیین می کنید ، پروفایل خود را به منظور ایجاد یک خط ثابت به دقت بررسی کنید. این کار مهم است زیرا باید بدانید که در ابتدای کار ، به هنگام  پیگیری برای رسیدن به هدفتان  در کدام نقطه بودید.

تلاش های خود را بازبینی کنید

در نهایت، حلقه بازخورد زمانی خود را برای آمار گیری تشکیل دهید. باید بر اساس اهداف خود ، تحلیل هایتان را یک یا دو بار در ماه بررسی کنید. آیا 15 دلارا برای افزایش پست های فیس بوک و به دست آوردن مخاطبانی که می‌خواهید کافی است؟ یا بهتر است ، تمرکز خود را بر دیگر استراتژی ها مانند افزایش دادن میزان آگاهی دیگران نسبت به برندتان قرار دهید؟

instagram analytics from sprout - چگونه اهداف موفقی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید؟

ممکن است ایجاد و تنظیم اهداف کمی اضطراب آور به نظر بر سد. هر چه هدف خود را پیچیده تر سازید، موفقیت شما در دستیابی به آنها کمتر خواهد شد. راه دستیابی به اهداف بزرگ تقسیم بندی آنها به اهداف کوچکتر است .

در اینجا به برخی از اهداف متداول رسانه های اجتماعی می پردازیم.

Roi رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید

مهم است بدانید ، یکی از راههای اندازه گیری تلاشهای بازاریابی شما ، roi رسانه های اجتماعی هستند. البته این تنها راه اندازه گیری نیست.

برای اندازه گیری roi رسانه های اجتماعی،  ابتدا باید، همه هزینه های بازاریابی رسانه های اجتماعی را اضافه کنید، که شامل  هزینه‌ی پرداختی برای کارمندان ساعتی ، هزینه های تبلیغاتی ، و ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد.

استاندارد های متدوال شامل :

گفتگوهایی از شبکه های اجتماعی

  • ازمایش های بر محصولاتتا ن انجام دهید
  • صفحه های لندینگ و ایمیل های ثبت نام شده
  • بازاریابی وابسته به تاثیر گذاران رسانه های اجتماعی

Google Analytics Goal Completions- چگونه اهداف موفقی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید؟

فروش های شخصی را افزایش دهید

در کسب و کار های مربوط به آجر و ملات،  نشان دادن ثبت نام در رسانه های اجتماعی می تواند ترفند خوبی برای فروش محسوب شود. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که رسانه های اجتماعی می توانند همه بخش های کسب و تجارتتان را در بر بگیرند .

نشانه ایی دارید که از مردم بخواهید  از صفحه شما بازدید کرده یا شما را فالو کنند؟ آیا می توانید  انگیزه کمی در مردم برای بازدید از صفحه و  افزایش فالوور اینستاگرام خود بوجود بیاورید؟ آیا معمولا درباره‌ی چیزهایی که در فروشگاه وجود دارد پست می گذارید؟

باید اطمینان حاصل کنیدکه می توانید تلاش های رسانه های اجتماعی خود را به ثبت نام کنندگانتان متصل کنید. اگر این ثبت نام کنندگان در لیست ایمیل خریدارانتان وجو د داشته باشد، می توانید از ایمیل هایشان برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اهداف  متداول استاندارد های شخصی فروش شامل موارد زیر می شوند:

  • تخفیف های تبلیغاتی ، فقط برای فالوورهای رسانه های اجتماعی ،
  • تعداد پست های تگ یا بررسی شده در ( location ) شما قرار می گیرد.
  • تعداد بازدید کنندگان از فیس بوک

طرفداران  وفاداری برای خود ایجاد کنید

تا به حال توجه کرده اید که چگونه طرفداران بعضی از محصولات  بدون اینکه برند تولید کننده ، تحریکشان کرده باشد درباره اش پست می گذارند؟  هدف نهایی بازاریابان داشتن حامیان وفاداری است که بدون هیچ محرکی از جانب شرکت، گفتگو های مثبتی درباره برندشان با دیگران داشته باشند.

استاندارد های متداول اندازه گیری یک طرفدار باوفا در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می تواند شامل موارد زیر باشد.

  • عکس هایی که از شما تگ کرده اند
  • هشتگ های برند تان که استفاده شده است
  • داشتان هایی که شما را تگ کرده اند
  • تعاملات انجام شده در هر پست.
  • تعاملات بین فالوور ها

هدف های قابل دسترسی رسانه های اجتماعی

اغلب اوقات، اهداف متعدد رسانه های اجتماعی ، و استاندارد ها به صورت مشترک با هم پیش می روند.  هنگامی که شما آگاهی مردم نسبت به برند خود را به صورت آنلاین افزایش می دهید، مطمئناً در حال افزایش فروشتان هم هستید. به همان میزانی که به طور مثبت با مخاطبانتان در تعامل باشید، آنها تمایل بیشتری نسبت به صحبت کردن درباره محصولاتتان از خود نشان خواهند داد.

هنگامی که استراتژی رسانه اجتماعی خود را طراحی می کنید، در نظر گرفتن همه موارد بالا در کنار هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تنطیم  اهداف کمّی شبیه به درست کردن یک سس تند است.  مطمئنا لوبیای قرمز به تنهایی نمی‌تواند سس چیلی خوبی را درست کند. اما اگر آن را با برگ خشک کرده بر گ بو و گوشت چرخ کرده مخلوط کنید بسیار عالی خواهد شد.

***

+ باز نگری مواردی که آموختیم

  • در تنظیم اهداف خود هوشمندانه عمل کنید
  • اهداف مهم و  دشواری تنظیم کنید.
  • اهداف بزرگ را به اهداف کوچک تر تقسیم کنید
  • همیشه اهداف خود را در محدوده زمانی خاصی بازنگری کنید، اگر به اهدافتان نرسیده باشید با این روش می توانید استراتژی خود را با اهدافتان مطابقت دهید.
  • تلاش های خود را بر دو یا سه هدف بازاریابی اجتماعی  متمرکز کنید.

منبع: sproutsocial - تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

گاهی برخی سوال می پرسند که ما می خواهیم از اینستاگرام برای افزایش فروش و معرفی خدمات خود استفاده کنیم، اما به درستی نمی دانیم که چگونه باید از اینستاگرام برای این هدف استفاده کنیم. اصول و موارد زیادی برای برندسازی در اینستاگرام وجود دارد. اما یکی از موارد بسایر مهم داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می باشد. اما چگونه پست های خلاقانه داشته باشیم؟ از حساب های موفق ایده بگیرید. بله! می توانید برندهای موفق را در اینستاگرام رصد کنید و با الگوگیری از روش های موفق آنها، خود را بالاتر از رقبا نگه دارید. در چند مقاله گذشته برخی از حساب های اینستاگرامی موفق که می توانید از ایده های انها الهام بگیرید، معرفی شدند. در ادامه با چند نمونه دیگر از این الگوهای موفق آشنا می شویم. با فالوجت همراه باشید.

 

16) Punch Drink

 Drink یک انتشارات آن لاین برای عرضه  سفارشات کوکتل ، راهنماهای شهری و دیگر محتویات مرتبط با سایت می باشد. به هر حال . Punch در اینستاگرام نوشیدنی های هر تصویر را برجسته نشان می دهد. به علاوه، . Punchدر لینکی در بیوی خود سفارش هر کوکتل در اینستاگرام را نمایش داده است.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

برند ها می توانند الهام های زیادی از تصاویر ابتکاری و پر زرق و برق کوکتل ها در  . Punch بگیرند. آنها تلاش در جذب مخاطب از هر طریق دارند و با این تصاویر هر چه نیاز دارند را به مخاطب می دهند.

17) Canva

به دلیل سهولت استفاده از ابزار طراحی گرافیکی. Canv، این ابزارمحتویاتی که توسط کاربران نوشته شده را بسیار شبیه به Adobe برجسته نشان می دهد. این ابزار ویژگی ها و قالبها را از طریق تصاویر مهیج در اینستاگرام پر رنگ  نشان می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

نه تنها  Canv مزایای بسیاری برای کاربرانی که آن را در اینستاگرام فالوو می کنند مهیا می کند، بلکه نمایش های هنرمندانه‌ی بسیاری در دستور کار خود دارد.

18) Barkbox

به سرعت خواهید فهمید که چرا  Barkbox بیش از 1/3 میلیون فالوور دارد. پست های این شرکت حاوی  محتویاتی شامل تعدادی از  سگ های با مزه و تصاویر تبلیغاتی یا برندسازی  است. در عوض Barkbox ابتدا فالوور های خود را سرگرم کرده  و سپس به تبلیغات  برند خود می پردازد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

نوشته های آن شباهت زیادی به دیگر حساب ها که فقط حیوانات بامزه را پست می گذارند، دارد، اما برای  فالوور های خود کوپن های تخفیفی تهیه می کند. برند ها می توانند به محدوده شخصی شما نزدیک شده و فضایی خارج از محتوای دوستان و خانواده  ایجاد کنند. به هر حال  Barbox شما را در خانه هایتان با تعداد زیادی عکس و ویدیو از سگها  در گیر می کند.

19) Apartment Therapy

برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل  Apartment Therapy منبع محتوایی بزرگی محسوب می شود. این برند، به طور شگفت انگیزی ایده های بهسازی و طراحی داخلی منزل  را به روشی کاملا مبتکرانه در اختیار فالوور های خود قرار می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

برند ها همیشه به دنبال راهی برای مشغول کردن کاربران و تهیه نکات  diy هستند که در این زمینه می توانند بسیار موفق عمل کنند. فقط نگاهی به چگونگی عملکرد BuzzFeed’s Tasty بیندازید. کاربران رسانه اجتماعی  به مشاهده چگونگی انجام پروژه ها  علاقه زیادی نشان می دهند.

20) Wright Kitchen

این عکاس freelance  و آشپز الهام بخش ، با کمک  بازی رنگها غذاها و چیزهای مختلف و تصاویر بسیار زیبایی پست می گذارد. برند هایی که به دنبال موارد مبتکرانه الهام بخش هستند ، به سادگی می تواند مواردی را از Wright Kitchen بیاموزند. باوجود 179000 فالوور عکس های فوق العاده و کار های هنری آشپزخانه  او هزاران لایک در هر پست می گیرد.

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

21) Vans

برند سازی برای . Vans در حکم یک کیف است که برای ادامه افزایش محتوا در اینستاگرام از آن استفاده می کند. در حالیکه Vans با موفقیت محصولات خود را نمایش می دهد، زیبایی شناختی  آن به طور تاثیر گذاری هنرمندانه است،

برندهای موفق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)

در حالیکه ، موارد بسیاری وجود ندارد که بتواند این  برند را برجسته کند اما  اینستاگرام آن همواره  منبع خوبی برای پیدا  کردن سبک زندگی و ابتکار عمل در این برند می باشد. هر پست آن شامل  تعاملات بسیاری است و این برند با کاربرانی که سوال می پرسند یا کامنت می گذارند به طور موفقی در تعامل است.

***

گاهی پیج های اینستاگرامی با تعداد فالوور ها و لایک های بالا می توانند ایده های خوبی در اختیار ما قرار دهند. از برندهای موفق در اینستاگرام الهام بگیرید. پست های خلاقانه و جذاب آماده کنید. سپس با استفاده از ربات هایی همچون فالوجت برای دیده شدن و معرفی خود به دیگران استفاده کنید. علاوه بر اینها موارد مهمی همچون زمان ارسال پست و یا نحوه عکاسی را هم رعایت کنید تا به زودی شاهد افزایش فالوور  های خود باشید.

منبع: sproutsocial –  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شبکه اجتماعی جذاب و پرمخاطبی که توانست خیلی زود رقبا را پشت سر گذاشته و میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کند. شبکه ای که این روزها صاحبان کسب و کار از آن برای فروش محصولات و معرفی خدمات خود استفاده می کنند. درست است از اینستاگرام صحبت می کنیم. اگر شما هم قصد دارید پا به عرصه رقابت آنلاین بگذارید و از این شبکه برای اهداف تجاری خود استفاده کنید قطعاً این مقاله برایتان مفید خواهد بود. در این مطلب شیوه برندسازی در اینستاگرام برای افزایش لایک اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

۱. اهداف خود را تعریف کنید

قبل از اینکه اولین مطلب خود در اینستاگرام منتشر کنید از خودتان بپرسید دلیل اینکه می خواهم برند خود اینجا منتشر کنم چیست؟ هدف من از انجام برندسازی در اینستاگرام چیست؟ وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟

آیا شما:

  • میخواهید که در مورد نام تجاری خود اطلاع رسانی کنید
  • میخواهید گروهی از افراد درست کنید
  • به دنبال ییدا کردن مشتریان جدید هستید
  • در نظر دارید با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید
  • می خواهید میزان بازدید از وبلاگ خود را بالا ببرید
  • می خواهید نفوذ و تاثیر خود را در رسانه های اجتماعی بالا ببرید
  • در نظر دارید شاخص عملکرد فعلی خود را بهتر کنید

این اهداف و انگیزه ها متناسب با نوع برندی که قصد ایجاد آنرا دارید می تواند بسیار مختلف باشد.

۲. بر روی یک سبک/زمینه تمرکز کنید

بعد از اینکه شما هدف خود را تعیین کردید باید سبک و زمینه کار خود را پیدا کنید.یکی از اشتباهاتی که می بینیم اشخاص یا کسب و کارها مرتکب می شوند این است که یک سبک و رویکرد خاص ندارند و تمام کاری که می کنند این است که مطالبی مختلف را مدام نقل می کنند. این رویه حتما به فاجعه ختم خواهد شد به این دلیل که شما با انجام این کار قادر نخواهید بود از دیگران متمایز شوید.

پس سعی کنید سبکی متناسب با شخصیت و برند خودتان پیدا کنید. شخصا در ابتدا منحصرا بر روی ایجاد یک سبک تمرکز کردم.

به زمینه و سبکی که با برند شما متناسب است بچسبید. هرگز تلاش نکنید که در ابتدای راه برای دنبال کننده گان خود انواع مختلفی از اطلاعات و تصاویرمنتشر کنید هدف اینست که دنبال کننده گان با شما و کار شما آشنا شوند.

اگر نمی دانید چه سبکی را باید انتخاب کنید فقط در اینستاگرام بگردید تا ایده بگیرید. در اینستاگرام صفحات فوق العاده بسیار زیادی وجود دارد که می تواند الهام بخش شما شود.

۳. الگوی سبک خود ایجاد کنید

الگوی سبک چیست؟ یک الگوی سبک مثل امضای شما در اینستاگرام است و این همان الگویی است که باید در تمام صفحه اینستاگرام خود دنبال کنید.

بعضی از کابران اینستاگرام فقط صفحه های با زمینه های سفید را ترجیح می دهند، بعضی دیگر صفحاتی با رنگ های تیره تر را می پسندند و بعضی دیگر بعد از هر دو جمله از یک نقل قول استفاده می کنند. پس همواره از الگوی خودتان پیروی کنید و فقط گاهی در آن تغییرات کوچکی بدهید.

بعضی به این همان سبک و زمینه کار می گویند اما میتوان آن را الگوی سبک نام گذاری کردم.

۴. مطالبی با کیفیت و به طور مستمر منتشر کنید

انتشار مطالب و محتوا به طور مستمر و مداوم یک اصل در تمامی رسانه های اجتماعی است و اینستاگرام نیز از این قاعده مثتنی نیست. برای برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام نیاز دارید که به طور منظم مطالبی را به اشتراک بگذارید.

روشی که می توانید برای انجام این مهم به کار ببرید این است که یک جدول و برنامه زمان بندی شده برای انتشار مطالب خود داشته باشید. توصیه می کنم قبل از شروع به کار حداقل برای دو هفته پست روزانه مطالب باارزش جمع آوری کرده باشید و روزانه یک مطلب را به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید از مطالب به روز استفاده کنید فقط کمی جلوتر آنها را مرتب کنید، این همان کاری است که انجام آن به طرز باور نکردنی به من شما کمک می کند.

می توانید از ابزارهای مدریت رسانه های اجتماعی مانند رونگار کمک بگیرید و مطالب خود را از قبل مرتب سازی کنید که بصورت خودکار در صفحات شما منتشر شود.

۵. فعال باشید

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام یک برند داشته باشید باید فالوور داشته باشید و تنها راه برای داشتن تمام این موارد این است که فعال باشید. 15 روش که برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باید انجام دهید!

می توانید فعالیت های زیر را انجام دهید

  • دیگران را دنبال کنید
  • در مورد صفحات دیگران کامنت بنویسید
  • عکس های دیگران را لایک کنید

ممکن است خیلی ابتدایی به نظر بیایید اما موثر است.

یکی از ترفند هایی که میتواند کمک کند تا بتوانید در اینستاگرام متمایز شوید این است که یک یا دو عکس از یک نفر را لایک کنید و بر روی سومین عکس کامنت بگذارید. این یک راه موثر برای متمایز شدن و همزمان دادن این انگیزه به شخص مورد نظر برای دنبال کردن شما می باشد. اگر این کار را شخصا انجام دهید شانس این را خواهید داشت که با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید. علاوه بر این می توانید برای دیده شدن و معرفی پیج خود به کاربران از ربات هایی همچون فالوجت استفاده کنید. فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی (بر اساس فیلترهای مورد نظر شما) معرفی می کند. استفاده از فالوجت می تواند یکی از راه های مطمئن برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باشد. چرا که صرفاً کاربرانی که پیج شما برایشان جذابیت دارد شما را فالو می کنند.

۶. از مزایای هشتگ ها استفاده کنید

برای بیشترین تاثیر گذاری باید از هشتگ ها استفاده کنید. پیشنهاد این است که در صورت امکان از سی هشتگ در هنگام انتشار مطالب خود استفاده کنید. اگراین راز مخفیانه را نمی دانستید بدانید که شما می توانید تا شصت هشتگ در اینستاگرام پست کنید.

۷. هشتگ اختصاصی برند خود را ایجاد کنید

هشتگ اختصاصی برند چیست؟ در واقع این همان هشتگ شماست و این یکی از بهترین راههایی است که می توانید توسط آن یک جایگاه دائمی برای خود ایجاد کنید

همه عاشق این هستند که در صفحه ها تگ شوند، همچنین از هشتگ ها استفاده کنند و متمایز شوند. این راهی است که می توان در معرض دید عموم قرار گرفت و همچنین دنبال کننده بیشتر جذب کرد.

در ابتدا در صفحه اینستاگرام خود ذکر کنید که اگر کاربران از هشتگ اختصاصی شما استفاده کنند این شانس را خواهند داشت که متمایز و برجسته شوند.

بعد از آن، به دنبال هشتگ هایی نسبتا محبوب بگردید که کمتر از پنجاه هزار پست دارند و شروع کنید به لایک کردن عکس ها و مطالب آنها. این یکی از راههای موثری است که می توانید دیگران را متوجه صفحه اینستاگرام خود کنید.

و همچنین فالوورهای شما و آن دسته افرادی که شما عکس های آنها را لایک کردید ترقیب می شوند تا از هشتگ اختصاصی شما استفاده کنند چون آنها نیز می خواهند که متمایز باشند.

۸. از مطالب دیگران استفاده کنید

اگر نمی خواهید از هشتگ ها  استفاده کنید می توانید این روش را در پیش بگیرید.

به دنبال مطالب و پست هایی بگردید که با سبک و هدف شما همخوانی دارند و از آنها در اینستاگرام طوری به اشتراک بگذارید که به چشم بیایند. این هم یک راه موثر برای ایجاد فعالیت در اینستاگرام و هم به طور همزمان ایجاد ارتباط با دیگران می باشد.

بسیار خوب است که به دنبال عکس های با کیفیت باشید. سعی کنید که صاحبان عکس ها و مطالب را پیدا کنید و از آنها برای انتشار مطالب شان اجازه بگیرید. می توانید از آنها بخواهید که از طریق ایمیل برای شما عکس های با کیفیت بفرستند که این خود یک راه بسیار خوب برای ایجاد ارتباط با دیگران نیز می باشد.

 

۹. هشتگ ها یا اکانت های خاص را پیدا کنید

قبلا در مورد به اشتراک گذاری هشتگ یا اکانت های خاص صحبت کردیم اگر به دنبال این هستید که در اینستاگرام متمایز شوید می توانید هشتگ یا اکانت های خاص در حوزه فعالبت خودتان را پیدا کنید و توسط آنها در معرض دید دیگران قرار بگیرید.

برای انجام این کار به دنبال هشتگ هایی که در مورد موضوع فعالیت شما معمولا استفاده می شوند بگردید و ببینید آنها از چه هشتگ هایی استفاده می کنند یا در کدام صفحات تگ  می شوند.

اگر شما طرز تهیه غذاها را در صفحه خود به اشتراک گذاشته اید تعداد بسیار زیادی صفحه دیگر وجود دارد که آنها نیز همین مطالب را به اشتراگ گذاشته اند پس به دنبال آنها بگردید. حتی می توانید برای آنها پیغام مستقیم بفرستید تا توجه آنها را به خود جلب کنید.

۱۰. با دیگران سهیم شوید

یکی از ترفندهای برندسازی در اینستاگرام و گسترش آن این است که با افرادی که دارای فالوورها و اهداف مشترک هستند، سهیم شوید. که اصطلاحا به این کار شات اوت کردن هم گفته میشود.

به این صورت که ما عکسی را به اشتراک خواهم گذاشت و در قسمت توضیحات آن چیزی شبیه به این می نویسم “اگر مایل هستید عکس های بیشتری از این سبک دریافت کنید این کاربر را دنبال کنید @username”

منبع: بلاگ آد

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی 

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در اختیار افراد قرار داده اند. تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در ایران است به گونه ای که شاید در بین دوستان و اطرافیان خود کمتر کسی را سراغ داشته باشید  که در روز مدت زمانی را صرف گشت و گذار در گروه ها و کانال های تلگرانی نکند. همین موضوع این شبکه اجتماعی را هم به عرصه ای برای فعالیت های تجاری تبدیل کرده است. در همین راستا مدیران گروه ها و کانال های تلگرامی تمام تلاش خود را برای افزایش ممبر و یا همان اعضای گروه و کانال به کار می گیرند. در این مطلب برخی از ترفند ها و راهکارهای مفید در جهت افزایش ممبر در کانال تلگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

البته برخی از مدیران کانال ها و گروه ها سعی می کنند از روش های سیاهی همچون ربات افزایش ممبر استفاده کنند. این روش در واقع شبیه افزایش فالوور فیک در اینستاگرام است و به همین دلیل توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش های غیر منطقی، سعی کنید از شیوه های خلاقانه و جذاب برای افزایش ممبر در کانال تلگرامی خود استفاده کنید.

افزایش ممبر در گروه ها و کانال های تلگرامی

۱- داشتن محتوای مفید و مناسب برای افزایش ممبر کانال تلگرام به شکل رایگان

وقتی که هدف خود را از ساخت کانال مشخص کردید و کانال را ساختید به هیچ عنوان بعدا موضوع کانال و لینک کانال را تغییر ندهید. مطالبی که در کانال منتشر می شود باید با نام کانال و مطالبی که قبلا ارسال شده است باید همخوانی داشته باشد مثلا در کانال انزل وب که یک کانال آموزشی است و بیشتر به اندروید و ویندوز و مباحث کامپیوتر ارتباط دارد نباید محتوایی در مورد شیمی یا فیزیک انتشار دهیم. ممکن است اعضا از این موضوع خرسند نباشند و کانال را ترک کنند.

بهتر است هنگامی که مطلب یا عکسی در کانال انتشار می دهیم لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قرار دهیم تا اگر پست یا عکس کانال توسط اعضا کانال فوروارد شد لینک کانال هم فرستاده شود. این کار مثل فرستادن پست برای شخصی در دایرکت است که موجب  افزایش لایک اینستاگرام آن صفحه می شود.

۲- تبادل با کانال های پرمخاطب برای افزایش ممبر کانال تلگرام

ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. استفاده بیش از اندازه تبادل لینک باعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند.

تبادل راهی برای افزایش ممبر کانال تلگرام

۳- تبلیغ کانال در شبکه های اجتماعی و سایت ها برای معرفی کانال تلگرام

لینک کانال خود را در فیسبوک، لاین، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره قرار دهید و یا آن را در وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند حتما معرفی کنید. اگر خدمات ویژه ای ارائه میدهید پیشنهاد تخفیف ، اشتراک و.. را در عوض قرارد دادن و معرفی لینک شما به کاربران رسانه مورد نظر برای مدیریت سایت ارسال کنید ، اینکار برای شما هزینه ای ناچیز یا بدون هزینه خواهد بود اما نتیجه آن افزایش اممبر کانال شما با کمترین هزینه ممکن است.

۴- ایجاد جذابیت در کانال برای نگه داشتن اعضای واقعی

برای اینکه اعضا کانال خود را حفظ کنید شما باید در کانال خود جاذبه ایجاد کنید که وقتی عضو جدیدی به کانال اضافه شد به جای اینکه کانال را ترک کند، علاقمند به ماندن باشد. این کار دقیقا در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام  انجام می شود. مطالب تکراری را در کانال خود ارسال نکنید چون باعث افت جذابیت کانال می شود. عکس نوشته و ویدیوهای کوتاه ، گیف های تلگرام و.. میتوانند یک نوع جذابیت باشند.

۵-کار گروهی برای مدیریت مطالب منتشر شده

از کسانی که می شناسید و مورد اعتماد شما هستند چند نفر را انتخاب کنید و در صورت تمایل آنها، به عنوان مدید آنها را به کانال اضافه کنید. با کمک چند مدیر انتظار مطالب در کانال بیشتر خواهد شد و کیفیت مطالب بیشتر خواهد شد که به طبع آن احتمال انتشار کطالب در گروه های دیگر افزایش یافته و اعضا بیشتری جذب می شوند. البته باید توجه داشت که انتشار بیش از حد مطالب خوب نیست و باعث کلافگی اعضا شود و کانال را ترک کنند. مثلا در یک ساعت ۵۰ تا مطلب منتشر نکنید. براساس زمانبندی مطالب را انتشار دهید. در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح در کانال تلگرام مطلب تا حد امکان مطلب منتشر نکنید که باعث ترک اعضا شود. میتوانید از ارسال مطلب خاموش در کانال تلگرام برای اینکار کمک بگیرید.

۶-کانال های عمومی ایجاد کنید

در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده می شوند.

راهکارهای افزایش ممبر در کانال تلگرام

۷- انتخاب لینک کوتاه

لینک کانال خود را کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را به حافظه بسپارند.

۸- استفاده از افزونه وردپرس برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام

Telegram for WP یکی از افزونه هایی است که از طریق آن می توانید وردپرس را به تلگرام خود وصل کنید. از طریق این افزونه می توان اطلاعاتی را از وردپرس وارد تلگرام کرد مانند ثبت نام کاربر، بازیابی رمز توسط کاربر، ثبت شدن کامنتی جدید و …امکان ارسال نوشته ها در کانال تلگرام نیز وجود دارد. حتی اگر کسی از طریق فرم تماس برای شما ایمیلی ارسال می کند شما بر روی تلفن همراه خود، در نرم افزار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد.

telegram-for-wp-ameer

۹- از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید

در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بیخیال خواندن می شود. با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر ۵۰ کلمه برای هر پست متنی کفایت می کند.

۱۰-از تصاویر و عکس های زیبا به فراوانی استفاده کنید

مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشه باشند، بیشتر توجه می کنند.

۱۱- تهیه ویدیوی آموزشی با زیر نویس

اگر مدیر کانال آموزشی هستید که محتوا با عکس به خوبی آموزش داده نمی شود، سعی کنید که فیلم آموزشی مناسب بگذارید و زیر نویس های مناسبی برای فیلم ایجاد کنید. در صورتی که با مشکل عدم ارسال عکس تلگرام و یا لود نشدن عکس و ویدیو مواجه شدید پیشنهاد می کنیم ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام را مطالعه بفرمایید.

۱۲- ایجاد مسابقات ، تخفیف های ویژه ، بخش درخواستی ها برای اعضای کانال

هرچند وقت یکبار مسابقه و امکانات جالب در کانال خود بگذارید مشهورترین این مسابقه به عنوان مثال مسابقه عکس بچه است که با ارسال عکس فرزند خود می توانید در مسابقه شرکت کنید. یا مسابقه ای که برای صنایع دستی برگزار می شود با ارسال عکس یکی از کارهای خود می توانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از همه باشه شما برنده این مسابقه خواهید بود. اگر شما مدیر یک کانال فروش هستید می توانید هر چند وقت یکبار برای جذب خریداران تخفیف های ویژه قرار دهید ، یا برای کانال موزیک تلگرام یک بخش درخواستی نیز در نظر بگیرید.

***

این موارد تنها بخشی از راهکارهای مفید جهت افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شماست. قطعاً شما تجربه های مفیدی در زمینه افزایش ممبر دارید. با ما در میان بگذارید.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در اختیار افراد قرار داده اند. تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در ایران است به گونه ای که شاید در بین دوستان و اطرافیان خود کمتر کسی را سراغ داشته باشید  که در روز مدت زمانی را صرف گشت و گذار در گروه ها و کانال های تلگرانی نکند. همین موضوع این شبکه اجتماعی را هم به عرصه ای برای فعالیت های تجاری تبدیل کرده است. در همین راستا مدیران گروه ها و کانال های تلگرامی تمام تلاش خود را برای افزایش ممبر و یا همان اعضای گروه و کانال به کار می گیرند. در این مطلب برخی از ترفند ها و راهکارهای مفید در جهت افزایش ممبر در کانال تلگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

البته برخی از مدیران کانال ها و گروه ها سعی می کنند از روش های سیاهی همچون ربات افزایش ممبر استفاده کنند. این روش در واقع شبیه افزایش فالوور فیک در اینستاگرام است و به همین دلیل توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش های غیر منطقی، سعی کنید از شیوه های خلاقانه و جذاب برای افزایش ممبر در کانال تلگرامی خود استفاده کنید.

افزایش ممبر در گروه ها و کانال های تلگرامی

۱- داشتن محتوای مفید و مناسب برای افزایش ممبر کانال تلگرام به شکل رایگان

وقتی که هدف خود را از ساخت کانال مشخص کردید و کانال را ساختید به هیچ عنوان بعدا موضوع کانال و لینک کانال را تغییر ندهید. مطالبی که در کانال منتشر می شود باید با نام کانال و مطالبی که قبلا ارسال شده است باید همخوانی داشته باشد مثلا در کانال انزل وب که یک کانال آموزشی است و بیشتر به اندروید و ویندوز و مباحث کامپیوتر ارتباط دارد نباید محتوایی در مورد شیمی یا فیزیک انتشار دهیم. ممکن است اعضا از این موضوع خرسند نباشند و کانال را ترک کنند.

بهتر است هنگامی که مطلب یا عکسی در کانال انتشار می دهیم لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قرار دهیم تا اگر پست یا عکس کانال توسط اعضا کانال فوروارد شد لینک کانال هم فرستاده شود. این کار مثل فرستادن پست برای شخصی در دایرکت است که موجب  افزایش لایک اینستاگرام آن صفحه می شود.

۲- تبادل با کانال های پرمخاطب برای افزایش ممبر کانال تلگرام

ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. استفاده بیش از اندازه تبادل لینک باعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند.

تبادل راهی برای افزایش ممبر کانال تلگرام

۳- تبلیغ کانال در شبکه های اجتماعی و سایت ها برای معرفی کانال تلگرام

لینک کانال خود را در فیسبوک، لاین، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره قرار دهید و یا آن را در وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند حتما معرفی کنید. اگر خدمات ویژه ای ارائه میدهید پیشنهاد تخفیف ، اشتراک و.. را در عوض قرارد دادن و معرفی لینک شما به کاربران رسانه مورد نظر برای مدیریت سایت ارسال کنید ، اینکار برای شما هزینه ای ناچیز یا بدون هزینه خواهد بود اما نتیجه آن افزایش اممبر کانال شما با کمترین هزینه ممکن است.

۴- ایجاد جذابیت در کانال برای نگه داشتن اعضای واقعی

برای اینکه اعضا کانال خود را حفظ کنید شما باید در کانال خود جاذبه ایجاد کنید که وقتی عضو جدیدی به کانال اضافه شد به جای اینکه کانال را ترک کند، علاقمند به ماندن باشد. این کار دقیقا در اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام  انجام می شود. مطالب تکراری را در کانال خود ارسال نکنید چون باعث افت جذابیت کانال می شود. عکس نوشته و ویدیوهای کوتاه ، گیف های تلگرام و.. میتوانند یک نوع جذابیت باشند.

۵-کار گروهی برای مدیریت مطالب منتشر شده

از کسانی که می شناسید و مورد اعتماد شما هستند چند نفر را انتخاب کنید و در صورت تمایل آنها، به عنوان مدید آنها را به کانال اضافه کنید. با کمک چند مدیر انتظار مطالب در کانال بیشتر خواهد شد و کیفیت مطالب بیشتر خواهد شد که به طبع آن احتمال انتشار کطالب در گروه های دیگر افزایش یافته و اعضا بیشتری جذب می شوند. البته باید توجه داشت که انتشار بیش از حد مطالب خوب نیست و باعث کلافگی اعضا شود و کانال را ترک کنند. مثلا در یک ساعت ۵۰ تا مطلب منتشر نکنید. براساس زمانبندی مطالب را انتشار دهید. در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح در کانال تلگرام مطلب تا حد امکان مطلب منتشر نکنید که باعث ترک اعضا شود. میتوانید از ارسال مطلب خاموش در کانال تلگرام برای اینکار کمک بگیرید.

۶-کانال های عمومی ایجاد کنید

در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده می شوند.

راهکارهای افزایش ممبر در کانال تلگرام

۷- انتخاب لینک کوتاه

لینک کانال خود را کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را به حافظه بسپارند.

۸- استفاده از افزونه وردپرس برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام

Telegram for WP یکی از افزونه هایی است که از طریق آن می توانید وردپرس را به تلگرام خود وصل کنید. از طریق این افزونه می توان اطلاعاتی را از وردپرس وارد تلگرام کرد مانند ثبت نام کاربر، بازیابی رمز توسط کاربر، ثبت شدن کامنتی جدید و …امکان ارسال نوشته ها در کانال تلگرام نیز وجود دارد. حتی اگر کسی از طریق فرم تماس برای شما ایمیلی ارسال می کند شما بر روی تلفن همراه خود، در نرم افزار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد.

telegram-for-wp-ameer

۹- از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید

در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بیخیال خواندن می شود. با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر ۵۰ کلمه برای هر پست متنی کفایت می کند.

۱۰-از تصاویر و عکس های زیبا به فراوانی استفاده کنید

مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشه باشند، بیشتر توجه می کنند.

۱۱- تهیه ویدیوی آموزشی با زیر نویس

اگر مدیر کانال آموزشی هستید که محتوا با عکس به خوبی آموزش داده نمی شود، سعی کنید که فیلم آموزشی مناسب بگذارید و زیر نویس های مناسبی برای فیلم ایجاد کنید. در صورتی که با مشکل عدم ارسال عکس تلگرام و یا لود نشدن عکس و ویدیو مواجه شدید پیشنهاد می کنیم ۷ روش حل مشکل عدم ارسال ، پخش و باز نشدن عکس ، فیلم و.. در تلگرام را مطالعه بفرمایید.

۱۲- ایجاد مسابقات ، تخفیف های ویژه ، بخش درخواستی ها برای اعضای کانال

هرچند وقت یکبار مسابقه و امکانات جالب در کانال خود بگذارید مشهورترین این مسابقه به عنوان مثال مسابقه عکس بچه است که با ارسال عکس فرزند خود می توانید در مسابقه شرکت کنید. یا مسابقه ای که برای صنایع دستی برگزار می شود با ارسال عکس یکی از کارهای خود می توانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از همه باشه شما برنده این مسابقه خواهید بود. اگر شما مدیر یک کانال فروش هستید می توانید هر چند وقت یکبار برای جذب خریداران تخفیف های ویژه قرار دهید ، یا برای کانال موزیک تلگرام یک بخش درخواستی نیز در نظر بگیرید.

***

این موارد تنها بخشی از راهکارهای مفید جهت افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شماست. قطعاً شما تجربه های مفیدی در زمینه افزایش ممبر دارید. با ما در میان بگذارید.

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

برندهای موفقی وجود دارند که توانسته اند از فرصت اینستاگرام به خوبی برای افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش فروش محصولات و خدمات خود بهره گیرند. در ادامه مبحث قبل و بر طبق وعده ای که داده بودیم در این قسمت هم 5 نمونه دیگر از برندهای موفق در اینستاگرام را بیان می کنیم. با فالوجت همراه باشید.

 

11) Glossier

اظهارات این محصول زیبای خاص  در بیو اینستاگرامش  ابتدا در باره پوست و دوم درباره آرایش  شناخته شده است. Glossier کار فوق العاده ایی در نمایش این شعار با فراهم کردن تصاویر روشن،  درخشان و صورتی  برای مهم جلوه دادن مراقبت از پوست دارد.

برندهای موفق در اینستاگرام سوم

با وجود برند سازی های عالی Glossier، با گذاشتن تصاویر دلنشین از محصولاتش در اینستاگرام توانایی های ذاتی  خود را به کار گرفت. این شرکت، حتی الگو های رفتاری متداول خود را به وضوح فقط در استفاده از کالا های تبلیغاتی قرار داد.

بر اساس مبنای انسانی آنها بازاریابی در اینستاگرام هم عملکرد خوبی دارد. و معمولا این حس را القا می کند که شما یک دوست را فالوو می کنید نه یک برند.

12) Reynold’s Kitchens

چه کسی می داند که فویل الومنیوم و پلاستیک  می تواند بسیار مبتکرانه شکل بگیرد؟ Reynold’s

Kitchens غذاهای بسیار زیبایی بر روی میزهای پایان ناپذیری در اینستاگرام به نمایش گذاشته است. هر تصویر یک محصول متفاوت که  می تواند بر روی میز آشپز خانه شما قرار بگیرد را نشان می دهد.

برندهای موفق در اینستاگرام

 چشم انداز پروفایل، میز های زنجیره وار با ظرف ها و غذاهای خوش طبع است. تلفیق تصاویر برای برند  Reynold’s بدون تلاش بیشتری می تواند حرکتی رو به جلو باشد. این شرکت به سادگی نشان می دهد که شما چگونه می توانید یک ایده ساده  را تبدیل به یک بازاریابی بزرگ کنید.

13) Bitwell Inc

کلاه ایمنی موتور سیکلت و لوازم جانبی آن،  باعث بوجود آمدن محتواهای جذاب نوشته شده توسط کاربران طی بازاریابی به سبک تصاویری که زندگی کردن با محصولات این برند را نشان می دهد، می شوند. بسیاری از تصاویر مناظر دیدنی از موتور سیکلت های در حال حرکت هستند.

برندهای موفق در اینستاگرام

فروش کلاه ایمنی و گیره پا،  به  bitwell توانایی فروش در بازار محصولات  مورد نیاز زندگی را می دهد. این حساب نشان می دهد که بازاریابی تنها درباره ی محصولات نیست ، بلکه به شما نحوه استفاده از آنها را در هر موقعیت می آموزد.

14) Coffee ‘N Clothes

Coffee ‘N Clothes دقیقا همان چیزی است که فکر می کنید باید باشد ، محتویات آن مربوط به قهوه و لباس است. این حساب مبتکرانه اینستاگرام برای برند هایی که در تلاش برای افزایش قدرت بصری و در کل زیبایی شناختی برند خود هستند کاربردی است.

برندهای موفق در اینستاگرام

یک ایده ساده از دو عکس زیبایی های هر روزه قهوه و لباس پوشیدن را برجسته نشان می دهد. این حساب با بیش از  266000 فالوورتعیین می کند که چرا عکاسی و محتوای بسیار خوب  همیشه عالی عمل می کند. چنین ایده هایی می تواند برای افزایش لایک اینستاگرام بسیار موثر باشد.

15) Madewell

Madewell شرکت پوشاک زنانه، توانایی فوق العاده ایی در تبدیل اینستاگرام به یک فروشگاه آنلاین دارد. . Madewellمثل  AirBnb لینکی برای مشتریان تهیه کرده است تا، با استفاده از آن بتوانند، محصولاتی که در اینستاگرام ذکر شده را خریداری کنند.

برندهای موفق در اینستاگرام

نمونه ساده ، رنگ های روشن و کرمی برای هماهنگی با برند استفاده شده است. نه تنها  Madewel  عکس های بسیار زیبایی به نمایش می گذارد، بلکه آنها  مطمئناً با موضوع خاصی طراحی می شوند.

***

منبع: sproutsocial –  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

همان گونه که وعده داده بودیم در ادامه به معرفی چند نمونه دیگر از حساب های اینستاگرام موفق در زمینه برندسازی در اینستاگرام  و  افزایش فالوور اینستاگرام می پردازیم تا با الگوگیری از آنها شما نیز بتوانید ایده های جالبی برای رونق کسب و کار خود کسب کنید. با فالوجت همراه باشید.

 

6) Vodka for Dog People

برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها  ( و گاهی اوقات گربه )  برندهای دولت دوست tito  را برجسته نشان می دهد. این شرکت   به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آن را با  ایجاد آگاهی در باره ی  انطباق پذیری حیوانات خانگی  با انسان ها نشان می دهد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

تولیدات عجیب و غریب  زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه  بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند استفاده می کند.

7) Flowers for Dreams

Flowers for Dream  یک گلفروشی محلی در شیکاگو است که برای فروش هر گل  به موسسات خیریه همسایه یک دسته گل هدیه می دهد. در حالیکه شرکت  نتوانست گلهایی در سایز 1-800  تولید کند اما ، در ارتقا بخشیدن به  عکس های زیبای محلی خود موفق عمل می کند.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

با داشتن بیش از 32000فالوور، هر پست صدها لایک بدست خواهد آورد. نه تنها  به این صورت ، بلکه Flowers for Dream به طور مرتب با فالوور های خود برای بیشتر کردن فعالیت های عام المنفعه خود در  تعامل  بوده و محصولاتش  در دسترس همگان قرار دارد. این شرکت استراتژی برندسازی خود را مشخص کرده  که می تواند به دیگر شرکت ها یادگیری درباره بازاریابی های ساده  را بیاموزد.

8) Playdoh

تفریحاتی که در دوران کودکی با Playdoh داشتید را به یاد می آورید؟ بازاریابان رسانه اجتماعی مطمئنا این کار را به این دلیل انجام داده اند که هر پست نشان دهنده یک  شیوه خلاق و مفرح برای استفاده از تولیدات است.

این شرکت از انیمیشن های ثابت زیادی در محتواهای خود برای نشان دادن انجام هر کاری با  playdoh استفاده می کند . آنها به شما نشان می دهند که چرا این یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام برای فالو کردن با موضوعات شگفت انگیز، حیوانات و اشکال است.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

اهداف موفق Playdoh ، بر پایه ی کاربران و حوادث پر رنگی مثل بازگشت به دکه فروش مدرسه و هشتگ های پر طرفدار تعطیلات مثل بهترین جمعه ملی  است. این برند با رنگ های روشن و فالوور های اینستاگرام خود شناخته  می شود.

9) Charity Water

Charity Water خدمات خود را در بردن آب سالم و اشامیدنی به مکان هایی که به آن احتیاج دارند نشان می دهد. برند ها می توانند از اینستاگرام Charity Water به دلیل کپشن هایی که به محتویات نسبت می دهد، نکته برداری کنند.

این سازمان داستان های موفقیت آمیز خود را برجسته نشان می دهد و تاثیر کمک های بلاعوض  را به مردم نشان می دهد . نه تنها محتوای Charity Water’s الهام بخش است ، تامین غذای  نیازمندان نقش بزرگی در علاقه پیدا کردن مردم  به این شرکت دارد.  این به نگه داشتن کاربران کمک و توصیفات در مورد برندشان را افزایش می دهد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

10) David Chang

David Chang به عنوان یک سر اشپز پر طرفدار با داشتن جایزه رستوران برتر در نیویورک. رنگ و اب بیشتری به حساب اینستاگرام خود اضافه کرد.  گذاشتن ویدیو های اهسته همراه با موسیقی به سرعت اینستاگرام او را برای دوستداران غذا و سر اشپز ها درسرتاسر دنیا جذاب ساخت و به همین راحتی موجب  افزایش لایک اینستاگرام و پست های خود شد.

حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)

برندها می توانند از تاثیرگذارانی که فالوو ر های زیادی دارند درس های زیادی بیاموزند و آقای chang نیز از این قاعده مستثنا نیست.بشتر محتویات او از گوشی های هوشمند ساخته شده اند ، اما هرگز اوقات خسته کننده ایی با اقای changنخواهید داشت.او مطمینا استاد گرسنه کردن شما در این ویدیو های اهسته  است.

***

منبع: sproutsocial -  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

امروزه کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. و به همین میزان علاقه افراد به خرید های اینترنتی نیز بیشتر شده است. صاحبان کسب و کار هم این موضوع را به خوبی می دانند و بنابراین تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از این فرصت طلایی به کار می گیرند. معمولاً صاحبان کسب و کار سعی می کنند از طریق شبکه های اجتماعی، تعامل مستقیم و پیوسته ای با کاربران و مخاطبان خود برقرار کنند. چرا که در واقع می توان گفت همین کاربران و فالوورها، مشتریان بالقوه ای هستند که با افزایش فالوور اینستاگرام باید برای آنها سرمایه گذاری کرد. یکی از شبکه های اجتماعی محبوب که به خوبی مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است، اینستاگرام می باشد. اینستاگرام هم همیشه برای کاربران خود سنگ تمام می گذارد و قابلیت های ویژه ای برای آنها رونمایی می کند. یکی از قابلیت های اینستاگرام بیزینس پروفایل است. در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام یاد می گیرید که چگونه می توانید اکانت اینستاگرام خود را به business profile  با دکمه Contact تبدیل کنید.

 

 

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

برخی از قابلیت های اینستاگرام از قبیل ارسال پیام موقت و ناپدید شونده، فهمیدن اسکرین شات در اینستاگرام و بیزینس پروفایل برای صفحات تجاری و صاحبان کسب و کار کارایی مفیدی دارد. برای تبدیل پروفایل اینستاگرام خود به صفحات تجاری می توانید از بخش ویرایش، پروفایل خود را به Business Profile تغییر دهید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

راه اندازی و فعال کردن صفحه تجاری در اینستاگرام

بعد از این که بیزینس پروفایل خود را فعال کردید با صفحه ای حاوی لینک برای کسب اطلاعات بیش تر درباره صفحات تجاری رو به رو می شوید. در این صفحه ویژگی های بیزینس پروفایل معرفی شده اند که به صورت خلاصه عبارتند از:

  1. امکان اتصال صفحه تجاری اینستاگرام به اکانت فیس بوک
  2. افزودن آدرس ایمیل، شماره تماس یا موقعیت جغرافیایی
  3. کسب اطلاعات بیش تر درباره فالوور‌ها
  4. استفاده از پروموشن یا سطوح کاربری بالاتر اینستاگرام که بازدید صفحه شما را بالا می برد

حال می توانید دکمه آبی رنگ next را انتخاب کرده و صفحه خود را به پیج تجاری فیس بوک وصل کنید. دقت کنید تنها صفحات تجاری فیس بوک قابلیت اتصال به صفحات تجاری اینستاگرام را دارند و با پروفایل شخصی خود نمی توانید به بیزینس پروفایل اینستاگرام وصل شوید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

در مرحله بعد از شما اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و محل کسب وکارتان خواسته می شود. توجه داشته باشید این اطلاعات به صورت همزمان با اکانت فیس بوک شما همگام می شود و از این پس در صفحه تجاری فیس بوکتان قابل مشاهده خواهد بود.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

بعد از این مراحل  با نمایش پیغام خوش آمد گویی مجددا به پروفایل اصلی اینستاگرام خود هدایت می شوید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

ارزیابی و بررسی بیزینس پروفایل در اینستاگرام

در صورتی که اکانت دیگری در اینستاگرام دارید می توانید وارد آن شوید و پروفایل تجاری جدید خود را ارزیابی کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

می توانید روی گزینه Contact کلیک کنید تا ببینید اطلاعات تماس چه طور به هر یک از کاربران نمایش داده می شود.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

همچنین امکان ویرایش اطلاعات وارد شده هم فراهم شده است تا مثلا هر زمان که محل اصلی کسب وکارتان مشخص شد آن را به اطلاعات تماس قبلی اضافه کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

بررسی بازخورد‌ها و رفتار کاربران در اینستاگرام

برای این که گزارش بازدید و بازخورد های کاربران در هر روز را مشاهده کنید در پروفایل تجاری اینستاگرام درست زیر آیکن تنظیمات (چرخ دنده) گزینه دیگری به شکل نمودار میله ای یا گراف مشاهده می کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

بعد از این که هر بار پست جدیدی منتشر کنید جزئیات بازخورد و کلیک های صورت گرفته در وب سایت شما پس از مشاهده هر پست در قالب این نمودار ظاهر می شود.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

با انتخاب See More مقابل هر بازخورد فالوور قادر خواهید بود اطلاعات دقیق تری از عملکرد کاربران به دست آورید. مثلا در این بخش مطابق با شکل زیر مشخص می شود هر نوع پست در طول بازه زمانی مشخص چه تعداد بازخورد یا بازدید داشته است. آیا بازخورد آن خوب بوده است یا ضعیف ارزیابی می شود؟

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

جالب تر این که این اطلاعات قابل جداسازی و فیلتر هستند. اگر روی لینک پایین صفحه یعنی filter کلیک کنید تمامی این اطلاعات بر اساس سه معیار مشخص جنسیت، رده سنی و موقعیت مکانی طبقه بندی خواهند شد. مسلما این اطلاعات راهبرد خوبی برای برنامه ریزی تجاری آینده شما در اینستاگرام خواهد بود.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

ارتقا پست ها در اینستاگرام

برای افزایش بازدید هر پست و   افزایش لایک اینستاگرام  امکانی را برای صفحات تجاری فراهم کرده است تا کسب وکار ها بتوانند پست ها را از حالت معمول ارتقا دهند. برای این کار کافی است سه نقطه بالای هر پست از صفحه خود را لمس کرده و سپس لینک Promote را انتخاب نمایید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

ابتدا گزینه call to action را انتخاب کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

سپس آدرس صفحه مورد نظر خود را برای نمایش پست ها یا صفحه ورود ( landing page) وارد کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

حالا نوبت به انتخاب رده سنی، بودجه شما برای ارتقا هر پست و مدت زمان مورد نیاز برای نمایش متفاوت هر پست به کاربران خاص می رسد. می توانید مخاطبان خود را از میان کاربران اینستاگرام گلچین کنید یا انتخاب آن را با استفاده از گزینه automated به خود اینستاگرام بسپارید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

قبل از پرداخت برای اطمینان بیش تر شما جزئیات فاکتور و اطلاعاتی که وارد شده است یک بار نشان داده می شود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل (business profile) تبدیل کنیم؟

بعد از فعال شدن پروموشن برای هر پست می توانید با انتخاب گزینه Insights تغییرات بازدید و کلیک های انجام شده روی هر پست را مشاهده کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل (business profile) تبدیل کنیم؟

اگر همزمان از چند پروموشن اینستاگرام برای مدیریت صفحات تجاری خود استفاده می کنید می توانید روی آیکن قلبی پایین صفحه کلیک کنید تا لینک مربوط به هر پروموشن برای ارزیابی نمایش داده شود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل (business profile) تبدیل کنیم؟

ورود آنی به پروفایل تجاری از شخصی و بالعکس

با افزودن بیزینس پروفایل می توانید بدون خروج از اکانت شخصی و از طریق صفحه تنظیمات هر زمان که بخواهید از پروفایل شخصی خود وارد پروفایل تجاری شوید و خیلی ساده تر حساب خود را مدیریت کنید.

آموزش بیزینس پروفایل و قرار دادن دکمه تماس با ما در اینستاگرام

منبع: انزل وب

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر شما صاحب یک برند هستید ، قطعاً برایتان مهم است که مخاطبان زیادی داشته باشید و هر روز شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید. هرچند بالا بودن تعداد فالوور ها نشان دهنده بالا بودن فروش نیست، اما در هر حال افزایش فالوور ها و خیره شدن نگاه ها به سمت محصولات و خدمات برندتان برای شما اهمیت دارد. ممکن است برند شما برای ماندن در بازارهای شلوغ ، اینستاگرام را انتخاب کرده باشد. به هر حال ، آیا فالوور ها و مخاطبانتان ، حساب اینستاگرامی شما را یکی از اکانت های مورد علاقه خود در اینستاگرام در نظر می گیرند؟ برای بهبود پیج اینستاگرام خود، می توانید از برندهای محبوب که در این کار پیشگام هستند الهام بگیرید. به همین منظور در طی چند مقاله به معرفی چند نمونه از برندهای برتر که توانسته اند مخاطبان زیادی را در اینستاگرام جذب کنند، معرفی می کنیم. قطعاً با الگوگیری از این برندها، شما نیز می توانید شاهد افزایش فالوور ها و افزایش فروش برندتان باشید. با فالوجت همراه باشید.

 

مجموعه مقالات "حساب های اینستاگرامی موفق که می توانید از آنها الهام بگیرید"

 

آغاز کردن یک  شبکه  بر مبنای سرگرمی های دیداری ، توانایی بی پایانی برای نمایش برند، صدای شرکت یا استعداد طراحی شما ایجاد می کند.

داشتن ابزارهای جذاب بصری ، و گزارش نویسی مدیریت رسانه ی اجتماعی را راحت تر می سازد. اما همانند بسیاری از طراحان و مدیران رسانه های اجتماعی ، به شما خواهیم گفت که آنها الهامات زیادی از مردم و برند هایی که در پلت فرم هایی مثل اینستاگرام بخوبی کار می کنند ، می گیرند.

حضور شما در جامعه یعنی وجود مردمی بسیار. بر طبق گفته های  Sprout

Social Q3 2016 Index, 57% از مشتریان علاقه زیادی به خرید از برند هایی که در شبکه های اجتماعی فالوو می کنند دارند. پس چگونه مردم را به شبکه های اجتماعی خود دعوت می کنید؟

شما برای بدست آوردن یک موفقیت حقیقی ، نیازمند ساخت یک استراتژی خلاق، ساخته و تعامل برانگیز در محتواهایتان هستید.خوشبختانه برندهای زیادی هستند که  در نمایش های بصری، نوع پست ها، رنگها و موضوعات  می توانند برای ما الهام بخش باشند.

برترین حساب  اینستاگرامی که دیگر برند ها از فالوو کردن آنها الهام می گیرند

1) AirBnB

شما برند های اصلی را در این لیست پیدا نمی کنید.بیشتر آنها تا کنون شناخته شده اند یا  تیم کاری خلاقی دارند که امکان ندارد در اینستاگرام بد بنظر برسند. به هر حال یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام که چشمها را بر زیبایی خود خیره می کند AirBnB   است.

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

هنگامی که به دنبال مکانی برای تعطیلات  یا در خانه مشغول استراحت هستید، AirBnB   به شما در این کار کمک می کند. این ایده در حساب اینستاگرام  AirBnB که بعضی از سایت های منحصر بفرد در سرتاسر دنیا را برجسته ساخته ، بسیار واضح و شفاف است.

به علاوه این برند، عنصر عاطفی انسانی که  با فلسفه  دیدن مردم جدید  و ماندن در خانه هایشان همسان می شود و هرگز با رفتن در یک هتل خوب تجربه نخواهید کرد را  مقارن می سازد. این حساب اینستاگرام  باعث می شود که شما بسیار سنجیده عمل کنید.

 در حقیقت ، اگر شما عکسهای AirBnb را ببینید ، شرکت لینکی برایتان ارسال خواهد کرد که  به آن واسطه  می توانید مکانی که   محتوا به آن مربوط می شود،  را ببینید. این شانس تجربه ،  عکس های اینستاگرامی که پلی به زندگی حقیقی هستند را به شما می بخشد.

2) Tesla

شرکت بزرگ بعدی که در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است ، تولید برق خودکار تسلا Tesla  است . در حالیکه حساب اینستاگرامی آنها محصولات زیادی  دارذ، شرکت کار بسیار خوبی در برجسته کردن کم ترین جزییات در باره ماشین ها انجام می دهد.

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

برای کسانی که در این حرفه هستند، هنگامی که ،قصد انتخاب ماشینی  داشته باشید ، کوچکترین جزییات در این باره را به اطلاع شما می رسانند. این حساب  به کوتاه و مختصر نیست ، و همیشه چیزی برای بازگشت کاربران به آن،  نمایش می دهد.

3) Adobe

ابزار های Adobe Suite  بوسیله  گونه های مختلف  مبتکرانه شناخته می شود  و حساب اینستاگرامشان هم برای مردم بسیار خوب و دوست داشتنی است . در واقع یکی از بهترین ویژگی های  این حساب محتواهایی است که توسط کاربران نوشته می شود . کاربران  محتوای خود را با ابزار هایی برای برجسته نشان دادن ، کارهای شگفت انگیزی که شما هم قادر به انجام آن هستید برای این حساب محتوا می فرستند. برای طراحان خلاق ، عکاسان، تصویرگران، و دیگر هنرمندان  فضای اینستاگرامی Adob منبع الهام بخشی است.
حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

این شرکت با موفقیت نشان می دهد که چگونه شما می توانید از محصولاتشان برای تولید کار بهتر با الهام گرفتن هرروزه از محتوای  دیگر کاربران حساب استفاده کنید. برای برند هایی که در تلاش برای استفاده از استراتژی  ugc در تولید محصول  هستند،  باید به حساب اینستاگرامی Adob  نگاهی بیندازند.

4) Nike Lab

اگر چه برند سازی بی کران nike، در حساب اصلی اینستا گرام بسیار نمایان است، شعبه Nike Lab حتی از حساب اصلی بهتر کار می کند . در حقیقت شرکت  با موفقیت از چندین حساب اینستاگرامی استفاده می کند که به بیش از 20 صفحه  خاص گره خورد ه است.

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

چیزی که Nike Lab را به سادگی از دیگر حسابها مجزا می کند برجسته بودند آن نسبت به دیگر حسابهاست  .این حساب به صورت جزیی درباره محصولاتی  که شما  هر روزه به آنها نیاز دارید و نسخه های بعدی  آن توضیح می دهد. صفحه اینستاگرام  به طور همه جانبه  درباره چگونگی تولید  ، طول عمر ، تطبیق پذیری محصولات درشرایط  آب و هوایی مختلف  کار خود را انجام می دهد.

برای برند ها  الهام گرفتن از یک صفحه جدید و منحصر به فرد حساب اینستاگرام خارج از برند اصلی مثل  nike lab  فضای خوبیبرای شروع است.

5)Reuters  

Reuter  منبع اصلی تصاویر خبر های جهان درمورد ، حوادث کنونی ، مشکلات فرهنگی، و موضوعات برتر جهانی است. این شرکت لینکی از تصاویر جهانی تهیه می کند و  آن را برای اینستاگرام اماده می کند. در حالیکه این شرکت سرویس های خود را ارتقا نمی دهد ، دیدگاههای خلاقانه و عکاسی عالی این تصاویر را برجسته می سازد. Reuters  با فراهم کردن تصاویر شگفت انگیز به عنوان منبع اصلی خبرهای تصویری شما ایفای نقش می کند.

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

در حالیکه برخی برند ها معتقدند هستند چند حساب یا یک تیم طراحی جهانی بسیار گران قیمت است ، جایگزین هایی وجود دارد.  Vodk Tito’s Handmade شغل بسیار خوبی در برجسته کردن دیگر برند ها  در کنار پایان دادن به بی خانمانی حیوانات خانگی است.

6) Vodka for Dog People

 برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها  ( و گاهی اوقات گربه )  برندهای دولت دوست tito   را برجسته نشان می دهد. این شرکت   به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آ ن را با  ایجاد آگاهی در باره ی  انطباق پذیری حیوانات خانگی  با انسان ها نشان می دهد.

حساب های اینستاگرامی برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید

تولیدات عجیب و غریب  زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه  بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند استفاده می کند.

***

منبع: sproutsocial -  تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

در قسمت اول برند سازی در اینستاگرام ، 5 روش برای برندسازی در اینستاگرام بیان شد. در ادامه سایر روش ها بیان می شود.

6) از زبان سخت فروش دوری کنید

بیشترین رنج سنی اینستاگرام بین 18 تا 29 سال است .  معمولا افراد در این گروه سنی درمورد برند های اجتماعی بدبین و دودل هستند. بر طبق تحقیقاتی از سوی موسسه Initiative ، 30 % از مردم آمریکا و ( 40% از مردم انگلستان)  در مورد نحوه بازاریابی برند ها نسبت به خودشان دو دل و مشکوک هستند.

این به این معنی است که اکثریت کاربران می توانند ، بوی بد تاکتیک های نامناسب بازاریابان را از فاصله های دور بشنوند. سعی نکنید یکی از بزرگترین مخاطبین خود را به جلو هل دهید. در عوض تلاش کنید با صداقت سخن گفته و از کپشن های صریح و شفاف استفاده کنید.  هر چه بیشتر برای فروش تلاش کنید ، احتمال اینکه خریدارانتان  را از خود دور کنید بیشتر است.

همان طور که قبلا ذکر شد تصاویر و ویدیو های خیلی خوب به کاربران این اجازه  را می دهد که خودشان درباره محصولات و خدمات شما تصمیم بگیرند. اما یک کپشن عالی اینستاگرامی می تواند باعث یادگیری بیشتر کاربران در باره محصول شود. به این دلیل که  در الگوریتم جدید اینستاگرام ، دیده شدن کمی سخت تر است،  از کپشن های خود نخوانده رد نشوید.

به عبارت دیگر، کپشن های شما باید بسیار مرتبط به موضوع و با جزییات کامل نوشته شوند. این دلیل که می توانید از 2220 کاراکتر برای نوشتن استفاده کنید ، به این معنی نیست که باید از همه یا حتی بخشی از این تعداد در یک کپشن بهره مند شوید. مختصر نویسی را تمرین و از آن برای سوق دادن کاربران به خواندن بیشتر پست ها استفاده کنید.

نرم افزار حرفه ایی اطلاع رسانی

کاربران به محتویاتی که نشانگر اطلاعات شما از کار باشد علاقه نشان می دهند. به موفق ترین و تعامل بر انگیز ترین پست ها نگاهی بیندازید و سپس به زبان این محتویات  بیندیشید. دلیلی برای کار کرد بالای این پست ها وجود دارد. حس کنجکاوی مخاطبان را با طرز نوشتار خوب و متن مرتبط با کار مورد نظر بر انگیزید.

7) پیوند و تلاقی اینستاگرام شما را ارتقا می بخشد

برای بسیاری از بازاریابان ، اینستاگرام ، دومین یا سومین رسانه اجتماعی است .اگر در کانال اجتماعی دیگری مخاطبان زیادی را جذب کرده اید برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام و  افزایش فالوور اینستاگرام خود از آن استفاده کنید.

امروزه یافتن آگهی هایی که  در آخر شامل کسب و تجارتی در توییتر یا فیس بوک نباشد ، دشوار است.  به این دلیل که اینستاگرام شیوه های معمول تبلیغات در فیس بوک، توییتر یا لینک این را تغییر داده است، محبوبیت بیشتر بین شبکه ها دارد.

از دیگر رسانه های اجتماعی برای ارتقا و ساخت برندسازی در اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر چه برخی از منتقدان، معتقدند که ارتقا پیوندی، به کانال های اجتماعی شما صدمه می زند، مزایای بسیاری برای آن هست که این معایب را از بین می برد.

در حقیقت، ارتقا پیوندی به حساب شما برای  هدایت خریداران بیشتر به سمت پایین قیف کمک می کند. با این سیستم ، شما یک خروجی از رسانه اجتماعی برای هر چه مخاطبانتان علاقه بیشتری نسبت به آن از خود نشان می دهند تهیه می کنید.

نه تنها سیستم ارتقا پیوندی مشتریان را بیشتر می کند ، بلکه منابع متفاومتی برای بازاریابی  فراهم می کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم، مزایای زیادی در برند سازی اینستاگرام وجود دارد، اما بعضی معتقدند که  داشتن یک لینک در بیو انتقال خریداران  را سخت تر می کند.

به همین دلیل است که پیوند توییتر ، فیس بوک و لینکدین باعث  بدست آوردن مخاطبان بیشتر و در نهایت  به خریداران حق انتخاب که در کدام رسانه اجتماعی مطالب را بخوانند می دهد.

8) نمایش محتوای تولید شده توسط کاربران

محتوای بوجود آمده توسط کاربر در اینستاگرام تجارت بزرگی برای برندهاست.  مطالعات صدای بازار بر UGC , دریافت که 84% از گروه های سنی به هنگام خرید تا حدودی تحت تاثیر این نوع محتوا قرار می گیرند و شاید موجب افزایش لایک اینستاگرام پست های شما شود.

همان طور که قبلا ذکر شد ، فقط 35% از کاربران رسانه های اجتماعی به برند ها اعتماد می کنند. این بدین معناست که 65% مرد بوده و  ugc می تواند زمانی که در حال برندسازی در اینستاگرام هستید آن را از بین ببرد.

Ugc  در اینستاگرام می تواند شامل :

تصدی حساب

به چالش کشیدن برندگان

محتوای شخص مشهور و پر اوازه

بازدید کنندگان تاثیر گذار

کاربران هر روزه با بند یا خدمات شما

محتاط بودن نسبت به ugc مهم است. قبل از اینکه از محتوای کاربران در سایت خود استفاده کنید از آنها بخواهید که از هر نوع  مزاحمت قانونی اجتناب کنند. دوم ، اگر نسبت به اینکه چه کسی برای شما پست می گذارد مراقب نباشید، تصدی کنندگان حساب  می توانند ، مخاطبانتا ن را از شما دور کنند .

همانطور که شما پروسه ی برندسازی در اینستاگرام را آغاز کرده اید ، سعی کنید به راهی که می تواند مردم بیشتری را به سایت شما بکشاند فکر کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید از محتویات غیر مرتبط، که بر حسب  اتفاق بوجود می آورند ، بر حذر باشید. نباید شما نیازمند فالوور به نظر برسید. در عوض با به اشتراک گذاری پست ، پیوستن به مکالمات و هر چیزی که مربوز به تعامل باشد اعتماد دیگران را به خود جلب کنید.

9-  اطمینان حاصل کنید که همه چیز دارای انسجام است

برند ها تاکید زیادی بر انسجام مطالب در تبلیغات دارند.  شما نمی خواهید که بازارتان  به جمعیتی نادرست یا در تعارض با دیگر تبلیغات  تبدیل شود. احساسات و تمایلات یکسانی نسبت به رسانه های اجتماعی هم  بکار می رود.

در اینستاگرام برند شما باید در همه پستها منسجم باشد. اگر شما از هر متن یا لوگویی در ویدیو ها و تصاویر خود استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید که برای برند شما نقش یک راهنما را ایفا می کند.  دستور العمل های برند خود در اینستا گرام را مورد تردید قرار ندهید و مطمئن شوید که رنگها ، فونت ها و در کل همه موارد زیباشناختی در برندسازی شرکت شما با هم هماهنگ هستند.

اینستاگرام i ’ Freshii همیشه ایده  خوردن غذاهای سبز را به جلو می برد و این ایده در همه پست ها یکسان تکرار می شود. چنین موضوعاتی برای زیبایی برندسازی در اینستاگرام به کار می آیند.

 زمانی که شما کار خود را در اینستاگرام آغاز می کنید، پست های خود به سرعت و بی دقت نگذارید. مطمئن شوید دیگران باید نظر شما را تایید کنند، پس موافقت هر شخص در انسجام برند شما نقش خواهد داشت. خاموش بودن برند در ابتدای کار می تواند استراتژی برند سازی شما را به شدت کاهش دهد.

10) همه چیز را امتحان کنید

به محض آنکه کار خود را در اینستاگرام اغاز می کنید ، باید همیشه بهتر شدن محتویات خود را ازمایش کنید. برای مثال ،

 لینک های بیو

هشتگ ها

کپشن های پستها

فیلتر های اینستاگرام

واکنش نسبت به عملکرد ها

انواع محتوا( فیلم یا تصویر)

آپ های پست ( بومرنگ، هایپر لپس)

در حالیکه به نظر کار زیادی می آید  ، یافتن اعتدال بین محتوا ها شما از داشتن 10000 فالور به داشتن 100000فالوور می رساند. موضوعات پر اهمیت اینستاگرام همواره در حال تغییر است  و این بدین معناست که همواره باید چیزهای جدید را به منظور کار برای برندسازی در اینستاگرام ببینید.

11) متعهد باشید، متعهد باشید، متعهد باشید

نمی توانیم این مساله را به طور کافی گوشزد کنیم ، اما نظارت بر اینستاگرام می تواند برند شما را از دیگر شبکه های اجتماعی متمایز کند. پاسخگویی به کامنت های مشتریان ، سوالات و نگرانی هایشان به مخاطبانتان نشان می دهد که شما انسانی مفید و یاری رسان هستید.

در واقع 2016 Q2 Sprout Social Index دریافت که 35% از مشتریان بواسطه رسانه های اجتماعی به برند ها دست پیدا کنند.  این امار نشانگر، 1800 ایمیل و  مشتریان ترسیده  از تماس های تلفنی است.

منبع: sproutsocial  - تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت :ربات خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()