نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

آنچه به عنوان یک آپ ساده اشتراک گذاری عکس ها شروع به کار کرده، بین جوامع بشری، مشتریان و برندها رشد داشته است . امروزه شرکت ها در تلاش برای  فهم  چگونگی تعاملات و روابطشتان  با  مشتری  از آمار های مختلف و جدید اینستاگرامی استفاده می کنند.

با وجود بیش از 500 میلیون کاربر فعال ، اینستاگرام قدم های شرکت اصلی فیس بوک را به سرعت دنبال کرد. کسب و کار ها اهمیت حضور در اینستاگرام را دریافتند و برند ها  ازعضویت در بسیاری از پست ها انصراف دادند. اما شما چگونه خود  را به مراحل بعدی آن می رسانید؟

 بازاریابان رسانه های اجتماعی زمان و چگونگی پست گذاشتن در اینستاگرام را می دانند و حتی به هم متصل کردن این پست ها را هم خوب بلدند. اما مدیران موثر اجتماعی و انجمن ها با تحقیق و سرمایه گذاری بر امارهای کمتر شناخته شده ی اینستاگرامی از بازاریابان عبور می کنند.

آمار های جدید اینستاگرامی گاه و بی گاه ظاهر می شود. می توانید هرمطلبی را به منظور خانگی کردن داستان های موفق تبلیغاتی ، از بهترین تمرینات اینستاگرامی  بیابید. همه این اطلاعات می توانند شما را نسبت به رقبایتان قوی تر کنند.

برای شروع ، اینجا 5 آمار اینستاگرامی که به شما برای بهینه سازی تعاملات و قرار دادن  این آپ به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند، وجود دارد:

+ تحلیل های اینستاگرامی

+ مدیریت اینستاگرام

1) ازبین 10  هشتگ در اینستاگرام  7 هشتگ ، برند  هستند.

می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را بدون هشتگ تصور کنید؟ نه تنها  هشتگ ها به کاربران رسانه های اجتماعی برای مرتب کردن و دسته بندی محتویات خود کمک می کنند ، بلکه  یکی از الزامات رقابت های بازاریابی امروزی هستند.

هشتگ ها همه جا حضور دارند،  از گفتگو های  روزانه   گاه و بی گاه گرفته  تا  بیلبرد های تبلیغاتی و تجاری  تلویزیونی . هشتگ ها به پیدا کردن و بهینه سازی محتویات در اینستاگرام کمک می کند. همان طور که برند ها استقلال خود در مقابل  با نوشته های کاربران را حفظ می کنند، هشتگ ها به اهمیت خود در  بدست آوردن و ارتقا حساب اینستاگرامی  ادامه می دهند.

بر طبق مطالعات Simply Measured ،  کپشن های برند سال آخر ، در اینستاگرام شامل 5596 هشتگ می باشد ، که مساوی با 2.5 هشتگ برند در هر پست است.بیشترین استفاده از هشتگ ها مربوط به  امار وجود، 7  هشتگ برند در بین 10هشتگ است.

یکی از بهترین راهها برای شروع یک رقابت به روش ugc در اینستاگرام ، کمک گرفتن از هشتگ های برند است. یک هشتگ برند برای رقابت در کسب و کار و بازاریابی  منحصر به فرد است . که می تواند به سادگی نام شرکت  یا محصولات شما، یا همانند مثال پر طرفدار برند نایک ، شعار شرکتتان باشد.

اگر خلاقیت بیشتری دارید، می توانید مثل  WeWork  که برای  محتویاتش هشتگ #DogsOfWeWork را ابداع کرد چیز جدیدی  برای برندتان، اختراع کنید . اگر از هشتگ های برندی استفاده می کنید یا در برنامه استراتژی شرکت شما وجود دارند، اطمینان حاصل کنید که با ابزارهای مدیریت اینستاگرام مثل Sprout Social. هم سو باشند. بوسیله این نرم افزار می توانید ببینید کدام هشتگ های برندی بیشترین تعاملات را دریافت کرده  یا کدام یک  بیشتر با نام کاربریتان استفاده شده اند.

2) در 50%  ازمتن های اینستا گرامی  شکلک ها حضور دارند.

در اینکه اینستاگرام یک پلت فرم بصری و فکری است، هیچ شکی  نیست. در حقیقت ، حتی قسمتهایی از متن های   کپشن ها و کامنت ها از طریق شکلک ها به نمایش گذاشته می شوند. با تشکر از حمایت ios و کیبوردهای اندروید ، امروزه نزدیک به 50% از کپشن ها و کامنت ها ی اینستاگرام حاوی یک شکلک هستند.

 

3) مخاطبان اینستاگرام در روزهای دوشنبه و سه شنبه  استفاده  بیشتری  از این نرم افزاردارند.

اینترنت پر ا ست از مطالعاتی که درباره بهترین زمان پست گذاری در شبکه های اجتماعی  نوشته شده اند. برای کمتر کردن این ابهام ، CoSchedule با اطلاعات خود دریافت که  کاربران اینستاگرامی بیشتر در روزهای دوشنبه و سه شنبه در ساعت های 2 صبح، بین 8 تا 9 صبح، و 5 بعد از ظهر از اینستاگرام استفاده می کنند و  افزایش لایک اینستاگرام صفحات در این زمان ها خواهد بود.

اگر به طور مقایسه ای به دنبال تعاملات اینستاگرامی باشید، باید از پست گذاشتن بین ساعت 3 تا 4 صبح اجتناب کنید. هیچ عقیده ایی این زمان برای پست گذاری را تایید نمی کند، ومساله  دیگر اینکه  بازدهی بسیار کمی در این کار وجود دارد. اگر از مردمی که بر اخرین زمان ملاقات ها و پروژه های کاری خود تمرکز دارند سوال کنید ، خواهند گفت که ساعت 5 زمان بسیار خوبی برای این تعاملات است.

CoSchedule دریافت که اگر می خواهید در اینستاگرام خود ویدیویی را انتشار دهید ، اگر این عمل را در ساعت 9 صبح انجام دهید باز دهی  کار تان 34% بیشتر از زمان های دیگر خواهد بود. به هر حال اشتراک گذاری ویدیو بین ساعت های 9 تا 8 صبح پر بازده خواهد بود. مورد قابل توجه درباره ویدیو های اینستاگرامی این است که ، به هنگامی که  استفاده  از ویدیو ها از 40% بیشتر می شود ، عکس ها 36% بیشتر از ویدیو ها لایک می گیرند.  بیشتر اشخاص و کسب و کار ها این زمان ها و روزها را تغییر می دهند.  این اطلاعات امکان  شروع را به شما می دهد. به شما توصیه  می کنیم که برای فهمیدن میزان تعاملات کاربران و پست هایتا ن در ساعت ها و روزهای مختلف  پیگیر تحلیل های اینستاگرام خود باشید. سپس خواهید دید که چه کارهایی برای   محتویات و مخاطبانتان بازدهی بیشتری دارد.

4) 65  % عملکرد های بالای پستهای اینستاگرام مربوط به ویژگی  محصولات  است

وقتی از شما درباره موضوع  پست های اینستاگرامی سوال می کنند ، اولین عکس العمل شما ممکن است محصولات باشد. آیا این حس درست است ؟ کاربران اینستاگرامی به طور قطع اینگونه می اندیشند بر اساس مطالعه ای که L2 انجام داد  65% از پست های  پر بازده برندها در اینستاگرام درباره محصولاتشان است. در حقیقت ، پست های مربوط به محصولات ، حتی پست هایی که  به سبک زندگی ( 43%) و تصاویر و ویدیو هایی از  تاثیر گذاران یا افراد مشهور (29%)  مربوط می شوند ، را هم تحت تاثیر قرار می دهند.

اما قبل از تغییر دادن  استراتژی مربوط به ویژگی های محصولاتتان را در هر پست ،  مواردی که در ادامه آورده شده است را در نظر داشته باشید:

  • قانون 80/20 : اگر چه این قانون می تواند برای همه جنبه های استراتژی بازاریابی شما به کار گرفته شود، اما تمرکز آن بر ایجاد محتویاتتان است. بر طبق قانون 80/20 نزدیک به 80% از محتویات شما باید بر تحصیلات، روشن فکری و تعامل با  مخطبانتان تمرکز داشته باشد و فقط 20% از آنها برای ارتقای تبلیغات  شخصی انجام گیرد.
  •  حضور اشخاص در پست :  همه محصولات شما باید ویژگی مستقلی برای خود داشته باشند، در  بعضی از تصاویر باید از حضور استفاده کنید، عکس های اینستاگرامی که در انها از صورت یک شخص استفاده شده باشد ، 38%   بیشتر نسبت به تصاویر دیگر لایک  می گیرند .
  •  از تبلیغات گردان در نوشتن داستان استفاده کنید: در حالی که تبلیغات گردان ، وسیله دیگری برای ارتقا محصولات شما هستند، برای برجسته کردن نوشته های برندتان هم  شانس بسیار خوبی محسوب می شوند. به جای انتشار یک تصویر ساده از محصولاتتان ، ردیفی که مخاطبانتان را به سمت شما جذب و یک مفهوم خاص می سازد ایجاد کنید.

 

ایا تولید بعضی از محصولات نیازمند الهامات است؟

Frooti بزرگترین برند فروش میوه در هندوستان است.  پروفایل اینستاگرام  این برند پر از تفریح و سرگرمی ، نقطه های خلاقانه و پر رنگی از محصولات  این برند است.

و برای توضیح داستان های  تبلیغات گردشی  نگاهی به  پست  های HTC and Yogabed بیندازید.

شاید بخواهیدترکیبی از محصولات خود  را در محتوای پست های مشتری  هایتان  داشته باشید. هنگامی که مشتریان پست های مربوط به دیگر خریداران را می بینند ، شانس گفتگو تا 4.5% افزایش می یابد. اگر نسبت به عکس واکنشی از خود نشان دهند این میزان تا 9.6% افزایش می یابد.

5) Clarendon  کاربردی ترین فیلتر استفاده شده در اینستاگرام

حدود 40 فیلتر منحصر به فرد برای اینستاگرام وجود دارد که تا کنون فقط یکی از آنها قلب  119کاربران  کشور دنیا را تسخیر کرده است . متعجب شدید؟ ما هم متعجب شدیم. بر طبق  امار Canva ، به دلیل که  تنها هدف  Clarendon  فروش فیلتر است همیشه امار بالای فروش را به خود اختصاص داده است. این برند در تبلیغاتش سایه ها را روشن، برجسته و پرنگ  جلو ه می دهد. دلیل بعدی ؟ تنبلی . این فیلتر پس از گرینه های معمول ، فیلتر پیش فرض است.

در اینجا نگاهی به استفاده مردم امریکا از فیلتر بر حسب موقعیت های مکانیشان می اندازیم:

وبرای برند های جهانی اینجا نگاهی به فیلتر ها ی بیشتر استفاده شده در سطح جهان ،  می کنیم.

همچنین می توانید فیلتر های محبوب بر حسب نوع پست ها  را از هم تفکیک کنید. برای مثال ، هنگامی که کاربران از هیچ فیلتری استفاده نمی کنند ، عکس های سلفی بیشترین لایک را به خود اختصاص می دهند. برای دیدن بقیه فیلتر ها که هر یک از آنها شامل دسته بندی و رتبه بندی  هستند ، کلیک کنید.

#Nature filters: Valencia

#Fashion filters: Kelvin

#Food filters: Skyline

#Selfie filters: Normal

هنگامی که فیلتر مورد علاقه خود برای برندتان را انتخاب کردید؛ با مدیریت فیلتر های خود ایجاد محتوای پست ها را آسان تر کنید. بر روی ایکن  gear در اخرین قسمت لیست فیلترخود،  برای انتخاب  گزینه هایی که می خواهید ظاهر شوند، کلیک کنید.

اگر افراد دیگری حساب  اینستاگرامی شما را مدیریت کنند، بسیار عالی است، زیرا حالا تصاویر شما همان ویژگی های سبکی را دارد و مهم نیست که چه کسی آنها را پست گذاشته است.

 پیگیر آمار اینستاگرامی خود باشید

هم اکنون شما از بهترین  آمارهای بازاریابی اینستاگرامی  با خبرید. حال آنچه نیاز دارید رصد پیوسته پیج اینستاگرام شخصی تان است. فرقی نمی کند یک پیج شخصی دارید یا این پیج متعلق به یک سازمان بزرگ است. اما قطعاً اگر از اینستاگرام برای فروش محصولات و معرفی خدمات خود استفاده می کنید، افزایش فالوور اینستاگرام و بهبود پیج برای شما اهمیت بیشتری دارد. بنابراین در این حالت ارزیابی پیج اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. اگر فکر می کنید نیاز به تلاش بیشتری دارید، یک بار دیگر آمار های اینستاگرامی را مرور کنید. در کدام قسمت نیاز به تلاش بیشتری دارید؟ از همین امروز برنامه ریزی کنید. در عین حال که برای جذاب تر کردن پست های خود تلاش می کنید، می توانید با استفاده از برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام نیز پیج خود را به کاربران زیادی معرفی کنید و از این طریق شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. و این یعنی تلاشی همه جانبه برای بازاریابی موفق در اینستاگرام. فالوجت در این مسیر همراه شماست.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

مدیران رسانه های اجتماعی  صنف ویژه ای را تشکیل داده اند . شما باید سازمان یافته، متمرکز و از لحاظ اجتماعی  آگاه باشید. به طور هم زمان ، شما باید به توانایی نوشتاری ، طراحی  و ارتباطات قوی داشته باشید. این قانونی است که مرزهای بین خلاقیت و مدیریت را در هم می شکند .

مدیران رسانه های اجتماعی ، روزهای خود را در تعامل با سهامداران مختلف  گذرانده و انتظار دارند بتوانند کارهایی در  سطح جهانی  انجام دهند.

نیاز به ایجاد تعادل  در خلق محتویات  ،گزینش  نوع سرویس دهی به مشتری ، ساخت  یک جامعه و فعالیت های ارتقا دهنده و تبلیغاتی ، می توانند یک چالش باشند. اگر با انجام این کارهای مختلف مشکل دارید، در این مقاله 11 نکته ایی که به بازاریابی محصولاتتان با رسانه های اجتماعی کمک می کند نوشته شده است. با فالوجت همراه باشید.

1) داشتن یک استراتژی ، برنامه یا هدف

 داشتن یک استراتژی درست رسانه اجتماعی کلید موفقیت در بسیاری از کسب و کار های امروزی است. امروزه مشتریان  از شرکت ها انتظار دارند که با پاسخ گویی به موقع،  تعاملات خوبی در پلت فرم های اجتماعی خود داشته باشند و ارزش اصلی برندشان را بالا ببرند.  کوتاهی در پاسخگویی می تواند، ضربه های منفی زیادی به کسب و تجارت شما وارد سازد.

استراتژی رسانه های اجتماعی  خود را تاسیس و سند سازی کنید، این کار در تمرکز بر تلاشهایتان  به شما کمک  خواهد کرد  وسپس ،  برای مقاصد و اهدافی که به منظور رسیدن به خواسته هایتان دارید، برنامه ریزی کنید. این تمرکز و برنامه تلاشهای گسترده را بسیار کوتاه می کند و محصولات بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را بهبود می بخشد.

برای کمک به پیشبرد یک استراتژی این سوالات را از خود بپرسید:

  • به چه منظور زمان و منابع خود را صرف بازاریابی رسانه های اجتماعی می کنید؟ هدف از این تلاش چیست؟
  • چه انتظاری از رسانه های اجتماعی دارید؟ و چگونه  می تواند در دیدن چشم انداز کلی کسب و تجارت به شما کمک  کند؟
  • با تلاش های بازاریابی خود می خواهید با چه کسی تعامل کرده و به کسب و کارتان جذبش کنید؟ دوست دارید آنها چه احساسی نسبت به برند شما داشته باشند؟ و از آنها می خواهید چه عکس العملی نسبت به شما داشته باشند؟

داشتن جواب های واضح برای این سوالات اهداف کوتاه مدت و بلند مدت استراتژی شما را مشخص خواهد کرد.

هنگامی که شما استراتژی خاص خود را داشته باشید،  برای رسیدن به اهدافتان نیازمند برنامه خاصی  هستید. اگر برنامه منسجمی نداشته باشید ، زمان خود را با کارهای بدون هدف از دست خواهید داد . این باعث می شود که، به جای پیشرفت فعالانه  کسب و کارتان در رسانه های اجتماعی ، مجبور به عکس العمل نشان دادن به حوادث مختلف خواهید شد.

شما نیازمند یک یا دو برنامه برای هر هدف  خواهید بود که نیازمند پروژه های کوچک تر انجام  شده می باشد. هر پروژه هم می تواند به وظایف کوچکتری تقسیم شود که اندازه گیری و پیگیری  آنها راحتتر انجام می شود.

داشتن برنامه های مشخص از به وجود آمدن  وقفه در تصمیاتی که به دلیل ترس از تصمیم گیری های  بازاریابی انجام نمی شوند، جلوگیری می کند. هنگامی که یک برنامه توافق شده و سند سازی شده باشد ، شما تنها پروژه های مورد نیاز را اجرا و کارهای خود را بدون از دست دادن زمان بیشتر و گفتگوهای اضافه عملی خواهید کرد.

برای بیشتر کسب و کار ها یک برنامه مجزای محتوای بازاریابی ، صلاحیت  تحت پوشش قرار دادن این استراتژی ، اهداف و برنامه های درخواستی تلاشهای رسانه اجتماعی  را دارد.

2) از تقویم های محتوا استفاده کنید

تقویم محتوایی به شما اجازه برنامه ریزی برای آنچه می خواهید در هر پلت فرم رسانه اجتماعی انتشار بدهید را  داده و فعالیت های رسانه های اجتماعی که  محتوا ی خود را در آن  می گذارید سازماندهی می کند .

تقویم های محتوایی می توانند در استفاده بهینه از زمان کمک کنند . برای مثال، اگر وبلاگ نویسی یکی از استراتژی های بازاریابی است که برای استفاده  از آن برنامه ریزی کرده اید، می توانید چندین پست را با هم نوشته و سپس طبق برنامه زمان بندی شده خود در چند هفته ، آنها را به کمک ابزارهای انتشار دهنده اSprout’ منتشر کنید.

3) بر پلت فرم های نمایشی تمر کز کنید

برای بهبود بخشیدن به محصولات رسانه های اجتماعی خود، نیازمند تمرکز بر پلت فرم هایی هستید که برای کسب و کار شما بهترین بازده را داشته باشند.

با مقایسه عملکرد و هزینه هایی که همه رسانه های اجتماعیتان  دارند ، کار خود را آغاز کنید. سپس تلاش  ها و هزینه های خود را  روی پلت فرم هایی که بهترین roi را برای بهترین استفاده از زمان و منابع را به شما می دهند .

 افزایش فالوور اینستاگرام و  افزایش لایک اینستاگرام با ربات تبلیغاتی اینستاگرام فالوجت

4) هرگز یادگیری را متوقف نکنید

از مدیران رسانه های اجتماعی انتظار می رود که دربسیاری از  موضوعات  کارشناس بوده و از آخرین مسایل و  موضوعات بازاریابی مطلع باشند. هرمدیر رسانه اجتماعی  باید:

-در استفاده از ابزارهای متعدد رسانه های اجتماعی مهارت داشته باشد.

- در استفاده از تبلیغات  رسانه های اجتماعی  به هنگام چالش ها  با تجربه باشد.

- از محاسبات عددی مورد استفاده قرار گرفته در محتوای هر پلت فرم برای کاربران آگاهی داشته باشد.

-  در استفاده از ابزار های تحلیلی وب سایت و استاندارد های رسانه های اجتماعی  ماهر باشد.

همچنین امید است که در استفاده از مهارت های زیر بهبود حاصل کنید :

  • نوشتن مطالب تحقیقاتی
  • بازاریابی
  • مدیریت پروژه
  • طراحی
  • تحلیل اطلاعات
  • ارایه
  • تبادل اطلاعات

به روز نگه داشتن اطلاعات در بازاریابی دیجیتالی بسیار لاطم و ضروری است. بازاریابی رسانه های اجتماعی  مربوط به مشاغل مختلف در توییتر را دنبال کنید و با افراد  و شرکت هایی که همواره در حال تغییر و تحول هستند ارتباط برقرار کنید.

5) از اخبار جدید مطلع باشید

این سرفصل به معنای  دنبال کردن  بی هدف خبر ها  نیست. این به منظور دنبال کردن  وبلاگ ها و خبرنامه ها یی  است که  اخبار صحیح و حوادث مربوط به حرفه تان را مخابره می کنند. یا از سایت هایی مثل Feedly که همه خبر ها را در یک صفحه جمع آوری می کنند استفاده کنید.

نگاه ویژه ای به خبر های جهانی داشته باشید که شاید با برند شما مرتبط باشند. از ابزارهایی مثل OneNote یا Evernote برای یادداشت بردای از داستان هایی که برایتان جذاب به نظر می رسند و می توانید در برنامه محتوایی خود از آنها بهره مند شوید ، استفاده کنید.

  • شغل خود را به طور کارایی سازماندهی کنید
  • نوشتن محتوا های خوب به کار آمدی و سازماندهی کار شما مرتبط می باشد. استفاده از ابزار های مدیریت پروژه مثل Trello راه بسیار خوبی برای جمع آوری محتوا و بهبود بخشیدن به محصولات رسانه های اجتماعی می باشد.

 هنگامی که شما ایده های خود را به صورت سند سازی شده داشته باشید، می توانید به آن یادداشت اضافه کنید،  برای اعضای مختلف گروه نشانه گذاریشان کنید، آنها را به اطلاعات خود اتچ کنید،  به راحتی  با اعضای تیم های دیگر  همکاری کنید، پیشرفت کار ی خود را پیگری کنید و  از ایده های اولیه به انتشار پست های خود برسید.

6) مراحل مختلف کار خود را ایجاد کنید

یک فرآیند،  تنطیم تعاریف کارها ی مورد نیاز برای تکمیل  فعالیت های انجام شده در یک کسب و کار است.  تعریف درست ،  از فرآیند ها می تواند به شما در بهبود کیفیت و کارایی کار تان کمک کند.

هر زمان که یک فعالیت نیازبه  کامل شدن داشته باشد، یک فرایند از تکرار روش های قدیمی  جلوگیری  کرده و برای  سند سازی هایی که در  تیم های رسانه های اجتماعی  زیادی ، تکرار می شوند بسیار مناسب است. به این طریق زمان محدودی استفاده می شود ، به خصوص در قسمت هایی که باید کسانی را که هیچ آشنایی با کار شما ندارند، دعوت کنید.

فرایند ها می توانند در سند سازی هایی مثل ، انتشار پست ها در وبلاگ، ایجاد پست هایی در توییتر و فیس بوک،  آماده سازی تصویر برای پلت فرم های مختلف و موارد بسیار دیگری  عملکرد مناسبی داشته باشند.

فرایند های سند سازی همیشه نباید به معنی ، ایجاد یک سند  Microsoft Word  بزرگ باشد.

به خصوص در چک لیست ها این می تواند به شما  در حفظ زمان برای  فهمیدن اولویت های روزانه ، هفتگی و دیگر موارد کمک کند و اطمینان حاصل کنید که شما آن وظایف را اول انجام خواهید داد.

هنگامی که بر فعالیت های در حال توسعه تسلط داشته باشید،  روش ها و چک لیست ها  با انجام خودکار وظایف شان، کارها را به سطوح بعدی انتقال می دهند.

8) برون سپاری

خرید  رسانه های اجتماعی از کشور های دیگر می تواند زمان شما در انجام کارهای روزانه  تان را کاهش دهد.  سازمان های بزرگ تر ممکن است، تیم هایی بر پایه  انتقال کارها به موقعیت های مکانی دیگر داشته  یا از آژانس های خارجی مخصوصی  استفاده  کنند.  حتی کسب و کار های کوچک  هم می توانند از مزایای خرید های خارجی از طریق فریلنسرها یا یاری رساننده های مجاز ی بهره مند شوند.

خرید های  خارجی می تواند در بهبود محصولات رسانه های  اجتماعی به شما کمک کند. آژانس های مخصوص و افرادی که خدمات رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند، دانش و تجربه زیادی در این باره داشته و برای عملکرد بهتر و سریع تر دنبال کننده این فرایند ها هستند. آنها با فعالیت ها یی مثل:  نظارت بر رسانه اجتماعی ، خدمات مشتریان ، بازاریابی و اجرا می توانند شما را یاری  کنند.

خرید های خارجی کارهای روزانه ، به این معناست که می توانید بر جنبه های مهم تر مدیریت رسانه های اجتماعی مثل، تصویر برند و پاسخگویی به مشتریان تمرکز کنید.

اگر مشتریانتان انتظار دارند شما 24 ساعت شبانه روز را فعالیت کنید، خرید و فروش های خارجی این کمک را به شما می کنند  که برخی از فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را به وسیله کارکنانتان در مناطق دیگری از جهان انجام داده و به ساعات  کار عادی در دفتر کارتان مشغول باشید.

9) گزارش های خود را تسهیل کنید

چقدر زمان برای  جمع آوری اطلاعات و در کنار هم چیدن آنها در گزارشات روزانه مصرف می کنید؟ به احتمال زیاد ، زمان زیادی را مصرف می کنید.

به دلیل وجود ابزارهای امروزی  ، تهیه گزارش نیازمند کار دستی نیست. شما می توانید با استفاده از ابزار های تحلیلی Sprout’ به طور خودکار گزار ش های خود از تعاملات اجتماعی ، افزایش مختلف و بقیه موارد را بدست بیاورید.

به طور ایده آل شما بیشتر وقت خود را باید صرف تحلیل اطلاعات کنید ، نه کنار هم چیدن آنها.

10) یک مجموعه ابزار بسازید

شما به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی برای بدست آوردن اطلاعات مختلف و انجام کارها، نیازمند ابزار های متنوعی  هستید. اگر ابزارهایی دارید که تکمیل کننده یکدیگر هستند ، می توانید تلاش و زمان مصرفی خود را بسیار کاهش دهید.

حتی بهتر است، ابزار هایی را انتخاب کنید که  عملکرد بالاتری در کاهش نیاز هایتان دارند. ابزارهایی مانند، Sprout Social  با قابلیت مدیریت پروفایل رسانه های اجتماعی مختلف از یک جا  به طور هم زمان ، می توانند کارایی شما را بالاببرند.

ابزار های مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sprout Social با داشتن قابلیت نظارت و مدیریت همه پروفایل ها  به طور هم زمان می تواند تولید محصولات شما را بهبود بخشد.

11) کمال گرا نباشید

به عنوان مدیر یک رسانه اجتماعی ، به طور هم زمان کار های زیادی برای انجام  دارید. اگر بخواهید مطمین شوید که همه پست هایتان 100% عالی هستند ، نمی توانید همه وظایف خود را به انجام برسانید .

مساله مهم در مورد رسانه های اجتماعی ، این است که به سرعت در حال گذر هستند. شما همیشه پست جدیدی در توییتر یا فیس بوک خواهید داشت، بنابراین نیازی نیست  به همه جزییات توجه کنید. در حالیکه شما نیازمند فعالیت حقیقی در رسانه های اجتماعی  هستید، نکته ایی وجود دارد که ممکن است ایجاد کننده سیر نزولی باشد.  برای ساختن یک کپشن در اینستاگرام  ، بیشتر از 20 تا 30 دقیقه  زمان صرف نکنید.

اطمینان حاصل کنید که از وقت خود به خوبی استفاده می کنید.

***

نتیجه گیری

این یازده نکته،  نقطه شروعی را برای تولید محصولات بیشتر فراهم می کند. همان طور که موارد بالا را پیدا کردید می توانید شیوه خاص کار کردن با آنها را هم پیدا کنید.  ممکن است بهترباشد ابتدا بر یک یا دو مورد تمرکز کنید و پس از تسلط بر آنها به سراغ موارد بعدی بروید.

راههای بسیاری  به خصوص در زمینه مدیریت زمان و  عوامل محیطی  وجود دارد. ابزار های پر طرفدار شامل ، آپ ها و  وب سایت ها باعث سردرگمی مسدود کننده ها می شود. آپ های جدید و خدمات مرتبط با تولید همیشه در حال پیشرفت و توسعه هستند، بنابراین باید همیشه نسبت به این تغییرات مطلع باشید.

نکات مورد علاقه شما در مدیریت تولید رسانه های اجتماعی چیست ؟

نظرات خود را با در میان بگذارید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

این روزها دیگر همه به خوبی می دانند که اینستاگرام از رقبای خود جلو افتاده و به سرعت فیسبوک، پلاس و توییتر را پست سر می گذارد. سرویسی که هرروز برای طرفداران خود و طرفداران  افزایش فالوور اینستاگرام ، قابلیت تازه ای رو می کند. یکی از قابلیت هایی که کاربران زیادی را خوشحال کرده، داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان می باشد. در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، شیوه داشتن چند اکانت در اینستاگرام بدون نیاز به هیچ نرم افزاری آموزش داده می شود. با فالوجت همراه باشید

به خاطر داشته باشید که برای اینکار به چندین شماره موبایل و ایمیل نیاز دارید.

چگونه در اینستاگرام چندین اکانت به طور همزمان داشته باشیم؟

آموزش داشتن چند اکانت همزمان در اینستاگرام

۱ – وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس روی قسمتی که در عکس زیر با فلش نشان داده شده کلیک کنید !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان - افزایش فالوور در اینستاگرام

۲ – اکنون به پروفایل خود وارد شده اید این بار روی قسشمت مشخص شده در عکس زیر کلیک کنید

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۳ – به آخر صفحه بروید و روی Add Acount کلیک کنید.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان - افزایش فالوور در اینستاگرام

۴ – اکنون وارد بخش لاگین کردن اکانت می شود اگر اکانت دیگری دارید کافی است Username و Password خود را وارد کرده و روی Log in کلیک کنید و اگر ندارد و قصد ساخت اکانت دارید روی قسمت مشخص شده در عکس یعنی Sign up کلیک کنید.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان - افزایش فالوور در اینستاگرام

۵ – از این شماره به بعد آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای داشتن اکانت دوم را خواهید آموخت وارد صفحه ای به شکل زیر خواهید شد که با دو روش اکانت فیس بوک و یا ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شوید که ما با روش دوم یعنی ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شویم چون ثبت نام با اکنت فیس بوک باید ابزارهیا مختلف داشته باشید و زمان بر است !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۶ – خوب شما در سربرگ PHONE می توانید با شماره موبایل خود ثبت نام کنمید و در سربرگ EMAIL با ایمیل خود ! ما روش ساخت اکانت توسط ایمیل را آموزش می دهیم ! روی سربرگ ایمیل کلیک کنید سپس ایمیل خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۷ – اکنون در بخش Full name نام کاربری خود و یا نام کامل خود را بنویسید و در بخش Password باید پسورد انتخابی خود را بنویسید. و می توانید با کلیک روی عکس آوتار بالایی یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان - افزایش فالوور اینستاگرام

۸ – در مرحله بعد از شما می خواهد دوستان خود را در فیس بوک پیدا کنید اگر نمی خواهید مانند عکس زیر روی Skip کلیک کنید. یک پیام در وسط صفحه ظاهر می شود و باز هم روی Skip کلیک کنید.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۹ – این بار درخواست جستجو در دفتر تلفن را می کند که با Search contacts دوستانی که در دفتر تلفن شما اینستاگرام دارند را معرفی می کند و اگر باز هم نمی خواهید روی Skip به سبک مرحله قبل کلیک کنید. بعد از این مرحله وارد دوستان پیشنهادی اینستاگرام می شوید که می توانید با کلیک روی Done بالای صفحه این مرحله را نیز رد کرده و وارد پروفایل خود شوید. اضافه کردن دوستان تان به فالووئینگ ها موجب پیدا کردن شما توسط آنان و  افزایش لایک اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۱۰ – به ایمیل خود مراجه کنید و یک ایمیل از اینستاگرام که دریافت کرده اید را با کلیک روی Confirm your email address تایید کنید ، بعد از کلیک وارد سایت اینستاگرام خواهید شد که باید یوسر و پسوردی که ساخته اید را وارد کرده و لاگین کنید تا وارد اینستاگرام شوید !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۱۱ – اکنون دوباره به اینستاگرام اندروید یا آیفون خود برگردید و وارد بخش مشخص شده در عکس زیر شوید !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

۱۲ – در بالای صفحه مانند عکس زیر به راحتی می توانید بین اکانت های خود سوییچ کنید !

آموزش داشتن چند اکانت در اینستاگرام به طور همزمان

منبع: patoghu

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

احتمالاً برای شما هم شنیدن خبر آپلود عکس در اینستاگرام با استفاده از مرورگرهای وب خبر خوشایندی است. در واقع می توان با استفاده از کامپیوتر و با مرورگرهایی همچون فایر کس و گوگل کروم در اینستاگرام عکس هم بگذارید. بنابراین دیگر مجبور نیستید برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، ابتدا آن ها را از کامپیوتر به گوشی منتقل کنید، بلکه می توانید مستقیماً آنها را در اینستاگرام منتشر کنید. به ویژه کسانی که افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام برایشان به حدی اهمیت دارد که حتی وقتی به گوشی هوشمندشان دسترسی ندارند باز هم می خواهند از لحظه ها استفاده کنند. در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، شیوه آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس و سافاری در کامپیوتر بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

نحوه انتشار عکس در اینستاگرام با استفاده از مرورگرهای وب

توجه کنید که در اشتراک گذاری عکسها با استفاده از کامپیوتر نمی توانید فیلتر را به آن اضافه کنید و فقط قابلیت چرخش عکسها و Crop کردن آنها وجود دارد.ولی اگر شما عکسها را با استفاده از برنامه هایی مثل فتوشاپ یا آنلاین ویرایش کرده اید استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر راه حل بسیار خوبی به نظر می رسد. در حقیقت بهترین استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر برای عکاسان است که عکسهای خود را با کیفیت بالا و بدون فیلترهای اینستاگرام می خواهند به اشتراک بگذارند.

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از گوگل کروم

برای باز کردن اینستاگرام و به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام با استفاده از مرورگر گوگل کروم کافی است مراحل ساده ای را دنبال کنید.ابتدا گوگل کروم را باز کنید و روی دکمه سه نقطه منو در قسمت بالا راست کلیک کنید و سپس روی New incognito window کلیک کنید تا باز شود.اگر چه این مرحله الزامی نیست اما برای امنیت بیشتر بهتر است آنرا انجام دهید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

سپس دوباره روی سه نقطه منو کلیک کنید و به More tools>Developer tools بروید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور اینستاگرام

بعد از این کار به وب سایت اینستاگرام بروید و وارد اکانت خود شوید.در اینجا یک وب سایت ساده بدون قابلیت آپلود عکس را میبینید.روی آیکون tablet-cum-phone کنار Elements کلیک کنید تا مرورگر به حالت تبلیت و موبایل سئویچ کنید و شما آیکن دوربین ایسنتا که برای گذاشتن عکس و پست استفاده میشود را ببینید ، از طریق این گزینه قادر خواهید بود امکانات مخفی سایت را ببینید و عکسها را بدون نیاز به موبایل آپلود کنید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از Mozilla Firefox

برای انتشار عکس در اینستاگرام با استفاده از فایرفاکس، ابتدا Firefox را باز کنید و افزونه User Agent Switcher را نصب کنید.این add-on ساده ترین راه برای تبدیل فایرفاکس به حالت موبایل است.پس از نصب افزونه آیکون آن با کلیک بر روی منو همبرگری بالا سمت راست و انتخاب گزینه customize به toolbar اضافه کنید و از منوی آن گزینه iPhone 3.0 را انتخاب کنید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور اینستاگرام

سپس سایت اینستاگرام را باز کنید و همانند روش گوگل کروم دکمه دوربین برای آپلود عکسها را می بینید.روی آن کلیک کنید و عکسها را از کامپیوتر آپلود کنید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

پست گذاشتن در  اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

کاربران مک اصلا نگران نباشند زیرا خیلی ساده می توانید عکسهای خود را با استفاده از مرورگر Safari آپلود کنید.در مرورگر به قسمت Preferences بروید و یک پنجره جدید باز می شود.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

در قسمت Advanced گزینه Show Develop menu in menu bar را تیک بزنید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

شبیه به حالت Incognito در کروم،توصیه می شود در حالت Private Window باشید و پروسه را ادامه دهید.برای اینکار کافی است به قسمت File>New Private Window بروید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

حالا وب سایت اینستاگرام را باز کنید و وارد اکانت خود شوید و سپس به قسمت Develop>User Agent بروید و روی Safari-ios10-iPhone کلیک کنید. همانند روش پست گذاشتن در سایت اینستاگرام توسط گوگل کروم و فایرفاکس آیکن دوربین اضافه شده به راحتی می توانید عکسهای حود را به اشتراک بگذارید.

آموزش آپلود عکس در اینستاگرام با گوگل کروم ، فایرفاکس کامپیوتر - افزایش فالوور در اینستاگرام

منبع: انزل وب

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

اگر به دنبال  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام هستید، باید همیشه به روز باشید و از هر قابلیت جدیدی برای جذاب تر کردن پست های اینستاگرامی خود بهره ببرید. یکی از این قابلیت ها ارسال آلبوم عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام است. این قابلیت که تا حدی شبیه استوری ها می باشد،این امکان را به شما می دهد که چندین عکس و ویدو را در قالب یک پست به شکل آلبوم منتشر کنید.در این مطلب از مجموعه آموزش های اینستاگرام، شیوه استفاده از این قابلیت و ارسال آلبومی از عکس و ویدئو در قالب یک پست اینستاگرام برایتان بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

برای شما هم پیش آمده که با دوستان خود به گردش رفته اید و یا در یک برنامه ویژه حضور داشته اید، حال اگر می خواستید عکس های خود را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید مجبور بودید عکس ها را به صورت جدا ارسال کنید. با این کار تصاویر به صورت پراکنده منتشر می‌شوند، و از سوی دیگر بعد از مدتی اکانت شما، پر از تعداد زیادی عکس به صورت در هم ریخته می‌شود. قابلیت ارسال آلبوم در یک پست اینستاگرام این امکان را به شما می‌‎دهد که تا سقف ده عکس و ویدیو را در قالب یک آلبوم درآورده و به صورت یک پست اینستاگرام تکی به اشتراک بگذارید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بعد از دانلود نسخه جدید اینستاگرام و نصب آن، با مراجعه به اپلیکیشن با گزینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید. با زدن بعلاوه وسط رابط کاربری، که همواره برای ارسال تصویر و ویدیو استفاده می‌شود، شاهد گزینه‌ای با نام «انتخاب مجموعه‌ای» (Select Multiple) خواهید بود.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

بعد از انتخاب این گزینه، اینستاگرام گالری آلبوم گوشی شما را باز کرده و این امکان را می‌دهد تا به صورت مجموعه‌ای از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید. همانطور که می‌بینید می‌توان به دلخواه عکس‌ها را برای ایجاد آلبوم در اینستاگرام انتخاب کرد.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

مرحله بعد همانند همیشه به ویرایش تصویر و یا ویدیو تعلق دارد. همانطور که در مطلب گذشته نیز به آن اشاره کردیم، نکته قوت قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام اینجاست که می‌توان هر فایل چندرسانه‌ای اعم از تصویر و یا ویدیو را به صورت جداگانه ویرایش کرد. همانند تصویر زیر، هر عکس را انتخاب کرده و بعد از ویرایش و یا اعمال یک افکت، آن را برای رفتن به سراغ تصویر و یا ویدیوی بعدی تایید کنید.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور اینستاگرام

نکته دیگر اینجاست که می‌توان در هر تصویر به صورت جداگانه افراد را تگ کرد، اما متن (کپشن) و همچنین موقعیت جغرافیایی به ازای مجموعه تعیین می‌شوند.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام - افزایش فالوور در اینستاگرام

مشاهده می‌کنید که با دانلود نسخه جدید اینستاگرام و ایجاد آلبوم در آن، می‌توان چند فایل را در قالب یک بسته بسیار مرتب و شکیل با دیگران به اشتراک گذاشت. دنبال‌کنندگان شما با مشاهده نقطه‌های پایین پست به ماهیت آلبوم آن پی برده و در بین تصاویر و ویدیوهای آن پیمایش می‌کنند.

آموزش ارسال چندین عکس و ویدئو در یک پست اینستاگرام- افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر افزایش فالوور در اینستاگرام برای شما اهمیت دارد، باید به روز باشید. ویژگی های همچون لایو، استوری ها و آلبوم ها نیز از این دست قابلیت هاست.

منبع: gadgetnews

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

شاید داشتن یک پیج اینستاگرام برای برخی صرفاً یک تفریح و سرگی باشد تا خاطرات و لحظات خود را بادیگران به اشتراک بگذارند. اما این روزها، شرکت ها و سازمان ها از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنند. در واقع پیج اینستاگرام برای برخی ها، محلی برای معرفی محصولات و خدماتشان به دیگران می باشد. در هرحال آنچه برای همه اهمیت دارد افزایش فالوور در اینستاگرام است. بنابراین باید از روش های مختلف برای جذاب کردن پیج اینستاگرام خود و  افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام بهره بگیرید. در اینجا ما برخی از این قوانین ساده را بیان می کنیم. با فالوجت همراه باشید.

بهبود پیج اینستاگرام با قوانینی ساده

۱- چگونه در کپشن پست‌هایمان به خط بعد برویم؟؟

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که موقع نوشتن پست خود در اینستاگرام قصد داشتید به خط بعد بروید، اما نتوانستید و مجبور شده‌اید که جملات را پشت سر هم بنویسید، برای اینکار می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

الف) اگر از سیستم عامل IOS استفاده می کنید،  هنگام نوشتن پست، بر روی کیبورد دکمه ۱۲۳ را بزنید، حال کلید return را مشاهده خواهید کرد!

ب) اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، ابتدا متن خود را در برنامه های دیگری مانند نوت، تایپ و سپس ان را در کپشن اینستاگرام خود کپی کنید.

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

۲- تگ کردن افراد در کپشن، علاوه بر عکستان

در اینستاگرام نرخ تعامل (Engagement Rate) برابر است با لایک ها + کامنت ها + فالوور ها:

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

احتمالاً برای شما هم  جذاب خواهد بود که بدانید تگ کردن افراد حاضر در پست، علاوه بر خود عکس، در کپشن باعث افزایش ۵۶ درصدی نرخ تعامل (Engagement Rate) افراد می‌شود. پس در هنگام پست کردن عکسی با دوستتان بهتر است علاوه بر تگ کردن او در عکس، زیر پست‌تان و در بخش کپشن نیز او را تگ کنید.

۳- عکس های آبی رنگ آپلود کنید!

سعی کنید از رنگ آبی استفاده کنید. چرا که عکس‌های آپلود شده ی آبی رنگ باعث افزایش ۲۴ درصدی نرخ تعامل (Engagement Rate) می‌شود و در واقع رنگ آبی نسبت به سایر رنگ ها، بیشترین بازدهی را  در اینستاگرام دارد. اگر عکس‌هایی که آپلود می‌کنید با پس زمینه دریا و یا هر چیز آبی دیگری نباشد می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام  رنگ عکس مورد نظر را با سایه و یاهایلایت آبی رنگ تنظیم کنید!

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

۴ – فید خود را خلاقانه کنید!

می توانید با استفاده از گریدبندی در اینستاگرام، فید خود را جذاب تر کنید. قطعاً شما هم با نمونه های زیر مواجه شده اید و جذابیت این فید ها را تأیید می کنید. برندها نیز از این ویژگی برای جذاب تر فید خود استفاده می کنند.

با این قوانین پیج اینستاگرام خود را متحول کنید - افزایش فالوور اینستاگرام

برای این کار می توانید از برنامه هایی همچون: Giant Square برای iOS و Instagrid Grids for Instagram برای اندروید استفاده کنید و به این طریق “بنر” های خلاقانه بسازید و فید خود را جذابتر و خلاقانه‌تر کنید!

۵- به یک عکاس آماتور تبدیل شوید!

در اینستاگرام حرف اول و آخر را عکس ها می زنند. بنابراین داشتن عکس های حرفه ای و جذاب اهمیت زیادی دارد. سعی کنید با قوانین عکاسی آشنا شوید و در عکاسی های خود آنها را به کار ببندید. برخی از این قوانین عبارتند:

  • استفاده از نور طبیعی
  • تنظیم دستی فکوس عکس
  • رنگ‌ها مهم هستند
  • زاویه مناسب را برای عکس گرفتن تعریف کنید
  • از فضاهای سفید موجود در اطراف شی‌تان استفاده کنید تا عکستان واضح‌تر و خلوت‌تر به نظر برسد
  • ویرایش افراطی عکس ممنوع!

گاهی اوقات رعایت برخی نکات ساده نیز می تواند باعث جذاب تر شدن پیج اینستاگرام شما شود و نهایتاً شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک در صفحه شخصی خود خواهید بود.

منبع: برگرفته از بلاگ اد

فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی

 



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 تصور کنید یک روز کاری در دفترکاریتان به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی است. شما شروع به پاسخ دادن به پست های توییتر، فیس بوک می کنید و تعدادی از عکس های شب گذشته شرکت را در پیج اینستاگرام پست می گذارید. سپس یکی از مدیران به سمت شما می آید و می گوید : از شما می خواهم یک  گزارش از عملکرد اینستاگرام مان را در سه ماه گذشته  تهیه کنید. مطمئناً خواهید گفت: حتما. اما هنگامی که شما را ترک می کند،  با خود می اندیشید باید چه مواردی را در این گزارش جای دهم؟ بر اساس کدام معیارها، پیج اینستاگرام شرکت را ارزیابی کنم؟

اگر این سناریو برایتان آشناست، شما تنها نیستید. در رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و حتی Pinteres شما معیار های زیادی برای سنجیدن موفقیت خود نسبت به رقبایتان دارید. اما در اینستاگرام این سنجش به  سادگی انجام نمی گیرد.

خوشبختانه معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید. با فالوجت همراه باشید.

استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام 

1) کامنت ها ی دریافتی

این معیار نشان دهنده چه چیز به شماست ؟: چگونگی ایجاد تعامل با محتواهایتان

تعداد لایک ها و  افزایش لایک اینستاگرام برای هر پست ،اولین معیاری است که بیشتر برند ها  برای اندازه گیری تعامل رسانه اجتماعی در پیج اینستاگرام از آن استفاده می کنند. لایک ها خوبند ، اما کامنت ها حتی از لایک ها هم در تعاملات قوی تر عمل می کنند. در این باره بیندیشید. زمان بیشتری برای فکر کردن و کامنت گذاشتن نیاز هست  تا لایک کردن یک تصویر. TrackMaven دریافت که میانگین لایکی که برندها  از هر 1000 فالوور می گیرند 18.54 درصد است  و تعداد کامنت ها فقط 0.63 .

هنگامی که فالوورهای شما از double tapping   استفاده و برای کامنت گذاشتن زمان می گذارند، به این دلیل است که  آن پست با وجودشان طنین انداز شده است. کامنت ها، چه مثبت و چه منفی ، دلیل نوع احساسات یک شخص نسبت به محتویات یا برندتان و حتی هر دو این موارد به طور همزمان می باشد.

اگر میانگین تعداد کامنت ها در هر پست شروع به افزایش کرد، به این معناست که شما یک  جامعه ساخته و فالوورهای وفاداری  دارید که بزرگترین هدف  بیشتر شرکت هاست.  اگر به ندرت کامنت دریافت می کنید یا تعداد کامنتهایتان در هر پست بسیار کم است، نشانی بر این است که فالوور ها و محتویاتتان با هم همسو نیستند.

 پرچم سفیدتان را علنی نکنید. از آن به عنوان شانسی برای اندیشیدن  به  راههایی برای خلق عکس های بهتر و بیشتر کردن تعاملاتتان استفاده کنید. تلاش کنید به جای عکس ، فیلم های ویدیویی بگذارید و  یا در استفاده از کپشن های خود خلاقانه تر عمل کنید.

2) بیشترین هشتگ های سفارش شده

این معیار ها به شما چه می گویند؟ باید از چه هشتگی استفاده کنید.

هشتگ ها و اینستاگرام همیشه با هم همراهند واین همراهی،  حکم همراهی کره بادام زمینی و ژلاتین را دارد. نه تنها استفاده از هشتگ ها با پست ها ی اینستاگرام  باعث تعاملات بیشتری  می شود بلکه یافتن پست های شما را اسان تر می سازد. معیارهای متفاوت اینستاگرامی برای پیگیری عملکرد هشتگ ها وجود دارند اما  روشی که بیشترین تعامل را برایتان  ایجاد کند بهترین روش است.

تا جاییکه اینستاگرام یکی از معدود پلت فرم های  رسانه اجتماعی  است که شما را به استفاده ازهشتگ های متعدد در پست هایتان تشویق می کند ، شما باید لیستی از مواردی که لایک و کامنت های بیشتر دریافت می کند تهیه کنید. به این طریق می توانید ، آنها را به پست های مرتبطی که نیاز دارید اضافه کنید. به یاد داشته باشید، هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در بهینه سازی موتور جستجو هستند.  هشتگ ها با بیشترین تعاملات ، مانند کلمات کاربردی هستند که  در شلوغ ترین قسمتها استفاده می شوند. اگر درباره آنها به خوبی بیاموزید، موفقیت بیشتری هم کسب خواهید کرد.

دیگر مزیت نادیده گرفته شده این معیار ، دادن این ایده به شماست که باید از چه نوع  محتوایی برای پست هایتان استفاده کنید.

اگر متوجه شوید که  استاندارد های پستهایتان در تعاملات خود، با این معیارها یکسان نیستند ، مشکل شما هشتگ هایتان هستند.

3) تعاملات با فالوو ها

این استاندارد ها به شما چه می گویند؟  تعاملات شما به تعداد فالوورهایتان مربوط می شود.

درصورتی که  پست های شما صد لایک و کامنت به خود اختصاص می دهد ،به شرکت هایی مثل نایک و Starbucks که برای هر پست  خود هزاران لایک و کامنت می گیرند نگاهی بیندازید . اما مساله ای که فراموش کرده اید، این است که نایک و Starbucks  میلیون ها  فالوور دارند که به همین دلیل پست هایشان بیشتر دیده می شود. به این دلیل که تعامل با فالوورها  نشان  دهنده تعداد لایک ها و کامنت هایی است که  از هر شخص  دریافت می کنید، کار بسیار کامل و بی نقصی به حساب می آید. به این ترتیب شما شرکتتان را با برند ها ی بزرگ مقایسه نمی کنید. ممکن است یک صفحه کوچک  تعاملات بیشتری با فالوور های خود نسبت به صفحات بزرگتر داشته باشد.

افزایش این استاندارد ها نشان دهنده‌ی علاقه مند شدن فالوورها به محتواهای شما،  افزایش فالوور اینستاگرام و در اولویت قراردادن پست هایتان در لایک کردن و کامنت گذاشتن توسط  فالوورهایتان است . اگر تعداد این فالوور ها پایین است ، به این معناست که کاربران با صفحه شما درگیر نیستند و فقط هر چند وقت یکبار آن را چک می کنند.

به منظور افزایش این تعداد، تلاش کنید پست های جذاب تری در پیج اینستاگرام خود بگذارید که مردم را بیشتر به خود جذب کند و هر روز صفحه شما را بررسی کنند. برای مثال  عکاسی با نام Joel Strong  عکس هایی از مردم نیویورک می گرفت و سر های آنها را با افراد مشهور جایگزین می کرد. فالوورها نمی توانند منتظر پست های  بعدی  بمانند به همین منظور مرتبا صفحه شما را بررسی می کنند.

ایده خوب بعدی اپلود محتویات جدید بر یک اساس منسجم ، مثلا بر طبق  آخرین پست یا دو مورد از جدید ترین پستهای هر روز.

4) افزایش فالوور اینستاگرام

آنچه استاندارد ها به شما می گویند چیست؟  پست های خود را به طور کامل توسعه دهید.

تا کنون استاندارد های اینستاگرام ما بر میزان تعاملات و فعالیتهای حسابتان تمرکز داشته اند. اما اینبار اجازه دهید نگاهی به بزرگترین استانداردجهانی رسانه های اجتماعی در سرتاسر جهان که فالوور است ، داشته باشیم. اگر چه تعامل  با فالوورها ، بسیار مهم تر از داشتن تعداد زیادی فالوور است، اما وجود این فالوورها هم کم اهمیت نیست.

به طور ایده آل، زمانی که در حال ساخت برند خود هستید ، تعداد فالوورهایتان افزایش می یابند. شما می خواهید مخاطبان خود را افزایش داده و بتوانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید، مهم نیست افزایش از طریق افراد تاثیر گذار، گفتگوهای بین دوستان،  یا حتی تبلیغات انجام گیرد.

 به هنگام دنبال کردن این استاندارد، آن را در طول  یک دوره زمانی  معین بسنجید. پیگری هر روزه این کار اطلاعات مورد نیازبرا ی تصمیم های مهم را در اختیارتان  نخواهد گذاشت. برای مثال اگر می دانید ، تعداد فالوور هایی که در هر ماه می گیرید کم است، پس نیازمند تلاش بیشتری هستید. از طرف دیگر ، اگر توانستید در یک روز یا یک ماه فالوور های بیشتری نسبت به دیگر زمان ها بدست بیاورید ، باید برنامه ایی که در آن روز یا ماه انجام  گرفته شده را جایگزین دیگر برنامه های خود در روز های آتی بکنید.

برخی از بازاریابان به تعداد فالوور های شما به عنوان یک استاندارد پوچ و بی ارزش می دانند ، و در گاهی واقعا می تواند بیهوده باشد. به هر حال، مزیت واقعی اندازه گیری فالوور ها، کسب اطلاع از توانایی های بالقوه برند از طریق انتشار محتویات مختلف  است.  هرچقدرافراد کمتری که پست هایتان را ببینند ، تعاملات کمتری هم در حسابتان بوجود می آید. داشتن فالوورهای بیشتر به معنی دیده شدن بیشتر پیج اینستاگرام شما می باشد.

از همین رو، شرکت ها و سازمان ها، این روزها تلاش زیادی برای افزایش فالوورها در اینستاگرام انجام می دهند. هرچند خرید فالوور فیک روشی محکوم به شکست است، اما می توانید برای معرفی پیج اینستاگرام خود و افزایش فالوورها از روش های منطقی همچون ربات های افزایش فالوور استفاده کنید. فالوجت نیز از این دسته ربات ها می باشد که فالوور های واقعی زیادی را به سمت پیج اینستاگرام شما سوق می دهد.

5) بازدیدهای ارجاعی

این استاندارد به شما چه می گوید؟  وب سایت شما چه میزان بازدیدی  از پیج اینستاگرام بدست می آورد؟

یکی از بزرگترین شکایت های کسب و کار ها در باره بازاریابی رسانه های اجتماعی  ، این است که توانایی ردیابی  سرمایه گذاری هایی بر مبنای (ROI) را ندارند. اگر چه می دانیم که  ردیابی (ROI) امکان پذیر است ، اما به این دلیل که اینستاگرام اجازه کلیک کردن بر لینک ها را نمی دهد، بازاریابان بسیاری را در تنگنا قرار داده است.  پس برای قرار دادن محتواها ی خاص در پیج اینستاگرام  یا ارتقا آنها  و توانایی ردیابی نتایج باید به چه صورت عمل کرد؟   مطمینا باید از پارامتر های UTM استفاده کنید.

پارامتر های UTM برچسب هایی هستند که برای گرفتن اطلاعات بیشتر از تحلیل های گوگل درموردلینک ها می توانید به URL اضافه کنید. با اضافه کردن پارامترهای UTM به لینک ها می توانید آنها را در پیج اینستاگرام به اشتراک بگذارید و حتی رقبا و ترافیکی که به طور مستقیم وارد اینستاگرامتان می شوند را رد یابی کنید. به دلیل  طولانی تر شدن  url  ها، از url های کوتاهتری  مثل bitly برای لینک گذاشتن در کپشن های خود ایده بسیار خوبی است.  به این شیوه افراد می توانند مرورگرهای های خود را باز کرده و در url  آن تایپ کنند.

گزینه ی دیگری که متقاعد کننده تر از اضافه کردن url کنار کپشن هاست ، استفاده از بیو است. اینستاگرام  اجازه داشتن یک لینک قابل کلیک کردن در پروفایلتان را به شما می دهد. بعضی از برند ها به استفاده از این لینک  برای ارتقا معاملات خاص یا محتویات جدید خود علاقه نشان می دهند. هر گاه مطلب جدیدی برای ارتقا داشتید ، این کار به راحتی تغییر دادن لینک خواهد بود.

یا می توانید از  مسیری که Apartment Therapy طی کرده است ، استفاده کنید. این وب سایت طراحی آپارتمان  تصاویر الهام بخشی از طراحی هایش  در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد. آنها یک صفحه مکاتبه کننده در وب سایت خود جاییکه مردم می توانند اطلاعات بیشتری در باره طراحی کسب کنند، ایجاد کردند.

از نحوه عملکرد تماس برای کلیک بر لینک بیو افراد ، مطلع باشید.  این لینک  به طور مستقیم شما را  با تمام تصاویری که در پروفایل اینستاگرام وجود دارد، مرتبط می سازد .

6) استاندارد های داستان های اینستاگرام

این معیار ها به شما چه می گویند؟ چگونه داستان های اینستاگرامی شما پر طرفدار می شوند.

امروزه داشتن داستان اینستاگرامی تبدیل به ویژگی مهمی شده است، بیشتر برند ها برای امتحان کردن ، آن علاقه زیادی از خود نشان می دهند. اما چگونه متوجه شوید کاری که  می خواهید به خوبی انجام می شود؟

اینستاگرام هم مثل Snapcha، اطلاعات کاملی از داستان ها یتان ندارد. اما ترکیبی از اطلاعات و ریاضی است  که به شما نشانه هایی از چگونگی عملکرد داستان هایتان ارایه می دهد.اینجا تعدادی از این معیار ها را بررسی خواهیم کرد:

دیدگاه های منحصر به فرد: این تعداد افرادی هستند که داستان شما را دیده اند. شما حتی می توانید افرادی که به طور مخفیانه از داستان شما دیدن کرده اند را ببینید.

آمار نهایی : آمار نهایی شما دلالت بر تعداد نفراتی که داستان کامل  شما را دید ه اند، دارد. این معیاری نیست که اینستاگرام به شما داده باشد و بتوانید با آن محاسباتتان در این باره را انجام دهید. نگران نباشید، ساده است،  می توانید آمار کسانی که اولین و آخرین داستانتان را دیده اند از هم تفکیک کنید. سپس این عدد را در 100 ضرب کنید.

پیام های مستقیم به داستانتان

مردمی که پیام های مستقیمی از داستانتان به برند شما ا رسال می کنند. در حا ل حاضر، تا زمانی که کاربران نتوانند داستان ها را لایک یا به اشتراک بگذارند این بهترین معیار سنجش شما از داستان های اینستاگرامی است  . برای ایجاد تغییر  در آمار تعاملات خود، تعداد dm ها را از تعداد بازدید های داستانتان مجزا کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که با این اپ نمی توانید اطلاعات قبلی از داستان هایتان بدست بیاورید. بنابراین ، اگر بخواهید عملکرد خود در طی یک دوره زمانی مشخص را پیگیری کنید باید آن را به طور دستی به کمک یک  spreadsheet یا در جای دیگری انجام دهید.

شروع کنید: پیج اینستاگرام خود را ارزیابی کنید

فکر استفاده از استاندارد ها، اطلاعات قبلی و تحلیل های رسانه های اجتماعی مثل بسیاری از کارها شاید در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نرسد، اما  نا امید نشوید. به همان میزانی که حساب اینستاگرام شما رشد می کند ، شما شروع به بررسی اعداد، و میزان پیشرفت خود می پردازید

تنها راه پیشرفت و رفتن به جلو ، این است که بدانید از کجا شروع کرده و هم اکنون در چه جایگاهی قرار گرفته اید. با پیگری این 6 استاندارد اینستاگرامی مشاهده کارهایی که تاکنون برای حرفه خود انجام داده اید آسان تر شده و حرکت درستی برای کمک  به رشد شما خواهد بود.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 در قسمت اول از مقاله برخی از شیوه های کاربردی استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارها بیان شد. در این قسمت از مقاله، 6 راهکار دیگر بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

7) ویدیو های بیشتری ایجاد کنید

مطمئناً نباید درباره اهمیت ویدیو در کسب و کارهای کوچک صحبت کنم . اگر چه امروزه  تصاویر تعاملات بیشتری را ایجاد می کنند، ویدیو ها در حال افزایش هستند.  به جای منتظر ماندن برای اینکه دیگر برند ها بر شما چیره شوند از هم اکنون کار خود را اغاز کنید.

با داستان های اینستاگرام و ویدیو های زنده ، این اپ به وضوح به سمت محتواهای ودیویی در حرکت است . چیز مهم درباره استفاده از ویدیوهای اینستاگرام  این است که نیازی به تولید تعداد بالایی از این فیلم ها نیست. تمام چیزی که نیازمند آن هستید یک موبایل  و کمی خلاقیت است. بعلاوه ویدیو ها در سایز کوچک و زمان محدود یک دقیقه ایی ساخته می شوند.

8) Regramming را آغاز کنید

یکی از بهترین راهها برای شروع ساخت پیوند ها ،اشتراک گذاری محتویات مردم دیگراست.  در اغاز استفاده از اینستاگرام در کسب و کار های کوچک ، باید مخاطبین اولیه خود را ارجح بدانید. شما برای اشتراک گذاری ها و تعاملات اولیه نیازمند نگاههایی به پروفایلتان هستید.

 Regramming  یک راه آسان و سریع برای حرکت های آنی است. بر خلاف شبکه های دیگر ،  اینستاگرام مسیر اصلی برای به اشتراک گذاری محتویات با دیگران ندارد. شما می توانید لایک کنید یا کامنت بگذارید. اما اپ های سه بخشی وجود دارد که به شما توانایی Regramg کردن را می دهد.

9) در Instagram Ads از حروف بزرگ استفاده کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کسب و کار های کوچک را از تلاش برای تبلیغات رسانه های اجتماعی باز میدارد هزنیه هاست. زمانی که شما بودجه بالایی نداشته باشید، هزینه کردن برای تبلیغات  کمی سخت می شود. اما به این دلیل که Instagram

Ads  بسیار مقرون به صرفه است ، شانس  بسیار خوبی  برای کسب و کار های کوچک  به حساب می آید.

آغاز بکار بسیار ساده است، به ویژه اگر یک حساب تبلیغاتی فیس بوک  داشته باشید، زیرا در واقع این حساب هم به سبک همان پلت فرم ساخته می شود. ولی به  دلیل مهم بودن چگونگی نمایش محصولات ،  توصیه می کنیم که به جای  استفاده دوباره از عکس های فیس بوکتان  ،عکس های مخصوص و جدیدی برای مشتریانتان در اینستاگرام  بسازید .

10)  میزبانی یک مسابقه اینستاگرامی

هیچ شکی در علاقه  مردم برای استفاده از محصولات و خدمات رایگان وجود ندارد. محتویات اینستاگرام روش های خوبی برای مجذوب کردن طرفداران کنونی نسبت به شرکتتان به شما می دهد.

برای بدست آوردن  حداکثرنتیجه و افزایش لایک اینستاگرام  ، در محتویاتتان از موارد خاصی  استفاده می کنید:

در این رقابت و برتری جویی به جای استفاده از حرف های عمومی مثل ( برای اینکه برنده شوید ما را دنبال کنید) از یک تم خاص استفاده کنید.

+ در رقابت های خود یک هشتگ خریدار بسازید.

+ به مردم برچسب یک دوست را بدهید و  از آنها بخواهید که در این رقابت شرکت کنند. این کار چالش شما را بسیار سریع تر گسترش  می دهد.

+ تقریبا یک هفته قبل از شکل دادن پیش بینی های خود سطح مسابقه را ارتقا دهید.

+ برای گسترش کار خود همکاری با دیگر شرکت ها یا تاثیر گذاران را افزایش دهید.

+

تا زمانی که هدف افزایش فالوور اینستاگرام باشد تمام کار هایی که انجام می دهید باید تا حدودی مرتبط با حرفه شما باشد. با این روش شما فقط جویندگان هدیه را به خود جذب نمی کنید ،  بلکه مردم به طور صحیح به برند شما علاقه مند می شوند.

11) همکاری

یکی از راههای فالوور گرفتن سریع ، کمک گرفتن از کسی است که فالوور های زیادی دارد. نکته مهم درباره اینستاگرام این است که بسیاری از حسابهای پر طرفدار ، دارای سازمان حرفه ایی بزرگی نیستند. آنها از مردم معمولی و سبک زندگی کار آفرینانی که تا کنون  کار های بسیاری برا ی جذب مخاطبین خود انجام داده اند، شکل گرفته اند.

وقتی این افراد صحبتی در باره برند شما بکنند ، بالافاصله فالوور هایشان به چک کردن حساب شما می پردازند و ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کردید فالوور جذب کنید. این یکی از تکنیک هایی است که Neil Patel در مطالعات 57 000 دلاری  اینستاگرامی خود از آن استفاده کرده است.

 دو راه متداول که با ساخت حساب ذکر شده  این است:

  • پرداختی به اسپانسر های پست خود داشته باشید( این می تواند هر جا که باشید برای پست 20تا100دلار هزینه دربرداشته باشد.)
  • یک رابطه یا همکاری با آنها ایجاد کنید

مطمینا دومین راه بسیار ایده آل به نظرمی رسد، اما اجازه دهید با گزینه اول کار خود را اغاز کنیم

بسیاری از کسب و کار های کوچک  نمی دانند که پرداخت هزینه به اسپانسر ها تنها یک گزینه نیست ، بلکه راه بسیار پر طرفداری برای قرار دادن توپ درحساب کاربریتان است. برند  Bachelr    تولید کننده لوازم ضروری مردانه ، برای ارتقا وب سایت  خود به هنگام راه اندازی  ،از پست های اینستاگرامی حمایت کرد و نتایج بسیار خوبی دید.

این برند تنها در دو هفته بیش از 20000بازدید کننده  بدست آورد.

Bachelr اعتبار بسیار زیادی از موفقیت  در بازاریابی تاثیر گذار کسب کرد.

یکی از موفق ترین پست های ما نمونه ایی از محصولات  درطبیعت است .  که 10 k لایک و بیش از 100 کامنت را به خود اختصاص داده است.

لیستی از تاثیر گذارانی که به حرفه شما مرتبط هستند ، تهیه کنید. بیشتراین حساب ها، اطلاعاتشان  را در پروفایل خود ثبت کرده اند و به همین دلیل  پیدا کردنشان کار سختی نیست.

هنگامی که بد دنبال افراد تاثیر گذار هستید ، کسانی را انتخاب کنید که با برند شما همسو هستند. در غیر این صورت، به احتمال زیاد فالوو های جدیدبا محتویات شما ارتباط بر قرار نخواهند کرد.

دومین تکنیک ، یک روش ساده قدیمی در بازاریابی است. شروع به فالوو کردن شرکت هایی که محتویاتشان تکمیل کندده برند شماست بکنید. کامنت بگذارید، پست هایشان را لایک کنید و حتی از طریق ایمیل با آنها ارتباط بر قرار کنید. زمانی که این رابطه شروع به بهتر شدن کرد، به دنبال راههایی برای بهبود بخشیدن به کار یکدیگر در اینستاگرام باشید. شاید بتوانید با هم یک تیم تشکیل دهید یا اتفاقات را با هم دنبال کنید.تصاویرتان را  در اینستاگرام خود پست بگذارید و آنها را به هم متصل کنید. احتمالات زیادی وجود دارد.

شرکتی که ترفند جالبی برای این دو تکنیک به کار گرفت ، Gym Shark است. یک شرکت فعال پوشاک، که برای ورزشکاران، بدن سازان و مردمی که زندگی پر تحرکی دارند ، لباس تهیه می کند. یکی از تکنیک های Gym Shark برای افزایش فالوو ر هایش ، حمایت از تاثیر گذاران در زیبایی اندام  است .  ورزشکارانی که این شرکت از آنها حمایت می کند تصاویر محصولات  Gym Shark  را در صفحه اینستاگرام خود می گذارند و Gym Shark هم  تصاویر پست های آنها را در   صفحه  اینستاگرام  خود قرار می دهد.

12) با فالوور های رقیب خود در تعامل باشید

دو نکته از مهم ترین موارد در ایجاد تعامل با فالوور های اینستاگرام  موارد زیر هستند:

  • آنها به حرفه شما علاقه مند هستند
  • آنها به محتویات پستهای شما علاقه دارند.

با این استراتژی ، اولین قسمت آن اتفاق افتاده است . اگر کاربری یکی از رقبای شما را فالوو کند، به احتمال زیاد بیشتر به کار شما علاقه مند است تا رقیبتان. پس به اسانی فالوور شما می شود. از این نقطه نظر کاربران از طریق محتویات پست های شما  به تعامل با یکدیگرخواهند پرداخت .

لیستی از رقبای اصلی ، فعال در اینستاگرام خود تهیه کنید. ممکن است برای آسان کردن کار خود بخواهید همه آنها را در یک صفحه گسترده قرار دهید. با اولین رقیب خود شروع و حدود 50 تا 100 نفر از فالوور های او را فالوو کنید. این قدم به تنهایی تعدادی فالوور به فالوور های شما اضافه می کند. اما  فقط به ذنبال فالوور نیستیم، بلکه بدنبال ایجاد تعامل بین فالوور هایی که به گسترش برند شما کمک می کنند ، هستیم.  به منظور جذب این کاربران، سه راه اصلی برای تعامل با مردم وجود دارد:

  • فالوو کردن آنها
  • لایک کردن پست هایشان
  • کامنت گذاشتن بر عکس هایشان

شما تاکنون آنها را فالوو کرده اید ، پس حالا باید بعضی از پست های آنها را لایک کنید و بر آنها کامنت بگذارید و یا هر دو این کار را انجام دهید. این کار علاقه مردم به فالوو کردن شما را افزایش می دهد و باعث تعاملات متقابل با شما می شود. هر چه میزان تعاملتان  با دیگران بیشتر باشد  ، به همان میزان برند شما بزرگ تر خواهد شد.

آیا تاکنون در اینستاگرام بوده اید؟

افزایش فالوور در اینستاگرام در طول یک شب اتفاق نخواهد افتاد، اما قسمت روشنی بخشش این است که کاربران اینستاگرام بسیار فعالند و ارتباط بر قرار کردن را دوست دارند.  پس همین که کار خود را اغاز کردید، متوجه خواهید شد که برندتان به طور سازمان یافته ایی در حال شکل گیری است.این تکنیک ها را عملی کنید و خواهید دید که چقدر اینستاگرام می تواند برای کار شما قوی عمل کند.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

محتویات خوب اینستاگرام دلیل خوبی برای دیدن اینستاگرام توسط بسیاری از مردم است. و اگر خوش شانس باشید کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای ساختن برندتان در اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرامبه شما کمک می کنند. اگاه بودن از موضوعات برتر اینستاگرام می تواند قسمت مهمی از رسانه بازاریابی را در اختیار شما قراربدهد. در این مقاله برخی از مهمترین موضوعات برتر اینستاگرام بیان می شود. با فالوجت همراه باشید.

با فیلتر ها و ابزارهای ویرایش ویدیویی یا طراحی جدید،  می توانید در اینستاگرام  خود را به روز نگهدارید. با تغییرات بسیاری که در پلت فرم ها ایجاد می شود باقی ماندن در موضوعات برتر اینستاگرام کار اسانی نیست. به آرامی، اما قطعاً اینستاگرام دلیل از بین بردن محبوبیت فیس بوک بین مردم است . زمانی که متوجه می شوید اینستاگرام  بیش از500 میلیون کاربر فعال دارد، مطابقت بیشتری با جمله قبلی خواهد داشت. اما معنای این جمله برای تجارت و برند شما چیست ؟ اگر می خواهید درتلاش های  تجارت اینستاگرامی خود موفق باشید باید گوش به زنگ باشید و از موضوعات برتر اینستاگرام استفاده کنید.

نگهداشتن موضوعات برتر اینستاگرام برای رسیدن به سطح گسترده تر و در نهایت افزایش فالوور در اینستاگرام ضروری می باشد. محتویات خوب اینستاگرام دلیل خوبی برای دیدن اینستاگرام توسط بسیاری از مردم است. و اگر خوش شانس باشید کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و برای ساختن برندتان در اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور به شما کمک می کنند.

با این حال اگر می خواهید درتلاش های تجارت اینستاگرامی خود موفق باشید و هر روز شاهد افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید گوش به زنگ باشید .

اگاه بودن از موضوعات برتر اینستاگرام می تواند قسمت مهمی از رسانه بازاریابی را در اختیار شما قراربدهد.

موضوعات برتر اینستاگرام به طور چشم گیری موضوعات  ویرایش، عکاسی، رنگ، سبک محتوایی که باعث نوسان و یا پیشرفت در مدت زمان کوتاهی می شود هستند. یک موضوع اینستاگرامی معمولا احساسات یا شیوه یکسانی مثل دیگر موضوعات دارند، اما این معمولا تحت تاثیر کاربرانی  که دارای پروفایل قوی هستند،  قرار دارد.

برای مثال ، موضوع های قبلی ، عکسی که  از پا یا هات داگ گرفته شده ، زاویه دیدی  از هواپیما،  دونات یا برانچ بودند. در حالیکه بعضی از این موضوع ها  هنوز هم در اولویت قراردارند، اکثریت آنها مثل مد های رایج می آیند و می روند.

برای اینکه مورد توجه قراربگیرید از موضوعات برتر اینستاگرام استفاده کنید.

بنابراین، برای بار دوم این برای برند یا تجارت شما به چه معناست؟ آگاه بودن از آخرین موضوع های برترمی تواند به شما بینشی به سمت آنچه مردم در تلگرام جستجو می کنند باشد. در واقع، بسیاری از موضوع ها ی برتر می توانند بوسیله سرچ با هشتگ مشخص شوند.

به این دلیل که شما می توانید مردم، مکان ها و مکان های هشتگ  را پیدا کنید، هشتگ های اینستاگرامی برای پیدا کردن محتویات در اینستاگرام بسیار محبوب و رایج هستند. به عنوان یک تجارت ، شما خواهان دیده شدن در بسیاری از مکان های محبوب هستید.

با توجه به آخرین موضوعات اینستاگرام  شما می توانید به محتویات خود برای دیده شدن  و قرار گرفتن در معرض دید چشمان بیشتری کمک کنید .  برندها همگی به معنی ساختن و جذب مخاطب و افزایش آگاهی درباره شماست .

از این موضوعات برتر اینستاگرام برای کمک به افزایش تلاشهای رسانه بازاریابی و افزایش فالوور در اینستاگرام کمک بگیرید.

برنامه بومرنگ

اینستاگرام برای  hip و به روز نگه داشتن بازاریابی اجتماعی شناخته شده است . برای تازه نگهداشتن این سکو، اینستاگرام ویدوی یک ثانیه اپ که بومرنگ  نامیده شده است ، راه اندازی کرده است. استفاده از این اپ بسیار اسان و به سادگی یک ثانیه ویدیو را ثبت و  ان را تبدیل به حلقه ایی مثل  ان را تبدیل به حلقه ایی مثل gif کرد.

در حالیکه بومرنگ در اکتبر 2015 راه اندازی شد، کاربران بیشتر با این اپ اشنا شدند همان طور که در قسمت های مختلف ظاهر شده است. تاریخ موضوعات برتر گوگل نشان می دهد که  سرچ مقیاس گذاری برای واژه بومرنگ در ایالات متحده در سال گذشته  مورد توجه بوده است.

اما چرا این اپ در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است؟ احتمالات زیادی وجود دارد ، اما کاربران رسانه اجتماعی  در حال حرکت به سمت لحظات کوتاه ( microه)ه0ستند. به همین دلیل است که محبوبیت Snapchat همچنان در حال افزایش است.

بومرنگ توانایی اشتراک گذاری ویدیو های کوتاه بدون صدا که نه تنها درست کردن آنها اسان است ، بلکه فهم آنها هم بسیار آسان است را دارد. این مهم است که به مشتریان خود و چگونگی دریافت محتویات شما از سمت آنها فکر کنید.

شما ممکن است از چگونگی  مطابقت دادن کاربران اینستاگرام با ویدیو های کوتاه شما متعجب شده باشید. به هر حال همان طور که قبلا اشاره شد  اینستاگرام مکان بزرگی برای منحصر به فرد بودن و نمایش تصاویر زیبا و ویدیو های برند شماست.  از بومرنگ برای برجسته کردن شرکت خود در یک شیوه خلاقانه و  طنز استفاده کنید. به همین راحتی بومرنگ برای افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند.

ویدیو های بدون مخاطب

بسیار شبیه مانند افزایش در بومرنگ ، ودیو های صامت تبدیل به یکی از موضوعات برتر اینستاگرام شده اند. حتی در فیس بوک بیشتر ناشران متوجه شده اند که بیشتر کاربران به  فیلم های صدا دار علاقه ندارند.

Both Mic and LittleThings ، که به طور متوسط 150 میلیون بازدید  از ویدیو های فیس بوک در نصف ماه دارند، دریافتند که 58% بازدید کنندگان به هنگام مشاهده ویدیو صدای آن را باز نمی کنند. این موضوع برتر به احتمال زیاد مرتبط است با :

افزایش روایات متنی یا زیرنویس در فیلم های فیس بوک. این در کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند افزایش می یابد.( به خصوص در مکان های عمومی ) آسانی مشاهده بدون باز کردن صدای ان . توجه کمتری برای استفاده کنندگان از  رسانه های اجتماعی دارد.

مردم به منظور دریافت محتویات فوری که دراختیارشان هست به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. از آنجا که ما نمی توانیم به همان میزانی که به آن توجه می کنیم از آن استفاده کرده باشیم ، لذا می خواهیم تا جایی که می توانیم از ویدیو های آن استفاده کنیم.( کمتر زمان بزاریم). حتی مایکروسافت دریافت که  در حال حاظر توجه ما کمتر از یک ماهی قرمز است. این بدین معناست که احتمالا مردم به ویدیو ها بیشترلایک می دهند.

اگر یک ویدیو به سرعت و اول بدون صدا توجه شما را جلب کند ، آیا در ادامه به آن نیاز دارید؟ ما نمی گوییم همه ویدئو های صدادار بد هستند آمار موضوعات برتر به سمت تماشای یک ویدیو در کوتاه ترین زمان ممکن  افزایش داشته است. مردم می خواهند بتوانند به سرعت  اطلاعات  را دریافت و به طرف بعدی بروند.

به عنوان یک برند  می توانید این را به نفع خود به بازی بگیرید. تلاش کنید تعدادی ویدیوی بدون صدا  بسازید ، اما اطمینان حاصل کنید که تماشاکنندگان می فهمند که چه اتفاقی افتاده است. همان طور که قبلا گفته شد بومرنگ ها جواب شما برای ویدیو های صامت خواهد بود.

فیلتر های Snapchat Selfie در اینستاگرام

درحالیکه این مقاله درباره موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام است، محبوبیت یکپارچه سازی بقیه اپ ها و بازاریابی های اجتماعی در اینستاگرام شایان ذکر است.  اگر چه اینستاگرام  به رشد خود ادامه می دهد ، چالشی  است با Snapchat برای افزایش تماشای فیلم های صامت توسط کاربران در پلت فرم هایشان.

به همین دلیل است که اخیرا دراینستاگرام  ویدیو های طولانی 60 ثانیه ایی منتشر شده است، که  امروزه این توانایی را به کاربران می دهد که از محتویات ویدیو فراتر روند. به هر حال یک موضوع برترمحبوب  در همه رسانه های اجتماعی با فیلتر های Snapchat است.

بر طبق  مصاحبه BuzzFeed ، Snapchat انتظار دارد از فیلتر های عکاسی  این شبکه بازاریابی حمایت شود  تا به 16 میلیون بازدید در روز برسد. هزینه؟ Snapchat  در حال یک شارژ بسیار بالای 700 هزار دلاری برای  اجرای فیلتر های خاص در یک روز است.

هم اکنون بیشتر برند ها از مزایای فیلتر های sponsored Snapchat استفاده می کنند. اما این تصاویر و ویدیو ها صرفا بر اساس Snapchatنیستند. با تعداد بسیار بالای تصاویر صورت های سگی و رنگین کمان روی Snapcha  مردم با اپلود ویدیو در Snapcha  خود از یک ویدیو دو ودیو می گیرند و همچنین می توانند از ان در اینستاگرام هم استفاده کنند.

به طور حتم فیلتر های سلفی یکی از بزرگ ترین موضوعات برتر در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستند. اما این می تواند برای تجارت  که از مزایای ان بهره مند شود سخت باشد.  تلاش کنید که اطمینان حاصل کنید که برند شما جنبه های انسانی و طنز را با فیلتر های Snapcha   را دارد.

به سادگی   Snaps های خود  را ذخیره کنید و آنها را در اینستا گرام اپلود کنید. شما می توانید مطمین شوید که تجارت شما هم روی Snapcha است . هرچند برای تجارت موفق به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید، اما فراتر از تعداد فالوور ها فکر کنید.

 اشتراک ، تم یا تکرار

موضوع برتر اینستاگرام  بدست اوردن محبوبیت برای تجارت ، خود را در موضوع خاصی قرار دادن است. این به این معناست که عکس ها و ودیو های شما اشترامات، تم ها یا مکررات یکسانی را به طور سرتاسری دنبال می کنند.

بسیاری از مردم نگران از دست دادن تعامل با محتویاتشان هستند. از سوی دیگر کاربران باید این را به عنوان یک موقعیت برای استفاده از محتوای  بسیار خوبی در حیطه خود در نظر بگیرند.

با بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه ، مردم همیشه حسابهای اینستاگرام خود را چک می کنند.این بدین معنی است که مردم علاقه بیشتری در ساختن اینستاگرام خود به بهترین شکل نشان می دهند. همین عقیده باید وارد کسب و تجارت شما بشود.

عکس های خیلی خوب در نهایت در جذب مخاطبان  شما  و افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد. مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را برای زیبا ساختن اینستاگرام با خلق یک تم متداول یا داستانی در آن گذاشته اید. این به محتوای شما برای مقابله با الگوریتم های جدید اینستاگرام کمک خواهد کرد.

بهترین راه برای فهمیدن اینکه کار چیست امتحان کردن عکس های مختلف به سبک ویدیو و و اینکه کدام پست ها بیشترین تعامل در اینستاگرام را دارند است. درباره معیار های بیهوده ساده مثل لایک ها عجله نکنید. در عوض ، از میزان تعامل ، کامنت ها، لایک ها، بازدید ها و کلیک بر لینک پروفایل ببینید که پست ها چطور خوب کار می کنند.

Sprout Social’s ابزارهای قوی تحلیلی اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را با داده های عمیق در نشان دادن اینکه کدام پست ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل می کنند بهبود بخشد. نه تنها این ، اما با ردیابی هشتگ ها و ویژگی های نظارت شما می توانید در میان بهترین موضوعات برتر اینستاگرام قرار بگیرید.

مدیریت حساب های چند گانه اینستاگرام

در اوایل سال جاری اینستاگرام ویژگی حسابهای چند گانه را ثبت کرد. برای سالها کاربران فقط می توانستند از یک حساب استفاده کنند و سپس از آن خارج شده و به حساب دیگری بروند. امروزه کاربران می توانند به سادگی  می توانند آنها را تغییر دهند ، که این به این معناست که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی بیش از یک حساب را مدیریت می کنند.

مدیریت چندین حساب تلگرامی اجازه تجارت برای ساخت بیش از یک برند را به ما می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد . مردم برای  دسترسی سریع به عکس ها و ویدیو ها به اینستاگرام می آیند. ساختن بیش از یک برند می تواند به شما برای پوشش دادن خطوط عمودی کمک کند.

برای مثال اگر برند شما به بزرگی برند آدیداس است ، شما یک حساب چند کاره اینستاگرام می خواهید بنابراین کاربران می توانند انچه را که دقیقا می خواهند یا شما را به سادگی فالوو کنند یا خرید کنند.

خوشبختانه با Sprout Social شما می توانید کامنت ها ، هشتگ ها و پست ها را از چند حساب اینستاگرام در یکی مدیریت کنید . اینکار عقب و جلو رفتنی که هنوز با پلت فرم های اصلی به هنگام مدیریت کردن مکالماات در اینستاگرام  پیش می اید را از بین می برد.

از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود استفاده کنید

یکی دیگر از موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام ،بدست آوردن زمینه ایی برای استفاده از آن به عنوان وب سایتتان می باشد. بیشتر کسب و کار ها همه محصولات خود را به عنوان تصویر پست می گذارند و  به سادگی  با لینک  دستور العمل  تصمیم خرید را در مخاطب ایجاد می کنند.

این موضوع برتر برای خریدان بالقوه؛ اشتراک گذاری و گذاشتن پست مجدد برای چیزی یا ذکر آن برای دوستانشان کسانی که ممکن است علاقه داشته باشند را بسیار ساده می کند. ناگهان ،  هر صفحه خرید  پست خود را دارد ، جایی که مردم می توانند برای دیگران ارسال یا ان پست را مجدد برای خود ارسال کنند.

کسب و کار های کوچک در این تاکتیک موفق می شوند. و بوسیله یکی شدن با تلاش های رسانه اجتماعی  ، با یک ابزار مدیریتی اینستاگرام مانند Sprout Social، صاحبان کسب و کار می توانند ببینند که کدام هشتگ ها  یا پست ها بیشترین تعامل را دریافت می کنند.

به علاوه، کامنت های اینستاگرام می تواند به single-stream شما فرستاده شود با بقیه حساب های اجتماعی بنابراین شما می توانید این  را نگه دارید ، نظارت کنید و به سرعت به هر کسی که سوالی دارد پاسخ دهید .

***

مهم نیست که شما از کدام یک از موضوعات برتر اینستاگرام می خواهید استفاده کنید، هوشمندانه است که با انچه مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی انجام می دهید در یک راستا بمانید. بازاریابان همیشه بدنبال راههایی برای دستیابی به موضوعات برتر اینستاگرام برای جذب مخاطبان و افزایش فالوور و افزایش لایک هستند. شما برای دیدن محتوای خود در این مسابقه در رقابت هستید.

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام , افزایش لایک اینستاگرام , افزایش فالوور واقعی , خرید فالوور ایرانی , افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندس مطیعی

 همگی ما از توانایی های  اینستاگرام  باخبریم.شرکت های بزرگی مثل کوکا کولا، Starbucks و نایک ، این فضا را تحت الشعاع خود قرار داده اند. اما شما چگونه می توانید از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک استفاده کنید؟

برای کسب اعتبار از اینستاگرام مجبور به داشتن شرکتی  معتبر و بزرگ نیستید. در واقع ، اپ های موبایل به اجازه کامل شدن با افراد بزرگ تر را به کسب و کار های کوچک تر می دهد. اگر هنوز از اینستاگرام برای تجارت کوچکتان استفاده نکرده اید،  فرصت های طلایی زیادی را از دست داده اید. از همین امروز شروع کنید و از این فرصت طلایی برای بازاریابی و رونق کسب و کار خود استفاده کنید. نگران نباشید، ما در این مقاله شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار را برایتان بیان خواهیم کرد. با فالوجت همراه باشید.

چرا اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک عملکرد بالایی دارد؟

اینستاگرام یکی از جدید ترین  شبکه های اجتماعی است  که خود را از دیگر شبکه ها مجزا کرده است. با وجود بیش از 500 میلیون کاربر فعال در هر ماه، اینستاگرام چهارمین اپ دانلود شده در ایلات متحده امریکا است.

اما مشکلی وجود دارد، در حالیکه بازاریابی اینستاگرامی هنوز تا حدودی جدید است، بعضی از کسب و کار های کوچک  برای بدست آوردن نیروی کششی در حال کشمکش با هم هستند. . این اولین آپ موبایل است که بیشتر بر مبنای  تصاویر بنا شده تا  بر مبنای نوشته ها و شما در پست هایتان لینکهای قابل کلیک کردن ندارید. در نتیجه کسب و کار های کوچک بسیاری را می بینیم که در باره چگونگی عملکردش کمی گیج شده و در نهایت از آن خارج می شوند.

به هر حال با ابزارهای مدیریت رسانه اجتماعی ، Sprout که با اینستاگرام یکی شده است، شروع به کار با این اپ بسیار ساده تر خواهدشد و اهمیتی ندارد که کسب و تجارت شما بزرگ باشد یا کوچک .

پس شما چگونه می توانیدبا این اپ به  موفقیت شرکت هایی مثل Bon Puf, Simple Green

Smoothies برسید؟ اینجا دوازده استراتژی و نکته  مهم درمورد چگونگی  کسب درآمد برای تجارت های کوچک  در اینستاگرام ذکر شده است.

ویژگی های Sprout که در این مقاله ذکر شده است.

+ مدیریت اینستاگرام

+ تحلیل اینستاگرام

+ نطارت بر رسانه های اجتماعی

1) راه اندازی تنظیمات درست

متصل کردن شرکت به حساب های اجتماعی فکر خوبی است.  و اگر شما پروفایلی در رسانه های اجتماعی داشته باشید این کار بسیار بهتر خواهد بود. شما می توانید فالوورهای خود در فیس بوک، توییتر، تامبلر و دیگر سایتهایتان را به حساب اینستاگرامی خود بکشانید و موجب افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما خواهد شد.

اینستاگرام به شما اجازه اتصال به دیگر پروفایل هایتان را می دهد و به این ترتیب پست های جدیدتان در دیگر حساب ها به طور اتوماتیک منتشر خواهند شد.

فراموش نکنید وب سایتتان را به آن اضافه کنید و بیویی برای پروفایلتان بنویسید که به صورت خلاصه درباره عملکرد شرکتتان توضیح دهد. پروفایل  Fallen

Industry’  عملکرد بسیار خوبی در قرار دادن اطلاعات درباره شرکت  به کاربران دارد.

راه دیگر برای استفاده از بیوییتان اضافه کردن اطلاعات  تماس درقسمت اطلاعات است.  در صورت  قصور ، فقط می توانید یک urlقابل کلیک کردن در پروفایل خود داشته باشید. اما کاری که برای بدست آوردن آن می توانید انجام دهید اضافه کردن url به بیو یتان است.

Pro tip: : کوتاه کردن هر urlکه در بیو خود استفاده می کنید از خدماتی مثل bitly استفاده می کند. که کاراکتر های کمترخواهد داشت و استفاده از آن در اینستاگرام را آسان تر می کند.

2) استفاده از داستان های اینستاگرامی را آغاز کنید

کمترین ویژگی داستان های اینستاگرام بحث بر انگیز بودن آنهاست . اگر در این مورد نشنیده اید، داستان های اینستاگرامی به شما اجازه می دهند از تصاویر و ویدیو های چند کاره  در داستان هایی که مثل داستان های tSnapchat   بعد از 24 ساعت پاک می شوند ، استفاده کنید.

در حالیکه کسب و کار های کوچک  بدنبال یافتن بهترین ویژگی  ها در استراتژی های خود هستند، در استفاده از داستان های اینستاگرامی کمی آهسته عمل می کنند. اما قابلیت های زیادی  وجود دارند که باید از آنها  کمک بگیرید. مثل هر تغییر بزرگی، شرکت هایی که در ابتدا  تطابق و درک بیشتری نسبت به  اینستاگرام  پیدا کردند، از مزایای آن بیشترین بهره را بردند.

قدم به قدم برند هایی مثل Taco Bell که با داستان های اینستاگرامی پیش رفتند را دنبال کنید. تجربه خود را شروع و برای دیدن انچه می توانید انجام دهید، مبتکر باشید.

3) برکارهای در حال اجرا نظارت کنید

ایا به اینکه کدام پست های اینستاگرامی تعاملات بیشتری را کسب می کنید توجه می کنید؟ می دانید کدام هشتگ ها عملکرد بهتری دارند؟ از ابزار های تحلیلی اینستاگرام که  در طول زمان برای  دیدن همه این اطلاعات ، به شما کمک می کنند استفاده کنید.

شما با نگاهی به سوابق ، می توانید بفهمید که استفاده از چه نوع اطلاعاتی برای مخاطبین شما بهتر عمل کرده است . برای مثال بین  سبک خاص عکاسی ،  فیلتر ویژه  یا یک  هشتگ  پر طرفدار،  عملکرد کدام یک بهتر است.  هر چه اطلاعات شما نسبت به محتویات مورد علاقه مخاطبانتان بیشتر باشد  ، راحتتر می توانید  پست های بعدی خود را  بهبود بخشید و افزایش لایک اینستاگرام را در پی خواهد داشت.

4) در کامنت هایتان غوطه ور شوید

آیا شما در اینستاگرام پستی گذاشته اید که هیچ گاه نگاهی به آن نینداخته باشید؟ فقط شما اینگونه نیستید. بسیاری از کسب و کار های کوچک زمان بسیار کمی برای بازدید از کامنت هایشان می گذارند، و تا اندازه ایی شاید به این دلیل که انجام این کار با اینستاگرام به سهولت انجام نمی گیرد. دشواری این کار به این دلیل که بیشتر برند ها  به دنبال نشر اطلاعات خود هستند تا ایجاد تعامل با کاربرانشان.

 به منظور پاسخگویی راحتتر به کامنت های اینستاگرامی از  SocialSprout استفاده کنید . به این وسیله می توانید به همه کامنتها در چند حساب اینستاگرامی به طور هم زمان و دیگر پروفایل هایتان در رسانه های اجتماعی پاسخگو باشید.

5) از بازاریابی موثر استفاده کنید

بازاریابی موثر یکی از بهترین راهها برای ساخت سریع فالوور های اینستاگرام ، به خصوص هنگامی که این کار را ازیک پیش نویس آغاز می کنید، می باشد. در بازاریابی تاثیر گذارشما با یک فالووینگ می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و برای  مخاطبانشان آشکار شوید.

در گذشته ، ( قبل از رسانه های اجتماعی )بازاریابی موثر نیازمند بودجه کلانی برای به کار گرفتن ورزشکاران و بازیگران برای اعلام حمایتشان از محصولات  بود. اما ، رسانه های اجتماعی این روند را تغییر داد. امروزه بدون هیچ هزینه ایی می توان موثر واقع شد و صد ها و هزاران و حتی میلیون ها فالوور متعهد بدست آورد.  این نه تنها ارتباط بر قرار کردن برند ها با این تاثیر گذاران را اسان تر کرد ه است، بلکه بازاریابی تاثیر گذار را بسیار مقرون به صرفه ساخته است.

ممکن است نتوانید تلاشی مثل پست های هالیود در رابطه با محصولاتتان در اینستاگرام داشته باشید، اما می توانید با اینستاگرام های  تاثیر گذار با فالوینگ های  بالا لینک داشته باشید.

لیستی از تاثیر گذارترین ها در حرفه خود تهیه کنید. در اینستاگرام آنها را پیدا و اطمینان حاصل کنید که با مشتریانشان در تعامل هستند. فقط تعداد فالوور های آنها مهم نیست، مهم تر میزان تعامل آنها با ایشان است.توجه کنید که چه تعداد لایک و کامنت در پستهایشان وجود دارد و اغلب چه زمانی پست گذاشته اند.

سپس به آنها این اجازه را بدهید که بدانند شما به همکاری با آنها علاقه مندید.قبل از داشتن برخوردی با آنها بهترین کار داشتن ایده هایی برای خودتان است. دو گزینه رقابت و حمایت پست ها متداول هستند. همچنین تاثیر گذاران ممکن است ایده هایی برای چگونگی کار با شما داشته باشند.

6- آشنایی بیشتر با هشتگ ها

در سرچ اینستاگرام به جای کی ورد از هشتگ استفاده می کنیم.در پلت فرم هایی مثل توییتر یافیس بوک می توانید کلمه همبرگر را تایپ کنید و تمام پست های مربوط به آن را در این دو رسانه ببینید ، اما در اینستاگرام شما با ید با هشتگ ،به این صورت سرچ (#hamburgers) کنید. 

اگر می خواهید پست هایتان نشان داده شود نیازمند شروع کار با هشتگ های اینستاگرامی هستید. این راه ساده ایی برای افزایش نمایانی و در دسترس بودن شما برای مردمی که از وجودتان آگاه نیستند است.

 این خدعه استفاده درست از هشتگ هاست. اشتباه متداولی که در بعضی از کسب و کار ها استفاده می شود، بکار گیری هشتگ ها به صورت تصادفی است. متاسفانه هیچ کس بدنبال این هشتگ ها نخواهد بود و بنابراین هیچ کمکی برای افزایش فالوور به شما نخواهد کرد. 

ارزش واقعی ، یافتن راههایی برای پست عکسهای مرتبط و محبوب یا هشتگ هایی با موضوعات برتر است. زمانی که این کار را انجام می دهید ، عکس های شما شانس باز شدن در قسمت Trending Tags اینستاگرام را دارد.

ممکن است روند کنونی شما همیشه با کسب و کار یا  تصاویر پست شما مرتبط نباشد. در این موقعیت ها شما می توانید از Websta برای دیدن  لیست پهناوری از هشتگهای محبوبی که  ممکن است رواج نداشته باشد ، اما هنوز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. Websta بیشتر هشتگ های عمومی و گستر ده ایی که با پست های بدون موضوع شما هماهنگ ترند را به شما نمایش خواهد داد.

چیز منحصر بفردی که در اینستاگرام وجود دارد و در هیچ شبکه اجتماعی دیگری نظیر آن را مشاهده نمی کنید استفاده از هشتگ های بسیاری است که می تواند لایک های زیادی برای پست های شما به  دنبال داشته باشد . در توییتر داشتن 10 هشتگ در یک توییت دیوانگی خواهد بود، اما در اینستاگرام تقریبا معمولی محسوب می شود.

در یک مورد مطالعاتی از Max Woolf،بین  بیش از 120000تصویر اینستاگرامی تحلیل شده ، او در یافت که عکس هایی با داشتن بیشترین هشتگ قابل قبول(30) ، سه برابر بیشتر از عکس هایی که از هشتگ های کمی استفاده کرده اند لایک می گیرند.

البته این بدین معنا نیست که همه پست های اینستاگرام به 30 هشتگ نیاز دارند. استفاده از هشتگ ها فقط به منظور داشتن آنها  زیاد توصیه شده نیست . اما نکته اینجاست که تصاویری که با هشتگ هستند توجه بیشتری نسبت به آنها که هشتگ ندارند ، به خود جلب می کنند.

زمانی که بخواهید در پست هایتان از هشتگ استفاده کنید می توانید برای مطلع شدن از چگونگی عملکرد هشتگ هایتان از Sprout استفاده و از طریق  قسمت  گزارش عملکرد هشتگ ها کار خود را انجام دهید.

***

ادامه دارد....

منبع: sproutsocial

تهیه و ترجمه: فالوجت

 فالوجت : خرید فالوور ایرانی  و افزایش فالوور واقعی



:: برچسب‌ها: افزایش فالوور اینستاگرام,افزایش لایک اینستاگرام,افزایش فالوور واقعی,خرید فالوور ایرانی,افزایش فالوور در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()